YORUMLAR
Toplam 68 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 10 Mart 2011 Perşembe 16:43

Sarıgül ve hareketi bir AKP versiyounudur.Hapşırınca içeri insanlar içeri alınırken ,bir çok CHPli belediye dididk didk edilrken Sarıgül neden olayların dışında.Bu kerameti kendinden menkul insan bir "akp "versiyonudur.Ve AKP ye geçerse zerre şaşarsam insan değilim...

Yorumu oyla      18      10  
murat semer 5 Mayıs 2010 Çarşamba 14:36

mustafa sarıgül ün fulya da oturan yardımcılarından birisi 9,50 irtifakı (4,5 kat) yapılabilinen yere 9 kat diktirdi. mahkemelik lmasına rağman mahkeme raportörlerine rüşvet yedirerek kendi lehine kararlar çıkarttı. bütün belgeler onlara karşı olmasına rağman mahkeme bile sarıgül adamlarının yanında karar veriyor. unutmayın daha geçen ay şişli-satıyer bld leri raportorleri rüşvetten içeri atıldılar..ama içişleri bakanı sırf chp nin oyunu bölsün diye sarıgüle dokunmuyor en azından şimdilik..!!

Yorumu oyla      18      10  
yusuf alp 30 Nisan 2010 Cuma 19:07

Ispartadan bir çoban ist.belediyesinden bir işçi bu ülkenin başına geçiyorsa neden syn sarıgül olmasın bana sorarsanız bundan iyisi yok ÇARE SENSİN SARIGÜL

Yorumu oyla      18      10  
ihsan akalın 12 Mart 2010 Cuma 09:17

sn.şener e sn.bakanım sn.sarıgül e bile ne şekilde hitaplar bu önyargı değil de nedir acaba...size göre sn.sarıgül kötü ise bana göre de sn.şener kötü...ama siz taraf olmamalısınız...özgür basın dedikleri hadise bu...özgür....taraflı değil...

Yorumu oyla      18      10  
serkan tekkanat 12 Mart 2010 Cuma 09:13

murat düzgün ün söalerine aynen katılıyorum... abdüllatif şener ın imecesi normal da sn.sarıgül ün ki anormal mi...ya da şu masum soruyu sn.şener e de sormak lazım bu neyin imecesi diye...

Yorumu oyla      18      10  
murat düzgün 12 Mart 2010 Cuma 09:02

abdüllatif şener e sormuşlar...partiniz de para var mı finansmanı nasıl yapıyorsunuz...cevap...her il kendi finansmanını kendi yapıyor...yani tdh gibi imece...yine soru...sizi iş dünyasından destekleyen yok mu...cevap...maalesef yok bağışlarımız bile çok düşük...sn.şener e destek yok ise ve sn.sarıgül e var ise bunda ne gibi bir tuhaflık var ki...demek ki sn.şener de o potansiyeli görmüyorlar...ve sn.sarıgülün imece demesi iş dünyası desteği demesi gayet normal siyaset içerisinde olan bir hadise

Yorumu oyla      18      10  
Mehmedim, 12 Mart 2010 Cuma 08:20

Sarıgül neden partisini kurduğunu henüz açıklamıyor söyleyelim. Duyumumuza göre yapılan anketlerde Sarıgül CHP den değil AKP den oy alıyor, yani her an birileri kazdıkları kuyuya düşebilirler. Bakalım bu iddia doğru çıkacak mı bekleyip göreceğiz.

Yorumu oyla      18      10  
selin 12 Mart 2010 Cuma 08:17

Sarıgül Erdoğan'ın sol versiyonu. Türkiye çok zor süreçten geçiyor, AKP nin yaptıkları ortada ama AKP yle ilgili tek eleştiri yok kendisinde. Açıkçası güven vermiyor, bu ülke birdaha deneme yanılma yöntemiyle lider seçmemeli hele hele ABD den finanslı birini hiç seçmemeli, herkez aklını başına alsın bu süreçte tek dik duran CHP ve Baykal.

Yorumu oyla      18      10  
turgutalp 11 Mart 2010 Perşembe 21:23

Liderlik bu kadar ucuzladı mı?Hadi parti başkanı deseniz neyse.Liderlik kimlere kalmış.Seçimlere az kaldı.Alır boyunun ölçüsünü..

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK SOSYALDEMOKRAT 11 Mart 2010 Perşembe 20:29

Geleceğin Büyük Lideri, SARIGÜL.

Yorumu oyla      18      10  
TURGUTALP 11 Mart 2010 Perşembe 19:45

Şişli belediye başkanı Türkiye'yi yönetmeye soyunuyormuş.Bu Millete hakarettir.Koca ülkemizde adam mı bulamadık be.Ülkeyi yönetmek;Sarıgül gibi zır cahile kaldıysa,bu ayıpta bize yeter.

Yorumu oyla      18      10  
snypır 11 Mart 2010 Perşembe 19:10

ilk seçimde görürsün halkıda gücüde dermanıda bin de 0 virgül 5 le sen devam et değirmenlere su çekmeye..

Yorumu oyla      18      10  
serkan tekkanat 11 Mart 2010 Perşembe 17:03

halkın sesi halkın gücü derde derman sarıgül...

Yorumu oyla      18      10  
serkan tekkanat 11 Mart 2010 Perşembe 16:59

halkın sesi halkın gücü derde derman sarıgül...

Yorumu oyla      18      10  
serkan tekkanat 11 Mart 2010 Perşembe 16:49

halkın sesi halkın gücü derde derman sarıgül...

Yorumu oyla      18      10  
hasan arslan 11 Mart 2010 Perşembe 16:09

Sn.erol gokmen esas hazin olan her mahkemeye verilenin otomatik olarak suclu ilan edilmesi.bir kisi mahkemeye verildiyse bazilarina gore suclu ama mahkeme henuz karar bile vermemis. Yolsuzluk yapan baskanlar hesaplarini mahkeme onunde versin lakin karar aciklana kadar bunlarin hepsi iddia karar somuttur.insanlari birtakim iddialar ile yaftalamak ise tamamen hak yemedir.

Yorumu oyla      18      10  
hasan arslan 11 Mart 2010 Perşembe 12:57

Sn.erol gokmen esas hazin olan her mahkemeye verilenin otomatik olarak suclu ilan edilmesi.bir kisi mahkemeye verildiyse bazilarina gore suclu ama mahkeme henuz karar bile vermemis. Yolsuzluk yapan baskanlar hesaplarini mahkeme onunde versin lakin karar aciklana kadar bunlarin hepsi iddia karar somuttur.insanlari birtakim iddialar ile yaftalamak ise tamamen hak yemedir.

Yorumu oyla      18      10  
Erol Gökmen 11 Mart 2010 Perşembe 11:09

Evet Malesef bu zihniyet nasıl oldu ise kafalara kazındı.3 Kalıp tahtası için Mahkemeye Verilen Rahmetli İst.Belediye Başkanı Haşim İşcan unutulup giderken.Belediyeleri talan eden onlarca Başkan,Amma güzel iş yapıyorlar diye,Hırsızlıkları,yolsuzlukları, sanki AF ediliyor.Ne hazin.

Yorumu oyla      18      10  
sadullah ergün 11 Mart 2010 Perşembe 09:02

sn.sarıgül ile alakalı haberlerinizi bir şişli li olarak yakından takip ediyorum..fakat ben sn.sarıgül ün açısından olumlu olan haberleri de görmek istiyorum...benim kızımın gittiği okul eski ve deprem güvencesi olmayan bir okuldu.bir sınızfta 50 çocuk ders görüyordu...sn.sarıgül kısıtlı imkanlar ile öyle bir okul yaptıki şu an tam bir kolej havası sınıflar 25 kişilik...bu çok büyük bir artıdır benim gözümde ama söylediğim gibi olumlu hiçbir haberini göremiyoruz...bu da habercilik adına üzücü..

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 11 Mart 2010 Perşembe 08:50

2011 ın yukseleni sadece sn.mustafa sarıgül ve tdh olacaktır... iktidar yorgun ve alternatifsiz bu alternatifsizlik tdh ile ortadan kalkıyor tdh ve sn.sarıgül iktidara yürüyor... bu gerçeklere daha fazla kulaklarınız tıkamayın yada görmezden gelmeyin...

Yorumu oyla      18      10  
murat düzgün 11 Mart 2010 Perşembe 08:37

siyasette genel başkana kölelik zihniyetini benimsemiş olanlar sn.sarıgül ü algılamakta zorlanabilir...o yüzden esas boş olan kendileridir...bu arkadaşlarımızı sn.sarıgülile beraber yurt gezilerine davet ediyorum...

Yorumu oyla      18      10  
canım benim 11 Mart 2010 Perşembe 08:12

Sarıgül'le sadece yarım saat karşılıklı konuşun yeterlidir.Notunuzu hemen verirsiniz.Bomboş biridir.Ülkeyi yönetmeye mi talipmiş!!Kendinize güldürtmeyiniz...

Yorumu oyla      18      10  
mert 11 Mart 2010 Perşembe 00:17

belki sarıgul basarılı olamaz ama dediklerini yaparsa belki diger partiler de yapmak zorunda kalır. o zaman ulkede demokrasi guclenmeye baslar.

Yorumu oyla      18      10  
mert 11 Mart 2010 Perşembe 00:17

baykal a oy vermeye isteyen devam etsin. ama iktidar olacagını iddaa eden varsa ben gülerim sadece. ben sarıgül e kara kası icin olumlu bakmıyorum. birincisi ön secim yapıcam diyor. ikincisi baskanı delegeler degil uyeler secicek diyor. peki bunları yaparsa niye oy vermeyeyim? gidip niye diger liderlerin atadagi insanlara oy vereyim. en azindan kendi sectigimiz insanlar yarisir. demokrasi de zaten bu degil mi?araba yıkamanın aclıktan verem olmanın utanılıcak tarafı yoktur.

Yorumu oyla      18      10  
atatürkçü 10 Mart 2010 Çarşamba 23:51

sarıgülün son zamanlarda abd ye kaç kez gittiğini biri bana anlatsın.ve bu örgütlenme parası nereden geldi. eğer abd ci olmazsa şimdiye çoktan ceza evinde yatardı.

Yorumu oyla      18      10  
durmuş 10 Mart 2010 Çarşamba 15:49

ben burada objektif bir habercilik görmüyorum sunumunuzda işte sarıgül demiyorsunuz şu sarıgül ün ipliğini pazara çıkaralımda görsün bakalım diyorsunuz sanki biryerlerden birileri kulağınıza birşeyler fısıldamışta sizde buna gönüllü aracılık etmişsiniz izlenimi var.

Yorumu oyla      18      10  
murat duzgun 10 Mart 2010 Çarşamba 13:25

Sn.cemal mihci nin sozlerine sonuna kadar katiliyorum. Madem bu iddialar en az 10 senelik neden simdi gundeme geliyor. Nedenini soyleyeyim ayni deniz baykal in sn.sarigul u chp ye davet edip turkiye nin en iyi belediye baskani deyip sn.sarigul un kendisine rakip olduktan sonra bu tip iftiralari atmasi simdi de sn.sarigul iktidara dolayisyla basbakanliga talip oldugu icin bunlar ortaya atiliyor ki camur at izi kalsin politikasi ama millet bu numaralari artik anliyor o yuzden CARE SARIGUL

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 13:15

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 12:37

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
Cemal Mıhçı 10 Mart 2010 Çarşamba 11:49

Sorarım bu yazıyı yazanlara Sarıgül siyaset sahnesinde 35 senedir var. Belediye başkanı olarak bugüne kadar çıkmayan şeylerin çıkması manidar değil mi? Yoksa hedefini büyüttüğü için geçmişte biriktirilenler şimdi koz olarak mı kullanılıyor?? Siyaset sahnesindeki her şahsı birazcık incelesek birşeyler bulmazmıyız?

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 11:28

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 10:58

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 10 Mart 2010 Çarşamba 10:46

Sarıgül umut olmaktan uzaktır.Türkiyenin ise umuda ihtiyacı vardır.Mustafa Sarıgül kendisini geliştirerek bu ihtiyaca yanıt vermelidir. Gerisi lafı güzaftır... Şayet lider adayı olarak çıkmasaydı hakkındaki iddialar ortaya atılırmıydı ? Türkiyede tek bir gerçek var... Tayyip Erdoğan bir liderdir.Türkiye kendisini yön verecek başka lider adaylarını da aramaktadır.Çünkü rekabet olan yerde hayır vardır. Tek olan tekler...

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 10:31

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
ahmet arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 10:27

Cem uzan I tayyip erdogan a hizmet etmek ile suclayan zihniyet adam tayyip le ugrasacagim diye ne hale koca imparatorluk coktu. Baykal iktidar olsun diye hic kimse girmesin o zaman secimlere boyle bir anlayis var mi muhalefet partisi kurulmasini istemeyen muhalefet.secime baykal ile chp tek basina katilsin millet bos oy atar yone de baykal I iktidar yapmaz. CARE SARIGUL...

Yorumu oyla      18      10  
kadir gonencer 10 Mart 2010 Çarşamba 10:09

Mevki makam icin gidiyor diyenler de demek ki sn.sarigul un iktidara geleceginin farkinda mevki ve makama gelmek icin iktidar olmaniz lazim.

Yorumu oyla      18      10  
ERZİNCANLI KÜRT ALEVİİSYİM DİYENE.. 10 Mart 2010 Çarşamba 09:58

abd.aydın d rahmi k.yahudi kamhi destekçileri 15 g.menkul milyon dolarlık mülkler 480 milyarlık arabaya binen mahdum..akape destekli bir bölen 2 cem vakası dp kırattan çivi sökemez giden zaten kıratçı değil mevki makam parsa için gider o kadar

Yorumu oyla      18      10  
hasan arslan 10 Mart 2010 Çarşamba 09:34

sn.sarıgül ün doğru yolda olduğu ve basbakan olacağı yapılan bu tip haberlerden belli...malum bir kişi güçlenirse bu tarz haberler çok çıkar...

Yorumu oyla      18      10  
Erhan Kılıç 10 Mart 2010 Çarşamba 09:29

Arkadaşlar her iyi işin altından Sarıgül çıkıyor adam Şişli'ye tıkılıp kalmadı. Sarıgül'e her şeyin en iyisi yakışıııııır.

Yorumu oyla      18      10  
ihsan akalın 10 Mart 2010 Çarşamba 09:26

herkes biliyor ki sn.sarıgül iktidarın tek alternatifi baykal dan birşey olmaz kıratın artık şahlanması mümkün değil...akp yi kim geçebilir sn.sarıgül o yüzden bu tip haberler ile yıpratılmalar olacak ama 2011 ın basbakanı derde derman sarıgül...

Yorumu oyla      18      10  
nadire 10 Mart 2010 Çarşamba 09:26

Vay be... Sarıgül'ün ekibi coşmuş. aynı kalemden farklı isimlerle aklama taarruzu başlamış. biz de yedik!

Yorumu oyla      18      10  
mehmet yayla 10 Mart 2010 Çarşamba 09:26

az ve öz konuşan, en iyisini yapmak için yarışan, siyasete çok yakışan, tek adam SARIGÜL

Yorumu oyla      18      10  
gökhan atıntop 10 Mart 2010 Çarşamba 09:22

benim anlamadığım madem ki sn.sarıgül bu kadar kötü hiçbirşey bilmiyor her fırsatta bu derece olumsuz haber yapmanızın mantığı niye...size göre başarılı olması zaten mümkün değil...peki neden bu kinayeler neden bu komplo teorileri...

Yorumu oyla      18      10  
Hüseyin İŞYAR 10 Mart 2010 Çarşamba 09:22

Fazla söze gerek yok Sarıgül bizi en iyi şekilde yönetecek tek siyaset adamı

Yorumu oyla      18      10  
Duygu 10 Mart 2010 Çarşamba 09:20

Sarıgül'ü karalama kampanyası başlamış bile. Ben Sarıgül'e güveniyorum onun gözünde dürüstlüğün yansıması var.Bu asılsız haberler boş iş booooooş

Yorumu oyla      18      10  
murat düzgün 10 Mart 2010 Çarşamba 09:18

sn.sarıgül ün bülent diye bir kardeşi yoktur...ve hakkında her dava açılan kişi suçlumudur...mahkeme kararını versin ondan sonra eleştirin...

Yorumu oyla      18      10  
yavuz çırtlık 10 Mart 2010 Çarşamba 09:17

iddialı olmak ne zamandan beri yadırganacak bir durum oldu ki...en basiti aziz yıldırım 3 sene şampiyon olacağız dedi diye benimkomplo teorilerini çok seven memleketim de kıyametler koptu...iddialı olmak kişinin kendine olan güveninin bir göstergesidir..kendine güvenemeyen bir insanın bırakın memleket yönetmeyi 4 kişilik bir evi bile idare etmesi zordur...

Yorumu oyla      18      10  
kadir özcan 10 Mart 2010 Çarşamba 09:13

herkes geçmişinde sıkıntılar çekmiştir...sonradan durumunu toparlayabilir...bu vehbi koç içinde geçerli sakıp sabancı içinde...koç un belgeselinde yırtık pabuç ile dolaştığını izlemiştim...ama hasta olmuş ve bugünbile çok insanın yaşadığı verem hastalığını böyle aşağılık bir şekilde sunmanız hiç objektif ve şık olmamış...

Yorumu oyla      18      10  
erol çelik 10 Mart 2010 Çarşamba 09:11

3 dönemdir şişli belediye başkanlığı yapmış herhangibir dokunulmazlığı olmayan sn.sarıgül ün bir yolsuzluğu olsa idibu zamana kadar gereken işlem katkat yapılırdı..baykal ın rakibi diye sarıgül e dokunulmadığını söylemek mantığa aykırı.baykal dan kim çekinecek ki...başbakan mı...kendisi söylüyor senin gibi muhalefete can kurban diye...bahsettiğimiz baykal sanki bu memleket için bir çivi çakmışda sarıgül de onun önünü kesecek buna sadece gülünür...

Yorumu oyla      18      10  
mertt 10 Mart 2010 Çarşamba 08:48

birincisi yaptıgınız haber tamamen yoruma dayalı halbuki haberler tarafsız olmalı eger belge varsa onu da gosterirsiniz. ikincisi koydugunuz fotograf bile haberi hazırlayanın dunya gorusunu gosteriyor.ucuncusu hangi parti insan tasimadan miting yapıyor.dorduncusu baykalı alt edemedi derken nedense chp nin antidemokratik yapisinda bahsedilmiyor.besincisi yorumlar arasında alevi kurt gibi irkci tanimlara izin veriyorsunuz. bu yorumları yayınlerken bu yorumu yayınlamazsanız niyetiniz anlasılır

Yorumu oyla      18      10  
aslı 10 Mart 2010 Çarşamba 08:33

internet sitesinde okumuştum abd kullanılacaklar listesine almış sarıgülü amaaa abd bazı şikayetleri değerlendirmeye aldığında iddiaların doğru olduğu anlaşılmış ve sarıgülün üstü çizilmiş hepimize geçmş olsun

Yorumu oyla      18      10  
10 Mart 2010 Çarşamba 07:45

hareket 1...chp yi böleceği sanılan hareket akp yi böldü.şimdi yakında dosyaları açılabilinir.gökçekle beraber karşılıklı olursa hiç sürpriz değil.gökçekte akp nin altını oyuyor bilerek sarıgül bilmeyerek.ikisinide beşlik simit harcayacaklar.

Yorumu oyla      18      10  
olmayacak 10 Mart 2010 Çarşamba 01:04

2 gün önce haberlede izledim sağlam bir kalabalığa hitap ediyordu ama karizma yok lider tipi yok konuşmayı bile beceremiyor o yüzden sarıgül morgül olmasın :)

Yorumu oyla      18      10  
mustafa 10 Mart 2010 Çarşamba 00:35

kardeş sarığülü nerden tanıyoruz CHP li şişli belediye başkanı olarak ne yapmış hep CHP eleştirmiş hep Baykalı eleştirmiş gecmişi araştırın bakalım bir defa bile tayyibi eleştirmişmi araştırın bir kere bile topbaşı eleştirmişmi araştırın bir kere bile meliği eleştirmişmi partisinin ismi değişim ama kendi hiç değişmemiş ondan sonra cıkıp millete tayyip gibi değiştim deyip ABD cı ve AB cı tayyıp olduğunu itiraf etmiyo allah milletimizi tayyipten ve sarıgülden korusun

Yorumu oyla      18      10  
AYDIN DOĞAN..RAHMİ KÇ DESTEKLİ 9 Mart 2010 Salı 23:53

kara..gül akp tayyıpe hükümette ortak olsun maliye bak.alsın diye..bakın 150 otobüs tekirdaga istanbuldan..2 trılyona tır degirmen suyu nereden ?kanal d dakkaca niye gösteriyor mitingi..anlayın DP KIRAT CİNDORUK..kimseye diyet borcu yok kimseye koltuk degnegi olmaz 50 yıl siyasette haram yemedi ama bizim miting top.göstermezler..ASİL TÜRKLER uyandı oylar inadına kırata iktidara..necmettin dönmez

Yorumu oyla      18      10  
TEKİRDAGA 150 OTOBOZ İSTANBULDAN 9 Mart 2010 Salı 23:45

yakışır istanbul yapı teknik lisesi zincirlikuyudan erzincanlı kürt alevisi arkadaşıma yakışır valla..

Yorumu oyla      18      10  
Balon!! 9 Mart 2010 Salı 23:31

Sarıgül,Akp tarafından CHP ye karşı oluşturulmuş ve şişirilmiş bir balondur.

Yorumu oyla      18      10  
ABDULLAH ELMAS 9 Mart 2010 Salı 23:30

valla onu bunu bilmem 2 tane Sivaslı siyasetçi vardı 1991 yılında Meclise girdi.Hiç Bir Şahsi davaları yok rüşvet yok yolsuzluk yok adam gibi adam.Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu ve diğeri refahyolun Efsanevi Maliye Bakanı ve Akp nin Kurucularından Abdullatif Şener onlardan başkasını tanımam

Yorumu oyla      18      10  
BU VATAN BİZİM 9 Mart 2010 Salı 22:13

Benim güzel ülkemde,Sarıgül gibiler parti kurabiliyor ve ben ülkeyi yönetirim diyebiliyorsa.Yuh olsun bizler.Bu ayıp bize yeter.Bu ülke bu kadar mı bahtsız...Vay benim Milletime..

Yorumu oyla      18      10  
CANIM BENİM 9 Mart 2010 Salı 19:55

Sarıgül'ün gelinine aldığı arabanın fiatı 450 bin lira(milyar)Bu değirmenin suyu nereden geliyor.Başbakanım sesini çıkarmıyor.Başbakan istese hakkında 500 tane soruşturma açar..Bilen,iyi biliyor....

Yorumu oyla      18      10  
Cemal Taş 9 Mart 2010 Salı 19:35

Bu yazının kime ne faydası var? Adamın biri dilekçe yazmış sanki kesin Mahkeme kararı gibi yayınlamışsınız. Sayın Editör yüreğiniz yetiyorssa Tayyip Erdoğan hakkındaki davaları yayınlasanıza. Siz ne derseniz deyin Sarıgül Türkiyenin gerçeğidir. Sırça köşkte oturup millete tepeden bakanlara bu millet sandıkta gereken cevabı verecektir. Sarıgül Başbakan olacak çünkü halk onu seviyor O da halkı.

Yorumu oyla      18      10  
ismail 9 Mart 2010 Salı 17:54

cem uzanın sarıgülle hiç bir bağlantısı yoktur.yurttaş kardeşim...

Yorumu oyla      18      10  
Metot 9 Mart 2010 Salı 17:37

AKP'nin iktidarda kalmasının imecesidir.

Yorumu oyla      18      10  
Yurttaş 9 Mart 2010 Salı 17:26

İkinci cem uzan vakası geliyor inşallah vatandaşlarımız bu oyuna birdaha gelmez

Yorumu oyla      18      10  
barisk 9 Mart 2010 Salı 17:17

birlesik kaplar yasası diye bisey var, bir odaya ici farklı olculerde su ile dolu kaplar bırakılıyor. bir sure sonra tum kaplardaki sular esit hale geliyor. kimilerimizin cok övündüğü 'milli değer' sacmalıkları, ahlaki yozlaşma duvarına carpınca gerceğin soğuk yüzüyle karsılaşıyoruz. Bu toplum ne ki icinden cıkan siyasetciler ne olsun. Sanki CHP cok matah biseymis gibi, sanki sarigul veya Yeni Sol Parti Hareketi gibi siyasi faliyetler olmasa CHP nin secimleri kazanacağını sanan saflar var.

Yorumu oyla      18      10  
okur 9 Mart 2010 Salı 16:12

kimsenin ses çıkarmaması şu yüzden: akp diyor ki bu adam chp yi böler. chp umuyor ki akp'nin oylkarından çalar. basın da aynı düşünceşlerle çok üstüne gitmiyor, ya da bunu daha sağlam yapsın diye şişirip duruyorlar. yoksa kimsenin bu adamın başa geleceğini düşündüğü falan yok. hesap aynen yazdığım gibidir.

Yorumu oyla      18      10  
mehmet ali 9 Mart 2010 Salı 16:10

deşin deşin bakın daha neler çıkacak sarıgül dosyasının içinden. bunlar daha bir şey mi? yeter ki pandoranın kutusunu açmayagörün. çıkanlardan siz bile ürkersiniz.

Yorumu oyla      18      10  
nadire 9 Mart 2010 Salı 16:09

sarıgül nerenin belediye başkanı? şişli'nin. basın kuruluşlarının merkezi neresi? hep sarıgül bölgesi. anladınız mı neden herkes sarıgül'le iyi geçiniyor. allah'tan turktime ankara'da da size el atamamış. gerçekleri yazan birileri olmalı.

Yorumu oyla      18      10