YORUMLAR
Toplam 35 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
vatandaş 18 Ekim 2009 Pazar 22:54

günlük gelişmeler üzerine dış politika olmlaz.dış pilitika milli bir hassasiyet üzerine kurulmalıdır..tribün şovlarla bir yere varmak mümkün değildir..abd ve ab dayatmaları ile asla..

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen-2 18 Ekim 2009 Pazar 20:27

“Ermenistan Cumhurbaşkanına (Özal’ın cenazesi için) buraya gelme cesaretini kim vermiştir? … adam Türkiye’ye gelecek ve siz de onun elini sıkacaksınız! … İsrail nasıl bir aysberg ise, Ermenistan da bu bölgede bir aysbergdir. Bu gün bunu hafife alabilirsiniz. Fakat ileride karşımıza büyük bir düşmanı çıkarttığımızı görürsünüz…” Ne denir Gül’ün 1993 deki “hayali cihan değen” bu sözlerine şimdi?.. Politikada büyük lokma yiyeceksin ama büyük konuşmayacaksın…

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen-1 18 Ekim 2009 Pazar 20:26

27.04.1993 günü TBMM nde konuşan ve Başbakan Demirel hakkında Ermenistan’a karşı izlediği dostane politika nedeniyle gensoru açılmasını talep eden zamanın RP milletvekili Abdullah Gül’den (meclis tutanaklarından alınma) inciler devam ediyor; “…Türkiye… Ermenistan’a yeşil ışık vermiştir… Azerbaycan işgalinin bu şekilde devamına göz mü yumacağız? … Hükümet sadece bu günü değil, geleceğimizi de ipotek altına almaktadır… Potansiyel düşmanlarına cesaret vermektedir…”

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 18 Ekim 2009 Pazar 19:50

AYDIN GEÇİNEN O ÖZÜRCÜLERİN AKLINA ŞAŞAYIM BEN ŞU PEŞİNDEN GİTTİKLER SOYTARILARA BAKIN..

Yorumu oyla      18      10  
erol 18 Ekim 2009 Pazar 18:13

haklı, zaten protokolu kendilerinin hazırladığınıda söylemişlerdi, halkımız balık hafızalı ya, günü geldiğinde gündeme öyle bir konu atarlarki(mesela ATATÜRK ü koruma kanunu, din şurasından çıkan sonucun uygulamaya konması gibi) millet ekranlarda ateşli ataşli konuşurken açıveririler sınırı

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ekim 2009 Pazar 16:22

ABUZER VATANDAŞ;Öyle sağa sola kıvırtma kimmiş o kripto kimlikliler burada siz gibi herşeye karşı çıkıp ucuz slogan atmayan sadece üçbeş arkadaş var,hasan tahsin,silivrici,ben,teyze,turgut arkadaş ve biriki arkadaş daha??zaten bu sözünde saçmalığın daniskası ya burada rumuzlarla yorum yazıyoruz yani kimliklerimiz tabiki gizli yada gerçek isimlerimiz değil:))zaten burada önemli olan fikirler isimlerin önemi yok.sen gibi abd de yaşayıp türklük taslamıyoruz enazından.sen neden ülkende değilsin?

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 18 Ekim 2009 Pazar 15:41

Teyze çok güzel buyuruyorsunuzda,adam bu sutunlara yorum yazıyor," AB ci olmak vatan hainliği imiş"!AB de yaşayan Halkların kişibaşı yıllık geliri ortalama 30 bin dolar.Kendi Ülkesindeki halkların veya AB dışında yaşayan Halkların kişi başı gelir ortalaması,ABD-Japonya-Norveç hariç 500 doları bulmuyor.Bunu görebilecek zekaya sahip DEĞİL,çıkıp da bu sutunlarda gevezelik yapabiliyor.Bilgilenmek,dünyayı algılamanın tek yöntemi olduğunu bilmiyormu?Bıktık CÜBBELİ ve CÜBBESİZ AHMETLERİN MÜRİTLERİNDEN.

Yorumu oyla      18      10  
YABANCI SEVİCİLİK KENDİNDEN KAÇIŞTIR! 18 Ekim 2009 Pazar 15:34

BEN çift pasaport taşıyorum. Anlayacağınız hem Türk hem de bir AB kurucu devletin kimliğini. Ancak AB ci değilim. Bu AB kararını veren kimseler halka danışarak almadılar bu kararı. Ha... onaylattılar ve de onaylatmaya çalışıyorlar. AB ülkeleri zannettiğiniz gibi güğllük gülüstabnlık değil, ayrımcılığın daniskası uygulanıyor. Ülşkelerinin başındaki kişilere bakın, soytarı sıfatı taşıyor. Sarkozy, Belluskoni vs...özgürlük ve demokrasi adına, Irakı, Afganistanı, yağmalayan yıkan kimler?

Yorumu oyla      18      10  
yüz yıl önce, yüz yıl sonra 18 Ekim 2009 Pazar 15:27

Yüz yıl önce yaşananlar size acı verir yoksa, ybu günlerde yaşananlar? Saz çalıp türkü söylemenin günah ilan edildiği bir dönemde aşık sormuş softaya, Şeytan bunun neresinde? BUGÜNLER DE SAZ ÇALMAKDA TÜRKÜ SÖYELMEKTE VE HATTA KÜFÜR VE HAKARETDE AB UYUM YASALARI SAYESİNDE SUÇ OLMAKTAN ÇIKTI YADA ÇIKARILIYOR. Be hey, adaleti sadece kendine yontan kardeşim. sende bal gibi bilirsin ki; yüz yıl önce kaybeden sadece Ermeniler olmadı. Türkler, Kürtler, Rumlar, kısacası tüm Osmanlı tebeası oldu.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 18 Ekim 2009 Pazar 15:04

Gönderen: Hasan Tahsin Tanrım bazılarını neden KUŞ BEYİNLİ olarak yaratmış bir türlü bulamıyorum.---Bir ŞEY zıddıyla bilinir.Güzelin güzel olduğunu ÇİRKİNİN VARLIĞINDAN biliriz.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 18 Ekim 2009 Pazar 14:51

"AB" ci OLMAK NE KADAR KÖTÜ BİRŞEY OLDUĞUNU AB de bulunan ÜLKELERİN DURUMUNA VE ab DE BULUNAN halkların DURUMUNA BAK ve iyice öğren.Seni okutan öğretmenlere, seni bu kadar CAHİL ve CÜHELA vaziyette bırakan ebeveyinlere ve etrafına yazıklar olsun.Sizin gibilerle aynı topraklarda yaşamaktan iğreniyorum.BU KADAR CAHİLLE aynı ülkede yaşamak zorundamıyım diye kendimi kınıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 18 Ekim 2009 Pazar 14:48

Dingilin önde gideninin biri Vatansever olmanın AB karşıtı olmayla aynı olduğunu zannediyor. kendisine suç bulmuyorum,cehaletine veriyorum. Bak ben allahına kadar VATANSEVERİM ve de aynı zamanda AB ciyim.Düşün bakalım küçük beynin böyle bişeyin olabileceğini çözmeye yetecek mi. Tanrım bazılarını neden KUŞ BEYİNLİ olarak yaratmış bir türlü bulamıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
KÜLTÜRÜ KIT 18 Ekim 2009 Pazar 14:39

Kültürüm kıt olduğu için "SOYKIRIM NEDİR, SOYKIRIMCI KİME DENİR" bilmiyorum. Birileri 1915 BÜYÜK FELAKETİ. BOSNA'yı ve KARABAĞ'ı karşılaştırarak anlatırsa memnun olurum. Hangisi SOYKIRIM'dır? hangisi DEĞİLDİR? Örneğin İKİ DEVLET SAVAŞIRSA MI? YOKSA SAVAŞDA KENDİ VATANDAŞINI KESTİRİRSE Mİ? H A N G İ S İ

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 18 Ekim 2009 Pazar 14:02

Çeşitli görüşlerden FANATİK KARDEŞLERİM; Sarkisyan'ın bir lafıyla birbirinize düşmeyiniz... Hepimiz aynı bayrağın altındaysak (kripto kimlikli alçaklar hariç) birbirimize sövmek yerine bırakın bir sene sonrasını bekleyelim... Bakalım kim haklı çıkacak... Benim düşünceme göre yandaş medya bu iş olmaz da sınırın açılması gerekirse, yani Sarkisyan haklıysa, şimdiden itibaren AZERBAYCAN'A KARŞI TÜRKİYE'DE KAMU OYU OLUŞTURMA HABERLERİ YAPACAKTIR... Böylece "hepimiz Ermeniyiz" dedirtecekler...

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ 18 Ekim 2009 Pazar 13:47

Burada yorum yazan bazı kimsler Başbakan'a Tayyip Efendi derken Sarkisyan'a "sayın" diye hitap ediyorlar.. Bu kadarına ne denir?

Yorumu oyla      18      10  
MEHMETÇİK 18 Ekim 2009 Pazar 13:13

HASAN TAHSİNE T.cumhuriyetinin başında kim olursa değil AKP den başka kim olursa zarar vermez AKP zarar vermese azeriler niye protesto ediyor? Kim olduğuma gelince NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE Sana gelince yorumların yandaş yalakalarla ÖRTÜŞÜYOR.O ismi KİRLETME,o isim düşmana ilk kurşun sıkan kişiye ait.O ismi ebeveynlerin sana vatansever olasın diye vermişler ama sende ters tepki yapmış ABD ve AB'ci olmuşsun.Seninle hemfikir olan yorumcuları biliyorum hepsi senin gibi.

Yorumu oyla      18      10  
KATİL İLE DANS EDİLİR Mİ? 18 Ekim 2009 Pazar 13:05

Azeri milletvekili hanım Sarkisyan için, O bir katildir! O katili BURSA da agırladınız, biz Azerileri yaraladınız demeye getirdi. AZERBEYCAN TOPRAKLARI İŞGAL ALTINDA İKEN, BİR MİLYON SÜRGÜN VAR İKEN, SOYKIRIMCI KATİLLER YARGILANIP MAHKUM EDİLMEMİŞKEN, kim kimle barışıyor? Ermeniler OSMANLIYA ihanetleri ve verdikleri zarar için, soykırım, vb. gibi agır itham ve iftiralardan vazgeçmedikce,TÜRKÜN, ERMENİ ile BARIŞMASI çok zor! SARILAMAK İSTENEN YARALAR MI, YOKSA SAKLANILAN YARASALAR MI?

Yorumu oyla      18      10  
BAHRUZ AZERBAYCAN 18 Ekim 2009 Pazar 12:15

SARKISYANA SAYIN DIYORSANIZ, ERMENI KANI AR KANINIZDA... BU KADARI DA FAZLA..

Yorumu oyla      18      10  
MAZLUM 18 Ekim 2009 Pazar 12:08

MALESEF SARKİYAN DOĞRU SÖYLÜYOR SEN GEL ÜLKEDE BU KADAR SAFTORİKE VE BESLEME YALAKALARA ANLAT BU DURUMU TAYYİP ERDOĞANIN ŞOW YAPTIĞINI YALANLA DOLANLA HALA TÜRK MİLLETİNİN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA ALDATMAYA DEVAM EDİYOR SON GÜNLERDEKİ YAŞANAN REZİL

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 18 Ekim 2009 Pazar 11:50

Sayın Sarkisyan bile gerçeği dile getirmiştir.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 18 Ekim 2009 Pazar 11:35

Sayın Sarkisyan bile gerçekleri söyleme gereği duymuştur!

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 18 Ekim 2009 Pazar 11:34

Uluslararası ilişkilerde dahi içine düştüğümüz hazin durumu sayın Sarkisyan dile getirmiş.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 18 Ekim 2009 Pazar 11:32

Sayın Sarkisyan bile gerçekleri ifade etmiş, bravo.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 18 Ekim 2009 Pazar 11:21

Sayın Sarkisyan bile gerçeği ifade etmiş:Ermenistan Devlet Başkanı Serj Sarkisyan, Başbakan Erdoğan’ın “Karabağ işgali bitmeden sınırlar açılmaz” sözlerini sadece kamuoyunu rahatlatmak için söylediğini iddia etti

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 18 Ekim 2009 Pazar 11:17

Türkiye Cumhuriyetinin başında kim olursa olsun, ister Tayip Erdoğan,İster Deniz Baykal olsun,Türkiye Azerbaycana zarar verecek politikalardan uzak durur.Am Şanlı Türk ordusunun neferinin simgesi olan émehmetcik" simgesinin arkasına sığınarak yorum yazan kişi, adım gibi biliyorum ki sen Ermeni Taşnak örgütü veya Hınçak örgütü adına yorum yazıyorsun.Buradaki yorumcuların çoğunluğuda bunun farkında.Şimdi çıkılp elli çeşit nick ile bana yanıt vermeye kalkacaksın.

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ 18 Ekim 2009 Pazar 10:15

Tayyip ne demşse O!.. Cumhuriyet tarihinin en karizmatik, en halktan yana, sözüne en güvenlir lideri kim?

Yorumu oyla      18      10  
Yorum ekledim 18 Ekim 2009 Pazar 09:52

Başbakan Erdoğan Azerbaycan sokaklarına niye konuşsun? Erdoğan protokol imzalanmadan önce gitti Azerbaycan Parlemantosu'nda bütün dünya kamuoyuna konuştu. Sözlerini tane tane Türkiye başbakanı olduğunu vurgulayarak söyledi. Asıl Sarkisyan Azerbaycan sokaklarına konuşuyor. Azerbaycan Türkleri'ni tahrik etmek, bazı olumsuz hareketlerde bulunmalarını sağlamak bunu da basın yolu ile manşelere çekmek istiyorlar. Böylece Türkiye ve Azerbaycan'nın arasını açmak istiyorlar. İşleri fitnecilik.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 18 Ekim 2009 Pazar 09:13

sokakta da konuşsan mecliste de konuşsan lafın gideceği adres bellidir! sen de duyduğuna göre mektup doğru adrese gitmiş demektir sarkisyan efendi! ya karabağ'ı boşaltacaksın ya da avucunu yalayacaksın! bu iş bu kadar basit! haa o zaman yılbaşını da beklemeye gerek yok! hemen açılır kapılar merak etme!

Yorumu oyla      18      10  
meral 18 Ekim 2009 Pazar 08:51

bizdeki kanıda aynen öyle.dogru herzaman tekdir.Niye imzalıyorsun o zaman degil mi?

Yorumu oyla      18      10  
MEHMETÇİK 18 Ekim 2009 Pazar 08:48

Türkiyede 180 derece farklı gösterilen protokolün ne olduğu ne yazıkki uyduruk ermenistan tarafından kasımpaşalıların bile anlayacağı dilden açıklanıyor.Ne demeye getiriyor?( ERDOĞAN TRÜBİNLERE OYNUYOR).

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 18 Ekim 2009 Pazar 04:47

ÖZÜRCÜLER İMZALARINIZI GERİ ALMAK İÇİN TÜRK ULUSUNDAN ÖZÜR DİLEYİN..BU İŞLERDE AVUKATLIK FELAN SÖKMEZ..HAYDİ BAKALIM.SOYTARILARA ALET OLMAYIN...

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 18 Ekim 2009 Pazar 04:30

siyasette böyle ikili oynanmaz...katik komutan sarkisyanın yaptıkları yakışmadı kendisine amm yakışır canım yakışır bunlar soytarı kılıklı siyasetçi.

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 18 Ekim 2009 Pazar 04:29

hopbala...yine oyuna geldik...temizleyin bakalım bunları akepe liler...

Yorumu oyla      18      10  
doğrucu 18 Ekim 2009 Pazar 02:40

KİMİN KONUŞMALARI DAHA İNANDIRICI? SARKİYAN'ın mı? ERDOĞAN'ın mı?

Yorumu oyla      18      10  
Kerim 18 Ekim 2009 Pazar 01:33

AKP'liler bu işe ne diyor?

Yorumu oyla      18      10