YORUMLAR
Toplam 41 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 19 Kasım 2009 Perşembe 01:06

Eğer Beykoz konaklarında,Moda'da,Etiler'de,Bebekte ortadirek oturuyorsa haklısınız CHP ortadireğin partisidir.Çünkü CHP'nin oy rekoru kırdığı yerler buralarıdır.Yoksa Bayrampaşa,Ümraniye,Sultanbeyli değil.Eh CHP'ye oy verenlerin hepsi zengin İstanbul dükaları,sülaleden bürokratlar demedik,elbet onların tantanasından etkilenen saflar da var.

Yorumu oyla      18      10  
hilal 18 Kasım 2009 Çarşamba 20:33

Atatürk Herzaman muassır medeniyetleri ölçü koymuştu.atatürk 1938 yılının 10 kasın günü hakkın rahmetine kavuştu.daha atamın cenaze namazı kılınmadan inönü mecliste koltuğuna oturdu.ve hemen türk parasından Atatürkün resmini kaldırıp kendi resmini koydu.ve inönü ecevit onu devirene kadar chp nin başında kaldı.ozaman Atatürkü paradan bile kaldıranlar şimdi Atatürkü sömürmeye cüret ediyorlar.Atatürk hakkın rahmetine kavuşalı 70 yıl oldu.artık onu saygı ile anıp ülküsünü yerine getirme zamanıdır.

Yorumu oyla      18      10  
Yıldırım 18 Kasım 2009 Çarşamba 18:05

Özay Atay a göre CHPye oy veren 7 milyon bürorat ve seçkin, AKp ye oy verenlerde halk. Bu basit yakıştırmalar ezberdir. Erberi bozarak fikir beyan etmek gerekir. AKP küreselci, CHP ulusalcıdır. NOKTA.

Yorumu oyla      18      10  
KADİR 18 Kasım 2009 Çarşamba 17:49

MİLENYUMUN İNÖNÜSÜ OLMAYA ADAYLARIM 1-F.GÜLEN 2-R.T.E

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 17:34

İnönü de Kurtuluş savaşının kahramanıdır çevresinin etkisiyle Cumhurbaşkanı olunca kendisini Atatürk zannetme gafletine düşmüştür, ama hatasını geç de olsa anlamıştır. Ya Atatürk'e küfür ederek büyüyüp yetişen Erdoğan ve AKePe kadrosuna ne demeli. Her şeyini inkar eden Alevileri sapık ilan eden bu insanlar hangi görevlerde nasıl takiye yapıyorlar. ÇELİŞİKİSATANLI NİYANYAN Hasan sen bunları bilirsin de saklamak için Türkiye Cumhuriyetini yıkıp Atatürk'ü yok saymak için niye bu kadar çırpınırsın

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 17:31

CHP ballı sütlü orta direk olarak tarif edilen okumuş sadece geçinecek kadar parası olan, namus dürüstlük için yaşayan belki bir evi olan insanların partisidir. Zenci Türk Beyaz Türk yakıştırmasını çıkaran da, bölücülük yapan da AKePe dir. Erdoğana ikltidarda en büyük desteği İstanbul dükalığı vermiştir. Doğan ile yaptıkları kayıkçı kavgasıdır. Doğan Erdoğan ve AKePe yi pazarlayıp iktidara taşıyan kişidir. TÜSİAD ve MÜSİAD sürekli AKePe yanında olmuştur. Bir de göbeğini kaşıyanlar ordusu vardır

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 17:01

itham ediyor bak,ar diye birşey kalmamış.İnsan bir bakar,düşünür ben ne yazıyorum,aklım başımda mı diye.CHP bal gibi İstanbul dükalığının ve seçkinci elitlerin, egemen bürokratların partisi.Ak Parti ise "ötekiler"in,"arka sıradakiler"in partisi.Siz onlara zenci Türkler de diyordunuz.Bak sandıklar söylüyor.Gerisi boş laf..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 16:51

kulak verip hemen uygulamadan dönmüş,paraların büyük kısmını tedavüle çıkmadan imha etmişti.Ben gözlerimle gördüm,okudum,merkez bankasından.paraların tedavülden kalkması hep 1950 sonrası.O bile hemen yapılamamış,1952 de kalkan var,1954'de kalkan var.Hani Demokrat Parti tarafından paraların tedavülden kaldırıldığı külliyen yalandı.Hııı?Cevap...Yok.Çünkü külliyen yalan olan sensin sen...

Yorumu oyla      18      10  
Yıldırım 18 Kasım 2009 Çarşamba 16:08

Bu gün temel çelişki, emek -sermaye ekseninden, küresel sermaye, ulus devleti savunanlar arasındadır. Küreselciler ( kapitalist-emperyalist sermayenin yerkürede tek hakim olma stratejisi destekcileri) İLERİCİ, buna karşı (ulusalcılar-milliyuetciler) ulusal bağımsızlık ve sosyal adaleti savunanlar ise GERİCİ olarak itham ediliyor. BİL GATE ilerici, Cavez gerici öyle mi? Böyle ise Erdoğan ilerici, Baykal gerici. Böylesi bir gericiliğe can kurban.

Yorumu oyla      18      10  
ÇELİŞKİ'STAN 18 Kasım 2009 Çarşamba 16:00

İnönü resimli paralar yıllarca basıldı ve de sonra piyasadan kaldırıldı. Peki ya İnönü resimli basılan ALTIN LİRALAR ne oldu? Halen istediğin zaman piyasada bulabilirsiniz. Bu ne olacak? Bugün dahi TV'lerde tarih sohbetlerde İnönü anlatılırken ATATÜRK'ün en sevdiği, en yakını diye bahsedilir. Peki ama, İnönü!nün yaptığını bugün bir başkası yapsa nasıl adlandırılır?

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 15:26

AİHM nin ulemaya bilirkişi olarak danıştığını iddia edebilecek kadar gözü dönmüş yalancıya ne anlatılabilir ki? İş Bankası Yayınları arasında yayınlanan ve Cüneyt Ölçer`in kaleme aldığı `Türk Kağıt Paraları` isimli kitapta 1939 yılında çıkartılan 500 ve 1000 TL`lik banknotlardan yarısının Atatürk yarısının ise İnönü resimli olduğu yer alıyor. Türk paralarındaki Atatürk resimlerini 1942 yılından itibaren tamamen kaldırıldığı görülüyor. 1942 ve 1947 Atatürk resmi yer almadı.1947 de DP nerede????

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:33

Demokrat Parti iktidarına kadar.Ancak o zaman İnönülü paralar Atatürklü paralarla yer değiştiriyor.Yine puldan kamu kurumlarına heryere Atatürk resim ve büstleri Bayar,Menderes tarafından konulup Atatürkü koruma kanunu çıkarılıyor.Anıtkabir işine hiç girmeyeyim.Bak bakalım Atatürkü Koruma Kanununun çıkış tarihine,bak, Merkez Bankası arşivine,bak Anıtkabirin inşası çalışmasına.Yuh diyeceğim de gerek yok.Siz yakın zamana kadar Atatürkle İnönünün küs olduğunu da inkar ediyordunuz..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:30

Bu kadar da yalan olur mu be!..Oha yani..Neymiş paralardaki resim işinde uyarıları dinlemişmiş,çoğunu imha etmişmiş.Gir Merkez Bankası sitesine bak bakalım.İlk parayı Nisan 1939'da tedavüle sokuyor,sen bunun bir de hazırlıklarını hesap et.Sonra peyderpey piyasadan çekiyor da İnönülü paraları değil,Atatürklü olanları.Piyasadaki Atatürklü paranın yerine kendininkini tedavüle koyuyor.Tek para olsa hadi,pul,kamu kuruluşlarındaki,okullardaki resim ve büstler hepsi İnönü oluyor.Ne zamana kadar?

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:25

Ulubatlı senin okuduğunu anlamayacağını biliyordum zaten.1-AİHM bir devlet değil uluslararası mahkemedir.Bireyleri devletlere karşı korumak amacıyla oluşturulmuştur.2-Aynı AİHM hritiyanlıkla ilgili davalarda kliseden,musevilikle ilgili davalarda hahamlardan,sihlerle ilgili davada hindistandaki sih din adamından görüş almıştır.Din özgürlüğünün devlet tarafından ihlal edilip edilmediğine bu görüşlere göre karar vermiştir.Sen çook biliyorsun ya...

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:21

Tarihi perişan hallerine çare olurmu diye çarpıtmaya kalkışanlara çok basit bir soru... Atatürk Başbakan İnönüyü Dersim olaylarından dolayı görevinden aldı diyorsunuz da Genel Kurmay Başkanı işlerin 1. derece sorumlusu Fevzi Çakmak'ı görevinden niye almadı diye düşünüyormusunuz???

Yorumu oyla      18      10  
TOPAL OSMAN 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:14

BAYKAL,TAYYİP ERDOĞAN'A SON YILLARIN EN MUHTEŞEM VE DOĞRU CEVABINI VERMİŞ."SAYIN BAŞBAKAN SEN ATATÜRK'Ü BIRAKTA, HZ.ÖMER VE PEYGAMBER GELSE NE YAPACAKSIN,SENİN HALİN NE OLUR.YETİM HAKKI YEDİN Mİ?YEMEDİN Mİ?SEN NASIL BİR YAŞAM İÇİNDESİN DERLER SE?"DEMİŞ.AYNEN ÖYLE.BAŞBAKANIN HALİ BUNDAN GÜZEL TARİF EDİLEMEZ...ALKIŞLAR...

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:09

Totem güllüm Atatürk'ün İnönüyü niye görevden aldığını öğrenmek isteyen yandaş masa başı tarihçiler yerine girer bilgisayara araştırma yapar. Niye tartıştıklarını ertesi günü İstanbula giderken trende görevinden aldığını görürsün. Paralardaki resim işini gelince İnönü kendine uyarıda bulunanlar dinlemiş o paraların çok büyük kısmı tedavüle çıkmadan imha edilmiştir. Paralardan İnönünün resmini Menderes kaldırdı bilgisi ise külliyen yalandır.İnönünü muhalifi dediğin kimseleri siyasi parti haline getirdiğini de bilmiyorsun herhalde.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 14:09

Atatürk ile ölümünde önce kırgınlıkları hatta ölümünde oraya gitmemesi ise tarihi vakalardır. Sonra eğer matbaacı olsaydım utanmaz gurur duyardım. Çok önemli bir meslek. Senin yanından geçmediğin okuma bilgi yayma işlevini yerine getiriyorlar. Özay Atay Ulemaya o kadar bağlısınız ki laik devletlerin hukukunda hacının hocanın bilirkişi olamayacağını anlıyamıyorsun.Devlet yönetiminde dini kuralların işi yoktur. Birisi yakınını öldüren diğerini planlayarak öldürünce kısasa uygun mu diye ulemaya mı soracaksın? Devlet memuru sünnet diye işine sakal bırakıp gidince ulema bu adam doğrumudur diyeceksin? O zaman laikliğin ne önemi var. Çok hukukluluk olsun.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:52

yada diyanetten görüş istememiş,bunun dini bir zorunluluk olup olmadığını araştırmadan karar vermiştir.Bu AİHM'nin müslümanlara yaptığı bir ayrımcılıktır.Bahse konu "ulemaya sormadılar" lafı bu haksızlığı ve ayrımcılığı ifade etmek için kullanılmıştır.Yanlış mı söylenmiştir?

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:50

dini özgürlüğün ihlal edip edilmediğinin tespiti için o konunun dini bir gereklilik olup olmaığının tespiti gerekir ve bu AİHM'deki hukukçuların uzmanlık alanı değildir.Hindistandaki inanç gruplarından,hristiyanlığa yada museviliğe dair tüm davalarda bu konuda dini otoritelerden görüş alan ve kararını o görüşe göre bina eden AİHM bu uygulamasını sadece tek inanç grubuna uygulamamıştır.Müslümanlara.Başörtüsü içi yapılan başvuruda bunun dini bir gereklilik olup olmadığı konusunda din adamlarından

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:47

YAA SEN CİDDEN KOMİK ÇOCUKSUN MATBAACI HASAN:))DEMEK İNÖNÜYÜ CELAL BAYARLA MENDERES DOLMUŞA GETİRDİ ÖYLEMİ??YANİ İNÖNÜ PARTİ İÇİNDEKİ KENDİSİNE EN MUHALİF İKİ KİŞİNİN ETKİSİ İLE PARAYA KENDİ RESMİNİ KOYDU:))AMA NE HİKMETSE BU İKİLİ İKTİDARA GELİNCE PARAYA TEKRAR ATANIN RESMİNİ KOYDULAR..YA SEN CİDDEN YA ÇOK SAFSIN VE SENİ KANDIRIYORLAR,YADA BİZİ SAF SANIYORSUN.HEM HASAN TAHSİNE CAHİL DEDİN AMA TARİHÇİLERDE DERSİM OLYINDAN DOLAYI İNÖNÜYÜ GÖREVDEN ALDI DİYORLAR.GALİBA SEN CAHİLMİŞSİN:))

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:46

Ulubatlı yazmak şart oldu,bilmeden atıp tutmana gönlüm razı değil.İlla ki atıp tutacaksan bilerek yap.Şu ulemaya sorulmadı meselesi nedir?Biliyor musun?Şudur;AİHM kendisine yapılan bir müracatta din özgürlüğünün ihlal edildiği iddiası karşısında başvuru sahibi hengi dine mensupsa o dinin kurumlarına,yada din adamlarına sorar.Bu dini bir yükümlülükmüdür?Dininizin gereğimidir diye.Başvuru sahibi hristiyansa kliseye,musevi ise musevi din adamlarına yada kurumlarına.Çünkü söz konusu başvuruda

Yorumu oyla      18      10  
Hoca AKP=Yalan Makinesi=Hanginiz Istifa edecek 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:39

Totem CHP ile ilgili bir koz da ben sana vereyim.Atanin ölümünden 3 ay sonra Inönü Fransa ve Ingiltere ile üclü bir anlasma yaparak daha ogün batinin kölesi olmayi kabul etmistir.Ata sagliginda kesinlikle bu tür anlasmalara karsiydi.Neyse bir kisinin hatasini bütün teskilata mal edemezsin.Önemli olan tarihten ders cikarmaktir.O dönemde yasananlarla bugün yasananlar arasinda hicbir fark yok.Tarih gercekten tekerür ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:35

Abdullatif Şener AKP 4 kurucu esas direğinden birisin. Parti Programını yazan da sensin. Bunların tüm suistimallerini belgeleriyle ispat edip ne olduklarını halka göstermediğin sürece tüm yapılanlara, suistimal ve ihanetlere ortaksın. Bu vebali sırtından atamazsın. Yazdığın AKP programında da dokunulmazlıkların kaldırılması yazıyordu ne oldu. Bazı aymazlar da sözde tanıkları bize pazarlık konusu yapıyor. Bir tane sicili temiz şahit var mı? Bir tane şüphesiz belge var mı? eliyle koyulmuş gibi korkmadan, rahatça, hiç küflenmemiş silah ve mühimmatları bizlere delil diye sunmaya kalkışıyor. Telefon görüşmelerinde kimin ne söylediğinin önemi maddi delile ulaşınca anlam ifade eder gerisi dedikodu. Hangi maddi delile ulaştın. Büyük komplo hazırlayanların bu kayıtlarına mı güveneceğiz. Halkın zekasıyla dalga geçemeye devam edin.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:33

İnönü CHP değildir 1...İnönü paranın üstünden Atatürk resimlerini kaldırıp hayatta olan 2. adam en yakın arkadaşı olarak kendisinin yer almasını yanlış olaral düşündüğünde onu dolmuşa getiren Bayar ve Menderes'in planlı dolduruşuna gelmiştir..... Atam dedikten sonra Atatürk'e etmediği harketi 40 yıl sonra yapmış olan Erdoğan ve Partililerin peşinden koşanlar namerttir...Utanmazlıkta zirve yapmış olanlardır...

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Çelik 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:31

Bölücülük; ırkçılık, dincilik, koministlik ve sömürgeciliktir. Bölücülüğün panzehiri yani yok edilmesi ancak dermokrasi ile mümkündür

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:25

BU ÜLKEDE CHP LİLERİN HEPSİ ATATÜRKÇÜ OLDUKLARINI SAVUNURLAR!!Ama tatmın resmini türk parasının üzerinden kaldırılma cüretini gösteren tek parti chp ve kişide inönüdür!!peki paraya tekrar atanın resmini koyan kimdir??darbecilerin hain diye astıkları menderes!!bu durum sizlerede ilginç gelmiyormu??bugün atanın manevi şahsını ençok sömürenlerin atanın öldüğü günün ertesinde seçim yapmaları ve sonrada atanın resmini kaldırmaları sizcede ilginç değilmi?siz hep goy goya kanın böyle..

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 18 Kasım 2009 Çarşamba 13:22

Hukuksal kararları ulemaya soralım diyebilen bir kişi kimseye başkalarına gerici deme hakkı yoktur.

Yorumu oyla      18      10  
Hoca AKP=Yalan Makinesi=Hanginiz Istifa edecek 18 Kasım 2009 Çarşamba 12:41

bir HEPAR´li olarak dik durusunu,gercekleri dile getirmeni cani gönülden destekliyorum.

Yorumu oyla      18      10  
SARIGÜL 18 Kasım 2009 Çarşamba 11:06

Baykal bitti! Sarıgül geliyoooor!...

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:58

ölümüne sadakat,milli birliğe üst düzey katkı beklemek de bizim hakkımızdır.Hiç kimsenin etnik kökeni ve inancından dolayı ayrımcılığa uğramadığı bir yerde bir süre sonra bu kavramlar anlamını kaybeder.Şimdi güç birliği zamanı.İttihatçı faşist anlayıştan,CHP'nin İnönücü politikalarından mağdur olmayan toplumsal kesim yok,onun tasfiyesi için de güçbirliği şart.Herkes için özgürlük,herkes için refah yolunda tek yol bu.Demokrasi ve birlik içinde uzlaşı..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:54

Kendilerini çok güçlü sananlar,başbakanı açık açık tehditten çekinmeyenler bunu hesaba katsın.Ne kin ne rövanş bu,zorunluluk.Akıllanmıyor,durmuyor adamlar.Yemin olsun ki şu ergeneoconcuların bir daha aynı haltlara girişmeyeceğini,ittihatçı faşizmin kendini feshedeceğini bilsem hepsi affedilsin,yani yaralar oluşmasın derim.Ama Menderes ve Özal orada.Tayyip ne olursa olsun demokrasi ve hukuktan sapamaz.Devletten özgürlükler, kimliklerine,inançlarına saygı bekleyenlerin bu sağlandığında devlete

Yorumu oyla      18      10  
emekli 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:49

AKP iktidara geldiğinden beri vatandaşın standartlarını yükseltmek yerine cebindekini de aldı yetmedi yeni işsizler yarattı,benim asıl merak ettiğim 8 milyon emekli 2 kişi olsa 16 milyon,3,5 milyon resmi işsiz gayri resmi 6 milyon olduğu söyleniyor 4 kişiden 24 milyon toplam 40 milyon insan ortalama saysak 30-35 milyon oy kullanacak demektir bakalım bu kişiler neye göre oylarını kullanacaklar ve sonra neden şikayet edecekler bu seçim bu kişilerin sınavıdır,kimse dini kullanmasın Allah hepimizin.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:49

Artık ne yargıdaki ayak oyunları ile nede darbeyle değiştiremezsiniz meşru iktidarları.Kesin karşı koyacağız.Bu defa karşınızdaki için düşlediğiniz sonun kendi başınıza gelebileceğini de ciddi ciddi hesap edin.Tayyip Menderes ve Özal'dan ders almalı,onların hatasına düşmemeli.Bütün mücadeleyi hukuk içinde vermeli bu ittihatçı faşistlerle.Onu goygoya getirip yapayalnız bırakmayacağız bu defa emin olsun.Her dönüp baktığında ardında milleti bulacak.Menderese yaptığımız onursuzluğu yapmayacağız.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:43

olayı kapatın dedi.Sonuç Menderes ve Özal'ın uzlaşma yada görmezlikten gelmesinin bedeli malum.Menderes katledildi,Özal'ın ölümü hala sır.Ya biz demokrat seçmenler Menderes yargılanırken,asılırken nasıl kuzu kuzu oturduk?Sonsuza kadar alnımızda bu utançla yaşayacağız.Çünkü bunlar cesaret verdi size.Hala iki muhalafet lideri de dehşet şekilde tehdit edebiliyor başbakanı,aynen İnönü gibi.Zannediyorlar ki öyle olacak yine.Tayyip'e kelepçeyi vurup,onurunu çiğneyecekler hayallerince.Geçti o günler.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:38

Siz gücünüzü korkulardan devşirdiniz,ikna edemediğinizi tehdit ettiniz.Hala aynı mantık.Bush politikası sizinki,benden değilsen düşmanımsın.Ya benden olacak ya yok olacaksın.faşizmin modern versiyonu bu.İttihatçılığın 100 yıllık düsturu.Haksızlık etmeyelim tek suçlu siz değilsiniz,biz demokratların da günahı var sizin zulümlerinizde.Menderes 9 subay olayında uzlaşmayı tercih etti,memleket karışmasın dedi,Özal Kartal Demirağ suikastında araştırınca işin gittiği yeri gördü o da aynı mantıkla

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:35

O sıfat sizin için çok hafif kalır.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 18 Kasım 2009 Çarşamba 10:30

Samim yine yanlışsın,olanı anlamamışsın.2-3 ay önce söyledi Çalışma Bakanı emekliler arasındaki adaletsizliklerin giderilmesi,maaşlardaki uçurumun düzeltilmesi için çalışma başlatıldığını.Bu çalışma sonucunda en düşük emekli aylıkları %100'e yakın artacak.Bu çalışma başlayıncaya kadar çıt yoktu.Beyler uyandı,bağırmaya,nutuk atmaya başladı.Yarın reform yapılıp emeklilerin durumu iyileştirildiğinde biz bağırdık da biz eylem yaptık da ondan hükümet yapmak zorunda kaldı diyecekler.Cambaz bunlar...

Yorumu oyla      18      10  
doğrusu 18 Kasım 2009 Çarşamba 07:38

SAYIN BAYKAL,SİZİN İÇİN EKSİK SÖYLEMİŞLER, SİZ ;HEM GERİCİ HEM BÖLÜCÜ HEM DARBESEVERSİNİZ..SENİN MAHALLEN, TUZU KURULAR MAHALLESİ... SADECE KALIN DUVARINIZ EKSİK...

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 17 Kasım 2009 Salı 22:57

DENİZ BAYKAL EMEKLİLERİN SORUNLARINI DİLE GETİRMİŞ.GÜZEL İNŞALLAH SÖYLEMLERİNDE DURUR VE EMEKLİLERE BİR UMUT VERİR.ÇÜNKÜ BU AKEPE HÜKÜMETİNİN EMEKLİLERE VERECEGİ HİÇ BİR ŞEY YOK.DÜN İLAÇ YAZDIRDIM RECETE BAŞINA BENDEN 2 TL ALDI ECZANE VERDİKLERİ ON LİRA AYDA 2 KEZ İLAÇ YAZDIRDINMI GİTTİ 4 TL ALIN BAŞINIZA ÇALIN BU SAGLIK İCRAATINIZI ..AKEPE ARTIK BATMIŞ BATMIŞ...

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 17 Kasım 2009 Salı 22:51

SEÇİMLER YAKINDIR ARKADAŞLAR..YAVAŞ YAVAŞ EMEKLİLER KIVRILAN DUDAKLARDAN DÖKÜLMEYE BAŞLADI EEEE.AZ DEĞİL NEDE OLDA 8 MİLYON EMEKLİ SANDIK BAŞINA GİDECEK.BUGÜN BİR AÇIKLAMADA ÇALIŞMA BAKANINDAN GELDİ ÇELİK İNTİBAK YASASININ UZAYACAGINI ZORA GİRDİĞİNİ SÖYLEMİŞ.NORMALDİR BU AKEPE DEN EMEKLİLER HİÇBİRŞEY BEKLEMESİN ÜLKESİNE HAYRI OLMAYANIN EMEKLİYE NE HAYRI OLACAKKİ BEDDUALARIMIZ ÜZERİNEDİR AKEPE...LİLER TAYYİBİN TAYFALARI...

Yorumu oyla      18      10