Turk Time
DOLAR
47,8784 %0.1
EURO
55,4429 %0.31
ALTIN
6737,1920 %0.68
BIST-100
14172,26 %0.28
PETROL
87,2600 %1.64
BONO
41,1200 %-0.07
ISTANBUL
BUGÜN
22/28°
ISTANBUL
YARIN
22/28°
ETİKET

Kahve Haberleri

Kahve fiyatları artışta EKONOMİ

Kahve fiyatları artışta

Kahve fiyatlarında yaşanan artış dikkat çekiyor. Özellikle ABD Başkanı Trump'ın devreye aldığı ek gümrük vergisi tarifelerinin ardından fiyatlar tırmanışa geçti ve şimiyde son 7 ayın zirvesine ulaştı.

Doktorlardan kahve uyarısı: Demir eksikliğine neden olabilir SAĞLIK

Doktorlardan kahve uyarısı: Demir eksikliğine neden olabilir

Uzmanlar, kahvenin içeriğindeki maddelerin demir ve bazı vitaminlerin emilimini azaltabileceğini belirtiyor.

Kahvenin bilinmeyen bir faydası daha ortaya çıktı SAĞLIK

Kahvenin bilinmeyen bir faydası daha ortaya çıktı

Gastroenteroloji bölümünden Prof. Dr. Kamil Özdil, kahvenin, sindirim sistemini güçlendiren ve sağlıklı bakterilerin çoğalmasını sağlayan bir içecek olduğunu belirtti.

1.5 yaşındaki bebek kreşte kahveyle yandı GÜNCEL

1.5 yaşındaki bebek kreşte kahveyle yandı

Adana'da özel bir kreşte feci bir olay yaşandı. Kreşte üzerine kahve döküldüğü iddia edilen 1,5 yaşındaki Aden Aslan'ın, yüzü ve vücudunda çeşitli yanıklar meydana geldi.

Kalp rahatsızlığı olanlara kafein uyarısı SAĞLIK

Kalp rahatsızlığı olanlara kafein uyarısı

Biruni Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Fatma Çelik, anksiyete, uyku bozuklukları ile kalp rahatsızlıkları olan kişilerin kafeini dikkatli kullanması gerektiğini söyledi.

Kahve ve çay sevenlere müjde SAĞLIK

Kahve ve çay sevenlere müjde

Dünyada en sevilen içeceklerden olan kahve ve çayın sağlığımız için zararlı olduğuna dair pek çok iddia ortaya atılmıştı. Ancak yeni bir araştırma, bu içeceklerin kalp sağlığına olumlu etkileri olabileceğini gösterdi.

Uzmanlardan kahve uyarısı: Aman dikkat! SAĞLIK

Uzmanlardan kahve uyarısı: Aman dikkat!

Diyetisyen Damla Eda Özçoban, kafeinin kasları, sinirleri ve mide salgısını uyarıcı, aynı zamanda da metabolizmayı hızlandırıcı etkiye sahip olduğuna dikkat çekerek uyarılarda bulundu.

Çarpıcı araştırma: Günde 2-3 kahve içmek... SAĞLIK

Çarpıcı araştırma: Günde 2-3 kahve içmek...

Yapılan bir araştırma günde 2 ile 3 bardak kahve tüketmenin insan sağlığına çok büyük katkıları olduğunu gözler önüne serdi.