- Galatasaray yeni sezona Mancini ile devam etmeli mi?
HAKAN ÜNSAL: ÜNAL AYSAL MANCİNİ KARARI İÇİN PİŞMANDIR
Gelen adam ülkeyi, takımı, oyuncuları bilmeyen biri olunca, onun da bir yere adapte olması zorlaştı. Ama ana neden ne derseniz, başkanın ilk geldiği gün söylediği doğru bir söz olan, "Ben futboldan anlamıyorum o yüzden işi futboldan anlayanlara bırakacağım" düşüncesinden çıkıp 'en iyi ben bilirim' çizgisine dönmüş olması... Sonuçta ben başkanın Mancini ile ilgili de pişman olduğunu düşünüyorum. Bu Florya'da var olan düzenin, takımın içindeki o hiyerarşik dengenin bozulmasıyla da alakalı. Yapılan hamleler, Florya'yı toparlayan insanların gönderilmesi devamında da takımın içerisindeki o yetki düzenindeki karmaşıklık ve değişim bütün bozulmanın sonucu zaten. Takım bambaşka bir hale döndü. |