E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
>
 
Drogba & Sneijder gitmeli!

Konyaspor maçıydı herhalde. Uzatma dakikalarında Ontivero'yu oyuna almaya çalıştı. Sebebi de 30 saniye kazanmaktı. O zaman sorarlar adama 90 dakika boyunca neden bir şeyler yapmadın? Bunlar saçmalık olarak nitelendirilecek şeyler. 'Yere yat, 30 saniye kazanalım' falan...

BENZER GALERİLER
 
 
 
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
Afganistan
işte benim stilim
konuk oyuncu
Tarsus
İslam
survivor
Akhisar Belediyespor
MESUT ÖZİL
Arabistan