YORUMLAR
Toplam 21 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Abuzer Abbas 6 Ekim 2009 Salı 04:03

Turgut Özakman'ın kitaplarını Amerika'ya getirtip okuyorum, çevremdeki Türk arkadaşlara da okutuyorum... Tarihi sevdiren kişilerden birisi Turgut Özakman... Ele alış tarzı ikinci cumhuriyetçileri, Kürtçüleri ve hilafetçileri kızdırıyor olabilir ama önemli değil... Doğruları söylemiş olması yine yukarıda saydıklarımın tepkisini çekmiş, kimin umurunda!!! Helal olsun, iyi söylemiş... Allah şifa versin rahatsızlığına da...

Yorumu oyla      18      10  
Y O R G O 6 Ekim 2009 Salı 00:04

Emniyette bizler için özel dosyalar tutuluyor. Sormak isterim Almanya'da RAMAZAN için benzer bir dosya var mı? Kiliseye arkama bakarak gidiyorum, ama gelinimle Ramazan ayında EYÜP SULTANA gönül rahatlığıyla.Sy.SAKİN ağzının yandığını söyler. Haklıdır. Ama koskoca 600 yıllık OSMANLI'da kardeşce yıllar geçtikten sonra Dış Güçlerin ve İTTİHAT ve TERAKKİ hiç mi suçları yok? Şu ATA'mızın devlet adamlığına bakınız ki savaştan sonra Papandreu'yu büyük saygıla karşılamış. Bugünküler yapar mı? Saygılar.

Yorumu oyla      18      10  
Y O R G O 5 Ekim 2009 Pazartesi 23:46

Bana hak verene de vermiyene de tüm kardeşlere can-ı gönülden TEŞEKKÜR ederim. İçim yandığı için yazdım. Şayet kırdımsa özür dilerim. Hollanda'da bir Türk kızıyla tanıştım, Polisti, gurur duydum. Batı Trakyada TÜRK KIZI SULTAN YUNAN ORDUSUNDA MUVAZAF SUBAY olduğunu duydum sevindim. Oğlum geçmişte ÖYS sınavında ilk 100 içindeyken HARB OKULU'ndan davetiye alıp müracaat ettiğinde DEFOLUSUN deyip almadılar.5 RUM arkadaşım varsa 100 Türk arkadaşım var. Kızım kadar sevdiğim GELİNİM de TÜRK. (1)

Yorumu oyla      18      10  
sakin 5 Ekim 2009 Pazartesi 20:56

yorgo,almanya'da bilirler mi bilmiyorum ama türklerde bir söz var "sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş"! bizim ağzımız çok yandı yorgo'lardan agop!'lardan!

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ-2 5 Ekim 2009 Pazartesi 19:48

Bu güne kadar hangi Kürt kökenli kardeşimiz, Yorgo'ya tanınmayan olanaklardan kendisi için yakındı? Tabiiki öyle bir şey olmadı da olamaz da. Eğer amaç demokrasi ise, Erdoğanın demokratik açılım pusulası yanlış yönü gösteriyor. Anayasaya göre eşit haklara sahip denilse de, uygulama öyle değil gayrimüslim, Rum, Ermeni ve Yahudi kökenli Türk Vatandaşlarımız için. Şu sitedeki gayrimüslim yorumcular içerisinde ne yazık ki bir Yorgo çıktı "KRAL ÇIPLAK" diye haykırma cesaretini gösterebilen.

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 5 Ekim 2009 Pazartesi 18:46

Yorgo arkadaşımın sözleri demokrasinin d sinden bi haber eşitlik açılım saçılım masalları anlatan Akp hükümeti ile yandaşlarından kaçının yüreğini gerçekten burktu çok merak ediyorum. Bu vatansever gayrimüslim ve en az hepimiz kadar "Türk oğlu Türk" dostumuzun haklı ve zarif yakınmaları ile benim içim cızz etti doğrusu.

Yorumu oyla      18      10  
ARC 5 Ekim 2009 Pazartesi 18:37

Cok haklisin YORGO. Ama biliyorsunki Kürt, Cerkez vs. vs kökenli vatandaslarimiz vekil, savci hatta cumhurbaskani olabiliyor. Dini inanclara gelindi mi zurna zirt diyor. Ben "ne mutlu Türküm" diyenlerdenim ve dini inanclara göre ayirim yapilmasini yanlis buluyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 5 Ekim 2009 Pazartesi 18:19

"Yorga"Kardes Taleplerinde Cok Ama Cok Haklisin!!.Sen,Senin Tarafindan Kiracaksin Zinciri,Biz,Bizim Tarafdan Kiracagiz(Bu Hain)Zinciri!!Bir Gün Kavusacak Ellerimiz!!.Bütün Anadolu Uyandigi Zaman!Bu Hainler Kacacak Yerde Bulamayacak!!Zira,Fatih`in Torunlari"UYANDILAR"!!Kanmazlar Bir Daha!.Bak Yok Birbirimizden Farkimiz!!Sahte"Türk"ler Girdi Aramiza!!Ayirdi Bizi Bizden!!Biraz Daha"SABIR"Kardesim!!.Insallah"ADALET"Anadolu`ya Gelecek-Yerlesecek!!BirDaha Gitmemek Uzere!!Yeterki Biz Uyanalim!Kardesim!

Yorumu oyla      18      10  
AKP=ABD YE KÖLELİK+AB YE KULLUK 5 Ekim 2009 Pazartesi 18:19

Yahu oldu olacak şu devletimizin adını "Osmanlı Cumhuriyeti" diye değiştirin, tüm etnik kökenli vatandaşlarımız sağ siz selamet!

Yorumu oyla      18      10  
AKP AÇILIMI=ERGENEKON+KÜRT+ERMENİ +DENİZ FENERİ= SONUN HÜSRAN SULTAN I.ERDOĞAN 5 Ekim 2009 Pazartesi 18:17

Biraz da Yorgo'nun dediklerini kulağınıza küpe yapıp açılsanız ha sözde Demokrat ama özde teokrat sayın Başbakanımız?

Yorumu oyla      18      10  
Y O R G O 5 Ekim 2009 Pazartesi 16:20

"Fransa devletinin vatandaşına FRANSIZ, İtalya vatandaşına da İTALYAN denir" yani demek istiyor ki "TÜRKİYE VATANDAŞINA DA T Ü R K denir" değil mi, KADİR.? Öyle ise ne zaman beni POLİS yapıyorsunuz? Ne zaman SAVCI, HAKİM yapıyorsunuz? Oğlum okula gitmek istiyor. Ne zaman onu HARP OKULUNA ALIYORSUNUZ? Türklüğümle gurur duyuyorum. NE ZAMAN GAVUR DEMEKTEN VAZGEÇİYORSUNUZ? HEM TÜRK HEM GAVUR OLMAK İSTEMİYORUM. NE ZAMAN ADAM GİBİ ADAM OLACAKSINIZ? Almanyadaki RAMAZAN'ın böyle dertleri var mı? Y O K

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 5 Ekim 2009 Pazartesi 15:06

işgal edilmiş bir ülkenin tahtına oturduğunu.istanbulda esir tutulduğunu hiç düşünüp önemsemedik.vahdettin ne hain nede kahramandı.vahdettin değilde o tarihte tahta yavuz selim bile otursa vahdettinden fazla birşey yapamazdı.ama sizce bunların önemi yok değilmi hain padişah slognı çok hoşunuza gidiyor. sultan reşat bile bildiğiniz anlamda padişah değildi,vahdettin tutsaktı ve fetvalar yada çıkan karalar vahteddinin insiyatifinde değildi.ÇARESİZ BİR TUTSAKTI O ÜLKESİNE HÜMEDEBİLEN HÜKÜMDAR DEĞİL.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 5 Ekim 2009 Pazartesi 14:56

Bizler bin yıllık tarihimizi biliriz ama yakın tarihimiz karanlık yada fludur.sebebi ise maksatlıdır.ve sağolsun halkımız arştırmak ve okumaktan çok konuşmayı ve ahkam kesmeyi sever.bu huyuda garip ve komik söylemlere yol açar.yıllarca vahdettinin hainliğinden sözettik,vatanı satmakla halkına ihanetle suçladık hiç düşünmedik hiç araştırmadık.vahdettin tahta nasıl ve ne şartlarda oturdu,vahdettinin tahta geçtiği zamandaki padişahlık müessesinin acziyetini bilmeden,vahdettinin savaş kaybetmiş ve-

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ 5 Ekim 2009 Pazartesi 14:37

Seçkin; "Turgut Özakman, Cemal Kutay gibiler tarihten ne anlar. Onları değil dinci tayfanın tarihçilerini araştırmalarını dikkate alacaksınız. Kurtuluş Savaşı yoktu diyeceksiniz.." PEKİ, MADEM SEN İY BİLİYORSUN: 1. K.S. KAÇ YIL SÜRDÜ? 2.SAVAŞTIĞIMIZ 7-DÜVEL / SAVAŞ İSİMLERİ? 3.KAÇ ŞEHİT VERDİK? 4.KAÇ İNGİLİZ ÖLDÜRDÜK? 4.K.S. ESNASINDA HANGİ DEVLETE NE KADAR SUBAY GÖNDERDİK? NEDEN?

Yorumu oyla      18      10  
Seçkin 5 Ekim 2009 Pazartesi 14:04

Turgut Özakman,Cemal Kutay gibiler tarihten ne anlar.Onları değil dinci tayfanın tarihçilerini araştırmalarını dikkate alacaksınız.Kurtuluş Savaşı yoktu diyeceksiniz,Vahdettini Kahraman göstereceksiniz,Atatürk'e mason,veledi zina,deccal,sebateyist demelisiniz.Bu adamları önemsemeyin bunlar İngiliz Fransız ajanı.Atatürkü onlar yarattı masal yazıp resmi tarih üretiyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
Seçkin 5 Ekim 2009 Pazartesi 14:00

Atatürk din bağını nasıl yok etti?Kürteleri mi hristiyanlaştırdı?Türkeleri mi Yahudileştiridi?Bir kere din bağı derken aleviler ile sunniler arasında bağ kuramayanlar kendi inançlarını dayatmaya çalışmaktan sıkılmazken sunni çözümler yaratma peşinde koşuyorlar.Bu ülke din temelli bir devlet olarak kurulmadı,bunu kimse de değiştiremeyecek.Türkiye Cumhuriyeti ümmet,kabile,etnisite,köle anlayışlarını arkada bırakarak vatandaşlık temelinde kurulmuştur.Bunu da değiştirecek bir güç yok.

Yorumu oyla      18      10  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 5 Ekim 2009 Pazartesi 13:59

Hala Hikayelerle Bizleri Uyutmaya Calisiyorsunuz!!Bu Utanc Sizlere Yeterde Artar Bile!!.Gercek Tarih Yazilmadikca(Cumhuriyet)Acilim-Macilim Bir Ise Yaramayacak!!.Ben Kürt Degilim!Ama O Zaman Kürtlere Nasil Bir Oyun Oynandigini da Görmemezlikten gelemem!!.Ozakman Bu Hikayeleri Birak Artik!!.Seyh Sait Ankara Tarafinda Böyle Bir Harekete Zorlandi!Sebebi Kürt Asiretlerini Sindirmekti!Bu Plan da IT`cilerin"Ermeni"Plani Gibi Basariyla Uygulanmisdir!!.Tüm Bunlarin Sorumlusu"Selanik=Hain=Dönme"leridir!.

Yorumu oyla      18      10  
ramazan akbudak 5 Ekim 2009 Pazartesi 12:23

Türklerle Kürtler arasinda bir Din bagi vardi.Mustafa Kemal onuda yok etti.Artik hic bir bagimiz yok bir Türk öldüren su kadar sevaba girer diyen bir ulu hainin neresi devrimci?neresi seyh? Erzincana Alevilerin destegini almak icin yanindaki iki yüz atli ile gidiyor,birde ziyafette kesilecek koyunlar icin dokuz kasap götürüyor.Niye? Alevinin kestigi yenmezmiste ondan.Bereket Alevi dedeleri akilli insanlar,o an anliyorlar bunun ne musubet oldugunu,isyana katilan pek alevi yoktur.

Yorumu oyla      18      10  
ramazan akbudak 5 Ekim 2009 Pazartesi 12:17

Hak la sorumluluk paralel yürümeli.Sen her seye sahip ol,hatta cumhur baskani bile ol sonrada yok efendim alt kimlik üst kimlik.Dua edinki daha demokrasiyi tam kavramamis bir ülkede yasiyorsunuz.Batida caniniza okurlardi.Alman otobahninda alman polisi dögdünüz ,alman ne yapti?sadakayi kesti.acinizdan geberdiniz simdi her biriniz bir alman ajani oldunuz.Alman bilmiyormu bu ülkesinde her rezaleti yapanlarin kendilerinede faydasi olmayacagini.Ne ürettiniz?Hangi bilim adami cikti icinizden.?

Yorumu oyla      18      10  
ramazan akbudak 5 Ekim 2009 Pazartesi 12:12

Birileri maksatli olarak tersine tras ediyor.Tabi avrupanin sadakasi,pkk nin parasi atata bildigin kadar.Ben kirk yildir almanyadayim.Türk ve Alman vatandasiyim.Alman vatandasi olmayan Türklere Deutsch türken yani alman türkü,alman vatandasinin bir eklemeye ihtiyacgörmeden Deutscher yani Alman denir,Türkceni konus,dinini yerine getir,kasrisan yok ama Almansin.Tersini idda edersen demezlermiki daha ne halt ariyorsun burda.Sevmiyorsan gidersin,iste o kadar.

Yorumu oyla      18      10  
kadir 5 Ekim 2009 Pazartesi 11:00

Resmi olarak Fransa devletinin vatandaşına Fransız denir, İtalya vatandaşına da İtalyan denir..

Yorumu oyla      18      10