YORUMLAR
Toplam 85 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
gazi asker 25 Ekim 2009 Pazar 23:16

her zaman ates düstügü yeri yakar,ne demisler damdan düsene sorun,damdan düsmenin acisini,sehit anneleri bugünlerde olan biten olumsuz haberlerden haliyle hakli olarak rahatsiz oldular,dtp soytarilarinin o dagdan inen soytari yandaslarina bir tek madalya takmadiklari kaldi,bu kadarda ihanetlik,simariklik olamaz,ülkemizin havasini suyunu teneffüs et,bir yandanda ihanet et, hayir,türk halkinin sabrini tasirmasinlar yoksa kimse elimizden alamaz onlari.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 25 Ekim 2009 Pazar 22:41

Totem'in yorum yapmak yerine hedefe oturtup bin bir şekilde(fino demek dahil)hakaret ettiği tüm yorumcu arkadaşlara Ömer HAYYAM'ın "Dünya üç beş bilgisizin elinde Onlarca her bilgi kendilerinde Üzülme,eşşek eşşeği beğenir Hayır var sana kötü demelerinde" rübaisini ithaf ediyorum.Bu sitede ki(özellikle Totem/silivrili/istifacı)bir kaç yorumcuyu her okuduğumda dönüp bu satırları okuyor ve gülümsüyorum.Size de tavsiye ederim.

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 25 Ekim 2009 Pazar 20:32

HALA BİRİLERİ AGAÇLARDAN DEĞİL KÖRLÜKTEN ORMANI GÖREMİYORLAR BU ÜLKEDE HALİFELİK,İLAN EDİLMESİNİ BEKLİYORSAN SIZ HAVANIZI ALIRSINIZ.GÖZÜNÜZÜ İYİ AÇIN SOYTARILIK VE AKEPE ŞARLATANLIĞI YAPMAYI BIRAKIN.YETER ARTIK ..SOYTARILAR..

Yorumu oyla      18      10  
mustafa yılmaz 25 Ekim 2009 Pazar 19:32

Totem...senin lügatında Türkiye'nin menfaati doğrultusunda fikir söyleyen herkes militan..mahallenin delisi..ucuz slogancı. Osmanlı'da ihanet para ediyordu. Bugün Türkiye Cumhuriyeti'ni hançerlemek de iyi para ediyor. Dün Damat Ferit'ler vardı.. Bugün de siz ve sizinkiler var.. Dün Mustafa Kemaller vardı.. Bugün de Mustafa Kemal'ler var.. Bu karanlık ve uzun gece elbet bitecek. Unutma Her gecenin bir sabahı var.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Ekim 2009 Pazar 17:36

VALLAHİ SİZİN GİBİ MECZUPLARA LAF YETİŞTİRMEK İÇİN BİRİLERİNİN BANA PARA VERECEKKADAR EBLEH OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ SİZLER SANDIĞIMDAN DAHA....SINIZ:)YAA SİZİ KİM TAKIYOR?KİMİN UMURUNDASINIZ?ÜÇBEŞ MİLİTAN TOPLANMIŞ BOŞ MEYDANDA SALLAYIP DURUYORSUNUZ.SİZİNGİBİLERDEN HER MAHALLEDE BİRTANE VAR.BİZ MAHALLENİN DELİSİNİN SÖZLERİNE BAKIP İŞ YAPACAK OLSAYDIK HALİMİZ YAMANDI.HAA BİRDE ÜÇTANE KLİŞE VE UCUZ SLOGANDAN BAŞKA KELİME HAZİNELERİ OLMAYANLAR BANA EZBERDEN KONUŞUYORSUN DİYORLAR.NE GÜNLERE KALDIK:)

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 17:10

Açılım görüşmelerine devam edin!! Kamuoyu, açılımlarınızın gerçek yüzünü görünce korkmaya başladınız,frene bastınız!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 17:07

Açılımmış! niye frene bastınız?! açılımlarınıza devam edin!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
teyze 25 Ekim 2009 Pazar 16:42

DTPliler istifa edin madem çok kıymetli teröristleriniz var birazda onlar başkan olsun.Dağdan gelenlerin tamamı DTP il başkanı olsun.Sonra yiyin birbirinizi birazda biz izleyelim sizi.

Yorumu oyla      18      10  
TOPAL OSMAN 25 Ekim 2009 Pazar 15:25

AKEPE NÖBETÇİ AMİRİ GÜLÜM;HAYDİ SENDE BAĞIR:NE AMERİKA,NE RUSYA,NE ÇİN HER ŞEY SADECE TÜRKLÜK VE TÜRK MİLLETİ İÇİN DE...MİLLETE ZULMEDEN,ALLAH İLE ALDATANLAR VE HARUN GİBİ GELİP DÜNYANIN SAYILI ZENGİNİ OLANLARDAN HESAP SORULSUN.NEREDEN BULDUN VE DOKUNULMAZLIKLAR KALDIRILSIN DİYE BAĞIRSANA?SENİ GİDİ FİKİR!!SAHTEKARI SENİ..SEN SADECE MAAŞLI NÖBETÇİSİN..24 SAAT KLAVYE BAŞINDASIN.BİZ EKMEK PEŞİNDEYİZ.SENİBÜTÜN GÜN TAKİP EDEMEYİZ Kİ.CEVAP VEREMİYORUZ SANMA.SENİN GİBİ METİNDEN DE YAZMIYORUZ.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 15:20

özay kardeş,bir şey söylediğimiz zaman söylediğimiz şeyin yerli yerine oturması gerekmiyor mu? ben din ve mezhepten bahsetmiyorum! etnisiteden bahsediyorum! etnik olarak bir kesime yönelik açılımın sakıncalarından,ileriye yönelik doğuracağı muhakkak olak sıkıntılardan bahsediyorum! ama sayın başbakanımızın bu konudaki sabıkası bir hayli kabarık! nedense devamlı olarak etnik isimleri tekrar tekrar tek tek sayarak sanki insanlara bir şeyler anlatmaya çalışıyor hissi veriyor bana onun bu tutumu!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 15:16

Açılım tutmayınca belge yutturmacasına geri dönüldü!! ama artık bu senaryo tutmuyor.

Yorumu oyla      18      10  
NECMETTİN DÖNMEZ 25 Ekim 2009 Pazar 14:56

İNADINA TÜRKÜZ ATATÜRKÇÜ MİLİYETÇİYİZ..TEK BAYRAK TEK MİLLET TEK DİL TEK VATAN DİYORUZ..BEGENMEYEN SEYAHAT ÖZGÜRLÜĞÜ VAR DEFOLUP GİTSİN..İSTEDİĞİ YERE

Yorumu oyla      18      10  
Sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 14:55

Sayın Editör;Lütfen 5.yorumuma bakıp mümkünse yayımlarmısınız.Yok olmuşta.İyi pazarlar.

Yorumu oyla      18      10  
Sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 14:48

Bu saçılımın tartışıldığı ilk günlerde ülkemizde Kürt sorununun olduüunu düşünmediğimi,bizim ekonomik ve demokrasi ile ilgili sorunlarımız olduğunu yazmış,naçizane çözüm önerilerimdende biraz bahsetmiştim.Hala aynı noktadayım.Ancak açılım diyerek şuursuzca hareket edenlerin sayesinde görünen Kürt sorununun pişirildiği.Barıştan bahsedenler Kürt halkı ile Türk halkının ne zaman savaştığı konusundada bilgilendirirlerse sevinirim.Hepinize ii pazarlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-4 25 Ekim 2009 Pazar 14:41

kontrol eden ruslar ama bizim ermenilerle yaklaşmamız azerilere ihanet ve sorunun çözümüne ihanet öylemi?ruslar kalelerini kaptırmamak için düğmeye basıyor ve bizdeki uşaklarıda düğmeye basıp türkiyenin rusların aleyhine olan bir duruma karşı hükümete yükleniyorlar.bütün bunları göremiyor ama ucuz oyunlara ve komplo teorilerine hemen inanıveriyorsunuz.bizim ne abd ile nede ruslarla işimiz olmaz bizler ülkemizin çıkarlarına hizmet etmeliyiz.abd yada rusların değil.UYANIN ARTIK UYANIIIN...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-3 25 Ekim 2009 Pazar 14:38

AMA SİZ BU MİLİTANLARIN BİRKEZ OLSUN RUS EMPERYALİZMİNDEN BAHSETTİKLERİNİ DUYDUNUZMU??Bu vatandaşlar diğer ülkelere karşı bizim ülkemizin çıkarlarını savunmak yerine abd ye karşı rusların çıkarlarını savunuyorlar.peki buradaki vatandaşlar bunu bilinçlimi yapıyor?nerdee bunları yönlendirenler bu militancıkları kendi ideolojileri doğrultusunda kullanıyorlar sadece.ermeni azeri sorunun sebebi ruslar değilmi?ama ne hikmetse hiçbir ruslar elyhine tek söz etmiyor.karabağı işgal eden ruslar,azerileri-

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 14:37

Sakin kardeş,kürt ve terör meselesi demokratik açılım sürecinin sadece bir ayağıdır.Bunun yanında alevi kardeşlerimin talepleri,sendikal düzenlemeler,gayrimüslim yurttaşlara yönelik düzenlemeler gibi başka sosyal,toplumsal sorun alanlarımıza yönelik iyileştirmeleri de kapsamaktadır.yaklaşık 1 yıldır alevilerle yapılan toplantıları bu süreç dışında düşünemezsin.Birbiriyle çatıştırılıp kargaşa üretilen ne kadar sorun alanı varsa bunların ortadan kaldırılması amaçlanıyor.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 14:34

getirileceğini beraberce planlayıp uyguluyorlar! öyleyse akp takiyye mi yapıyor millete öyle söyleyip el altından işbirliği yaparak? dtp nin,pkk nın legal kuruluşu olduğunu sanırım kabul edersin artık! öyleyse bunları işin içine karıştırmak demek henüz ne yapacağını bilememek ve kestirememek demek anlamına gelir ki,daha senin ne yapacağını bilmeden herkesi destek vermeye çağırmanın anlamı da yok bu durumda! madem devlet projesiydi de bunu en baştan neden açıklamadılar da sonraya bıraktılar? >2

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 25 Ekim 2009 Pazar 14:34

rusya lafı duydunuzmu?duyamazsınız zira dünün marksist leninistleri bugün atatürkçülük ve kemalizm adı altında rus hayranlığına ve destekçiliğine devam ediyor.sanki rusya emperyalist devlet değilmi?ermeni azeri türkiye geriliminin mümessili ruslar değilmi?ama bırakın bu militanlarda ruslara enküçük bir sitem duymayı bu konuda sürekli türkiyeyi suçlamadılarmı?bu bölgede abd ve rusyanın izmi olmadan keskin değişimler uygulamak mümkün değil bu bir gerçek.şimdi ise her iki kanatta türkiyeye muhtaç-

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 25 Ekim 2009 Pazar 14:30

Bu ülkenin halkı onyıllardır ucuz cilalamalar ve abartılı şovenizmle uyutuluyor.bizler,birtürk dünyaya bedeldir,dünyanın engüçlü ordularından birine sahibiz yada bayrağım sen iste seni istediğin yere dikelim türünden mesnetsiz ve altı boş söylemlerle oyalanıp durduk.dünyanın ve dünya siyasetinin gerçekliğini hep gözardı ettik.şimdi yine birileri abd emperyalizmi yada ab hainleri diyerek bizleri körüklüyorlar ama bunu yapanların ağzından ruslar hakkında tek bir kötü söz yada ruslara emperyalist-

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 14:26

özay kardeş,hissiyatımı merak ettiğin için teşekkür ederim! merak etme gayet SAKİNİM! yazdıklarını hatırlıyorum,unutmadım! sen de buna cevabımı unutmamışsındır umarım! bir defa ben açılıma karşı olmadığımı ama bu şekilde yani etnik bir kesim için açılım yapılmasına ve dtp nin muhatap alınamsına karşı olduğumu defaatle yazdım! başbakan ve akp li yetkililer de hep demiyorlar mı ki dtp kürt halkının temsilcisi değil diye! ama teröristlerin türkiyeye kandilden,avrupadan nasıl ve ne zaman >1

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 14:24

PKKlılar dağdan insin.Apo serbest bırakılsın.Bunlara ev ve maaş bağlayın.ki alayı olacak.Yinede bunları ikna edemezsiniz.Bunların derdi Türk milleti ile birlikte yaşamak değil.Türkleri yolunacak kaz gibi görüyorlar.Sen ne kadar verirsen o daha fazlasını isteyecek.Diyerbakırda insanlar zor durumda deniyor.G3 denilen telefonlara Diyarbakırda 1 günde 3 milyon başvuru olmuş.Kişi başına 3 G3 mi düşüyor bu durumda?Hani açlardı bunlar.Hani yeşil kartlıyorduk o yüzden alayını.Maaş bağladık filan.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 14:20

totem,ben ne mafyanın sözcüsüyüm ne de her hangi bir siyasi partinin! kimin hangi olayda kime nasıl tezahürat yaptığı beni neden bağlasın? ben sadece kendi fikirlerimi düşündecelerimi yazıyorum ve de ondan sorumluyum! kim kiminle gurur duyarsa duysun bu onun sorunu bana ne bize ne!? şimdi bazıları yanlış işler yaptı diye biz bu teröristlere yapılan muameleyi görmezden mi geleceğiz sana göre? normal mi karşılayalım? işte bu senin sorunun! devletin ve milletin hissiyatını anlamakta zorlanıyorsun!

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -6- 25 Ekim 2009 Pazar 14:16

Devletin projesine bakınız!!Sevsinler projenizi.O çok öykündüğünüz Osmanlı Vallahi sizi bu kifayetsizliğinizle sopa ile kovalardı.Haa çöküşünde neydi Osmanlı dersen aynen benziyor durumunuz, o duruma derim.Hani aynı şuursuzluk,çaresizlik.Ne yaptığınıda,ne yapacağınıda bilmeme durumu.AKP sadece ABD"nin planına taşoronluk yapıyor.Dert demokrasi hiç değil.PKaKa nın derdide demokrasi değil.Bu kadar kan döktüler,ağalık bitsin isteseydiler ağalığı bitirir,toprak reformunuda yaptırırlardı.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-3 25 Ekim 2009 Pazar 14:16

ozaman karşı çıkalım diyorsunuz. ben abd ye düşman değilim,ruslarada yada ingilizlere yada araplara zira beni ilgilendirmiyorlar.ben olaylara bakarken baz aldığım tek kriterim vardır ülkemin lehinemi değilmi?evet abd,ab ve rusya şimdi bölgede bize ihtiyaç duyuyor ve güçlü bir türkiye istiyor haa ozaman derhal ülkeyi güçsüzleştirip içine kapatalım!!yaa bumu mantığınız.şimdi türkiyenin önüne bir fırsat çıktı yüz yıldır beklediği fırsat bu akp nin değil türkiyenin şansı neden anlamıyorsunuz?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -4- 25 Ekim 2009 Pazar 14:07

TSKnın dünyanın sorunlu(!)bölgelerine müdahale gücü olarak kullanılabilmesi için PKK prangasının bir ölçüde gevşetilmesi gerekiyor.Bu nasıl bir devlet projesidir ki AKP sandalye sayısı olarak yeterki bir hükümet olduğu halde sorunun çözümüne dönük hiç bir şey yapmamıştır.Daha dün ben DTP ile görüşmem demiyormuydu?Temmuz"da Yaşar Kemal "bizim başbakan çok yaman.Kürt deyince diken diken oluyor.DTP"liler başlarına bir şey gelsin istemiyorlarsa bir daha başbakandan randevu istemesinler" demedimi?...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Ekim 2009 Pazar 14:05

Aslında ne söylersem söyleyeyim,ne yazarsam yazayım beynindeki önyargı zırhını delemeyeceğimi biliyorum.onca şey yazdım ama pıtırcık hala çakma yarışında zira odaklandığı tek şey bu!dinlemiyor,okumuyor ve okuduğunu anlamaya çalışmıyor tek derdi kendince bilek güreşini kazanmak.yaa sallıyorsam ne konuda sallıyorum onu yaz ve o öyle değil böyle de!!ama olmaz ozaman tartışma ciddileşir ve işi sloganlar ve saldırılarla geçiştiremezsin değilmi?her sözüm tın diye bir sesle karşılık buluyor.neden acaba

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -3- 25 Ekim 2009 Pazar 14:00

Bu bir devlet projesi değil bir ABD plan ve projesidir.Bu ne kehanet nede komplo teorisi.Eğer ona buna saldıran yorumlar yazmaktan,AKPnin tozunu almaktan, okumaya fırsat buluyorsan ABD hiç gizsiz kapaksız açık anlatımında;Kürtlerin yardımıyla işgal ettiği Irak"ta batağa saplanan ABD Irak"tan çekilirken,hamiliğini yaptığı Kürt devletinin güvenliğini sağlamada,Afganistan"da etkin denetim kurma sürecinde Türkiye"den etkin destek bekliyor.Türkiye"nin bölgede güvenli bir enerji terminali olması,...

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:58

geldin?PKK ve DTP sürecin sona ermesiyle ilk hedeflerini gerçekleştirip,üstlerindeki baskının(iç ve dış) bir bölümünden kurtulmayı amaçlıyor.Sürecin sona erdirilmesi onların zaferi demek.Zira bu süreç sonunda Tasfiye olacak olan onlar...

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:56

Karşılama ve sonrasında yaşanan gösterilere tepkimi ilk gün ben de dile getirdim ve bunun açılım sürecini sabote etmek için yapıldığını yazdım.Şimdi süreci sabote etmek için o gösteriler kafi gelmeyince DTP'nin İstanbulda da aynı provakosyonda tüm tepkilere rağmen neden ısrar ettiğini anlayabiliyormusun?Sen karşı çıktığın anlayışın seni getirmeye çalıştığı noktaya onların hareket ve planlamasından sonra gelmişsen,açılım süreci sona ersin demişsen kim bundan kazançlı çıkar?Kimin dediği yere

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:51

projesi değil,Devletin projesi.Yani AKP'yi desteklemenize gerek yok,çünkü projeyi devlet geliştirdi.Ve ekliyor,AKP'ye karşı siyasal mücadeleyi artırın.Bununla amaçladığı açılım nedeniyle AKP'ye olan sempatiyi engellemek.yani Terörist başı Türklere proje benim,Kürtlere devletin diyor.Niçin diyor?Desteklemek için mi?Engellemek için mi?Ve ekliyor,burad bana ekmek yok bu nedenle yeni dönüşler için çağrı yapmayacağım.yani süreci desteklemiyorum.Senin bu verilerden en iyi analizi yapacağını umuyorum.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -2- 25 Ekim 2009 Pazar 13:49

2)kesinlikle yazarken bolca sallıyor,Herkesleri sen bilmezsin,ben bilirim diye aklınca aşağılıyor,çakmayı seviyor ,senden daa iyi çakan görünce kendini yiyorsun:)))Afiyet olsun!Geliyorum mevzuya.150Bin dolarlık ciplerle gelenlerin asker-polis kanına ekmek doğrayıp yediklerinden hiç 1 kuşkum yok.Sınırda 7 dakkada şip şak biten sorgularında(!)kimse aklanmadı!Kimsenin örgütten ayrıldım dediğide yok.Kimseyi eşşek yerine koymasınlar.PKK teröristin dediği Apo istedi,örgütün talimatı ile geldim!!

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 25 Ekim 2009 Pazar 13:47

Haktan mı halktan mı olduğunu bilemediğimiz bu sutunların devamlı tetikçisi olarak yazan zavallılıların hala insanların tepkilerinin bölücülere ve teröristlere olduğunu bir türlü anlamayıp doğruları kendinden başka kimsenini bimediğini ileri sürmesidir.Alın AÇILIMINIZI başınıza çalın.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:46

Öcalanın son mesajlarını irdelersen anlarsın gerçeği,zira o kadar çelişkilerle dolu ve panik halinde ki.Bazı şaşkınlarda teröristbaşını şahit tutup Baykalı kahraman,başbakanı hain ilan etme gafletinde.Öcalan iki kesime mesaj veriyor.1-Türk kamuoyu,2-Kürt kökenli yurttaşlar.Türk kamuoyuna diyor ki korkmakta haklısınız Baykal doğru söylüyor bu benim projem,AKP benden faydalandı.Bunu neden söylüyor,geliştirilmeye çalışan tepki ve direnci desteklemek için.Aynı adam Kürt kamuoyuna diyor ki bu AKP'nin

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:42

ve teröristbaşı bu sürecin dışında kalmış,sürece dahil olup pazarlık yapmak,başaramazlarsa süreci sabote etmek için böyle bir inisiyatif geliştirmişlerdir.Bu gelenler yakapaça içeri atılsa örgüt çözülme aşamasındali militanlarına örnek verecekti bunu ve çözülmeyi engellemeye çalışacaktı,yada güvenlik güçlerinin olaya müdahalesi ile gelişecek çatışma görüntülerini işte biz iyiniyetle gittik ama başımıza gelenlere bakın propagandasında kullanacaktı.Terör bir propaganda yöntemidir,amaç değil.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 13:36

feysolof totemus arşivde duruyor.Çözümünüz nedir şeklinde kendince yorumcuları kıvrandırma seansı yaptığın bir zamanda çözümümü yazmıştım.Sanalde olduğumuzdan yaldızlı kırmızı kurdele takamamıştın bana ama bi eferinin olmuştu bizzat şahsıma.Yani sitenin feysolofu olsanda hafızanda mühim derecede sıkıntın var.Şimdi gelelim ordan burdan toplayıp birbirine çaktığın,bir ucube şeklinde başı sonu belirsiz,tutarsız düşünce sistemaatiğine.1)sürekli saldırıyor,yazdıklarınıda ciddi ciddi fikir sanıyorsun.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:35

sakin kardeş öncelikle nickin gibi sakin olmanı öneririm.Daha önceki bir yorumumda yazmıştım,okumamış yada hatırlamıyor olabilirsin.Tekrarlayayım.Bundan önce de teslim olan teröristler bu yasalarla serbest kalıyordu.Bu af değil,sabıkaları oluyor,siyasi haklarını engelliyor ana evlerine dönebiliyorlar.Nitekim bu konuda G.Kurmay başkanı çeşitli tarihlerde ne kadar terörist teslim oldu,kaçı serbest kaldı bilgilerini teröristleri teslim olmaya teşvik amaçlı devamlı verdi.Bu son olaya gelince.PKK

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Ekim 2009 Pazar 13:24

SAKİN;Bu söylediğin ilk kezmi oluyor?daha öncede mafyalara yada karanlık oluşum üyelerine,TÜRKİYE SİZİNLE GURUR DUYUYOR DİYE BAĞRILMADIMI?Bırak sıradan insanları bu ülkenin anamuhalefet partisinin lideri devletin vatana ihanet ve darbecilikle suçladığı kişilere demokrasi savaşçıları demedimi?bu ülkenin televizyonlarında ergenekon sanıklarına tezehüratlar yapılmadımı?sen daha önce pkk nın bölgede sempatizanları olduğunu bilmiyordunda bugünmü görüp rahatsız oldun.seni gören devlet karşıladı sanar.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 13:20

bekliyorsunuz açılıma? iki ay geçtiği halde ortaya çıkıp daha tek bir madde açıklamadan,ne yapacağını ne yapmayacağını millete açıklamadan sen tutup sınırda teröristin kahramanlar gibi karşılanmasını seyrettirirsen kimden ne desteği bulacaksın! daha ne yapacağını açıklamadan kandilden,avrupadan terörist çağırıp onları "sütten çıkmış ak kaşık yapmanın" ne alemi var? bunlar pişman da değiller ve de aklandılar! yani ilk seçimlerde aday da olacaklardır bir çoğu! bunu mu desteklememizi istiyorsun? 3

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 13:15

değil mi? teröristler sınırda neredeyse bando takımıyla karşılanıyor ve bunu eleştirdiğimiz zaman bazı aklıevveller tarafından "teröristle ne farkınız var böyle yaparsanız" diye sözüm ona eleştiriye tabi tutuluyoruz! bu ülkenin birliğinin dirliğinin bozulmasını kim ister hainlerden başka! ama artık hainlik kavramı bile değişti! vatanı savunanlar işi "siz vatanı çok severek ona kötülük yapıyorsunuz,türklüğü öne çıkararak bölücülük yapıyorsunuz" noktasına getirmediler mi? böyle mi destek >2

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-5 25 Ekim 2009 Pazar 13:09

Oldu bundan sonrada olacak.herkes bize karşı deyip emperyalist ülkelere çatıdan büyük köpeklere havlayan finolar gibi havlamanın bir anlamı yok zira bu havlamaları nasılki büyük köpekler kaale almıyorsa bu saçma sloganlarda emperyalist devletleri pekte ırgalamıyor.onlara kızacağına onlardan biri olmak için uğraşacaksın.dünya barışı ve adaletli bir dünya sadece bir ütopyadan ibaret.şimdi emperyalist ülkelerin çıkarları ile çıkarlarımız paralel hale geldi bu fırsatı iyi değerlendirmemiz gerek.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 13:08

özay kardeş ezbere konuşmakla bir yere varılmıyor! kendin diyorsun,HİÇ BİR KANUN DEĞİŞMEDİĞİNE GÖRE BU TERÖRİSTLER NASIL SERBEST KALDI? HÜKÜMET SAVCILARA TALİMAT MI VERDİ? YA DA YOL MU GÖSTERDİ? SONRA BU TERÖRİSTLER TESLİM OLMAYA MI GELİK DEDİLER YOKSA "PİŞMAN DEĞİLİZ,ÖRGÜTÜN TALİMATIYLA AÇILIMA DESTEK VERMEYE GELDİK" mi dediler? atatürk yurtta sulhu sağlamak için dersim isyanını şeyh sait isyanını ne için ve nasıl bastırdı? yurtta sulhu sağlamak için değil mi yoksa? şimdi devir değişti ama >1

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-4 25 Ekim 2009 Pazar 13:06

VE DÜNYADAKİ KONJONTÜR TÜRKİYENİN LEHİNE.Şimdi bu lehimize olan durumu çıkarlarımız abd rusya ve ab ülkeleri ile bir diye redmi edelim.keza ermeni azeri sorunu,kıbrıs sorunu ve israille ilişkiler konusuda bu yeni oluşan durumun sonucu.insanlarında ülkelerinde yaşam süreçlerinde karşılarına bazı fırsatlar çıkar bu fırsatları değerlendiren insanlar biryerlere gelir tıpkı ülkelerde olduğu gibi.neden bunu görmek yerine emperyalistler muhabbeti yapıyorsunuz?dünya kurulduğundan beri emperyalizm var-

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 13:03

gaziler o gün kuzu gibi kabullenecek mi sanıyorsunuz.Sorunu çözersek biz çözeriz,başkasına çözdürmeyiz anlayışı hastalıklıdır.Böyle sorunlar birlikte çözülür ve siyasi rant konusu yapılmaz.Bugün ortak olmadığın çözüme yarın ortak bulamazsın.Bu son şanstır bu nedenle.Bugün sen çözdürmezsen yarın da sana çözdürmezler ve ilanihaye,ülke bölünene kadar çatışır dururuz.Bu arada nasıl bugün 1984'de doğmamış çocuklar şehit oluyorsa yarın da bugün doğmamış olanlar şehit olmaya devam eder.Bu mudur akıl?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 25 Ekim 2009 Pazar 13:02

sürecin temellerinin atıldığını biliyormusun?peki chp li vekil ve yetkililerinde aynı şekilde pkk ve kuze ırak kürtleri ile temas halinde olduğunu biliyormusun?haklı olduğunuz tek konu bu süreci abd,ab ve rusyanında destekleyip katkıda bulunduklarıdır.peki bizler bu ülkelerde bu süreci destekliyor diye bu barış ve huzur fırsatından vazmı geçelim.sizlerin ideolojik çalışan kafalarınız şunu anlamıyor,devletlerin düşmanları yada dostları yoktur!!sadece çıkar birlikleri vardır.ve şu dönem bölgedeki-

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 13:00

feysolof totemus bir kılçık atmışsın.Çoktandır internete girmeyen ve yorumda yazmayan olarak üzerime alındım.Valla bu arada hangi ii işler olmuşdu da yüreğim yetmediğinden kabuğuma çekilmişim anlamadım.(işte sürekli bir saldıray durumun var)Sen geceleri ii geçiriyorsun anlaşılan.İiisinden Rüya kıyamet.Ben kadrolu yorumcu olmadığımdan, eyvah iaşemi kesecekler gibi bir kaygıda taşımadığımdan arada tatil bile yapabiliyorum.Vaziyetimin özeti budur:)

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 25 Ekim 2009 Pazar 12:59

PITIRCIK,Keşke bukadar laf kalabalığının arasında hangi konularda tutarsız davranmışım?hangi konularda kıvırmışım bana açıklasaydın.keşke bana çakmakla filozof zurnacı muhabbetleri yapacağına ortaya bir düşünce bir yöntem koysaydın.neden asla bilmediğin konularda bukadar ahkam kesmeyi seviyorsun.bu devlet projesidir ancak siyasi sorumluluğu hükümete aittir. sen yaklaşık 8 ay çncesinden hem devlet hem hükümet hemde ordu yetkililerinin kuzey ırakta pkk ve bölgesel kürt yönetimi arasında bugünkü-

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 12:58

13.6 2009'da genel affa ışık yakıp,açıkça dile getitiyor.Kılıçdaroğlu aynı şeyi bu hafta tekrarlıyor.Habur ve Silopideki görüntüleri hazmademeyenlerin genel affı hazmetmesi,seçim otobüslerinin üstünde Apo,Karayılan el ele mitingleri normal görmesi akadar anomali görmedim hayatımda.Siz bugün bu şartlarda bu sorunu çözdürmezseniz,yarın genel afla size kimse çözdürmez.Ülkeyi başınıza yıkarlar.Bugün söylediklerinizi o gün yüzünüze vururlar.Bu olayda ayağa kaldırmaya çalıştığınız şehit aileleri ve

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 12:54

edebiliyormusunuz?Yani normal olan öyle bir ülkedir,şu anda yaşadığımız gibi değil.Sizce Atatürk "Yurtta barış" derken neyi kastetti?Bugün Haburdaki durumu bir ihanet projesi gibi sunanların diğer taraftan söyledikleri dudak uçuklatıyor.Türkiyede hiçbir yasa değişmemiş henüz,buna rağmen bir kısım terörist teslim olmuş sonra tatsız şovlar yaşanmış diye bundan oy devşirmeyi hesap edenler ortalığı geriyor.Aynı adamlar bir yandan da "genel af gündeme gelebilir" diye PKK'ya çiçek atıyor.Baykal

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 12:51

totem beyler çıkmışlar partiler üstü davranmaktan dem vuruyorlar! yahu şaşayım senin aklına! burada yorum yazanların içinde parti görüşü yazan kim var? herkes kendi fikrini yazıyor! ama sen o kadar partizanlıkla kafayı bozmuşsun ki herkesi de kendin gibi zannediyorsun anlaşılan! hem diğer partiler-dtp hariç-bu açılımı kabul etmiyorlar ki seninle iş birliği yapsın! sonra ortaya ne koydun daha bu kadar zaman geçmesine rağmen ki bir tek madde mi açıkladın ki neye destek bekliyorsun diğerlerinden? 3

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 12:50

Tam cevap bitti diyordum ki son cümleni gördüm.Bak yazdıklarına nasıl ilgi göstertiyorum ki- sanada tavsiyem aynı ilgi ile yazdıklarını oku ki ne yazdığından bi haber olma-Ben Osmanlının hiç reddi mirasçısı olmadım.Bunun salaklık olduğunu düşündüm hepde.Mantar gibi bir yerden mi bittik?Osmanlı döneminden kalan borcu biz ödemedik mi?Osmanlıya laf eden kazmalarada acayip kızarım.Çünkü dönem,o dönemin şartlarına göre değerlendirilir.Sana bi tavsiye.Beni kafandaki kalıplara uydurmaya kalkma.Sığmam!

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 12:48

Bu arada Türkiyenin gerçekten büyük olmasını isteyenler de destekliyor.Barışa sevdalı olanlar da destekliyor.Siz ise kendi ayağınıza kurşun sıkıyorsunuz.Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar mazoşist bir topluluk görülmemiştir.Her kötü habere zil takıp oynuyorlar.Topluca çıldırmışlar.Diyorlar ki biz 25 yıldır birbirimizi aptalca öldürüyoruz,kesmedi bir 50 yıl daha öldürelim,daha çok öldürelim.Beyler,bayanlar kaçıracağınız fırsatın öneminin farkındamısınız?çatışma ve şiddetin olmadığı bir ülkeyi hayal

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 12:46

hükümete de hariçten gazel okumak düşüyor sadece anlaşılan! sanki olacakları bimiyorlarmış gibi şikayet etmeye muhalefetten önce başladılar! her şeyi dtp ile planladığınız apaçık belli ve siz bunların ne yapabileceklerini hala kestiremiyorsanız ve ona göre önceden tedbir alamıyorsanız daha çook rezil olursunuz millete! bu daha başlangıç ve ilk imtihanda sınıfta çaktınız! burada günlerce tartıştık,bunları muhatap almayın diye adeta yalvardık ama başta totem dahil kimseye laf anlatamadık! şimdi >2

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Ekim 2009 Pazar 12:43

Yine mobilize edilip gaza geldiniz,Cumhuriyet mitinglerinin yapıldığı günlerdeki kadar umut dolu ve coşkulusunuz.Sonra seçime gidince hiçbirşeyin göründüğü gibi olmadığını anlamıştınız ama akıllanmamışsınız.Çok büyük bir kesim var,açılımı destekleyen.Şehit ve gazilerin bir bölümünü tahrik edip yollara döktünüz ama diğerleri ve şu anda oğulları o dağlarda olanlar,yakında oğlu askere gidecek olanlar,7 yaşındaki oğluna bakıp içi burkulanlar hatta çocuk bekleyenler bile sessiz ve umutla destekliyor.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -3- 25 Ekim 2009 Pazar 12:42

Totemus bak banada pıtırcık deniyor ve hiç bozulmuyorum.Sana tavsiye kompleks durumuna bi baktır.Sana sevgi dolu bir değerlendirme yaptım anceek o kadar yazdığımın içinde gittin totemusta boğuldun.Feysolofluğun ise bu kadar çabanı takdir ifadem.Ne yani çemişmiyim?Yazıyorsun,anlatıyorsun.Bir feysolofuda senden esirgeyecekmiyim?Lütfen yani...Emeğe saygı birinci hususumdur.Hah bide demişsin biz tartışmaktan acizmiyiz?Soru iyide,muhattap kendinsin.Yazdıklarından ikrah edip hiçmi okumuyorsun?

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 12:39

zurnacı havayı tutturamazsa başlangıçta abuk sabuk sesler çıkarır sonra "çala çala bir havaya dönermiş"! şimdi bu açılım da önce kürt açılım ardından demokratik açılım oldu! önce akp nin projesiydi onra birden bire devlet projesi oluverdi nedense? neden olacak başarılı olursa akp nin olmazsa devletin sorumluluğunda! ama zurnayı çalıyorlar çalıyorlar ama bir türlü havayı yakalayamıyorlar! bu zurnacılarda iş yok anlaşılan! şimdi de zurnanın zırt dediği yere geldik! tabii olay devlet projesi olunca

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -1- 25 Ekim 2009 Pazar 12:36

feysolof totemus 1.koşul;yazarken bi mantık takip edeceksin.Bir çamdan bir kavaktan olunca olmuyo.Tüm ii niyetli, seni okuma çabalarımı baltalamayacaksın.Sen benim kendiceğimle ilgili entellektüelim şeklindeki tek-1-cümlemi göstert bana, kabul edeceğim.Bittabii ki yok öle kendiceğizimle ilgili çiğ bir cümlem.Ancak anladığım ki- bunu daa öncede yazdım.Bu senin benimle ilgili değerlendirmen.Yani sen beni kültürlü ve entellektüel vaziyeti ii şeklinde değerlendiriyorsun.Sağ"ol.

Yorumu oyla      18      10  
alican 25 Ekim 2009 Pazar 12:27

Houndrasçılık geberdi yaşasın Amerikancılık Tecavüzcü coniler, Guantanamo Kampı Iraklılar Afganlar pakistinlılar gibi her gün onurunuzu verin ekonomik değerlerinizi devredin bakalım sonunda ne bulacaksınız.belki zenci kardeşleriniz yeğenleriniz torunlarınız olur.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Ekim 2009 Pazar 12:26

Kendisini entellektüel ve kültürlü diye lanse eden biri bile yok totemus yok filozofuz gibi abuk,öfkeyi ve tahammülsüzlüğü gösteren ibareler kurduktan sonra ben ne anlatayım artık!!neden bu derece saldırı güdünüzü öne çıkartan sizler birilerine hakaret etmeden yada güzellemeler yapmadan tartışmaktan acizmisiniz?yeri geldiğinde TC.nin osmanlının mirası olmadığını bile iddia edenler işlerine gelince osmanlı dönemine dönerler.sizin osmanlı yıkılmadan o felsefe ile 500 yıl hükmetti bu dünyaya.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 12:26

Taraf savunucuları,taraf ınızın sitenin sağ üst kısmında kaybeden bölümünde olmasına üzüldüm!!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 12:22

Barış süreci sahipleri:Avrupada ki pkk lı gurubun geliş tarihinin ertelenmesi,açılımı sekteye uğratabilir,abd ve ab çok kızabilirlerrr!!!!!dikkat edin!!!

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 12:19

Sevgili Sakin,yazdıklarımızı zaten yapıyorlar.Uyuşturucuda 1 numaralar. Organ naklindede bayrağı Irak"tan almışız.Göklere çekmişiz.Bunların derdi farklı.Bu işleri tezgahlayanların hesaplarının içinde bir iç savaş varmıydı?Sanmıyorum.Bugün bunu istemezler.Bugün istedikleri bölgede sükunet.Planları var biliyorsun bölgede.Ancak o arada biz birbirimizi yemişiz, beylerin derdide olmaz sanırım.Bu ayrılıkçı ırkçıların derdi ayrılmak.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 12:12

felesofus totemus içi tıngır yorumlarına devam ediyorsun.Habire bir suçlama.Sanırsın yazdığın her kelime başına iaşe veriliyor sana.Ver ver kurtul(!).Feyselofumuzun önerdiği bu.Sen otur ve balkanlarda hangi angümanlar kullanılmış Osmanlının son döneminde az oku.İsim ve tarihleri değiştir.Günümüzden bir farkı varmı?Çok söze gerek yok.Verdiğiniz babanızın malı değil.Bu milletin birliği,dirliği,toprağı.Bu iş bize rağmen olmaz kardeşim.

Yorumu oyla      18      10  
AÇILIM = SİLİVRİ = DEMOKRASİ 25 Ekim 2009 Pazar 12:05

HONDURASÇILIK GEBERDİ.. YENİ DÜNYA DÜZENİ DEMOKRASİ DİYOR.. DIŞINDA KALANLAR ÇAĞDIĞIDIR.. ABD VE AB ÖNÜNDE KİMSE DURAMAZ!

Yorumu oyla      18      10  
TARAF = DEMOKRASİ 25 Ekim 2009 Pazar 12:04

TARAF OLMASAYDI DEMOKRASİ BU KADAR GELİŞİR MİYDİ?

Yorumu oyla      18      10  
BÖLÜCÜLÜK=AÇILIM ve DEMOKRASİ KARŞITLIĞI 25 Ekim 2009 Pazar 12:03

Milliyetçi söylemleri kullanarak, şövenizmi ve ırkçılığı teşvik edenlerin tamamı, dış kaynaklı bölücü odakların piyonudurlar.Halkını olduğu gibi kabullenmeyip, belli bağnaz kalıplara sokulması düşüncesini paylaşanlar, TÜRK HALKININ EN BÜYÜK DÜŞMANLARIDIR ki, onlar Türk ve Kürt kanı dökülmesinden büyük haz alan Türkiye Cumhuriyeti düşmanlarıdırlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Ekim 2009 Pazar 11:59

DİKKAT EDİYORMUSUNUZ?Ençok okunan haberlerle ençok yorum yapılanlar arasında fark var.bu haber manşet değil ara haber ama ençok bu habere yorum yapılmış.sebebi ne sizce?çünkü içeriğinde isyan ve açılıma öfke var.benim militan yorumcu arkadaşlarım için bulunmaz arzulanan sözcükler.haftalardır iyi gelişmelerde yuvalarına saklanan militanlar ortaya provakasyona müsait bir konu çıkınca nasılda yuvalarından çıkmışlar:)bu ruh haline cidden acıyorum.bir insan ülkesine ve halkına nasıl böyle düşman olur

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 25 Ekim 2009 Pazar 11:58

yıllardır TERÖR TESCİLLİ olmasına rağmen görülmek istenmeyen ve halkının haklarını LEGAL yollardan koruyacağını söyleyip meclise giren,ama şuana kadar PKKYA ve TERÖRE DESTEKTEN BAŞKA,doğuya bir ÇİVİ ÇAKMAYAN,birtane KÜRDÜN HAKKINI KORUDUĞUNU görmediğimiz,DTPNİN son olağan görüntülerden,konuşulanlardan sonrada,HALA KÜRT HAKKINI KORUYACAĞINI SÖYLEYEBİLİRMİSİNİZ?ŞUNU ANLAYIN.DAYANDIĞI GÜÇ ODAĞI HALK DEĞİL,TERÖRİSTLERDİR.adamların varsa yoksa işi TERÖR ve TEHDİT.bunun adıda KÜRT AÇILIMI DEĞİLDİR.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 11:50

Amerikan menşeli taraf gazetesine dayanarak, ordumuzun psikolojik yıpratılmasına katılanlar,söz konusu pkk olunca sesleri çıkmıyor!!

Yorumu oyla      18      10  
AÇILIM = bölücülük! 25 Ekim 2009 Pazar 11:48

Açılımm diye yutturulmaya çalışılan sürecin bir bölücülük ve yıkım projesi olduğunu anlamamak ve görmemek için ya şarhoş yada bakarkör olamk gerekiyor!Neyi ve neden açıyorsunuz?Sorun varsa çözülmek için hesap kitap yapılır ve harakete geçilir!SIFIR SORUN yaratacaklarmış! Akıl aldığınız ABD lilerin NO PROMLEM karşılıgı SIFIR SORUN değil ki? Türkçe karşılı SORUN YOKTUR! Demek ki, neyi sorun yaparsanız o sorun olarak gündeminizi işgal eder.SOKAKTA ÖPÜŞMEYİ sorun olarak algılarsanız SORUN OLUR!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-3 25 Ekim 2009 Pazar 11:17

KAN GÖZYAŞI YIKIM VE ÜLKENİN BELKİDE 40 YIL GERİYE ATMASI.ŞİMDİ BELLİ ÇEVRELER YİNE ÇIĞLIKLARA BAŞLAMIŞ..Yine emperyalizm nutukları atılıp halk direnişinden ve had bildirmeden dem vuruluyor.neden oyuna geldiğinizi göremiyorsunuz?ETA,İRA gibi örgütler nasıl bitirildi sanıyorsunuz?benzer görüşmelerle.ama bunun için iyi niyetli olmak süreci baltalamak isteyenlerin oyununa gelmemek gerek.ama sizler heralde aynı ortamda olsanız üzerime saldırıp had bildirmeye çalışacaksınız.yazık ya kendinize gelin.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 25 Ekim 2009 Pazar 11:14

katkıda bulunacaksınız??birkere öncelikler ülkenin genelini ilgilendiren butür konularda parti muhabbetini bir kenara bırakacaksınız.bu sorunları konuşurken siyaseti işin içersine katarsanız samimiyet ortadan kalkar kısır hizipçiliğe girersiniz.ama bakıyorumda arkadaşlar kılıçları çekmişler birilerine had bildirme sevdasında.80 önceside aynı naralar atılıyordu,sağcılar solculara solcular sağcılara had bildiriyorlardı.biri abd uşağı diğeri rus uşağı diyordu karşıdakine.peki sonuç ne oldu?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 25 Ekim 2009 Pazar 11:11

YORUMCULARI TEBRİK EDİYORUM!!Savaş naraları atmaya başlamışlar devletin ve ordunun çözemediği sorunu bunlar çözecek!!evet belki akp hatalar yapıyor olabilir evet belki yapılan plan yeterince kapsamlı değil.peki sevgili yorumcu arkadaşlar bu konuda kim hükümete destek olup bu sorunun çözümü için destek veriyor?şimdi herşeyin vebalini akp ye yükleyip tek sorumlu ve suçlu ilan etmek doğrumu?chp yada mhp bu sorunun çözümü için ne yaptı?birbirinizi cilalayıp savaş çığlıkları atarakmı bu sürece-

Yorumu oyla      18      10  
ali 25 Ekim 2009 Pazar 10:29

her konuda atıp tutan akpli arkadaşlar pkklıların gövde gösterisine neden ses çıkarmıyorsunuz niye pkkdan korkuyorsunuz yoksa birileri size aman pkkyı eleştirmeyin diye tembihmi verdi yok mu delikanlı bir akpli şu pkkyı kınayacak yuuuhhhh diyecek kahrolun diyecek

Yorumu oyla      18      10  
melis 25 Ekim 2009 Pazar 09:51

Tabi büyüyecek ne yapmamızı bekliyorsunuzki acaba susup izliyelim öylemi beklersiniz siz ak değil kara partiymiş be.Size kinimiz nefretimiz dahada çoğalıyor

Yorumu oyla      18      10  
melis 25 Ekim 2009 Pazar 09:49

Daha bu birşey değil sabrımız daha taşmadı.Sen bizim askerimizi o ........... gelirken karşılama yaptırdın bizim askerimize lanet olsun sizin gibi insanlara koca savcıyı ayaklarına götürdün ergenekondan o kadar değerli insanlar var içeride sen onları çıkarma sen bu .......... çıkar. (Noktalı yerler sansürlü)

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 25 Ekim 2009 Pazar 09:23

"SABRIMIZI SONUNA KADAR ZORLUYORUZ… GÖRECEKSİNİZ, DAHA NE GELİŞMELER OLACAK!" Sayın Beşir Atalay'ın bu sözlerinden dolayı habur sınır kapısındaki şovu gördükten sonra, sabırsızlıkla yeni gelişmeleri bekliyoruz!!!

Yorumu oyla      18      10  
sakin 25 Ekim 2009 Pazar 08:50

pıtırcık,ne özgürlüğü isteyecekler!? uyuşturucu satma özgürlüğü,beyaz kadın ticreti özgürlüğü,kumarhane özgürlüğü,kan davası özgürlüğü,berdel özgürlüğü,kaçak elektrik özgürlüğü,mafya çete özgürlüğü istiyorlar herhalde! istedikleri bu kadarcık! çok mu görüyorsun gariplere(!)

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -3- 25 Ekim 2009 Pazar 00:44

Abbas bey, fırsatını bulduğunda gözümü oyacak ve beni yolunacak kaz gibi gören kardeşe hiç ihtiyaç duymuyorum.Üstüne terbiyesizce pervasızlaştılar.Birlik için sesimizi çıkartmamamız isteniyor bizden.Beyler iyice azdı çünkü.Ülke ekonomisine 0 katkısı olanların,çalıntı elektiriklerini,yada hektarlarca toprağı,altında cipi olanların çocuklarına bakmak,sağlık giderlerini karşılamakta istemiyorum.Kürtlere özgürlük cümlesi beni zıplatıyor.Ne özgürlüğüdür istedikleri???

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı -2- 25 Ekim 2009 Pazar 00:38

veremez.Kimse bizi dağdan inenlerin askerlerimizin-polislerimizin katlinde bir sorumlulukları olmadığına ikna edemez.Efendim neymiş?Arananların içinde isimleri yokmuş.Size vur kaç yapanların,mayınları patlatanların,dağlıca saldırısının,vb faillerinin eşgali,kimlik bilgilerimi geliyordu?İnsanı eşşek yerine koymayın.Yemiyoruz.PKKnın insan,uyuşturucu,silah ticareti yaptığı hiç birimiz için sır değil.Kardeşlerimize(!) bakınız.Bunlara bayılan avrupalılara Amerikalılara verelim topunu.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 25 Ekim 2009 Pazar 00:31

Sevgili Abbas çözüm belli.Toprak reformu yapmak ve Türkiye"nin eğitim sorunundan başlayarak,şeffaflaşmak ve demokratikleşmenin önündeki tüm engellerini kaldırmak.Ancak bu çözüm gerçek çözüm olduğundan AKP-PKK"nın işine gelmez.İkisininde gerçek demokrasi ve eğitimli bir halk işine gelmez.İçi boş açılan ve işine gelenin işine geldiği gibi doldurduğu açılım paketi ve bu niyetlerle bu işin çözümü zor.Burdaki feysoloflar boşuna kılçık olmasınlar bu iş bize rağmen olmaz.Kimse bize 30 yılın hesabını ..

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 25 Ekim 2009 Pazar 00:10

Şimdi benim korkum, temiz vatansever insanlarımızın bu tepkilerine aşırı bir karşılık verilmesi... En azından bu gösterilerin arkasında "açılım-saçılım" ve onun getireceği "barış ve huzuru" (!!!) istemeyen muhalefetin bulunduğu filan söylenip orada kalsa iyi... İstanbul'daki PKK gösterilerine engel olunamayacağı endişesi üzerine Avrupa'dan PKK'lıların gelişi ertelendi... Vatandaşlarımızın bu tepkilerine de gerçekten demokrat olanlar anlayış göstermelidir...

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 25 Ekim 2009 Pazar 00:00

Terörle mücadelede hatalar yapılmıştır, bunu herkes görüyor... Gerek etkinliği yönüyle, gerekse yer yer yöntem yönüyle elden geçirilmesi gereken konular yok değil, var... Bölgenin kalkınması için terör olsa da olmasa da yapılması gereken işler var... Bölge insanının bölgede iş ve aş temin edilerek kalmasının sağlanması lazım... Ama terör örgütü ister kandırmış olsun, isterse gönüllü almış olsun, devletime, milletime, güvenlik kuvvetlerine karşı çıkan teröristin ibret için yok edilmesi lazım...

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 24 Ekim 2009 Cumartesi 23:58

Kürtçülerin gayet iyi bildiği, diğer bazı müridlerin ise okumaya üşendiği için bildiklerini düşünmediğim PKK Kongrelerinde alınan kararlara bakın... Örgütün amacı ve yol haritasında ana hedef Türkiye'nin bölünmesidir... Esas gerekçelerden hiçbiri Farsça'nın bir diyalektini serbestçe konuşulması filan da değildir, zaten sokaklarda rahatlıkla konuşuluyor... Güneydoğu'da çok yakında belki de Türkçe konuşmayı yasaklayacak terörist sempatizanlar... Yani açılım teröre çözüm gibi görünmüyor...

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 24 Ekim 2009 Cumartesi 23:56

BİR MİLLET UYANIYOR... Şimdi yapılacak şey, gerçekten birleştirici olmaktır... Kürtçülerin yorumcuları sürekli "sizin çözümünüz ne?" deyip minik beyinleriyle de "bilmem kaç senedir neden çözülmedi?" diye güya mücadeleyi anlamsız bırakıyorlar... Hangi ülkede dış destekli bölücü terör birkaç senede çözülmüştür? Bazı konuların "ne pahasına olursa olsun" çözümlenmesi şart değildir, dünyanın hiçbir yerinde bu böyle çözülmez... Terörle mücadelenin tabii ki hem silahlı, hem de sosyal yönü vardır...

Yorumu oyla      18      10