YORUMLAR
Toplam 42 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Cıss! 2 Şubat 2010 Salı 00:04

Neyse, bırakalım onu bunu şunu da, olmayacak duaya amin demeyelim. Bu meclisten yeni bir Anayasa yapabilecek görüş birliği asla olamaz. Dört farklı sivri kafanın bir araya gelip de aynı ağızla he diyebileceğini sananlar bu ülkede yaşamıyor demektir. Buna Sami Selçuk gibi iyi niyetli duayen hukukçularımız da dahil maalesef. Bu dediğimin aksi gerçekleşsin, bi daha elime klavye alıp da yorum yazarsam Allah beni H.T. gibi saksağan yapsın!

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! 1 Şubat 2010 Pazartesi 23:49

Neyse, bırakalım onu bunu şunu da, olmayacak duaya amin demeyelim. Bu meclisten yeni bir Anayasa yapabilecek görüş birliği asla olamaz. Dört farklı sivri kafanın bir araya gelip de aynı ağızla he diyebileceğini sananlar bu ülkede yaşamıyor demektir. Buna Sami Selçuk gibi iyi niyetli duayen hukukçularımız da dahil maalesef. Bu dediğimin aksi gerçekleşsin, bi daha elime klavye alıp da yorum yazarsam Allah beni H.T. gibi saksağan yapsın!

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! 1 Şubat 2010 Pazartesi 23:41

Neyse, bırakalım onu bunu şunu da, olmayacak duaya amin demeyelim. Bu meclisten yeni bir Anayasa yapabilecek görüş birliği asla olamaz. Dört farklı sivri kafanın bir araya gelip de aynı ağızla he diyebileceğini sananlar bu ülkede yaşamıyor demektir. Buna Sami Selçuk gibi iyi niyetli duayen hukukçularımız da dahil maalesef. Bu dediğimin aksi gerçekleşsin, bi daha elime klavye alıp da yorum yazarsam Allah beni H.T. gibi saksağan yapsın!

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Akp Açılımları=Sonun Hüsran Sultan I. Erdoğan 1 Şubat 2010 Pazartesi 23:26

Eee işte 10 a kadar saymasını bile bilemeyen acizler ancak karşısındakini aşağılayıp küfrederek cahilliğini gizlemeye çalışırlar. Kafatasçı kripto mania HT de utanıp sıkılmadan insanlık onurunu ayaklar altına almakdan bahsediyor. Allahtan böylesi saksağanların nesli tükendi tükeniyor, kenarda köşede kalan tek tük nazi de arada sırada ötüverse ne yazar.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 22:59

Asiller İdare eder Yönetir,/ Acizler ise sürekli şikayet eder/ BASİTLER ise, niyet okuyarak İFTİRA ederler.... "Cıss vs.vs. şaklaban, Yukarıda Sami Selçuk Hocanın ne dediğini OKU, ondan sonra yorum yaz.Şaklabanlık yapmayı bırak.10 maddeden bahsederek, haberin içeriğine dair en ufak bir bilgiye sahip olmadığını GABBAK gibi ortaya koyuyorsun.İnsanlık onurunu ayaklar altına almaya hakkın yok be şaklaban.insan ol insan, Zavallığını kanıtlamak zorunda değilsin, sümsüklüğünü ise hiç gizlemeye çalışma.

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş 1 Şubat 2010 Pazartesi 22:44

Halk Oylamasından yana hiçbir çekingem yok ama bu anayasanın hazırlanma ve mecliste tartışılma safhasında, kesinlikle kurumlar ve halk kamplara ayrılıp biri birine düşecek. Bunun adı korku falan değil, endişe ile vatana millete yapılacakları önceden görüp üzüntü duymak. Tıpkı bu öngörüsüz vurdumduymaz iktidarın Ermeni ve Kürt açılımı safsataları ile dostlarımızı küstürüp, halkımızın bölünmesine neden olduğu durum gibi. Atatürk devrimlerinin koruyucusu TSK ile bağımsız Yargı karşıtı anti laik aynı iktidarın hazırlayacağı Anayasaya güvensizlikten ve (halk oylamasında asla güvenoyu alamayacaksa da) hazırlanması sırasında ve sonrasında cereyan edecek olumsuzluklardan kaynaklanıyor çoğumuzun endişeleri!

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Akp= Yalan Dolan Takiye Talan Avanta ve Zulüm 1 Şubat 2010 Pazartesi 22:39

Şu Anayasa tamamen değişip yeniden hazırlanmalı diyenlerden bir kişi çıksın da değişmesi veya ilave edilmesi gerekli diye 10 dan fazla madde sayıp, neyin nasıl olması gerektiğini söylesin, ona helal olsun sana haklısın diyeyim. Çünkü "darbe anayasası bu hepsi değişsin" diye kafadan slogan atanlar sürüsüne bereket de!..

Yorumu oyla      18      10  
? 1 Şubat 2010 Pazartesi 20:00

CUMHURİYETÇİ AKP ne var canım cumhuriyet sanki elden gidiyor.MİLLİYETÇİ AKP ne mutlu türüküm bile diyemiyor.DEVLETÇİ AKP özelleştirmeler altında türkiyeyi bitirdi.LAİKÇİ AKP sanki bir dinmiş gibi gösterilip kıyaslamaya geçtiler HEM LAİK HEM DİNCİ OLUNMAZ dediler.bunlarmı anayasayı değiştircekler?

Yorumu oyla      18      10  
? 1 Şubat 2010 Pazartesi 19:38

82 anayasasından son derece rahatsız olanlar ve acilen değiştirilmesini isteyenler yeni anayasayada ATATÜRK İLKE ve İNKILAPLARININDA konmayacağını biliyorlarmı?

Yorumu oyla      18      10  
Cingöz 1 Şubat 2010 Pazartesi 19:22

Yeni açılım konumuz. her hükümete, her meclis çoğunluğuna yeni bir anayasa. Yasalar mühim deği Kralın ağzından çıkan ferman, bakanlarının kurulunu kararnamesi ise şeklidir...

Yorumu oyla      18      10  
Cingöz 1 Şubat 2010 Pazartesi 19:19

%50,01 bularak Anayasanın değişmesini isteyenlerin içine bölücülük ve ayrımcılık isteyen %7 ile onlardan kurtulmak isteyen en az %14 tutan kişileri de eklemeyi unutmuşuz. %92 lik anayasayı değiştirmek için %75,01 gerekmiz mi sizce? %51 ilşe anyasa belirlenebilir mi? %49 un karşı olduğu anayasa anayasa kabul edilebilir mi?

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş (EDİTÖRE!) 1 Şubat 2010 Pazartesi 17:32

Oohooo! Buyur buradan yak! Kadınlar hamamına döndü yorum sayfaları. Birbirinin yorumuna yanıt veren, karşılıklı isim yazıp mektuplaşan gırla gidiyor. Çakma İlk Kurşuncu Hasan Tahsin ile Putperest Totem de başı çekiyor. Editörcüm, istersen sen de araya gir, biraz kurtlarını döküver olmaz mı?..

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-2 1 Şubat 2010 Pazartesi 17:12

82 Anayasasın "%90 oy" dan bahseden arkadaşların korkularını anlayamıyorum. Bırakalım 82 Anayasasına "%90 oy veren halk" Yeni yapılacak Sivil Anayasaya bakalım % KAÇ oy vercek. Konu Halk İradesi ise bu korkunun nedeni nedir.?

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-1 1 Şubat 2010 Pazartesi 17:10

Hoca,1960 sonrasınıda,1970 sonrasınıda, 12 Eylül 1980 sonrasınıda detayları ile bilirim, çünkü Yaşadım, çoğu kezde Mağduru olarak yaşadım.1982 Anayasasının hangi SOSYO-PSİKOLOJİK ortamda nasıl ve neden kabul edildiğini de çok iyi bilirim.82 Anayasasına kabul oyu veren Halk, Kenan Evrenin Tv Ekranlarından "OY VERİN" diye işaret ettiği Partileri SANDIĞIN dibine çaktı.Siyaset izni vermekte teretdüt ettiği Anapın Özalını ise Tek başına iktidara getirdi. Aradaki zaman farkı sadece BİR YIL dır...

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 17:04

Mevcut Anayasanın değiştirilmesini talep edip, Ülkesinin Halkının Çağdaş Uygar dünya normlarında bir ANAYASA ile yönetilmesini savunmak,neden "AKP Yandaşlığı olarak" telaki ediliyor,anlamakta zorluk çekiyorum.Ben şahsen 2002 yılı 3 Kasım seçimlerinde tepki oyu olarak AKP ye oy verdim,O Yıldan sonra yapılan tüm seçimlerde yani son üç seçimde AKP ye oy vermedim,Mahalli seçimlerde de CHP adayına oy verdim,Ben şimdi Darbe Anayasasına karşı olma hakkımı kayıp mı ettim.Özgürlükleri savunan AKP li mi?

Yorumu oyla      18      10  
Hoca 1 Şubat 2010 Pazartesi 16:11

suan ki Anayasa halkin %90 oyunu almis en özgürlükcü Anayasadir.Öyle olmasaydi yandaslar rahatca devret kurum ve kuruluslarini,personelini yerden yere vuramazlardi.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 16:08

Hasan Tahsin bey: "Türk milletinin bağımsızlığını ve bütünlüğünü, ülkenin bölünmezliğini, cumhuriyeti ve demokrasiyi korumak anayasanın görevi değil." Bu sözler boşunamı söyleniyor...Bugünkü anayasanın değişmesindeki engeller bunlarmı?

Yorumu oyla      18      10  
Hoca 1 Şubat 2010 Pazartesi 16:07

Sn.Tahsin düne kadar Meclis de yolsuzluklari arastirma komisyonu vardi.Bak bakalim kimin zamaninda bu komisyonun calismasina son verilmis.Ayrica yolsuzluklari ve kadrolasmayi dile getirilinlerin ne hale getirldigini hep beraber görüyoruz.Anayasa degisikligi ile yapilan yasa disi olaylar mesrulastirmak isteniyor.Haksizliklar devam ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 15:48

Anayasa O Bayana BİREY OLMA HAKKI vermelidir.Birey olma Hakkını kazanan,hiçbir yurttaş,Hulya hanımın yardımına ihtiyaç duymadan yaşamını sürdürebilme hakkına sahip olacaktır.Çok güzel bir örnek ama,Gelişmiş Batı Demokrasilerini hiçmi incelemediniz,hulya hanım.Bugünkü Anayasa ile, Toplumuna hangi Fırsat eşitliğini sağlamışsınız?, Hangi yaşam hakkına sahip kılmışsınız?,Ülkeyi soyup soğana çeviren HORTUMCULARI şikayet edebileceğin bir merci varmı?,İstersen bir ŞİKAYET dilekçesi yaz da gününü gör.

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Akp= Yalan Dolan Takiye Talan Avanta ve Zulüm 1 Şubat 2010 Pazartesi 15:41

Yahu zamanında milletin % 90 ının üzerinde oyu ile kabul edilen bu Anayasanın 70 küsur maddesi, yani önemli maddelerinin yarısı değişmiş (bi sürüde geçici madde eklenmiş). Tamamı değişse yine adı “Darbe Anayasası” deyip sızlanacak Akp ciler. Amaç ne? Din devletine giden anti laik ve ayrılıkçılara yol veren düzenlemeler ile önündeki en büyük engel yargı denetimini de dışlayarak, demokrasi maskesi altında teokrasiyi hâkim kılmak. Ne yazık ki Akp nin hazırlayacağı Anayasanın temelde bu amacı taşıyacağına kuşkum yok!

Yorumu oyla      18      10  
C.Çiçek Güveyi (para bitti TOKİ uyuma kafamı bulandırma) 1 Şubat 2010 Pazartesi 15:18

Türk Halkı zaten Ata'sının koyduğu hedef doğrultusunda Anayasasının değiştirilemez ilk 3 maddesini oluşturmaz. Halkın %92 oyla kabul ettiği bu Anayasadaki en önemli unsur ise işte bu 3 maddedir. Gerisini halk okumaz hatta görmemiştir bile. Bu 3 maddeye uygun şekilde diğerlerini değiştirmenin önünde hiç bir engel yoktur. Ama Tutup da Yargıyı Siyasetin tercihine kulis yaparak atanacak insanlara bırakırsan işte o zaman Ve dahi Duralak çekerler adama.. Laikliği laçkalaştırırsan aynen. Tümden kötüleyerek niyetinizi saklayamazsınız abuk subuk örneklerle kendi devletinizi kuramazsınız.

Yorumu oyla      18      10  
hulya-2 1 Şubat 2010 Pazartesi 15:15

Neyse ben seçimi yapıp yanlarına gelmek zorunda kaldım.Başörtülü orta yaşın üzerinde eli yüzü düzgün bayan'ın elinde almak için tuttuğu mika dediğimiz, modası geçmiş tabakları görünce şaşırdım."Ne kadar parası yetmiyor" dedim. Kasiyer "1,5 TL" dedi.ben vereyim dedim, alan okadın o kadar çok teşekür ettiki bu durumdan çok UTANDIM.Şimdi merak ediyorum, anayasa bu kadının hayatını nasıl değiştirecek?

Yorumu oyla      18      10  
hulya-1 1 Şubat 2010 Pazartesi 15:07

C.tesi günü "her şey 1 TL yazan" japon pazarının önünden geçerken, yağlı boya tablo yapma denemesi için bir karpostal alayım diye içeri girdim.Neyse ben resim seçerken kasada istemeden bir diyaloga şahid oldum.Kasiyer "paranızın yettiğini alın bayan, en çok ihtiyacınız ne ise onu alın" diyor.Müşteride "hepsine ihtiyacım var" deyip aldıklarından vazgeçmek istemiyor.Bu böyle 1 kaç dakika sürdü.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Şubat 2010 Pazartesi 14:58

Ne kolay değilmi?ab ve abd istiyor deyip darbe anayasasını savun.bu hükümet ab ve abd ci diyerek darbeyi davet et.hükümet ab ve abd ci deyip demokrasiye kandırmaca de.bumu sizin reçeteniz? siz diktayı darbeleri,baskı rejimini ve antidemokratik bir yapıyı ab ve abd yi kullanarak meşru kılamazsınız.eğer kumun deniz kumu ise çimenton bayat ve demirlerin çürükse ustayı değiştirerek sağlam bir bina yapamazsın.dikta anayasasının özgür yagısı ve hükmü olamaz.sizler önce kafalarınız değiştirin..

Yorumu oyla      18      10  
Hoca 1 Şubat 2010 Pazartesi 14:47

Referandum=Yüce Divandan Kurtulma Manevralari.Yolcu olduklarini fark edenler isledikleri günahlari bildikleri icin gider ayak Anayasa Mahkesinde ki ve HSYK da ki üye sayisini kendileri lehine degistirip sivil darbeyi onaylatmak istiyorlar ayrica bu sekilde yüce divanda yargilansalar bile beraat edecekler.Magduru oynayabilmek icin de büyük ihtimalle araya baska taslaklar da sikistiricaklar.Mesela seci barajinin düsürülmesi olabilir.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 1 Şubat 2010 Pazartesi 14:22

Evet,Anayasayı tümden değiştirelim zaten ABD ve AB de bunu istiyor böylece sivil dikta rejimini sağlama alalım!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Şubat 2010 Pazartesi 14:02

Gerçekten demokrat ve sıradan bir vatandaş bu yeni anayasa için şu sözü söylerdi;kardeşim tabiki bu demokrasimizde yüzkarası gibi duran darbe anayasasını değiştirmeliyiz ama yeni anayasa hazırlanırken iktidar yada bazı güçlerin ellerini güçlendirecek şekilde değilde uluslararası normlarda çağdaş ve özgürlükü bir anayasa hazırlanmalıdır.ama kimsenin dili varmıyor bunu söylemeye zira herkes kendi elini güçlendirecek bir anayasa istiyor demokrasi ve özgürlükler kimin umurunda.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 13:52

Savunulan hangi Cumhuriyettir, Demokratik olmayan Cumhuriyet, kendi anlamı ile çelişen bir yapıdır.Cumhuriyet Demokratik yapıya ulaştırılamaz ise, adı ile çelişir.İran da,Suriyede, Mısır da bir Cumhuriyet.Libya da bir Cumhuriyet.Yeter artık Ortadoğu Cumhuriyeti olarak yaşamak istemiyoruz.bazıları hala SSCB özlemi içerisinde yaşıyor ama nafile,Türk halkı mutlaka Atasının koyduğu hedef yolunda yürüyecektir ve mutlaka Uygar Batı Medeniyeti ile buluşacaktır.

Yorumu oyla      18      10  
C.Çiçek Güveyi 1 Şubat 2010 Pazartesi 13:45

Sami Selçuk'a kalsa tüm hukuki sistemimizi değiştirecek. Biz Kara Avrupası Hukuk Sistemini Almanya, Fransa, İspanya, İtalya gibi ülkelerle birlikte tercih etmişken, Selçuk Anglo Sakson Hukuk Sisteminin sıkı savunucusudur.

Yorumu oyla      18      10  
C.Çiçek Güveyi 1 Şubat 2010 Pazartesi 13:40

Darbe Anayasası denen Anayasanın 86 maddesi değişmiş. Niye günün şartlarına uygun hale getirmemişler. Anayasada değişmesi gereken ilk madde Dokunulmazlıklar. Aklından geçiren bunu dillendiren bir tek AKP li var mı? Seçim kanunları, Siyai Partiler Yasası, Grev ve toplu sözleşme, Din dersinin mecburi olmaktan çıkarılması niye değiştirmediler, ellerini tutan mı vardı? Yok amaç ilk üç maddeyi değiştirip Türkiye Cumhuriyetini kuruluş felsfesinden uzaklaştırıp dönüştürmek. Bir de çağdaşlık mavalları. Kim çağdaş AKP ve Erdoğan mı? Güldürmeyin adamı. Tek dertleri kaldı Yargıyı siyasallaştırmak.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Şubat 2010 Pazartesi 13:35

kimimiz askeri,kimimiz sivil,kimimiz ise yargı diktasından bahsederiz ama nedense pek çoğumuzun gerçekte istediği demokrasi değildir dikta yönetimini ele geçirmektir.ahmet diktadan şikayet eder ama askeri diktadan yanadır,mehmette diktadan şikayet eder ama sivil diktadan yanadır.ali iki diktayada karşıdır demokrasiden yanadır ama ne ahmet nede mehmet aliye itibar etmezler zira ahmet ile mehmet aslında diktaya kerşı değilllerdir tek istekleri kendi diktalarını muktedir kılmaktır.yani ikiyüzlüler.

Yorumu oyla      18      10  
Gerçek Vatandaş 1 Şubat 2010 Pazartesi 13:13

Sami Selçuk Gelmiş geçmiş en kaliteli, bilgili, öngörülü ve mantıklı hukukçu-yargıç-akademisyenimiz. Ancak çok iyi niyetli. Bu iktidar zaten diktatörlüğünü yasal olarak da tescil etmek için Anayasayı değiştirmek istiyor. Çalışmalar başlayınca hepimiz bunu göreceğiz. Yoksa, modern, medeni, insan hak ve hukuku ile millet iradesine saygılı, eşitlikten yana tam demokratik adil bir Anayasamız olmasını kim istemez ki?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:55

"Hakimiyet kayıtsız milletindir" diyen insanı, aşılması geren bir hedef olarak görmek, bu ağırlıkta kitleler eğitmek bu ülkede bir sorun değilmidir?

Yorumu oyla      18      10  
Metot 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:53

Yeni bir Anayasa yapmak mı zor(kolay),yoksa mevcut Anayasaya uymak mı zor(kolay)? Öncelikle,*Anayasaya Sadakat* yemini edenlerin anayasaya uyması(uymaması) üzerinde durmak gerekmiyor mu? Yeni bir Anayasa yapılamıyor veya Anayasada değişiklik yapılamıyor ise;yapılması gereken,*mevcut Anayasaya uymak* değil midir? Hukukçu olmanın önşartı, bunları bilmemek ( veya bilmezden gelmek) midir?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:45

Cumhuriyeti anlamama ve anlatamama durumu paranoya ya dönüşmüş.Anlayanlar ve anlamayanlar arasında kişisel husumetlere yol açmış, içten içe düşmanlıklar gelişmiştir.Oysa ki herkesin çıkarsız olarak CUMHURİYETİ karşılıksız, çıkarsız, hesapsız en sade ve doğal şekli ile anlatması gerekir.Bütün özgürlüklerinde bu temel korunarak yapılması gerekir.Çünkü sistemin ana temeli budur.Bu çökerse herşeye özgürlük temelide doğal olarak sistemde sistemde çöker...

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:35

1982 Darbe Anayasasının,2000 li yıllara uyan bir Hukuk Metni olduğunu İFADE EDEN bir görüşü,Gelişmiş Dünya Demokrasilerindeki herhangi bir Hukuk adamından duydunuz mu?Duyamazsınız.Çünkü böylesi bir Hukuk metnini savunabilecek yapılar,ancak uygarlık değerlerinden yoksun bir felsefenin sahibi olan ve bu metinden nemalanan yapılar tarafından tasvip görür.1982 Anayasası ile İranın Humeyni Anayasası arasındaki BENZERLİK oranı %80 üzerindedir.Gelişmiş dünyanın tespiti bu,İçerikteki farklılıklar var.

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLDUĞU HALDE ATATÜRKÇÜ NUMARASI YAPMAYAN % 100 GERÇEK VE SÜPER ATA'CI 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:27

Cumhuriyetten rahatsız olan tek adam tanımadım. Bu kocaman bir yalandır. Sorun ve tercih şurada: Otoriter Cumhuriyet mı / yoksa Demokratik Cumhuriyet mi? "Hakimiyet kayıtsız milletindir / Siyaset yapacaklar üniformayı çıkarmalıdır" / K.Atatürk İnönücüler bu iki sözden hiç hoşlanmazlar. Neden?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:15

Cumhuriyet caddesin deki "cumhuriyet" yazısından rahatsız olup eline yetki geçince hemen oranın ismini değiştiren insanların "cumhuriyet anayasa ile korunmasına gerek olacak bir şey değildir" demesi, eline yetki verilse cumhuriyeti değiştirmeyeceğini nederen biliyorlar...

Yorumu oyla      18      10  
C.Çiçek Güveyi 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:14

Hep aynı nakarat aynı mız mız kendini ağırdan satma pozları. Yıllardır konuşup bu anayasa değişmeli diyene kadar bir taslak sunda hepimiz görelim değerlendirelim. Özellikle ilk üç maddede yapacağın canbazlıkları çok merak ediyoruz. O üç nasıl olmalı yazsan zaten gerisindeki niyetinin ne olduğunu anlarız.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:06

Anayasanın işi demokrasiyi korumak değilmiş! Önce demokrasiyi anlayalım.Henüz demokrasi ve cumhuriyet'i ATATÜRK, İNÖNÜ, BAYKAL zanneden insanların olduğu bir ortamda, DEMOKRASİ malesef anayasa ile korunmaya muhtaçtır demektir.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:02

Bu memlekette devletin kapısından içeriye daha adımını bile atmadan eceli ile ölen milyonlarca insan var.En yakın olay; Tekel işçilerinin sorunu anayasadanmı kaynaklanıyor? Eğitimdeki kalitesizliğin nedeni anayasamı? İşlizliğin, az ücretle çalışmanın nedeni anayasamı? Kalitesizliğin nedeni anayasamı? Kamudaki torpilin nedeni anayasamı? Anayasa normal vatandaşın en son sırasında olan bir şey kim ne derse desin...

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Şubat 2010 Pazartesi 11:22

HUKUKÇULARIN HUKUKÇUSU, Sn Selçuk hocanın söyledikleri, umarım öncelikle,kendilerine sosyaldemokrat sıfatını takanların kulaklarına küpe olur.Mevcut Anayasayı savunmak, Türk Halkına düşmanlıkla eşdeğerdir.

Yorumu oyla      18      10