E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum

 
Sırrı Sakık isyan etti: Çift maaş alıyoruz!
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) görevli milletvekillerinin aldıkları maaşları ve meclis yemekhanesindeki düşük fiyatlar sık sık gündem oluyor. DEM Parti Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık, meclis kürsüsünde yaptığı konuşma ile bu konuyu gündeme getiren ilk vekil oldu. 

"BEN DAHİL 400 MİLLETVEKİLİ ÇİFT MAAŞ ALIYORUZ"

Hep söylerler çift maaş... Araştırdım ben dahil 499 milletvekili çift maaş alıyoruz. Ama gençler almıyor. Genç milletvekilleri bu parayı almıyor. Kanun teklifi verelim. Totalde yılda 1 milyar TL'yi bulan bu parayı yoksul Anadolu çocuklarına harcayabiliriz. Parlamento'dan başlarsak Külliye'den alanların da üstüne gidebiliriz.



1782 izlenme
Videoyu paylaş: Videoyu sitene ekle:
 
 
 

 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
galatasaray
twitter
Güney Kore
Almanya
Tayyip Erdoğan
İstanbul Başakşehir
haşim kılıç
hdp
İtalya