YORUMLAR
Toplam 37 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
t.g. 10 Eylül 2009 Perşembe 13:29

bakan doğru söylüyor bunlara oy verenler oldukça suçlu hep vatandaş olacaktır

Yorumu oyla      18      10  
KARTALLIKAZIM 10 Eylül 2009 Perşembe 13:03

Aynı yer, aynı dere. 1995’ti sene. * Kimdi belediye başkanı? Şimdiki Başbakan. Kimdi İSKİ müdürü? Şimdiki Çevre Bakanı. Asfaltta kayıkla geziyoruz... Kimdi kayık müdürü o günkü? Ulaştırma Bakanı bugünkü.17 yıldır belediyede,7 yıldır iktidarda.

Yorumu oyla      18      10  
vatan 10 Eylül 2009 Perşembe 11:14

oh olsun sana istanbul halkı az bu felaket sana!15 senedeir istanbul u 7 senedeir memleketi yönetiyorlar,hala suçlu halk diyor (...) imar izni senin elinde, hatta yapılsa dahi yıkma hakkı da senin elinde! 1995 te r.t.e belediye başkanı iken aynı felaket oldu,nenden ders almadınız.işinizi savsakladınız?bu felaket az sana istanbul halkı sen oy verdikçe,

Yorumu oyla      18      10  
Utanın! 10 Eylül 2009 Perşembe 09:59

Oralara imar izni veren kim, kacak yapıları secim malzemesi olarak kullanan ve secimden sonra tapu veren kim?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 10 Eylül 2009 Perşembe 09:47

Sayın Abbas,bu ülkede yaşayan bizler emin olun bir çok analizi yapabiliyoruz.Memleketteki tuhaflıkların bolluğundan eksik kalıyor dile getirmediklerimiz.Yalan ve talan ayrıca kanıksadıklarımızdan.Burada yağışın istatiğinin varmış gibi söylenmesinden daha mühimi sorumluların cezayi ehliyetleri yokmuşçasına felaketten sıyrılmaya çalışmaları.Ve asıl felaketin Devletin bu sorumsuzlar tarafından yönetiliyor olması!

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 10 Eylül 2009 Perşembe 06:47

EVET SUÇLU VATANDAŞ... Peki onbeş senedir belediye yönetimindekiler tarafından acaba neden sağlıksız yapılaşma konusunda bir şey yapılmadı? Üç-beş sene olsa hak vereceğim, ancak aynı yönetimde onbeş seneden bahsediyoruz... O binaların önemli bir kısmı bu onbeş senede yapılmadı mı? Bunlara tapuları ve elektrik-su bağlantıları onbeş sene içinde hiç mi sağlanmadı... Tahmin edeyim ne diyecekler, ilgili ilçelerin belediyelerinin başka yerlere bağlı olduğunu söyleyecekler filan...

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 10 Eylül 2009 Perşembe 06:44

Bakanın böyle bir açıklama yapması çok yanlıştır... Allah'dan memlekette analiz yapabilecek kimse yok da konuşmasındaki tuhaf noktaları yakalayamıyorlar... Diyor ki sayın bakan "Bazı arkadaşların hesabına göre de 500 yılda bir görülen bir yağışın anında, çok kısa bir sürede düştüğünü görüyoruz." Sayın Bakan, memlekette yüz yıllık yağış istatistikleri bile yok, beş yüz yıl nerede? Hangi "arkadaşlar" onlar, arkeolog filan da bilmediğimiz bulgular mı oldu... Yapmayın bunu bize...

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 10 Eylül 2009 Perşembe 05:24

doğru söylemiş.dere yatağına evler yapılırken biz sade vatandaşlar göz yumduk behey allahtan korkmaz kuldan utanmaz siyasetçi takımı.oralara ev yapılırken geçmişte ve 2009 seçimlerinde siz siyasetçiler göz yumdunuz elektrik su bağladınız oy için.birde kalkmış vatandaşı suçluyorsunuz.en az oralara kaçak göçek ev yapanlar kadar sizde suçlusunuz.utanma duygusunu yitirmiş siyaset tüccarları

Yorumu oyla      18      10  
darwinci 10 Eylül 2009 Perşembe 01:16

İstanbul'un taşı toprağı altın diye yerleşip doğayı yağmalayanlar günün birinde bunun hesabını verecekleri bilmeliydiler.Allah'a ve Peygambere'e verdikleri değer kadar DOĞAYA da aynı derece kıymet vermeleri öğrenmelidirler.Ama ne gezer.Çocukken "İPLER BELLERİNDE BALTALAR ELLERİNDE ORMANA GİDERİZ BİZ" tabbii ki ağaçları kesmeye diye şarkı öğretirsen, kendini adam yerine koyduğu zaman da DOĞANIN IRZINA GEÇER. Başka ne bekliyorsunuz ki.Sahi MEHDİ ne zaman gelecekti? Beni değil, sizleri kurtarmaya.

Yorumu oyla      18      10  
YORUMSUZ 10 Eylül 2009 Perşembe 00:48

madımak otelinde insan yakana yol danışmanlık adı altında 4 milyar peşkeş çekersen oda güya(yattığı yerde) yolların halide normal.insanların yaşam yerine ölüme selam durmalarıda normal.acı ama normal.istanbul köye hoş geldiniz.bunların mühendisleri yokmuydu dere yataklarını yağmalarlarken devlet eliyle diyecem ama yağmayı yapan kendileri bunların zihniyeti bu.paradan başka tanımıyorlar.rant nerede bunlar orada.muhasebe bürosu açma yetkisi yok ama başbakanlık yetkisi verdik.muhallebici ama başkan

Yorumu oyla      18      10  
halk 10 Eylül 2009 Perşembe 00:17

Bu nasıl bir pişkinlik bu nasıl bir utanmazlık böyle, bunların ne insafı, ne imanı, ne inancı ne ar damarı kalmış... Be adamlar siz değilmisiniz kaşını kaldıranı içeri alan, tek söz yazanın şirketlerine el koyan, karşınızda duranı ergenekondan içeri aldıran... Deredeki fakir vatandaşa mı gücünüz yetmedi de şimdi suçu onlara atıyosunuz, hem kaç yıldır istanbulu kim yönetiyor? neredeydiniz dün mü konmuş o evler.. Allah tan korkmayan kuldan utanmayan arsız faniler... Allah tan da korkmuyormusunuz??

Yorumu oyla      18      10  
10 Eylül 2009 Perşembe 00:02

22 temmuz da 1 hafta çalışıp seçilemeyince 26 milyarı cukka eden vekiller eller cebe o paraları istanbula gönderin

Yorumu oyla      18      10  
Adsız 9 Eylül 2009 Çarşamba 23:59

Zavallılar!!! Yağmur yağmaz; suçlu: CHP... Yağmur yağar; suçlu: CHP... Allah sizi bildiği gibi etsin! demiyeceğim, haliniz orta da!!!

Yorumu oyla      18      10  
9 Eylül 2009 Çarşamba 23:51

25 senedir istanbulu yönetin sonra vatandaş suçlu olsun

Yorumu oyla      18      10  
9 Eylül 2009 Çarşamba 23:35

vatandaş anca dere işgal eder çünkü kısıklı dan alamaz

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 9 Eylül 2009 Çarşamba 23:15

Gerçek vatandaş,insanlık tarihi felaketlerle dolu.İnsanlık bu felaketlerden dersler çıkartmış ve bilimdende faydalanarak doğa ile baş etmeye çalışmış ve çalışıyor.Devletin görevi haraça karşı çıkan üniversite öğrencilerini coplamak değil.Toplumu koruyacak şekilde kurallar,kanunlar oluşturmak ve uygulanmasını sağlamak.Depreme karşı dayanıklı binalar yapılmasını sağlamak mesela.Depremde binalar yıkıldığında şiddetli depremin hiç suçu yokmu mu diyeceğiz?Sorumlular hangi çözümü üretti deprem için??

Yorumu oyla      18      10  
9 Eylül 2009 Çarşamba 21:55

Bunun sorumlusu demirel ve chp diyen mahlukat, ulan sen insan misin be yuzsuz?

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın 9 Eylül 2009 Çarşamba 21:25

Doğa'nın ne suçu olacak "Gerçek Vatandaş" ? Sen insan olarak aklı , bilgiyi bilimi kenara at , sonra da doğayı suçla.Bu yağmur,kar İsviçre'ye de yağar, Almanya'ya da , İngiltere'ye de.Türkiye'de yağınca mı böyle olur?Basın Ekspres yolundaki felaketin hiç kuşkusuz sorumlusu AKP belediyeleridir.Dere yatağının üstüne yol genişletme çalışması yaparsanız ne olacak?Yeşil alanların üstüne TOKİ beton blokları mal bulmuş mağribi gibi dikerse ne olacak sanıyorsunuz ?Tabiat içemediği suyu istifra etti.

Yorumu oyla      18      10  
h.tayfun 9 Eylül 2009 Çarşamba 21:02

bu zat geçen dönem iski genel müdürüydü ve bunun döneminde küçük ve büyük çekmece göllerinin su havzaları kaçak yapılarla doldu.sıkılma olmadığı için konuşuyor.

Yorumu oyla      18      10  
gezgin 9 Eylül 2009 Çarşamba 20:52

istanbul suda boğuldu. suçlu insanoğlu.15 yıldır bu şehri yağmalayan benim dedem. yağmalattı talan ettirdi dere yataklarına tokiye konutlar yaptırdı.alt yapı yerine lale ler dikti asfaltları yandaş firmalara yaptırdı.daha ne olsun.suçlu benim dedem akp nin hiç suçu yok

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 9 Eylül 2009 Çarşamba 19:59

Metrekareye 1 aylık yağıs ortalaması 90 metreküpü bir günde boşaltan bulutların=doğa'nın hiç mi suçu yok arkadaş? Adeta karadan denize bir tusunami olmuş.

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın 9 Eylül 2009 Çarşamba 19:59

Efenim bu solcular , komonisler, CHP liler filan her şeye itiraz eder ,iş yaptırmazlarrr,yapana da mani olmak isterlerr.Bak boğaz köprülerini bile önlemek istedilerr.Bereket ki sağ iktidarlar bu mendeburları dinlemediler.İkitelli'nin Sefaköy'ün Küçükçekmece'nin Halkalı'nın betonlanmadık yerini ,bina dikmedik köşesini bırakmadılar.Dereymiş ,dere yatağıymış,ağaçmış ormanmış,toprakmış,yeşil alanmış bize vız gelir dediler.Yolları,kavşakları projesiz de olsa yaptılar.Bu selden CHP sorumlu o kaa işte!

Yorumu oyla      18      10  
9 Eylül 2009 Çarşamba 19:58

allahın spoası yok işte halkı din üzerinden sömürüp senelerdir istanbulu yonetenler bugun suçu halka atıyor.biraz onur haysiyet olsa istifa ederler ama nerde burası türkiye

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 9 Eylül 2009 Çarşamba 19:25

Devlet niye var?Devlete vergiyi niye veriyoruz?Niye atanmış ve seçilmişlerin karnını doyurup hatta onları servet sahibi bile yapıyoruz?Nedir sizlerin görevi?Devleti yönetiyorsan "ilmi"olanı sen bileceksin."ilmi" olana göre kanunlarını oluşturup,kanunlarına uyulup uyulmadığınıda denetleyeceksin.Bir felaket olduğunda asıl felaketin devleti yönetenler olduğu daha iyi çıkıyor ortaya.Eğer sorumlu vatandaşsa sen niye varsın???Sen ne işe yararsın? Devlet olanakları ve gücüyle caka satmaktan başka??

Yorumu oyla      18      10  
erol 9 Eylül 2009 Çarşamba 18:42

böyle halka böyle gazeteci böyle ülke -şehir yöneticisi. Adamlar AK sütten çıkmışlar sanki,her konuda ama herkonuda mutlaka bir şuçlu buluyorlar, akıllıca soru soran tek gazeteci,muhabir gördünüzmü?? vatandaş kaçak yapmış,ee?? bu elektrik-gaz-su kullanmıyormu?? onlardamı kaçak?? niye yıkmıyorsunuz?? yıkamazsınız OYLAR GİDERR,giderse ne olur?? neyse bunuda hallettiniz, vereceksiniz SUS PAYI PARALARI millet susacak,sussunlar onların derdi.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:58

27 MART 1994'ten beri(o gün doğanlar bu gün 15 yaşında)İstanbul'u yönetme sorumluluğu Demirel+CHP'de de bizim haberimiz mi yok?!Yönetmek adına 15 yıldır trilyonlar harcanan laleleri ekmekten başka bir iş yapmayarak insanların otobanlarda araçların içinde ölmesine sebep olup hala suçluyu 15 yıl öncesinde arıyorlar ise yazık.Buna yönetmek denmez hesabı tutulamayacak kalemler üzerinden(valla biz bin lale aldık,ancak 100 tanesi açtı gibi)hırsızlık yapmak denir."YAVUZ HIRSIZ da EV SAHİBİNİ ŞAŞIRTIR"

Yorumu oyla      18      10  
KARTALLIKAZIM 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:27

az zamanda 376 yol kavşağı, 118 viyadük yaptık diyenlere !!!!Giden canların vebali de sayın yöneticilerinizin boynunadır. Bunu da böyle biliniz.

Yorumu oyla      18      10  
ali 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:26

mimar sinan yerel yönetimlere en iyi dersi vrdi..utanmazlar.

Yorumu oyla      18      10  
ali 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:23

midemi bulandırıyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
SORUMLU = DEMİREL+CHP 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:21

Bu felaketi neden yaşıyoruz? Doğanın dengesini bozarsanız olacağı budur. Peki, doğanın dengesini kim bozdu/bozuyor? Hepimiz. Peki, neden bozduk/bozuyoruz? Şimdi artık bozulmasına müseade edilmiyor, bizler de biraz bilinçlendik. Peki, geçmişte kim müseade etti. Geçmişte merkezi yönetimde kim vardı? Yerel yönetimlerde kim vardı? DEMİREL+CHP

Yorumu oyla      18      10  
alp 2 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:12

İnanıyoruz elbette ama ülkemdeki temel sorun kimsenin bu dünyada hak ettiği taktiri veya cezayı bu dünyada cekememesi ve hep diyoruzki eğer ilahi adalet varsa dün kimlerin hatası yüzünden bu dere yatakları imara acıldıysa ve bugünde bu can ve mal kaybı geldiyse ahirette hesabını soracağız.

Yorumu oyla      18      10  
ALP 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:07

Bu işin tek sorumlusu geçmişte ve bu günde belediye başkanlığı yapanlardır. Siyasi rant için dere yataklarının önce gece kondular sonrada çokkatlı binaların yapımına izin veren veya göz yuman yıktırmayan kim varsa suçludur. En çok kızdığım konu ise benim ödediğim vergilerden dere yatağına ev yapanlara yapılan yardım. Biri gece kondu rantı sağlıyor, digeri bu olaydan siyasi rant sağlıyor hatta hatalarından dolayı sel felaketi olunca birde hemen yardım gönderiyorlar kendi ceplerinden değil benim

Yorumu oyla      18      10  
emekli 9 Eylül 2009 Çarşamba 17:02

Ekranlara çıkıp milletle dalga geçeceğinize istifanızı verin,15 yıldır belediye başkanlığın da bulunduğunuzu unutuyorsunuz,bu şehir sizlere en az 4-5 gömlek fazla,şehircilik anlamın da hiç bir şey yapılmadığı bu sayede ortaya çıkmıştır.Tüm sorumlular bakan da dahil hemen istifa etmelidir.

Yorumu oyla      18      10  
KARTALLIKAZIM 9 Eylül 2009 Çarşamba 16:35

3.köprüyü yapmaya kalkanlar suçu halka atmayın.ormanları kesin,orman arazisini imara açın yeni yerleşim alanları yaratın sonra kalkıp halk suçlu deyin.bu sağ partilerinin eski hastalığıdır bu yüssüzlük pişkinlik .cepleri doldukça,vatandaş ölür.

Yorumu oyla      18      10  
CUMBADAN RUMBAYA 9 Eylül 2009 Çarşamba 16:34

ÇAMAŞIR MAKİNESİ DAĞITACAĞANIZA,DERE YATAKLARINA EV YAPTIRIP;OY UĞRUNA GÖZ YUMDUNUZ.TEK SUÇLU SİZLERSİNİZ.SİZİN GÖREVİ İHMALDEN YARGILANIP,MAHKUM OLMANIZ GEREKİR.YAVUZ HIRSIZ,EV SAHİBİNİ BASTIRIRMIŞ.BİR DEFA DAHA DOĞRULANDI.TEK SUÇLU İSTANBUL BELEDİYESİ VE AKEPE'DİR...

Yorumu oyla      18      10  
YÜZSÜZ 9 Eylül 2009 Çarşamba 16:33

Adamlarda ne yüz varmış.Sırf yerel seçimleri TOPBAŞ kaznsın diye dere yataklarına bir gecede dikilen evlere sesinizi çıkarmadınız, oyları çukkaladınız.Şimdi de Bakana göre suçlu:VATANDAŞ, Topbaş'a göre suçlu:CHP. Allah bildiği gibi yapsın sizleri.Garip gureba düşmanları.Davulcuyla zurnacı.Vakti zamanında bunların başbakanı (o zaman İst. Büykşh. Bld. Bşk olup görevden alınan muhterem)yazın başgösteren susuzluğun sebibini de CHP'ye bağlamıştı.Şimdi de fazla sudan insanlar öldü.Sebebi AKEPE!

Yorumu oyla      18      10  
9 Eylül 2009 Çarşamba 16:21

Ekrana çıkınca çevrecilik ve orman ile ilgili mangalda kül bırakmıyorlar.Gitsinler Bodrumda Didim-Akbükte orman talan edilip yandaşlara turistik tesis izni nasıl verilir onu anlatsınlar ekranlardan insanlara.

Yorumu oyla      18      10