YORUMLAR
Toplam 28 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
sinan 15 Ocak 2010 Cuma 18:59

bahsedilen yorumlar açık ve size bir örnek ile yorumcuların ne demek istediklerini anlatiyim.. örn: bir gemi kadıköyden karşı kıyıya heybeli adaya 26 dakika da gidiyor, siz düşünün artık 5 gemi kadıköyden beraber kalkınca kaç dakikada gidiyor, sanıyorsam 5 dakika da gider.. işte edebiyat bu hah hah haa... sarıgül'ü severim Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan siyasetten ayrıldıktan iki seçim sonra Onun birinci parti olabileceğini düşünüyorum.. ama Başbakanımızın şuan için yeri sağlam/gönlümüzde..

Yorumu oyla      18      10  
DP KIRAT DEMİREL CİNDORUK YILMAZ 15 Ocak 2010 Cuma 18:39

korkusu sardı YANDAŞLARI..oyunu akp.chp.mhp meclise girsin..s.gül 2.cem uzan olsun bölsun..diye kuranlara abd ab f tıpı yandaşlara yahudi sermayesine DP KIRAT MECLİSE İKTİDARA..necmettin dönmez

Yorumu oyla      18      10  
gurcan 15 Ocak 2010 Cuma 17:46

AKP IMF'den alacağı parayı nereye dağıtıyor bu ne cehalet, o para nereye verileceği önceden belirlenip verilir aksi olsaydı 40 kere alırdı hükümet onu merak etmeyin. O para AKP'nin sonu olacak.

Yorumu oyla      18      10  
Mert.NL 15 Ocak 2010 Cuma 17:25

Bu Sarigul,RTE nin solcu gorunen versiyonu.Soros desteklisi.Valla birileri bizimle oyun oynuyor.Daha partisi kurulmadan oy alani ben ilk defa goruyorum.Turk secmeni bu kadarmi vurdum duymaz.Ben inanmam.Halk bir dokun bin ah isit misali,RTE hala birinciyse is yok pahalilik cok.Evet kesinlikle birileri bizimle dalga geciyor.

Yorumu oyla      18      10  
AKP=Millete Kıyak/Ulusalcılara Dayak! 15 Ocak 2010 Cuma 17:01

AKP büyük bir ihtimalle tek başına iktidar/Sarıgül ise Ana-muhalefet! Görünen köy kılavuz istemez!

Yorumu oyla      18      10  
AKP bu seçimde yolcu.. (Değil mi? N'olur Onaylayın!) 15 Ocak 2010 Cuma 16:59

Sarıgül solun Tayyip'idir. Genç-karizmatik-yakışıklı-hitabeti hüçlü! İnançlarla kavgalı değil! Açılımcı ve Demokrat.. Bir düşünün Tayyip-Sarıgül koalisyonunu.. Tüm hondurasçılar içeriye toplanmış.. İşsizlik çözülmüş.. Türkiye bir dünya devi..

Yorumu oyla      18      10  
tarık 15 Ocak 2010 Cuma 16:59

IMFci AKP tüm devlet imkanlarına( krizin adı sanı yokken) rağmen son yerel seçimlerde %40 oy bile alamadı. ekonomide açtıkları yara Türk ekonomisini dibe vurdurdu.rekor borç,rekor bütçe açığı bir de reel anlamda %20 lerin üzerindeki işsizlik de düşünüldüğünde AKPnin yandaş ihaledaşlar ve bağımlı bir-iki cemaat dışında oy alabileceği kitle kalmıyor. asıl soru gelecek iktidar yüce divanı çalıştırma konusunda ne kadar samimi olacak. garip gurebanın hakkını yüce divan ne kadar arayabilecek!

Yorumu oyla      18      10  
15 Ocak 2010 Cuma 16:56

chp yi bölmeyin efendiler.bu akp nin oyunudur.sarıgül e partüyi akp kurduruyor ve destekliyor.chp bölünürse sarıgül ün partisi baraja takılır sadece chp yi böler.bu da akp nin birinci parti olmasını ve tekrar iktidar olmasını sağlar.oyuna gelmeyin.akp den kurtulmak istiyorsanız chp ye sahip çıkın.cocuklarınızın geleceğini ve yarınlarını düşünüyorsanız bölünmeyin.zam yağmurunu unutmayın.gelecek zamları unutmayın.emekli,işçi,memura verilen yüzde 2.5 zammı unutmayın.çiftçinin halini unutmayın.

Yorumu oyla      18      10  
AKP bu seçimde yolcu.. (Değil mi? N'olur Onaylayın!) 15 Ocak 2010 Cuma 16:47

Ah! Şu seçimler olmasa!.. Olmasa da ben de bir ULUSALCI olarak şu sitelerde rahatlıkla "AKP'nin sonu geldi.." diye yorum yapabilsem. Şimdi n'olacak? Yine psikolojim bozuldu.. Allah kahretsin! Allah kahretsin! Allah kahretsin! Allah kahretsin! 1. Neyi Allah kahretsin! yawu? = Seçimleri.. 2. Ee.. Çok Allah lafı geçti.. = Bu irtica değil mi? LÜTFEN BENİ MAZUR GÖRÜN BEN HASTA BİR ULUSALCIYIM!.. Esmer araştırma şunun için yapılacak: Bu icraatlara rağmen sonuç neden böyle?

Yorumu oyla      18      10  
Cıss! Akp= oğula dosta yandaşa kıyak,işçisi memuru emeklisiyle tüm halka dayak ! 15 Ocak 2010 Cuma 16:37

Sarıgül'ün daha partiyi bile kurmadan 2 ayda % 7 oya sahip olması ne demek? 10 ay sonra oyları beş kat artacak ve % 42 leri bulacak demek! Anketleri bir de 10 ay sonra görelim bakalım ne olacak.

Yorumu oyla      18      10  
Caner 15 Ocak 2010 Cuma 15:24

AKP bahsedildiği gibi IMF den 40 milyar doları alır ise ;memura, işçiye emekliye seyyanen 100-150 zam, Çiftçiye subvansiyon, Esnafa sanatkara vergi faiz oranlarının %80 nin düşürülmesi, sanayiciye de biraz teşvik, Sarıgül chp nin oylarını alır, mhp bir türlü yükselmez aynen dedikleri gibi yine aynı oyu alır. Bizim balık hafızamız herşeyi unutur yine onları seçerizi. Araştırma şirketlerinin bu oranına inanmıyorum ama bunları yapar ve buna yakın oy alırlar yine...

Yorumu oyla      18      10  
Caner 15 Ocak 2010 Cuma 15:23

AKP bahsedildiği gibi IMF den 40 milyar doları alır ise ;memura, işçiye emekliye seyyanen 100-150 zam, Çiftçiye subvansiyon, Esnafa sanatkara vergi faiz oranlarının %80 nin düşürülmesi, sanayiciye de biraz teşvik, Sarıgül chp nin oylarını alır, mhp bir türlü yükselmez aynen dedikleri gibi yine aynı oyu alır. Bizim balık hafızamız herşeyi unutur yine onları seçerizi. Araştırma şirketlerinin bu oranına inanmıyorum ama bunları yapar ve buna yakın oy alırlar yine...

Yorumu oyla      18      10  
sezer 15 Ocak 2010 Cuma 15:07

dikkat edin başbakana oylarımız yükseliyor diye efelenemiyor.omurgasız olan her parti tarihteki yerini alır.icraatları sadece duygu sömürüsü,derbe mağdurluğu yapmaktır.halk kendilerine 7yıl süre vermiştr.ilk beş yılda insanların gözüne girmekve oyların yükseltmek için şirin gelecek icraatlar yaptılar.halkını düşünmekten değil ,anayasyı değiştirmek, tek adamlık yolunu açmak için.şimdi ne oldu onlar istedikleri gücü aldıkları oy sayesinde elde ettilr.7 yıl sonundaişçimemur çiftçiaçonlaristedi yerd

Yorumu oyla      18      10  
propoganda 15 Ocak 2010 Cuma 15:00

kamuoyunu yönlendirme çalışmaları akepe tarafından hızla devam edşyor. sakın inanmayın.çıkıp sokağa bakın.

Yorumu oyla      18      10  
sezer 15 Ocak 2010 Cuma 14:55

ak partini oyu düşüyorsa bu oylar bir yere gidecektir.sarıgül chp den oy alıyor diyorlar akp nin oyları sarıgüle gitmiyormu.akp adına yapılan anketlerde hep chp ye yakın partilerin oylarını yüksek gösteriliyor.chp li akıllı seçmendir.hele akp nin kürt açılımı sayesinde oyları düşüşe geçmiştir.işte bu seçimler akp den kurtulmak için tam bir fırsat olmuştur.zaten bu seçimlerde baykalın son seçimi olacaktır ve ona bu fırsat verilmelidir. baykala kızıyorsun ama ülkeyi tam zıttn olan kişiye teslim ed

Yorumu oyla      18      10  
Delikan 15 Ocak 2010 Cuma 14:17

Her zaman her yerde en büyük parti AK PARTİ !!!

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE (****) 15 Ocak 2010 Cuma 14:15

Heeeee !!.....Heeee !....Tamam....inandık ...vay beeeee AKP tek başına geliyormuş...İnandık...inandık...

Yorumu oyla      18      10  
Metot 15 Ocak 2010 Cuma 13:49

Bence CHP'den alan *gül* kesme çiçek misalidir.Kök atamayacaktır,saksıda kuruyacaktır.

Yorumu oyla      18      10  
Hoca 15 Ocak 2010 Cuma 13:23

Ikinci ABD Partisi Sari-Gül hareketi muhalefete muhalif olan ve sözde iktidar olmak isteyen tek Partidir.Herkes iktidari elestirerek iktidar olmak ister Sarigülde durum cok farkli.Arkadaslar görün artik bunlarin gercek yüzünü.

Yorumu oyla      18      10  
umut 15 Ocak 2010 Cuma 12:37

tabı canım tabıı bu mıllet mazoıst cok sever ezılmeyı cıgnenmeyı ac kalmayı horlanmayı.allah askına bakın allah askına acılmıs tek bır fabrıka atolye uretım yapan bır yer soyleyın.ve akp %50 vay vay vay

Yorumu oyla      18      10  
koçak ! tan 15 Ocak 2010 Cuma 12:33

önce aleviler üzerinden bir sol parti kurdurmaya çalıştılar,hatta joker ufuk bir kaç tur attı.ancak ülkemizin en aydın ve yurtsever kesimi olan aleviler bunun akp nin işine yarayacağı gerçeğini görünce,bu kez sarıgül üzerinden solu bölme ve zayıflatma planı devreye girdi.

Yorumu oyla      18      10  
koçak ! tan 15 Ocak 2010 Cuma 12:18

sipariş anketler yine sahnede.bu kez sarıgül öne çıkarılmaya çalışılıyor.buradan anketin finansmanı da belli oluyor.abd seneto dışişleri kom. başkanının "Yellow rose" diye hitap ettiği kişi bu anketlere fazla güvenmesin.chp tabanı aydın ve yurtseverdir chp yi zayıflatmak akp yi kazandırmak için kurulan tuzaklara asla düşmez.

Yorumu oyla      18      10  
tarık 15 Ocak 2010 Cuma 10:53

alan çalışmaları konusunda adil gür ve erhan göksel (artık yapamıyor) in yapacağı çalışmalar bizim için referanstır. Kökten IMF ci AKP ile dibe vurmuş Türkiye ekonomisi, rekor borç, rekor işsizlik, rekor zam (maaş zammı değil) bir realite iken yandaş masa başı anketörlerinin anketlerinin ciddiye alınacak hiçbir yanı yok. Kökten AB(D) ci AKP deki erime masa başı sanal anketlerle durdurulabilinir mi? sorun burda.....

Yorumu oyla      18      10  
Genç Sivil Eylemleri Var Ya! Eğlence Daha Çok Orada 15 Ocak 2010 Cuma 10:02

Tesadüfe bakın siz. Tam israilde yaşanan büyükelçi krizinin hemen akabinde AKP nin sürekli çalıştığı 2 ALIŞTIRMA Şirketi AKP yi açık ara önde gösterirken MHP ve CHP nin oy kaybettiğini söyleyebiliyorlar. İşsizlik tavan yapmış, sağlık harcamaları çalışanların sırtına yüklenmiş, emeklilerin ağzı havada kalmış, 2 ayda açılımda çok büyük ivme alınmış. Herhalde sokak gösterileri APO nun odasına kaplanan ithal duvar kağıtlarından bahsediyorlar. Alevi Partisi tutmadı. Sarıgül pazarlamacılığına devam.

Yorumu oyla      18      10  
Sivil Darbe Şarttır!(Cumhuriyet Mitigleri yapılsa da biraz eğlensek) 15 Ocak 2010 Cuma 09:11

AKP Yerel seçimde % 39 aldı.. Ardından 6-ay sonra yapılan mini seçimlerde % 43 aldı.. AKP % 45-50'nin altına düşmez! De, CHP-MHP-DP muhalefette olmalarına rağmen neden yükselemiyorlar?

Yorumu oyla      18      10  
dikenbatar 15 Ocak 2010 Cuma 09:09

yalandan kim ölmüş.parayı veren zurnayı çalarmış.bu zurnalara bakmayın.esas zurnayı millet çalacak.önemli olan paranın değil milletin zurnası...!

Yorumu oyla      18      10  
Cem 15 Ocak 2010 Cuma 08:27

Adil Gür'den başkasına inanmam

Yorumu oyla      18      10  
NECMETTİN DÖNMEZ 15 Ocak 2010 Cuma 08:09

NE KA PARA O KA ANKET..hesabı dp ölüsü bile 29 martta 3.7 aldı..akp %20 gecemez..dp kırat 1.parti olacak anketi akp genel merkezinde ve şişli belediyesinde yapmışlar anlaşılan

Yorumu oyla      18      10