YORUMLAR
Toplam 42 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 15 Haziran 2010 Salı 11:49

Eğer tarihi bir incelerseniz tüm devrim ve değişimleri döneminde boşu boşuna öldüler denilen kişiler yapmışlardır.Gazzeye yola çıkan insanlar,Boşu boşuna ölmediler.inandıkları idealler uğruna,insanlık ve ezilenlerin seslerini duyurmak uğruna öldüler.Sevdiğim bir söz var köleliği kabullenmiş insanlar özgürlük için savaşmayı anlayamazlar.Dünyanın heryerinde savunmasız ve silahsız insanları öldürenler suçlanır. Ama eğer siz uşaklığı kabullenmişseniz bu uğurda canlarını verenleri anlayamazsınız.

Yorumu oyla      18      11  
Dadaş 15 Haziran 2010 Salı 01:31

İsrail hiç kaybetmez. haritada sinek pisliği kadar yer kaplasada ekonomi ve siyasetteki kuklaları sayesinde sürekli hep kazanan olmaktadır. biz ne yaptık kazanacak.

Yorumu oyla      19      10  
EZBER BOZAN 14 Haziran 2010 Pazartesi 20:09

İşte aynı kafa! Yanlış bildikleri halde yanlışlarına inadla devam edenlerin ezberleri bozulunca karşısındakileri ya vatan hainlikle suçlarlar ya din düşmanlıkla!Kim neye inanırsa inansın,ister Müslüman ister Hristiyan isterse Budist ya da Ateist, hiç Beni ilgilendirmez yeter ki birbirne B.k atmasın! Ama kime dersin ki! Herkes dindar herkes güzel ahlaklı! Ortada pisipisine ölen 9 İnsan var. İsrail SUÇLU, bile bile insanları Ateşe atan Türkiye Suçsuz! Kimse suçu üstüne almıyor! Hesap veren de YOK!

Yorumu oyla      19      10  
TOTEM 14 Haziran 2010 Pazartesi 15:58

Eğer tüm savlarımızı reel olaylardan değilde,kim ne demiş muhabbetinden yola çıkarak yaparsak yaptığımız siyasi yada ilmi bir tartışma değilde dedikodu olur.Ne hikmetse İsrailin korsanca bir saldırı ile vatandaşlarımızı öldürdüğü için kınandığı bir köşe İslamın sorgulandığı bir alana dönüştü.Üzgünüm ama bu ülkenin halkı beğensenizde beğenmesenizde Müslüman.Halk Müslüman sizler İslam düşmanı iken sizlere başka ülkeler tavsiye etmekten başka tavsiyem olamaz.sizin için halkı dfeğiştiremeyiz dimi:))

Yorumu oyla      18      11  
EZBER BOZAN 14 Haziran 2010 Pazartesi 15:48

Cübbeli'den tutun da ta diğer din adamlarına, gazetecilerden tutun da ta Prof.lara kadar TV.lerdeki sohbetlerde Hristiyanlara "GAVUR, KAFİR, KEFERE diyenleri duymayanlar herhalde Türkiye'de değil de başka diyarlarda yaşıyorlar! İslam'a göre Hristiyanlık Hak Dini ise "Hristiyanları Dost Edinmeyin" NE? "Onlala savaşın.Öldürün"NE? Her gelen DİN bir sonraki Dini tanımaz, önündekileri tanır. Tevrat İncili,Kuranı; İncil de Kuranı tanımaz. Kuran'ın her 2sini tanımasından daha normal ne olabilir ki?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 14 Haziran 2010 Pazartesi 13:43

Bir müslümanın bir Hıristyana Gavur demesi mümkün değil.Nedenmi?Kuranda dolayısı ile İslamda Hz. İsa ve Hırıstyanlık tanınır.İslama göre Hz. İsa peygamberdir ve Hıristyanlık hak dindir!Ancak diğer cepheden bakınca Hıristyanlar Hz. Muhammet'i Peygamber olarak kabul etmedikleri gibi İslamında hak din olduğunu kabul etmezler.Haçlı seferleride Gavur!Müslümanlara karşı yapılmıştır!Bu GAVUR sözü benim değil Papanın söylediği bir sözdür.Fikir sahibi olmak için bilgi sahibi olmak gerekir değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 12 Haziran 2010 Cumartesi 16:02

"Nato Kafa Nato Mermer" İnsanlara ne anlatırsan BOŞ , anlamazlar! Müslümanların Hristiyanlara TVde ve her yerde "Gavur, Kafir" demeleri duyulmuştur da, Hristiyanların Müslümanlara "Kafir" demeleri HİÇ duyulmamıştır! Bilmiyorsanız sallamayın! Hristiyanların Şehit olacağını söyleyen PAPA, bu yetkiyi kimden, ne zaman almış ki? Hristiyanlıkta bir tek İsa "Kurban" olmuştur, ona bile Şehit denmez! K.Marx ne demiş?"Dinler Afyondur"!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 12 Haziran 2010 Cumartesi 14:30

Enterasandır tüm cahillerin ortak özelliği cehaletlerinde inat etmeleridir.Şehadet hem müslüman hemde hıristyanlıkta olan bir kavramdır.Müslümanlığın hızla yayılmasından endişe duyan papanın çağrısı ile hıristyan devletler toplanıp Haçlı seferlerine başlamışlar ve papa Kafir! müslümanlarla Hıristyanlık uğruna öleceklerin ŞEHİT olacağını söylemiştir.Birde içimizde iç siyasette yorum yapamn bazı vatandaşların Türk halıkına ve İslama olan düşmanlıklarına dikkatinizi çekmek isterim!!

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 11 Haziran 2010 Cuma 17:07

Şehitlik sadece ve sadece İslam'a ait bir kavramdır. Hristiyanlığa bahşedilmemiştir. Zaten "Hristiyan'ı DOST EDİNMEYİN, Cizye vermeye razı olana kadar savaşın" tabii vermese de öldürülmesi caiz olanlara "Şehitlik Payesi" verilmesi mümkün mü? Şimdi tutarsızlık Bende mi, yoksa...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Haziran 2010 Cuma 16:06

Şehitliğin sadece islama has bir kavram olmadığını ve tüm dinlerde var olduğunu bilmeyecek kadar cahil insana ne söylesen boş.Hırıstyanda olsa şehit olurdu.Eğer Ataistse zaten inanmadığı din yada tanrının vadettiği mertebeyi ne yapacak değilmi gülüm?Eğer dindar değilsen zaten cehennemede inanmazsın.tutarsuızlık sizlerde diz boyu.

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 11 Haziran 2010 Cuma 15:42

İnsani Yardım Amacı uğruna ölenler Şehit sayıldığına göre, yine aynı İnsani Yardım amacıyla gemide bulunan PAPAZ da ölseydi Şehit oldu diyecek miydik? Yoksa Hristiyan olduğundan CİZYE (kafa parası) vermeden öldüğü için CEHENNEMİ HAK ETMİŞTİR mi diyecektik??? Ha bir de Ateist Yardımsever benzer gemilerde hiç bulunmasın, O zaten kafadan Cehenemlik!!!

Yorumu oyla      18      10  
osman mert 11 Haziran 2010 Cuma 10:42

Türk bayrağı takılı olan bir gemiye saldıran israil üstelik uluslararası bir denizde , benim için önemli olan türk gemisine saldırma cesaretinde ve cüretinde bulunması yeterli israile düşman olmam için siyasi görüşler farklıda olsa herkes konuya bu gözle bakmalı.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Haziran 2010 Cuma 10:41

Bazı insanlar garip bir şekilde islama düşmanlar.Şehitlik dini bir erminolojidir.Yani çıkış noktası dinlerdir ve sosyal hayata ve devletler hukuka buradan girmiştir.İslama ölesiye düşman olanlar Madende ölenlere hatta sele kapılan temizlik işçisine bile şehit derken,insanı bir amaç ve ülkü uğruna vurularak öldürülen kişilere şehit denmesine dayanamıyorlar.Ve burada ateist Behramoğlunun söylemlerini referans olarak veriyorlar.orada ölenleri kimse yollamadı onlar inandıkları uğruna öldüler.

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 10 Haziran 2010 Perşembe 18:28

Öyle ya nasılsa bizim insanlarımızın hayatı ucuz! Köylerde ölen çocuklara nasıl ki "Allah verdi Allah aldı" diyorsak, piknike gider gibi bile bile Haydut Devletin yollarına hiçbir tedbir almadan gönderirsin insanlarımızı, ölseler de ŞEHİT oldular diyerek Milleti de avutursun! Dün akşam kanalın birinde Ataol Behramoğlu tartışma yaratacak, "Ölenler Neden Şehit sayılıyor Vatan Savunmasında mı öldüler?"diye sordu.Ne dersiniz? Ben de "Yaralılar neden GAZİ sayılmıyor" diye sorayım?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 10 Haziran 2010 Perşembe 16:33

Evet yaa bu müthiş İsrailin hiç suçu yok!Tüm suç yardım gönüllülerin ve hükümetin!!Ozaman İsrail herşeyi yapabilir diyerek tüm yaptıklarına sessiz kalınsın.Oraya giden gönüllüler İnsanlık adına Gazzedeki mezalime uğramış bir millet adına herşeyi göze alarak gittiler.Evet sizler gibi İsrail herşeyi yapabilir diyerek sinip seyirci kalabilirlerdi ama onlar sizler gibi korkup sinmediler.ölümü dahi göze alarak insani erdemleri dünyaya hatırlattılar.Bu soylu ve erdemli tavrı anlamanızı beklemiyorum.

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 10 Haziran 2010 Perşembe 15:53

Hani bir laf vardır: "Yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır". 1976 Yılını hatırladım. İsrail uçağını Filistinliler kaçırmış Uganda'nın ENTEBBE Havaalanına inmişlerdi. Ne yaptı İsrail? İki Helikopter dolusu Komando bir gece ansızın meydanı basıp, Filistinlileri de saf dışı bırakarak Ucağı da kurtarıp İsrail'e dönmüşlerdi. Tüm Dünya şaşkınlık içinde İsrail'i takdir etti ve ALKIŞLADI! BUNA TÜRKİYE de DAHİL! 34 sene önce bunu yapabileni bilenler nasıl olur da masum insanlarımızı ateşe ATARLAR!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 10 Haziran 2010 Perşembe 15:02

Bu saldırgan ülkeyi kınamak bir yana onun avukatlığına soyunarak kendi hükümetlerine ve yardım gönüllüsü vatandaşlarına saldırıyorlar.Eğer Atatürk kurtuluş savaşında sizler gibi halkına ihanet edip işgalcilerle işbirliğine girseydi şimdi Türkiye Cumhuriyeti olmazdı.Büyük devletler ve büyük liderler sizler gibi korkak ve işbirlikçi tavırlarla meydana gelmiyor.Lafa gelince emperyalist Abd ve soros muhabbeti yap ama hem Gazze hemde İran olayında onlara hayasızca destek ver.BUNUN ADI HAİNLİKTİR.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 10 Haziran 2010 Perşembe 14:56

Site yönetimi,Kaybeden köşesine İsrail i koymuş!Ama oda ne?kazanan köşesine konulan Bülent yılıdırıma saldıranlar burada İsraili nasıl savcunacaklarını şaşırmışlar.Öyleki;Kars ile Gazzeyi karşılaştıracak kadar şuursuzlaşmışlar.Bir diğeride Atatürkün ismini hayasızca kullanarak onun kurduğu Cumhuriyete ihanet çalışmalarına girişmiş.İsrail uluslararası sularda gemimize saldırıp vatandaşlarımızı öldürmüş,yaralamış ve tutsak almış ama ne ilginçtir ki bu vatansever ve Atatürkçü geçinen vatandaşlar-

Yorumu oyla      18      10  
ATATÜRK NEFERİ 9 Haziran 2010 Çarşamba 17:23

İsrailin uşakları SOROS ile birlikte çalışıp OFER'e peşkeş çekenlerden başkası olabilir mi? Mayınlı arazileri İsrailli şirketlere vermek için özel şartnameler hazırlayan kimdi? Ne oldu çok acildi en ufak bir hamle dahi yok temizletilmesi için. Biz BOP projesinin İsrail-ABD yapımı olduğunu söylerken karşı çıkanlar bugün İsraili eleştiriyorlar niye çöktüler din sömürüsü yapmaları lazım en iyi yol Yahudi düşmanlığı. İsrailin has adamı daha dün Türkiye'de el ele birlik mesajları veriyorlar. Utanmazsınız sizler. Deri yerine meşin germişler.Şeriatçılar, Atatürk düşmanları benim ülkemin vatandaşı olsa da has düşmanları.

Yorumu oyla      18      10  
ATATÜRK NEFERİ 9 Haziran 2010 Çarşamba 17:21

taş plak gibi cızırdayıp aynı sözleri tekrarlayıp duran Taş kafalar anlamıyorlar . Diyoruz ki İsrail Katil devlet, kural tanımayan dünyanın şımarık çocuğu 1967 den beri yaptıklarının haddi hesabı yok. Karşılığında kınanmaktan başka aldığı bir şey yok. Geçen sene 1000 sivili öldürdü ne oldu diyoruz? Kahrolsun, yokolsun diyoruz ne değişiyor. Kazanan Bülent Yıldırım Şeriat hayaliyle yaşayan Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı El-Kaide ile Hamas ile bağlantıları var hangi cüretle benim ülke bayrağımla Kahramanlığa soyunup meydan okuyor ülkeyi başka ülkelerle karşı karşıya getiriyor. O adamlar vatandaşım olsa da adam değil. Utanmadan kandırdığı iyi niyetli insanlardan bile Vakfa dava açmayın diye imza almış bir provakatör.

Yorumu oyla      18      10  
ATATÜRK NEFERİ 9 Haziran 2010 Çarşamba 15:56

Bu hükümet, İran sınırına yakın bir yerde, İsrail'e üs bile vermiş.(Güneş Gazetesi) Bu üsten İsrail, İran'ı gözetliyormuş. İran dostu gibi gözüken bu hükümet; aslında İran'ı kandırmaya uğraşıyor. Hizmet İsrail'e, laf İran'a... Hatırlayınız: Bu hükümet zamanında İsrail uçakları Türkiye üzerinden geçerek Suriye'yi vurmadılar mı? Hatta füze kovanlarını İsrail uçakları Güneydoğu bölgemize atıp da öyle gitmediler mi? İsrail'le yapılan askeri anlaşmalara AKP aynen devam ederek, hatta kuvvetlendirerek İsrail'e bağımlılığımızı sürdürmedi mi?

Yorumu oyla      18      10  
ATATÜRK NEFERİ 9 Haziran 2010 Çarşamba 15:56

Yine daha yakında İsrail'in OECD'ye alınmasına AKP hükümeti izin verdi. Türkiye istese İsrail'i bu önemli ekonomik topluluğa aldırmazdı. Peki yıllardır İsrail'e posta atıp da bir ay önce İsrail'i güçlendirecek bu anlaşmaya neden evet diyor AKP yönetimi? Bir de İsrail'e ticari ilişkilerimizin kar- zarar hanesine bakın. Alışveriş içinde Türkiye açık ara zararda. Yani; Türkiye, İsrail'e dolar akıtıyor. Oranın refahının oluşmasında Türkiye de büyük yardım yapıyor. Sonra da Başbakan Erdoğan, meydanlara çıkıp İsrail'e atıp tutuyor.

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 9 Haziran 2010 Çarşamba 15:25

Gazze'ye Yardım götürme şekli, yolu ve yordamının var olduğunu, bunun nizami yollarla yapılmasını gerekirken meydan okurçasına yapılmasının yanlış olduğuınu hala kuş beyinler anlamıyorsa diyecek bir şey yok! Orası "DİNGONUN AHIRI da değil, YOL GEÇEN HAN da!" Bile bile İnsanlarımızı ATEŞ ÇEMBERİnin içine atmak SUÇ değil de NEDİR? İnsanlarımızın hayatı bu kadar UCUZ mu YA? Ermeniler,"KARS'a gidip alış/veriş yapacağiz,PARA BIRAKACAĞIZ, açın sınırı"deseler açacakmıyız kuş beyinliler HA? NEDEN HAYIR?

Yorumu oyla      18      10  
9 Haziran 2010 Çarşamba 14:01

kameralarda vam minüt arka planda yes please çok iyi özetlemiş alllahın doğrusu ha ha ha israilin kankası hükümet

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 9 Haziran 2010 Çarşamba 13:57

Kazanan diye ilan edilen Bülent Yılıdırımın haberine 64 yorum var.Kaybeden ilan edilen İsrailin haberine ise 17 yani neredeyse diğerinin dörtte biri.Kazanan köşesine itiraz edip Bülent Yıldırıma saldırma konusunda içimizdeki İsrailliler müthiş iştahlı davranmışlar.ama aynı iştah İsraili eleştirmeye gelince birden kayboluvermiş.Sizce bunun anlamı ne?toplam 81 yorumda militanlar İsraili hep savunup yardım gönüllülerine ve hükümete saldırmışlar.Şimdi bu vatandaşlara ne demek gerekir?Hain iyimi?

Yorumu oyla      18      10  
9 Haziran 2010 Çarşamba 11:40

haydut haydutlarla iyi anlasiyor.

Yorumu oyla      18      10  
poyraz 9 Haziran 2010 Çarşamba 07:57

filistine yardım konvoyu akp ye oyları artırma konvoyuna dönüşmektedir...

Yorumu oyla      18      10  
poyraz 9 Haziran 2010 Çarşamba 01:15

kısaca diyorum ki...eğer devletseniz....hedefiniz...yardım ayaklarıyla ambargoyu delmekse...yapılanlar insani değilse ...sivilleri!!! bir gemiye doldurup cepheye sürmek ve onları kalkan yapıp ardına saklanmak ahlaksızlıktır...çıkar mertçe gereğini yaparsınız..ama öncelikle kuzey kıbrısa uygulana ambargoyu da neden kınamazsın...iranada ambargo var...bizde o ülkelerden biri değilmiyiz...peki ermenistana sınırı kapatarak ticari ambargo koyan biz değilmiyiz...sözleriniz hiç hoş değil..saygıyla..

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 8 Haziran 2010 Salı 22:56

"Her santim toprağında binlerce masum kanı bulunan" ülke, İsrail! iyi güzel de "her santim toprağında binlerce masum kanu BULUNMAYAN ülke" var mı? HANGİSİ???

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 6 Haziran 2010 Pazar 13:36

Bu olay içimizde nekadar çok Türk ve islam düşmanı istrail uşağı olduğunu tüm çıplaklığı ile gösterdi bize.Ben burada şuursuz ve salduırgan yorumlar yazan vatandaşların kandırılıp gözü boyanmış zavallı insanlar olduğunu sanıp onlar için üzülüyordum meğer bunlar İsrailin uşaklığını yapan aramıza sızmış hainlermiş.Onlar kendi çirkef ve zavallılıklarının içersinde boğulacaklar hemde onursuz ve şereften yoksun bir halde.

Yorumu oyla      18      10  
poyraz 4 Haziran 2010 Cuma 19:51

siz öyle sanın...rumuzu kulanan kişi.. teşekkür ederim...az bile yazmışsın..sizinle hem fikirim.

Yorumu oyla      18      10  
4 Haziran 2010 Cuma 19:12

allah tarafindan lanetlenmis millet yahudi

Yorumu oyla      18      10  
4 Haziran 2010 Cuma 19:10

allah belasini versin israilin

Yorumu oyla      18      10  
siz oyle sanin 4 Haziran 2010 Cuma 13:39

israil kaybetmedi aksine kazandi turkiye elindeki bir avuc barutu sonuc alacagim diye kullandi.ama havasini aldi.Bu arada turkiye israile karsi butun caydiriciligini kaybetti hani dayak yiyipte halen kufreden tipler vardirya aynen o haldeyiz simdi herkez halimize guluyor

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş-2 4 Haziran 2010 Cuma 11:54

Bu yüzden İHH ve ona katılanların cesaretlerini takdir etsem de, bu denli abartılı ve çılgınca yardım eylemlerini, “uygulama şekli bakımından” doğru bulmuyorum. Öngörüsüzlüğü tescilli Akp hükümetini de, bu vicdani ama baştan sona strateji hataları ile dopdolu yardım çabalarını teşvik edip desteklemesini; yönetim, siyaset ve diplomasi mantığına aykırı görüyorum. Bu gibi yardımların risksiz ve etkin şekilde yapılabilmesinin pek çok yolu bulunabilirdi. Ölen insanlarımıza yazık oldu. Ne devlet olarak biz bi şey kazandık ne de Gazzeliler. Zaten ABD den başka gerçek dostu olmayan İsrail ise, her zaman olduğu gibi yine pek bi şey kaybetmedi aslında. Zaman bu dediklerimi nasıl haklı çıkaracak, göreceksiniz!..

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş-1 4 Haziran 2010 Cuma 11:22

Bizdeki yardımsever inançlı insanlar, herhangi bi karşılık beklemeden canlarını tehlikeye atarak Arap dindaşlarına yardıma çabalıyorlar. Ama acaba o Araplar bizim bu insanca yaklaşımımıza layıklar mı? Suriye, Lübnan ve Ürdün’ün zamanında bize yapmadıkları düşmanlık kalmadı. PKK nın en önemli kollayıcılarından biri Suriye idi! Arab Ülkelerinden bi teki bile Kıbrıs Barış harekâtımızı desteklemedi, bu güne kadar da KKTC ni tanımadı, tanımayacaklardır da! Ayrıca 68 kuşağının anarşistlerinden günümüzün pek çok aşırı uç teröristlerine kadar bi dolu T.C. düşmanını “Filistin” eğitip, yetiştirdi, barındırdı. Eminim vatandaşlarımızın onlar için bu denli fedakârlıklarına karşın, fırsatını buldukları anda tümü bizi arkadan vurmakta tereddüt etmezler.

Yorumu oyla      18      10  
poyraz 4 Haziran 2010 Cuma 10:45

Kan durdu mu tek gıdamız bitecek diye panikleyen vampir bir ülke nasıl kazanabilir ki? ...................... ..... bu nasıl bir cümle...((((

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2010 Perşembe 11:36

Olaylara realist bakmalıyız.Abd şuan dünyanın tek süper gücü ve İsrailde onun adeta yaramaz çocuğu İsrail Abd nin tam ve ekonomik dev olan avrupanın kısmi desteğine sahip.Türkiye ise gelişen ekonomisi,tarihsel geçmişi ve bugünün siyasi konjonktürünün olanakları ile yeniden bir güç olma sevdasına kapılmış bir ülke.Türkiyenin yeniden bölgesel güç olması için ortam çok müsait ama siyasette herşey bir günde olmuyor ve emin olun diplomasi savaşlar kadar etkili bir silahtır.bence doğru yoldayız.

Yorumu oyla      18      10  
sade vatandaş 1 Haziran 2010 Salı 22:14

uluslararası sularda türk yardım gemisine ve diyer gemilere despotca müdahale hakkını kendinde buluyorsa islam alemi olarak şapkamızı önümüze alıp düşünmemiz lazım israil bu gücü nerden alıyor? demekki bilimde teknolojide silah sanayinde islam ülkelerinin gerikalmış ve tam bir birlik içinde olmadımızı gösterir sonuç olarak 1,5milyarlık islam ülkeleri,2 milyonluk israil karşısında tam bir hezimet utanalım zengin sudiler,kuveytli,katarlı,mısır,libya,dubai,umman,diyer petrol kıraları nerdesiniz?

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 1 Haziran 2010 Salı 21:24

Bu nasıl "KAYBEDEN"dir ki dediğim dedik çaldığım düdük! Adamlar her dediklerini yerine getirdiler ve de Kaybetmediler bilhakis Kazandılar. Gelmeyin dediler mi? Dediler! Vururuz dediler mi? Evet, Vurdular! Yardımların yerine varmasını engellediler mi? Evet Engellediler! Üstelik de Gemiye de, mallara da el koydular, 360 kişiyi de içeri attılar! Bize de, Dünyaya da "Benim Dediğim Olur" dediler mi? Evet! Ama bu Durum fazla sürmez, 24 Nisan'a doğru eskisi gibi dostluk havasını görürüz merak etmeyin!!

Yorumu oyla      18      10  
A 1 Haziran 2010 Salı 03:31

hemen Zekeriya Öz'e havale etsinler, doğduğuna pişman etmede üstüne yoktur. Birkaç kimliksiz mektup yazdırıp İsraillileri Hazreti İsa'yı öldürmekle bile suçlayabilir.

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş 31 Mayıs 2010 Pazartesi 21:22

Çatışmalar açık denizde bizim gemimizde olmadı mı? Milletler arası hukuka ve yasalarımıza göre “öldürme, yaralama, gemi ve personelin kaçırılıp gaspı vs. suçları da bizim topraklarımızda işlendi demektir. İsrail üstüne üstlük yaralıları bile plastik kelepçeli götürdü hastaneye. Hem suçlu hem güçlü, açık denizde saldırdı, gemileri de yolcuları ile gasp edip kendi karasularına zorla götürdü! Kesinlikle bi de yargılayıp içeri atacak çoğunu! Hadi bakalım, hangi yer mahkememiz yargısı yetkili ise savcılarımız soruşturmaya başlasın, Peres dahil tüm sorumlu İsrail siyasi ve askeri yetkilileri hakkında kırmızı bültenle yakalama emri çıkarsınlar da görelim!

Yorumu oyla      18      10