YORUMLAR
Toplam 19 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Ulubatlı Hasan 8 Aralık 2009 Salı 10:55

Genel Kurmay Başkanını TEDAŞ'ın başına getirdikleri Başçavuş ile AnkBB ne atayıp bütçeyi emanet ettikleri İmam sanıyorlar. Başbakana bağlıysa Albay atayabilir mi oraya? Başbakan Genel Kurmay Başkanını GÖREVDEN ALAMAZ..Ancak Bakanlar Kurulu Kararnamesi ile Cumhurbaşkanına tavsiyede bulunur o görevden alabilir. Yalnız bu karar ikili bir kararname ile alındığı için Anayasaya Göre Bakanlar Kurulu kararları Yargıya açıktır.. itiraz mercii de Askeri yargı'dır..Ancak Askeri Yargı onarsa Gn Kurmay Başkanı azledilebilir.Bunun içinde sahte heyet raporları siyasetin emrine girmiş mahkeme savcı iddiaları yetmez..

Yorumu oyla      18      10  
Adil TARAFLI 8 Aralık 2009 Salı 08:38

Dokunulmaz kimse kalmamalı, milletvekilleri bile. Sayın AKEPEseverler, sözüm size. Söyleyin Başbakanınıza buyursun adamlarına, hemen kaldırsınlar DOKUNULMAZLIKLARı. Sadece KÜRSÜ DOKUNLUMAZLIĞI kalsın, bütün demokratik ülkelerdeki gibi. Sonra da emir versin, SİYASİ PARTİLER YASASInı değiştirsinler, seçimlerde MERKEZ YOKLAMASInı kaldırsınlar. HALK SEÇSİN milletvekili adaylarını, GENEL BAŞKAN değil. Sayın TOTEM, SİLİVRİSEVER, HONDURASSEVER, HASANTAHSİN,DOĞRUYADOĞRU, HALİSMUHLİS, görelim tavrınızı.

Yorumu oyla      18      10  
saba duru 8 Aralık 2009 Salı 08:28

sizin ne ayrıcalığınız var, G.K. den, şahsen tepeden tırnağa, aklanmadıkça, söylediklerinizin hiçbir anlamı yok, askere gelince demokrasi genişliyor da, siyasiye hiç genişlemiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Menderes 7 Aralık 2009 Pazartesi 23:06

Bu cevherler şimdiye kadar nerelerdeydi?Ümit ederim seslerinini gelecek seçimlerde de duyarız.

Yorumu oyla      18      10  
7 Aralık 2009 Pazartesi 19:03

zafer hoca sıncan hakımı kacmaz cumhurbaskanı GUL yargılansın deyınce mılletvekılının dokunulmazlıgı olurda Cumhurbaskanının olmazmı dıyordu sımdı cumhurbaskanını yargılayacak mekanızma var genelkurmayı yok dıyor bır karar verse ıyı olacak hem genel kurmayı hemde uyesı oldugu partının vekıllerını yargılayacak mekanızmayı kurmaya ne der acabaçç

Yorumu oyla      18      10  
doğruya doğru 7 Aralık 2009 Pazartesi 13:59

Önce Yahudi'ler, sonra da Roma'lılar tarafından bir Peygamber yargılanıyorsa, örneğin İSA, istisnasız herkes yargılanır. C.Başkanı da, Başbakan da, G.Kurmay Başkanı da. Sadece ve sadece "hesap vermesini bilmiyen yargılayamaz"!

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 7 Aralık 2009 Pazartesi 12:15

Genelkurmay Başkanları, Başbakana bağlı makamlardır.İcranın başı olan Başbakanlar isterlerse Genelkurmay Başkanını görevden alır ve hakkında da soruşturma açtırıp,hukukun karşısına zaten çıkartabilir.Sn Üskülün aradığı nedir, doğrusu anlayabilmiş değilim.Oysa Öncelikle YAŞ yapısı ele alınmalı diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:46

Bu milleti ucuz malzeme gibi hoyratça kullanan siyasetçiler oldukça firelerle heba olan millete üzülende olmaz.Çünkü onlar içöin malzeme bedavadır.Malzemeye değer veren o'nu hoyratça kullanmaz, az malzemeden az imlkanlardan bile harikalar yaratır, ATATÜRK gibi.Her şeyin sorumlusu siyasetçilerdir.Sorunu başka yerde aramak zaman kaybından başka bir şey değildir.

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis Gep-GERÇEK ATATÜRKÇÜ 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:37

Çok doğru söylüyor!.. Artık her 10 yılda bir yapılan darbelere son! Hem ATA ne demiş: " 1. Hakimiyet kayıtsız-şartsız milletindir! 2. Siyaset yapacak üniformasını çıkarmalıdır! "

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis Gep-GERÇEK ATATÜRKÇÜ 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:37

Çok doğru söylüyor!.. Artık her 10 yılda bir yapılan darbelere son! Hem ATA ne demiş: " 1. Hakimiyet kayıtsız-şartsız milletindir! 2. Siyaset yapacak üniformasını çıkarmalıdır! "

Yorumu oyla      18      10  
avukat 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:35

miletvekilleri başbakan ve daha aklanmadan cumhurbaşkanı olanlarda YARGILANMALI sahte demokrat akp dokunulmazlıklar kalksın dendiğinde bürokratlarda yargılansın diyorlardı yargılanmayan bürokratmı kaLdı komutanlar yargılanıyor rektörler yargılanıyor gazeteciler yargılanıyor en üst yargı mensupları dinleniyor birtek akp dokunulmazlığa karşı NEDEN NEDEN NEDEN

Yorumu oyla      18      10  
kızgın 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:11

Peki Başbakan da cumhurbaşkanı da yargılanmalı diyebiliyormusun.Görelim boyunun ölçüsünü.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 7 Aralık 2009 Pazartesi 11:07

Zincirleme kazada olaya karışmış bütün araçlara ceza kesilebilir.Ama bu bir daha zincirleme kaza hiç olmayacak anlamına gelmez.Hiç olmaması için bütün sürücülerin iyi olması,kazaya neden olacak sebeblerin tamamen ortadan kalkması gerekir.Ceza, ödül'ün tersidir nedenleri ortadan kaldıracak bir şey değildir

Yorumu oyla      18      10  
yıldız 7 Aralık 2009 Pazartesi 10:36

Bu seçim sistemi ile Milletvekilleri ancak parti başkanlarına hizmet ederler halka değil.Bu ülkede soygun önlenmeden Demokrasi gelmez balık nereden kokuyorsa onu siz bilirsiniz. Soygunculuk davaları orada dururken halka hizmetten bahsetmek halkı enayi yerine koymaktır.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 7 Aralık 2009 Pazartesi 10:28

"Herkes yargılanabilmeli!" cümle olarak bakarsak DOĞRU.Ama önce DOĞRU nun ne olduğuna bir karar verin.Doğru NEDİR? ve o doğruya göre sıralamaları yapın...Sonucunada kimse itiraz etmez, edemez.Zincirleme bir kazada en son iki araç'a bakılmaz.Hatta en son çarpan'ın hiç suçu yoktur.G.kurmay en son çarpandır....

Yorumu oyla      18      10  
yıldız 7 Aralık 2009 Pazartesi 09:53

Sende yargılanabilmelisin.Kaldırın o dokunulmazlıkları TVlerde söz verdiniz Bu yargıya güvenilmezmiş. İşinize geldimi yargı hukuk gelmedimi guguk böyle rezalet hiç görülmedi.Sizin Genek kurmay başkanından ne farkınız var Milleti keriz yerine koymayın

Yorumu oyla      18      10  
poyraz 7 Aralık 2009 Pazartesi 09:51

lütfen.insanları güldürmeyin..ifade ettiğiniz sözlere sizin gibi inanır gibi yapmamızı istemeyin..ne oldu gemicikler,balıkesir seka,tüpraş ihalesi,tokici damat....bunları bu millet kabul mu ediyor diyorsunuz...bunu kabul edenler meciste yer alanlardırrr ve onlar kendi lider ve çevresini nerede denetliyorlar..şıracının şahidi bozacı...birde seçilmişleri vatandaş denetliyormuş..o ifadeye çocuklar bile inanmaz..lütfen biraz ciddiyet.meclisin 4/5 ü zimmet,evrakta tahrifat,sahtecilik iddiaları nedir

Yorumu oyla      18      10  
adelet 7 Aralık 2009 Pazartesi 08:42

ülkemizde en korkunç olanı kişilerin bilmeden fikir beyan etmeleridir. söyleyin bakalım; bu ortamda halkın bir tek dert anlatabildiği, azbuçuk halkın içinde içinde yer aldığı, halkın tek bağırıp çağırabildiği, kıyasıya eleştirebildiği milletvekillerinin dokunulmazlığı olmadığını düşünün... inanın yargının siyasallaştığı, darbecilerin herşeye bu kadar hakim olduğu bu zamanda en geç bir yıl içerisinde halktan yana tavır alan milletvekillerinin çoğu bir bahaneyle hapiste olurdu..

Yorumu oyla      18      10  
Kıpçak 7 Aralık 2009 Pazartesi 04:41

Söyleyenlere bakın ilk önce dokunulmazlıkları kaldırın sonra biz samimiyetinize inanırız.

Yorumu oyla      18      10