YORUMLAR
Toplam 30 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
yaze 19 Ağustos 2009 Çarşamba 01:10

ancak altan gibi TÜRKLÜK SORUNU YAŞAYAN,ASKER DÜŞMANI,TUHAF CİNSEL EĞİLİMLİ PKK SEMPATİZANLARINA düşer;içkinin alasınıda kendileri tüketirler;darbeci dediği solcular KENDİLERİNDEN binkez daha ONURLUDUR,ŞEREFLİDİR;

Yorumu oyla      18      10  
yaze 19 Ağustos 2009 Çarşamba 01:03

doğru,EŞİTLİĞİ İNKAR eden br solculuk yoktur;ama HANGİ EŞİTLİĞİ?salt yerel seçimlerde kaybettiği oy oranını çoğaltmak için,bu açılım saçmalığıyla kürt ve türkün yıllarca bu ülkede kardeşçe yaşamamış İZLENİMİ yaratıp,BİNLERCE İNSANIN YAŞAMINA MAL OLAN terörist başına yeniden palazlanma ve YAŞAM ÖZGÜRLÜĞÜNÜ GÜVENCE ALTINA alma açılımını,ABD DAYATMASI olan ülkenin ULUSAL BÜTÜNLÜĞÜNÜ PARÇALAMA PROJESİ OLAN EŞİTLİĞİ baykal hariç HİÇBİR GERÇEK SOLCU SAVUNMAZ;bu düşünceleri tüm solculara yansıtmaksa

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın -1 18 Ağustos 2009 Salı 22:54

TOTEM kardeşim peki sen şu söylediklerine (veya uydurduklarına ) Allah aşkına kendin inanıyor musun? Mütemadiyen propaganda, karalama yapmaktan başka ne yorumunuz var sizin ? Bunların kişisel beyanatlar olduğu kanaatinde de değilim.Bir basın merkezinden oturulup kurgulanmış organize yazılar yazdığınız kanaatindeyim ve sizin gibi birkaç rumuz sahibi daha var.Turktime'ın yorumların tekilliğini sağlayacağına inanıyorum yine de. NOT :numaralama ters oldu kusura bakmayın / TEMEL :))

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın -2 18 Ağustos 2009 Salı 22:51

Sitedeki yorumcuların şahsını hiç hedef almama gibi bir huyum olduğu halde TOTEM'e sorum şu (eski yorumlarına dayanarak ) 1- asker olduğunu iddia ediyorsun (rütben belirsiz) 2- tuğgeneral levent ersöz ve albay temizöz başta olmak üzere bir çok ismi yakınen tanıdığını iddia ediyorsun (nasıl bir rütben var ise ?) 3-eski akp milletvekili turhan çömezi şahsen tanıyormuşsun ,ailesine uyarıda bulunmuşsun ,bir kadının aklına uydu falan filan yazmışsın. Gelelim zurnanın ZIRT dediği yere :

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 18 Ağustos 2009 Salı 22:09

Biz Babamızın Çocuğuyuz bazıları gibi kendimize hami baba arama ihtiyacı duyup Bir Gün Türk, Bir Gün Kürt , Bir Gün Yunan , Bir Gün Ermeni, Bir Gün Rum Bir Gün Ermeni olmuyoruz.Alnındaki damganın hursundan sağa sola saldırıp bozgunculuk yapmıyoruz.Merak etme çocuğum suç, senin değil validenin,seni ızdırabınla başbaşa bırakıp rahatlatamamış.Perinçek'in oğlu Mehmet Rus arşivlerine girip seninkilerin yalanlarını belgeledi. Ama kırmızı belgeleri silemedi.Onun kusuruna bakma sen.Kendinle barışık ol.

Yorumu oyla      18      10  
gemicik 18 Ağustos 2009 Salı 21:31

Kişi kendinden bilir Ahmet Altan çok emin. Diyor ki: “Darbeler her zaman kendilerine yandaş medya bulurlar. Çünkü darbeler çok para dağıtırlar. Hiç kimse denetleyemediği, kimse onlara hesap soramadığı için darbeciler yandaş medyayı paraya boğarlar...” Ha şunu bileydin. Bu sefer ağzına diline sağlık. Biz de Taraf’ı ne zaman elimize alsak bunu söylemiyor muyuz zaten.

Yorumu oyla      18      10  
RESAT 18 Ağustos 2009 Salı 19:32

Ahmet Altanin dün aciklanan Tarafin Ankara muhabirleriyle yazismalari zaten onun ne kadar sosyal, ne kadar demokratik oldugunun belgesidir. Utanmadan demokrasiden sosyalliktan bahsediyor!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ağustos 2009 Salı 19:29

AHANDA PERİNÇEKİN ÇOCUĞUDA GELMİŞ!!DAHA DÜN MARKSIN LENİNİN ÇOCUKLARI OLDUKLARINI SÖYLEYENLER BUGÜN BABA DEĞİŞTİRMİŞLER.ALLAH AŞKINA ARTIK KİMİN ÇOCUĞU OLDUĞUNUZA BİR KARAR VERİN...

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 18 Ağustos 2009 Salı 19:29

Dokunmayın Totemik Emperyal uşaklarının İdollerine.Bırakın TSK düşmalığı, bölücülük argümanlarını yağlasınlar,şakşaklayıp kıyaklarını unutmasınlar. Kavram karmaşası yaratarak kimse bir yere varamaz.Laiklik Meydan Louresse de şöyle tanımlanır.Felsefi anlamda laiklik, aklın egemenliğini öngörür; -Siyasi anlamda laiklik, devletin dini kurumlara üstünlüğünü savunur. -Hukuki anlamda laiklik, din ile devletin ayrılığı ilkesinin yanı sıra, devletin bütün din ve mezheplere eşit davranmasını öngörür. -Sosyal-kültürel laiklik ise, laik sınıfların, cins, ırk, yaş gözetmeden aydınlanmasını ve toplum hayatına katılmasını sağlar Bu da çağdaşlıktır.

Yorumu oyla      18      10  
cem 18 Ağustos 2009 Salı 18:51

olayları sapıtmayı iftira atmayı okadar güzel beceriyorlarki....esas faşist kendileri

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 18 Ağustos 2009 Salı 18:26

MUSTAFA KEMAL'İN ÇOCUKLARI -Emir almazlar,düşünürler. -Yönü muassır medeniyete doğrudur. -Laiklik ilkelerine tam olarak bağlıdırlar. -Kimseye özenmezler,kendi insanlarını severler. -Balbay,Coşkun,Özdil,Zileli'yi okurlar. -Dürüsttürler. -Ulus Devlete inanırlar. -Kamu bankaları ve yabancı ortağı olmayan bankaları kullanırlar -Liyakat esastır. -Türbana bireysel özgürlük olarak bakarlar. -Cumhuriyete kendilerine emanet çocuklarına da emanet vereceklerini bilerek sahip çıkarlar. -Demokrasi amaçtır. -AB sayesinde bireysel özgürlüklerin artacağına inanırlar -Kıbrıs şehit kanları ile sulanmış bir vatan parçasıdır. -Söylediğinin ve yaptığının arkasındadır. -Türkçe konuşur. -Ülkeyi parçalamaya çalışanlar karşısında travmaya uğrar. -Bayrağının rengi kırmızıdır ve onun için yaşar.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 18 Ağustos 2009 Salı 18:26

2.CUMHURİYETÇİLERİN ÇOCUKLARI -Washington'dan ve Brükselden emir alırlar. -Yönleri paraya doğrudur. -Laikliği bilmezler. -Avrupaya özenirler. -Altan kardeşleri okurlar. -Yalakadırlar. -Küreselleşmeye inanırlar. -Yabancı ortaklı bankaları kullanırlar -Karaktersizlik esastır. -Türbana rant kapısı olarak bakarlar -Cumhuriyeti satmaya çalışırlar. -Sıkışınca demokrasi sığınacakları limandır. -AB sayesinde toplum değerlerini yerle bir ederler. -Kıbrıs gereğinde para ile satılacak bir maldır. - Döneklikten başları dönmüş ağır travma belirtileri gösterirler. -İkili üçlü beşli nasıl işlerine gelirse öyle oynarlar. -Amerikan aksanı ile ingilizce konuşurlar. -Yeşil Dolarlara taparlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOPAL OSMAN 18 Ağustos 2009 Salı 18:07

SURATINDA NUR YOK.HER TÜRLÜ FİKRİ CERAHAT VAR.

Yorumu oyla      18      10  
BİLİNÇALTI 18 Ağustos 2009 Salı 17:51

MİLLET KENDİMİZİ KANDIRMAYALIM... DAHA BİRKAÇ YIL KADAR ÖNCE CANDÜŞAMANIZ OLAN KUZEY IRAK... KEDİSİNİ DAHİ BİZE VERMEYE TENEZZÜL ETMEYENLER; BUGÜNLERDE BİZİ GÖKLERE ÇIKARIYORLAR... AKLIMIZI BAŞIMIZA DEVŞİRELİM... SAĞ SOL BİRLEŞMİŞ, ORTALIKTA BİR HALTLAR DÖNÜYOR: KEDİ KÖPEK, KURT KUZU KOYUN KOYUNA GİRMİŞ, NELER OLUYOR... HANİ BİRİ ÇIKIP SAM AMCA BUNU BÖYLE İSTEDİ DESE TAMAM DİYECEĞİM; ÇÜNKÜ BAŞA GEÇMEK İÇİN BU İNSANLAR ÖNCE SAM AMCADAN İCAZET ALMIŞTI ZAMANINDA... BEN BUNU BİLİRİM. KONU DIŞIYDI..

Yorumu oyla      18      10  
FASO SAVAR 18 Ağustos 2009 Salı 17:25

Ne muhabbet var bugün burda yahu. Dincilerle Kürtcüler birlesip kendilerini demokrat ilan ediyorlar, Sizin demokrasinizi biliriz. Ele gecirene kadar demokrat, sonra tramvaydan inersiniz. Kendinizi kandirin siz.

Yorumu oyla      18      10  
yurtdaş 18 Ağustos 2009 Salı 17:09

Sayın yıldırım, önemli olan da zaten bu, yani insanlık binlerce yıldır yol alamamışmıdır? Eğer insanlık, hala orman kanunuyla yönetiliyorsa, biz neyiz?Demokrasi, zayıf olanı korur yani sizi yani bizi, bugün güçlü olabilirsiniz ya yarın...?Güç dengeleri sonsuza kadar aynı kalamaz.Güç, kuvvet, sağlık, asla baki değildir, kendimiz için istediğimizi başkaları için de istediğimiz zaman sorun kalmaz.Saygılar

Yorumu oyla      18      10  
mehmet 18 Ağustos 2009 Salı 16:48

bu adam kardeşiyle sevişmenin normal karşılanmasını söyleyen sap.. ahmet ti dimi ya bu ada hangi demokrasiden bahsederse içinde mutlaka sex vardır laikseks adamın kafası sexden başka bişeye çalışmıyor laikliği de sex özgürlüğü diye görüyordu bir zamanlar eh biraz değişmiş ama hala devlet kurumlarında kanunlarla din kurallarını birbirine karıştırıyor o cümleyi eksik yazmış yada işine geldiği gibi

Yorumu oyla      18      10  
Muharrem YILDIRIM 18 Ağustos 2009 Salı 15:37

Ortalıkta baytardan geçilmiyor!Hepsi de demokrasiden bahsediyor,eşitlikten bahsediyor!Doğa kanunlarında hayvan hakkı diye bir şey yoktur,güçlü olan zayıfı ezer. Bu şimdiki demokrat liberallerin de kitabında yazar.Marksisitler ve solcular da zamanla doğal seleksiyonla bu mertebeye ulaşır.Aslında birbirlerinden farkları yoktur.Biri timsahın alt diğeri üst çenesi. Temel felsefe insanı putlaştırmak ve özgürlerştirmek adına köle yapmak.

Yorumu oyla      18      10  
Faşo Sever 18 Ağustos 2009 Salı 15:24

VANK kardeş, çok doğru söylüyorsun! Teşekkür ederim.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ağustos 2009 Salı 15:22

TEDAVİ İÇİN SİLİVRİ DİNLENME TESİSLERİ UYGUN GÖRÜLMÜŞTÜR:)BUNLARIN AZILILARI KARANTİNAYA ALINDI İÇERDE TUTULUYOR.BU KÜÇÜK MİLİTANLAR İSE ZARASIZ KORKMAYIN.HEM KALABALIK GÖRÜNMEK İÇİNDE RUMUZ İCAT EDİYORLAR.BEN BU VATANDAŞ İÇİN DOKTORA DANIŞTIM KENDİ HALİNE BIRAKIN O SONUNDA KENDİ BAŞINI YER DEDİ:))

Yorumu oyla      18      10  
VANK 18 Ağustos 2009 Salı 15:13

faşoların kıymetlilerinden biri demedi mi; EŞİTLİK EŞİT İNSANLAR İÇİNDİR diye, adamlar kendileri itiraf ediyor, fazla söze gerek varmı? bunlar kendilerine üflenenlerden başka birşey bilmedikleri için anlamadıkları birşey söylediğinde ya alakasız şeyler söyleyip sağa sola saldırıyorlar, yada hakaret etmeye başlıyorlar.tipik faşo davranışı.

Yorumu oyla      18      10  
ULusalcı Azınlığın Baytarı 18 Ağustos 2009 Salı 15:07

SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI; "Laiklik, devletin hiçbir inanca sahip olmaması, hiçbir inanca ve yaşam biçimine müdahale etmemesi, her inancı ve yaşama biçimini güvence altına almasıdır.." Peki, o halde türbanlılar neden Üniversiteye giremiyor?

Yorumu oyla      18      10  
ULusalcı Azınlığın Baytarı 18 Ağustos 2009 Salı 15:00

Silivri Yoğurtçusuna katılıyorum: Bu Hondurasçı/Ulusalcı tipler HASTADIR, MUTLAKA TEDAVİ EDİLMELİDİR..

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ YOĞURTÇUSU-II 18 Ağustos 2009 Salı 14:56

Altan; "Zaten bu düşüncelerinde “samimi” olmalarını sağlayan cahillikleri yüzünden fevkalade cüretkâr açıklamalar yapıp “darbeyi savunduklarını” bile söyleyebiliyorlar. Darbeyi de Ergenekon’u da savunanlar bu gruptan çıkıyor, Kürt açılımını engellemek isteyenler, başını örtenlerin üniversiteye alınmamasını isteyenler de bunlar. CHP’nin her türlü demokratik gelişmenin önüne set çekmesini sağlayan “destek” de bu insanlardan geliyor..." BU TÜR İNSANLAR HASTADIR, TEDAVİ EDİLMELİDİR..

Yorumu oyla      18      10  
Faşo Sever 18 Ağustos 2009 Salı 14:51

"cahil faşistlerin de okuyunca anlayabileceği "sade" bir dilde yazmış" demiştim ama yanılmışım. Faşo tosuncuklar gene anlamamışlar.Ensest göndermesi yapan bu kızıl artığı tosuncuklar; kendi meşreplerine uygun yayın yapan TV kanalarında, baldır,bacak, meme, popo showlarını ağızlarından salya akıtırak izlerler sonra da burda ahlak tacirliği yapmaya kalkarlar.

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ YOĞURTÇUSU 18 Ağustos 2009 Salı 14:44

Mehmat Altan; “laiklik insanların içki içme, dans etme, sevişme özgürlüğünü güvence altına almaktır, bunu savunmak laikliği savunmaktır ve böyle bir laikliği savunmak da solculuktur.” Bu “solcular”, Kürtlerin ve başını örten dindarların kendileriyle “eşit” olmasını da kabul etmiyorlar. Onlara göre Kürtler ve dindarlar onlarla eşit olursa ülke ya bölünür ya da şeriat gelir..." BU TÜR İNSANLAR HASTADIR, TEDAVİ EDİLMELİDİR..

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 18 Ağustos 2009 Salı 14:40

Laiklik, devletin hiçbir inanca sahip olmaması, hiçbir inanca ve yaşam biçimine müdahale etmemesi, her inancı ve yaşama biçimini güvence altına almasıdır. YALANIN BATSIN EMİ ALTAN. LAİKLİK HER İNANCA EŞİT MESAFEDE DURMASI VE HUKUK KURALLARINI SEMALARDAN DEĞİL AKLI VE BİLİMİ REHBER EDİNİRKEN, DİNİ VEYA DİNCE KUTSAL SAYILAN ŞEYLERİ KAMUSAL ALANDA AYRIMCILIK METASI OLARAK SOKMAMASIDIR.DEVLETİN GÖREVİ TARİKAT VE CEMAAT BATAKLIKLARINI KORUMAYA ALIP, HUKUKA MÜDAHELE ETMEK OLABİLİRMİ?İSMAİLAĞA GİBİ.

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 18 Ağustos 2009 Salı 14:37

ENSESTLİĞİ YAŞAMAK İSTEMEK, İLE SÜBYANCILIĞI ÖVMEK DENENMESİ GEREKLİ OLAN BİR ZEVK OLDUĞUNU SÖYLEMEK SENİN İNANÇ ÖZGÜRLÜĞÜNMÜ?DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜNMÜ?TÜRKİYEDE DTP GİBİ ARKASINDA BİR TERÖR ÖRGÜTÜ VE LİDERİ OLAN PKK TİPİNDE KENDİLERİNCE GERİLLA DEDİKLERİ PARTİ VARKEN,KARŞILARINA TSK VE EMNİYET MENSUPLARININ OLUŞTURDUĞU TÜRKLÜĞÜ KABUL ETMEYENLERE KARŞI BİR PARTİ KURULUP ŞİFDDET ESTİRSELER,HER YERE MAYIN KOYUP KÜRTLERİ SİNDİRSELER BAŞKA BÖLGELERE ÇIKARTMASALAR NE YAZARDIN ACABA?BU DA SİYASİ ÖZGÜRLÜKMÜ?

Yorumu oyla      18      10  
Muharrem YILDIRIM 18 Ağustos 2009 Salı 13:51

Sınıf sınıf diye o kadar bağıracaksınız vede eşitlikten bahsedeceksiniz.Ahmet Altan 80 li yıllarda komunizmi ve solu sex olarak görüyor ensest ilişkiden bahsediyor idi,şimdi yumuşakça olmuş eşitlik ve değişim diyor.Değişimden anladığı ise konjoktürden ve güçlüden yana olmak.Değişim diye diye nicesine sarılıp bu yaşta daha doğruyu bulamayanlar kime ne verecek.!

Yorumu oyla      18      10  
Faşo Sever 18 Ağustos 2009 Salı 13:34

Bu sefer, onların peşine takılan gözü kapalı cahil faşistlerin de okuyunca anlayabileceği "sade" bir dilde yazmış. Gerçi okuduğunu anlamak için hem izân hem de vicdan sahibi olmak lâzım. Kin, nefret ve hırsları; yalnız gören gözlerinin değil, gönüllerinin önüne de demir perde çekmiş.

Yorumu oyla      18      10