E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum

Medyaradar bombası... Halk TV'de yok yok! 

Medyaradar'ın yazarı Keskin Kalem, Halk TV ile ilgili çarpıcı bir iddiada bulundu. Medyaradar'da yer alan iddiaya göre, Murat Ağırel Halk TV rejisini basarak, bir kişiye kafa attı. Olayın sızmaması için Halk TV’nin sahibi Cafer Mahiroğlu, kamera kayıtlarına el koydu. İşte o çarpıcı iddia...

23.09.2022 - 14:21
Medyaradar bombası... Halk TV de yok yok!

Medyaradar'ın yazarı Keskin Kalem, Halk TV ile ilgili çarpıcı bir iddiada bulundu. Medyaradar'da yer alan iddiaya göre, Murat Ağırel Halk TV rejisini basarak, bir kişiye kafa attı. Olayın sızmaması için Halk TV’nin sahibi Cafer Mahiroğlu, kamera kayıtlarına el koydu. 

İŞTE O ÇARPICI İDDİA:

Yalan Rüzgarı mı dersiniz…
Yok yok Brezilya dizisi mi yoksa?
Ya da tam Türk işi entrikalı pembe dizi mi?
Halk TV’de yaşananlara, artık koyacak bir isim bulamıyorum sırdaşlar.
Düşünün benim gibi düşük çeneli bir dinozor bile çaresiz.
Kelimeler tükendi!

Diyeceksiniz ki bre deli Keskin Kalem.
Yine ne oldu?
Ben de isterim medyadan başka kulisler vereyim.
Amma Halk TV öyle bir karıştı ki, henüz körelmeyen habercilik refleksim gereği, fikr-i takip yapma ihtiyacı hissediyorum sırdaşlar.

Haftalardır bu garip köşemde, İsmail Küçükkaya transferinin kanalı nasıl karıştırdığını, sinirleri nasıl alt üst ettiğini yazdım, durdum.
Bir kez daha tekrarlamayacağım.

Durumu bir örnekle anlatacağım.
Halk TV’de gerilim o kadar yüksek ki, keskin kulaklarıma gelenlere göre, bir stüdyo konuğu rejiyi basmış!

Yazdıklarıma inanamadığınızı tahmin ediyorum, amma kaynaklarım sağlam yoldaşlar.

Rejiyi basan isim Murat Ağırel.
Hedef aldığı isimse Şirin Payzın’ın ekibinden bir editör.
Ağırel ‘aleyhime konuşuyor’ dediği bu isimle bir süredir didişiyormuş. Önceki gün de bu ismin bulunduğu reiye girmek istemiş. Ancak 'çık dışarı' gibi bir sert tavırla karşılaşınca itiş kakış başlamış. Ağırel yetmemiş bu kişiye bir de kafa atmış.
Görgü tanıkları böyle diyor!

Rejideki kameralar, bu anları an be an kaydetmiş.
Ancak olayın sızmaması için Halk TV’nin sahibi Cafer Mahiroğlu, kamera kayıtlarına el koymuş.
Herkesi de sıkı sıkıya ‘bunu sakın kimseye anlatmayın, bu rezalet buradan dışarı çıkmayacak’ diye tembihlemiş.

Tabii bu olayla birlikte Mahiroğlu artık kanalda işlerin kontrolden çıkmaya başladığını anlamış.
Gerçi ben kendisine buradan defalarca söyledim.
Kanal infilak edecek, etmeyin eylemeyin dedim.
Ammaaaaaaa patron egosu işte…

Neyse bu olaydan sonra Mahiroğlu, tüm kanal çalışanlarını toplamış.
Ve bir konuşma yapmış.
Halk TV çalışanlarının sosyal medyada, kanalı eleştiren paylaşımlarından duyduğu rahatsızlığı dile getirmiş.
‘Tweet atmayın, kanalımıza sahip çıkın, sorunları birlikte çözelim’ mesajı vermiş.
Yine keskin kulaklarıma gelen bilgilere göre, konuşmasının asıl hedef kitlesi ekran yüzleriymiş.

Madem işler böyle, bende kendi yorumumu yapayım müsaadenizle yoldaşlar.
Ortada bu kadar rahatsızlık varken…
Program konuğunuz Salim Şen bile çıkıp, ‘Korkmaz Karaca’yla ilişkisini videoda anlatan birine neden sahip çıkılıyor’ derken…
Hem de sizin ekranınızda!
Adaletsizlik diz boyuyken…
Bu tür konuşmalarla maalesef hiçbir şey kontrol altına alınamaz.
Ben de size diyorum.
Emekçi kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz.
Mahiroğlu’nun yakın çevresine ‘muhalif kanal olduğu için saldırı altındayız, hakkımızda yazılan kulisler hükümete yarıyor’ diyormuş.
Ben açık açık söyleyeyim:
Bu kulisler Halk TV’den…
Doğrudan içinden…
Emekçilerden geliyor.

Boşuna ‘millet aç aç’ edebiyatı yapmaya gerek yok.
Buradan da açıkça yazayım, RTÜK cezaları vs. bunları çok haksız buluyorum.
Ve Halk TV’nin çok önemli bir mecra olduğunu düşünüyorum.
İşte bu nedenle, ülkenin belki de en önemli seçimi arifesinde, yolsuzlukla, kime hizmet ettiği belli olmayan isimlerle, oranın bu hale düşmesine katlanamıyorum.
Hele ki koca kanalın CHP içi mücadeleler için bir silaha dönüşmesi…
Çok yazık!

MAHİROĞLU HAKKINDA GİZEMLİ MAİL…

Fakat yoldaşlar kabul edelim, balık baştan kokuyor.
Hep söylüyorum, medyamızdaki sahiplik-patron yapısı problemli.
Halk TV meselesi bir kez daha bana bunu düşündürdü.
Ve tam kafa yorarken, mail kutuma düşen çok ilginç bir mesajı gördüm yoldaşlar.
Tam da iktidar- muhalefet ne olursa olsun, medyamızdaki temel sorunları tüm çıplaklığıyla gözler önüne seren bir mesaj.
Özellikle altını çizmek istiyorum: Maili atan kişinin bilgilerini- isteği üzerine saklı tutuyorum.
Ve yazdığı her şeyin de birer iddia olduğunu siz okurlarıma hatırlatmak istiyorum.
Buyun o ilginç maile:

Sayın keskin kalem,
Adım……

İngiltere'de işletmecilik yapmaktayım. Size kimliğimin gizli kalmasını rica ederek bazı bilgiler aktarmak, yazdıklarınıza katkı sunmak istiyorum. Medya devlerine ve iktidara rağmen yazdığınız yazılarınızdan dolayı tebrik ederim.
Bu Halk TV hikayesi gerçekten çok enteresan bir hal aldı.
Ben 25 yıldır İngiltere'de yaşıyorum; bu Cafer Mahiroğlu'nu uzun süredir tanıyorum, burda yaşayan her Türk gibi. Bu işadamı, o zaman batmak üzere olan Select firmasını bundan 10-12 yıl önce yok pahasına satın almış, rol model işadamı olarak, yakın arkadaşı Enver Aysever ve Sevilay Yükselir gibi isimler tarafından Türk basınında parlatılmıştı.
Bu arada enteresan biçimde, bir İngiliz markası olan Select'i, her nasıl yaptıysa Türk markası olarak tescil ettirip Turquality marka teşvik desteğinden yararlanmaya başladı. Avrupalı Türk Markalar Birliği isimli bir dernekle Ticaret Bakanlığı ile ilişkilerini geliştiren Mahiroğlu'nun arkasında, kendisi de markası Ramsey için devasa teşvikler alan yakın arkadaşı Remzi Gür'ün olduğu söylendi.
Ekonomi Bakanlığı'nın teşviklerden sorumlu Bakan Yardımcısı Adnan Yıldırım'ı da arkasına alan Cafer bey, sayılarını kimsenin bilmediği onlarca işyeri için milyonlarca sterlin teşvik aldı.
(Teşviğin miktarını anlatmak için, 4 yıla kadar kira desteği, marka ve demirbaş harcamalarını kapsadığını belirtmek yeterli olacaktır sanırım)

Teşvikler bitince Cafer beyin de Select macerası tersine gitmeye başladı. Ardarda çok sayıda işyerini kapatan Mahiroğlu'nun defalarca konkardato ilan ettiği, işyeri sahiplerine milyonlarca sterlin kira borcu taktığı, çalıştırdığı kişilerin sigorta primlerini yatırmadığı gibi haberler defalarca İngiliz basınına konu oldu.
Pandemide İngiliz devletinin, bütün ekonomiye destekleri ile biraz daha ömrünü uzatan şirketi bugün içi boşaltılmış halde batmayı bekliyor.
Ancak her ne nasılsa, Türkiye'de 'Avrupa'nın örnek işadamı' olarak gösterilen Cafer beyin bu batış hikayeleri, ne AKP'ye yakın medyada ne de solcu muhalif medyada yer bulmadı. Size bu haberlerin linklerini aşağıda gönderiyorum.
Şimdi, İngiltere'de olduğu gibi elemanlarını üç kuruşa çalıştıran, yıllarca yaşadığı İngiltere'de toplumuna hiç katkısı olmayan bu şahıs, Türkiye'de muhalefetin öncülüğünü yapıyor.

Aldığı televizyonun her kuruşu, Turquality bütçesinden kendisine aktarılan devasa teşviklerden sağlanmıştır.
Lütfen ilgili bakanlıklara sorun; kimse teşvik rakamlarını paylaşmayacaktır. Mahiroğlu'nun Select macerası Londra ve Avrupa'nın diğer merkezi yerlerinde milyonlarca sterlin'lik yatırımlarla dükkan açan Simit Sarayı gibi büyük bir fiyasko olmuştur.
Maalesef Mahiroğlu'da, halkın vergilerinden biriktirdiği paraları Küçükkaya gibi kişilere harcamaktadır..
Saygılarımla,

ETİKETLER:
HALK TV , CAFER MAHİROĞLU
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.
Üye girişi yapmadınız. Misafir olarak yorum ekleyebilirsiniz. Üye olmak için tıklayın.
  Yorumcuların dikkatine…

İmlası çok bozuk,
Büyük harfle yazılan,
Habere değil yorumculara yönelik,
Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan,
Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren,
Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen,

yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Fatih Altaylı: Böyle bir Merkez Bankası nasıl hesap verecek!
Habertürk yazarı Fatih Altaylı bugünkü yazısında, Türkiye Cumhuriyet Merkez ...
Abdulkadir Selvi: AK Parti farklı bir seçim kampanyasıyla geliyor
Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçimleriyle ...
Türkiye - Lüksemburg maçında TRT skandalı!
UEFA Uluslar Ligi'nde TRT, maç başlarken frekans değişikliği yapınca izleyenlerden tepki gördü.
 
Bu hafta hangi filmler vizyonda? İşte haftanın filmleri...
Bu hafta hangi filmler vizyonda? İşte haftanın filmleri...
Gazeteler bugün ne yazdı? (23 Eylül)
Gazeteler bugün ne yazdı? (23 Eylül)
“Bürokratlar Nebati’nin İstifasını İstedi” İddiası
Sözcü gazetesi yazarı Serpil Yılmaz, Borsa İstanbul bankacılık endeksinde ...
 
Soner Yalçın, Pelosi'nin sahte gözyaşını yazdı!
Sözcü yazarı Soner Yalçın, ABD Temsilciler Meclisi Başkanı Nancy Pelosi'nin ...
Emin Çölaşan: Raflar dolu cepler boş!
Sözcü yazarı Emin Çölaşan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ABD basına ...
İngiliz basınından altılı masa analizi!
İngiltere'nin köklü yayın kuruluşlarından Financial Times, Türkiye'nin ...
 
SOSYAL MEDYADA TAKİP ET
FACEBOOK'TA TURKTIME
TWITTER'DA TURKTIME
ANKET
Sizce muhalefetin adayı kim olmalı?



Sonuçları göster Anket arşivi
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
NBA
Çanakkale Savaşı
bugün
GAZİANTEP
savcı
EPDK
Bursaspor
TBMM
Avni Özgürel