YORUMLAR
Toplam 27 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
uğurböceği 24 Aralık 2009 Perşembe 23:59

bu akşam haberlerde gördüğüm genelkurmaya ait olup mit polis teşkilatında verilmeye çalışılan ağır silah ithaletme yetkisinin verilmesi için hazırlanan yasa tasarısının geçirilmesi için ön çalışmalar mı acaba gerçi daha önceki yasa gibi geceyarısı geçirilerdi ama bilmiyom bide bu kaçıncı gercekleştilecek darbe planı suikaz girişimi hala bişey yok ortada bukadar beceriksiz tsk varsa zaten vay halimize

Yorumu oyla      18      10  
yeşilovalı 24 Aralık 2009 Perşembe 22:30

bunların başka senoryaları var bakın göreceksiniz bu kadar iddaalı konuşmasının sebebi bu gündem değiştirmekte üsleri yok uyanın ey millet aslı neki nesli o uyannın sandıkta konuşun haklı çıkmazlarsa niye yeni yeniden mazlumu oynama peşindeler.

Yorumu oyla      18      10  
cenk 24 Aralık 2009 Perşembe 21:45

süper bir takım.yönetmen altanlardan biri,başrolde ağlayan adam arınç.

Yorumu oyla      18      10  
vatansever 24 Aralık 2009 Perşembe 21:27

sayın paşam bu yol doğru bir yol değildir.gelin tarafınızı iyi seçin.bu konudaki açıklamanızda diğer şaibeli olaylarda olduğu gibi bizi aydınlatmak yerine kararttı.keşke göreve gelir gelmez etö tutuklularını ziyarete bir ordu mensubunu göndermeseydiniz.hele son mgk varya çok şey bekliyorduk millet olarak.hangi konulardamı.kafes,kağıt parçası ve bunlar boru bizim envanterimizde kayıtlı değil gibi konularda.bu olmadı çıkıp birde savaş gemisinden millete kızdınız yine.

Yorumu oyla      18      10  
uyandık 24 Aralık 2009 Perşembe 21:11

daha önce ilker paşa etö tutuklularını ziyarete paşa göndermişti o zamandan beri benim gözümde inandırıcılığını yitirdi.aktütünü,dağlıcayı,kafesi,ıslak imzayı,yeraltından çıkanları(lavlar,bombalar),osman paksüt le gizli görüşmelerini izah edemedi.burdaki izahıda aydınlatıcı olmak yerine karartıcı oldu.keşke hilmi özkök gibi bir paşaoğlupaşa yani gerçek paşa 3-5 dönem daha görevde kalsaydı demokratikleşmemiz çok daha hızlı olurdu.bu iş ilker paşayla olmuyor.saygılarımla.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 24 Aralık 2009 Perşembe 20:30

Altanlar,her dönem hangi parti iktidarda ise onun yanında olmuşlardır,12 Eylül de ise Altanlar darbeyi savunmuşlardır,inanmayanlar arşivleri arayıp o yazıları bulabilirler.

Yorumu oyla      18      10  
Satılmış 24 Aralık 2009 Perşembe 19:43

Bu ailenin yazılarını artık okumadan yorum yapıyorum. Belli.

Yorumu oyla      18      10  
Toprak 24 Aralık 2009 Perşembe 19:16

Gerçek çıkmazsa tükürdüğünü yalayıp pardon ben orduya karşı büyük bir iftira attım özür diliyorum diyecekmi ? Bence asla demeyecek.

Yorumu oyla      18      10  
Roni 24 Aralık 2009 Perşembe 17:28

Yazılanlardan hangisi yalan?Yazarı sevmeyebilirsiniz şakşakçı olmadığı için,ısmarlama yazı yazmadığı için.Peki yazılanların neresi yanlış?Soyadına bakarak yazarı değerlendirmek,etikle ve rasyonaliteyle bağdaşır mı? Yok at gözlüğü,yok ezbere yok gençler niye aynı fikirde değilmiş...Biraz mantıklı olalalım tanrı aşkına ya.Trük gençliği olarak ne zaman gerçekleri kavrayacağız.Ortada bir suç varsa, her kim olursa olsun cezasını çekmeli.Ayrıcalıklı bir zümre olabilir mi demokrasilerde?

Yorumu oyla      18      10  
Roni 24 Aralık 2009 Perşembe 16:59

Yazılanlardan hangisi yalan?Yazarı sevmeyebilirsiniz şakşakçı olmadığı için,ısmarlama yazı yazmadığı için.Peki yazılanların neresi yanlış?Soyadına bakarak yazarı değerlendirmek,etikle ve rasyonaliteyle bağdaşır mı? Yok at gözlüğü,yok ezbere yok gençler niye aynı fikirde değilmiş...Biraz mantıklı olalalım tanrı aşkına ya.Trük gençliği olarak ne zaman gerçekleri kavrayacağız.Ortada bir suç varsa, her kim olursa olsun cezasını çekmeli.Ayrıcalıklı bir zümre olabilir mi demokrasilerde?

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 24 Aralık 2009 Perşembe 16:34

Amerikancı yazarların yazıları iddialı değil yanlı olur!

Yorumu oyla      18      10  
Da 24 Aralık 2009 Perşembe 16:26

Daha önceki "kağıt parçası", "boru" türünden açıklamalar için ne diyor sunuz?

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis Süper ATATÜRKÇÜ 24 Aralık 2009 Perşembe 16:24

Buradaki bazı yorumcu arkadaşlar sanki Türkiye'de daha önce hiç faili meçhul yok ya da hiç suikast olmamış gibi davranıyorlar. Neden? Daha önemlisi böyle bir davranış/yorumlar bu türden eylemlere dolaylı destek vermek anlamına gelmez mi? İşte İNÖNÜCÜLÜK ile ATATÜRKÇÜLÜK arasındaki fark da burada gizli!..

Yorumu oyla      18      10  
Totem 24 Aralık 2009 Perşembe 16:18

Ahmet altanı sevmiyorum,ardıçı ve aközüde sevmiyorum zira çok keskin taraflar ve toplumu geriyorlar ama bunları bu özelliklerinden dolayı eleştirip,bekir çoşkun,çölaşan yada özdili alkışlayanlarıda anlayamıyorum zira onlarda diğer keskin ve toplumu geren taraflar!!hiçbir konuda samimi değiliz malesef.demokrasi bizim için olursa ve hep karşı tarafın yanlışları konuşulursa mutlu oluyor ama savunduğumuz cenaha eleştiri gelince ve herkes için demokrasi denince çıldırıyoruz!!doğru değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
diken batar 24 Aralık 2009 Perşembe 16:05

suikast planı gerçek çıkarsa oranizatörü ve çete reisi altanlar şebekesi ve taraf çalışanlarıdır kesin.onlardan başka ülke huzurunu bozacak hain çıkmaz....!

Yorumu oyla      18      10  
mehmet 24 Aralık 2009 Perşembe 15:38

başbuğ istifa ederse sen kızkarşeinle yatmaya devam edecekmisin hani öyle röpartaj vermiştinya millete yol gösterecekolan yazarlar önce kendisyolunu bulması lazım

Yorumu oyla      18      10  
Hoca 24 Aralık 2009 Perşembe 15:13

Olaylar ancak bu kadar saptirilir.Ben bu adamlara söyleyecek söz bulamiyorum artik.Iki kirilma noktasindan bahsetmis bu vatandas ama hükümetin beceriksizliklerinden bahsetmemis.Halk bu hükümeti yolsuzluklarla mücadele etsin as is bulsun diye ikdidar yapti.Halkin parasiyla Yandas Medya Yaratsin,sahte belgelrle Basina el koyup yandaslara versin,esini dostunu zengin etsin diye degil.Bunlarda ne utnma kalmis neden baska birsey.Allah korkunuz yok mu sizin.

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 24 Aralık 2009 Perşembe 14:48

Devlet memurlarının ünvan olarak en küçüğünden en büyüğüne kadar olanların hiçbiri üstünün kölesi değildir, kanunsuz emir, görev üstlenmezler, üstlerinin faşizan tavır ve yapılan yanlışlarına ortak olmaları gibi saçma sapan şeyler savunulmaz. Hele bahsedilen öğrenim yıllarından başlayarak devlet terbiyesi, askeri disiplin içinde yetişen, liyakata göre önceden belirli kurallarla yükselen Gn Kurmay Başkanları Başbakanın Postası değildir. Başbakan'ın ilk görevi kendisinin amiri olduğu insanların Haklarını korumak,

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 24 Aralık 2009 Perşembe 14:47

onların üstüne atılan iftiraların karşısında durmak, yapacakları hizmetleri en üst seviye ve verimlilikle yerine getirebilmek için gerekli şartları ve huzuru sağlamaktır.. Başbakan susacak hatta çeşitli beyan, uygulama ve TSK düşmanlarıyla bir arada olup onları zor durumda bırakacak Gn Kurmay da onun samimiyetine inanıp kendini savunmayacak, bunu altını oyan amiri konumundaki Başbakan aktaracak. O gerekli açıklamaları yapmayacak, askerlerin dahil olduğu davaya ben savcısıyım diye müdahil olacak, Askerine ne olduğunu anlatmadığı BOP Eşbaşkanı olacak. Sinirli, anlık hareket eden güzel kışkırtıyor bu Türk düşmanları Erdoğan nerede patlar nerde kendini bitirecek sinirlerine bağlı olacak.

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 24 Aralık 2009 Perşembe 14:37

Tüm vatandaşları, zengininden en fakirine, en küçüğünden en yaşlısına kadar yakından ilgilendiren istatistikleri, ekonomik verileri açıklaması şeffafın şefaffı olması gereken TÜİK'in ortaya çıkan rezaletlere rağmen soruşturma izni verilmesini engelleyen Başbakan hakkında tek laf edemeyenler, rakamlarla oynanarak insanları refahından çalınmasına yol açan üstelik refah içinde gösterilmesine tepki göstermeyen asker düşmanları, TSK'yı BBG evi seyretmek içinde ne oluyor ne bitiyor bilmek istiyorlar

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Yüksel 24 Aralık 2009 Perşembe 14:13

Acaba senin de ABD ve AB'den para alarak orduyu yıpratmakla görevlendirilmiş olman ortaya çıkarsa ne olur

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 24 Aralık 2009 Perşembe 14:11

Ya suikast yalan çıkarsa!!!! Bunu ifşa eden (organize demedim) emniyette ki f tipi yapı çıkarsa!

Yorumu oyla      18      10  
ahmet ateş 24 Aralık 2009 Perşembe 14:10

ahmet altan bey bize darbenin hası 12 eylül ü anlat yada babana sor o sana anlatsın....

Yorumu oyla      18      10  
ahmet ateş 24 Aralık 2009 Perşembe 14:08

ahmet altan bey bize darbenin hası 12 eylül ü anlat yada babana sor o sana anlatsın....

Yorumu oyla      18      10  
barisk 24 Aralık 2009 Perşembe 14:04

ezber sisteminden gecen dunyaya at gozlugu ile bakan cağdışı bir eğitim sisteminden gecen genclerin sloganlarla orulu zihinlerinden bağımısız bir vicdan urunu olan bir dusuncenin yesermesini kimse beklemesin.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 24 Aralık 2009 Perşembe 13:55

Dün TRT 2 de üniversite gençleri vardı (500-600 kişi) yanılmıyorsam "söz gençlerde" diye bir program. Çok merak ettim neden içlerinde sayın Altan gibi düşünen "HİÇ" yoktu acaba.

Yorumu oyla      18      10  
Metot 24 Aralık 2009 Perşembe 13:52

Türkiye'de bugün ve yarın;*herkesin gerçeği kendine*dir.Gidişat bunu gösteriyor.

Yorumu oyla      18      10