Eski Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, kulübün yüksek divan kurulu toplantısında konuştu. Sarı-lacivertlilerin transfer politikasını eleştiren Aziz Yıldırım şunları söyledi:
![]()
"HANGİ AKIL ALDI?"
"Bu Sidiki Cherif'i kim aldı? Merak ediyorum ya! Hangi akıl aldı! Yazık ya 22 milyon diyorlar... Maliyeti en az 30-35'tir vergiler mergiler. Kante 70 milyon diyorlar, böyle bir şey var mı ya! Gelin aydınlatın. Öbür orta saha var… Harcanan para 150 milyon euro ya! Ben senede 150 milyon euro kazanmıyorum haberiniz olsun, yazık.
![]()
Sizden önceki zaten daha beter, Nene! Bak isim isim söylüyorum! Ayıp yani. Dün akşam bir tanesi diyor ki 'Bunların hiçbiri 1. Lig'de oynamaz' doğru söylüyor. Yazık yani."
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |