YORUMLAR
Toplam 51 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
insan istediğine inanır 11 Aralık 2009 Cuma 23:16

Yıkaya yıkaya aklaya aklaya teröristin terör yaptığına inanası gelmiyor anlaşılan, ama en uyduruk darbe komplo teorileri, inandırıcı ve gerçek geliyor.Türk milleti terörün ve teröristin hep karşısında olacaktır.Terör demokrasiyi,dini inancı her türlü insanı söylemi kendine kalkan yapıp ardına saklanır ki iğrenç yüzü gizli hesabı anlaşılmasın.Ancak Pis kokusu huzur bırakmaz ve gerçek gün gibi ortaya çıkar.

Yorumu oyla      18      10  
terazi 11 Aralık 2009 Cuma 20:27

akp nin anlaştıgı pkk,bunu nasıl yapar diye şaşırdı herhalde.can çıkmadan huy çıkmaz.terör örgütü,terör yapar.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 18:50

dtp yi de kapatarak açılıma gölge düşürdünüz!!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 18:46

Akp,dtp nin kapatılmasına sebep oldu.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 11 Aralık 2009 Cuma 17:55

En çok cahiller ses yapıyor! muş Yoğurtçu Nişanyan Tahsin ile Totem AKePe'yi korumak için sütünlardan hiç eksik olmuyor bol bol nakarat bölümlerini yazıyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 11 Aralık 2009 Cuma 17:16

ençok cahillerin sesi çıkarmış derler!cidden doğruymuş.başbakanın ne demek istediğini anlamaya bile çalışmamış cahil tayfası.çünkü hiçbir bilgiye sahip olmadan sallamayı adet edinmişler.dünyada bile terör örgütleri bağlantılıdır.bizdede geçmişte terör örgütleri bazı eytlemlerde birbirlerini taşeron olarak kullandı.bölgede pkk etkin değil enazından etkin olan tikko ve dhkp-c burada bukadar yırtınanlarda bu örgütlerin sempatizanıda ondan bu yırtınma.cahiller herşeyi bildiklerini sanarlar siz gibi.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 17:12

Bırakın ,açılım ayaklarını!!!Ülkeyi etnik olarak bölmeye doğru sürükleyip sonra da açılım saçılım diyeceksiniz!!!

Yorumu oyla      18      10  
CEHEPE + DTP/PKK + MHP = İşte Açılım Karşıtları 11 Aralık 2009 Cuma 17:10

MHP açılıma karşı değil mi? DTP/PKK açılıma karşı değil mi? CEHEPE açılıma karşı değil mi? Allah-aşkına bunlar yalan mı?

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 11 Aralık 2009 Cuma 17:03

AKP iktidarının 2 oğlu vardı Barış ve Savaş...Barış sizler ömür..tek savaş kaldı..şimdi neyi varsa ona veriyor...allah sonumuzu hayıt etsin...

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 17:03

anlıyor akp ve sizler de sahibinin sesi rolünü çok iyi oynuyorsunuz! açılım için ne hazırlık yaptı akp? hiç bir hazırlık yaptı mı yoksa onu bunu dinleyerek dağarcığını mı doldurmaya çalıştı? bölgede neyi düzeltti? böyle bir açılıma hazır mı bölge? bu soru yabana atılacak bir soru mu? ben açılımın tamamen hazırlıksız,yersiz ve tutarsız bir yol izlendiği için endişeliyim ve onun için karşıyım! mhp nin de aynı kaygıları taşıdığını herkes bildiği halde bir tek akp liler mi bilmiyor? 2

Yorumu oyla      18      10  
halk 11 Aralık 2009 Cuma 17:02

Yazık kendi ülkesindeki terör örgütünü bi adım daha atarsa savunur hale gelecek, resmen pkk yapmadı yapmaz demeye getiriyor, nereden biliyorsun sayın başbakan? Bi temasın bi görüşmen mi var ki bu kadar emin konuşuyorsun? istihbarat servisleri bile pkk yaptı derken üstelik?

Yorumu oyla      18      10  
onur aybay 11 Aralık 2009 Cuma 16:59

tabi tabi.....kesin taktiktir.... başbakanımız öyle buyurdu... aman haaaa pkk ya laf gelmesin....

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 16:57

kimse barışa karşı değil! kimse savaş olsun kan dökülsün istemiyor! hatta kimsenin açılıma da karşı olduğunu sanmam! ama karşı olanların endişesini anlayamıyorsanız,anlamak için uğraşmıyorsanız yapılan iş beyhudedir! mhp ile pkk aynı nedenlerle mi açılıma karşı çıkıyorlar ki pervasızca mhp ile pkk aynı şeyleri savunuyor diyebiliyorsunuz? bunu söyleyen birine ben düpedüz dangalak derim! kör,sağır derim! mhp nin neden karşı çıktığını çok iyi bildiğiniz halde sırf siyasi rant için tersinden >>1

Yorumu oyla      18      10  
CISS! AKP=ABD YE KÖLELİK+AB YE KULLUK+PKK YA TESLİMİYET 11 Aralık 2009 Cuma 16:56

Geçen biri çıkmış “bu eşkıyanın düğmesine KİM bastı” diye aklınca yanıtı bilinmeyen bir soru sormuştu! Bu gün hala bilmezlikten gelen, suçu ona buna yıkmaya çalışan AKP yandaşları cirit oynamaya devam ediyorlar. Adamlar fikri sabit arkadaş. Nuh der Peygamber demezler. Oysa hepiniz ve hepimiz dahil yanıtı bilmeyen kaldı mı? KİM=Akp+Demokratik Kürt Açılım Masalı+DTP+APO+PKK=Terörist Saldırılar!

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 16:45

PKK'nın çok zayıfladığı ve ciddi ciddi tasfiye korkusu yaşadığı,İmralıdakinin bu sürecin sonucunda ilelebet kodese mahkum olduğunu anlayacağı,çaresiz kalacağı bir süreç bu.Bunun için debeleniyor,tüm güçleriyle karşı koyuyorlar.Kürt orjinli vatandaşlarımızın büyük çoğunluğu ulus devlet içinde özgürce bir bütün yaşama isteğinde.İlk defa doğudan gelmeye başlayan bildirilere,esnafların itirazlarına dikkatini çekerim.PKK onların tahammülünü zorladı.İşte bu nedenle şimdi devam barış demeye..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 16:42

PKK'nın çok zayıfladığı ve ciddi ciddi tasfiye korkusu yaşadığı,İmralıdakinin bu sürecin sonucunda ilelebet kodese mahkum olduğunu anlayacağı,çaresiz kalacağı bir süreç bu.Bunun için debeleniyor,tüm güçleriyle karşı koyuyorlar.Kürt orjinli vatandaşlarımızın büyük çoğunluğu ulus devlet içinde özgürce bir bütün yaşama isteğinde.İlk defa doğudan gelmeye başlayan bildirilere,esnafların itirazlarına dikkatini çekerim.PKK onların tahammülünü zorladı.İşte bu nedenle şimdi devam barış demeye..

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis Gep-GERÇEK ATATÜRKÇÜ 11 Aralık 2009 Cuma 16:41

Halk uyandı artık, bazı şeyleri yemiyor! Provakasyonları hemen anlıyor! Onun için Hondurasçıların işi çok zor!

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 16:38

sana bu hafta Akşam gazetesinde yayınlanan Prof.Deniz Ülke Arıboğan'ın açılımın neden gerekli ve çok akıllı,tam zamanlı bir proje olduğunu anlatan makalesini okumanı öneririm.Evet,ben şiddet karşıtı,sevgiye inanan bir insanım.Ama sevgi de nefret gibi bir duygudur sonuçta.Ve devletler politikasını duygularla değil akılla oluşturur,oluşturamayanlar da yok olur gider.Ben de bu açılımı akılcı bulduğum için destekliyorum yoksa saf saf sevgi barış diyenlerden değilim.Barış herkesin çıkarına.Bu süreçte

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 16:34

ölmesin derken onların kanını istismar edenler savaş isteriz diye bağırıyor.Bir cenazeye,siyasi pankartlardan,sloganlardan,simgelerden daha ağır kaç davranış olabilir ki?Bizde cenazede tekbir bile doğru değildir.O kadar iğrenç ki,orada siyasi faaliyet yapmak.Başka yerde istediğin toplantıyı yap,ama şehidin cenazesini istismar etme.Şehit Cengiz'in anasının bugün Zaman'daki röportajını okuyun,kendinize gelin.Gittiğiniz yol ülkeyi felakete götürür.Duyguyla değil akılla davranma zamanı.Sakin Kardeş

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 11 Aralık 2009 Cuma 16:30

Sen millete akıl fikir ver Yarabbi. TSK olayın ardından PKK nın tüm telsiz konuşmalarını dinlemiş, emri veren örgüt sorumlusu belli, eyleme katılanlar belli, PKK resmi Web sitesinde ve diğer yayın organlarında olayı üstlenmiş, bazıları hala kabullenemiyor ve abuk sabuk komplo teorileri peşindeler. Jammer cihazı, uzaktan kumandalı mayınlara karşı tüm askeri araçlarda var. Tabiiki taranan askeri aracın yakınında hiç bir cep telefonu çalışmaz!

Yorumu oyla      18      10  
garip 11 Aralık 2009 Cuma 16:21

açılım:teslim olana veya pasifleştirdiğine inandığın zaman alacağın siyasi tedbirdir.eşkiya ırakın kuzeyinde peşmergelerin hertürlü desteğinde yaşıyor.keyfi yerinde içerde herkesin bildiği borazanları var.böyle bi durumda onlara birşey anlatamazsın.ninni gibi gelir.acizane görüşüm güçlü ama çok güçlü güvenlik ve kanuni tedbirler ilk adım idam cezası derhal adil bir şekilde uygulanması ve anayasadan çıkarılmaması gerekir.korku olmazsa adalet olmaz adalet olmazsa maddi ve manevi hiçbir şey olmaz..

Yorumu oyla      18      10  
kartallıkazım 11 Aralık 2009 Cuma 16:20

sn başbakanş obama kulağınıza bi şeylermi fısıldadı da ısrarla pkk yapmadı diyorsunuz .mesela afganista asker göndermek ermeni açılımı ruhban okulu konusunda.bunları yapmassanız canınıza okuruzmu dedi.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 16:14

Koruyalım! koruyalım!,askerimizi değil, pkk'yı koruyalım!!çünkü Obama öyle söylüyor!!!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 16:12

ama olsun! ilk defa akp becerecek bunu herhalde(!) bu millet açılım teraneleri başlamadan düşman mıydı? binlerce yıldır kardeş gibi yaşamıyorlar mıydı? pkk nın 25 yıldır yaptığı provakasyonlara rağmen türk milleti kürtleri onlardan ayıramadı mı ki proje icadediyorsunuz kardeşlik için? bunu böyle ifade etmeye çalışmak tam bir ayrımcılık değilse nedir! bunu senden böyle duyan bir cahil ne der bilyor musun?: "haa demek ki biz kardeş filan değilmişiz, şimdiye kadar yanlış biliyormuşuz" demeyecek mi?

Yorumu oyla      18      10  
serhat boz 11 Aralık 2009 Cuma 16:07

normaldir kandilden gelip haburdan giriş yapan teröristler pişman değiliz aponun emriyle geldik dediklerinde akpnin bürokratları yok siz pişmansınızdır diyip serbest bırakmamışlarmıydı eşkiyayı

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 16:06

ben bu açılım taraftarlarının ne tür bir kafa yapısına sahip olduğunu bir türlü çözemedim! özay kardeş bu konuda sana da cevap vereyim;pkk ile mhp nin aynı amaç için açılıma karşı çıktığını neye dayanarak söylüyorsun? bu kadar pervasızca nasıl konuşabiliyorsun? pkk ile mhp yi aynı görüyorsan eğer bu açılımda bir kesimi kazanayım derken diğerini düşman yapmanın ne anlamı var? bu mu "BARIŞ VE KARDEŞLİK PROJESİNİN SIRRI"(!)?? gerçi dünya tarihi proje ile kardeşlik tesis edildiğini hiç yazmıyor >1

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 16:01

Tebrikler! sayın Başbakan!!pkk lıları bile şaşırttınız!!!!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 11 Aralık 2009 Cuma 16:01

Dağdakileri barış elçisi zannediyorsanız yanılıyorsunuz.Onlar iki şey istiyor.1-Ya doğunun yönetimini ellerine vereceksiniz silahsız yönetecek 2- vermezseniz silahla yönetecek.Başbakanımızın şaşırmasının nedeni nedir? Yukarıdaki ancak 1. şıkta anlaşmış olmaları gerekir ki bu kadar suçu başka yerde arasın...

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 16:00

kimse genelkurmayın bugün basın toplantısında olayı kesin olarak pkk nın yaptığının telsiz konuşmalarından anlaşıldığını,olaya karışan teröristlerin isimlerinin tesbit edildiğini açıkladığını duymamış galiba! ama başbakanın da duymamış olma ihtimali olabilir mi acaba(!)?

Yorumu oyla      18      10  
DoguKaaN 11 Aralık 2009 Cuma 15:58

inanilir gibi degil hersey ap acik ortada hala basbakanlarina sahip cikan güruhlar var akil tutulmasimi yasiyorsunuz ?

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 15:57

Birgün,pkk nın,yöneticilerimiz tarafından korunacağı hiç aklıma gelmemişti!!!!

Yorumu oyla      18      10  
bahaddın GÖYÇEK 11 Aralık 2009 Cuma 15:53

reşadıyedekı kanlı saldırı ıktıdarın ne kadar kuskucu ve guvensız oldugunu ortaya koyuyor.başbakan ve yardımcıları bıle kendıne bağlı ıstıhbarat kaynaklarına dayanan acıklama yapacakları yerde kulaklarını kabarttıkları ne ıduyu belırsız kısılerın yada tarıkat/ışbırlıkcılerın ağzıyla konusuyor olmaları. bu ulkeyı yonetemedıklerının ve hukmedemedıklerının kanıtıdır.bence akp. kendı kendını tasfıye surecıne sokmuştur.ismet paşayı dınlemeyıp ayı yla aynı yatağa girdıler.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 15:42

Çözüm çabaları sona erdirilmiş sonrasında onbinler ölmeye devam etmişti.Saldırının amacı tam bu.Sorunu çözme girişimi sona erdirilsin bu ölümler sürsün.Duygular akla galip gelsin,düşmanlıklar artsın.Bu oyuna düşüldüğünde 7 evladımız boşu boşuna şehit olmuş olacak,siyasi irade ve kamuoyu tam da bu saldırıyı planlayanların istediği yere gelecek,maksat hasıl olacaktır.Barış demek,akıl demek,sevgi ve kardeşlik demek ne zamandan beri suç yada hainlik oldu?Savaş çığırtkanlarının gözü birşey görmüyor.

Yorumu oyla      18      10  
motem 11 Aralık 2009 Cuma 15:38

pkk başbakanı hayal kırıklığına uğratmış.tabi pkk deniz feneri gibi kamu yararına çalışan dernek olunca başbakanda haklı olarak inanamıyor. her ne kadar bu saldırıyı biz yaptık deseler telsiz konuşmaları olsada darfur kasabınada inanmayan başbakan en iyisi tanıdık bir ulemaya sorsun.

Yorumu oyla      18      10  
GÖBEĞİNİ KAŞIYAN ÇOBAN(!!!) 11 Aralık 2009 Cuma 15:37

Bu açıklamayı, "pkk yı aklamak olarak algılayanların" akıllarına turp sıkayım.Bu saldırı olduğu gibi terörün her saldırısı bir taktik olarak yapılır.Söylenmek istenen gayet açık ama,algılama sorunu olanların durumlarıda çok açık.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 11 Aralık 2009 Cuma 15:36

Caniler yakalanmadan söylenecek herşey spekülasyon olur.Tetiği çeken kadar çektiren de önemli,kimdir tetiği çektiren?PKK önüne gelenin kucağına oturan yosma bir terör örgütü.Bu defa kimin kucağına oturdu?ABD'nin mi?İsrailin mi?Ergenekonun mu?Kimbilir?Caniler yakalanmadan ne dense boş.33 er olayında da tetiği PKK'lılar çekmişti,34. erin anlattıları malum.Amacın açılımı sonlandırmak olduğu kesin.Yani amaç karşı kutuplarda olmalarına rağmen CHP ve MHP ile aynı.O zaman 33 er şehit edildiği için

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın-2 11 Aralık 2009 Cuma 15:34

kontrol eden ve aslan payını alan bir ülke de olabilir doğal olarak. Tavşana kaç tazıya tut politikasını yürüten ülkeleri Irak'ta acı bir şekilde izledik.Misalen Basra'da Sünni kıyafetleriyle Şiilere ateş açıp kaçan İngiliz askerleri olayı gibi ki suçüstü yakalandıklarında İngiliz ordusu tankla karakol bastı adamlarını geri almak için.**(Bir de Sn. Başbakanla hemfikir olduğum ikinci bir konu var düzelteyim:En az 3 çocuk politikası açıkçası beğendiğim doğru bulduğum bir husustur)

Yorumu oyla      18      10  
Ya Rab sen aklımı koru 11 Aralık 2009 Cuma 15:29

yuh bu kadarına da pes! adamlar kendi ağızıyla söylüyor,TSK telsiz konuşmalarını veriyor Vaşbakan Taktik diyor yaa, kafayı yiycem!!!! Bir aklı başında kimse olmaz mi hükümette...

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın-1 11 Aralık 2009 Cuma 15:28

Ben ilk defa Sn. Başbakanla hemfikirim.PKK bu işte sadece maşadır.Haberlerde yaralıları hastaneye taşıyan yolcular hiç bir şekilde telefonların bir süre çalışmadığını anlattılar.İletişimi susturabilen ve sinyalleri karıştırabilen teknoloji sayılı birkaç ülkede var.Jammer cihazından fazlası sözkonusu bu ortada.Bu olayı tezgahlayan ülke afişe edilmeli.Karadeniz'e artan ilgisi olan bir ülke olabilir mesela.Bu olayda başka bir ülke parmağı olduğu kesin.Yine bu ülke dünya uyuşturucu ticaretini

Yorumu oyla      18      10  
ayna 11 Aralık 2009 Cuma 15:27

Darfurda ceset görmediği için El Beşirin soykırım yaptığına üçyüzbin insanı katlettiğine inanmamış, bu kadar pazarlık kucaklaşma, sıkı dostluk ve bağlardan sonra PKK'nın yaptığına nasıl inansın garibim.Gözüyle görmedi.Rüyasında ETÖ yaptı demişler.Başbakanımız rüyalara çok önem verir hemen işleme koyar.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 15:26

Tüm basın yayın açıklama yaparak askerlerimizin şehit edilmesini pkk nın üstlendiğini söyledi ama olsun yapmamışlardır!!!!yapmamışlardır!!!!!onların kendilerinden haberi yok!!sayın Başbakan daha iyi biliyordur!!!

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 11 Aralık 2009 Cuma 15:25

Hala PPK teröristinin kendileri ile dalga geçtiğini, açılımı falan takmadığını, tek amaç ve hedeflerinin Güneydoğuda Bağımsız ya da (başlangıçta) Federe bir Kürt Devleti olduğunu anlayamamış RTE. Onların 20 milyonu bulan tüm Kürt Halkının temsilcisi olmadıklarını, sadece 2-3 milyonluk bir kitleyi kendilerine yandaş yapabildiklerini göremiyor. Bu kitleyi açılımla falan asla ikna edemezsiniz. Onların anlayacağı ve aklı başında tüm dünya insanının bildiği tek dil var. Teröre son vermek istiyorsanız, sonuna ve kökünü kazıyana dek, “o” dili kullanmak zorundasınıııız!

Yorumu oyla      18      10  
11 Aralık 2009 Cuma 15:17

Başbakan'nın kulakları ne dediğini duyuyor mu?yoksa kendinde değil mi?Jetlagmı oldu?Hava yoluyla yapılan hızlı seyahatler esnasında yaşanan ve vücut üzerinde etkileri olan değişimler konusunda zaman zaman bazı sorunlar ortaya çıkar.Bu duruma Jet-Lag adı verilir. Kısaca, yerel saatle beynimizin hipotalamus bezi tarafından düzenlenen vücudun biyolojik saatinin yumsuzluğu olarak da bilinir.Ne dersiniz?Yoksa bu Obama'nın yorumumu bize aktardığı,hicazet almaya gitti ya yine

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 15:14

Pkk ya yakın fırat haber ajansı 7 askerimizin şehit edilmesi olayını pkk nın üstlendiğini yazdı ama ben yine de inanmıyorum!!!!çünkü pkk böyle olayları yapmaz!!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 11 Aralık 2009 Cuma 15:10

Ben de inanamıyorum!!!PKK hiç askerlerimizi öldürür mü?!!Bugüne kadar Güneydoğuda ki askerlerimizi PKK mı öldürdü?!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
sakin 11 Aralık 2009 Cuma 15:06

genelkurmay kesin olarak olayı pkk nın yaptığının telsiz dinlemelerinden anlaşıldığını açıklıyor! hatta saldırıyı düzenleyen kelaynakların isimlerinin bile tespit edildiğini açıklıyor ama sayın başbakanımız pkk yı aklamaya devam ediyor! bu nasıl bir iş! meksika'dan zapata gelip yapmış olmalı katliamı başbakana göre herhalde!

Yorumu oyla      18      10  
teyze 11 Aralık 2009 Cuma 15:00

Kim yaptıysa yaptı.Bu şuna benziyor bir futbolcu gol atınca takım galip gelmiştir.Burda da oyuncunun kimliği önemli değil TERÖRCülerin yaptığı belli.Adı çok mu önemli?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 11 Aralık 2009 Cuma 14:58

Her insanın kıyameti kendine göre değişir.Depremde göçük altında kalmış biri için kıyameto gün başına düşen beton kolonlardır.Oysa ki gerçekte bahsedilen kıyamet o değildir.Başbakanımız içinde terör onu sıkıştıran herkestir, ama gerçekte terör o değildir.

Yorumu oyla      18      10  
faik 11 Aralık 2009 Cuma 14:50

pkk en az 10sitede katliamı kendi yaptığını söylüyor,genelkurmay da harekat emrinin nereden verildiğini tesbit ediyor.Bizim başbakanımız da hala eylemi pkk nın yaptığına inanmak istemiyor,yakında herhalde yeni bir masal uydurup işi ergenekona yamama gayreti içinde olabilirler,biz ülke olarak yanmışık,bizi yönetenlere bakın hizaya gelin....

Yorumu oyla      18      10  
teyze 11 Aralık 2009 Cuma 14:48

Kelaynak Kuşlarını Koruma Derneği yapmış olmasın?

Yorumu oyla      18      10  
Cumhuriyet Mitingi Yapalım mı?(Ama kimse yok!) 11 Aralık 2009 Cuma 14:47

Taktik olduğu, açılıma darbe vurma taktiği olduğu besbelli..

Yorumu oyla      18      10