YORUMLAR
Toplam 23 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
SAMİM TÜRE(***) 25 Şubat 2010 Perşembe 23:02

Fazla lafa gerek yok hangi kanal bu samanyolu yani fettullahçıların kanalı fazla söze gerek varmı..takunyalı bunlar..

Yorumu oyla      18      10  
BU VATAN BİZİM 25 Şubat 2010 Perşembe 22:44

Spikere niye kızıyorlar ki,o tv her akşam aynı.Spiker karşısındaki metni okuyor.O metni yazanlar utanmalıdır.Kanal çok ayıp ediyor ve büyük günaha giriyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
iron castle 25 Şubat 2010 Perşembe 22:35

sanırım soyle demek ıstedı:basbakan ne zaman yurtdısında olsa...

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Şubat 2010 Perşembe 15:28

Çokbilmiş, kendi art niyetini düzeltmeye çalışmış ama iyice çuvallamış!

Yorumu oyla      18      10  
kader 25 Şubat 2010 Perşembe 14:56

ah ah müslümanım diyerek ahkam kesenler ne büyük günahtalar biraz islami bilgileri olsaydı böylesi bir ifrirayı atarken ALLAH dan birazcık korkmaları gerekirdi bilmezlermiki iftira atan isbat edemedikçe ahiretde ceza çekecektir tabi bunu inançlı olalanlar için söylüyorum hani öyle gözükmeye çalışanlar varda.

Yorumu oyla      18      10  
tülay 25 Şubat 2010 Perşembe 14:31

eğer samanyolu tv kendini biraz olsun tarafsız görüyorsa bu televizyon spikerini görevden alır ve hizmetli kadrosuna alıp çöp temizletir.

Yorumu oyla      18      10  
hasan 25 Şubat 2010 Perşembe 14:28

sahibinin sesi...

Yorumu oyla      18      10  
cumhurun sesi 25 Şubat 2010 Perşembe 14:07

Bu adama cevap vermeye bile değmez. Ettiği laf laf değil. O sadece gelişememiş bir zavallı.

Yorumu oyla      18      10  
cumhurun sesi 25 Şubat 2010 Perşembe 14:02

Bu adama cevap vermeye bile değmez. ZAVALLI.

Yorumu oyla      18      10  
ercan 25 Şubat 2010 Perşembe 13:54

al işte bir tane daha...neymiş.. aylardır birileride burada komple teorileri üretiyormuş..bunlarda aynıymış.. senden daha militan kim olabilir ki. stv deki zırtopazla senin aranda bir fark yok..

Yorumu oyla      18      10  
ahmet ateş 25 Şubat 2010 Perşembe 13:33

durum tesbiti yapıyorum. "hala söylediklerini savunuyor.."

Yorumu oyla      18      10  
ayşe 25 Şubat 2010 Perşembe 13:11

tabi cami bombalama fikri halkı sokağa dökemeyince, rahmete kavuşan madencilerden medet umulur.halkı galeyana getirmek bugünlerde suç olmaktan çıkarıldımı?bunlara soruşturma yapacak anasından helal süt emmiş savcı varmı göreceğiz.

Yorumu oyla      18      10  
ahmet 25 Şubat 2010 Perşembe 12:47

bu adamı ne zaman seyretsem dudaklarını büze büze mimikleriyle o kadar çok şey ifade ediyor ki.Allahtan korkmaz tabii,rabbin holdingleri yok eline bordro verecek.ilhi adaletin kılıcı ancak dil döndürür.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Şubat 2010 Perşembe 12:44

Bu mesnetsiz ve ucuz komplo teorisinin tv ekranlarında dile getirilmesi utanç verici ama şunuda eklemek isterim burada bu saçmalığa ateş püskürenler emin olun bu spikerden çok farklı değiller.aylardır onlarında birdolu saçmasapan ve mesnetsiz komplo teorilerini okumuyormuyuz burada?evet demekki hangi fikir yada taraftan olursa olsun mşilitanlaşmış beyinler böyle hastalıklı tavırlar sergiliyebiliyorlar.biz tüm uç ve militan tavırlara karşı olmalıyız.bu sözler stv için büyük bir lekedir..

Yorumu oyla      18      10  
hulya 25 Şubat 2010 Perşembe 12:39

Ne yapsın bu kadar düşünebiliyor.Gerçek ne ise hiç bir konuşma ve hiç bir şey onu değiştiremez.

Yorumu oyla      18      10  
koray 25 Şubat 2010 Perşembe 12:35

bu kanal eskiden güzel yayın yapar ve topluma örnek dizilerle seyredilirdi ama bu haberi dinledikten sonra kanalı tv den sildim sırf konuşmak için saçmalamış kendini iyice bitirmiş zavallı sanki gündem belirliyor bence kovulmalı

Yorumu oyla      18      10  
bu mu demokrasi 25 Şubat 2010 Perşembe 11:44

askere çamur atmak mı demokratlık? bakalım rtük bu adama ne ceza verecek?

Yorumu oyla      18      10  
vatan 25 Şubat 2010 Perşembe 11:37

işte gerçek örümcek beyinli bunlar.gerçi örümcek hayvanına hakaret etmiş olduk ama nese..

Yorumu oyla      18      10  
oymak 25 Şubat 2010 Perşembe 11:20

allaha havale ediyormuş.allah senin gibi dedikoducuların ve gıybet yapanların hiç bir yerde yerinin olmadığını bildirmektedir.tek bildiğiniz haklı olsanızda çamur saçsanızda sıkışınca allaha sığınmak.yazıkkkkk.....

Yorumu oyla      18      10  
ege 25 Şubat 2010 Perşembe 10:47

senin hakkın sana kalsın çevre kirliliği yapma yeter.

Yorumu oyla      18      10  
barisk 25 Şubat 2010 Perşembe 10:42

gercek kansızlar bunlar. Ne idugu belirsiz, kime neye hizmet ettigi belli olmayan çobanlarıyla birlikte...

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Akp= Yalan Dolan Takiye Talan Avanta ve Zulüm 25 Şubat 2010 Perşembe 10:32

Akp yandaşı medyanın fikri ve zikri budur işte. Tepkilerin ardından da böyle kıvırırlar. Yalan, dolan, iftira, takiye ve irtica genlerine kanlarına işlemiş. Bi de muhaliflerini kanı bozuk diye nitelerler. Siz Yargıtay Başsavcısının eline yeni bir kapatma davası için koz vermeye devam edin.

Yorumu oyla      18      10  
ercan 25 Şubat 2010 Perşembe 10:23

sen de hiç vicdan kalmışmı ki, bir de hakkını helal ediyorsun.. senin hakkın sen de kalsın.. bari çevreyi kirletme..

Yorumu oyla      18      10