YORUMLAR
Toplam 23 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Hasan Tahsin 31 Aralık 2009 Perşembe 17:55

Ülkemizdeki JAKOBEN-ELİTLERİN temsilcisi olan bir SİYASAL HAREKETİN temsilcisinden, Türk Halkının çıkarları doğrultusunda bir tavır beklemek, hayal olsa gerek.Sn Baykal Malesef 1999 seçimlerinde Sandıkta kaldıktan sonra, JURİSTOKTARİKLERİN ve OLİGARŞİK BÜROKRASİ ÇETESİNİN sözcülüğünü üstlenmiştir.Tüm politikalarını JAKOBEN zihniyete mensup yapılar üzerine bina eden bir Zihniyet yıkılmaya mahkümdur.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 16:31

Kendinize gelin terörle pazarlık yapılmaz!!baykalın söylediği;pkk önce silahları bıraksın ondan sonra affı düşünürüz!!bu söz pazarlık yapmak olmuyormu şimdi:))peki akp nin planı neydi?silaha bulaşmamışlar dönüş yasasından yararlanacak örgütün elebaşları gelmiyecek zaten onlar hakkında interpolde uyuşturucu kaçakçılığından arama kaydı var.yani dediğiniz şu asla kel hasana varmam ama varacağım adamın kel ve adının hasan olmasında bir sakınca yok:))çelişkiler yumağında boğulmak zor iş...

Yorumu oyla      18      10  
Analitik Bakış 31 Aralık 2009 Perşembe 15:52

Darbeler tarih oldu da AKP gibi darbeye davetiye çıkartan dinazorların nesli bir türlü kurutulamadı. Israrla vur bana vur bana diye askerin elini yumruk yaparak kafalarını uzatıyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
Analitik Bakış 31 Aralık 2009 Perşembe 15:19

sizlerin yaptığınız çarpıtmaya karşı CHP raporunun ilgili bölümünü yolluyoruz. Ama sizler hala bir çarpıtma daha yapıyorsunuz. Baykal'ın söylediği PKK önce silahları bıraksın ondan sonra affı düşünürüz ama lider kadrosu hariç derken siiz herhalde Genl Af ne demek onu bilmiyorsunuz. Aklıma başka bir açıklama gelmiyor. Baykal ve partisi ve MHP iki kez APO canisine af getiren kanun tekliflerini yakalayıp kamuoyuna duyurarak geri çekilmesini sağladı. Kendinize gelin terörle pazarlık yapılmaz

Yorumu oyla      18      10  
Hayal Görenler-den misiniz? 31 Aralık 2009 Perşembe 15:17

Hastalık çoktaaan teşhis edilmiş.. Darbeler tarihi ortada.. Da, şimdiye kadar kimse tedaviye cesaret edememiş!.. Allah'tan AKP var/AB süreci var/Genç siviller var/Taraf var/Altanlar var/Çölaşanlar-Bekirler-Özkökler yok!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 15:06

Burada hastalık teşhis edilmeden, tedavi edilmeye kalkışılmış, fakat doğru ilaçlar kullanılmadığından ötürü hastalık şuan KANSER'e dönüşmüştür.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 14:46

Özel harp dairesini CIA kurmuş ve finanse etmiştir.sizler nasıl oluyorda hem antiamerikancı sloganlar atıp hemde CIAnın kurup finanse ettiği,varlığından abd nin haberi olup türk devletinin 30 yıl sonra haberi olan bir kurumu savunabilirsiniz?o birimki yıllarca kendi devletinden sakladığı bilgileri CIA üzerinden abd ye aktarmış bir birimdir.ama artık değiştiler dimi?perinçek pkk lı iken imana geldi vatansever oldu,bu birim abd ye kızıp vatansever oldu!!peki ne malum?ama siz dediyseniz doğrudur!!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 14:35

Gerçek amaç ÜZÜM YEMEK İKEN bağcıyı dövme sevdası bütün izlenen yolu BERBAT etmişitir.

Yorumu oyla      18      10  
Analitik Bakış 31 Aralık 2009 Perşembe 14:26

Garip olan CIA değil NATO tarafından kurulması planlanmış bir dairenin Sovyetler birliği dağılıp çöktükten sonra konsept değiştirmeden aynı yapısıyla kaldığını Askerin bunu böyle keyif için tuttuğunu düşünmektir. İçerdeki bilgiler kaç yıl saklanır eski bilgiler hala varmıdır onu bilemiyoruz ancak bu dairenin tamamıyla K.Irak ve PKK ya odaklı çalıştığına emin olabilirsiniz.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 14:22

Yukarıda allah var çarpıtmayın konuları.chp nin kürt raporunu okuyun hadi bırakın kürt raporunu üşengeç insanlar ona bakmaz şimdi.baykal pkk silahları bıraksın bizde genel affı devreye sokalım demedimi?bunu 19 yıl önce değil bu sene televizyonlarda söylemedimi?bırakın allah aşkına şeytanın avukatlığını yapmayı.dün özel harp dairesi sağcıların elindeyken lav edelim diyenler şimdi kendi ellerine geçince ordunun gözbebeği hatta yatak odası demeye başladılar.ayıp yaa.kardeşim CIA kurmadımı bunu??

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 14:06

Özel harp dairesi CIA tarafından kurulmuş ve finanse edilmiştir ve 30 yıl sonra devletin bu birimden haberi olmuştur.buraya kadar sanırım herkesle hemfikiriz.yani buraya kadar olan bölüm somut.bu somut veriye itibar etmeyip,ama şimdi bu kurum son derece milliyetçi ve vatanperver bir kurum olmuştur gibi soyut bir savı ortaya atmak garip değilmidir? bu teziniz hangi bilgi ve gerekçelere dayanıyor?bu kanıya nereden vardınızda bu derece emin konuşuyorsunuz?arkadaşlar allah için düşünerek konuşun..

Yorumu oyla      18      10  
Analitik Bakış 31 Aralık 2009 Perşembe 14:05

"Genel Af Dedikleri çarpıtma maddesi aynen şöyle..Teröre Doğrudan Bulaşmamış Olanlara Genel Af Çıkmalıdır: Terörle Mücadele Yasası'nın 8. maddesi ve Türk Ceza Yasası'nın 312nci maddeleri kapsamında olup doğrudan teröre karışmamış tüm tutuklu ve hükümlüler için kısmi genel af çıkartılarak ülkede hoşgörü ve iç barış ortamına geçişin zemini yaratılmalıdır.

Yorumu oyla      18      10  
Analitik Bakış 31 Aralık 2009 Perşembe 14:04

Baykal genel af mı istemiş? Ne yazarak demişler bunu? Erdoğanın Kürt raporuna bakalım o söylediğinin aksine hiç değişmemiş hal Türkiye düşmanı ümmetçi ve bölücü. Benim yorumum yayınlanmadı ama koçak !tan aşağı yukarı aynı şeyleri söylemiş. Baykalın o gün yaptığı NATO ya bağlı Amerikanın Bizim Çocuklar mı darbe yaptı sözlerinin yer aldığı bilgilerin araştırılması bugün tamamen K.Irak ve Kürt ayrışmasına yönelik çalışmalar yapan dairenin sırlarının BOP çuların eline geçmesi ihaneti değil.

Yorumu oyla      18      10  
koçak !tan 31 Aralık 2009 Perşembe 13:56

siyasi değerlendirmeler,içinde bulunulan zamanın koşullarına göre değerlendirilir. o günlerde ilgili birim nato-abd kontrolünde,onlar tarafından finanse edilen bir birim idi ve bir takım yşasa dışı olaylara karışmıştı.işte bunun önlenmesi için baykal o değerlendirmeyi yapmış olabilir.ancak bu gün söz konusu birim,soğuk savaşın bitmesi üzerine tamamen ulusal bir kimlik kazanmıştır.nato ve abd bunu hazmedemediklerinden birimin üzerine gitmek için iktidarı teşvik ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 13:44

bende kendimi zeki sanırdım!bırak zekayı bazı yazıları okurken devrelerim karışıyor:))normal anormal se anormal normalmidir?anormale normal diyen insan normalimidir?yok ben vazgeçtim bundan sonra ne ankaraya gideceğim nede uçağa bineceğim.yoksa beynim anormal bir şekilde karışacak:))

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 13:34

Mecazi:"Ankara ya İst. dan 02/01/2010 da saat 08:00 THY uçağı ile gideceğim" demek ile "Ankaraya gideceğim" demek aynı şey değildir.Ankara'ya kimyasal zehir saçan sonunda kendisininde öleceği bir çok kişiyide öldüreceği uçak ile gideceğini söylememesi normal bir şey olabilirmi? Buna siz normal diyecek kadar anormal insanlarsınız.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 13:05

dün özel kuvvetler şaibelidir deyip bugün ordunun mahremine girdiler bu çok vahimdir diyorsan,dün kürt sorunu raporu hazırlayıp genel af teklif edip bugün bu teklifinin çok daha hafifine vatan hainliği diyorsan senin samimiyetinden ve iyiniyetinden bahsedilemez.baykal chp yi müzmin muhalifliğe itmiştir hala bunu göremeyip hala baykal ve dinazor kadrosunun arkasında durmakla akp nin arkasında durmanın hiçbir farkı yoktur.demokraside dengeyi partiler sağlar,yargı yada ordu değil anlayın artık..

Yorumu oyla      18      10  
Baykal ne söylüyorsa haklıdır! 31 Aralık 2009 Perşembe 13:05

Baykal dün söylediğinin bugün tam tersini söylüyor.. Tamam ama her ikisinde de haklı.. Bu nasıl oluyor derseniz: Bunu Baykal açıklayamaz/taraftarlarına sormak/bakmak lazım.. Ardından da Hülya'lara dalmak lazım!.. Sonuçta amigoluğa selam çakmak lazım! Ve.. Ve.. Miting yapmak lazım!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 12:50

Bir şeyi yapacaksanız AÇIK-SEÇİK-NET yazılı ortaya koyarsınız.Sağ gösterip sol vurmazsınız.Kozmik odayı merak ediyorsanız, suikast var diye hikaye uydurmazsınız.Madem merak ediyorsunuz MERT'çe Baykal'ın yaptığı gibi yaparsınız.Bunun neyini tartışıyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 12:38

Baykal'ı art niyetle okuyorsanız ne dediğini anlamanızda imkansızdır.Hukuka saygı uğruna hukuksuzluğa göz yumamazsınız diyor. Doğru söylüyor.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 31 Aralık 2009 Perşembe 12:27

eğer bir parti lideri dün söyledikllerinin bugün tam tersini savunursa bu alkışlanacak değil karamizaha örnek gösterilecek bir davranıştır.bazen insanları cidden anlayamıyorum.ya haberleri tam olarak okumuyorlar,ya konu hakkında bir dakika bile düşünmeden fikir beyan ediyorlar yada gözlerinin görmek istemediği gerçekleri dilleri çarpıtmayı uygun görüyor.dün savunduklarını bugün uygulayan iktidarı bukadar sert şekilde eleştirip muhalefet etmenin adı ne bana biriniz söyleyebilirmi?

Yorumu oyla      18      10  
Arsız Azınlık Avcısı 31 Aralık 2009 Perşembe 11:51

Tüm CEHEPE'lilerin Baykal'dan ne farkları var ki.. Ee.. Her toplumda % 20 Perihan Mağden'in tabiriyle "arsız azınlık" normal! Kaldı ki, kurulduğu günden beri hiç seçim kazanamamak psikolojiyi bozar! Cumhuriyet Mitinglerine devam.. Ama kimse yok!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Aralık 2009 Perşembe 09:55

Keşke bütün siyasetçiler sayın Baykal gibi olsada, kimsenin canına kıyacak kadar ağır iftiralar atmadan soru önergeleri ile AÇIK-SEÇİK-HİLESİSİZ isteklerini dile getirse.Aklışlanacak tutumları bu şekilde aşağılayarak başlık atarsak, ne iyi dir ne kötü dür biraz zor anlarız...

Yorumu oyla      18      10