YORUMLAR
Toplam 28 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
tunasarp 10 Ağustos 2010 Salı 22:51

hepiniz hepimiz ermeniyiz sözünü içselleştirmişsiniz galiba

Yorumu oyla      19      11  
cengaver 22 Mart 2010 Pazartesi 17:28

bugün birlik beraberlik zamani basbakana takilma zamani degil,biz bize mezar kazmaya calisan bir avuc ermeniye takilalim adamlar bizi soykirimci diye avrupali amerikali din kardeslerine sikayet ettiler bu durumlari göz önüne alarak türk vatandasi kimligi tasidigimizi unutmayalim,bu ülkeye destek olalim,ama lütfen köstek degil.

Yorumu oyla      20      11  
Gerçek Vatandaş 22 Mart 2010 Pazartesi 16:39

Başka ülkelerin yaptıkları soy kırımlar, bizim Ermenilere yaptıklarımızı da Erdoğan’ın şantajını da mazur göstermez. Erdoğan ne yapsaydı diyenlere yanıtım; Ya işsizlikten kırılan halkının yerine kaçak çalışan Ermeni ve diğerlerini yasaların gereğini yerine getirip sınır dışı edecek, ya da bu insanların vatandaşlığımıza geçme taleplerini kabul edecekti. Akıl, hukuk, devlet adamlığı ve insanlık bunu gerektirir. Doğrusu bu değil mi? Niye Başbakanının hatasını kabul etme erdemini gösteremiyorsunuz? O sizce bi “Peygamber” mi ki hiç hata yapmaz?!

Yorumu oyla      20      11  
sabriye 22 Mart 2010 Pazartesi 11:02

Yabancılarda kaçak çalışanların gözünün yaşına bakılmayıp sınırdışı edilirken,ülkenin işsizlik oranları tavandayken,kendi halkının isizliğini görmezden gelerek,bugünkü ermeni açılımlarına kurnazlıkla ZEMİN hazırlayarak kaçak çalışan ermenilere göz yumandan,Van Akdamar ermeni ortadoks kilisesini restore ettirenden,İstanbul Erivan uçak seferlerini başlatandan,ÜST DÜZEY ABİLİK sözleriyle sınırdışı ederim sözünü duymak,Tayyibimin YALAN HEYBESİNE bir yalan daha kattığının göstergesidir sadece.

Yorumu oyla      19      10  
komando 22 Mart 2010 Pazartesi 00:53

merak ettigim,basbakan ne diyecekti yani tesekkürmü edecekti,benim milletimi ecdadimi iftira ederek bütün dünyaya soykirimci ilan edecek bende susacagim,biz susarsak basimiza daha cok hadiseler gelir,biz soykirimci millet degiliz basbakanda onu demek istiyor.fransa,cezayirde soykirim yapmadimi,ruslarla ermeniler karabagda soykirim yapmadilarmi,ermeniler bizim dogu anadoluda katliam yapmadilarmi,yorum yazarken hangi memleketin vatandasi oldugumuzu lütfen unutmayalim.

Yorumu oyla      20      11  
Cıss! Adaletin bu mu dünya? 20 Mart 2010 Cumartesi 16:43

Yakasında terazi rozeti taşıyanlardan da RTE nin bu sözlerini destekleyen; "şantaj da bi üsluptur ve meşrudur" anlamında değerlendirmeler gelebiliyor ya, pes doğrusu. Körü körüne yandaşlık ve biat, hukukun da adaletin de vicdanın da önüne böyle set çeker işte.

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 20 Mart 2010 Cumartesi 16:13

Doğruları yazan dokuz köyden kovulurmuş! Olsun."Türküm Doğruyum" deyip aksine YALANCILIK SAHTEKARLIK yapacağıma, TARİH ve BELGELERLE doğruları yazarak ANDIMI yerine getiririm.Yanlışım varsa belirt, özür dilerim. AMA Memleketin kahrını çekmeye dayanamadan "ABD'ye abbas yolcu"olup oranın olanaklarından faydalanarak Türkiye'ye yalanlarını sallama. Bak al sana bir yalanın daha! Kaçak sayısı 100 Binmiş! CumhurBaşkanı GÜL bile "sayı abartılmiştır, yok o kadar, çok çok azdır" diyor. Kafan bastı mı?

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 20 Mart 2010 Cumartesi 01:56

Başbakanın dediğinin arkasında durup 100 bin kaçak Ermeniyi, ardından kaçak Afrikalıları sınır dışı etmesini bekliyorum... Böyle bir açıklama "biz hepsinin farkındaydık ve bir şey demiyorduk" demek değil mi? Yorumcuların içinde muhtemelen yurt dışında yaşayan bir Ermeni Bozan var, sürekli Ermeni yalanlarını çevirip çevirip yazıyor... Başbakanın yapacağını söylediği şey değil, söyleme şekli yanlış bence... Ermenistan açlıktan nefesi kokarken bize posta koyamaz...

Yorumu oyla      18      10  
mukeat 19 Mart 2010 Cuma 21:03

ABD ve diğer ülkelerdeki ermeni tasarılarını el altından destekleyip sonra da bize dönerek ve işaret parmağını onlara uzatarak kükremesi bizi hiç etkilememiş ve kralın çırılçıplakkk olduğu görülmüştür.. ewet, tayyip amca sobelenmiştir.. biz de bunu görmüşüz ve yapmak istediğini yutmamışız.eğer kaçak varsa defedeceksin,tıpkı ıraklıları, afgan pakistan ve afrikalıları defettiğin gibi.. ne kadar cesursun hele :)

Yorumu oyla      18      10  
Yilanoglu 19 Mart 2010 Cuma 19:07

Dün Ermenilere kursun atanlar. bugün "Hepimiz ermeniyiz" sloganlariyla yatip kalkiyor. Ne o! Ak partiye muhalif olmak icin herseyi yapmayi adet haline getirenler, yarin Ak parti bu ülkeyi sattirmayiz derse, muhalefet billahi bu ülkeyi satisa cikaracak haberiniz olsun.

Yorumu oyla      18      10  
yenifakılı yazgat 19 Mart 2010 Cuma 18:19

türkün türk den başka dosdu yok kardeşim bu böyle bilin kardeşim

Yorumu oyla      18      10  
yozgat yenifakılı 19 Mart 2010 Cuma 18:09

devlet bahceli erzulum da ip atmayı bilir serin işin deyil bu işler

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 19 Mart 2010 Cuma 17:10

Sy.Başbakan geçmiş günlerde bakın ne demiş: 1)Çin polisinin Uygur Türklerini öldürmesi BİR SOYKIRIMDIR. Bunu bilerek kullanıyorum.-Temmuz 2009. 2) Gittim gördüm, Darfur'da SOYKIRIM olmamıştır. Bir Müslüman asla SOYKIRIM yapmaz-Kasım 2009. Bugünlerde ne diyor?: "SOYKIRIMLARA SİYASETÇİLER KARAR VEREMEZLER. BU TARİHÇİLERİN İŞİDİR". Tevekelli değil dünya bize hiç inanmıyor! Bu memlekette "ağzından çıkanı kulağı duyan" bir devlet adamı çıkmayacak mı?

Yorumu oyla      18      10  
S A M İ M T Ü R E 19 Mart 2010 Cuma 13:17

Beyin ve Dil arasında dialoğ kurmadan bir başbakana sahip olmaktan hicap duyuyorum ve ülkenin bu konuşmalarla çok başı ağrıyacak.ve agrımaya devam edecektir..Başbakan olabilirsin amma bilge olamazsın..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay 19 Mart 2010 Cuma 13:09

Yorumunuzdaki sadece bir bölüme katılıyorum.sadece bunu açık açık söylemesi hatadır Erdoğan'ın.Evet yasalar şantaj aracı olarak kullanılır,en çağdaş dediğin ülkeler yıllardır bunu bize karşı kullanıyor zaten.ABD'deki soykırım yasası tasarıları,avrupadaki benzer çalışmalar şantaj ve tehdit değil mi?Saf mıyız?Erdoğan'ın hatası üsluptur.Irkçı çağrışım,ırkçı izlenim vermeyeceksin.Gülerken ısıracaksın,diplomatik olacaksın.Avrupalı,ABD yıllardır bize öyle yapmıyor mu?Eleştiride kantarı kaçırmayalım...

Yorumu oyla      18      10  
kırkaltı 19 Mart 2010 Cuma 12:12

Sayın başbakanımız ne zaman zorda kalacagını bilmeden yaptıgı konuşmanın ardından ergenekon tutuklaması geliyor maksat gündemi degiştirmek,Sayın Devlet beyin yaptıgını lütfen sizde yaparmısınız neyse ist.belediyesi topbaşa sizin armaganınız orda sizde varsınız onu bırakalımda Ank.çukuranmarda i.melih gökçek in yaptıklarını göz önüne alarak varmısınız partinizde atıp yargılanmasını saglamaya acaba gücünüz yetermi,dokunulmazlık kalsın,deniz feneri suçluları yargılanmasın ergenekoncuları idam edin,

Yorumu oyla      18      10  
BU VATAN BİZİM 19 Mart 2010 Cuma 09:53

Aşağıda yaptığım yorumumu okuyunuz lütfen..Başbakan doğaçlama konuştuğu zaman gaf yapıyor demiştim.Bu günkü köşe yazısında Sayın Mehmet Barlas'ta aynısını söylüyor.Demek ki doğruları söylüyoruz.Aklın yolu birdir..

Yorumu oyla      18      10  
Murat Aktaş 18 Mart 2010 Perşembe 20:56

0nlar kaçak. Yani illegal. Yasadışı olarak Türkiye'de yaşıyorlar ve çalışıyorlar. Yani bizim Almanya'da çalışan işçilerimiz gibi değiller. Başbakan doğru söylemiş. Çoktan sınırdışı edilmeleri gerekiyordu .

Yorumu oyla      18      10  
Murat Aktaş 18 Mart 2010 Perşembe 20:50

0nlar kaçak. Yani illegal. Yasadışı olarak Türkiye'de yaşıyorlar ve çalışıyorlar. Yani bizim Almanya'da çalışan işçilerimiz gibi değiller. Başbakan doğru söylemiş. Çoktan sınırdışı edilmeleri gerekiyordu .

Yorumu oyla      18      10  
EZBER BOZAN 18 Mart 2010 Perşembe 18:13

20.yy.başında yurdumuzda yaşanan olumsuzlukları gören Yüce Allah Atatürk'ü yollamış ki"COMME IL FAUT"(olması gereken) Devlet Adamı nasıl olurmuş Bizlere ders olsun.Ama nerdee! Dünya kamuoyu Ata'mızın ağzından çıkan sözü KANUN bellemiş ne yazılı metin ne de bir imza aramış.Sadece söz. 1915 de yaşananları"fazahat" olarak tanımlayan Atatürk, USA Radio Press'e yaptığı açıklamada: "Ermenilere yönelik yeni bir Türk şiddeti olmayacağını garantisini veririz" demiş. Şimdikiler imzadan sonra kıvırıyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 18 Mart 2010 Perşembe 18:01

Devlet adamı ciddiyeti ile bağdaşan dünyada bir tane örnek devlet adamı mı var?Kağıt üzerinde,demeçlerde beylik laflar sonra menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu yapan devletlerin yöneticileri var.Onların anlayacağı mesajı vermiş.Fakat geri postalarsa 100 sene sonra soykırıma uğradık derler diye torunlarımız için korkuyor sanırım

Yorumu oyla      18      10  
karasüleyman 18 Mart 2010 Perşembe 17:50

100 Bin kendi vatandaşımız faydalansın banane elin ermenisinden karnı doyar yarın silah çeker.

Yorumu oyla      18      10  
BU VATAN BİZİM 18 Mart 2010 Perşembe 17:29

Başbakan bulunduğu kürsünün sağına ve soluna yerleştirilen iki adet cam(promtur)dan danışmanlarının yazdığı metinleri okurken sorun olmuyor.Cam'ın dışına çıkıp irticalen(DOĞAÇLAMA)konuştuğu zaman,sözleri maksadı aşıyor.İşte o zaman,ezberlenen gaflarını sıralıyor.Bazen gaf demek bile az geliyor..

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş 18 Mart 2010 Perşembe 16:30

Ne iş anlamadım?!! Beyimiz belki on yıldır durmadan kaybediyor ama kaybede kaybede yine de kazanıyor. Tıpkı "On numara" loto oyununda kafadan atıp altı ve yukarısını bilenin de,hiç bi halt tutturamayanın da kazandığı gibi. Sizi bilmem ama kendi adıma bu seçimde bu işe kesin bi "dur!" diyecem. Bakalım "O" mu yaman yoksa "ben" mi:))

Yorumu oyla      18      10  
18 Mart 2010 Perşembe 16:25

deniz fener ni unutmadık unutmayacağız,unutturmayacağız.zahit i nasıl korumaya aldığını unutmayacağız unutturmayacağız.herşeyin hesabını vereceksiniz.hesap günü geldi.hesabı mutlaka sorduracağız.bu yorumu baykal ve bahçeli iyi okusunlar ve rte den ve diğerlerinden mutlaka hesap sormaları gerektiğini bilsinler.

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 18 Mart 2010 Perşembe 16:21

Geçen gün haberin altına düştüğüm yorumu tekrarlıyorum; "Başbakanın bu ifadesine hangi yönden bakarsanız bakın, büyük gaf, sorumluluğunu bilmezlik ve devlet adamlığı ile bağdaşmayan bir tavrın sergilenmesi görüntüsü veriyor... Hükümetin başı olarak görevini bu güne kadar kasten yapmadığını ortaya koyması ve bu durumu şantaj ya da tehdit olarak kullanmaya kalkışması nedeniyle, hem T.C. Vatandaşları ve hem de Ermenistan devleti ile halkı kendisini kınamaya yerden göğe kadar haklıdır..."

Yorumu oyla      18      10  
hulya 18 Mart 2010 Perşembe 15:51

Başlık yazınızdaki açıklamayı çok beğendim.Aynen katılıyorum...

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Tayyipli Akp-Arıtmanlı Chp= 0 18 Mart 2010 Perşembe 15:40

Allahtan yeni bi Ergenekon soruşturma dalgası imdadına yetişti..

Yorumu oyla      18      10