Habertürk TV'de yayımlanan "Basın Kulübü" programında soruları yanıtlayan Arınç, Çukurambar'da bulunan evinin yakınlarında Ankara Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele ekipleri tarafından iki subayın gözaltına alındığı sırada Manisa'da olduğunu kaydetti. Emniyetten olayla ilgili bilgilendirildiğini kaydeden Arınç, ailesinin ve komşularının rahatsız olduğunu dile getirdi. Suikast bilgisini kendisinin vermediğini, emniyetin verip vermediğini de bilmediğini belirten Arınç, "Hedef bendim. Yoksa 7 gün boyunca orada ne arıyorlardı? Aynı firmadan 35 otomobili niye kiralamışlar? Ceplerinden çıkan kağıtta benim adresim çıktı" dedi. Arınç, "MİT ile temasa geçtiniz mi? Daha fazla bilgi var mı?" soruna ise "Hayır, MİT bana bağlı değil. Hedefin ben olduğumu anlamak için de MİT'le görüşmeye ihtiyaç yok" diye konuştu.
|
Yorumcuların dikkatine… • İmlası çok bozuk, • Büyük harfle yazılan, • Habere değil yorumculara yönelik, • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan, • Argo, küfür ve ırkçı ifadeler içeren, • Bir iki kelimelik, konuyu zenginleştirmeyen, yorumlar KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR. |
Bunlar da ilginizi çekebilir...