E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum

Emin Çölaşan'dan Ulusal Kanal yorumu 

Usta gazeteci Emin Çölaşan bugünkü köşesinde, Digitürk'te yayına başlayan Ulusal Kanal'ın yıllık 500 bin TL olan ücreti 'nereden bulduğunun merak konusu olduğunu' yazdı.

3.03.2021 - 11:26
Emin Çölaşan dan Ulusal Kanal yorumu

Sözcü gazetesi yazarı Emin Çölaşan, Ulusal TV’nin Digitürk’te yayına başladığını belirterek, "Bizim bildiğimiz kadarıyla Digitürk'e girişin ve sürekli yer sahibi olmanın yıllık ücreti 500 bin dolar. Arkasında güçlü sermayeler ve holdingler olan yayın kuruluşları bu parayı elbette verebilir de Vatan Partisi'nin (ya da Ulusal Kanal yönetiminin) nereden ve nasıl bulduğu merak konusu" ifadelerini kullandı.

Çölaşan, yazısında konuyla ilgili olarak şunları söyledi:

"Arkalarında hiçbir büyük ekonomik gücün yer almadığı Tele-1, Halk TV, KRT gibi kanallar bu yıllık aidatı ödemede büyük zorluklarla karşılaşırken, demek ki Vatan Partisi parayı bir yerlerden bulmuş! Yardım kampanyasıyla bulduklarını söylüyorlar. Elin ağzı torba değil ki büzesin, öbür yanda ise ortaya bir sürü söylenti çıkıyor. O kadar ki, bazıları bu 500 bin doların Ulusal Kanal'a Vatan Partisi güçlensin diye örtülü ödenekten verildiğini ve Digitürk'e o yolla ödeme yapıldığını bile iddia ediyor."

Yazının tamamı için tıklayın

YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.
Üye girişi yapmadınız. Misafir olarak yorum ekleyebilirsiniz. Üye olmak için tıklayın.
  Yorumcuların dikkatine…

İmlası çok bozuk,
Büyük harfle yazılan,
Habere değil yorumculara yönelik,
Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan,
Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren,
Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen,

yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Gazeteler bugün ne yazdı? (3 Mart)
Gazeteler bugün ne yazdı? (3 Mart)
BluTV'de üst düzey atama
Türkiye'nin önde gelen dijital platformu BluTV'de flaş bir atama gerçekleşti.
Hande Fırat'tan kritik AK Parti iddiası
Hürriyet yazarı Hande Fırat bugünkü köşe yazısında, hem AK Parti yönetiminde ...
 
Gazeteler bugün ne yazdı? (2 Mart)
Gazeteler bugün ne yazdı? (2 Mart)
Digiturk’te yeni haber kanalı
Ulusal Kanal'ın Digiturk'e girme hedefiyle başlattığı kampanya başarıyla ...
Show TV 30'uncu yaşını kutluyor
Türk televizyon tarihine damga vuran birçok yapıma imza atan, 1 Mart 1991 ...
 
Bir Zamanlar Çukurova’nın yıldızı korona oldu
ATV’nin fenomen dizisi Bir Zamanlar Çukurova’nın Saniye’si Selin Yeninci, koronavirüse yakalandı.
Abdulkadir Selvi: Yeni anayasa vurgusunun iki sebebi var!
Abdulkadir Selvi, bugünkü köşesinde Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yeni anayasaya ...
Gazeteler bugün ne yazdı? (1 Mart)
Gazeteler bugün ne yazdı? (1 Mart)
 
SOSYAL MEDYADA TAKİP ET
FACEBOOK'TA TURKTIME
TWITTER'DA TURKTIME
ANKET
Siz hangi korona virüs aşısını tercih edersiniz?



Sonuçları göster Anket arşivi
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
  •SİTENE EKLE
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
şampiyonlar Ligi
Beyaz Saray
Serdar Ortaç
İran
eyfel kulesi
Demba ba
Ezgi Mola
Ahmet Kaya
Kayseri Erciyesspor