Konyaspor maçıydı herhalde. Uzatma dakikalarında Ontivero'yu oyuna almaya çalıştı. Sebebi de 30 saniye kazanmaktı. O zaman sorarlar adama 90 dakika boyunca neden bir şeyler yapmadın? Bunlar saçmalık olarak nitelendirilecek şeyler. 'Yere yat, 30 saniye kazanalım' falan... |