E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
>
 
Galatasaray evinde Arsenal'e 4-1 kaybetti!

Şampiyonlar Ligi D Grubu'nun son maçında Arsenal ilk maçta 4-1 mağlup ettiği Galatasaray'ı İstanbul'da da 4-1 mağlup etti. Avrupa defterini daha önceden kapatan Galatasaray, Arsenal karşısında verdiği prestij mücadelesinde de sahadan mağlup ayrıldı.

BENZER GALERİLER
 
 
 
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
beşiktaş
bist
Türkmenistan
TÜİK
Beyaz Saray
MERSİN
premier lig
Mehmet Şimşek
Mesut Bakkal