YORUMLAR
Toplam 36 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
gerçek 17 Kasım 2009 Salı 08:15

ALEVİ YURTTAŞLARIMIZ ARTIK; CHP=C(M)HP DENKLEMİNİN DOĞRULUĞUNU TÜM ÇIPLAKLIĞI İLE GÖRDÜLER SANIRIM...PARTİ İÇİNDEKİ VARMIŞ GİBİ GÖSTERİLMEYE ÇALIŞILAN FİKİR AYRILIKLARI TAMAMEN SAHTE VE TAKİYE NİN DİK ALASI...

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 17 Kasım 2009 Salı 01:41

Öymen ne söylerse söylesin, gündem saptırmanın güzel bir aracı haline geldi... Dersim konusunda söylediklerinde pek yanlış bir taraf yok... Devlet kendisini savunmak zorundadır ve o dönemde gereğini yapmıştır... İkinci cumhuriyetçi liboşlar ve diğer müridler için işlerine gelen görüşün savunulması uğruna devleti ve milleti en iğrenç yalanlarla iftiraya maruz bırakmak gerekirse bunu hiç düşünmeden yapacakları için, asılsız katliam iddialarını bu kadar alkışlamalarına şaşmamak lazım...

Yorumu oyla      18      10  
Türklük 16 Kasım 2009 Pazartesi 23:37

Ben bir Atatürkçü Türk olarak: toplum arasında "sünniyim" demiyorum, "türküm" diyorum. Dini kimliğimle hiç ortaya çıkmıyorum, çünkü yaşam biçimim bu gibi detaylara dalmamı gerektirmiyor. Afgan, Arap, Pakistan, Bengladeş, v.b. yerdeki "müslüman" yaşam biçimini benimseyemem. "Alevi" demek de bir anlam ifade etmez benim için, eğer oturup beraber şampanya patlatıp tatlı tatlı muhabbet edemezsek.

Yorumu oyla      18      10  
cengiz 16 Kasım 2009 Pazartesi 21:34

songünlerde işbirlikçi olmak yalanı iyi söylemek laf ebeliği yapmak türk düşmanlığı etmek şişirmek patlatmak velhasıl hertürlü edepsizlik moda. onur öymen oturuşuyla konuşmasıyla terbiyesiyle kıskanılacak bir insan.akepe liler yakında vurun abalıya meyvelidir dalları.

Yorumu oyla      18      10  
Gözleri FETO güzel 16 Kasım 2009 Pazartesi 19:51

Kürt alevi yoktur ve de doğrudur çünkü 1000 yıllık alevi edebiyatının hepsi de öztürkçedir ve Dersim Türkçeyi en iyi konuşan yerdir. Kürt de değildir kürtçü de. Ancak ne CHP nin ne de Öymenin 100 000 e yakın insanın katledildiği Dersim katliamını haklı göstermesinin Dersimin bu özelliği ile hiç ilgisi yoktur. CHp içinde demokrat unsurlar barındıran faşist bir partidir ve bunu Dersim katliamındaki şahinleri destekleyen açıklamlarıyla kanıtlamışlardır.

Yorumu oyla      18      10  
onur belek 16 Kasım 2009 Pazartesi 19:18

Altan Öymen haklı söylüyor… Şeyh Sait isyanı, Dersim isyanı devlete karşı isyan değilmiydi… bu isyanlar aklandı da haberimizmi yok…konuşmayı çarpıtmayın lütfen..Doğru söylüyor ..devletin bekaası için gerekirse analar ağlar..ama mücadeleden vazgeçilmez..

Yorumu oyla      18      10  
KALENDER 16 Kasım 2009 Pazartesi 19:00

SANA FAŞİST DİYENLER ATATÜRK'E DECCAL,HAİN DİYORLAR.ONUN İÇİN TAKMA KAFANA KALPAKTAN BAŞKA ŞEY.SALDIRAY MAĞARALARA BENZİNİ VARİLLERLE Mİ,BİDONLARLA MI TAŞIMIŞLAR?KATIR KULLANMIŞAR MI?BUNUN EMRİNİ KİM VERDİ? ATATÜRK'TEN DEN ÖZÜR BEKLERMİYDİNİZ?

Yorumu oyla      18      10  
YANIT 16 Kasım 2009 Pazartesi 18:36

Öymen gibi ELİTİSTlerin TÜRKİYE diye bir sorunları yok.Çok da kafa patlatmıyorlar.Ne de olmasa ense kulak yerinde para pul desen keka..Politika olmuş olmamış çok da şeylerine..Ama Tunceli konusuna alevi-sünni ayırıumına girmesi abesti.

Yorumu oyla      18      10  
ÇELİŞKİ'STAN 16 Kasım 2009 Pazartesi 18:30

Hasan Tahsin,günlerdir üstü kapalı bazı sorular soruyor.Geçen hafta genişce cevapladım maalesef sansürlendi. Dersim olayları 4 Mayıs-13 Eylul 1937 tarihinde.O yıllarda da C.Başkanı Atatürk, Başbakan İnönü(1.3.1935-25.10.1937), G.Kurmay Başkanı F.Çakmak ve Pilot,çoluk çocuk demeden halkın üstüne bomba yağdıran,Sabiha Gökçen. Ben de şunu merak ediyorum:"F.Çakmak'a birisi için öldürme emri verildiği,ama emre aykırı sakladığı,halde Dersim'de etkin görevi için S.Gökçen nasıl oldu da ödüllendirildi?

Yorumu oyla      18      10  
SALDIRAY 16 Kasım 2009 Pazartesi 17:43

ŞABAN EFENDI KENDINE GEL! OYLE CENAZE, DEFIN GIBI HASIN SOYLEMLERLE UYGAR BIR ULKEYE GIDERSEN, AYNEN BASINA SIVAN PEVVER'IN KANADA'DA BASINA GELENLER GELIR. TURKIYE ASIRI MUSAMAHAKAR BIR ULKEDIR, UYGAR ULKELERDE SERT SOYLEMLERE SAHIP KRIMINAL TIPLERI KOLLARINDAN TUTTUKLARI GIBI KODESE ATARLAR. SONRA DA ÖYMEN GIBI ASLAN YUREKLI BIR MONSER GELIP BENI KURTARSIN DIYE SALAVAT GETIRIRSIN..

Yorumu oyla      18      10  
VATAN KURTARAN ŞABAN 16 Kasım 2009 Pazartesi 16:21

Saldıray,evet dediğin gibi,Öymen zihniyeti taşıyan çağdışı yaratıklarla aynı Ülkede yaşamak bir cezadanda öte bir durum.Türk Halkı buçağdışı zihniyeti yapılacak ilk seçimde sandığa koyup mezara gömmezse, senin önerine uyup,ilk fırsatta Uygar dünyada bir Ülke arayacağım.Ama hiç umutlanma,Öymen gibi CHP lilerin ve sizin gibi Çağdışı yobazların Türk Halkı ilk seçimde Cenazelerinin defin işlemlerini yapacaktır.Defin işleminin 99 daki gibi olacağından şüphen olmasın.Bu sefer gidiş ebedi olucak...

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 16 Kasım 2009 Pazartesi 16:09

Onur Öymen Atatürk'ün "Ne Mutlu Türk'üm diyene" temel felsefesini sildikden sonra utanmadan "Yurtta Sulh" sözünü istismar ederek teröre, ayrımcılığa, bölücülüğe teslimiyet olarak sunmak isteyenler tarihimizden çok gerçekçi bir örnek vermiştir. Tüm rahatsızlıkları bundandır.Onur Öymen'i bu adice oyuna verdiği örnekle karşı çıktığı için saygılarımı sunuyorum. Kürt Alevisi veya Alevi Kürt yoktur. Aksini söyleyenler tam bir riya içindedirler Türkiye düşmanıdırlar veya aldatılmaktadır.

Yorumu oyla      18      10  
ASLAN YUREKLI ÖYMEN 16 Kasım 2009 Pazartesi 16:06

"Başbakan Erdoğan, 22 Temmuz 2007 seçimlerinden önce, katıldığı partisinin Bursa mitinginde, Öymen’i kastederek, “Baykal buraya bir ’monşer’göndermiş aday olarak” açıklamasını yapmıştı. Öymen ise Erdoğan’a “Bravo! Başbakan Fransızca! da öğrenmiş. Fakat ben yine de onun bildiği dilden konuşayım. Ya Habibi, sen bisküvi ticareti yaparken, ben Kıbrıs Harekatı’nda şube müdürüydüm” yanıtını vermişti." EY CAHIL CUHELA; BIZE BENZIYORLAR DIYE OYUNU VERIYORSUN, COPTEN DE HALEN MARUL TOPLAMAKTASIN..

Yorumu oyla      18      10  
SALDIRAY 16 Kasım 2009 Pazartesi 15:36

VATAN KURTARAN ŞABAN; Dersim Halkını MAĞRALARA TIKAYIP, üzerlerine Gaz ve Benzin döküp Yakmak, "Dik ve Onurlu bir davranış" olmuş oluyor öylemi. Bu Katliamı savunanlarla aynı Ülkede yaşamak, Tanrım büyük ceza vermişsiniz bize. SABAN YURU GIT SESSIZCE; KAFKASYAYA MI, KUZEY IRAK'A MI, SIRBISTAN'A MI, BELUCISTAN'A MI..DEVLETIN MESRU MUDAFASI NE ZAMAN KATLIAM OLMUS. HEM DE SANA SILAH SIKANIN ALIP COCUGUNU BILE BUYUTMUSSEN. ALLAHTAN KORKUN, VATANSIZLAR..

Yorumu oyla      18      10  
BİRAZ ARAŞTIRMA , AŞIRMA DEĞİL 16 Kasım 2009 Pazartesi 15:26

Bu söyleşiyi yapan kimse biraz araştırma yaptıktan sonra soru sorsa ne var yani. Bu mu gazetecilik yada habercilik? 90 bin insan ölmüşmüş! Yahu resnmi kayıtlarda Dersim eyaletinin toplam nüfusu 120 bini geçmiyor! Bu mantıkla bakılırsa geriye 30 bin insan kalıyor. Tıpki Ermeni diasporasının iddiaları gibi. Bir buçuk milyon Ermeniyi kıymışmışız! EL İNSAF YAHU. SİZ KENDİNİZİ AKILLI HERKESİ KÖR CAHİL Mİ SANIYORSUNUZ! AT ATABİLDİĞN KADAR. NASIL OLSA ÜZERİNE ALINAN YOK YA!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 16 Kasım 2009 Pazartesi 15:22

NEYİ SAVUNDUĞUNU BİLE BİLMEDEN BİR DÜŞÜNCEYİ SAVUNMAK ANCAK MİLİTANCA BİR DAVRANIŞTIR!!BURADA ÖYMENE DESTEK VERENLERİN DOĞU VE GÜNEYDOĞU İÇİN ÖNERDİKLERİ ÇÖZÜM ÖNERİSİ ŞU; ORDU TÜM HAVA VE KARA GÜCÜ İLE TERÖR OLAYLARININ OLDUĞU ŞEHİRLERİ HAVADAN VE KARADAN BOMBALASIN VE TÜRKLERİN ANALARI AĞLAYACAĞINA KÜRTLERİN ANALARI AĞLASIN.BÜTÜN KÜRTLERİ KADIN ÇOCUK AYIRMADAN HAVADAN BOMBALAYALIM SONRADA KARA BİRLİKLERİ ŞEHRE GİRSİN PKK TERÖRÜ BİTER.SİZLER BU ÖNERİYİ SAVUNUYORSUNUZ.ZİRA DERSİMDE OLAN BUYDU!!

Yorumu oyla      18      10  
YEŞİLOVALI 16 Kasım 2009 Pazartesi 15:12

SAYIN ÖYMEN SİZE KARDAK İÇİNDE FAŞİST DENMİŞTİ ALMANYADAKİ OLAYLAR İÇİNDE OYNANAN OYUN ORAYA KADAR GELDİKİ DOĞRU KONMUŞ ANCAK HATALI UYGULANMIŞ OLAN 70 YIL ÖNCESİNE DAYANAN OLAYLARDA BİLE HAKLI OLUP HAKSIZ DURUMA GELEBİLEN BU KONUM ALEVİLİK GİBİ BÜYÜK BİR KİTLEYİ GAZA GETİRİP SİZLERİ AL AŞAĞI ETMEK İSTEYENLERİ SAKIN OLA HAKLI ÇIKARTMAYIN SİZİNLEYİZ BİZİ BU DEFADA ALDATAMIYACAKLAR.

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın 16 Kasım 2009 Pazartesi 14:49

Hmm Öymen Alevilere çok ayıp etmiş yav.Madımak faillerini CHPli belediyelerde istihdam etmeyen , maaşa bağlamayan CHP zaten günahların büyüğünü işlemişti.Artı CHP il binasını bir Alevi Bektaşi mezarlığına konduramayan aciz bir partidir CHP.Alevi (?) dernekleri kızmasın da ne yapsın?

Yorumu oyla      18      10  
CEHEPE YAKINDA İKTİDAR 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:46

AKP yeni orta sınıfların(halk), CHP'de atanmışların(sivil-askeri bürokrasi) temsilcisidir. Peki, bu partilere oy verenler? Efendim, onlar da kimin iktidar olmasını istiyorlarsa ona oy veriyorlar. CHP'ye oy verenler; bürokrasi eliyle otoriter rejim/resmi görüşün hüküm sürmesini istiyorlar. SONUÇ: SİLİVRİ

Yorumu oyla      18      10  
Fernando LUGO(ÖYMENCİLER HONDURASÇIDIR) 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:45

Türklük; "Osmanlı, alevi, sünni, kürt, boş ver. Türk müsün, değil misin. Türkiye, Dünya Türklerinin zor zamanlardaki sığınağıdır. G..tü boklu dersim isyancıları, Türk müydü. Tayyipte de türk kanı var mıdır.?" Ben Türk değilim, Kürdüm.. Ama ; BEN TÜRKÜM, BEN KÜRDÜM, BEN ARABIM, BEN ERMENİYİM, BEN ALEVİYİM, BEN TÜRBANLIYIM, BEN İNSANIM DİYEMEYEN İNSAN DEĞİLDİR. YA NEDİR? İNSAN OLMADIKTAN SONRA NE OLURSA OLSUN! NE ÖNEMİ VAR?

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis ATATÜRKÇÜ 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:41

Ey ULUBATLI Öymen ve O'nu savunanlar battıkça batıyorlar.. Ey ULUBATLI savunmak için daha tutarlı bir şeyler bul! Acilen.. Biz ulusalcılar/CEHEPE'liler perma-perişanız..

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:40

Cumhurbaşkanı ATATÜRK, Dersim Olaylarının KATLİAMLARLA sindirildiği 1937 yılında, Başbakan İnönü ve Kabinesini NEDEN GÖREVDEN ALDI??? Bu sorunun Cevabını arayıp Bulun. Tabi Büyük ATATÜRK'ÜN İ.İnönünün Çocuklarının EĞİTİM MASRAFLARININ Atatürkün Bıraktığı MİRASINDAN Karşılanması için VASİYETİNDE yer vermesinin NEDENLERİNİN Cevabını da arayıp bulmak lazım.Zekası normal olan herkes,Prematüre Zekaya sahip olmayan herkes bu sorunun cevabını rahatlıkla bulur.Prematüre beyinliler ise cevabı bulamazlar.

Yorumu oyla      18      10  
Türklük 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:33

Osmanlı, alevi, sünni, kürt, boş ver. Türk müsün, değil misin. Türkiye, Dünya Türklerinin zor zamanlardaki sığınağıdır. G..tü boklu dersim isyancıları, türk müydü. Tayyipte de türk kanı var mıdır. Nasil türklüğü azarlayabiliyor.

Yorumu oyla      18      10  
Ulubatlı Hasan 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:26

Atatürk'ün Cumhurbaşkanı, İnönünün Başbakan, Fevzi Çakmak'ın Genel Kurmay başkanı olduğu zamanda çıkartılan Dersim isyanını yalnız da değil Şeyh sait isyanı, Kurtuluş Savaşı, Çanakkale ile birlikte hatırlatan Onur Öymen'e kızdıkları için CHP den ayrılacak olanların zaten burada işi yok. Kendilerine iyi baksınlar bu soğuklarda sırtlarından hırkalarını yeleklerini eksik etmesinler. İnönüye laf atanlar Fevzi Çakmak hakkkında tek kelime etmiyorlar. İsyanı bastıran Genel Kurmay Başkanı değil mi?

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis ATATÜRKÇÜ 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:21

Ben faşistsem Dersim isyanını bastıranlar neydi? ÖYMEN HAKLI OLARAK SORUYOR? İNÖNÜCÜLER CEVAP VERİN.. HADİ..

Yorumu oyla      18      10  
AÇIKLAYIN! 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:18

NEYMİŞ VE DEVLET NE YAPMIŞ AÇIKLANSIN! NEYMİŞ DERSİMDE YAŞANANLAR? KİMLER İSYAN ETMİŞ? SEYİT RIZA İSİMLİ KİŞİ GERÇEKTEN SEYİT Mİ? KAÇ KİŞİ ÖLDÜRÜLMÜŞ? KAŞ KİŞİ SÜRGÜN EDİLMİŞ? KAŞ ASKER ÖLMÜŞ? NE GİBİ ZORBALIK VE ZALİMLİK YAPILMIŞ BİLELİM! Tehditten, kinden, demokratlık, mazlumluk edebiyatından çok çektik! GERÇEĞİ AÇIKLAYIN!

Yorumu oyla      18      10  
CEHEPE'yi destekleyen aleviler 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:12

Onur Öymen büyük bir Devlet adamı, aslan bir sosyal demokrattır. İnanmadınız değil mi? Niya ama.. Kırıldım valla.. (Hem banane yaw, CEHEPE'yi destekleyen aleviler düşünsün!)

Yorumu oyla      18      10  
VATAN KURTARAN ŞABAN 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:11

Dersim Halkını MAĞRALARA TIKAYIP, üzerlerine Gaz ve Benzin döküp Yakmak, "Dik ve Onurlu bir davranış" olmuş oluyor öylemi. Bu Katliamı savunanlarla aynı Ülkede yaşamak, Tanrım büyük ceza vermişsiniz bize.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 16 Kasım 2009 Pazartesi 13:01

Çağın JAKOBEN tek Partisi CHP liler GÖZÜNÜZ AYDIN, "CHP TEŞKİLATLARINDA SERİ HALİNDE TOPLU İSTİFALAR".. Hadi Bakalım kolay gelsin. ANADOLU AYAKLANDI.CHP yi terketme hareketi,Anadolu Halkı tarafından başlatıldı.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 16 Kasım 2009 Pazartesi 12:55

AH BE CEMALİM;ÖYMENİN ÖZÜR DİLEDİĞİNDEN BİHABERSİN GALİBA??ŞİMDİ ÖYMEN SENİN KRİTERİNE ONURSUZ VE ÇARPIK DURUŞLUMU:))

Yorumu oyla      18      10  
CEMAL 16 Kasım 2009 Pazartesi 12:44

BU DİK VE ONURLU ŞEKİLDE SÖYLEDİKLERİNİZİN ARKASINDA DURMANIZI TEBRİK EDERİM

Yorumu oyla      18      10  
Turgut Bey 16 Kasım 2009 Pazartesi 12:27

Sn.Öymen buradan cok yazdim sizin burada Almanyada yapmis oldugunuz isleri,ama bana cok kisi küfür hatta hakaret bile ettiler,ben sizin su söylemis oldugunuz aciklamaya ben fasistsem kelimenize,siz ne Fasist ne kominist ne sosayalist nede Demokratsiniz siz cikarci betonlasimis zihniyetin cikarcilarisiniz siz cikariniz icin yapmayacaginiz birsey yok (siz diye hitabim cHP icindeki cogu partilileri kast ediyorum.

Yorumu oyla      18      10  
konuk 16 Kasım 2009 Pazartesi 10:52

arkadaşlar kinsenin dersim isyanını savunduğu yok sadece devletin terörle pazarlık yapılmayacağı söyleniyor.siz bu tavırlarla dersim isyanının o şekilde bastırılmasında görev almış fevzi çakmak ve celal bayar ekolünün temsilcisi oldukları övüne övüne söyleyenlerin ekmeğine yağ sürüyorsunuz hanifi sünni politikaların dışına çıkma cesaretini göstermeyenlerin kuklası oluyorsunuz.üzülüyorum size

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 16 Kasım 2009 Pazartesi 10:50

Dersim isyanınını o iğrenç yöntemlerle bastıran Başbakanıda, Hükümet Kabinesinide, Büyük ATATÜRK görevinden almıştır.İnönü ile ilgili olarak,Atatürkün, Fevzi Çakmak Paşaya ne talimat verdiğini ise, Arşivlerin açılamayan kayıtlarına dönüp bakın.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 16 Kasım 2009 Pazartesi 10:47

Seyid Rızanın torunlarından,Kılıçtaroğlunun bugünkü açıklaması. "Onur Öymen Gereğini Yapsın"..Bunun anlamı açıktır.

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100-Halis-Muhlis ATATÜRKÇÜ 16 Kasım 2009 Pazartesi 10:08

Hala DERSİM KATLİAMINI savunuyor.. İSYANI BASTIRMAK BAŞKA / BASTIRIRKEN YAPILANLARI SAVUNMAK BAŞKA.. NOT: ÖYMEN SOSYAL DEMOKRAT MI? DEMOKRAT MI? MI? MI? MI?

Yorumu oyla      18      10