YORUMLAR
Toplam 25 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
emekli 4 Kasım 2009 Çarşamba 23:35

Kahvehane sahipleri sigara yasağı nedeniyle işlerin azaldığından şikayetçiler yapacakları ilk şey kahvehanelere kitaplar alacaklar millet okumaya başlayacak işte o zaman da düşünmeye başlayacaklar,sorgulayacaklar,kendilerine söylenenlere hemen inanmayıp fikir yürütecekler tabi bu da bazılarını rahatsız edebilir kimbilir belki o zaman yasak biraz esneyebilir.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 4 Kasım 2009 Çarşamba 23:31

"Yani GDO içeriyor yazısı yoksa anla ki içinde GDO yoktur.Hangi gıda ürünün içinde olmayan yazar?Sadece içinde olan yazılır ambalaja."satırlarını yazan istifacı ürünlerine “trans yağ kullanılmamıştır, katkı maddesi kullanılmamıştır,domuz eti kullanılmamıştır"yazan firmalar salak mı?yoksa bu ibareleri arayan salaklar olabilir,Yada biz yazalım bazı salaklar niçin yazdığımızı bile anlamazlar diyemi düşünmüşler?Bu kadar GDOlu yorumcu olma yazılarına kanıp inanırlar,zamanla reflü yapar,kusturur.

Yorumu oyla      18      10  
Rahim 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:31

Kovulmanın defektleri böyle ortaya çıkıyor galiba.Kafasına vurmuş derler ya.Hadi ordan diyeyim,öbürüne terbiyem izin vermiyo.

Yorumu oyla      19      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:21

sonra GDO'lu ürünü eskiden olduğu gibi vatandaşa kakalamak mümkün mü?Üstünde yazmayacak mı GDO'suz diye?Hassasiyetmiş,bu yönetmeliğin iptali mi senin hassasiyetine hizmet ediyor.O zaman GDO'lu ürünün ambalajında yazmayacak GDO'lu diye.Sen de ne olduğunu bilmeden alacaksın.İnsan bu kadar mı mantıktan uzak olur?Siyasi husumetler gözleri bu kadar mı körleştirir?İyi iptal edilsin yönetmelik yazmasın GDO'lu ürünlerin üstünde GDO'lu diye.GDO'suzlar GDO'suz yazsın.Aynen kolonya gibi.Sen de afiyetle ye.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:17

verecek kadar akıldan bilimden uzak,yobazlaşmış zihniyete hiçbirşey emanet edilmez.Uçmuşsunuz siz,dünyadan kopuk,hayal aleminde yaşıyorsunuz.herşeye karşı çıkmasını,yaygarayı bilirsiniz de bir soruna çözüm önerdiğiniz görülmez.Tam sahtekar,hiçbirşey üretmeden,ülkeye bir kuruş faydası olmadan 35 yıl siyasette kalmış adamın peşinden gidende makul düşünce aranmaz zaten.İnsan bilmediğinden korkarmış,hiçbirşey bilmediğinizden herşeyden korkuyorsunuz.Ortada vatandaşı aldatan bir durum mu var?Bundan

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:13

zorundamısınız?İslami usüllere göre kesilmemiş etlerin ambalajında "islami usule göre kesilmemiştir" yada alkollü kolonyanın ambalajında alkol içerir diye aynen GDO gibi belirtilsin.O halde içermez,islami usulde kesilmiştir gibi açıklamaya gerek kalmaz.Aynen GDO içerir yazma zorunluluğu gibi.Bu ucuz polemik.Ben bırak kendi sağlığımı,kediminkini bile sizin zihniyete emanet etmem.A gribi aşısını bile başbakanın kim olduğuna ne dediğine göre bilim adamlarına bakmadan yaptırıp,yaptırmamaya karar

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:08

Alkollü kolonya üretimi yasak olmadığı gibi islami usulde et kesimi de zorunlu değil yasal olarak.Bu durumda tüm dünyada olduğu gibi bizde de belirtilmesinin mahzuru yok.Bu inanç işi.kaldı ki GDO içerir yazısı yoksa ne anlayacağın belli,yoktur anlayacaksın yani.Sen bugüne kadar Türkiyede bir ürünün üstünde GDO içerir yazısı gördün mü?Bundan sonra göreceksin çünkü mecbur.Bir de kalkmış yaygara yapıyorsun.Bunu da siyaset sanıyorsun.Akıl var fikir var,hükümetin her yaptığına karşı çıkmak

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 18:04

Kimin sahtekar ve parti militanı olduğu açık.Bu yönetmelik çıkmadan önce GDO'lu bir gıda maddesinin ambalajında GDO içerdiğinin yazılması zorunlu değildi.Şimdi zorunlu.O yazıyı gördüğünde almayacaksın.Şimdiye kadar yazılmadığından bilmeden alıp tükettik belki hepimiz.Sen şimdi böyle bir yönetmeliği GDO'ya onay gibi sunarsan,halkın aleyhine iş yapıldığı yolunda yaygara yaparsan birisi de sana çüş der.Verdiğin örnekler tam saçmalık.Dediğin ürünlerin her iki şekilde de üretilmesi yasaya uygun.

Yorumu oyla      18      10  
anadolu efsanesi 4 Kasım 2009 Çarşamba 17:54

Sigara belasından Avrupalının baskısıyla kurtulduk,onlara müteşekkiriz.Bizim din adamlarından sigara içmeyen bir delikanlı var mı,onlara göre mekruh sonra.Yani çok önemli değil.Kurana göre haram olduğu halde sözde din adamları kendileri de ziftlendikleri için ve dahası koltukları için haram demediler.Allah Batılılardan razı olsun,sayelerinde bu musibetten kurtulduk. Çölaşan azıcık çalıştır saksını,araştır be mübarek!

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 4 Kasım 2009 Çarşamba 17:33

Özay anlama kıtlığı sende var ve acayip parti militanı ve inatçı biriin.ben sağlığımı sen ve senin partine emanet etmem.Kolonyların üstünde bilmem başka tatlandırıcı meşrubatlarda sizlerin hassasiyetinize hitap etmek için "alkol" içermez yazabilir veya et ürünlerinde islami şartlara göre kesilmiş ve işlenmiştir ibaresi bulunabilir benim hassasiyetime uygun olarak bir firma bana hitap etmek için "GDO barındırmaz" yazamaz Niye? Niye kardeşim niye? O zaman hepsini yasaklayıp içinde barındılan maddeler yazabilir başlka ibareler bulunamaz diye genel kural koysunlar.sahtekarsınız hepiniz.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:46

belirtilmezse giremez,satılamaz diyorum.Bu kadar kıt anlayış görmedim.Bugüne kadar GDO'nun envai çeşidi girdi,yasaklayıp düzenleyen hiçbir mevzuat yoktu diyorum.GDO'ya ben senden fazla karşıyım.İlk defa bu yönetmelikle satılan gıda GDO'lu ise bilgimiz olacak.Zaten ithali de fiilen imkansız nerdeyse,aç yönetmeliği oku.Sen engel olacak tek kural olan bu yönetmelik iptal edilsin diyorsun,ondan sonra eski düzen.Kime hizmet ediyorsun?Neye dayanarak engelleyeceksin arkadaşım?

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:42

Kardeşim,anlama kıtlığın mı var?GDO içeriyorsa üstünde GDO içeriyor yazması zorunlu diyorum.Yani GDO içeriyor yazısı yoksa anla ki içinde GDO yoktur.Hangi gıda ürünün içinde olmayan yazar?Sadece içinde olan yazılır ambalaja.Şimdi kek tarifi yazılırken içine ne koyuluyorsa o yazılır,şunu koymadık,bunu koymadık yazmazsın.Sen hiç ambalajında içinde civa yoktur,alüminyum yoktur,arsenik yoktur yazan bisküvi,cips falan gördün mü?Gıda ürünü GDO içeriyorsa ve ambalajda belirtilmesi zorunlu diyorum,

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:32

nsan ve hayvan tedavisinde kullanılan antibiyotiklere karşı direnç genleri içeren GDO ve ürünlerinin ithalatı ve piyasaya sunulması yasaktır” diyerek, bu ürünlerin aslında ne kadar zararlı olduğunu tescil ediyor ama, kontrolü ithalatçıya veriyor! Yönetmelik, “GDO’suz ürünlerin etiketinde ürünün GDO’suz olduğuna dair ifadeler bulunamaz” diyor. GDO’lu ürün, normal ürünlere karışsın, millet haberi olmadan alsın yesin diye! Yönetmeliğin bir yerinde “Türkiye flora ve faunası için potansiyel bir tehlike oluşturmasını engellemek üzere GDO’nun Türkiye’de yakın akraba ve yabanileri olan türlere ait olmadığını gösterir bilgi ve belgeler istenebilir” diye bir hüküm de var. Yani hükümet, GDO’lu ürünlerin ülkenin flora ve faunasını yok edeceğini bile bile bunlara izin veriyor!

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:29

özay bey palavrayı bırak.bir ürün üstüne bunda GDO lu tohum kullanılmamıştır demek yasak.Bu ne demek kullananlar zarar görmesin diye ürünlerde ne yediğimizi tükettiğimizi bilemeyeceğiz demek.Böyle bir maddenin amacı ne olabilir?Gümrük yönetimlerince GDO ya ilişkin olarak ek belge aranmaz ne demek?Gümrük birliğini ne olduğundan senin haberin yok bir de büyük aymazlıkla tehdit etme cüretinde bulunuyorsun.Hadi mahçup etsene beni.bebek mamalarında kullanmak yasak hamile kadın yesin.sizne kadar benci

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:25

ibaresi yoksa GDO'lu değildir.Amerikalılar Polonyalılar için Kola şisesi üretmiş,tabanına da diğer taraftan açılır yazmış.Bu kadar aptalmısınız?GDO'lu ise yazacak,o da AB'den mamül olarak ithal edilen mallar üstünde ve AB standartlarında(hatta onun da altında) olacak.Rusyanın zırt pırt tarım ürünlerimize engel çıkarması siyasidir ve Rusya DTÖ'ye üye olmadığından bunu yapabilmektedir.Birşey hakkında yazacağında önce araştıracak işkembeden sallamayacaksın..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:21

Gümrük Birliği anlaşması desem,kafana göre herşeyi tamamen yasaklayamazsın sadece standart getirebilirsin desem o niye ki dersiniz.O kadar dünyadan bi habersiniz.Yönetmelik üstünden kıyameti koparanlar bir zahmet okusunlar,bundan sonra Türkiyeye GDO'nun girmesi mümkün değildir.Bir de tutturmuşlar neden gıda ürünlerine GDO yoktur yazılmıyormuş.Gıda ürünlerinin üsüne içinde ne olmadığı değil ne olduğu yazılır.GDO içeriyorsa üstünde GDO içermektedir yazacak.Sen de bakacaksın ki üstünde GDO içerdiği

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:17

Cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur demişler.Bak hiç o GDO meselesine girmeyin mahcup olursunuz.Bilmediğiniz konuda ahkam kesip,ortalığı velveleye vermeyin.Milletin hayrına olan şeyi bari takdir edin.GDO icat olduğundan beri giriyor Türkiyeye.Engelleyen hiçbir hüküm,mevzuat yok.Taa ki bu genelgeye kadar.Şimdi bütün ithalatçılar bas bas bağırıyor,bu genelge GDO ithalini fiilen imkansız kılıyor diye.Bugüne kadar çok yediniz GDO'yu da farkında değildiniz.Şimdi size DTÖ desem

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın 4 Kasım 2009 Çarşamba 16:16

ABD ve AB ülkelerinde sigara yasağı sağlık gereksenie dayanmıyor malesef.Bu işin pazarlaması böyle yapılsa da yeni bir ürün var satışta : Esrar , marihuana ve bir dizi düşük dozlu kabul edilen uyuşturucu içilebilir kabul edilmiş durumda bu ülkelerde.Meraklısı Afyon Savaşları niye yapılmış,İngiltere ve Fransa Çin'e zorla afyon satmak için niye iki defa işgal etmiş okusun.Bu ülkelerin üretimleriyle milli gelirleri örtüşmüyorken aradaki açık neyle finanse ediliyor ona da kafa yorsun.

Yorumu oyla      18      10  
ikoncan 4 Kasım 2009 Çarşamba 15:53

Keyif düşmanları şimdi de sigaraya takmış gerçek nedeni tayyip beyin düşmanlığı olan yasağı savunuyor.kardeşim bir tekiniz de çıkın tütün üretimi satışı pazarlanması yasaklansın diyin.Yok illa insanlarda intikam amaçlı eziyet çekmeleri bekleniyor.sigaralı mekan sigarasız mekanlar ayrılsın diyoruz olmaazzzz illa da içmeyceksin diyor,sattırma o zaman o da olmazzzzz. Yurt dışına sebze meyva ihraç ediyoruz adamlar kapılarından içeri sokmuyor içerde satılıyor GDO lu besinlerle sağlımızla oynanıyor olsun bunlar ak partinin işine gelen şeyler.ne sağlığı sahtekar herifler?

Yorumu oyla      18      10  
halk 4 Kasım 2009 Çarşamba 15:10

Bu adamı ezelden beri sevmedim sevemedim, danışıklı dövüşçü bu muhalif falan da değil artık bunadı ve saçmalıyor, akp ye muhalifmiş gibi görünüp gizli destek veren liboşlardan bu da... Dinle ne alakası var bütün dünya ülkelerinin anlaşması sonucu böyle bir karara varıldı akp nin elinde olan bişey değil bu çok öncesinde imzalanan anlaşmalar neticesinde bu sonuca varıldı çok da iyi oldu insan sağlığı açısından. Akp ye kalsaydı emin olun yasaklamazdı oradan da rant sağlardı...

Yorumu oyla      18      10  
Turgut Bey 4 Kasım 2009 Çarşamba 14:58

Senin icin dinsiz gerekce olsun hadi öyle tafralanma kendinide o kadar süper gazeteci görme.Sen degilmiydi ilnur Cevik ve M.Balabayla bir programda terörbasina Sayin diyen ben soke olmustum simdi onlari örtbas etmek icin geri sehanelere dönmek istiyorsun.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 4 Kasım 2009 Çarşamba 13:50

Yuh yani ne diyeyim?İçinde 2000'i aşkın zehir bulunan,içildiği ortamda içmeyenlere de zarar verdiği bilimsel olarak kanıtlanmış sigaranın kamuya açık kapalı alanlarda yasaklanması gibi gayet medeni ve toplum sağlığını koruyan bir uygulamayı bile kalkıp şeriata bağladın ya.Yuh,bin defa yuh sana.Bu kadar mı düştün,hayır,senden fazla seni ciddiye alan,adam muamelesi yapanlara gülüyorum.Anlayın işte sigara yasağına bile sırf Tayyip düşmanlığı ile tavır alan adamın diğer meselelere bakışını.Hasta bu.

Yorumu oyla      18      10  
bucalı neco 4 Kasım 2009 Çarşamba 13:21

Avrupa ülkelerindede hristiyanlığa uygun olmadığı içinmi kısıtlandı sigara içimi?Yoksa benim gibi kanserlileri arttığı içinmi?İranlı sigara içtiğini yazmanızdan ürkmüş/korkmuş...Peki elçilikten birilerinin kendini gammazlayacağından hiçmi ürkmemiş korkmamış?Emin aga bu yazı uymamış be.Beni kanser eden sigaraya ve imalcilerine lanet olsun.Bile bile ölüme gönderiyor bizi,bizde saf saf peşinden koşuyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
benzade 4 Kasım 2009 Çarşamba 12:52

Her ne sebeple olursa olsun insan sağlığını tehdit eden sigara yasağının uygulanması çok iyi oldu. Bu hükümetin beğendiğim en iyi çalışması bence.

Yorumu oyla      18      10  
? bau nasıl iş 4 Kasım 2009 Çarşamba 12:47

Hüseyin Üzmez hangi kategoriye giriyor, sigaraya veto, sapıklığa evet mi deniyor, önce bu sapkın din düşmani tayfayının uckurunu bağlayacak çözümler bulunmalı

Yorumu oyla      18      10