Muğla’nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor. Ekiplerin yangını kontrol altına almak için başlattığı çalışmalar sürüyor.
Yangın, öğle saatlerinde Seydikemer Mahallesi’ndeki ormanlık alanda çıktı. Ormanlık alandan yükselen alevleri fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ile Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Hava araçlarının da sortileri ile destek verdiği yangının kontrol altına alınabilmesi için ekiplerin yoğun çabası sürüyor.
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |
Bunlar da ilginizi çekebilir...