YORUMLAR
Toplam 38 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 12 Temmuz 2009 Pazar 19:10

PC BAŞINDA NÖBET TUITMADIĞIM İÇİN MEYDAN MİLİTANLARA KALMIŞ.GÜLÜM SİZ NEYİ SAVUNUYORSUNUZ?CHP CUMHURİYETÇİMİ? HALKÇIMI?KENDİ HALKINA BİDON KAFALI DİYEN HAİN NASIL BU ÜLKENİN MENFAATİNİ DÜŞÜNÜR?ÜÇBEŞ BURJUVA VE DARBE YARDAKÇISI TOPLANMIŞ SAÇMALAMIŞLAR VE BİRDE BENİ KAÇMAKLA İTHAM ETMİŞLER.SİZLERİN SÖZLERİNİ EZBERDEN BİLİYORUM BEN ZATEN HEPİNİZDE AYNI KLİŞE LAFLAR ZİRA ÖZGÜN FİKİR ÜRETMEK İÇİN DÜŞÜNMEK VE HUHAKEME YAPMAK GEREKİR BUNUN İÇİNDE BİR BEYİNE İHTİYAÇ VAR. BU ZAVALLILIK BENİ GÜLDÜRÜYOR.

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 12 Temmuz 2009 Pazar 06:34

MERİÇ, cambaza bak oyunu oynandığı görüşüne katılmıyor değilim ama, kriz her ülkede devam ediyor daha tehlikelisine dikkatini çekmek isterim, yabancı şirketokrasiye doğru adım adım giden kamu kurumları ve hizmetleri; 3. köprü, telekom tekeli, mayınlı araziler. e fayda görüyor muyuz bu kadar yabancı paradan; en düşük hızlı internet, en yüksek dış borç sarmalı, üretime değil faize dayalı ekonomi. Ayrıca görüşlerimi paylaşan ya da muhalif herkesi, uygur türklerine destek olmaya çağlayana 17de bklrm

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 12 Temmuz 2009 Pazar 06:25

goncagül, önyargıyı yakıştıramadım beni asla imfci, işbirlikçi ve yolsuzlukların odağı olan akpyle ilişkilendirme işim olmaz, ama 28 şubatta imfci, abdci, batıcı olup da şimdi sırf muhalefet için ulusalcı takılan baykal avanesi ile de işim olmaz. seviyesiz yorumları ise görmezden geliyorum, bazı insanlar fikir üretemez hala ilkokulun isimden hakaret türetmece oynama safhasında takılakalmışlardır. değerli mrt arkadaşıma ben de soruyorum acaba tecavüz neden yapılır? katliam neden yapılır?

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 12 Temmuz 2009 Pazar 00:28

Hasan bey'in yüzüne söz söyleme imkanım olsaydı"Kürede en önemlisi ülkemde büyük bir ekonomik krizin yasandigi bir ortamda,Türkiye’de TSK üzerinden “devlet krizi”yaratma çabalariniza ortak olmayacagiz.AKP’nin basarisizliklarini, isbilmezliklerini örtmek için yapmaya çalistiginiz provokasyona alet olmayacagiz!Oyunu gördük bozuyoruz!"derdim.Aynı suda iki kere yüzülmez.

Yorumu oyla      18      10  
mrt 12 Temmuz 2009 Pazar 00:11

ya acaba böyle düşünen arkadaşlar neden darbe yapıldığını biliyormu sormak lazım. darbe neden yapılır?

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 11 Temmuz 2009 Cumartesi 23:44

CEMAATLERLE TARİKATLARLA, ABD EMRİNE GİREREK DEVLET YÖNETENLERİN, ALLAH İLE ALDATIP HIRSIZLIK YAPANLARIN,KURU EKMEK TOZLU KÖMÜRLE KANDIRIP HALKININ HAKKINI DEVREDENLERİN, ÜLKESİNİ BÖLÜP PARÇALAYARAK PEŞKEŞ ÇEKENLERİN HİZMETİNE GİREREK ŞİRRETLEŞMEK ONURSUZLUĞUN,EDEPSİZLİĞİN EN TEPE NOKTASIDIR.

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 11 Temmuz 2009 Cumartesi 23:40

BEKARA KARI BOŞAMAK KOLAY.KENDİNDE OLMAYAN MEFHUMLAR ÜZERİNDEN AHKAM KESMEK İSE DAHA KOLAY.OĞLUNU USULSÜZ İŞE SOKTUR,KARIN TORPİLLE,DİYET KARŞILIĞI MÜSTEŞAR YARDIMCISI OLSUN YAPILAN AHLAKSIZLARIN ÜSTÜNÜ ÖRTMEK İÇİN GÖĞSÜNÜ KALKAN YAPTIR.MERT T ANGUT BİR ŞEY DOĞRU OLSA BİLE SÖYLEYEN ÇOK ÖNEMLİDİR.NE SÖYLENDİĞİNDEN DAHA ÖNEMLİSİ NİÇİN VE NASIL,HANGİ ZAMANDA SÖYLENDİĞİDİR.DARBE MAĞDURLARI SİYASETE GERİ DÖNMESİN DİYE HAYIR NO, T DHİRTLERİ İLE GEZEN BİRİ BU SÖZLERİ SÖYLEYEBİLİRMİ?YA PAPATYALARIN TEŞRİFATÇISI OLAN BİRİ?BU ADAM SÜRÜLERİN AKP DÜŞMANI DİYE SUNDUĞU DOĞAN GRUBUNDA ÇALIŞIYOR DEĞİLMİ?

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 11 Temmuz 2009 Cumartesi 22:22

bazı kimseler fikir-yorumlardan falan bahsediyor. tamamiyle hak veriyorum. ama kalpazanlara-dişlemecilere-zahitlere hangi fikir veya yorum bazında mücadele edilir. normal vatandaş olarak soruyorum. arkadaş senin partidaşını almanyada niye mahkum ettiler.dişliyi kılıçdaroğlu tv de paramparça etmedimi.istanbulda asfaltlama-metrobüs işine cevap verildimi.m.vekili dok.kaldırılacak dendimi.sonra ?insan önce dürüst olsun. fikrimiz uymasada saygı duyalım

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 11 Temmuz 2009 Cumartesi 20:19

bakıyorum da seviyeli sanılan yorumcular, fikirle cevap vermediği yorumları, e vcidanı olan fikirle verecek cevap bulamaz zaten, devekuşu gibi kafayı gömme yöntemini seçerlerdi,onu da bırakıp hakaret yağdırmaya başlamışlar, okumuş akıllı çocuklar canım bunlar bidon kafalı bile değiller, ama savunacak fikir kalmayınca,devekuşu taklidi de olmayınca hakaret, oysa darbe olsa yine seviyeli geçinseniz ne hoş olurdu, ulusa hakaret ederek ulusalcılık, hey gidi be!

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 11 Temmuz 2009 Cumartesi 20:16

Millete TV lerde söz verip de milletvekili dokunulmazlığını kaldırmaktan kaçmak ve bu yalanlarla oy toplamak ahlâksızlık değil mi? Peki gece yarısı milleti uyutup çaktırmadan CMUK da bir iki kelime değişikliği yaparak son derece önemli bir yasayı tartışmaya açmadan muhalefeti kandırarak çıkarmak kalleşçe bir davranış değil mi? Öyleyse ben de bu partinin adı AHLAKSIZ KALLEŞLER PARTİSİ desem olurmuydu? Yakışmazmıydı? Yakışırdı yakışırdı. Öyleyse dedim gitti.

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 11 Temmuz 2009 Cumartesi 20:02

Darbe yapmaya kalkışmak, darbe yapmak da şerefsizliktir; seçim öncesi millete söz verip de aleyhinde soruşturma dosyaları var diye parlamenter dokunulmazlıklarını kaldırmamak ve bu dokunulmazlıkların ardına sığınmak da aynı oranda şerefsizliktir.

Yorumu oyla      18      10  
beyzade 11 Temmuz 2009 Cumartesi 19:29

Türk halkı düşünce,fikir,inanç,ahlak ve ilim tecavüzüne uğramış bir halk.Tanzimat,meşrutiyet,cumhuriyet,çok partili sistem,ihtilaller,darbeler,muhtıralar Türk halkının fiziğini,kimyasını,psikolojisini velhasıı her şeyini bozdu.Halk bir yığın haline getirildi.Birileri önüne ne koyarsa o da onun önüne düşmek zorunda kaldı.Halk zombileştirilerek suni kamplara sokuldu.Hafızasını,melekelerini kaybeden halk içmeden sarhoş edildi.

Yorumu oyla      18      10  
Totem The END 11 Temmuz 2009 Cumartesi 19:04

Bu arkadaşın iç yüzü artık bu son yorumuyla birkere daha ortaya çıktı.. Savundukları tum değerler Yalan işte.. Ağızlarındaki sahte demokrasi masallarını işlerine gelince nasıl çevirdiklerini gösteriyorlar.. Apaçık bir CHP düşmanlığı.. İşte herkesi kendisi gibi görüp yırtınmasının Açık bir kanıtı!! Hem akp'yi korumak için habire demokrasi naraları atacaksın, sonra akpden sonra ençok oy alan partiyi hemde Atatürk'ün partisini karalayıp ona saçmasapan saldırlarda bulunacaksın! hadi ordan sende...

Yorumu oyla      18      10  
Enişte 11 Temmuz 2009 Cumartesi 19:01

Totemus Eniştesi Baykal bizim eniştemiz değil yakın görüşlere sahip olduğumuz şu an en aktif durumda olup AKP'li Gelinlerin süsüne,cilvesine,görücübaşlarına aldanmayıp onu inim inim inleten sizlerin enişte adayınız. CHP Cumhuriyetçi değilmiş?Cumhuriyet en basit tabiriyle halkın kendi kendini anyasada belirtilen kurallara göre yönetmesidir.bop eşbaşkanı olup manda altına girmez.Bu ülkede çok partili sistemin önünü açan İnönün başında olduğu CHP,onları yok edip kapatmaya malvarlığına el koymaya kalkışan ise DP’li Menderes.Halkçılık avantacı bidon kafalı, göbeğini kaşıyan besleyerek oy satın almak olmaz.Halkçılık Halkı aydınlatarak meslek sahibi yapmaktır.Uşak mandıcaların işine gelmez,ufku açılmış halk.

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın 11 Temmuz 2009 Cumartesi 18:52

Hacım sen darbe olduğunda uzayda mıydın? 12 Eylül üstünden dahi 29 yıl geçti anca mı hidayete erebildin? Hani bu ülkede biz yaşamasak , bu lafları Patagonya halkına söylesen belki millet yutar. "0" , yazıyla "sıfır" veriyorum size Sayın Güzel.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 11 Temmuz 2009 Cumartesi 18:30

totemus yine saçtırmış fikriyatını.Yeni kurulmuş TCD bir mucize gerçekleştirmiş.Hangi koşullarda ülkeyi kurtarmış atalar,üstelik o sırada dünyada ekonomik kriz var ,Türkiye"yi yoktan var etmişler.Bu CHPye takıkya derdi TCDevleti.TSKdüşmanlığıda oradan geliyor.Halk düşmanı bugün üşleydeki iktidardır.Bak yaptıklarına angutumus.2.Dünya savaşından bu yana en büyük ,küçülmeyi yapmışız.Lafla gemi yürümüyor.Bak rakamlara,hesapsız KİTAPSIZ Angutumus seni!!

Yorumu oyla      18      10  
zahid 11 Temmuz 2009 Cumartesi 18:05

biz evet baykalcıyız ne yapalım bizim baykal enistemiz fakir. gemi yok-fener yok-asfalt işi yok-mücevher yok. 10 yıl önce gecekondu 10 yıl sonra trilyonluk villa yok-dişleme yok-oferle görüşmeyi inkar yok-allahım onu cleveland a gödermiyor.yok biz işçi emekçi tayfasıyız.yahu çok eleştirdiğimiz demirel in yeğeni bile demirel zamanında hayalide ceza yedi. bunların zamanında zahit e bi allahın kulu dokunamıyor.dişli desen mertebe yükselip danışman oluyor. bu kadarda körmüsünüz

Yorumu oyla      18      10  
genç partili. 11 Temmuz 2009 Cumartesi 17:59

gene bir yakınını devlet memurluğuna aldıracak. akp ' ye yağ çekiyor. tankların üzerine çıkarım dedimi aslında bu akp ' ye yaranmak için yapılmış bir şov. karşılığı da yakınını devlet memuru yapmak . tabiki üst düzey memur.

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 11 Temmuz 2009 Cumartesi 17:52

demokrat olmak nedir bilirmisiniz. sadece askere saldırmakla demokrat olunmaz. polisi rejimin savunucusu ilan etmeyeceksin. askeri yargı bağımlı derken sivil yargıdaki bağımlılığıda söyleyeceksin. herkesin dokunulmazlığı kaldırılsın deyip milletvekiline dokunmayanlarıda söyleyeceksin. işine geldiği zaman yargıya güvenip işine gelmediği zaman kıvırmayacaksın.tank hasan bunlara değinmiyor.aleme verir talkını kendi yutar salkımı

Yorumu oyla      18      10  
fatih 11 Temmuz 2009 Cumartesi 17:46

Seni de AK Partide gormek istiyoruz Sn bakanim.

Yorumu oyla      18      10  
AVCI 11 Temmuz 2009 Cumartesi 16:44

Bu adam çok güzel konusuyor...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Temmuz 2009 Cumartesi 16:30

birileri baykal eniştelerini savunmak için kendini paralıyor ama nafile baykalın partisi ne cumhuriyetçi nede halkçı.nedenmi?chp türkiyeyi yıllarca tek partili sistemle yönetip halkın egemenliğine ipotek koymadımı? bu nasıl cumhuriyetçilik? halkına bidon kafalı,cahil cühela diyen onu oyunu kömüre ve makarnaya satmakla itham eden,demokrasi bizim halka büyük gelir diyen bir parti nasıl halkçı olur?bence chp nin açılımı şöyle; CUNTACI HALKDÜŞMANLARI PARTİSİ.YAKIŞTI DEĞİLMİ? YAKIŞTI YAKIŞTI...

Yorumu oyla      18      10  
Enişte 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:58

Türkiye’de üzerinde mutabakata varılamayan bir konu mu var; suçlusu seçkinci zümreler! Velev ki o konu yılan hikayesine mi döndü; suçlusu seçkinci zümreler! İşler planlandığı gibi mi değil, suçlusu seçkinci zümreler! Ya da işler tam da birilerinin planladığı gibi mi, onun da suçlusu seçkinci zümreler! Türk Dil Kurumu’na göre seçkinin anlamı; benzerlerinin arasında niteliklerinin yüksekliğiyle göze çarpan, mümtaz, güzide demek. Seçkinci ise mümtazdan, güzideden yana olan demek.Yani daha iyisi olsun isteyen demek.Seçici olan, seçmeyi bilen demek.Peki bu suç mu?Değil!Kötü bir şey mi? Değil!Ayıp mı, günah mı, yanlış mı?Değil, değil, değil!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:57

YORUM NEDİR BİLİRMİSİNİZ?bir konu hakkındaki kendi düşüncelerinizi ve alternatif fikirlerinizi beyan edilmesidir. ama burada yorum adı altında yazılanlara bakıyorum,kimsenin konu yada içeriği ile bir ilgisi yada alakası yok onlar kişilere bakıyorlar.eğer onlardansa ne demişse farketmez destek,onlardan biri değilse ne söylediğinin ne önemi var kişiliğine saldır sen sanki matah birimisin türünden sözler sarfet. bu militanlaşmış beyinlerin doğal refleksidir.kendilerinden olmayan herkese saldırılar.

Yorumu oyla      18      10  
goncagül 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:56

ona tank hasan diyorlar. benim aklıma başka bir hasan geliyorda söylemeye dilim varmıyor.demokratmış gibi konuşup duruyor işte.o kadar demokrattında ihtilalden sonra ihtilal hükümetinin eteklerinin altında özal amcanla beraber niye görev yaptın demokrat hasan.şimdi cart curt atıyorsun ortada tehlike yok.salla sallayabildiğina kadar ama sallarken abartıyorsun ve gülünç oluyorsun palavra sıktığın belli oluyor.

Yorumu oyla      18      10  
Enişte 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:55

Demokrat Parti, Adalet Partisi, ANAP, Doğru Yol Partisi, MHP ve AKP’nin elit ve seçkin’in anlamını bilmeden, kendilerinin de birer yönetici elit ya da seçkin olduğunun farkına varmadan CHP’yi, laik Kemalistleri elit (seçkin) olmakla suçlamalarıdır. Recep Tayyip Erdoğan halkın içinden geldiği için milli iradeyi temsil etmek hakkına sahipmiş (!) ama Deniz Baykal "hanedan evladı" imiş! Destur de bre, çarpılırsın! İster sağcı, ister solcu, ister futbolcu olsun her ülkeyi elitler (eşraf) yönetir! Halk yönetmez! Halkın seçtiği temsilciler yönetirler ki ya elittirler ya da yönetici olduktan sonra seçkinleşirler.

Yorumu oyla      18      10  
osman 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:18

Darbe yapanların bakanı olmak nedir? Darbeciye cumhurbaşkanım demek nedir?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıt pıtı 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:01

totemusu yine kızdırmışlar.totemus yorumu yazdıktan sona baktım diğer yorumlara şöyle bi.bir fırça yine totemus amcamızdan.emmim tabii ki darbeye karşıyım mesela ben.hatta ben darbenin her türlüsüne karşıyım.askeri,sivili farketmiyo.askeride,poliside ülkemin olmazsa olmazı diye görürüm.üniformadan çok hazetmem.saygımız büyüktür vede mesafemiz uzun olsun isterim ikiciği ilede.bizdeki cücük demokraside gelişsin isterim emme bu kafaların kesinlikle tornaya girme gerekliliği var.bu şemalle olmas.

Yorumu oyla      18      10  
ALBATROS 11 Temmuz 2009 Cumartesi 14:53

DARBE SAYESİNDE HAYATINDA GELEMEYECEĞİ YERLERE GELEN HASAN CELAL GÜZEL,BU MEMLEKETTE 82 ANAYASASINA EVET İÇİN PROPOGANDA YAPAN SEN DEĞİLMİYDİN.SİYASİ YASAKLAR KALKMASIN DİYE,ÖZALLARLA,GÜNEŞ TANER'LERLE TURUNCU TİŞÖRT GİYİP HAYIR KAMPANYASI YAPAN SEN DEĞİLMİYDİN.MİLLET BUNLARI UNUTTU MU SANIYORSUN.SAHTE DEMOKRAT SENİ.PARTİ KURDUN PEŞİNDEN KEDİN BİLE GELMEDİ.DEMOKRAT KESİLME.KİMSE İNANMAZ SİZİN GİBİLERE.SİZ DEĞİLMİYDİNİZ SEÇİLEN İSTANBUL İL BAŞKANINI BİR SAATTE GÖREVDEN ALAN.HERŞEYİNİZ SAHTE.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 11 Temmuz 2009 Cumartesi 14:53

Darbe olma olasılığı milyonda bir olsa bu ödleklerde gık çıkmazdı.O "1" ihtimal bunlara şimdiden postal yalatıyor olurdu.Askeri darbenin kesinlikle olmayacağını bu yalakaların ve libofaşoların tavrından anlamak bile mümkün.Bu arada nur topu gibisivil darbemiz oldu.Hayırlı olsun.Ama bu beyler sadece askerin yaptığı darbeye karşı.şimdilerde Askere geçir modası varya.Ha bu arada ABD Türkiye"de askeri bir darbe isteseydi görürdünüz Türkiye hondurasmı,taylantmı?ABD AKPile işlerini gayet iyi götürüyor

Yorumu oyla      18      10  
KOÇAK ! TAN 11 Temmuz 2009 Cumartesi 14:52

12 EYLÜL DARBESİNİN PARTİLERİ KAPATMASINDAN SONRA,ORTAYA ÇIKAN BOŞLUKTAN YARARLANIP ABD GÜDÜMÜNDE KURULAN BİR PARTİDE YILLARDA ÖNEMLİ MEVKİLER ELDE EDEN "TANK HASAN"IN DARBE KARŞITLIĞI ŞAŞIRTICI...DARBE OLMASA İDİ BU GÜN KENDİSİNİ TANIYAN KİMSE OLMAZDI.DARBE SONRASI KURULAN HÜKUMETLERE HEP YAKIN DURDU..BİR ZARARINI DA GÖRMEDİ OĞLU CUMHURBAŞKANI DANIŞMANI OLDU..ELİ MAHKEM BAŞKA TÜRLÜ SÖYLEYEMEZ..

Yorumu oyla      18      10  
HAYIR.. 11 Temmuz 2009 Cumartesi 14:47

SÖZE AYNEN KATILIYORUM,AMA SÖYLEYENE KATILMIYORUM.ÇÜNKÜ SİCİLİ BOZUK.

Yorumu oyla      18      10  
KOÇAK ! TAN 11 Temmuz 2009 Cumartesi 14:24

YAŞI GEREĞİ EN AZINDAN 1971 VE 1980 DARBELERİNİ YAŞAYAN "TANK HASAN " O ZAMANLAR NEREDEYDİN,12 EYLÜL DARBESİ OLMASA SENİ KİM BİLİRDİ ?DARBELERİN MAHSULÜ OLANLAR ŞİMDİ KARŞISINA GEÇTİLER..DARBE İHTİMALİ BİNDE BİR DAHİ OLSA BÖYLE ÖTMELERİ MÜMKÜN DEĞİLDİR..ZAMANE DONKİŞOTLARI..HAYALETLYER YARATIP EFELENMEYLE ZAMAN GEÇİRİYORLAR..ÇOCUKLARIN YERLERİNİ SAĞLAMLAŞTIRMAYA ÇALIŞIYOR..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Temmuz 2009 Cumartesi 13:28

YİNE KLASİK HASTALIK!!Söz yerine yine söyleyene yorum yapıyorlar.zira başkada bir tutunacakları dal yok mertçe çıkıp kardeşim ben darbelerden ve darbecilerden yanayım ben türkiyede halkın değilde elit burjuvanın söz sahibi olmasını isteyen efendilerimin ucuz bir piyonuyum demek yerine oraya buraya saldırıp dansöz gibi kıvırtıyorlar.kardeşim açıkça konuşun lafı eveleyip gevelemeyin.darbe iyimidir sizce?neden darbeden ve darbecilerden yanasınız?kendinize ve halkınıza saygınız yokmu?

Yorumu oyla      18      10  
Vatandaş Rıza 11 Temmuz 2009 Cumartesi 12:51

SİVRİ DİLLİ HASAN CELAL GÜZEL. DARBECİLER HAKKINDA 'BUNDAN DAHA AŞAGILIK BUNDAN DAHA ŞEREFSİZCE BİR İŞ OLABİLİRMİ' SİYASİLER İLE ASKERLERİMİZİ BİR MÜLAKATA ALSAK VE DEVLET İDARESİ - DEMOKRASİ VE AVRUPAİ ÖLÇÜLERDE SORULAR SORSAK SİYASİLER SINIFDA KALIRLAR.ASKERLERİMİZ REJİMİ KORUMAKLA GÖREVLİ OLDUKLARINI HER SAFHADA SÖYLÜYORLAR. HER DARBEDE ASKERİMİZ POZİSYON ALMAK DURUMUNDA KALMIŞLARDIR. BUGÜNKÜ SİYASİLER DAHİ ANAYASA MAHKEMESİ TARAFINDAN ODAKLAŞMA KONUSUNDA CEZALIDIR.

Yorumu oyla      18      10  
t.g. 11 Temmuz 2009 Cumartesi 11:49

senin akp en darbe mağdurluğu yaparak 22 temmuz seçimlerini kazandı .dolmabahçedeki gizli görüşme bu işin komplo olduğunu bize gösteriyor yalakacılar kıralı tank hasan madem o kadar delikanlıydın sincan da tanklar yürürken hangi delikteydin askeri darbeyi desteklemiyelim ama sivil darbeye karşıda dik duralım insanları allahla dinle kandırıp bunları kullanarak siyaset yapmıyalım çok demokratsan temizsen meclisteki 400 e yakın dosya dokunulmazlıkları için de 2 çift laf etsen nasıl olur

Yorumu oyla      18      10  
t.g. 11 Temmuz 2009 Cumartesi 11:42

hasan c.güzel çıkarları için konuştuğu belli oldu maalesef,çünkü onun oğlu geçen yıl 39 yaşında türkiyede nilk defa devlet memuru oldu ve cumhurun başkanına danışmanlık yapıyor ,ne güzel alış veriş iyi mi,darbe yapmak şerefsizlik se bu devirde yalakalık şeref oldu maalesef hasan efendi yazık yazık boyundan posundan utanır haramdan ve allahtan korkan insan

Yorumu oyla      18      10  
Muharrem YILDIRIM 11 Temmuz 2009 Cumartesi 11:39

Darbe yapmak şerefsizliktir.Darbelerden nemalanarak bir yerlere gelmek ve sahte kahramanlık yapmakta şerefsizliktir. Bu sıralar darbe ürünü olan bir sürü türedi kahramanlık yapmaya başladı.Bu 12 eylül ürünü,akp 28 şubat ürünü.Düşünemeyenlerin kafası bulandırılarak darbe ekseni gözden kaçırılıyor.28 şubat finans için yapılan bir darbe idi ama bu çok konuşanlar bu konuda hala darbeye hizmet ediyor sonra yaprak yıkayarak gündemi saptırıyor!

Yorumu oyla      18      10