YORUMLAR
Toplam 140 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 6 Aralık 2010 Pazartesi 16:03

yazarlar arasında o en zeki ve kalemi güçlü yazardır

Yorumu oyla      19      10  
Bodozarme 22 Mayıs 2010 Cumartesi 17:10

Ülkenin genel durumuna bakınca, iktidara bakınca göreceksin kaybedeni - kazananı..Demek ki; artık biz milletçe argodan-küfürden anlıyoruz hafız ! Ve Yılmaz Özdil kimsenin cesaret edemediğini yaptığı için,senin benim dışa vuramadığımız duyguları yazabildiği,argo konuştuğu için kaybeden değildir..Kazanan mıdır ? - Taşbakan kadar değil ! Çünkü henüz üslubu o kadar bozuk, o kadar derin değil..

Yorumu oyla      20      10  
sevgi sancak 7 Nisan 2010 Çarşamba 15:29

Balık Baştan KOKAR. BAŞBAKANIN uslubuna göre yazıyor adam ne yapsın , Sizlerde bu uslubu istemese idiniz bu başımızdakiler olmazdı.

Yorumu oyla      20      10  
sevgi sancak 7 Nisan 2010 Çarşamba 15:27

Balık Baştan KOKAR. BAŞBAKANIN uslubuna göre yazıyor adam ne yapsın , Sizlerde bu uslubu istemeseniz bu başımızdakiler olmazdı.

Yorumu oyla      18      10  
ÇEKİRGELERİ SIÇRATMAYANLARA SELAM OLSUN! 1 Eylül 2009 Salı 16:30

Çekirgeler artık hiç sıçrayamıyor.. Banka batıranlar / cuntacı Hundurasçıların durumu ortada..

Yorumu oyla      18      10  
Çekirge kaç kere sıçrar? 1 Eylül 2009 Salı 14:18

Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar sonunda adalardan birinde hayatını tamamlar.Silivriden sıçrayan çok oldu.bugüne kadar adalara ismi kazınanlar ise günışığına hasret oldu.

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 1 Eylül 2009 Salı 13:55

Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar üçüncüsünde SİLİVRİ..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Eylül 2009 Salı 13:36

KARDEŞİM NEDEN KIVIRIP OLAYI SAPTIRIYORSUNUZ??BU ADAM MUHALEFET OLDUĞU İÇİN DEĞİL,HALKI AŞŞAĞILADIĞI,SEVİYESİZ USLUP KULLANDIĞI VE ARGO BİR YAZIM DİLİ KULLANDIĞI İÇİN KAYBEDEN KÖŞESİNE KONMUŞ!!BİR İNSAN FİKİRLERİNİ HAKARET ETMEDEN ARGO KULLANMADAN VE İNSANLARI AŞŞAĞILAMADANDA YAPABİLİR DEĞİLMİ?SEVMEDİĞİNİZ İNSANLARA KÜFÜR EDİLİP AŞŞAĞILANMASINI ALKIŞLARSANIZ SEVDİKLERİNİZE YAPILAN SALDIRILARADA KIZMAYACAKSINIZ.ARDIÇ A KIZIP ÖZDİLİ ALKIŞLAMAK NEYİN NESİ?TEK FARKLARI FARKLI FİKİRDE OLMALARI..

Yorumu oyla      18      10  
çekirge kaç kere sıçrar? 1 Eylül 2009 Salı 13:31

Yandaşları,dikensiz gül bahçesi isteyen yeşil amerikalılar tarafında uydurma gerekçelerle özgürlükten alıkoyuluyorlar.onların üzerinden yaratılmaya çalışılan baskı ve korku ortamında kimse onurlucu karşı çıkış yapmasın onursuzlar ikram işlerini rahatça tamamlasınlar istiyorlar.ne var ki bir türlü başaramıyorlar.her geçen gün konuşup karşı çıkanların sayısı artıyor.Devlet yönetimi ve varlığını sürdürmesi mevcutları koruması bir tekrarlanması muhtemel puandan başka bir şey kaybetmediğin spor değil

Yorumu oyla      18      10  
EN GÜZEL İLÇE: SİLİVRİ 1 Eylül 2009 Salı 13:28

sevgi pıtı-pıtısı; Türkiye'deki eğitim sorunundan önce bir 'sağlık' sorunu var. Halka küfreden bir yazarı onaylayanların çoğu eğitimli çünkü.. Bence bu bir 'sağlık' sorunu, 'eğitim' değil!.. Evet, ben 25 yıl Müfettişlik yaptım ve tüm Türkiye'yi dolaştım.. Gördüğüm şu: Halkımız eğitimsiz ama arif, irfan sahibi.. Eğitimlilerin, -Halka küfreden bir yazarı onaylayanların- hali ise ortada.. Yandaşlarının da.. Malum, SİLİVRİ GERÇEĞİ..

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığ 1 Eylül 2009 Salı 13:15

Türkiye"deki eğitim sorunu Türkiye"nin en önemli sorunu değilmidir?Türk halkının eğitim seviyesi ilkokul 3.sınıf düzeyinde.MAALESEF!!Eğitim yaygın değil ancak eğitim görmüş olanında eğitilmiş bir hali yok.İşte silivri yoğurduna takmış,hondurasçı ulusalcıları Türkiye"de arayan meczubun durumu.Sallamıyorsa 25 yıl müfettişlik yapmış bu zat bizim eğitilmişmi oluyor??

Yorumu oyla      18      10  
Sonucun Nedini 1 Eylül 2009 Salı 13:14

Yılmaz Özdil, Emin Çölaşan niye kaybeder? Engin Ardıç, Ergun Babahan, Nazlı Ilıcak, Mehmet Barlas, Cengiz Çandarlar hep kazanırlar? Kazananın yanına çadır kurarlar? Çünkü halk kendine benzeyeni avantacıyı, kıvırtma üstadlarını, dün dündür bugün bügündür diyenleri sever cancağızım. Bunların arkasında dolanarak ben ne avanta kaparıma bakar. bu davranış şekli devlet menfaatlerini devre dışı bırakıp tamamen askeriye yükleyen çirkin bir alışveriştir.

Yorumu oyla      18      10  
CEVAPLARDA KALİTE YOK! BİRİSİ DE EKSİK! 1 Eylül 2009 Salı 13:05

Evet, gördüm: Gözlem(e)ci cavap vermiş: "Çünkü bu insanlar onursuzca kazanmaktansa, onuruyla kaybetmeyi şiar edinmişler.." Way-way-way! KAYBETMEYİ ŞİAR EDİNMEK.. Hem de ONURLUCA.. Eskiden MT yenildiğinde de benzer şekilde şöyle derdik: "Kaybettik ama ezilmedik!" KAYBETMEYİ ŞİAR EDİNDİYSENİZ MESELE YOK! Ama hala ikinci sorunun cevabı yok: YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA?

Yorumu oyla      18      10  
Daha nasıl cevap istiyorsun gözlemci vermiş işte 1 Eylül 2009 Salı 12:53

Cılıklaşmış yoğurtçu neden o kadar basit ki. Çünkü bu insanlar onursuzca kazanmaktansa, onuruyla kaybetmeyi şiar edinmişler. Çalmaz çırpmazlar, doğruyu söylemekten kaçmazlar, yalan vaatlerde bulunmazlar, Düşman ülkelerin amaçlarına hizmet edip günlerini gün etmezler, rant kovalamazlar, belediyeden arsa alıp keyiflerine bakmazlar. emekleriyle bir yerlere gelmeye çalışırlar.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Eylül 2009 Salı 12:50

Cevap bekleyen abi,cevap veriyoruz; sen ne duymak istiyorsun onu söylede yorulmayalım:)))

Yorumu oyla      18      10  
SORULAR HALA CEVAPSIZ! 1 Eylül 2009 Salı 12:44

1.Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba? 2. YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA?

Yorumu oyla      18      10  
zort 1 Eylül 2009 Salı 12:33

allahın şaşkını silivriye gönderilenlerin yarısı tahliye oldu.diğerlerinin duruşması devam ediyor sen yoğurthanedemi yaşıyorsun silivri güzeli

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Eylül 2009 Salı 12:32

"bizim söze karnımız tok, ben aldığıma inanırım" diyen halkımız tarafından secilen İKTİDAR öyle uygun gördüğü için.(Aksi olmasını merakla bekliyorum, ne kadar yanılmışım demeyi çok istiyorum)

Yorumu oyla      18      10  
O HALDE BOŞUNA ÇABA 1 Eylül 2009 Salı 12:25

hulya; "Özdiller neden iktidar olamıyor'u soran arkadaş'a: "bizim söze karnımız tok, ben aldığıma inanırım" diyen halkımız tarafından iktidara layık görülmüyorlar, onun içinde iktidar olmuyorlar.." O zaman hala niye yazıp-çiziyorsunuz? Ayrıca 2'nci soru hala ortada: YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Eylül 2009 Salı 12:18

Özdiller neden iktidar olamıyor'u soran arkadaş'a: Özdil gibiler dilenmeyi bilmekdikleri için, para toplamasını, hay'dan gelen paraları olmadığı için, yapacaklarını söylemekten başka verecek birşeyleri olmadığı için "bizim söze karnımız tok, ben aldığıma inanırım" diyen halkımız tarafından iktidara layık görülmüyorlar, onun içinde iktidar olmuyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
SORULAR KAYNAMASIN! CEVAP VERECEK BİR HONDURASÇI YOK MU? 1 Eylül 2009 Salı 11:31

1.Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba? 2. YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA?

Yorumu oyla      18      10  
YALANCININ MUMU 1 Eylül 2009 Salı 11:30

PABUCUMUN KILICI; "Bizim siteye her gün bedava bırakıyorlar hem de 1 değil 5 değil.." KUYRUKLU YALAN NASIL OLUR? İşte böyle..

Yorumu oyla      18      10  
sabriye .yerlere atılacağı belli günlük gazetelere DİNİ SÖZ ve LOGO koyanlarda GAZETECİ OLAMAZ. 1 Eylül 2009 Salı 11:24

bu senmisin gerçekten TANRININ KILICI KARDEŞ?hadi söylediğine göre zaman gazetesi çalışanları,içinde GERÇEKTEN ALLAH MUHAMMED sözlerinin ve hadislerinin yer aldığı gazeteyi KAPI AĞIZLARINA bırakp APTALLIK EDİYORLAR,sen nasıl içeriği belli olan bir gazeteyi YERLERE SEREBİLİYORSUN kardeş?birde TAVSİYE ediyorsun.YAPMA bu sözler rumuzuna sana YAKIŞMIYOR.zorla verilmeyen bir gazeteyi yere sermektense,YAKMANI TAVSİYE EDERİM kardeş.GÜNAHTIR,İÇERİĞİ BELLİ ÇÜNKÜ ;sana NACİZANE fikrimdi.

Yorumu oyla      18      10  
ÖZDİLCİLER NEDEN İKTİAR YÜZÜ GÖREMİYOR? 1 Eylül 2009 Salı 11:22

Devrim; "Özdil haklı.." Eğer öyleyse 1.Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba? 2. YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA? Valla, yanıtları çok merak ediyor ve heyecanla bekliyorum..

Yorumu oyla      18      10  
Devrim 1 Eylül 2009 Salı 11:05

Özdil haklı. Sessiz kalan çoğunluk yüzünden bunlar oluyor. Tepkiyi net vermek gerek.

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI YÜZYILIN SOYGUN HAREKETİ KERİZ FENERİ 1 Eylül 2009 Salı 10:19

Kıçınızı da yırtsanız, başka bir tarafınızı da yırtsanız ÖZDİL bu yazısında kazanandır.Zaman hürrşyete gelince.Bizim siteye her gün bedava bırakıyorlar hem de 1 değil 5 değil.Ama ne hikmetse her gün aynı gazeteleri aynı yerde görüyorum.Kısacası okuyanı yok, ama tiraj yüksek görünsün diye önüne gelen kapının altından atıp kaçıyor.Biz de apartman merdivenleri kirlenmesin, çamurlanmasın diye yerlere seriyoz.Tavsiye ederim.Deneyin hoşunuza gidecektir.

Yorumu oyla      18      10  
vatan 1 Eylül 2009 Salı 09:43

Turktime'a katılmıyorum. Yılmaz Özdil güzel söylemiş,az demiş, Adamlar başımıza çıkmış,bu tarzda saltanat istekleri bulunmakta, hala sesini çıkartan yok ise, semer vursan azdır. bu arada bunu yapanların utanma gibi yetileri olmadığından pek utanacaklarını sanmam. utanma yetileri olsa yapmazlar. Devam et Yılmaz Özdil bunlar az bu millete... bu vurdumduymazlık olduktan sonra.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Ağustos 2009 Pazartesi 17:03

A şıkkı:"patişahım çok yaşa" B şıkkı:" biz de insanız, biz de çok yaşamak istiyoruz" diyenlerdenmisiniz? B şıkkını seçtiyseniz yılmaz Özdil den tarafsınız üzgünüm.A şıkkı iseniz, patişahınız size ne kadar yaşayacağınızı söyleyecektir!

Yorumu oyla      18      10  
haydar kaleli 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:40

yılmaz özdil yazar degil karalama yazıcısı bu adama nasıl hürriyette köşe yazdırıyorlar anlamıyorum sadece onun yüzünden 2 yıldır hürriyet almıyorum

Yorumu oyla      18      10  
ÖZDİL'İ ONAYLAYANLAR BUYRUN: 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:33

1.Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba? 2. YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA? Bu iki soruya özellikle Özdil'i tebrik edenlerin/onaylayanların yanıtlaması dileği ile.. Valla, yanıtları çok merak ediyor ve heyecanla bekliyorum..

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:31

Cılıklaşmış yoğurtçu neden o kadar basit ki. Çünkü bu insanlar onursuzca kazanmaktansa, onuruyla kaybetmeyi şiar edinmişler. Çalmaz çırpmazlar, doğruyu söylemekten kaçmazlar, yalan vaatlerde bulunmazlar, Düşman ülkelerin amaçlarına hizmet edip günlerini gün etmezler, rant kovalamazlar, belediyeden arsa alıp keyiflerine bakmazlar. emekleriyle bir yerlere gelmeye çalışırlar.

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:21

Gerçekler acıdır,Yılmaz Özdil gerçekleri dile getirdiği için bazıları ona çamur atma ve lekelemeye çalışmaktalar

Yorumu oyla      18      10  
ŞU İKİ SORUYA CEVAP VEREBİLECEK VAR MI? 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:17

CEVAP VERECEK VAR MI? EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ(Neden acaba?)soruyor; "Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba?" BENDEN DE BİR İLAVE: YANDAŞLARI NEDEN SİLİVRİ'de ACABA? Bu iki soruya cevap verecek bir 'Hondurasçı' var mı?

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:08

Yılmaz Özdiller ve giller neden iktidara gelemiyorlar acaba?

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 31 Ağustos 2009 Pazartesi 16:05

Evet Yılmaz Özdil kaybetmiştir. Önce TMSF'ye geçen, iktidar suyuna girmeyen biri olarak sonra da Halkın parasından Mehmet Barlas ve Engin Ardıç gibi transfer paraları almayarak, Damadın Şirketinin olunca da maaşını iki üç katına imkanı varken, prensipleri için posta koyarak, ders vererek ayrılıp MADDİ OLARAK ÇOK ŞEY KAYBETMİŞ OLABİLİR AMA ADAM GİBİ ADAM ÜNVANINI silinemez şekilde kazanmasını bilmiştir..

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 31 Ağustos 2009 Pazartesi 15:49

Yılmaz Özdil kaybetmiştir. Gerçek sonuç budur!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 31 Ağustos 2009 Pazartesi 15:46

ALLAHIM YAA LAF ÇAKACAĞIM DİYE SAÇMALAMIŞ GÜLÜM BENİM:))YALAKLAR PUT GİBİ YERİNDEMİ DURUMUŞ?ÖYLEYSE SEN GİBİ KOYUNLARDA YALAĞA SU İÇMEYE GELİR DEĞİLMİ?HADİ BAK RAHAT İÇESİN DİYE ISLIKTA ÇALIYORUM:))

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 31 Ağustos 2009 Pazartesi 15:41

yalaklar; put gibi yerinde duran küçük su havuzlarından koyunların, kuzuların öküz gibi bilumum dört ayaklıların sulandığı yerlerdir. eee kullanıma girince yalaklar da bunun altında kalır mı hizmette kusur etmez içine dolan salyaları alttan akıtır.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 31 Ağustos 2009 Pazartesi 15:11

BAŞ YALAK EFENDİLERİNİ SAVUNMUŞ:))ALLAH KİMSEYİ MİLİTAN EYLEMESİN.NE HALLERE DÜŞÜYORLAR..BÜYÜK SAÇMALAMOG..G

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 31 Ağustos 2009 Pazartesi 14:37

Ya sizlerde yapmayın be birader. Size hiç mi öğrettiler? Cahile cahil, hırsıza hırsız, namussuza şerefsiz demeyeceksiniz. Sizi de bu DOBRACILIĞINIZ anti-patik yapıyor zaten. LEKSİKOLOG(ETİMOLOG) Yılmaz Özdil, KELİMELERİN EFENDİSİ Bekir Coşkun sürekli Bam tellerine basıyor, cehalletten, sefalletten beslenenlerinin sesi birden yükseliyor, aydınlanma karşıtı oldukları için kimsenin ben neyim diye değerlendirme yapmasını bile istemiyorlar. Sırtını sıvazladıkları sürüleri sömürürken kaptıkları Ayrımcalık ve subaşında oturma hakkını havuzlarını doldurark alacaklar. Hatta bu meralar babalarından kalma miras gibi pazarlayıp, peşkeşile satacaklar.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Ağustos 2009 Pazartesi 14:04

Yılmaz Özdil'de Bekir Coşkun'da yalakalık olsun diye yazmadıklarına bahse girerim.İktidar'ın aksine yazmak gerçekten yürek ister.Allah'tan sonra gelir kanunlara göre yaşayan insanlar için iktidar.O yüzden iktidar sahiplerinin tarafsız bakış açılarına sahip,üstün eğitimli,birikimli tertemiz kişiler olamsı gerekir.

Yorumu oyla      18      10  
Mantıksızlık Avcısı 31 Ağustos 2009 Pazartesi 13:51

hulya, "Yılmaz Özdil'in yazdıklarını küfür olarak algılamıyorum.." Hülya Hanım çok haklı, çünkü o halk değil veya Ak Parti'ye rey vermiyor ya da CHP'li.. Özdil sadece halka/Ak Parti'ye oy vrenlere hakaret ediyor.. Dolayısıyla Hülya Hanım muaf! Ne güzel!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 31 Ağustos 2009 Pazartesi 13:50

HÜLYA KARDEŞİM;SÖYLEDİKLERİN EMİNİMKİ,ENGİN ARDIÇ,TAHA KIVANÇ,ŞAMİL TAYYAR VE DİĞERLERİ İÇİNDE GEÇERLİDİR DEĞİLMİ:))YAA ALLAH AŞKINA YANLIŞ YANLIŞTIR SEVİYESİZLİĞİ ADAMINA GÖRE ALKIŞLAYIP ADAMINA GÖRE SAVUNMAYIN KARDEŞİM.ENGİN ARDIÇTAN EMRE AKOZE ÇÖLAŞANDAN BEKİR COŞKUNA BENCE HEPSİ SEVİYESİZ VE OLDUKLARI YERİ HAKETMEYEN İNSANLARDIR.BUTÜR AVAM VE KÜSTAH YAZILAR YAZAN AŞIRI UÇ YAZARLARIN HİÇBİRİNE İTİBAR ETMİYORUM BEN.FİKİRLER HAKARET ETMEDEN AĞZINI BOZMADANDA SAVUNULABİLİR.UCUZLUĞA GEREK YOK..

Yorumu oyla      18      10  
teyze 31 Ağustos 2009 Pazartesi 11:50

Sabriyeciğim hastane yazdın geçmiş olsun Allah şifa versin kim hasta ise gidip geliyorum yazınca, hastan var galiba.Evet üyelik sistemi iyi olurdu.FAKAT BENİM daha iyi bir fikrim var.Eğer YILMAZ ÖZDİL okursa bu yorumumu artık yazı yazmayı bırakır BİDON KAFAMDAKİ FİKİR muhteşem çünkü.TÜRKTİME YILIN YORUMCUSU OLARAK BENİMLE BİR RÖPORTAJ YAPSIN:))) Sonra yılın ikinci,üçüncü.....yorumcularıyla.

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ'DE EN ÇOK SÖYLENEN TÜRKÜ HANGİSİDİR? 31 Ağustos 2009 Pazartesi 11:44

GÜNÜN/HAFTANIN BENCI YILIN KAYBEDENİ KİM? Yılmaz Özdil! NEDEN? Halkı aşağılamayı ve küfretmeyi ironi yüklü fikir sanıp gün aşırı seviyesini, düşürdüğü için… Ya, O'nu destekleyenler? ONLAR ASRIN KAYBEDENLERİ..

Yorumu oyla      18      10  
hulya 31 Ağustos 2009 Pazartesi 11:27

Kendimde bir şeyi anlatırken, sürekli mecazi örnekler gösteren biri olarak Yılmaz Özdil'in halkı aşağılamak için DEĞİL, halkın daha iyi anlaması için kullandığı mecazi örnekleri küfür olarak algılamıyorum.Halk'tan para kazanan birisinin halkı aşağılaması diye bir şey söz konusu olamaz.Kendisi emin olun nezaket kuralları içinde de aynı sonuca ulaşacağını bilse bunu yapacağından benim hiç şüphem yok.Ne yazıkki nekaket kurallarına uyan yazarları okuyan çok az.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 31 Ağustos 2009 Pazartesi 11:07

BU KÖŞE ÇOK İYİ OLDU!!BU KALİTE SORUNU OLAN İNSANLARIN MANİFESTOSU GİBİ...NEKADARDA ÇOK ORGOYU VE SEVİYESİZLİĞİ DÜSTUR EDİNMİŞ İNSAN VARMIŞ!!

Yorumu oyla      18      10  
MÜSTAHAK 31 Ağustos 2009 Pazartesi 10:45

YILMAZ ÖZDİL KAYBEDEN DEĞİL KAZANAN, TMMM DE MİLVEKİLİ OLAN ADI ÜSTÜNDE VEKİL, MİLLETTEN ÜSTÜNLÜĞÜ NE. VEKİL ASLINI TEMSİL EDER. ASLINDA TÜM DEVLET ERKANI KIRMIZI IŞIKTA DURMAMASI, HATTA BİRİLERİNİN KARAMAN - ANKARA KARAYOLUNU KAPATARAK DÜĞÜNE YETİŞMESİ; ZATEN O YERE PLAKA TAKILMAYI HAK EDEN KİŞİLERİ GÖSTERİYOR.

Yorumu oyla      18      10  
vatan 31 Ağustos 2009 Pazartesi 09:38

Turktime'a katılmıyorum. Yılmaz Özdil güzel söylemiş,az demiş, Adamlar başımıza çıkmış,bu tarzda saltanat istekleri bulunmakta, hala sesini çıkartan yok ise, semer vursan azdır. bu arada bunu yapanların utanma gibi yetileri olmadığından pek utanacaklarını sanmam. utanma yetileri olsa yapmazlar. Devam et Yılmaz Özdil bunlar az bu millete... bu vurdumduymazlık olduktan sonra.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 31 Ağustos 2009 Pazartesi 02:59

TEYZE senin yazdığını görüp,sana cevap vermeden ES geçmek olurmmu be ANAM?:)BURDAYIM.ama işte son günlerde HASTANE MASTANE DERKEN,çok istesemde bir tane dahi yazmaya TAKATİM olmuyor.sonra sen yazdığını ben yazdığımı BİLDİKTEN sonra,EDİTÖR KARDEŞİM BİZİ BAMLAMAZ meraklanma sen:)SEVGİLİ TURKTİME ÇALIŞANLARI,GÜZİDE SİTEYE ÜYELİK SİSTEMİNİ KOYMUŞ OLSALAR,NE SEN,NE DİĞER DOSTLAR FARKLI YAZMAKLA SUÇLANIR.bir zamanlar bende ERKEK olarak,hattam hattam ÇARŞAFLI ERKEK olarak suçlandım bu sitede:))SAYGILAR

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 31 Ağustos 2009 Pazartesi 02:40

GAZETECİLİK,sabrı isteyen,hatta töleraları zorlayan ZOR bir meslektir.önemli olan bu mesleğin içinde GÖRÜŞ faketmeksizin HALKINI AŞAĞILAYICI YAZILARDAN SAKINMAKTIR;sonuçta CAHİLİYLE,EĞİTİMLİSİYLEDE olsa bizim kendi HALKIMIZDIR;bende A-K-PDEN ve GÜRUHUNDAN ÖLESİ NEFRET EDİYORUM.ama bu bana HAKARET etme hakkını vermez;

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 31 Ağustos 2009 Pazartesi 02:34

yılmaz özdil DÜRÜST BİR GAZETECİ olabilir.bu HAKARET ETME HAKKI VERMEZ ona;benim bildiğim ESASLI GAZETECİLİK insanların kişilik haklarına saldırmadan KONUSUNU,DÜŞÜNCESİNİ yazısına DÖKEBİLMEKTİR;bekir coşkunda doğruları yazıyor olabilir.bilmem kimler köpeğiyle yatıyor diyen bir BAŞBAKANA,aynı çirkin üslupla cevap vermekmi daha iyidir,yoksa iyi SÖZLERLE karşıyı söylediğine PİŞMAN ETMEKMİ daha iyidir?solcuları APTAL olarak gören ARDIÇA,SENSİN APTALMI demekmi güzel,tam tersi onu UTANDIRMAKMI GÜZEL?

Yorumu oyla      18      10  
Yazar 30 Ağustos 2009 Pazar 23:49

Yılmaz Özdil gerçekleri yazıyor.Meyveli ağaçlar taşlanır

Yorumu oyla      18      10  
sabri abay 30 Ağustos 2009 Pazar 23:35

eğilmeden bükülmeden, halkın aklından geçenleri iyi analiz edip yazmış... bravo özdil'e.. onlar milletvekili ise bizlerde milletin ta kendisiyiz... ananı alda git lafları söylenirken nerdeydi bu eleştirmenler... yılmaz özdil bildiğiniz yolda devam...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 30 Ağustos 2009 Pazar 22:58

Hakaret,aşşağılama,çirkef ve seviyesiz uslup nezamandan beri yazarlık oldu?ama dedimya okuyucusuna göre yazar.adamlar kendileri gibi seviyesiz yazarları seviyorlar.aslında garipsememek lazım.ucuz adam kaliteli yazarı alkışlayacak değil ya!!o yüzden yılmaz özdil i alkışlayanları hiç ama hiç garipsemiyorum...

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 30 Ağustos 2009 Pazar 21:34

Silivri Paspasçısı Etek giyince teyzesi,Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar da ondan be hizmetlim. Sen onu bırak da bugün 30 Ağustos zaten beim evimin 2 cephesinden de hiç inmeyen şeyi büyük çoğunluk yapmış TÜRK BAYRAĞI asmış. Siz Türkiyeli'ler Turuncu bayrağınızı ne zaman asıyorsunuz. Üstü yeşil arapça yazılı köşesi bol yıldız bayrağınızı göndere çekme günleriniz ne zamanlardır?

Yorumu oyla      18      10  
APSO KÖYLÜ(SUÇATI) 30 Ağustos 2009 Pazar 18:27

YILMAZ ÖZDİL VE BEKİR COŞKUN HALKIN GÖNLÜNDEKİLERİ YAZIYOR.BRAVO ONLARA.YALAKA TİP YAZARLARDAN BIKTIK ARTIK.ADAMLARDA UTANMAKTA YOK.HALKTAN YANA HİÇ BİRŞEY YAZMIYORLAR.YILMAZ ÖZDİL VE BEKİR COŞKUN SADECE HALKTAN YANA YAZIYORLAR.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 30 Ağustos 2009 Pazar 17:57

RESAT iddianı ispat edemezsen ACINACAK VE ZAVALLISIN.Aşağı yukarı aynı dakikalarda yazdık o yorumları kim hangi şehirde ben hangi şehirde EDİTÖRLERİN İP no denen her ne ise ordan bilmesi lazım.Biri birşey soruyor sa evet haliyle cevap verecem gördüm ise soruyu.MİSAL: SABRİYEEE nerdesin kaç gündür,özledim seni.(Sabriye okursa cevap verir,verirde bazen editör yeğenler yayınlamıyor)RESAT okuma sinirin bozuluyorsa.Ben artık öyle yapıyorum, sinirim bozulmaz DA vakit kaybetmeyeyim diye:)))

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 30 Ağustos 2009 Pazar 15:03

GÖRÜŞ FARKETMEKSİZİN,haberleri ne kadar HAKLILIK İÇERİRSE İÇERSİN,HABERLERİNİN İÇİNE HAKARETİ,KÜFRÜ,YAKIŞTIRMALARI,AŞAĞILAYICI SÖZLERİ SOKUŞTURANLAR ne GAZETECİ,nede YAZAR OLABİLİRLER;i

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 30 Ağustos 2009 Pazar 14:49

Teyze ve Silivrili Circirböcegi! Hacivatla Karagöz gibi. Biri yaziyor, sonra kendi kendine cevap veriyor sözde digeri olarak. Acinacak haldesiniz.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 30 Ağustos 2009 Pazar 14:46

Ne olursa olsun yaw bize ne:)))Kendi düşen ağlamaz.

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ PASPASÇILARI KİM? 30 Ağustos 2009 Pazar 14:40

teyze, bu sorunun cevabı da doğru. O halde 3'üncü soru: Peki, o zaman bunların hali ne olacak?

Yorumu oyla      18      10  
teyze 30 Ağustos 2009 Pazar 14:34

Millet kime oy verilecek kime oy verilmeyecek bilir diyorum, diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ PASPASÇILARI KİM? 30 Ağustos 2009 Pazar 14:30

Teyze, cevap doğru! Şimdi 2'inci soru: Millet neden oy vermiyor acaba?

Yorumu oyla      18      10  
teyze 30 Ağustos 2009 Pazar 14:25

Gönderen: SİLİVRİ PASPASÇILARI KİM?Yılmaz Özdil gibi düşünenler neden iktidara gelemiyorlar acaba---------MİLLET OY VERMEDİĞİ İÇİN OLABİLİR Mİ:)))))

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ PASPASÇILARI KİM? 30 Ağustos 2009 Pazar 14:16

Yılmaz Özdil gibi düşünenler neden iktidara gelemiyorlar acaba?

Yorumu oyla      18      10  
YAKOMOZ 30 Ağustos 2009 Pazar 13:59

ARKADAN DOLANAN KORKAKA'BIRAK HALK YUTTURMACILIĞINI.ÖZDİL DAĞLAR KADAR HAKLI.BU FAKİR,EKMEĞİ ZOR ALAN HALK SAYESİNDE BURSLA OKUYANLAR TİRİLYONER OLDULAR.HEMDE 20 Lİ YAŞLARDA.HALKI KOYUN YERİNE KOYDULAR.BELEDİYENİN BORDROLU ADAMLARI,KATRİLYONER OLDU.DERGAHDA PERSONEL OLARAK ÇALIŞANLAR,YÜZ KERE KÖŞE DÖNDÜ.HALKI HAMESETLE,ŞİİRLERLE UYTTULAR.KENDİLERİ ZENGİN KERE ZENGİN OLDULAR.SÖZÜM ONA SAVUNDUKLARI HALK,BORÇ ZULMÜNDE İNİM,İNİM İNLİYOR.YILMAZ ÖZDİL,AZ BİLE YAZMIŞ.HALK ONLARI İYİ TANIDI.AH..ALDILAR.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 30 Ağustos 2009 Pazar 13:47

Herkes kendi aynasına bakarmış.özdili savunanlarda kendi akislerini gördükleri için seviyorlar bu vatandaşı.kendilerine benzettikleri için kendileri gibi ucuz,saldırgan,küfürbaz ve ucuz olduğu için o yüzden özdili sevip destekleyenlere kızmayın aslında onlar kendi seviyesizliklerini savunuyorlar.gözlemci merak etme kanıtlayacak ve sana geleceğim.hani bbp liler demişti ya bir gewce ansızın gelebilirim diye bende o şarkıyı çok severim...gözlerinden öperim gülüm..

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 30 Ağustos 2009 Pazar 13:42

Bidon kafa olmayacaksın, göbeğini kaşıp, palamut sürüsü gübü vatan hainlerine ağına düşüp oyunu satmayacaksın, sonra da baba bana böyle dediler diye ağlamayacaksın!!! Pasaklıya pasaklı, sümüklüye sümüklü demyeceksin de ne yapacaksın. İnsanları olduğu gibi kabul edersen olabilmelerini olmalarının önüne set çekersin. Onlara hallerini dürüstçe haykırıp, ne olmaları yönünde eğiteceksin ve önlerindeki engelleri kaldırmayı borç bileceksin. BU DA AYDINLANMADAN KORKAN, İNSANLARIN İNSAN GİBİ YAŞAMASINI İSTEMEYEN Tacirlerini çok korkutur

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 30 Ağustos 2009 Pazar 13:25

ilçesi silivri olan yadaş.sen kalpazanlıkla suçlanan-yada silivride arsa dişleyenlerin ortağımısnki bu kadar ayağına basılmış kedi gibi zıpladın.senin başbakanın tv de küfür ediyor. sana ne dokunduki havalara zıpladın.anlaşılan sende birşeyleri ya dişledin yada fenerleme falan yapmaya çalışıyorsunki iş üztünde yakalandın.ne yani yılmaz özdil götürenlerle yürütenlere söylüyor sana ne sendemi yürütmeye niyetlisin birşeyleri.

Yorumu oyla      18      10  
ARKADAN DOLANAN KOKAKLAR! 30 Ağustos 2009 Pazar 12:26

ÖZDİL'İ TEBRİK EDEREK GÜYA ÇAKTIRMADAN HALKA HAKARET HA!.. YEMEZLER!.. HALKA 'BIDON KAFALI' DIYE HAKARET EDEN BIR YAZARI TEBRIK ETMEK SÖZ-KONUSU HAKARETE IŞTIRAK ETMEKTIR. BURADA ÖZDIL'IN ARKASINA SIĞINARAK HALKA HAKARET ETMEK ISTEYEN TÜM HONDURASÇI/SILIVRICI ULUSALCILARA SESLENIYORUM: BIRAKIN ÖZDİL'İN ARKASINA SIĞINMAYI, EĞER YÜREĞİNİZ YETİYORSA SİZ, DOĞRUDAN HALKA HAKARET EDİN.. SIKIYSA.. HADİ BAKALIM! SİZİ GİDİ KORKAKLAR SİZİ.. ÖZDIL'I TEBRIK EDEREK GÜYA ÇAKTIRMADAN HAKARET HA!..

Yorumu oyla      18      10  
KÖKTEN ULUSALCI 30 Ağustos 2009 Pazar 10:57

Tamam, iyi hoş da Halka hakaret ederek nasıl iktidara geleceğiz arkadaşlar? Bu iş hiç Yılmaz Özdil/Bekir Coşkun/İlhan Selçuk/Doğu Perinçek/... v.s.'le olur mu? Diğer yolun sonu ise belli: SİLİVRİ Ee..???

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 30 Ağustos 2009 Pazar 10:50

goncagül; "tebrikler yılmaz özdil.." Halka 'bidon kafalı' diye hakaret eden bir yazarı tebrik etmek hakarete iştirak etmektir. Burada Özdil'in arkasına sığınarak halka hakaret etmek isteyen tüm Hondurasçı/Silivrici Ulusalcılara goncagül'ün şahsında sesleniyorum: BIRAKIN ÖZDİL'İN ARKASINA SIĞINMAYI, EĞER YÜREĞİNİZ YETİYORSA SİZ HALKA DOĞRUDAN HAKARET EDİN.. SIKIYSA.. HADİ BAKALIM! İZİ Gİİ KORKAKLAR SİZİ.. ÖZDİL'İ TEBRİK EDEREK GÜYA ÇAKTIRMADAN HAKARET HA!..

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 30 Ağustos 2009 Pazar 10:09

tebrikler yılmaz özdil.eline kalemine yüreğine sağlık. biraz belden aşağı olmuş ama bugünkü konjonktürde normaldir.niye dersen tv lerde bile eş....eşek lafı bile sansürlenmiyor.başbakan bile küfrederek beyanat veriyor ve hiçde güldürmüyor. en azından sen gülümsetiyorsun

Yorumu oyla      18      10  
demirbey 30 Ağustos 2009 Pazar 03:06

Gülmekten karnım ağrıdı. mükemmel olmuş. tebrik ederim hocam. Türkiye açılıp saçılmadan önce şeffaf olmalı değilmi hocam, herkez birbirini tanımalı. Mabattaki plakadan. harika ya.

Yorumu oyla      18      10  
Gökhan 30 Ağustos 2009 Pazar 01:15

Burada vatan sevgisini kaybetmiş çok fazla insan var.Çok üzülüyorum bu sitedeki yorumları okudukça.

Yorumu oyla      18      10  
Bu köşeyi hazırlayan kaybeden 30 Ağustos 2009 Pazar 00:51

TURKTİME"da kaybeden kazanan köşesini hazırlayan bene kesilikle kaybeden.Sayın ve sevgili Özdilin umrunda bile burada kaybeden ilan edilmesi helede neden kaybettiği içler acısı.Kimdir bu haberi hazırlayan?

Yorumu oyla      18      10  
halk 29 Ağustos 2009 Cumartesi 23:57

Totem senin ip yi kontrol etseler kesin ve kesin akp genel merkezi çıkar :) Yada dtp :) arasında pek bi fark yok artık kandil diycem ama orada internet yoktur...

Yorumu oyla      18      10  
rumuzsuz 29 Ağustos 2009 Cumartesi 23:21

Almanyada arslan avina da cikdin mi Ziya? yine sallamaya baslamis, atma Ziyaaaaaaaaaa:))

Yorumu oyla      18      10  
gezgin 29 Ağustos 2009 Cumartesi 23:17

milletvekilerinin özel plaka yasasından önce dokunulmazlıkları kaldırmaları gerekir yılmaz özdile kızan arkadaşlar neden bunu yazmıyorsunuz önce kirli, temiz kimler görelim plaka sonra. hak edip etmedikleri anlaşılsın yolsuzluk dosyaları önce meclisin tozlu raflarından insin akça, pakça belli olsun sadece 370 akp li vekil hakkında soruşturma dosyası olduğu yazılıp çiziliyor akp yi yağlayan allayıp pullayan gazeteler neden bu dosyaları hiç manşet yapmıyorlar ucunda kendileride var galiba

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 29 Ağustos 2009 Cumartesi 22:24

Burada desteksiz atış yapan da kendi payıma ikinci rumuzla yazı yazan da ispatlayamayan ancak haysiyetsiz ve alçakça iftira atan da namussuzdur diyorum. Sen hangi cüretle Editörlere bile iftira atıyorsun. Oraya gidip IP numaralarını mı teslim aldın? Sana gizli şirket bilgilerini mi veriyorlar? Yoğrutçu, Silivrici Teycezi Hasan Tahsinlerine yaz o işleri, rumuzları bile karıştırıp alt alta yazı yolluyorlar ama kimse de onlara senin IP numaranı tespit ettim diyemiyorum. Adresime gelmeyenin ...

Yorumu oyla      18      10  
dilbilimci 29 Ağustos 2009 Cumartesi 21:56

sevgili akpliler! Sehidimize KELLE , terorist basina SAYIN diyen tayyip erdogan hakkinda da bir yorum yapar misiniz? Sizce de sehidimiz kelle mi, apo sayin mi? Turk milletine bundan daha buyuk hakaret olabilir mi? Hadi utanmayin bir yorum yapin gorelim

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Ağustos 2009 Cumartesi 21:45

BİR İNSAN ANCAK BUKADAR UCUZ OLABİLİR!!ARKADAŞLAR KÜÇÜK BİR KONTROL YAPTIRDIM BURADA ÖZDİLE DESTEK YAZAN YORUMCULARIN BİRÇOĞU GÖZLEMCİNİN PC SİNDEN ÇIKMIŞ!!ADAM KALABALIK GÖRÜNTÜ VERMEK İÇİN BÖYLESİ UCUZ YÖNTEMLERE BAŞVURAN BİRİNE NE SÖYLENEBİLİR BİLEMİYORUM.EEE NEDEMİŞLER BÖYLE YAZARA BÖYLE OKUR:))ÇOK UCUZSUN BE GÜLÜM.EDİTÖR KARDEŞİM IP LERE BAKARSAN SENDE FARKEDERSİN DURUMU AMA TARAFSIZ KALMAYA ÇALIŞIYORSUN ANLADIĞIM KADARI İLE AMA BU SİTEYİ BÖYLE UCUZ İNSANLARA TERÖRİZE ETTİRMEYİN...

Yorumu oyla      18      10  
Mustafa Özbey 29 Ağustos 2009 Cumartesi 20:55

Doğru yazan 2 yazardan biri hergün kitap yazsa okurum eleştiri ama neye eleştiri kibar liboş olmak gerekmiyor gazeteci olmak için

Yorumu oyla      18      10  
rumuzsuz 29 Ağustos 2009 Cumartesi 20:26

CIA-papaz referanslariyla kapagi amerikaya atan onunde amerikan bayragi dalgalalan ciflikte keyif catan seyyar vaizin gazetesi en cok satan gazeteymis:))) Hadi yiyorsa bayi satis rakamlarini verde ogrenelim ne kadar satiyormus gazeteniz? Cok sattigi icin yazarlari birbir daha az satan(!) gazetelere geciyor degil mi? milletin kapisina zorla koyulan, murid isadamlarinin hergun yuzlerce satin alip sisirme tiraj rakamlarina ulasan gazeteniz neden doganin hurriyetinin yedide biri kadar reklam aliyor?

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 29 Ağustos 2009 Cumartesi 19:35

İmam böyle yaparsa cemaat de böyle yapar işte... Siyasilere bakın, haftalardır birbirlerine sövüp sayıyorlar... Gazeteciler de kamplara bölünmüş aynı şeyi yapıyor... Eh, tabii ki müridler de farklı olacak değil, onlar da birbirine girmiş işte... Yılmaz Özdil'in gazetecilik üslubunu biraz değiştirmesi lazım... Yazının özüne gelecek olursak, milletvekilleri zaten hakettiklerinin çok üzerinde ayrıcalığa sahipler... En fazla tuhaf olan da hiçbir medeni ülkede olmayan şekliyle dokunulmazlık...

Yorumu oyla      18      10  
KIRTASİYECİ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 18:47

YAKOMOZ; 1. 150 Bin fazla değil mi? 2. Kim iktidarda, kim(ler) SİLİVRİ'de.. Kaçma, Haklısın de.. Özür dile.. Hatta ceza olarak -düzelmen zor ama- Zaman oku!..

Yorumu oyla      18      10  
Holigan 29 Ağustos 2009 Cumartesi 18:35

Ellerine saglik harika yazmis

Yorumu oyla      18      10  
YAKOMOZ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:43

KIRTASİYECİ; İŞTE BU KADAR.SÖYLEYEBİLECEĞİN SÖZ YOKTUR.BÜYÜK ALLAH SİZLERE AKIL VE FİKİR VERİR İNŞALLAH.AMİNNN.BÜYÜK ALLAH İSLAH ETSİN..AMİN...

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 1 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:41

Yine Rumuzları ve satırları karıştırmışsın, bunu yayına verirlerse görür herkes ne kadar saptırıcı olduğunuzu."Bakıyorum televizyonlara... Şöhret olmuşsun yahu! BBC, CNN hep seni gösteriyor. Akmayan çeşme başında, elindeki boş bidonu kameraya sallayarak, "elim kırılsaydı" diye bağırıyorsun. Hiç bağırma. Senin paranla sana köfte ekmek ısmarladılar, hizmet sandın... Sudan ucuz senin oyun. Hiç bağırma. Düşün şöyle bir... Maazallah CHP-MHP iktidar olsaydı, ne diyeceklerdi? "Uğursuz bunlar..." "Bereketsizler..." "Geldiler, kuruttular..." Demeyecekler miydi? Diyeceklerdi.

Yorumu oyla      18      10  
KIRTASİYECİ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:39

YAKAMOZ; "ZAMAN GAZESİ MAYIS 2009 DA RESMİ TİRAJ RAPORLARINA GÖRE, NET 848 BİNDEN 646 BİNE DÜŞMÜŞ. AYNI TARİHLERDE HÜRRİYET 467 BİNDEN,492 BİNE ÇIKMIŞ.." Ee.. Senin rakamlarına göre de Zaman Hürriyetten tam 150 Bin Fazla.. Öyle değil mi? Kaçma, Haklısın de.. Özür dile.. Hatta ceza olarak Zaman oku!..

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:34

YAKOMOZ; Araştırdım, sonuç şu: BİZ İKTİDARDAYIZ, SİZ SİLİVRİ'DE. Şimdi sen araştır bakalım: Kim iktidarda, kim(ler) SİLİVRİ'de..

Yorumu oyla      18      10  
MAKARNA-KÖMÜR MUHABBETİ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:29

NAMUSU OLAN OYU Ak Parti % 47'yi nasıl aldı: "-Kömür-makarna dağıtarak!" Peki, iktidara gelirken de dağıtmış mıydı? "-O zaman bir karışıklığa geldi!" Peki, o halde Menderes ve Özal'ı nasıl açıklayacağız.. Öyle ya hep MENDERES/ÖZAL/ERDOĞAN çizgisi iktidara geliyor.. "- Halk, makarna/kömür dağıtılacağını tahmin etmiştir." Peki, bunu da doğru kabul edelim ama hani halk bu kadar zeki değil 'bidon kafalı'ydı? "-Yahu kardeşim bizi ne sıkıştırıyor sun? Başka nasıl açıklayalım, ne bahane bulalım?"

Yorumu oyla      18      10  
29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:26

KIRTASİYECİ;ZAMAN GAZESİ MAYIS 2009 DA RESMİ TİRAJ RAPORLARINA GÖRE, NET 848 BİN KÜSUR SATMIŞ.17 AĞUSTOS RESMİ RAPORLARINA GÖRE SATIŞI 646 BİNE DÜŞMÜŞ.NEDEN ACABA.TAM TAMINA 202 BİN ADET OKUYUCU KAYBETMİŞ.BEN UYDURMUYORUM RESMİ TRAJ RAPORLARI SÖYLÜYOR.AYNI TARİHLERDE HÜRRİYET 467 BİNDEN,492 BİNE ÇIKMIŞ.BİRİNDE 202 BİN DÜŞÜŞ.DİĞERİNDE 25 BİN ARTIŞ.HANDGİMİZ HAKLI ARAŞTIR BAKALIM.BEKLİYORUM.

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:24

YAKOMOZ; "BENİ BAYİ SATIŞLARI İLGİLENDİRİR. KENDİNİ ÜZME.." Ben kendimi niye üzeyim ki, BİZ İKTİDARDAYIZ, SİZ SİLİVRİ'DE. Sen kendini üzme..

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ DEMOKRAT 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:21

Bu gözlemeci daha önce de % 8'lik Üniversite harç zammına % 500 demişti. Gözlemeci yine yalan yazmış! İşte Özdil'in "o" yazısı: BİDON KAFA! "..Yani darılmayın ama, hakikaten Allah cezanızı versin be kardeşim. Bakıyorum televizyonlara; Şöhret olmuşsun yahu! BBC, CNN hep seni gösteriyor. Akmayan çeşme başında, elindeki boş bidonu kameraya sallayarak, "elim kırılsaydı" diye bağırıyorsun. Reina'da sular kesik mi sanıyorsun, a benim bidon kafalım?

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:19

Gözlemeci yine yalan yazmışsın! İşte Özdil'in "o" yazısı: BİDON KAFA! "..Yani darılmayın ama, hakikaten Allah cezanızı versin be kardeşim. Bakıyorum televizyonlara; Şöhret olmuşsun yahu! BBC, CNN hep seni gösteriyor. Akmayan çeşme başında, elindeki boş bidonu kameraya sallayarak, "elim kırılsaydı" diye bağırıyorsun. Reina'da sular kesik mi sanıyorsun, a benim bidon kafalım?

Yorumu oyla      18      10  
NAMUSU OLAN OYUNU 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:18

KÖMÜRE ERZAK TORBASINA PARAYA YEŞİL KARTA İHALEYE KADROYA MAMAYA B.EŞYAYA MAAŞA SATARSA ..NE DENSE MÜBAH AGZINA SAGLIK ÖZDİL KALEMİNEDE..SATMAYACAKSIN OYUNU LAFIDA YEMEYECEKSİN O KADAR

Yorumu oyla      18      10  
kaan 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:13

Yılmaz Özdil tebrik ve teşekürler ama kendine yeni bir iş aramaya bak suyun ısındı.Yine zülf-i yare dokundun

Yorumu oyla      18      10  
YAKOMOZ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:13

KIRTASİYECİYE;BEN BAYİLERDE SATILAN GAZETEYİ OKURUM.KIRTASİYECİ, BİR SOR BAKALIM ADINI VERDİĞİN GAZETE SON İKİ AYDA NEDEN 200 BİN TİRAJ KAYBINA UĞRAMIŞ.MERAK EDİYORSAN; RESMİ TİRAJLAR,MEDYA TAVA 'YI TIKLA, TIKLARSAN,ÖĞRENİRSİN.ORADA TÜM GAZETELERİN NE KADAR SATTIKLARI, ARTIŞ VE DÜŞÜŞLERİ RAKAMLARIYLA VERİYOR.İNCELE,ONDAN SONRA KONUŞ.BENİ BAYİ SATIŞLARI İLGİLENDİRİR.KENDİNİ ÜZME.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 29 Ağustos 2009 Cumartesi 17:00

Bidon Kafalıyı Halka mı dedi? Yoksa Halkın kafasını bidon kadar doldurmayanlara gerekçeleri ile mi anlattı. Ben hatırlatmaya çalıştım da yayınlamadılar, siz kendiniz bulun 13.08.2007 tarihli makalesi. İşte bunun için herkese anlayabildiği dilde hitap ettiği için hep yükselecek, okur sayısı artacak.

Yorumu oyla      18      10  
İNÖNÜCÜ OLMAYAN % 100 ATATÜRKÇÜ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 16:49

Daha önce de halka 'bidon kafalı' diyen, daha bugün halkı iki ayaklı hayvan diye tanımlayan Özdil bu pazarlama maskesinin arkasına bile saklanamayacak kadar düşmüş ve kaybetmiştir." HİÇ KUŞKU YOK, DÜŞMÜŞ ve KAYBETMİŞTİR.. O KAYBETMİŞTİR DE, YA BU SİTEDE HALA ONU DESTEKLEYENLER NE OLMUŞTUR? BU NE ARSIZLIK, BU NE AYMAZLIK, BU NE TERBİYESİZLİK/EDEPSİZLİK, BU NE FİKİRSİZLİK, BU NE ÇİFTE SATANDARTLIKTIR? Sonra da "acaba biz neden iktidara gelemiyoruz" diye karalar bağlıyorlar..

Yorumu oyla      18      10  
AHMET 29 Ağustos 2009 Cumartesi 16:37

YILNAZ ÖZDİL'de gerçek olması gereken yerin kahveler olması gerektiğini de ispatlamıştır bu yazısı ile.Onu yazar diye HÜRRİYET'e alan kimse onun ayıbıdır.

Yorumu oyla      18      10  
KIRTASİYECİ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 16:36

YAKOMOZ; Hürriyet Zaman'ın yarısı kadar bile satmıyor. Benim de kırtasiye dükkanım var. Yılmaz Özdil'i kınama köşesi açmıştık, doldu!

Yorumu oyla      18      10  
YAKOMOZ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 16:14

YANILIYORSUNUZ.BENİM KIRTASİYE İŞLETMEM VAR.SALI GÜNÜNDEN BU YANA ELEMANLARIM YILMAZ ÖZDİL'İN YAZISINI FOTOKOPİ ÇEKTİRİYORLAR.BİNLERCE FOTOKOPİ.HER KES ŞAHANE BİR YAZI VE AYNEN DOĞRU DİYORLAR.OKUYAN BUNDAN DAHA GÜZEL BİR TARİF OLAMAZ DİYOR.ZATEN HÜRRİYET GAZETESİ YILMAZ ÖZDİL VE BEKİR COŞKUN OKURLARIYLA TİRAJINI DÜŞÜRMÜYOR.İKİSİ BAŞKA GAZETEYE GEÇSE GEÇTİKLERİ GAZETE TİRAJ PATLAMASI YAPARLAR.YANDAŞLARA BAKSANIZA 30-45 BİN ARASI SATIYORLAR!!HELE BAZILARI SATABİLMEK İÇİN MAKARNA, YUMURTA VERİYOR.

Yorumu oyla      18      10  
Ali 29 Ağustos 2009 Cumartesi 14:54

Hadi canım sizde. Tam aksine Yılmaz Ozdil nitelikli okuyucuların tam taktirini almıştır bu yazısı ile.

Yorumu oyla      18      10  
İzmir li.. 29 Ağustos 2009 Cumartesi 14:39

IQ seviyesi düşük olanlar Yılmaz Özdil' in "göt" ütüne takılmışlar..Burada ki anlamını hala anlamayıp yazara çamur atmak kadar komik bir durum olmaz heralde..Yazının içeriği ve verdiği mesaja bir baksalar...Ama bakıp da görmek istemeyenlerin bol olduğu zamanlardan geçiyoruz..Acelemiz yok..Biz bu kelimelerle uğraşırken kendimize ait banka kalmadı neredeyse ülkede..dedim ya bakmak ve görmek istememek meselesi:)))

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:42

BANA ARKADIŞINI SÖYLE SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYEYİM DİYE BİR SÖZ VARDIR!!BU SÖZÜ GÜNÜMÜZE UYARLARSAK BU ATASÖZÜNÜ ŞU ŞEKİLDE DEĞİŞTİRMEK EMİNİM Kİ ATASÖZÜNÜN ÖZÜNÜ HİÇ BOMAZ..BANA SEVDİĞİN YAZARI SÖYLE SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYEYİM!!BURADA YILMAZ ÖZDİLİ DESTEKLEYİP ONU KAZANAN İLAN EDEN ARKADAŞLARA KIZMAYIN.HER FİKRİN VE TARZIN BİR SEMBOLÜ VARDIR.BAŞKALARINA HAKARET ETMEYİ,TAHAMMÜLSÜZLÜĞÜ,ORGO VE ÇİRKEFLİĞİ TARZ EDİNENLERİNDE SEMBOLLERİNDEN BİRİDE ÖZDİLDİR.ARKADAŞLAR KENDİ SEMBOLLERİNİ ALKIŞLIYOR.

Yorumu oyla      18      10  
şenol aga 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:30

aganın biri demişki kime sorsam ben a.k.p.ye oy vermedim diyo demiş.verdim diyipte sizin gibi kudurmuş küfürbazlarlamı uğraşacak millet küfürden zevk alıyorsunuzbe yazarınız çizeriniz avamınız,elitiniz hep aynı sizinle aynı çukura düşmemek için millette kafa yapıyor işte.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:29

KÜFÜR:1 EDEP:0 (İlk yarı sonucu)

Yorumu oyla      18      10  
kriz mağduru 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:16

YILMAZ ÖZDİL SAPINA KADAR DOĞRU SÖYLEMİŞ. GÖTÜNE PLAKA LAFI AĞIR GELDİ İSE SİZ ONU ARKAYA VEYA POPOYA PLAKA OLARAK ALGILAYIN. NETİCEDE KIRMIZI PLAKA. BİR ADAM MİLLETİN VEKİLİ OLMAK İÇİN NE KADAR PARA HARCIYOR HEPİMİZ BİLİYORYUZ. ONUN İÇİN BENİ MİLLETİN VEKİLİ YAPMIYORSUNUZ. BENİ SEÇİN GÖTÜME PLAKAYI KENDİM TAKARIM. ÇÜNKÜ BEN VE 7 SÜLALE YAKINLARIM ÖMÜR BOYU KURTULDU DEMEKTİR. ALLAHTAN DAHA NE İSTEYEYİM.

Yorumu oyla      18      10  
baret 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:11

2009 yılına kadar fark edilmiyen bu mağduriyeti fark ettikleri için AKP millet vekil veya vekillerini kutlar.Yandaşlarına da Kırmızı plakalar takılması önerisine katılabilirim.Çünkü kime sorsam ben AKP ye oy vermedim diyor.Hiç olmassa bunlar açığa çıkar Sonra Kaybedecekse Yılmaz Bey Kaybetsin Yalakalar kazansın nede olsa 2002 den beri bazı gerçekleri insanımıza yanlış bilgilendirip elindeki bir oy hakkını bile gasp edilmesini sağlıyan yandaş medya kazansın

Yorumu oyla      18      10  
şenol aga 29 Ağustos 2009 Cumartesi 13:03

vay düşükspor.tırnıkgücü vay.

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 29 Ağustos 2009 Cumartesi 12:52

Editöre ragmen bir daha deniyorum. Kazanan ÖZDIL, kaybeden TÜRKTIME

Yorumu oyla      18      10  
Medyanın ivediği 29 Ağustos 2009 Cumartesi 12:37

Küfürlü konuşma ile reytin yapan filmler gibi medya uslubunun düşmesi de satış kaygısı taşıyor olmalı.Bu söylemi siyasi liderler de besliyor.Düşüşe geçmiş bir uslup var toplumda.Önce liderler ve Kamuoyunda etkin pozisyona sahip gazeteciler,yazarlar, sanatçı ve fikir adamları toplumsal sorumluluklarına uygun davranmalı, yoksa nasıl bir kuşak yetişir, onlarla nasıl İletişim kurulur?

Yorumu oyla      18      10  
İZMİR 29 Ağustos 2009 Cumartesi 12:36

özdil yalnış yapmış.ancak bu kadar tepki şaşırtıyor beni.çünkü küfür sevmediğini söyleyen ama çok küfürlü konuşan bir toplum olduğumuz kesin.filmler de,tiyatro ve standup oyunlarında yapılan küfürlere yerlere yatarak gülenler ,maçlarda "kendi ailesinin tüm kadınlarını unutarak"sövenler(unutmayanlar zaten evde küfrediyor),okul öğrencileri vs.artık sokak kültürü seğil sadece .en alttan en tepeye kadar her sıfat ve cinsiyette küfür marifet sayılıyor.sonrada"AMA HAYATIN İÇİNDEN GERÇEK"deniyor!!!!!!

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 29 Ağustos 2009 Cumartesi 12:34

Helel olsun Pirtik!!

Yorumu oyla      18      10  
pırtık 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:54

yılmaz özdil gayet çıplak biçimde gerçeği yazmış150 ye yakın vekil efendi hakkında soruşturma var ama dokunulamıyor.neymiş efendim demokrasi.yesinler sizin demokrasinizi.çal çırp yürüt suç işle şüpheli ol ama yargılanma. yaşasın demokrasi. aynı demokrasi vatandaşa geldimi yok.demokrat geçinen yandaş ve yalamalara vede salakalara selam olsun.layıktır sizlere

Yorumu oyla      18      10  
MAKARNA-KÖMÜR MUHABBETİ-II 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:31

"Halk CHP'yi istemiyor mu diyelim!" Deseniz ne olur, doğrusu bu değil mi? Sonra da düşünseniz; "-acaba Halk acaba CHP'yi neden istemiyor" diye.. Ve çalışsanız halkı ikna için olmaz mı? "-Olmaz! Sen bizi kandırmaya uğraşıyorsun. Daha kolay bir yol var:İktidarı devirmek!" Ama dünya değişti, Türkiye değişti, artık bu mümkün değil, bakın SİLİVRİ'ye.. "-Bakmıyorum, bakmıyorum, ben değişmiyorum işte.. Siz Sorosçusunuz/Uşaksınız.. v.s. v.s..."

Yorumu oyla      18      10  
MAKARNA-KÖMÜR MUHABBETİ-I 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:26

Ak Parti % 47'yi nasıl aldı: "-Kömür-makarna dağıtarak!" Peki, iktidara gelirken de dağıtmış mıydı? "-O zaman bir karışıklığa geldi!" Peki, o halde Menderes ve Özal'ı nasıl açıklayacağız.. Öyle ya hep MENDERES/ÖZAL/ERDOĞAN çizgisi iktidara geliyor.. "- Halk, makarna/kömür dağıtılacağını tahmin etmiştir." Peki, bunu da doğru kabul edelim ama hani halk bu kadar zeki değil 'bidon kafalı'ydı? "-Yahu kardeşim bizi ne sıkıştırıyor sun? Başka nasıl açıklayalım, ne bahane bulalım?"

Yorumu oyla      18      10  
Tego GEZERER 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:23

Pardon ama "Bidon Kafali Halk" bu tür küfürlü söylemlerden hoslaniyor!!! Uslüb mu halkin istedigi bir tarz. Bakin kendi güncel konusmalarinzda bir olayi izah ederken kac defa küfürlü kelime kullaniyoruz. Kirmizi Plakaa tabii ki oralarina taksinlar ki ayricaliklari anlasilsin-:) Sizce!?

Yorumu oyla      18      10  
erkan 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:13

Sureti haktan görünüp hükümet yandaşlığı yapabilirsiniz. Bu memleketin bir kısım insanları 1 torba bulgura-kömüre iradesini nere koydu geçen seçimlerde gördük eğer vicdanınız varsa herhangi gir köye gidip kaç kişiye torba dağıtıldı malum partiye oy verdi beş milyon aileden bahsediliyor onu üç ile çarpın eminenlerle beraber toplayın ozaman türkiye de o söylenen kelimeleri az bile görürsün yükü taşıyan çiftçi esnafın kaçı buları destekledi görürsünüz bumemleketin yükünü onlar taşıyor

Yorumu oyla      18      10  
EN SEVDİĞİM İLÇE: SİLİVRİ (Neden acaba?) 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:05

Herkez Yılmaz Özdil'i konuşuyor? Marifeti ne, bir buluş mu yapmış, önemli br fikir yazısı mı yazmış? Neden konuşuluyor? İŞTE KONUŞULMASINA ve KENDİSİNİN ARSIZ ULUSALCILAR TARAFINDAN SAVUNULMASINA NEDEN OLAN CÜMLESİ: "TBMM yazılı kırmızı plaka bunları destekleyenlerin GÖTÜNE takılmalı ki, bunları desteklemeyenler de bilsin, kimin sayesinde sağlanıyor bu geçiş üstünlüğü…" Bana göre bir SİLİVRİ az..

Yorumu oyla      18      10  
kadir 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:02

yılmaz özdil ayrım yapmadan 550 milletvekiline soyluyo size ne oluyo seçilenlerin çoğunu zaten halk seçmiyor ki parti başkanları seçiyo sizi ne rahatsiz ediyor...

Yorumu oyla      18      10  
tayyar 29 Ağustos 2009 Cumartesi 10:51

Yılmaz Özdil ve onun gibiler sayesinde halk uyandı da adına demokrat diye yazan örümcek kafalı hala aynı zihniyetle burdan insanlara arsız aymaz gibi şeyler söylüyo.Sen ve senin giblerin demokratlığı bu kadar olur,sizin seçtiğiniz insanlar sayesinde çifte standart meydana geldi de böle rahat rahat konuşun ama fazla sürmeyecek

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ DEMOKRAT 29 Ağustos 2009 Cumartesi 10:12

Sizinle aynu fikirdeyim: "Daha önce de halka 'bidon kafalı' diyen, daha bugün halkı iki ayaklı hayvan diye tanımlayan Özdil bu pazarlama maskesinin arkasına bile saklanamayacak kadar düşmüş ve kaybetmiştir.." HİÇ KUŞKU YOK, DÜŞMÜŞ ve KAYBETMİŞTİR.. O KAYBETMİŞTİR DE YA BU SİTEDE HALA ONU DESTEKLEYENLER NE OLMUŞTUR? BU NE ARSIZLIK, BU NE AYMAZLIK, BU NE FİKİRSİZLİK, BU NE ÇİFTE SATANDARTLIKTIR? İNANILIR GİBİ DEĞİL!..

Yorumu oyla      18      10  
sakin 29 Ağustos 2009 Cumartesi 09:46

beyler plakanızı ne renk istersiniz!? daha da önemlisi kaçlık çiviyle çakmasını istersiniz yılmaz özdil'in!? 20 lik çivi iyi mi!?

Yorumu oyla      18      10  
SAMİ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 09:25

BENCE TÜRK TIME YANILIYOR KAYBEDEN DEĞİL KAZANANDIR SAYIN YILMAZ ÖZDİL HALK NEYE LAYIKSA LAYIĞINIDA BULUR KÖMÜR PRİNÇ MAKARNA ALIPTA OY VERİRLERSE İŞTE BÖYLE KEPAZELİKLERLE DAİMA KARŞILAŞIR HALK UMURLARINDA DEĞİL KUKLA VEKİLLER KENDİ GELECEĞİNİ KURTARMANI HESABINI YAPIYOR VE BU ZİHNİYETLERDEN ÜLKEYE ULUSA FAYDA HİZMET BEKLİYECEKSİNİZ

Yorumu oyla      18      10  
ERCAN 29 Ağustos 2009 Cumartesi 09:21

kimse kusura bakmasın HALK NEYE LAYIKSA LAYIĞINIDA BULUR BIRAKIN DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMAYI BU VEKİLLER KENDİ KENDİNE SEÇİLMİYOR GÖKTEN ZEMBİLLEDE İNMİYOR BİR SİYASİ PARTİ NE KADAR YOLSUZLUĞA BATARSA HALK ONU ÖDÜLLENDİRİYOR AKP ÖRNEKTİR İNSANLAR İŞ AŞ BULAMAZKEN VEKİLLERİN BU PİŞKİN UTANMAZ İSTEĞİ MALESEF MİLYONLARCA İNSANI ÇİLEDEN ÇIKARDIĞI GİBİ SAYIN YILMAZ ÖZDİLİDE ÇİLEDEN ÇIKARMIŞ USLUP BİRAZ AĞIR OLMUŞ DOĞRUDUR HALKTA EĞRİYİ DOĞRUYU AYIRT EDEBİLSİN KÖMÜR ALMAKLA DERTLER SORUNLAR ÇÖZÜLMÜYOR

Yorumu oyla      18      10  
Yılmaz Haklı 29 Ağustos 2009 Cumartesi 04:36

Yılmaz bey HAKLI. akp tÜRK mİLLETİNİN UTANCIDIR.

Yorumu oyla      18      10  
Cahit KILIÇ 29 Ağustos 2009 Cumartesi 03:58

Eğer editörler izin verse,linki yayınlansa. Daha önce " Töplümsel süreç..." diye dalga geçtiği bir başka yazısına mukabil bir yazı yazmıştım. Başka bir edebiyat sitesinde. bunun yazı stilinde ve tam da ağzının payını vererek. Rica etsem acaba linkin yayınlanmasına izin verirler mi? http://www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_yazilar&k=detay&yazi_id=43411

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci'den Alkışlar Aklı Durmuşlara Şoklama 29 Ağustos 2009 Cumartesi 01:22

Düşün şöyle bir... Maazallah CHP-MHP iktidar olsaydı, ne diyeceklerdi? "Uğursuz bunlar..." "Bereketsizler..." "Geldiler, kuruttular..." Demeyecekler miydi? Diyeceklerdi. Sen de kafanı emme basma tulumba gibi sallayarak, "he valla" demeyecek miydin? Diyecektin. Hatta, şu anda tek satır bile susuzluktan bahsetmeyen liboşları, satılık kalemleri okuyup okuyup, "şerefsiz bu laikler" demeyecek miydin öfkeyle? Diyecektin.

Yorumu oyla      18      10  
Tarhan Tekelioglu 29 Ağustos 2009 Cumartesi 01:08

Türk basininda bir okurun savunabilecegi son yazar bu yilmaz özdil olmali. Türkiyedeki farkliliklari, bir araya gelemeyecek kadar birbirinden nefret etmesine yol acacak bir üslub izliyor. Kendisi gibi düsünmeyenleri tahrik eden kalemler, tahrik olanlar tarafindan, sahiblerinin plaka nahiyesine öyle bir monte edilir ki, bakan herkeste: "Malumdur benim sühanım plaka istemez Fark eyler anı şehrimizin nükte-danları" mesaji verir... anlayana..

Yorumu oyla      18      10  
sakin 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:57

bazıları plaka taktırmayı pek bir sevmiş anlaşılan! e plaka taktırmaya meraklı o kadar insan varsa yılmaz özdil de önüne gelene plaka takar böyle 20 lik çiviyle!

Yorumu oyla      18      10  
larem 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:33

Hiçte kaybeden olarak düşünmüyorum.Artık lale devri yaşamayı bıraksınlar,desdekçileride uyansın.Memleket ekonomisini canlandırmak için bir sakız alın kampanyalarına başlandıysa bu kadar israfa yuh demekten başka ne yapılır.Yeter artık beyin yıkama operasyonlarından bıktık.Medya her yönden kendine bir baksın,biz kimin çanagına su taşıyoruz diye.

Yorumu oyla      18      10  
hatice 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:25

harika bir yazı yazmış herzamanki gibi yılmaz özdil kutlarım.bence kazanan o kaybedenler çoktan biliniyor.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:25

Vatandas dogru söylemis,DTP lideri Roj Tv´ye cikip su asamada PKK´nin silah birakmasina gerek yok deyip terör örgütüne arka cikarsa meclisdekiler de sesini cikarmayip dolayli olarak bunu onaylarsa ozaman kimse kusura bakmasin ama herseyi hak etmis olurlar.Kaldir elini indir elini,dediklerimi yapmazsan trenden inersin ihaleleri kapamazsin

Yorumu oyla      18      10  
taer 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:23

simdi gelelim basımdan gecen bir olaya yerel secim oncesi yerel bir siteye yorum yazdım neden belediye işçisi maasları odenmiyor diye sonucta ne oldu eski akp ilçe baskanı geldi benim elimi dilimi kolumu kesmeye kalktı yetmiyor bir sürü hakeret bide imanın sartı 6 degil 7 dedi hadddini bilmeyenlere haddini bildirecek sin dedi simdi ne oldu halk ona haddini bildirdi bana gore özdil haklı ama ben o yuzde 47 içinde degilim % 53 içindeyim yuzde 47 içindekilerde tepki koysun ....koyabiliyorsa...

Yorumu oyla      18      10  
Vatandaş 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:10

Neden kaybedenmiş? Ne güzel yazmış; o kadar ayrıcalıkları olan milletvekilleri, bakanlar gibi özel plaka istiyor. Neden? Çok mu özel bu insanlar? Unutmayın akp liler, sizin milletvekilleriniz binerse dtplilerde binecek.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:09

Özdil sonuna kadar hakli,gecti o günler Cancagizim.

Yorumu oyla      18      10