AK Parti'ye geçiş yapan milletvekili ve belediye başkanlarına her hafta bir yenisi daha ekleniyor.
İKİ BELEDİYE BAŞKANI DAHA KATILACAK
Bugün gerçekleştirilecek Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda bu katılımlara yenilerinin eklenmesi bekleniyor.
Bu isimler arasında en dikkat çekenleri ise Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı olarak öne çıkıyor.
ÜÇÜNCÜ BİR BELEDİYE BAŞKANI DAHA KONUŞULUYOR
Özarslan'ın yanı sıra beraberindeki 7 bağımsız belediye meclis üyesinin de AK Parti'ye geçeceği ileri sürüldü.
Dün CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın da bugün AK Parti'ye katılabileceği konuşuluyor.
GENEL MERKEZE GELDİLER
Söz konusu iddiaların ardından gözler toplantıya çevrilirken sıcak bir gelişme yaşandı.
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |