YORUMLAR
Toplam 36 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
SAMİM TÜRE 29 Eylül 2009 Salı 23:06

YOLDAŞ...KÜLTÜR BAKANI SENİ ARIYORMUŞ...YAN YANA GELİNDE BİR GÖRELİM..YURTTAŞLAR...

Yorumu oyla      19      10  
TOTEM 25 Eylül 2009 Cuma 18:05

GÜLAY KARDEŞİM;SENLE ATIŞMAK GİBİ BİR NİYETİM YOK AMA YİNE İTHAM EDİYORSUN SADECE.VOLKAN TİBET RUMUZUNU KULLANAN KARDEŞİMDİ VE İLK O BAŞLADI SANIRIM BU SİTEDE BEN ONDAN SONRA YAZMAYA BAŞLADIM VE BEN NEREDEYSE YILI GEÇTİ TEK BİR RUMUZLA YAZIYORUM VE BAŞKADA RUMUZ KULLANMADIM.ZİRA SÖZLERİMİN VE FİKİRLERİMİN TELİF HAKLARINA ÖNEM VERİYORUM:)FİKİRLERİMİN SAHİPLİĞİNİ İLAN ETMEYİ VE SAHİPLENMEYİ SEVİYORUM.SENİN BU ŞÜPHELERİNİN VE İTHAMLARIN ÇIKIŞ NOKTASI;KARŞINDAKİNİ NASIL BİLİRSİN?KENDİM GİBİ SÖZÜ:))

Yorumu oyla      18      12  
sevgi pıtırcığı -2- 25 Eylül 2009 Cuma 16:10

Totemus vallahi senin karekter yaratma konusundaki yeteneğinle kimseler yarışamazlar.Eline su dökiim deseler yok yani hakedemezler.Neydi o bi sürü sepet çakmaların.Di mi ama.Ki en aklımda kalan Volkan Tibet çakması.Sendeki deha aynı anda birden çok çakmaya ruh verebilmen ki Allah için aferim diyorum yani.Şimdi sendeki diğer yetenek tebii sıkılmadan hep aynı kayıtla tekrar yapabiliyor olman.Neyse yaa.Çokk takdir ediyorum seni.1 tanesin Vallahi.He bide haberlere yorum yapsan:))

Yorumu oyla      20      10  
TOTEM 25 Eylül 2009 Cuma 15:01

AŞKOLSUN PITIRCIK!!Rumuzun pıtırcık değilmi?ben sadece rumuzunu yazdım hem eskiden gülaydın şimdi pıtırcık açmışsın bende o yüzden pıtırcık açmış gülay dedim:)bunun içersinde hakaret unsuru varmı??hem ben hakarete başvurmanın acziyetin göstergesi olduğuna inanırım.ve sadece densiz ve seviyesiz olduğuna inandığım kişilere onlar gibi uslupla cevap veririm.sana böyle bir uslup kullanmadım.hep bana cahil kıt zeka nitelemeleri yapan sensin ben seni sadece fransa kraliçesine benzettim:)dimi haşmetmaap

Yorumu oyla      18      12  
sevgi pıtırcığı 24 Eylül 2009 Perşembe 20:20

totemus,ii ki psikiyatrist değilsin.Teşhisi koyuyorsun:))))Ama haddini bilmen ii yinede.Tedavi dr.a bırakıyosun.Eee eğitilmiş insanın nezaketi bi başka oluyo tebii...İçimde sıkışan hiç bir şey yok.Ben düdüklü gibi gerekli kısmı hep bırakırım,sen raad ol:)))Bak ben senin pıtırcıkından hiç kıl olmadım.Zati bu ismi seçiş nedenim o.Samimi ortam yaratsın hitap edecekler rahatlasın die.Totemcik valla bu kadarmı isabetsiz sallanır.Anladığım hiç bir şey anlamadığın!Senin değerli beynini meşgul etmiyim)

Yorumu oyla      20      10  
CUMBADAN RUMBAYA 24 Eylül 2009 Perşembe 16:57

OTURUMU KAPATIYORUM.LİVANELİ BAŞKANLIĞI YAKALAYABİLMEK UĞRUNA,AKEPE YUMUŞATMASI İŞE YARAMADI.AKEPEYE ATTIĞI SEVGİ!!TAŞLARI,ÜRKÜTÜĞÜ KURBAĞAYA DEĞMEDİ.NE ACI;GİTTİ ÜNESCO BAŞKANLIĞI.ORTADA KALIVERDİ,KARLI KAYIN ORMANI..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 24 Eylül 2009 Perşembe 15:46

üstüngörme güdüsü sadece kendine güvensizliğin ve kompleksin göstergesidir.karşındakini aşşağılamaya çalışarak bu kompleksi bastırmaya çalışıyorsun.insanlar başkalarına verdiği nasihatleri biraz olsun kendileri uygulasa aslında herşey hallolur ama bunu yapmak zordur değilmi?bunu yapamadığı içinde siz cahil ve akılsız tebasınız bense elit ve üstün insanım martavallarına sığınır.netse benim mesleğim psikiatri ile ilgili değil bu işin uzmanları var ben sadece teşhisi koydum tedavi onların işi:))

Yorumu oyla      18      11  
TOTEM-1 24 Eylül 2009 Perşembe 15:38

BANA TOTEMCİK DEMEK SENİ RAHATLATIYORMU?İçinde sıkışan öfkeyi bu şekildemi dışa vurabiliyorsun??özgürlük şarkısının olur olmaz kullanılmasına dayanamıyor ama özgürlük kavramını pekala kendi yargılarınla sınırlayabiliyorsun.belkide senin yaklaşımın başıbozuk ve hedefsizdir.sence sadece senin düşüncelerini ve felsefelerini seslendirmenin adımı özgürlük oluyor.sen gibi düşünmeyenlerin düşüncelerine başıbozuk ve lümpen diyerek özgürlük olgusuna nasılda tecavüz ettiğinin farkındamısın?kendini özel ve

Yorumu oyla      18      12  
sevgi pıtırcığı -4- 24 Eylül 2009 Perşembe 15:21

Bence istesede ki istedi veremezdi.Tepkiyi gösterenler onu var eden kitleydi.Gelelim sana saldırma işine.Bana bu mevzuda senin eleştiri getirebilmen için önce özeleştiri yapman gerekir.Etkiye tepki diyelim.Bana bunu söyleyebilecek son insan sensin.Oku yazdıklarını.Şuursuzmusun??Eminim değilsindir:)))))))Gördüğün gibi gayet açığım.Sıkıştığım hiç olmadı.Totemcik sen kimi hangi konuda eleştiriyorsan misli ile yapıyor oluyorsun.Ve hiç olmayacak şey senin beni sıkıştırman!!!

Yorumu oyla      20      10  
sevgi pıtırcığı -3- 24 Eylül 2009 Perşembe 15:14

kullanmadıkları değer kalmadı diye."Özgürlük" şarkısının içeriğinden haberdarmı acaba reklama fon olsun nolcekki diyen arkadaş???Günümüzde beni en tedirgin eden ve kusura kalmasın kimse ama en ikrah ettiğim ve hiç saygı duymadığım ;demokrasi ve özgürlük adına, lümpen,hedefsiz,sebepsiz,başı bozuk bir serbestlik duygusunun ortalıkta geziniyor olması.Ellemediğimiz,manasızlaştırmadığımız bir şeyler kalsa günahamı gireriz?Livanelli bu tepkiye rağmen şarkının reklamda çalınmasına izin verebilirmiydi?

Yorumu oyla      20      10  
sevgi pıtırcığı -2- 24 Eylül 2009 Perşembe 15:07

Hani şimdilerde "özgür ruhum ben, kiralanmadım "diyorya Livanelli,bende aynen söylediği gibi olduğunu düşünüyorum.Ancak ben bundan bir düşünceyi savunmadığını tabii ki anlamıyorum.Sadece koşulsuz taraftar değil.Saaadete gelirsek,dünyanın bir çok yerinde reklam fonu olarak kim neyi kullanmış yada kullandırmış ilgilenmiyorum."Özgürlük" gibi içeriği belli bir şarkının reklama fon müziği olmasını onaylamıyorum.Hep şikayet edip duruyoruz,tüm kavramların içini boşalttılar....

Yorumu oyla      20      10  
sevgi pıtırcığı -1- 24 Eylül 2009 Perşembe 14:58

totemcik yorumda bahsi geçen "apolotik"kim??Baraj sorusu gibi oldu sanırım:))Gördüğüm sen daha maktülün kim olduğunun farkında değilsin:)))Şimci sana yardımcı olmak adına zahmete girip konuyu azcık açıyorum. Saçmalamadığım kesinde sen amudan normal duruşa geçebilirsen saçmalamadığım mevzusuna uyanacaksın.İşte tamda parmak bastığın gibi mevzudaki apolotik Livanelli değil.Livanelli onlarca özgürlük,kardeşlik,eşitlik türküleri ile kendisine bir yön çizmiş ve kendisini var eden geniş kitle ....

Yorumu oyla      20      10  
TOTEM 24 Eylül 2009 Perşembe 13:12

PITIRCIK KARDEŞİM;Acaba sorun benim senin söylediklerini anlamamam mı?yoksa senin yorum adı altında saçmalamış olmanmı?neden her sıkıştığında hakarete yada saldırıya ihtiyaç duyuyorsun?kapasiten yetmediği zaman seni butür hakaretlermi kurtarıyor:))sen neden benim kişilik analizimi yapma gereği duyuyorsun?benim özel hayatım seni neden ilgilendiriyor?benmi derleme yapıyorum??sen yıllardır politikanın içinde olan birine apolitik deme saçmalığına düş ama bilgisiz ve cahil ben olayım ne güzel yaa:))

Yorumu oyla      18      12  
sevgi pıtırcığı 23 Eylül 2009 Çarşamba 23:39

totem aferim sana.Ne güzel anlamış,sentez analiz yapmışsın...Bravoo sana.Omurga dediğin olmayınca olmuyor işte.Ordan burdan iki derleme ile hayat ancak bu kadar analiz ediliyor.Sevgisiz,ıssız yalnız ve mutsuz adam.Senin benim ne dediğimi anlaman mümkün değil.Boşver.Yorma kendini.Reelde görsem kaldırım değiştireceğim tiplerle buralarda yorumlaşıyoruz işte.

Yorumu oyla      20      10  
TOTEM-2 23 Eylül 2009 Çarşamba 17:41

eden kitleye yalakalık olsun diye düşündüklerinin tersinimi söylemeliydi?sana göre akp ye oy verenler apolitik chp yada diğer partilere oy verenler politikmi oluyor? özgürlük şarkısı eğer senin gibi tahammülsüz ve saldırgan BEYİNLERE hitaben yazılmış olsa ve sizin zihniyetinizin ürünü olsaydı bu derece değerli olmazdı.livaneli bir yazısında beynini kiraya verenler ile ilgili bir yazı yazmış işi enzor olan beyinlerin özgür beyinler olduğunu söylemişti nekadar doğru söylemiş değilmi:)

Yorumu oyla      18      12  
TOTEM-1 23 Eylül 2009 Çarşamba 17:35

APOLİTİK NEDİR?VE KİMLERE APOLİTİK DENİR?Sözlük anlamı politik olmayan yada politika ile alakasız:))livaneli apolitikmiş ama adam yıllarca politika yaptı ama apolitik:)eğer apolitik ise bu tavrı neden kendisini var eden kitlelere sırt dönmek olsun.onu varedenler apolitik bir kitlemi?eğer onu var eden politik bir kitleyse livaneli nasıl apolitik olur?peki özgürlük ne sence?sadece senin fikirlerinin dillendirilmesimi?sana karşı bir fikre saldırı özgürlükle bağdaşırmı?sence livaneli kendisini var-

Yorumu oyla      18      12  
sevgi pıtırcığı 22 Eylül 2009 Salı 01:22

Livanelli"yi var eden kitle paraya da kavuşmasını sağlayan kitle.Demek "Özgürlük" şarkısı sadece geniş kitlelere hitap eden parça:))İşte idelojisi olmayan apolotik insanlar gazeteci olursa haberlerde böyle olur.Kirazdan küpe gibi.Al tak kulağına.İki dakka sonada cıkart at.Canlarım benim.Dil bilgisi ve iki yazım kuralı ile gazeteci olunmuyor.Livanelli isterse kendisini var eden kitleye sırtını dönsün.Onu apolotik kitlemi var etti??Sizler onu var etseydiniz emin olun özgürlükte reklam fonu olurdu.

Yorumu oyla      20      10  
Yeter Ercan 16 Eylül 2009 Çarşamba 10:29

İnsanlara birşeyleri yakıştırmak, suçlamak ne kadar da kolaydır. Bunca yıl yaptıklarına bakmadan. Ben Zülfü Livaneliyi kutluyorum. Ve Seni seviyorum Zülfü Livaneli verdiğin onca güzel eserden ve eserlerinin bana yaşattığı duygulardan.

Yorumu oyla      18      11  
TOTEM 14 Eylül 2009 Pazartesi 15:45

STATÜKOCU VE DİKTA YANLILARINA MUHALEFET ETTİĞİ İÇİN,YILLARDIR YERE GÖĞE SIĞDIRAMADIKLARI ZÜLFÜ LİVANELİNİN SANATINA BİLE DİL UZATMIŞ BİZİM UCUZ MİLİTANLAR.NEDEN UCUZ LAFINI ÇOK KULLANDIĞIMI ANLIYORMUSUNUZ?SÖYLEYENE DEĞİL,SÖYLETENE BAKIN...

Yorumu oyla      18      12  
sakin 14 Eylül 2009 Pazartesi 00:56

bu kez kazanan köşesine zülfü'nün oturtulması ile "zülf-i yare" dokunulmuş cidden! tabiiki kazan zülfü! 300 bin dolara şarkısını satmış,daha ne kazansın şu devirde(!)?

Yorumu oyla      19      10  
Adilce 13 Eylül 2009 Pazar 16:51

Zülfü Livaneli kazanan degil kayip edendir! Son zamanlarda ki yaptiklariyla; Kisiligini taninacak bir sekilde ortaya koymustur. Kisacasi bir Dönektir bana göre. Insanin politik görüsü kendi karekterinin disa yansimasidir. Soyguncumusun yoksa Soyguna karsimisin? Z.Livaneli önceleri soyguna karsi oldugunu ima etti ama simdi kendide soymayi denedi Iyide oldu gercek yüzünü tanimais olduk.

Yorumu oyla      19      10  
burhan yardım 13 Eylül 2009 Pazar 11:29

zülfü livaneli çok iyi bir müzisyen değil ki bütün şarkıları aynı nakarattan ibaret ayrıca gerçek solcu da değil.avrupada yaşayabilmek için ülkesini kötüleyen insan dan ne hayır gelir.

Yorumu oyla      19      10  
fırat 7 Eylül 2009 Pazartesi 22:46

ilk önce pisleteceksin. sonra pisliği temizleyeceksin. bir anda kazanan adam olup takdir edileceksin.. livaneli komik ama ya onu takdir edip kazanan ilan edenler.. hangisi daha komik?? not:turktim sitesine yönelik eleştirel yorumlar editörlerin özgüven eksikliği sonucu yayınlanmıyor burada ama olsun,ben yinede düşüncemi yazmak istedim..

Yorumu oyla      19      10  
SAMİM TÜRE 7 Eylül 2009 Pazartesi 19:16

KOSKOCA LİVANELİ NASIL OLURSA SOLDAN SAGA ÇARK EDER ANLAYAMADIM...BEYİN TOMOĞRAFİSİ ÇEKTİRİP BAKMAK LAZIM...

Yorumu oyla      18      10  
SAMİM TÜRE 7 Eylül 2009 Pazartesi 19:15

KÜLTÜR BAKANI FAMİLYASINDAN....RENK DEĞİŞTİRENLERDEN....

Yorumu oyla      18      10  
CUMBADAN RUMBAYA 5 Eylül 2009 Cumartesi 14:56

LİVANELİ İKTİDAR YANLISI DEĞİLDİR.DAHADA KÖTÜSÜ.BEKLENTİ NEDENİYLE BİRAZ İKTİDAR İSKELESİNE YANAŞMA TAKİYESİ YAPTI.ULUSLARARASI ÖNEMLİ BİR GÖREVE GELMEK İSTİYORDU.HÜKÜMET DAHA EVVEL SÖZ VERDİĞİ ÜZRE,MISIR ADAYINI DESTEKLEDİ.YANDI GÜLÜM LİVANELİ.YILLARIN SOL POTANSİYEL LİDERİ AÇIKTA KALIVERDİ.GERİYE SİYASİ MANEVRA UTANCI KALDI.BU NASIL BİR KAZANÇ ANLAYAMADIM.FELAKET KAYBETTİ,AĞLAYANI YOK.NÖBETÇİLERE DE TASASI KALDI...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2009 Cumartesi 13:16

HERYERDE AYNI TARZ VE HERYERDE AYNI UCUZ SALDIRILAR!!İktidarla bazı konularda aynı görüşte olmak anayasal suç değildir.muhalefet olmak iktidarın ak dediğine kara deyip her sözüne karşı çıkmakta değildir.bizde ne tuhaf ve ne hastalıklı bir muhalefet türü gelişti.kardeşim bizler bu ülkenin vatandaşlarıyız farklı düşünsekte düşman değiliz nedir bu keskin ve düşmanca tavırlar.neden militanlaştı insanlarımız?yok dinciler yok yobazlar allah aşkına bu tarz hiç yakışmıyor.lütfen kendinize gelin..

Yorumu oyla      18      11  
KOÇAK !TAN 5 Eylül 2009 Cumartesi 12:59

SON GÜNLERDEKİ İKTİDAR YANLISI SÖZLERİ İLE LİVANELİ "ERGENEKON İŞİNDEN KESİNLİKLE YIRTMAKLA" BİRLİKTE ,BU YIL UNESCO !DAKİ GÖREVİ SON BULDUĞUNDAN ,YENİDEN SEÇİLEBİLMEK İÇİN İKTİDARDAN DA DESTEĞİ SAĞLAYABİLİR..

Yorumu oyla      18      10  
KOÇAK !TAN 5 Eylül 2009 Cumartesi 12:55

GEREK İSTANBUL BELEDİYE BAŞKANLIĞI ADAYLIĞINA VE GEREKSE MİLLETVEKİLLİĞİ ADAYLIĞINA HERHANGİBİR ÖNSEÇİM YAPILMAKSIZIN ATAMA " İLE GELİP,PARTİSİNE HİÇ BİR KATKISI OLMAYAN,BİR SÜRE ÖNCE VATAN!DAKİ YAZISINDA "HİÇ BİR İDEOLOJİYE BAĞLI DEĞİLİM ARTIK RAHATLADIM " DİYEREK ,DİNCİLERE YANAŞMANIN ALTYAPISINI HAZIRLAYAN LİVANELİ!NİN TEK AMACI "UNESCO" DAKİ GÖREVE DEVAM İÇİN İKTİDARDAN DESTEK ALMAK..

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 4 Eylül 2009 Cuma 23:10

Türkiye gerçek ve çağdaş düzeyde SOSYALDEMOKRAT düşünceye hasret kaldı.Sn Livaneli çağdaş SOSYALDEMOKRAT bir düşüncenin savunucusudur ama, ne yazık ki, statiko dışlamıştır.

Yorumu oyla      18      11  
YA SİLİVRİ OLMASAYDI? 4 Eylül 2009 Cuma 18:15

Bravo Livaneli'ye, Bravo O'nu seçen Turktıme'ye.. Bravo Demokrasi'ye destek veren herkese..

Yorumu oyla      18      10  
çelen 4 Eylül 2009 Cuma 16:40

Sayın editör kazanan ve kaybeden i karıştırmışsınız.Livaneli kaybetti, çünkü yaptığı hatayı hala savunuyor.Yaptığın doğruysa arkasında niye durmadın kardeşim edrler adama..Arman ve Uluç da yine kendilerinden bahsettirmeyi başardılar, seks yazıları da lazım, seks de konuşulmalı.Herşey siyasetten ibaret değil..

Yorumu oyla      19      10  
TOTEM 3 Eylül 2009 Perşembe 23:32

Gerçek solcular demokrasiye kandırmacadır diyenlerdir,gerçek solcular halkına bidon kafalı yada cahil cühela diyerek aşşağılayanlardır,gerçek solculardarbecileri ce çetecileri savunanlardır,gerçek solcular halkın değilde elit burjuvazinin sesidirler değilmi?eğer bu kriterlere uymuyorsan gerçek solcu değilsin ve kusura bakma zülfücüğüm sende yandaş yalaka ve satılık yaftasını yedin..eee ne diyelim aramıza hoşgeldin:))

Yorumu oyla      18      11  
Diyojen 2 Eylül 2009 Çarşamba 17:08

Neden hep kazananlar sol kesimden (sahte sol) oluyor. Neden bir kerede olsun kazanan muhafazakar, demokrat yada gerçek solcu olmuyor?

Yorumu oyla      18      10  
erkan 2 Eylül 2009 Çarşamba 12:09

nedense hep kazananlar dışı kırmızı içi yeşil liberaller oluyor..sosyal demokratmış hadiordan sende..

Yorumu oyla      18      10  
Devrim Erdönmez 2 Eylül 2009 Çarşamba 10:42

Livaneli satma işini geri almadan önce gazetecilere kanal t de küfrederek kaybedendir. Kazanan değil. Yorum hatalı bence.

Yorumu oyla      18      10