YORUMLAR
Toplam 32 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
YILDIRIM 10 Aralık 2009 Perşembe 18:14

Bu genç sivilceler,pkk gibi terör gruplarına, pentegon, cıa vb teşkilatlanmalara da karşılar mı?

Yorumu oyla      18      10  
GÖKÇEN EFE 10 Aralık 2009 Perşembe 16:55

Genç Sivillere-CONVERSECİLER-atv kızmaz.Haberde bir yanlışlık var.Aktif Haber CONVERSECİLERE neden daha fazla yer vermiyorlar diyerek,ATV VE HABERTÜRKE sitem ediyordur.Sizde yazmassanız babından.Bilmem anlatabiliyormuyum..Halk herşeyin farkında..Merak etmeyin..Sorosçuları çok üzmüşler demek ki..Üzmeyi arslanları.Manşetten verin..Reklamları olsun...

Yorumu oyla      18      10  
koçak !tan 10 Aralık 2009 Perşembe 16:43

soros hakkında epey bilgi ve hatta adres verdik.patriotlar için ikinci bir kazanç kapısını da göstermiş olduk.buradan da parça başına kemik atarlar herhalde.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 10 Aralık 2009 Perşembe 15:51

genç sivillermiş!Amerka nın sorosçu fedaileri,zaten sebolleri de Amerikan malı ürün!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 10 Aralık 2009 Perşembe 15:43

Yandaş medya,sorosçuları savunmaya çalışıyor!!

Yorumu oyla      18      10  
koçak !tan 10 Aralık 2009 Perşembe 15:22

soros!un türkiye ve dünyadaki etkisi ve yaptıklmarını bilmeyen cahiller demeyim yandaş,yalaka,petriot gibi niteleyeceğimiz kadrolular var.bunlar akp-dtp,pkk koalisyonunun yılmaz savunuculuğuna soyunmuşlar.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 10 Aralık 2009 Perşembe 14:56

İçimizde sorosun yakın arkadaşları var herhalde!!adamın kimi kurup kimi finanse ettiğini çok iyi biliyorlar.araları iyi galiba.hep diyorum bu militanlar tek merkezden doldurulup piyasaya salınıyor o sebeple tüm söylemleri aynı.bunları dikkate almak bile gereksiz.

Yorumu oyla      18      10  
koçak !tan 10 Aralık 2009 Perşembe 14:17

genç siviller gerçekte soros tarafından kurdurulmuş ve finanse edilmiştir.aynen yugoslavya,ukrayna,gürcistan,kırgızistan gibi ülkelerde kurdurulup,halk hareketi adı altında yönetimi ele geçiren gençler gibi.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 10 Aralık 2009 Perşembe 13:44

teröre ve şiddete karışmayan her düşünceye ve sivil toplum kuruluşuna demokrasi adına destek veririm.yeterki samimi olsunlar ve vatana millete hayırlı olmaya çalışsınlar.bir sivil toplum kurulusunu salt kendileri gibi düşünmüyor diye karalamak faşizan bir tavırdır.bırakın herkes fikrini ve bakış açısını anlatsın ancak bu şekilde doğru yolu buluruz ve ancak bunun adı demokrasi olur.

Yorumu oyla      18      10  
Adil TARAFLI 10 Aralık 2009 Perşembe 13:08

Bremen Mızıkacıları (GENÇ SİVİLCELER) suçüstü yakalanmanın telaşı içinde, bir yorumun bütününe bakmadan cımbızla MİLOSEVİÇ ayıklayarak kendilerine yontmanın doruğunda. Genç sivilcelerin ne olduğu ortaya çıkartılınca elbette bu tür saptırmalar kaçınılmaz. Allah islah etsin.

Yorumu oyla      18      10  
umut 10 Aralık 2009 Perşembe 13:08

haberın verılıs tarzı bıle bunları destekler nıtelıkte cok demokrat arkadaslar hukuk ıcınde hak arıyacak!!.bu arada baskanları akp den mılletvekılı adayıydı yanılmıyorsam bunların.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 13:07

HİÇ BİR ZAMAN YALANLANMAYAN DAVA AÇILAMAYAN CFR BELGESİNİ ABD PLANLARINI Arslan Bulut / Yeni Çağ / 30.01.2006... okuyabilirsiniz... Arslan BULUT yazıyor Türkleri süpürgeci yapan CFR ve AKP! Biz 26 Ağustos 2001 tarihinden itibaren,AKP’nin CFR desteğiyle kurulduğunu belgesiyle birlikte defalarca gündeme getirdiğimiz ve Tayyip Erdoğan,bu bilgi ve belgeyi hiçbir zaman tekzip edemediği halde,bu parti başta Yüksek Seçim Kurulu ve Yargıtay olmak üzere devletin her kademesi tarafından meşru kabul edildi.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 13:06

Yayınladığımız CFR belgesinde,AKP’ye dayatılan"yerel yönetimlere otonomi vermek" şartının gerekleri de yasal olarak bir bir yerine getirildi ama gerek devletin kurumları gerekse diğer siyasi partiler,bu bilgi ve belge yokmuş gibi davrandı!Gözlerini kapattılar!Çünkü karşılarındaki güç AKP’den önce ABD idi ve ödleri kopuyordu! Amerikan CFR belgesiyle kurdurulan AKePe'nin Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan 30 küsür yerde BOP Eşbaşkanı olduğunu itiraf ediyor. Zamanın ABD dışişleri Bakanı Rice gayet net olarak ülkelerin sınırlarını değiştireceklerini açıklıyor,

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 13:06

Türkiye'yi bölüp K.Irak ile birleştirilmiş Büyük Kürdistan haritaları Amerikalı yetkin subayların elinde geziyor her yerde yayınlanıyor. RTE bunları bildiği için AYM de kapatma davasında yok ben BOP eş başkanı değilim diyebilecek kadar küçülüyor, Ülkenin güvenliğini korumak için uluslar arası hak olan sıcak takip uygulanmıyor, istihbarat paylaşımı yalanlarıyla askerlerimiz şehit ediliyor zevzekler inkar etmeye kalkışıyor. Siz hiç BOP projesinden rahatsız olduğunu söyleyen DTP,PKK’lı gördünüz mü? Göremezsiniz onların idealini AKePe gerçekleştiriyor.

Yorumu oyla      18      10  
tarık şen 10 Aralık 2009 Perşembe 12:56

yandaş medyanın amiral gemisinin 3-5 gencin siyasetin basamaklarında yer edinmek için kurduğu bu örgütlenmeye neden sırtını dönmeye başladığını anlayamadığım.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 10 Aralık 2009 Perşembe 12:39

Vatandaşlar oturdukları yerden herşeye vakıflar sanırsınki bunlar sorosun askerlik arkadaşı ve soros kimlerle ilişkili olduğunu her akşam rakı sofrasında bunlara anlatıyor:))ağababaları bitarafından bir komplo teorisi uyduruyor bu sazanlarda gerçek adledip vayanasın bee diyorlar.butür militan yapılarda enbüyük suç nedir bilirmisiniz?sorgulamak!!o yüzden bu civcikler ağababalarının sözlerini sorgulamaz aynen kabul ederler.faşizmi savunurlar ama herkese faşist derler.bunları ciddiye almamak gerek.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 12:28

Bandocu takımı hep aynı sesleri veriyor. AKePe yağcılığı yacağım diye ne saçmalayacaklarını bilemiyor. Genç Sivillerin nasıl oluştuğunu, Soros tarafından nasıl sübvanse edildiğini genel anlatım olarak sunuyorsunuz adam içinden Milisoviç'i çıkarıp savunduğumuzu iddia ediyor. Biz Milisoviçi savunmuyoruz lanetliyoruz da Türkiyedeki Miloseviç kim ki böyle oyunlara bir AKePe'linin girip yandaş medya ve faşist liboşlar tarafından Parti Başkanlarından daha fazla yer verilmesiyle zevkleniyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 10 Aralık 2009 Perşembe 12:17

bop eşbaşkanı,amerikanın emir eri gibi sloganların kimlerin ürünü olduğu açıktır.bu hastalıklı ve kullanıma açık militanların söylemlerini ciddiye almak bile abestir.zira onlar başka bir dünyada yaşıyorlar.küçük robotçuklar gibi sıraya girip dolum merkezlerinden dolduruluyor sonrada tek bir ağızdan heryerde öğretilenleri satıyorlar.burada da bu sloganları atanlar var.18 20 yaşlarındaki yeni yetme kandırılmış zavallılarda bu sloganları tekrarlayıp duruyorlar.neden pkk ile aynı ağızdasınız acaba?

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 12:09

DTP ve PKK ile ağız birliği ederek "Türkiyelilik" "demokratik cumhuriyet" kavramını kulananlar iktidarda olanlar ve onların bandocu takımı.DTP ile PKK bu ülkede millet içinde millet olup önce özerklik sonra bağımsızlık istiyor, bu yolda da AKePe açılım yalanlarıyla BOP Eşbaşkanı olarak Amerika çıkarlarına uygun şekilde aldığı emirleri yerine getiriyor. Partizan hırsıyla bürünmüş olanlar ülke yöneticilerinin bize kullanın diye yalvarmasından, ülkesinin milli menfaatlerinin heba edilip Peşkeş çekilmesinden rahatsız olmayan, utanmayanlardır.

Yorumu oyla      18      10  
Totem 10 Aralık 2009 Perşembe 11:21

Demokrasilerde kimin kime tepki vereceğine karar veremezsiniz!!herkes sizin kızdığınıza kızmak zorunda değil.şimdi herkes dtp ve pkk ile ağız birliği etmiş ve onların değirmenine su taşıyor.dtp ve pkk bu ülkede barış istemiyor,huzur istemiyor,istikrar istemiyor!!tamam onlarınkini anlıyorum ama ya size ne demeli?sizlerdemi huzur ve istikrar istemiyorsunuz.partizan hırslarınız ülke menfaatlerinden ve gencecik fidanların canından dahamı üstün?bu eylemler ne için yapıldı?siz böyle konuşun diye...

Yorumu oyla      18      10  
hulya 10 Aralık 2009 Perşembe 11:00

Serap tan kim sorumluymuş bir bakalım: Alt yapısız açılım diye ülkenin genel yapısını hesaba katmadan yola çıkıp, gerekli güvenlik ortamlarını yaratmayan iç işleri bakanı ve emniyet, istibarat şubeleri ne iş yapmaktadırlar.Kısacası her şey dönüyor dolaşıyor merkezi yöneticilerde bitiyor.Fakat genç sivillerin tepkileri Yönetime değil nedense.., İşte bunu ben anlamakta güçlük çekiyorum.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 10 Aralık 2009 Perşembe 10:52

Genç sivillere: Ceylan ve Serap a çok üzülmüş. Masaya yatıralım bakalım sorumlusu kimmiş?... Ceylan, merkezi yönetimlerin ihmal ettiği bir bölgede, sivil olarak yeterli güvenlik sağlayamadığı için işin kolayına kaçıp (asıl işi silahlı eğitim olan)askerden güvenlik sağlamasını isteyen merkezi hükümet bu işten sorumlu değilmidir?

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 10 Aralık 2009 Perşembe 10:27

Ülkemde Marksist hayranı olan, Leninst gördüm, Stalinist gördüm, Maoist gördüm ama kırk yıl düşünsem Miloseviç’ci, MİLOSEVİÇ hayranının olacağına asla inanmazdım. Ne yazık ki Ülkemde Sırp Kasap MİLOSEVİÇ'İN de hayranını bu yorum sayfalarında gördüm. Çakma nickliler neler saçmalıyor tanrım.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 10 Aralık 2009 Perşembe 09:50

Hukukçuları kesinlikle olmazsa olmaz olan cumhuriyet ve ilkelerine uydukları için farklı konumlara koyanları vede alkışlayanları KINIYORUM. Her şeyi doğru yapsa bile cumhuriyet ve ilkelerine uyması onlar için bir taraf olma suçu olarak kabul ediliyor ise, karşı tarafın ismi nedir?

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 01:20

Genç Siviller de nereden çıktı ve neden bu adamlar bu kadar rahatsız? Kısaca, bu siviller AKP milletvekili aday adayı Turgay Oğur’un başının altından çıktı. Oğur ODTÜ’deyken ODTÜ’de, Oğur Sabancı Üniversitesi’ndeyken Sabancı’da; en önemlisi Oğur AKP’deyken AKP’de olan bir yapı bu Genç Siviller. Yanlış anlaşılmaması için hemen belirteyim, aslında hareket Türkiye’ye özgün bir hareket değil; renkli devrimler sürecinde görülen Sırp Otpor, Ukraynalı Pora, Gürcü Khamar gibi hareketlere çok benziyor. Renkli devrimler sırasında bu hareketlerin duruşlarından kısaca bahsetmekte yarar var.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 01:20

Öncelikle temel eylem planlarının Gene Sharp’tan geldiğini belirtmekte yarar var. Gene Sharp’ın yazıları Sırp Otpor arasında o kadar popüler ve o kadar revaçta ki, Otpor onun metinlerini Sırpça’ya çevirip yaygınlaştırıyor. Üstelik Otpor, Khamar ve Pora’nın birbirleriyle çok yakın ilişkiler içerisinde olduğu, hatta Otpor’un Pora ve Khamar’ı eğittiği ve Khamar ile Pora’nın birbirleriyle çok yakın oldukları düşünülürse Sharp’ın metinleri sadece Sırbistan’da değil, renkli devrimlerin olduğu her yerde revaçtaydı denebilir. Bu örgütlerin izlediği yollar da bu sebeple birbirlerine çok benziyorlar:

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 01:19

Seçim öncesi hazırlıklar yaparak, genellikle cumhurbaşkanlığı seçimi oluyor, seçimden sonra sokaklara çıkıp, şiddet içermeyen; ama Amerikan desteği sayesinde ülkede kaosvâri bir hava yaratıp seçimleri geçersiz saydırmak kaydıyla kendi Batı yanlısı adaylarını iktidara getirmek. Daha ziyade gençlik örgütlenmesi gibi görünmekle birlikte, darbelerin her zaman askerden değil; bazen sivllerden de gelebileceğini gösteren bu oluşumlar, lûgatımıza “liberal darbe” kavramına sokmuş bulunuyorlar. Peki bu liberal darbelerden sonra ne oluyor, sorusu ise yerinde ve sorulması gereken bir soru

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 10 Aralık 2009 Perşembe 01:19

Sırbistan’dan başlayalım. Miloseviç’i deviren bu NED (soğuk savaş kahramanlarından(!) Reagan’ın kurduğu bağış toplayan bir vakıf) ve SOROS destekli Otpor’un Sırbistan’ı, en son 2008 yılında Kosova’yı da kaybederek artık dünya sahnesinden silinmeye yüz tutmuş bir ülke. Pora’nın Ukraynası ise sadece 15 ay yaşayabildi ve önceki lider Yanukoviç’in geri dönmesiyle son buldu. Gürcistan’da ise Saakaşvili iktidarı başladı, ve Saakaşvili’nin yanlış politikaları yüzünden Gürcistan-Rusya savaşı yaşandı.Demek ki, bu hareketlerin istekleri, üzerinde yaşadıkları ülkeler açısından çok da hayırlı sonuçlar vermiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Teoman Atalay 10 Aralık 2009 Perşembe 00:30

Serap'ın cenazesinde olmayı ve onu uğurlamayı çok isterdim. Yine ceylan'ın cenaze töreninde olmayı ve onu uğurlamayı isterdim. Katilleri rahmet yüzü görmesin.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 10 Aralık 2009 Perşembe 00:11

Genç Siviller, Bu Ülke gençliğinin BARIŞ ve EVRENSEL HUKUK HAREKETİDİR. Bu Hareketi karalamaya çalışanlar ise, Hukuk ve Demokrasi düşmanı İşbirlikçilerdir.

Yorumu oyla      18      10  
BARIŞ DÖNMEZ 10 Aralık 2009 Perşembe 00:02

F tipsizi yandaş sivil DARBECİ bunlar..maaşlı karıştırıcılar

Yorumu oyla      18      10  
Kerim Bostanlı 9 Aralık 2009 Çarşamba 23:19

Genç Siviller soros çocuğudur.

Yorumu oyla      18      10