E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
>
 
G-20 NEDİR? İŞTE CEVABI...

Türkiye ne zaman G20 üyesi oldu? Türkiye'nin de kurucuları arasında yer aldığı G-20, resmen 1999'da kuruldu, ilk görevlendirme de dönemin Başbakanı Bülent Ecevit tarafından Maliye Bakanı Sümer Oral'ın gönderilmesiyle yapıldı.

BENZER GALERİLER
 
 
 
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
tff
Torku Konyaspor
moskova
Eczacıbaşı
yargıtay
saldırı
Slaven Bilic
Çanakkale Savaşı
genel sağlık