YORUMLAR
Toplam 17 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
doğrucu 22 Eylül 2009 Salı 22:08

Sy.Goncagül, canavar bir millet değiliz ama milyonlarca adamdan topu topuna 2 BİN RUM 40 BİN ERMENİ kalmış. Onlar da diken üstünde. Gitti gidecek. Yaşar Kemal'ın DEMİRCİLER ÇARŞISI ve Orhan Kemal'ın KANLI TOPRAKLAR adlı eserlerini okursanız nasıl bir millet olduğumuzu daha iyi anlarsınız. "700 SENEDİR HATA YAPMIYAN TEK MİLLET: TÜRKLER"(Zülfü Livaneli)

Yorumu oyla      18      10  
doğrucu 22 Eylül 2009 Salı 20:28

Sy.Goncagül der ki:"Türkler canavar bir millet olsaydı asırlarca hükmettikleri topraklarda adam kalmazdı".Evet canavar değiliz ama adam da bırakmamışız.alt tarafı 2BİN RUM 40BİN ERMENİ,onlar da diken üstünde,gidecekler ama Patrikaneleri istemiyor.Fırsatı bulsak 100sene önce yaptığımızı aynen yine yaparız.Kafa aynı kafa.Yaşar Kemal'in DEMİRCİLER ÇARŞISI ve ORHAN KEMAL'ın KANLI TOPRAKLAR kitaplarını okursanız anlarsınız nasıl millet olduğumuzu!Eski PERA'yı şimdiki BEYOĞLU'yu karşılaştır gör farkı

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 22 Eylül 2009 Salı 15:20

TOTEM, onlar bizimle uzlassin, biz onlarla degil. Bu farki kafan aliyormu?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 22 Eylül 2009 Salı 15:08

KONUNUN NE OLDUĞU FARKETMEZ!!Bazı arkadaşların tavırları ve yaklaşımları tek tip..konu ister kürtler olsun,ister rumlar,ister ermenile yada araplar yada başka ülke yada ırklar bu arkadaşlar hepsine kin ve öfke ile yaklaşıyorlar.uzlaşma yada sorun çözme litaratürlerinde yok.hepsine karşılar hepsine saldırıyorlar.sizce bunun sebebi ne?bu arkadaşlar neden bu derece kin ve öfke dolular?neden hiçbir sorunun çözülmesini istemiyorlar?bu soruların cevapları için bu arkadaşların ağababalarını irdeleyin..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 22 Eylül 2009 Salı 14:47

yine ezberden ve atışma güdüsü ile desteklenmiş yorumlar.düşünmeye analiz etmeye gerek yok değilmi?sallarsın iki slogan olur biter,karşı düşüncedekilere de liboşlar diye hakaret edersin aklınca burnun kaf dağına ulaşır.artık bu sığlıktan gerçekten yoruldum.sizler ne demesini beklerdiniz ermenilerin?yada ne söyleseler sizi mutlu ederdi?tabiki adam ülkesinin çıkarlarını savunacak onunda bir iç politikası var.söylemlere değil sonuca bakın.ermenilerin okadar çok söz hakkı varmı sanıyorsunuz?

Yorumu oyla      18      10  
Bismarck 22 Eylül 2009 Salı 14:04

tüm yorum yazan arkadaşlara selamlar, ben de türküm, ermenilerin ne yaptığının ve ne yapmak istediğinin de farkındayım, fakat tek taraflı düşünüp de onların tuzağına düşmememek lazım, onların penceresinden bakıp, oyunu onlar gibi oynayıp, şartları değiştirmemiz lazım, çünkü onlar atttıkları her adımmın karşılığını da ölçerek davranmaktadırlar, uluslararası ilişkiler böyledir, duygusallığa yer yoktur.

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 22 Eylül 2009 Salı 13:47

(düzeltiyorum)türklüğümle gurur duyuyorum

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 22 Eylül 2009 Salı 13:25

Mücteba Bey, siz sabahtan aksama kadar ömür boyu tesekkür edip özür dileyip önlerinde diz cökebilirsiniz. Elinizde olsa TC topraklarinin bir kismini da hediye edebilirsiniz. Baska derdiniz var mi?

Yorumu oyla      18      10  
22 Eylül 2009 Salı 13:18

sana hatıra olarak 5-6 tane türk aliminin isminide öğreteyim.ibn rüşt-ali kuşçu-buruni-farabi-ali bin abbas-ali bin rıdvan-ibni batuta-ibni haldun-razi-uluğ bey-ali bin isa. şimdilik aklıma gelenler bunlar istersen devamınıda gönderirim

Yorumu oyla      18      10  
22 Eylül 2009 Salı 13:11

benim ermenilerden veya başka milletten özür dileme gibi bir niyetim yok.bir türk olarak 1.dünya paylaşım savaşında benim silalemden ermeni düşmanı veya katili olan tek bir şahıs yok.olsa olsa meşru müdafa hakkını kullanan insanlar vardır.ne yapacaktı yani türkler rus ordusuna yardım ve yataklık eden ermenilere çiçekmi atacaktı.erzurumda camide anası babası çocuğu yakılan insan ne yapacaktı.özür dileyeceksen kendi adına dile sülalende katil varsa oda senin sorunundur bunuda bilesin

Yorumu oyla      18      10  
Fazla açılmayın, boğulursunuz! 22 Eylül 2009 Salı 13:08

neden mi? unutmayınki bu ülkede biz birbirimize muhtacız! etnik kökeni farklı gruplardan meydana gelmiş,farklı milletlerde olduğu gibi farklılıkları olan, ideal olmasa da bir milletiz. aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz!İntikam,İnkar,İhanet,İşbirlikcilik, İşportacılık,gibi değerlere sahip olanlar hiç bir şeye kadir olamazlar. akp gibi milli iradeye hakim olduğunu sanan bir bir zihniyete güvenerek fazla açılıp saçılmak kime ne kazandırır?

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 22 Eylül 2009 Salı 13:06

bak dostum ben sana sadece çoğul eki kullanarak konuşmaman gerektiğini yazdım.eserden bahsedeceksek orhun yazıtlarını senin baban yazmadı herhalde.ibn-i sina da ermeni değildi mesela.ayrıca cebir-geometri-astronomi coğrafya vs konularındaki türk bilginlerinden bahsetmeye gerek bile duymuyorum..ayrıca ben bir türk olmaktanda hicap duymuyorum ve türklüğümlede gurur duymuyorum.türkler canavar bir millet olsaydı asırlarca hükmettikleri topraklarda adam kalmazdı.arif olan anlar.gelelim özür meselesin

Yorumu oyla      18      10  
Müçteba Yetişen 22 Eylül 2009 Salı 12:17

Yorumuma iki bayandan itiraz gelmiş;O zaman nazik biçimde yanıtlayayım.Sen bana sana ait tek bir tane Kültürel unsur-eser göster,patenti başkasına gönderme yapmayan...Bakınız cici bayanlar;bir devlet tebasının esenliğini gözetmek onlar arasındaki uygun olmayan çekişme ve kavgaları da önlemek zorundadır.Bunun darbı harbi,sulhu sükunu olmaz.Birçok farklı gruplardan meydana gelen devletler o harp ortamında da gerginliği önlemiştir.Ama Almanya gibiysen o cinayeti sen işler işleyenleri teşvik edersin

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 22 Eylül 2009 Salı 12:08

Müşteba sen tarihi öğrende gel.İçinde debelendiğin aşağılık kompleksin için bilim bir şey yapabilirmi bilmiyorum.Sen kimsin,kimlerdensin ve insan içine çıkman için 1000 yıl Ermeni sana hangi katkıları yapmış bilmem.Yazdıklarına bakılırsa başarılı bir çalışmada olmamış.Durumun vahimken Ermeniye olmadığı şekilde anlam yükleyip üstüne birde teşekkür edip iyice gülünç duruma düşme.Bu kişisel tavsiye.Senin gibi bir meczupla,eminim atalarımında atalarınla hiç bir bağı,karşılaşmışlığı bile olmamıştır.

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 22 Eylül 2009 Salı 11:44

sn yetişen.çoğul takısı kullanarak özür dileme hakkını kim verdiki size.belki size adam sayılmanız için bazı şeyler katmışlardır ermeniler.şahsen bana kattıkları bir şey yok.dünyanın 1. paylaşım savaşında türkler ve ermeniler birbirlerine girmişler neticede her devlet gibi osmanlıda kendini korumak zorunda kalmıştır.belki siz bunun tersini düşünebilirsiniz özürde dileyebilirsiniz ama çoğul takısını kullanmayın buna en azından ben katılmıyorum.benim için t.c.nin menfaatleri ön şarttır.

Yorumu oyla      18      10  
MÜÇTEBA YETİŞEN 22 Eylül 2009 Salı 11:00

Türkiye,Ermenihalkından(Ermenistandakiler bu halkın cüzi bir kısmı)ÖZÜR DİLEMEDİKÇE,Dünyada hiçbir değer kazanmayacaktır.ERMENİLERden sadece özür dilemek de yetmez,onlarla tanışıklığımızın başladığı BİN yıldan bu yana bize kattıkları,bizi insan içine çıkabilir duruma getirdikleri için de teşekkür borçluyuz.Yani biz ERMENİLERDEN HEM ÖZÜR DİLEYECEĞİZ.HEM DE TEŞEKKÜR EDECEĞİZ.Bunlar olmazsa kimse bizi adamdan saymaz.ERMENİLER Dünyanın saygın halklarındandır.Onların olduğu yerde esamimiz okunmaz.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 22 Eylül 2009 Salı 00:57

Adam dediysem lafın gelişi, Sarkisyan yani, daha ne desin??Libolar iyi okuyun ne dendiğini??

Yorumu oyla      18      10