|
Talat Atilla Önce madalya, sonra hakaret! Kurtulmuş'un ziyaret ettiği gaziye resmi yazıyla 'DELİSİN!' dediler! |
|
Cengiz Altınsoy Kılıç, dar ya da bol fark etmez |
|
Adnan Küçük TRUMP’I ESİR ALAN EPSTEİN: BATI’NIN CANAVAR RUHU DEŞİFRE OLDU (2) |
|
Melike Topuk Elinden Tutan Değerlerin |
|
Zahide Gerçekliğin Sürgünü: Sosyal Medya Çağında ''Yaşamak'' Ne Yana Düşer? |
|
Tunacan Tuna CHICAGO FUARI’NDA OSMANLI: BİR TEMSİLİN BAŞARISIZLIĞI MI, BİR ALGININ ZAFERİ Mİ? |
|
Derya Çöl Değerin Tasfiyesi |
|
Tuğrul Sarıtaş Biz hep gazeteciyiz |
|
Seyhan Korkmaz SİYASET KALPTEN BAŞLAMALI |
|
Kıvılcım Kalay EĞER BİR ŞANSIM OLSAYDI |
|
Canan Sezgin Merkür Retro’da, Jüpiter Aslan’da: Şimdi Ne Olacak? |
|
Tekin Öget BÜYÜK KUŞATMA |
|
Esra Süntar SUSTUN MU SAHİDEN? |
|
Ersan Yıldız Yedin mi pilavın etli tarafını? |
|
Elif Hece Öztürk Sular Yükselirken |
Her gün ölüme doğru bir adım daha yaklaşırken hayata biraz daha fazla bağlanmayı seviyoruz.
Oysa, dün ne kadar hızlı geçtiyse, önümüzdeki zaman da o hızla geçmeyecek mi?
Hepimiz öleceğiz.
Kanıtı, her gün ölen insanlar.
Hiçbir ölenden haberimiz olmasaydı…
Hiçbir yakınımızı kaybetmeseydik bile…
Yaşlandıkça ölüme doğru yaşadığımızı yine de keşfedebilirdik.
Adını bile söylemekten ürktüğümüz bir çok şey başımıza geldiği halde, bize, “BEN ÖLMEM! BAŞKALARI ÖLÜR!” dedirten duygu ne acaba?
Gerçeklikten kopma mı?
Ölmeyince inanmamak mı?
Cesaret mi?
Hiç biri mi?
Hepsi mi?
Ne olacak bu insanoğlunun hali?
Azrail’in kıs kıs güldüğünü tahmin etmek zor değil.
Meselemiz; İnsanoğlunun ölüme inanmaması…
Ölüme inanan başkasını öldürür mü?
Bırak, zaten ölecek!
Ölüme inanan başkasına zulmeder mi?
Ölüme inanan; komşusu açken tok uyur mu?
Ölüme inanan; Allah’ın icra memuru olur mu?
Allah’ın soracağı soruyu, kula sorar mı?
İnsanoğluna ölümün var olduğunu inandırmadan dünya yaşanır bir yer olmayacak.
Buradan başlayalım.
Ölüme inanmanı engelleyen ne arkadaş?
Bu tenin çürüyecek…
Saçların, dişlerin, etlerin…
Kemiğin bile…
Bir tek ruhun kalacak geriye ey ruhsuz insan!
Bu nasıl bir kafa karışıklığıdır.
Bu nasıl bir körlüktür.
Diktiğin plazaların kirasını bile alamadan öleceksin belki de.
Şeytanın sana sağdan sağdan, “Ölmeyeceksin! Bedenin de çürümez!” derken, yalan söylediğini anlamıyor musun?
Ölecek ve yeniden dirileceksin.
Yaşarken yaptıklarından sorumlusun.
İçinizden, “Sus be adam. İçimizi karattın!” dediğinizi hissediyorum.
Hayır, susmayacağım…
Ancak ölümü öldürebilirseniz susturursunuz!
E-posta
Facebook
Twitter
Yazdır
Önceki sayfa
Sayfa başına git
|
| Bu yazı 15528 defa okunmuştur. |
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |

53
50













