YORUMLAR
Toplam 34 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
adıyok 17 Ağustos 2009 Pazartesi 21:44

sizmi sol oluyosunuz b.tanla a.insel tarhan erdem.vs.sizin solculugunuz ufuk urasa benziyor.vallahi ben sizi soros çu biliyorum.sizin gibi çok var..solcu antiemperyalist olur.ülkesinin bagımsızlıgını canı pahasına savunur.para için yazmaz konuşmaz devamlı televizyon gazete degiştirmez.halkıiçin halkının işçisinin yoksulunun khakları için savaşır.nerde behice boranlar.aybarlar.herşey satılık.....şimdi

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 17 Ağustos 2009 Pazartesi 19:54

tsk'nın da desteklediği demokrasiye geçis süreci sonrası pkk'dan kurtulduğumuzda hangi tehditle halkı korkutabilecek burdaki kendini halkın sahibi sanan ulusuna düşman marijinal ulusalcılar? Pkk bittiğinde söyleyecek sözünüz kalmadığında, 1 yıl önce ergenekon yok deyip isim değiştirenler gibi kabuk değiştirirsiniz ancak kendi yalanlarının ağırlığına dayanamayan, tskyı sevdiğini iddia edip gn.krmy.bşkn.na etek giydiren sahtekarlar.

Yorumu oyla      18      10  
CUMBADAN RUMBAYA 17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:27

TÜRK TARİH KURUMU BAŞKANI SAYIN HALAÇOĞLU GÖREVDEN ALINMIŞTI.HALAÇOĞLU,BÜYÜK VATANSEVERDİ.HAKSIZLIĞA UĞRADI.ŞİMDİ SAHTE VATANSEVERLER ÇOĞALDI.HAİNLER DAHİ VATANSEVER VEYA AYDIN!SAYILIYORLAR.HALAÇOĞLU'NUN ÇOK GÜZEL BİR SÖZÜYLE CEVAP VERİYORUM"BİZ BU KAFAYLA GİDERSEK,TOPRAKLARIMIZI ZOR SAHİP ÇIKARIZ"MEALEN...ÜZÜLME HALAÇOĞLU VATAN ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ,SAHİPSİZ DEĞİLDİR...

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 16:17

Muharrem Yıldırım sana da diyalektik yazından sonra koca bir alkış yani. Türkiye'de sol Bülent ecevit ile söylemine kavuştu da Ecevit ile ABD'yi onunla da fetullah ve akepe'ye eşleştirmek gerçeklere karşı cinayet. Ecevit ABD'nin emrinde olsaydı TÜSİAD ilanlarıyla iktidardan edilirmiydi? maden işçilerinden başlayarak hakalrı verilirmiydi? Kıbrısa çıkılabilirmiydi? Afyon ekim alanlarına kafa tutulup her şeyimi ben belirlerim denirmiydi? ABd elçisi Baykal'la görüştükten sonraki ertesin gün sözlerinAç oku önce sonra belki bir şeyler daha anlatmaya çalışıp bulamaça çevirirsin.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:53

Kemalist, olan insan beni kullan diye yalvarıp uşaklığa soyunurmu? Biz çizgimizden hiç bir zaman sapmadık da karşımızdakiler dönüp durmakdan fırdöndüyü geçtiler. Biz yerimizde durduk marksist leninst düşünceyi savunanlardan sadece bir kaçı Ulusalcı olmayı başarıp, gerçekleri kavradı? Eski Marksist Leninst elemanlr şimdi RTE'nin başköşe danışmanı Türkiye Cumhuriyeti düşmanlığı ile silah arkadaşı. murat Belge, Altan Giller, Oral Çalışlar, Baskın Oran, Neşe Düzel, Gülay Göktürk say say karakter sayısı yetmiyor.ABD’ye büyük şeytan diyen köktendinci şimdinin yandaş medyası Amerika neferi sömürgenin kiralık kalemleri.

Yorumu oyla      18      10  
ahmet 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:52

Zülfü Bey Sayın Ertuğrul Günay gibi AKP' ye katılsa da bi rahatlasa artık...

Yorumu oyla      18      10  
Muharrem YILDIRIM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:49

Türkiyede sol ne zaman sol oldu ki! yada işçi haklarını savunanlar ne zaman işçi oldu ki!Abd ile ilişkilere başlayan İnönü değil midir! ABd nin bu ülkedeki en büyük üslerinden odtü neden hep solcu yetiştirir!Fethullah Gülen neden abd dir. RTE neden eşbaşkandır. Emine Ayna muhatap Öcalandır derken,abd büyükelçisi chp ve dtp ile görüşürken ortada fol yok yumurta yokken bu meseleler niye büyütülür!Eskiden solun yaptığını şimdi Fetullah Gülen ve RTE yapıyor.Üzerine Kuma gelenler kavgaya tutuşuyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:44

Perinçek Bizim liderimiz filan da olamaz da zaten. Doğruyu görerek Ulusalcılığa Atatürk'ün devrim düşüncelerine ermiş biri olarak çalışır ancak. Denktaş sizler kadar bilgili değil kafası çalışmıyor ki onunla aynı cephede savaşıyorlar. Veli Küçük'e gelince deli dolu ne olduğu belli olmayan biri? Onu kim önder belleyip ardından gitti esas bize ondan 5 kere bize ne? Ama bunlar gerçekleri değiştirmiyor. Türkiye'nin yarısını Sebateyist ilan ettiğinde can dostunuz yoldaşınız olmuş, alkış tutuyordunuz.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:38

Perinçek senin dediğin gibi beni kullanın deseydi ki (APO gel sen bizi kullan partinin başına geç diye yalvardığını açıkladı)zaman yol arkadaşlarını bırakır milletvekili seçilip keyfine bakardı.Ama onlar Ulusdevelete sahip çıkıp ABD-AKePe işbirliğini ülkenin bölünme projesi BOP Eşbaşkanlığını ve Gül'ün imzaladığı stratejik uşaklık anlaşmasını ortaya dökmek için çabalamazlardı. Ermeni soykırımına karşı tavır almak yerine sizin has adamllar gibi imzacı olur kimse dokunmaz 3-5 medya kuruluşunda Program yapardı. Keyfine bakar, hormonlu faşist liboş gibi semizleşirdi değil mi?

Yorumu oyla      18      10  
PUTÇU DÜŞMANI 17 Ağustos 2009 Pazartesi 15:21

PUTÇUYA,Hey sen,Putçu.Sende utanmak yok mu?Herkese hakaret ediyorsun.Millete de utanmadan hakaretçi, diyorsun.Sen kendini iyi bilirsin,senin gibi işbirlikçi pazara gelmez.Titre ve kendine gel.fanatiklikten mantaliten tamamen yok olmuş.sana ne kadar fikir ilacı versek,sen iflah olmazsın.Ne yapalım kaderin bu.Kahrından,kahrolacaksın.Biz sana,maalesef bir şey yapamayız.Elimizden gelen bu kadar.Sen ilaç kabullenmiyorsun.Biz ne yapalım.Üzgünüm,senin adına.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:36

HAKLISIN MERİÇ;Zaten devlette kurtuluş savaşı öncesi durumun oluştuğunas karar verip ülkeyi bölmeye ve satmaya çalışan tüm hainleri büyük bir operasyonla silivride cezaevine soktu diğerlerinide tek tek avlıyor.sen kalbini ferah tut yakında tüm hainlerin beli kırıklacak ve ülke hakettiği yere gelecek.dün marksist leninist ayakları ile ülkeyi karıştırıp sonra kürtçülerin yanında olan ve ennihayet ulusalcı kimliği ile hırıstyan efendilerine hizmet eden hainler püskürtüldü.zafer türk halkınındır:))

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:30

YİNE KIVIRMAYA BAŞLADIN GÖZLEMCİİİ;Banane kardeşim hasan cemalden çongardan yine olayı başkalarına yıkarak sıyrılmayı deniyorsun ama yemezlerrr.perinçek ve küçük bizi kullanın diye yalvarmışlarmıymış evett yalvardılar kürt halkının ve onların şanlı gerillalarının davasına destek veriyoruz. diyen pkk ya stratejistlik yapan atatürke haKARETLER EDEN BENMİYİM GÜLÜM.sen bırak çongarları da bunlara cevap ver.yalnız kıvırma alkış tutmaktan yoruldum:))sana resimleri ve sözlerini yollayayımmı??istermisin

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:25

VOLKAN KARDEŞİM;Eğer böyle bir plan olursa sence bizler desteklermiyiz?tabiki bu plan bu ülkenin çıkarları doğrultusunda bölge insanını devlete bağlamaya yönelik bir plan olmalı?ben af konusunada karşıyım defolsunlar saklandıkları kuzey ırakta yaşasınlar. ben devletin bölgede yaşayan masum vatandaşlarımızın hayatlarının iyileştirilmesinden yanayım.ben devletin pkk ve dtp nin etkisini sistematik olarak yok edecek bir plan yapabileceğine inanıyorum.bence dtp ve pkk çözüm istemiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:21

Perinçek, Yalçın Küçük BOP Eşbaşkanlığı gibi bir projeye eşbaşkan olurlar mı? Bizi kullanın diye yalvarmışlar mı? Ülkesinin değerlerini peşkeş çekip, madenlerini bile devretmeye kalkışmışlar mı? Sınırlarını kiraya verelim demişler mi? Çocuklarının düğününde takılan takılar yalanıyla milyardolarlık servetlere sahip oldular mı? Cargill yasaları, İncirlik Hava üssü, yabancı askerleri Türkiyeden komşularına saldırmak için tezkere düzenleyip genelev bile açmayı pazarlık konusu yaptılar mı? Kandan beslenenler onlara teslim olup da kendilerine yol yapmaya çalışan bölücüler ve işbirlikçileri değillerse kimler?

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:18

Ha APO ha Karayılan. hasan Cemal yazdığı kitaba kendi elleriyle resimlerini koydu. Ahmet Altan ve Yasemin Çongar günlerce Taraf'ta resimlerini yayınlayıp şov ve propogandalarını yaptılar.DARWİNCİ rumuz yollamıştı o gün işte Altan'lar Sadece PKK'nın var olması yetti devletin yenilmesine.Devlet devlet gibi durmayı becerebilseydi böylesine ağır bir yenilgiye uğramazdı.Bir ölüm makinesi gibi saldırdı o insanların üstüne.Kürtler silaha sarılınca da devlet zıvanadan çıktı.Onların KÜRT olduğunu bile inkar etti.Korkunç katliamı devletin görevlileri işledi.PKK hala duruyor.Ama bizim devlet kalmadı.Sakat bir devletin yenilgisi gürbüz bir toplumun doğuşuna yol açacak".A.ALTAN yazısından alıntılar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:17

RUSYA EMPERYAL DEĞİLMİ?Ozaman atatürk ilkeleri ve kemalizm yokmuydu?ruslara dayanacağınıza atatürkçülüğe yaslansaydınız.marksist leninist ideoloji yerine kemalizmi savunsaydınız.ama ne farkeder değilmi?dünkü marksist ideolojinize şimdi kemalizm adı takarak insanları kandırmaya çalışıyorsunuz.sen uşaklığamı karşısın yoksa sadece abd uşaklığınamı?rus uşağı olursak bir sorun yok yani?ruslar bizim babamızın oğlu değilmi?siz bu ulusu sadece başka birilerine uşak etmeye çalışıyorsunuz.palavrayı kes.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA-3 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:15

Gün milli düşünen,vatanın bölünmez bütünlüğüne inanan herkesin bir olma zamanıdır.Kurtuluş savaşı öncesi şartlar aynen, hatta fazlası ile mevcuttur! Emperyalist Devletler Lozan’ın intikamını alıyor. PKK ve Ermeni diasporası intikamını alıyor.Emperyalist maşaları+Liboşlar+Şeyh Sait gibilerin tohumlar Türk devletine karşı tarihsel ihanet misyonlarını yerine getirmek için büyük bir iştah ile çalışıyorlar.Türkiye’de Kürtler azınlık değil asli unsurdur.Lozan’da azınlık sayılan gayri Müslimlerdi.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA-2 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:14

Niyet halis, amaç ülke çıkarları olunca mutlak bir ortak nokta buluruz.AKP ile bir şey iyice su yüzüne çıktı.Dindar-atais, sağcı-solcu,liberal.Her görüşün milli ve gayri millisi var.Kıyıda köşede, her görüş ve inanç içinde çöreklenmiş kuş yumurtaları AKP’den cesaret alarak yumurtalarından çıktılar.Ortalıkta şimdilik uçup duruyorlar.Ülkeyi pazarlıyorlar. Gün milli düşünen, vatanın bölünmez bütünlüğüne inanan herkesin bir olma zamanıdır. Kurtuluş savaşı öncesi şartlar aynen, h

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:13

Türkiye’de bir hastalık var.Benimle aynı siyasi görüşü paylaşmıyorsa canı çıksın. İşte bu nokta vatan düşmanlarının kullanabildiği bir güvenlik açığı oluşturuyor.Bu güvenlik açığından girip operasyon yapıyorlar,tarafgirlik gözlerimizi kör ediyor. Biz anlayana kadar da“atı alan Üsküdar’ı geçmiş”oluyor. Farklılıklarımız hakikati görmemize engel olmamalı.insanlar farklı görüşlerde olacak, bu bir zenginliktir.Görüşler MİLLİ oldukça, dışarının dümen suyuna girmedikçe bir sakınca yok.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:00

Planin ne oldugu belirsiz fakat eger DTP ve PKK´in talepleri önümüze cözüm plani olarak konulursa ozaman bütün sehit yakinlari ve gaziler Devlete Tazminat davasi acmalidir.Tazminatlar da bizzat bugünkü hükümet üyeleri ve yandaslar tarafindan ödenmelidir.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 13:51

O zamanlarda iç savaş yakın olaylar yaşanıyordu. Çift kutuplu dünyanın arasında sıkışmış insanlar birbirleriyle mücadele ediyor, bir tarafa yaslanma ihtiyacı duyuyorlardı.Onları Türkiye’yi müstemlekelerine çevirip 6. Filoyu istanbula gönül eğlendirmek için geldiklerinde mücadele ederken karşıtları da onları taşlıyorlardı. O gün Çek İşgali ile Bugünün Irak ve Afganistan işgallerinin arasında ne fark. Aradan 30 yıl geçmiş sizler hala taraf olarak emperyal uşaklığında ısrarlısınız. Norşin diyen RTE'ye destek olan adamlara da sorarlar o zaman NUTUK orada dururken Bölücülük yapmak için darda kalınca mı aklına geldi diye?Konya’da Yeşil şeriat bayrakları açılırken RTE Erbakanın eteğinde ne yapıyordu?

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 17 Ağustos 2009 Pazartesi 13:43

Bu acilim aslinda cürük elmalari görmemiz acisindan bize büyük bir firsat.Hicbir akli basinda vatandasin acilimin ucunun nereye dayandigini bilmeden buna destek vermez.Buna ancak bizden olmayan ve kendisini borsada pazarlayanlar sahiplenir.

Yorumu oyla      18      10  
İRONİK 17 Ağustos 2009 Pazartesi 13:36

Türkİye’de sol her zaman kendini Kemalizm’den arındırmak için uğraş verdi. Ancak bu konuda bir türlü başarılı olamadı. Bunu başaramadığı gibi bir de Türkiye’nin temeline muhalif bir jargon benimsedi. O noktadan sonra da halkla arasına bir soğukluk girdi. Bu süreçte hep orduya güvendi. Ordudan yana oldu. Bir gün ordunun sosyalizmi getireceğini umdu. Halktan çok ordudan medet umdu. Ana muhalefet partisi CHP sol bir parti gibi görülüyor ancak bu parti Kemalist bir parti. Sol değil. CHP, devletin koruyucusu olduğunu düşünüyor. Bu nedenle halktan bu kadar kopuk.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 13:32

ben hep söylüyorum bu ucuz militanlar asla sorulara cevap vermezler sen ne söylersen söyle onlar banttan yayın yapar?GERÇEK TEKTİR rumuzlu arkadaş bazı sorular sormuş ne diyorsun bu konuda?ama cevap beklemeeee o yine erdoğan abd işbirlikçi zırvalarına devam eder. bir fikri yoktur tek bildiği aynı klişe lafları ve iftiraları tekrarlamaktır.erdoğan dediğin gibi diyelim.peki bu söylediklerin perinçeğin ve sen gibi militanların hain olduğu gerçeğini değiştirirmi?zavallı piyoncuk.çırpınıp duruyor.

Yorumu oyla      18      10  
SİLİVRİ YOĞURTÇUSU 17 Ağustos 2009 Pazartesi 12:58

Totem; bravo, nihayet anladın ve artık sen de herkese hak ettiği gibi cevap veriyorsun! Bir kez daha Bravo!

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 12:26

Ben de yanar döner tacizcileri çok iyi bilirim. Hemen ses verir, gerekçe yok, gerçeklik yok. Erdoğan o yıllarda Hikmeyarın dizinin dibinde secde ederken ABD'ye Büyük Şeytan derken niye 180 Derece döndü ki? Müstevilerin planlarıyla kendi çıkarlarını birleştirip "İstanbula Vize Koyalım mı?" Marks ve Lenini savunup ABD hizmetine girip AB ye raporlar servis eden Altanlar'dan,Cemaller'den, Çandarlardan olursan iyi. Abant Platformunda Yurtiçi Yurtdışı Kürt bölücülerle plan yapıp Açılımın başaktörü Olur Erdoğanı desteklersen, karşısındakileri etkisizleştirmeye çalışırlarsa Harikulade.

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK TEKTİR 17 Ağustos 2009 Pazartesi 12:10

Perinçek geçmişte Mao'cu değil miydi? O zaman Atatürk yok muydu? Cumhuriyet Gazetesi Çek işgalini savunmamış mıydı? O zaman Atatürk yok muydu? 1 Mayıs gösterilerinde TÜRK Bayrağı yerine Orak Çekiçler dalgalanmıyor muydu? O zaman Atatürk yok muydu? Uğur Mumcu Marx-Lenin'i savundu için "sakıncalı piyade' değil miydi? O zaman Atatürk yok muydu?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 12:02

bir tekerleme vardı;yalancı yalancıı sana kimse inanmaaaz diye:)gözlemci senin içinmi bestelediler yoksa bunu?apocuğu ile pozlar verip kta denetleyen perinçek ulusalcı ama ne apoyu gören nede kıta denetleyen nede kürt kardeşlerim özgürlük mücadelenize destek veriyorum demeyen!!diğer gazeteciler emperyalist uşağı öylemi:))süper masal anlatıyorsun yaa.sende yalandan iftiradan başka birşey yokmu?hala bana attığın çirkin iftiradan dolayı özür dilemedin.oysa o arkadaşta yalancılığını haykırdı yüzsüz.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:51

Erdoğanın kin dolu sözlerini tarihiyle bildirsem sansürlerler. Perinçek bir gazeteci olarak PKK kamplarına 20 küsür yıl önce gidince APO'nun dostu, Hasan Cemal, Çongar, Ahmet Altan'lar gidince demokrasi cengaveri hem de dah bir yıl geçmeden. Perinçek'in suçu çift kutuplu dünya düzeni değişince Altanlar, Çandar vs gibi dönüp emperyalist uşağı olmak yerine Ulusalcı çizgiye çekilmesi. Ar damarı olmayan maskeli balonun cazgırları gerçek yüzleri ortaya çıkınca ne yapacaklarını şaşırırlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:51

GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ APONUN KANKASI PERİNÇEKİ NASILDA SAVUNUYOR.BEN MİLİTANIMI BİLMEZMİYİM?PERİNÇEK DENEN AJAN BİR BAKARSIN MARKSİST OLMUŞ Sonra bir bakarsın pkk lı ve kürt milliyetçisi sonra devletçi olur sonra bir bakarsın atatürkçü:))mark ve lenini savunup ülkede bu sistemi kurmaya çalışırken kemalizm yokmuydu?neden ozaman savunmadı?bu her devrin adamının militancıklarıda kendi gibi yanar dönerdir.yarın karşınıza şeyh müridi olarak çıkarlarsa hiç şaşırmayın:) ülkenize ihanetten bıkmadınızmı artık.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:41

Perinçek Ermeni soykırım iddialarını yanıtlarken, oğlu Rus arşivlerinden inkar edilemez tarihi belgeleri ortya çıkartıp gözler önüne sererken İsviçre'ye Fransaya meydan okurken Senin AKePe'lilerin Ermenilere gizliden sözler verip, ayaklarına kucaklaşmaya gidiyor. Veli Küçük'ün Barış harekatında çarpıştığı Kıbrısı imza ile Rum'a devrediyor. Atatürk'e küfür nerde göster ben Erdoğan'ın Erbakana rağmen siyasete soktuğu can dostları Şevki Yılmaz ve Hasan Mezarcının sözlerini göndersem yayınlamazlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:17

BU ÜLKEDE KANDAN VE KAOSTAN GEÇİNENLER VE ONLARIN KÜÇÜK MİLİTANLARININ NE UTANMALARI VAR NE HAYA DUYGULARI.Zaten bu erdemlere sahip olsalar kendi vatanlarına hainlik edip militan olmazlar bu ne ikiyüzlülük??sen apoya methiyeler düzüp pkk inlerinde pkk timini komutan edasıyla denetleyen perinçeğe vatansever de atatürke söylemediği hakareti bırakmayan yalçın küçükü atatürkçü ilan et sonrada barış ve çözüm diyenleri hain ilan et.insanın ar damarı çatlayınca böyle oluyor demek.hiç utanmasıda yok.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:09

Bir kısmı da zamanın Altan'ların, Cengiz Çandar'ın dillendirdiği gibi bölünsünlerde şu Kürt kamburundan kurtulalım kolaycılığını dillendiremediklerinden takiye ile bölünme sürecine destek verenler. Bir sendika başkanı Sağlık Sigorta sistemini sömürüp emen G.Doğu'nun fedal yapısını nasıl hoşgörür. Kendi üyelerinin haklarının bu yollarla gasp edilip, zaten hizmet için ödediği primlere rağmen yok muayene parası, yok ilaç parası, yok destek parası altında haklarının gaspını dillendirmez.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 17 Ağustos 2009 Pazartesi 11:06

Karayılanın, Emine Ayna'nın bunlardan çok daha dürüstçe görüşlerini açıkladığı aşikar. PKK terör sorununu getirdiler, karşımıza Kürt sorunu yaptılar. Ya Türk halkı da sizin yaptığınız bu dayatma gibi bir algılam içine girse PKK=Kürt deseydi bu ülke ne hale gelirdi? Batıda Kürtler barınabilirmiydi? Böyle muallak boş konuşan insanların pek çoğu psiklolojik olarak baskı altında alınıp aman ters bir şey söylersem beni de hedef tahtası haline getirip entellektüel kimliğime saldırır işimden olurum Derdinde.

Yorumu oyla      18      10