YORUMLAR
Toplam 117 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
aydemir 17 Nisan 2011 Pazar 12:43

gönülden sevgiler sayın bekir coşkun nede çok olmaya başladı çıkarcı beleşçi avantacı düşünmeyen sorgulamayan tipler hırsıza nasıl oyveriyorsun deyince başkasımı varki antarnetif diyor çalsın işde yapsın onada bazılarıda gözünü açsın diyenlerle nereye kadar sevgiler

Yorumu oyla      18      11  
Misafir 12 Nisan 2011 Salı 21:28

bravooo

Yorumu oyla      18      10  
yakomoz 2 Ocak 2011 Pazar 16:40

Sayın bekir Coşkun doğru söylüyor,Muhtar bile olamayacak Recep Tayibin siyassi yasağını kaldırılmasında en büyük desteği deniz efendi verdi.

Yorumu oyla      19      10  
şeref 31 Mayıs 2010 Pazartesi 09:34

Viski, Pako, Türk toplumunun değerlerine ne kadar uyuyor?!.. Dönmeler bu toplumu nereye döndürdüler? Sancılı geçiş yaşanoyor ama olacak olan da budur!..

Yorumu oyla      18      12  
vatandaş 7 Şubat 2010 Pazar 12:20

müslüman cumhurbaşkanı,müslüman başbakan v.s gibi sözler etmek bu ülke insanı için hiç hoş olmuyor.çok şükür bu memleketin kağıt üzerinde %99 müslüman.önemli olan bu değil,önemli olan ne yaptığıdır.önce kuran'ı okuyup anlamak ve yerine getirmek lazım!yüce allah'ımız kuran'da ziynet eşyalarınızı yakınlarınız haricinde kimseye göstermeyiniz demektedir?şöyle etrafınıza bir bakın bakalım müslümanım diye geçinenlerin milyarlık takılarını göstere göstere ortalıkta nasıl dolaşıyor?tek taraflı olmayın!

Yorumu oyla      18      10  
vatandaş 7 Şubat 2010 Pazar 11:55

müslüman cumhurbaşkanı,müslüman başbakan v.s gibi sözler etmek bu ülke insanı için hiç hoş olmuyor.çok şükür bu memleketin kağıt üzerinde %99 müslüman.önemli olan bu değil,önemli olan ne yaptığıdır.önce kuran'ı okuyup anlamak ve yerine getirmek lazım!yüce allah'ımız kuran'da ziynet eşyalarınızı yakınlarınız haricinde kimseye göstermeyiniz demektedir?şöyle etrafınıza bir bakın bakalım müslümanım diye geçinenlerin milyarlık takılarını göstere göstere ortalıkta nasıl dolaşıyor?tek taraflı olmayın!

Yorumu oyla      18      11  
vatandaş 7 Şubat 2010 Pazar 11:40

sayın cumhurbaşkanımızın cumhurbaşkanlığı süresince türkiye'de ne kadar kaldığını,zamanının ne kadarını dış ülkelerde geçirdiğini ve dışarıda kaldığı bu zaman içersinde vatanımıza ne kazandırdığı bilen veya bu hususta istatiski bilgi tutan var mı acaba?ayrıca bu geziler sırasında yapılan masrafların tutarı nedir?harcanan paralarla acaba kaç tane emeklinin ,çalışanın veya işsizin maaşı artar veya karnı doyar?izlediğim kadarıyla türkiyeye misafir gelen cumhurbaşkanımızın görevlerini kim yapıyor?

Yorumu oyla      18      10  
tarık aslan 10 Ocak 2010 Pazar 07:26

bekir coşkun asla benim yazarım değil. bence: bekir coşkun tarık aslan: fos

Yorumu oyla      18      11  
vatandaş... 31 Ekim 2009 Cumartesi 17:02

BEKİR COŞKUN U ÇOK SEVERİM DEVAMLIDA TAKİP EDERİM...BİR İ HARİÇ TÜM YORUMLARINA KATILIYORUM DENİZ BAYKAL VE CHP KONUSUNDA AYNI DÜŞÜNMÜYORUM HATTA CHP VE DENİZ BAYKAL OLMASAYDI BU AKP NİN NELER YAPABİLECEĞİNİ TAHMİN BİLE EDEMİYORUM...İLK SEÇİMDE DE CHP NİN İKTİDAR OLUCAĞINI BEKLİYORUM...SAYGILAR

Yorumu oyla      18      10  
K.BAŞOL 24 Eylül 2009 Perşembe 02:22

Nereye giderlerse gitsinler okunacaklar.Bu büyük dürüstlükleri sürdükçe...Saygılar.

Yorumu oyla      18      10  
kemal 20 Temmuz 2009 Pazartesi 18:33

ben bekir coşkun (bek. coş.) ve emin çölaşan (em. çöl.) çok seviyorum. bek. coş. ve em. çöl. ülkemizin en laik, en çağdaş ve en iyi gazetecileridir... Atatürk sizinle gurur duyuyor sayın bek. coş. ve em. çöl.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 10 Temmuz 2009 Cuma 17:10

özay kardeş,aziz başkanınınız size tuzak kurdu.neden ısrarla mehmet topuzu almak istedi biliyor musun? mehmet topuz gol attıkça stat hoparlöründen onun ismini söyleyecekler,fenerli taraftarlar da hep bir ağızdan onun soyadını tempo tutmak içindir herhalde. allaha şükür iyi ki bizim tüpçü almadı onu!

Yorumu oyla      18      10  
koçak ! tan 10 Temmuz 2009 Cuma 16:50

ABDULLAH GÜL!Ü TENKİD EDİNCE ,BAYKAL!A DA KILÇIK ATARSAN TARAFSIZ OLMUŞ OLURSUN.CHP VE BAYKAL SİYASİ ,HUKUKİ TÜM MÜCADELESİNİ VERİYOR YİNE BEKİR BEYE YARANAMIYOR.. YOKSA BEKİR BEY DE Mİ YOLCU (ÖBÜR TARAFA)

Yorumu oyla      18      10  
dogrucu 10 Temmuz 2009 Cuma 14:06

Arkadaşlar bu adamın AKP muhalifliğinden başka fikri, düşüncesi, değeri varmı?. Bu eleman yazarmı? Düşünen insanlar okumaya değer buluyormu?. Adam gibi muhalefet yapamayan korkağın teki; deki.. ben Müslüman cumhurbaşkanı istemiyorum Ulusalcı bir cumhurbaşkanı istiyorum. Yakında seçim olacak..., dersenki bu göbeğini kaşıyan milletin seçtiğini kabul etmiyorum, kiminkini kabul edeceksen oraya git. Hem kimdir bu arkadaş Urfalı; Kürtmü ?, Arapmı ? Türkmü ? Süryani mi? Urfa kozmopolitan bir yer.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 10 Temmuz 2009 Cuma 13:39

Kutladım,bestekar kardeş kutladım.Aradan epey zaman geçti özlettin kendini.Bu arada Tüpçüyü Beşiktaş camiasından ayırıyorum.O artık kendini kaybetmiş,Topuz Beşiktaş'a hayırlı olsun diyor,fener'e imza atınca yine hayırlı olsun.Gökhan Zan galatasaraya imza atıyor,tüpçü yine "hayırlı olsun".Bu başkan size yakışmıyor.Şampiyonluğunuz tekrar "hayırlı olsun"...

Yorumu oyla      18      10  
sakin 10 Temmuz 2009 Cuma 12:27

yaa ne demezsin bestekar kardeş,kuru kuruya zoraki bir tebrik ettiler karakartalımı! hepsi son maça kadar kendilerinden umutları olmayınca keskin bir sivas taraftarı oldular ama sonları hüsran tabi.darısı seneye inşallah!

Yorumu oyla      18      10  
bestekar(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 10 Temmuz 2009 Cuma 12:16

sağol Sakin kardeşim.işler dolayısıyla epey bir ara vermişiz.bu arada karakartal şampiyon oldu,yeni sezon kadrosu bile kuruldu.Özay kardeşten kutlama geldimi bilmiyorum.ama tahminime göre gelmiştir.önümüzdeki sezon daha sert geçecek gibi.şimdiden önce bjk olmak tüm takımlara başarılar.sizlerle olmak güzel.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 10 Temmuz 2009 Cuma 11:38

sakin, göbeğini kaşıyanlarla (düşünmeden,menfaat uğruna oy verenler) Cumhuriyet Halk Partisi'nin sadece ismindeki CUMHURİYET'i sevenleri karıştırma.Cumhuriyet'in anlamı "yol,su,elektrik" değildir.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 10 Temmuz 2009 Cuma 11:19

bestekar kardeş muhteşem bir tespitle muhteşem bir dönüş yaptın! tebrik ediyorum!

Yorumu oyla      18      10  
bestekar(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 10 Temmuz 2009 Cuma 10:52

Yıllardır deniz baykalı ve chpyi bu ülkenin en büyük sorunu olarak görüpte iktidarın uzağında tutan halk için ,göbeğini kaşıyan bidon kafalılar yakıştırmasını yapan bekir coşkun, acaba o aşşağıladığı insanlardan ne kadar geride olduğunu itirafmı ediyor dersiniz.bidon kafalıların göbeklerini kaşıyarak,üstelikte hiç kafa yormadan koydukları teşhisi,bekir coşkun yeni yeni idrak edebiliyorsa eğer, ona tavsiyem hemen göbeğini kaşımaya başlasın..ha, ben göbek kaşımam dersede pakoya kaşıtsın........

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 7 Temmuz 2009 Salı 08:36

pes vallahi rumuzlu,TAMDA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ;VUR KAÇ TAKTİĞİ seninki.bu sefer rumuzundaki gibi SANA PES VALLAHİ.daha cevap bile vermekten ACİZLENEN biri yazdıklarıyla HİİÇTEE TURKTİME"I küçük düşüremez....!işte böööyylee KENDİLERİ DÜŞER...TEYZEE sana gelince keşke adınla teyze olarak yazsan:)bEn yaşlıda gençte olsa,erkeklere BEYEFENDİ,kadınlara HANIMEFENDİ demeyi tercihlenenlerdenimde. neyse yinede SENİN CANIN SAĞOLSUN. sağlıcakla ve sevgiyle kal :)

Yorumu oyla      18      10  
Sevgi pıtırcığı 7 Temmuz 2009 Salı 02:34

mert tankut,nereden nerelere gitmişsin?merak ettiğim bu hem amuda kalkıp,bide üzerine takla atarak nasıl düşünüyorsun-uz?:))Vatan severlikten savrulmuşsun nazizme.Ben epeydi,bir vatanım olduğunu idrak ettiğimden beri vatanımı çok seviyorum,nazizme hiç bulaşmadım ve hatta doku ve kan uyuşmazlığım var.Darbelere karşı ve dik durmak konusunda ise Bekir Coşkun"un sicili süperdir.Bakınız tarihe.Görürsünüz.Benmi?Zart zurt çekemem.Darbenin sivilinede tahammül edemem.Bizdeki demokrasi(!)ye bile uyuzum.

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 7 Temmuz 2009 Salı 02:21

Sakin, Tolstoy"un dönemi feodalizm.Bugünkü değerlerle o günü anlamaya çalışırsan hata edersin.Türklerin tarihini bugünkü değerlerle yargılıyorlar ve bir sürü olumsuz sonuçlara varıyorlar.Dönemi o dönemin koşullarına göre ve o dönemin değerleriyle değerlendirmezsen doğruyu yakalayamazsın.Çok değer verdiğimiz insanlara, bugünkü değerlerle bakarsak "yatacak yeriniz yokmuş" deriz.

Yorumu oyla      18      10  
Turgut Bey 7 Temmuz 2009 Salı 00:05

Ayni kayinbiraderin Mr.Sarkozy gibi konusmussun,sizin gibiler degilmi Türk halkini illada benim dedigimle yasayacaksin ögreneceksin sizler Jön Türklerisiniz unuttum.

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:47

bilgisi olmayan, tek kaynaktan beslenen ve o kaynağı sadece tekrar edebilen bu yüzden de fikirleri değil isimden hakaret türetmeyi zeka sananların seviyesine inecek değilim. tüm bakış açılarından incelemediğim bir olay hakkında da yorum yapmam; muzaffer yıldırımı tanımam, hayır aslında tanırım ama az, hayır birçok kez görüştük. oğlum kahramandır, hayır oğlumu kullandılar. sen git saptırmayla safları kandır, onları bile kandıramıyorsun! ama gerek yok sahte şeyh uydur, silahlı gücü kışkırt yeter!

Yorumu oyla      18      10  
Gözleri FETOOO güzel 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:34

B.Coskuna Bekir diyenler,T.Erdogana Tayyip diyorlar mi? Veya kendilerine Fetos dendiginde kiziyorlar mi?Hic bir sey bilmeden sadece görüslerinden dolayi adama saldiriyorlar da adam ne diyor acaba onu biliyorlar mi? Mesela A.Gül ile Tayyip (Biz de Tayyip diyelim, bakalim editörün tavri ne oluyor)ayni düsünceye hizmet ettikleri halde (düsüncelerini sevmem)A.Gül bana daha profesyonel geliyor ve bilgisini kültürünü takdir ediyorum.Acaba B.Coskunun hic iyi yani yok mu sizce, ey saldiranlar ordusu.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:29

SABRİYE vallahi billahi hem anne hem teyzeyim hem hala hem yenge kayınvalidem sağ olduğu için aynı zamanda gelinim yaşlı gelin ama :))emicana selamı yarın söylerim nasipse, çoktan uyku deryasına daldı.rakam işi öylesine yazdım facede 6 rakamından çok bahsettiğimden alışkanlık başka amaç yok.GS lileri kızdırıyom da hem yazı ile hem rakamla sık sık yazdığımdan burdada devam etmiş.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:27

mert tangut sana kim söyledi danıştay saldırısını adına ergenekon davasında yargılananlar yaptı diye. Savcı Öz'ün çeşitli vaatlerle kandırdığı 9 nolu gizli tanık Yıldırımın ifadelerine mi güveniyorsunuz. Güldürmeyin insanı. Ömür boyu hapis almış, dava bağımsız görülürken tek kelime etmemiş ablasını öldürmüş, özyiğenini satmış, nüfus kağıdında sahtecilik yapmış, daha önce adam öldürmeye teşebbüs etmiş. Bu saldırının kimler tarafından ayarlandığı kime yıkılmak istendiği zamanın dıişleri bakanı Gül ile M.Ali Şahin’in anında verdikleri daha ortada mahkeme özel yetkili savcılık yokken ettikleri laflardan belliydi.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:15

Nazım Hikmet de dünya çapında bir yazar ve şairdir Dinginput. bekir Coşkun Türkün yanından ayırmadığı sadık dostu köpek için, hayvan sevgisi için evrensel vurgular yaparken senin liderin onu aşağılayıcı bir şekilde köpekle yatan diye tanımlar. Gül için söylediklerinin eksiği var fazlası yok. Göbeğini kaşıyan adam tanımlamasını yaptığı ilk makalesini bulun bir daha okuyun.İkincisi ve Üçüncüsü de var.Klavuzu Altan kardeşler,Fehmi Kıvanç Taha Koru, Karalioğlu, Mahçupyan, Şamil Tayyar, Gönültaş, Dumanlı, H.Cemal, C.Çandar, İ.Öztürk, Dilipak vs vb leri olanlar için yiyebileceğinden büyük lokma laflar etmişsin.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:15

PES BİLLAHİ,TURKTİME RÖPORTAJ YAPACAĞI İNSANLARI SANAMI SORACAKTI??KATIRASLAN BİRKERE HİKAYE DEĞİLDİR,MASALDIR GÖZÜM.hikayeyle masal arasındaki FARKI ÇAK;AKLIN SIRA KELOĞLANIN KURNAZLIĞIYLA şehzadeyi küçük düşürdüğü gibi,sende TURKTİME"I KÜÇÜKMÜ DÜŞÜRECEĞİNİ SANIYORSUN??bak ben ADIMLA haddim olmayarak sana cevap veriyorum;gel sende adınla yaz be arkadaş.TURKTİME"I AŞAĞILAMAYA ÇALIŞAN birinin doğruluğunu öçlmek istedimde...!ne kadar doğrusun görelim;

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:07

boğaz tokluğuna çalışırken o da bu insanlara efendilik yaparak yazmış hikayelerini...bekir coşkun gibi tipler de kolay olan yolu seçmiş ve sadece eleştiri kültürünü geliştirmiş ama eleştirdiği konu hakkında çözüm üretmesini isteseniz apışıp kalırlar.ve kendisine de kendisi gibi çözüm değilde daha kolay olan eleştiriyi meslek edinenlerin değer verdiği bir yazardır o.yapıcı eleştiri de gereklidir mutlaka ama daha ben yapıcı bir eleştirisine şahit olmadım bekir efendinin.

Yorumu oyla      18      10  
devrim 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:58

köpekle yatmakmı?? tuhaf!!!

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:56

göre koskoca bir hiçtir tolstoy.hayat hikayesin okumadan önce ben de öyle bilirdim ama gerçeği öğrendikten sonra nefret ettim ondan.bir yazarın yazdığı güzel romanların insanda etkili olabilmesi için hayatının da yazdıkları kadar güzel olmasını beklersiniz.ama rus çarları tolstoy ailesine zorla gaspettikleri tatar topraklarından 14 köy hediye etmiş ve 3000 kadar tatar köylüsünü de ailesine serf(köle)olarak vermiş ve tolstoy o meşhur romanlarını o serfler her türlü hürriyetten yoksun,boğaz >>>

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:49

ruh haliyle çoğu zaman yazdığı şeylerin ucunun nereye vardığını bile kestiremez.iyi bir yazar olmak demek sadece kendi ruh halindeki okurlarına hitabetmek değildir kesinlikle.belki o tipler için iyi bir yazardır ama geri kalan büyük çoğunluk olan "göbeğini kaşıyanlar takımı"na göre çenebazın biridir böyleleri.büyük yazar tüm toplumu ayırdetmeden onları anlayabilen ve onların onların taktirini kazanabilendir..mesela rus yazar tolstoy büyük bir yazar büyük bir romancıdır tüm dünyaya göre.ama bana>

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:47

işte gerçek ölçütünüz o olsun, danıştay cinayetini dincilere yamadık diye manşete çeken provokatörler veya muhafazakarlar yaptıysa diye geçiştirenler, ergenekonun yaptığı açığa çıkınca görmezden gelenler veya ancak o zaman manşete çekenler işte bu iki taraf da suçludur bana bu ikisini de savunmayın. yoksa banane sevimli pakodan üçüncü taraf ise her halükarda bu işin peşini bırakmayan, karanlıkla mücadele edenlerdir. bu yüzden bu TARAF"ı kutluyorum, "BİRGÜN"ü kutluyorum. TÜRKTİME'ı kutluyorum.

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:40

ulusunu sevmeyen ulusalcı faşojakoları anlattık gelelim kendine demokrat libofaşolara, akpnin işine yarıyorsa demokrasi aslanıdır,ama akp'nin antidemokratik siyasi partililer kanununu değiştirmemesine karşı, halkı canlı kaz gibi yolan ahlaksız KİK yasasına karşı ve akpnin merkez oligarşisine karşı süt dökmüş kedi kesilirler. gerçekten özgürlükçü ve aydın sistemin sakatlıklarını, danıştay cinayetini dincilere maledildiğinde de, ergenekon işi olduğu anlaşıldığında da aynı tepkiyle, açığa koyanlar

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:40

kimi insanların allah vergisi özel kabiliyetleri vardır.mesela bizler yüz defa atsak o topu çemberden geçiremeyiz ama hidayet gibiler için sıradan bir iştir bu.bekir coşkun gibilere de çene vermiş allah.güya haksızlıklara isyan eder bunlar ama sedece kendi gibi düşünenlerin haksızlığa uğradığını sanırsınız ona bakarsanız.dünya gerçeklerinden habersiz kendine bir ütopya yaratmış ve kendi hayal dünyasıyla dünyanın gerçekleri arasında sıkışıp kalır hayatı boyunca.insanları anlayamamanın verdiği >>>

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:38

TEYZE KIZ:)))) neden hem rakamla,hemde yazıyla VURGU yaptın bana??ALLAH ÖMÜR VERSİN İNŞALLAH SANA,EMİCEME SELAMLAR;çok yazsam,CANI SAĞOLASI SEVGİLİ EDİTÖR BİBLİYOR BENİ:)ayrıca birilerini kırarım korkusuyla yazmak istemiyorum açıkçası.dip not:KIZ TEYZE harbi TEYZEMİSİN sen:)?valla HİSLERİM yoksa seni kırarmıyım hiç; SAKINN KIRILMAA NEOLUR..sevgiyle kal inşallah.

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:26

pıtırcık tespit-hakaret ikilemini anladığını umuyorum. batılı yaşam tarzına eyvallah, benim de yaşam tarzım çok farklı değil, ama sartrenin aydınlanmasını yaşamadan, danton gibi kendi kurduğu cumhuriyetteki zorbalıklara bile dik duramadan, sadece yaşam tarzıyla batılılaşıp halkın değerlerini ve halkı aşağılayan, zorbalığı ve vesayeti savunan, kısaca batılı gibi yaşadığı halde batılının onda biri kadar insana değer vermeyen, batının hırsızına bile aşık olan, halkını ise en küçük yanlışında ...

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 22:15

ah pıtırcık, nazizm "kendince" doğru tespitlerden başlar; yahudiler ekonomimize hükmediyor, en zenginler listesi onlardan oluşuyor, tefeciklikle halkımızı sömürüyorlar, vatanını seven ulusalcı(nasyonalist) almanlar bunlarla mücadele etmelidir. gördünmü pıtırcık vatan sevgisinden doğru tespitlerle nazizme giden yol sadece bir adım o da hakaretlerle dolu tespitlerdir! bak çölaşanı severim, çünkü o halkına hakaret etme ucuzluğunu yapmadı, i.melihi afişe etti, "dost medya"yı afişe etti.

Yorumu oyla      18      10  
şero 6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:52

Abdullah Gül ATATÜRK'ten sonra gerçek manada halkın seçtiği hakiki cumhurbaşkanıdır yani cumhurun öz be öz başkanıdır.çünkü bu millet 22 temmuz'da dinazorlara inat Abdullah Gül'ü cumhurbaşkanı seçsin diye AKP ye oy vermiştir.bu güne kadar cumhurbaşkanı olan İnönü,Gürsel,Sunay,Korutürk,Evren,Demirel ve Sezer benim başkanım değildi.çünkü bunlar halkı temsil etmiyorlardı,kendilerini seçen halk ve vatan düşmanlarını temsil ediyorlardı.bu büyük milletin gerçek başkanı ATATÜRK,Özal ve Abdulah Gül'dür

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:47

Gönderen: pes billahi bidaaada gelmemm----Zaten yoktunki sen. Ben bir aydır burda yorum okuyorum nerdeyse 'uluslararası en çok yorum okuyan teyze' ödülü verecekler seni ilk defa gördüm:)))) SABRİYE sende böyle arada bir uğrayıp gitme yaz biraz ben siteye girince yorumunu aradığım kişiler arasında ilk ONdasın (rakam ile 10)

Yorumu oyla      18      10  
pes billahi 6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:05

ee roportaj yaptık tamam çalışıyoruz tamam. heh babıalide adam kalmadı ya en cahil en kaba en bağnaz en işe yaramaz adamını bulup konuşturduk. bir katıraslan hikayesi vardır turktime haberin varmııı. bakın bakın iyi olur burdan ole gozüküyorsunuz. bidaaada gelmemm.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:05

ve son olarak diyorumki BEKİR COŞKUN,kendini EMİN ÇÖLAŞANLA AYNI KEFEYE KOYMASIN;EMİN ABİ KİM,COKUN KİM.......!

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:03

aslında dahada yazacaktım ama,yine siz sevgili yorumcuların birbirine girdiğini görünce ÜZÜNTÜMDEN yazacaklarımıda unuttum.birkere şurda yazarken KAVGALI OLMASANIZ DİŞİMİ KIRACAĞIM VALLA.en iyisi size bir SİLAH VEREM SIKIN BİRBİRİNİZE YAHU. kalın sağlıcakla hepiniz.TEYZE KIZ SENDE OLMASN iyice çekilmez oluyor burası:)

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 6 Temmuz 2009 Pazartesi 20:05

bekir coşkunu hiç okumam nerdeyse.ama TÜRKİYENİN EN BÜYÜK SORUNU BAYKALDIR,derken eksik bile konuştuğunu vurgulamak isterim;ŞERİAT ve İRTİCA KELİMELERİNE ÖCÜ GİBİ BAKIP,ARKASINDAN KENDİ LEHİNE OLDUĞUNDA KULLANMAKTAN ÇEKİNMEYEN,CHPNİN ÖNÜNÜ TIKAYAN,sadece CAR CAR,LAK LAKLA sözde muhalefet yapan,ama ne hikmetse bir türlü İKTİDAR olmak istemeyen parti lideri biri işte,bugün MANEVİYATI OY İÇİN YAŞAYAN ve OYLARI KAPINCA DÜNYEVİ ZEVKLERLE yaşayan A-K-P başımızda inmiyorsa,bu baykalın BECERİKSİZLİĞİDİR

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 19:17

gözlemeci sen özay yeğenimi anlaman için, yazdıklarını idrak için 40 fırın google yemen lazım üstünede 40 bardak su içmelisin.Ben bugüne dek sadece bu bilgisayardan yorum yazdım toteminde çoğunlukla yazdıklarını zevkle okurum aynı kişiyiz izlenimi veriyorsun sanırım totemle aynı anlarda çok yazdık ıp no varmış tam bilmiyom nedir yani siteciler bilir nerden ne mesaj geliyor.İddianı ispatla Seni müfteri ilan ediyorum.Malumu ilanda diyebiliriz.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:42

bu halk bidon kafa olduğu için CHP yerine din bezirganı, BOP Eşbaşkanı, vatanı pazarlayanı, ülkenin mal varlığını halkın ortaklığını peşkeş çektiğini,Köylüsünü varoşlarda dilenci, çiftçisini bankalara muhtaç perişan hale getirdiği, enflasyon oyunlarına rağmen sürekli geliri azıldığı halde oy veriyor, Totemik teyze.Bunu bile çözememişsin de şakşakçı arsız yobaz da sana destek veriyor.Hikmetin sual olunmaz Cenab-ı Allah Menderesi de Uçak kazasında öldürmedi de tüm rezilliklerini gözler önüne serdi, onun mirasçılarının da ayaklarını bağladı öyle hesap vermeden kaçış yok.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:33

Vay pişkin Özay Vay. Şu yaptığın yorumları googledan destek alarak yapsan hem bir şeyler öğrenebileceksin hem de bana boşuna vakit kaybettirmeyeceksin. Mesela Kapatma davalarında neler delil olabilir, AİHM niye Ulemadan fikir almaz, AKePe'nin ceza almasına sebep veren kişiler ve maddeler nedir, gerekçeli kararda neler yazmıştır. H.Kılıç'ın bir partinin kapatılması için yeter olan 7 sayısına rağmen takiye ile görevini kötüye kullanıp 4 ün 6 dan büyük olduğunu ispat ettiğini hadi onunki ile 5 ol

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:25

ne diyor bekir efendi?çangaya gitmiş,yargı gitmiş,basın gitmiş,sermaye,siviltoplum örgütleri gitmiş!nereye gitmiş?"göbeğini kaşıyanların"eline geçmiş!elde bir ordu kalmış da onun için orada büyük bir savaş veriliyormuş! peki sen hiç ordunun kışlasına gittin mi orada "göbeğini kaşıyanların" çocuklarından ne kadar var? sen de kafanı kaşı da düşün bakalım o kışlalardaki yapı hiç değişmiş mi bu güne kadar?"asil azmaz bal kokmaz"derler ama apturaman abiyle senin gibiler urfa'dan nasıl çıkar şaşarım

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:53

Gözlemeci,senin beni ve teyzemi ağzına alman için kırk fırın Google yemen gerekir.Hadi sen çalış biraz daha...(Şu Mehmetçik tanımını okuduğun sayfanın sonundaki üç maddeyi de oku öyle gel..)

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:48

Avcıların avcısı yokkk maalesef o zeka varsa da henüz ben rast gelmedim.Ben istemezmiydim 3 tarafı sularla çevrili yurdumuzun 70 küsur milyon vatan evladının tamamı zeki olsun ne edek olanlarla idare edeceğiz tam mutluluk CENNETTE burda bu kadar

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:44

TEYZE; DÜNKÜ YORUMUN O KADAR HOŞUMA GİTTİ Kİ, HER FIRSATTA ULUSALCILARIN GÖZÜNE SOKACAĞIM: Tek talihsizlikleri; hikmetinden sual olunmaz Cenab-ı Allah, bunları yanlış halkın içinde dünyaya getirmiş! Adına şanına kurban olduğum ALLAH, azabı erken başlatmış ta olabilir. Bir sürü göbeğini kaşıyan bidonlar halinde halk tabakası ve oy isteyen üstün insanlar ve bu halk nasıl bir halksa bidon kafaya rağmen bunlara oy vermiyorrrr.. İnsan hakkat delirir yav! YİNE DE İYİ CAN TAŞIYORLAR. Bende bunlardaki derdin çeyreği olsa çoktannnnn kalpten gitmiştim.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:37

Windows derya deniz gibidir, üzerinde binlerce program çalıştırabilirsin, windows renklidir, güzeldir, yeterki MS DOS( çok eski, siyah beyaz işletim sistemi) dan vaz geçin.Windows u keşfetmeyi kabul edin.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:35

Gözlemeci,senin beni ve teyzeciğimi ağzına alman için kırk fırın Google yemen lazım,hadi aslanım,naş,naş..

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:21

Özay zaten, teyzenle birlikte siz anlasanız şaşardım.Bekir Coşkun AKePe gibi bir cılk partiye rağmen Baykal ve CHP'nin hata yaparak hükümet ortaklığına oynamadığını belirtiyor.Halbuki kelimelerin Efendisi Bekir Göbeğini Kaşıyan adamların CHP'ye oy vermesi için AKePe'nin yaptıklarına benzerinin yapması gerektiğini Baykal'a olan müzmin düşmanlığı sebebiyle atlıyor. Birinci CHP ve Baykal bunları yapsa ilk karşı çıkan kendisi olur ki, Kuran Kursları ve Rozet olayında bunu hemen yapmıştır. İkincisi CHP kendi seçmenini kaybeder, Onlar asla göbeğini kaşımaz aklını çalıştırırlar.. CHP olmaktan çıkıp sıradan bir oportunist Sağ parti olur.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:19

Hülya hanım,bu açıklama olmamış,beni ikna etmedi.En iyi işletim sistemi ençok yazılım proğramını sorunsuz çalıştırabilen sistemdir.Eğer bir işletim sisteminde sadece bir yazılım(sizin deyiminizle world)sorunsuz çalışıyorsa o işletim sistemi yetersizdir,geliştirilmelidir.Burada geliştirilecek olan da demokrasi işletim sistemi oluyor.Bu aydın geçinenlerin hem yerip hem CHP ve Baykala oy verme nedeni ise sınıf menfaatleridir.Bunlar iktidarı yoksullarla paylaşmayı istemez.Bu kadar basit...

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:18

teyze Elini vicdanına koy, Allah için söyle. Şu ulusalcılarda yaratıcı bir zeka var mı? Mesela, Özay Bey'in sorusu gibi senin dünkü yorumun gibi.."Tek talihsizlikleri; hikmetinden sual olunmaz Cenab-ı Allah, bunları yanlış halkın içinde dünyaya getirmiş! Adına şanına kurban olduğum ALLAH, azabı erken başlatmış ta olabilir. Bir sürü göbeğini kaşıyan bidonlar halinde halk tabakası ve oy isteyen üstün insanlar ve bu halk nasıl bir halksa bidon kafaya rağmen bunlara oy vermiyorrrr.. İnsan hakkat delirir yav! YİNE DE İYİ CAN TAŞIYORLAR. Bende bunlardaki derdin çeyreği olsa çoktannnnn kalpten gitmiştim.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:15

Aydın dediniz kişiler windows (politika için cumhurriyet) işletim sistemine uygun binlerce program ve çözüm var iken, gidip işletim sistemine uzantıları (tif,jpeg,vs. gibi) uymayan bir programa zaman harcayanlara aslında söyleyecek söz bile bulamıyor....

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:15

hulya; Palavrayı bırak da Özay Bey'in sorusuna cevap ver!

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:13

EDİTÖRDEN RİCA ÖZAY BEY'in SORUSU ÇOK GÜZEL, O YÜZDEN YENİDEN: "Bekir'in hayranlarına sorayım bir daha: Ne diyor Bekir? 'Türkiyenin birinci sorunu Deniz Baykal ve CHP'dir.' Peki, o zaman nasıl oluyor da oluyor; birinci sorun olan parti ve lidere oy verenler aydın, akıllı, vermeyenler ise aptal ve göbeğini kaşıyan..?" BEN DE EKLİYORUM: Yoksa tersi mi?

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:00

Bazı ressamlar vardır hani kargacık burgacık şeyler çizerler(tablonun bir köşesinde bir kol,sağ altta sivrisinek ortada maydanoz bir köşede fincan resmi gibi) ressamın kendi dahil kimse birşey anlamaz (İtalyada dahi sergi açmış yeğenim var kendisi öğretim görevlisidir bunu belirteyim de ressam yorumcular siyahcahil demesin bana)böyle resimler üzerine bazıları anlamış gibi ahkam keser ya:)) Şimdi Bekirin bu çelişkisine ne diyecek site yorumcuları heyecanla bekliyorum(BKNIZ ÖZAY'IN SORUSUNA)

Yorumu oyla      18      10  
hulya 6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:00

Özay bey Bekir beyi politikanın kara mizah yazarı olarak sevmek için yazılarını okumamız yetiyor.Senin soruna gelince, bir bilgisayarın çalışabilmesi için işletim sisteminin (windows)(politika için cumhuriyet) in kurulu olması gerekir.Windows la bütünleşen bir word programı vardır.Chp bu word prog. gibidir.Pek çok kişi kullanmaz.Ama iyi bir yazılımdır.Aydın dediğin kişilerin derdi word prog.(chp) değildir.Widows a uyumlu programların olmasıdır.Aksi takdirde windows çalışmasına izin vermez.

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 16:51

ÖZAY'IN sorusu bence yılın sorusu.Bencede var bunda bir SRET iş.(SRET, TERS'in tersten okunuşudur)İki fikirde bu göbek kaşımayan adama aittir.

Yorumu oyla      18      10  
devrim 6 Temmuz 2009 Pazartesi 16:40

harikasın bekir coşkun.uzun lafa gerek yok sen zaten uzun lafı tek kelimeyle özetliyorsun.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 16:22

Bekir'in hayranlarına sorayım bir daha.Ne diyor Bekir?Türkiyenin birinci sorunu Deniz Baykal ve CHP'dir diyor.Peki nasıl oluyor da birinci sorun olan parti ve lidere oy verenler aydın,akıllı,vermeyenler aptal ve göbeğini kaşıyan oluyor?Var bu işte bir terslik!...

Yorumu oyla      18      10  
Hatırlar mısınız? 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:50

Röportaj hoş olmuş. Tebrik ederim Talat. Seninle iletişim kuramıyorum. Mesaj yolladım ama sanırım bir problem var. Acaba cep telefonunu alabilir miyim. Önemli. Tabi unutmadıysan beni tabi! İdil Ural

Yorumu oyla      18      10  
RESİM GİBİ 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:47

Resim gibi, tablo gibi röportaj olmuş, sorular şahane, cevaplar muhteşem, hayat süper. Heyttttttt be seviyorum senin dünya.... Serap

Yorumu oyla      18      10  
DOKTOR 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:46

VIŞ DELİ SANIRIM!

Yorumu oyla      18      10  
VIŞ VIŞ KAYIKÇI 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:46

KAYIKÇININ KÜREĞİ, VIŞ VIŞ EDER YÜREĞİ AKŞAMA BULGUR YEMEĞİ... HEHEHEHE. BEN KOPTUM..

Yorumu oyla      18      10  
Malkoçoğlu 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:45

Türkiye'nin Malkoçoğlu Bekir Coşkun'a selam olsun...

Yorumu oyla      18      10  
BEEEKİR! BEKİR! 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:44

BEKİR EMMİ, UNİN VAR Mİ? VAR! VAR! YAĞIN VAR Mİ? VAR! VAR! NE DURUYORSUN, HELVA YAPSANA, HELVA YAPSANA!

Yorumu oyla      18      10  
Cahit 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:31

Ben hâlâ ilk yorumumun neden silindiğini merak ediyorum!!! Ama gönderdiğim eleştiri yormumumu yayınlamanız da takdire değerdir. Teşekkür ederim.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:12

Halk'tan insanlar kahveye gidince, orada çalıştığı yerin patronunun ne yaptığınımı konuşuyor yoksa hükümetin ne yaptığınımı konuşuyor? Kendisinin iyi ve duyarlı bir adam olduğunu düşünüyorum.Nihan ve Özge hanımı da röportajlarından ötürü tebrik ediyorum...

Yorumu oyla      18      10  
Cahit 6 Temmuz 2009 Pazartesi 15:00

Eminim siz de tıpkı Aydın'ın adamları gibi basın özgürlüğü, sansür, basına baskı falan gibi numaralar çekiyorsunuzdur. Adaba mugayir bir şey yazmamıştım... Ama önce yayına koyup sonra yorumu siliyorsnuz, neden? Cevap vermeme hakkınız, okuyucuyu-yorumcuyu hafife alma hakkınız var tabii. E benim de sizin sitenize girmeme hakkım var. Başkalarına basın ahlakı dersi verme ukalalığına kalkışmayın bari... O türden fazlasıyla var zaten Türk medyasında! Aslında 3 eksik 5 fazla da fark etmez!!!

Yorumu oyla      18      10  
Cahit 6 Temmuz 2009 Pazartesi 14:42

Niye sildiniz yorumumu? Hatalı yazım var dedim diye mi yoksa Bekir'e mi battı neresini kaşıdığını sormam?

Yorumu oyla      18      10  
ergin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 14:26

Ey Türkiye'li Demokrat! Bekir Coşkun halka hakaret etmiyor! Sayın Coşkun'un 'sessizlik'ten kastı ne? Önce bunu sorun kendinize... Ses mi vermemiş yoksa 'sessizlik' sıfatını mı seçmiş?

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 12:24

Gün gelince Çölaşan gibi mahkemede bozar sessizliğini

Yorumu oyla      18      10  
teyze 6 Temmuz 2009 Pazartesi 12:20

Gönderen: Cahit Benim merak ettiğim, bu Bekir neresini kaşıyor acaba? ---CEVAP VERİYORUM: Bütün kaşıntısı tutan mahlukat gibi NERESİ KAŞINIYORSA ORASINI.MİSAL: Dün bitlenen saçlardan konu açıldı bütün gün huylandım kafamı kaşıdım durdum.Bilmeyende bu teyze prof galiba birşey icat edecek düşünüyor sanmıştır.

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ DEMOKRAT 6 Temmuz 2009 Pazartesi 12:12

Liderlerine bir-şey söyleyemeyen Milletvekillerine kızan, halka bile hakaret eden Bekir, sıra patronlara gelince bakın ne yapıyor: TURKTIME: Aydın Doğan? BEKİR COŞKUN: ...(Sessizlik) TURKTIME: Turgay Ciner? BEKİR COŞKUN: ...(Sessizlik)

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 12:08

isimsiz yorumu yayımlamamış ama açıklamayı yayımlamışsınız.kolay gelsin!

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 12:05

Gakkoş,Sayın Bekir Coşkun Aydın Doğanın yanında çalışırken gitti Emin Çölaşan"ın lehine,patronunun aleyhine şahitlik yaptı.Adamın elini öpün demiyorum ancak adil olun."Ayıptır" diye bir sözcük duydunuzmu??

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:59

isimsiz giden benim.

Yorumu oyla      18      10  
GAKKOŞ 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:58

YAHU ASIL OLAYI GÖRMÜYORSUNUZ DEĞERLİ ARKDAŞLAR; BEKİR COŞKUN'A, "AYDIN DOĞAN HAKKINDA NE DERSİNİZ?" DİYE KIS KISA BÖLÜMÜNDE SORU SORULUYOR, BEKİR BEY DE, "SESSİZLİK" DİYE CEVAP VERİYOR... İÇİNİ SEVGİLİ YORUMCULAR DOLDURSUN. MÜTHİŞ BİR CEVAP. BU ARADA BEKİR BEY'İN CESUR CEVAPLARINA TEŞEKKÜR EDERİZ. SEVİM GÖZ/ERZURUMLU/ İSTANBUL PENDİK

Yorumu oyla      18      10  
İRONİK ŞAİR 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:56

SEVGİ PITI-PITISI: "Şarabın anayurdu Anadoludur" / Silivrinin yoğurdu meşhurdur / Köpekleri çok sever ulusalcılar / İdolleri ise Pako'dur..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:54

Baykal ve CHP beceriksiz,onlar becerikli olsa başkası iktidar olamaz Bekir'e göre.Peki siz Bekir'in beceriksiz olmakla ve en büyük sorun olmakla eleştirdiği CHPye ve Baykal'a oy verenleri aptallıkla yada göbeğini kaşımakla tahkir ettiğini duydunuz mu?CHPye oy verenler aydınlık ve akıllı insanlar,vermeyenler göbeğini kaşıyan bidon kafalılar.En büyük sorun diye nitelediği partiye ve liderine oy verenler akıllı,vermeyen aptal.Merak ettim hangi ulusa ve o ulusun hangi değerlerine sahip çıkmış Bekir?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:53

Yorumlara bakınca gördüğüm,ya bu insanların okumadığı,şöyle bir baktığı,ya okuduğunu anlamak istediği gibi anladığı.Bekir Coşkun kimleri sevmediğini gayet güzel anlatmış.Kardeşler Bekir Coşkun"u sevmeyenler,sevmeyecekler belli.Pis işlerini deşifre ettikleri tabii ki sevmeyecekler.De sizlere ne oluyor??Bekir Coşkun gibi bu sistemin sorunlu oldugunu bu sorunları ortadan kaldırmamanın birilerinin işine geldiğini düşünmüyormusunuz?Burda hamaset yapanlar var.Hamasettende içiniz hiçmi öğürmüyor ???

Yorumu oyla      18      10  
CUBIDI 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:51

ESAS OLAN YAŞAMAKSA YAŞADIGINI BİLMEDEN YAŞAYANA HAYVAN DENİR AMA ÇOK HAYVANLARDA VARDIRKİ HAYSİYET VE ŞEREFLE DONATILMIŞTIR İŞTE BENIM ÖLEN KONDIMDE ÖYLE BİR HAYVAN KEDİ İDİ RUHUN ŞAD OLSUN KONDIIIIIIIIII ADINI ALAN YAVRUN KONDI BÜYÜDÜÜ ,,,,,,,

Yorumu oyla      18      10  
İRONİK 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:47

SEVGİ PITI-PITISI:"Dünyada göbeğini kaşıyan adam sorunu yokmu?" BENCE VAR! AKSİ HALDE HONDURASÇILARIN VARLIĞI NASIL AÇIKLANACAK?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı-4- 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:41

Göbeğini kaşıyan tip tanımına bakın.Gayet anlaşılır.Yokmu yani böyle bir insan grubu,hatta dünya üzerinde.Sadede ülkemizde değil dünyadaki insan tipine bakın.Böyle olduğu için değilmi zaten dünya liderlerinin bugünkü seviyesi.Siz bir Alman yada Fransız başkanını dinlerken adam biliyor diyebiliyormusunuz?Ben ne kadar cahil ve hiç insani değerlerden nasiplenmemişler diye dinliyorum.Batıyı batı yapan o değerler yok şimdi o insanlarda.Bu niye?Dünyada göbeğini kaşıyan adam sorunu yokmu?

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:36

Şarabın anayurdunun Anadolu olduğunu bilecek ve Sn.Bekir"in memleketine aptal demediğini,memleketinin aptallarına aptal dediğini,batıdan köpek sevgisini almış kısmını zaten geçiyorum.Bizim gibi göçebe,doğanın içinde yaşamış bir toplumun hayvan sevgisini batıdan öğrenmesi gerekmiyor.Yazdıklarınıza bakın.Ne kadar zorluyorsunuz kendinizi,suçlamak için.Bu kadar zorlamak sizi okunmaz kılıyor.İnsanın umutlarını tüketiyor.Ne yapacağız biz bunlarla oluyor insan.Mantıklı olun lütfen birazcıkta olsa.

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:35

Liderlerine bir-şey söyleyemeyen Milletvekillerine kızan, halka bile hakaret eden Bekir, sıra patronlara gelince bakın ne yapıyor: TURKTIME: Aydın Doğan? BEKİR COŞKUN: ...(Sessizlik) TURKTIME: Turgay Ciner? BEKİR COŞKUN: ...(Sessizlik)

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Pişkin-Arsız ve de Yobaz Ulusalcıların Avcısı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:30

BEN, BU SİTEDE GÜNLERDİR YAZIYORUM. DİYORUM Kİ; "Önümüzdeki seçimlerde bu iktidarın ömrü -CHP/ULUSALCILAR YÜZÜNDEN- 4 yıl daha uzayacaktır." VE TABİ ULUSALCILARDAN YEMEDİĞİM HAKARET(Yalaka-Liboş-27 Mayıs/İstiklal Mahkemeleri Tehditleri)KALMADI.. ŞİMDİ BUYRUN BEKİR COÇKUN'A-BAKIN O NE DİYOR: "CHP yüzünden Türkiye ve toplum bu iktidara mahkümdur ve görüceksiniz önümüzdeki seçimlerde bu iktidarın ömrü 4 yıl daha uzayacaktır."

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:26

sen herşeyi bilen AKİLsin diyorlar onlara)Beri yandan ulusal değerlere ve ulusa sahip çıkan aydınlarada feci illet oluyor bu yorumcu takımı.Kendi değerlerini bu koca ulusun değerleri sanıyorlar.Osmanlının torunları olduklarını biliyorlar ancak Osmanlının hiç bir sanat zevki geliştirmediğini kendileri gibi taşralı zevke sahip olduklarını filan sanıyorlar mesela.Okumuyor,öğrenmiyor çünkü.okusa Osmanlı paşalarının,padişahlarının nasıl iyi eğitim aldıklarını ve opera filan sevdiklerini öğrenecek...

Yorumu oyla      18      10  
sevgi pıtırcığı-1- 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:21

mert tankut bu sitede bir yorumcu profili var.Batılı tarzda yetişmiş insanları batıcı olmakla karıştıran.Bundan ne anlarsın?Yani batılı değerleri öğrenmiş.hak,hukuk,adalet,bilim gibi.Ancak batılıya hayran olmayan,onu taklit etmeye çalışmayan,kendi kimliğindeki değerlerin farkında olan ve bu manadada kimlik sorunu yaşamayan.BU yorumcu tipimiz ne sanıyor?(Gıcık olduğu aydın tipi ulusal değerleri savunan aydın oluyor öncelikle.Libofaşo aydın tipi tepki almıyor.Hatta ""oğğ büyüksün abicim...

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:03

insanları sevip saygı gösterebiliyor musun?İşte o zaman sen sevgi insanısın derim.Tek istisnası var bunun?Hiçbir insandan kendisini aşağılayan birini sevmesini bekleyemezsin,insanı insan yapan onurudur çünkü.Onuruna saldıran kişiyi insanlığının farkında hiçbir insan sevemez.Başkalarının onuruna saldıran da insanım diye boşuna gezmesin.Bu nedenle sırf insanları aşağıladığı için sevmiyorum Bekir Coşkun'u.Ne zaman ki "göbeğini kaşıyan adam" dedi,insanlığını kaybetti.Eskiden hümanist geçinirdi oysa.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 10:56

İşte Bekir ve Funları başka insanlardan Pako gibi davranmasını bekliyor,kendi doğrularını sorgulamadan kabul etmesini.O zaman o insan aydınlık,sevilmeye değer oluveriyor,yook senin gibi düşünmüyorsa göbeğini kaşıyan,bidon kafalı olup çıkıyor.Dedim ya,enzoru insanı sevebilmektir,ağzında dişleri eksilmiş yaşlı bir çingeneyi,yada eski püskü pis kıyafetleri ile bir sokak çocuğunu sevebilmek.İnsanı sevmeyen biri sevgi insanıyım diye gezinemez.Gezinse de kimse yemez.Görüşü ne olursa olsun bütün

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 6 Temmuz 2009 Pazartesi 10:49

Hayvan sevgisi iyi bir şeydir,ama bir insanın sevgiyle donanmış olduğu anlamına gelmez.Kolaydır hayvanları sevmek,onlar seninle rekabet etmez,seni sorgulamaz.Yemeğini,suyunu verdin mi,başını da okşadın mı sana ölümüne bağlanırlar.Ama insanları sevmek daha zordur,onların davranışını öngöremezsin,zamanı gelir aldatılıp kazıklanırsın.Sana köpek gibi sadakat göstermezler.İşte bu nedenle önemli olan insanları sevebilmektir,şartsız,şurtsuz,pes etmeden.Kendisine sadık bir kediyi,köpeği herkes sever..

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet Aytac 6 Temmuz 2009 Pazartesi 10:44

Bir sey dikkatimi cekimi, o da su: Turkiye, 1950'lerden bu yana tamamen siyasi niyetlerin 'al takke ver kulah! oyununu oynamayi huy edindi. Bu yuzden, karsilasilan sorunlar karsisinda cozum-ureten vatandaslarin, kurumlarin, yazarlarin henuz devletin, basinin vede vatandaslarin indinde en ufak bir deger ve itibarlari yok! Aklimiza esas vurgunu, bu gercegi anlayip kendisine itibar ettigimiz zaman yiyecegiz, hem de fert be fert olarak!

Yorumu oyla      18      10  
CUBIDI 6 Temmuz 2009 Pazartesi 09:22

EFENDİLER ZORLA ADAM SEVDİRİLMEZ ZORLA DIN SEVDİRİLEZ ZORLA PARTI ZORLA IKDIDAR HELE O ADAMIN BELİRLİ GÜÇLER DAHILINDEKİ SİSTEMLİ ŞEKILDE BİR YERE GETİRİLMİŞSE BUNUDA BEKİRLER VEKILLER BİLİYORSA O ZAMAN BEKİR ÇOŞKUN Gİ BİLERİ TIKSINIR EMIN OLUN MAKAMLARA ADAMIN SONDEREÇE SAYGISI VAR AMA ADAM OLMAYANA YOOK BEN ANLADIM BEKIR ÇOŞKUN BEN ANLADIIIM HEMDE ÇALIKLARDAN CULUKUKLARDAN YEŞİL VADİDEN ANLADIM ULAN BENİDE BİR ÖLDÜREMEDİLER GİTTİ

Yorumu oyla      18      10  
CUBIDI 6 Temmuz 2009 Pazartesi 09:13

BEKİR ÇOŞKUN BEY EFENDİYE YAZILARINIZI OKUDUM HAYVAN SEVGINIZE HAYRAN KALDIM VE DAHA ÖNEMLISI TOPRAKTAN ALDIGIN DERIN NE SAYGI DUYDUM İŞTE INSAN OLMAK GÖÖÖK YÜZUNDE SÜZÜLMEK BİR ŞİMSŞEK GİBİ NAMUSSUZUN YÜZÜNDE ŞAK DİYE ÇAKMAK İŞTE BUUUUU

Yorumu oyla      18      10  
sakin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:45

senin gibi sevgiyi bile kendine paravan yapıp hayvanlara duyduğu sevginin binde birini karşı fikirdeki insanlar için düşünemeyen egoistlere bu ülke insanlarının ve topraklarının nasıl tahammül ettiğini de bir düşünebilsen epey bir mesafe alacaksın ama nerde sende o düşünme!? bekir coşkun'un boş boğazlığı neyse seninki de o sevgisiz pıtırcık!

Yorumu oyla      18      10  
mert tankut 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

pıtırcık, bu hazım olayını türk insanına tahammül edemeyen, kendi memleketine aptal diyen batının sadece köpek ve şarap severliğini alan (hayvanseverlik bizim kültürümüzdür) ama ne felsefesini ne aydınlanmasını ne de temel değeri olan demokrasiyi alamayan, kahve ağzı hakaretleri ile tahammülsüzlerin yüreğini soğutan, "dost medya" köşecisidir. aydın mı dedin pıtırcık, demokrasiye tahammül edemeden o nasıl oluyormuş? chpli eğitimli dostlarım var, onun chpnin cahil kesimi için yazdığını bilirler.

Yorumu oyla      18      10  
Sevgi pıtırcığı 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

pöhhh bey,sizin gurur duymanız hiç gerekmiyor zaten Sevgili Bekir Coşkun"la.Siz bir yerlere gidinde demiyorum.Gideceğiniz yerdeki insanlara ve yerin bizzat kendisine acıdığımdan.Türkiye siz değilsiniz.Maalesef aynı ülkeyi paylaşıyoruz.pöhhh bey,demokrasi böyle bir şey işte.Öğrenin.Eleştiriye hazımlı olun.Herkesten biat etmesini beklemeyin.Hayvan sevgisinin iyi insan olmanın koşulu olduğunu anlayın.Aydınlık beyni,iyi yüreği olan insan, Bekir Coşkun"u sevmemezlik yapabilir mi?

Yorumu oyla      18      10  
İLLE DE BEKİR OLSUN 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

Bekir Coşkun'u sevmeyen kesin manyaktır. Hepsi bu. Bana sataşmak isteyen yorumculara şimdiden sesleniyorum hepsinin ağzının payını verecek kalitede ve beyindeyim. Kimse ağzını açmasın.

Yorumu oyla      18      10  
pöhhhhh 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

vALLA BİZ PEK GURUR DUYMUYOZ BEYEFENDİLERLE İKİSİ DE VARSA YOKSA KÜFÜR EDİYO. ALIN KÖLN'E GÖTÜRÜN HAYRINI GÖRÜN DE TÜRKİYE RAHATLASIN BİRAZ... HACI YATMAZ

Yorumu oyla      18      10  
KÖLN 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

EMİN ÇÖLAŞAN VE BEKİR COŞKUN TÜRKİYE'NİN GURURU VE BİZ KÖLN DE BİLE ONLARLA GURUR DUYUYORUZ. BAYRAK GİBİLER, BAYRAK. SEVDA VE ÖMER ÇAY

Yorumu oyla      18      10  
Gözüne Gözlük 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:44

Bi kere Talat'ın yazısında Bekir Coşkun'a kızgınlın nedeni Emin Çölaşan'ı kaşla göz arasında harcamasından kaynaklanmıştı. Niye bunu yazmıyorsunuz hödükcüğüm!

Yorumu oyla      18      10  
Gözden Kaçmayan 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:43

İyi güzel Bekir Abinizi yağlayıp ballamışsınız da, ben de Muhterem (') Talat Atilla'nın şu yazısını unutmuyorum; "Ey Bekir Coşkun sen de göbeğini kaşıyan bir gazetecisin. Kendinden başka kime hayrın oldu? Ve ayrıca göbek bu, kaşınıyorsa, kaşırsın!.." diye hatırımda kalmış.. Nasıl ama?

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Emminiz 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:43

Emin Çölaşan olmadan Bekir Coşkun öksüzdür!

Yorumu oyla      18      10  
Hadi Hadi 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:43

Bekir ağabay sen köpeğini sev n'lur!

Yorumu oyla      18      10  
Hello 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:43

Süpersin Bekir Bey! Çatlasınlar! Patlasınlar!

Yorumu oyla      18      10  
vatandaş 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:43

sen fino köpeğinle sarıl yat tamammı bekir.benim senin gibi adamlardan akıl almaya hiç ihtiyacım yok.

Yorumu oyla      18      10  
Orhan Kaplan 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:42

Sayin Bekir Coskun, Sanirim sizin CHP ve Deniz Baykal ile sorununuz var,Türkiyede en cok begenerek okudugum yazar olmaniza ragmen bu konuda sizinle ayri düsüncede oldugum kesin,cünkü kendi mantiginizla celiskiye düsüyorsunuz,göbegini kasiyan adamlar ülkesinde saglikli bir siyasi olusum ariyorsunuz ki olmaz olamaz... Sizlerde Kendi ayagina kursun atan sosyal demokratlar olarak yorum yapiyorsunuz,göbegini kasiyanlara hizmet ancak bu kadar olur. Sayin Baykal benim GENEL BASKANIM

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:42

KAŞINMAYALIM DÜŞÜNELİM: CHP’NİN BEĞENİLMEYEN FEDAİ MUHALEFETİ, STATÜKOCU-DİNOZOR-FOSİL YAZICILARIN GÖZÜ PEK OBJEKTİF DİRENCİ OLMASAYDI, 2002-2009 YILLARI ARASINDA, AKP İKTİDARLARINDA ÜLKENİN HALİ NİCE OLURDU? DÜŞÜNELİM BUNU! CHP’NİN ANAYASA MAHKEMESİ’NE AÇTIĞI DAVALARLA İPTALİNİ SAĞLADIĞI YASALAR UYGULANSAYDI, AKP İKTİDARINDA ÜLKENİN HALİ NİCE OLURDU? DÜŞÜNELİM BUNU!

Yorumu oyla      18      10  
Adalet Aydin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:42

Mahmut Keskin bey Cumhurbaskaninin kendi direk oyu ile secilmedigini anlamayacak kadar dalmis gobegini kasimaya... Kasi Mahmut Bey kasi, bak daha ne pislikler cikacak o delikten.

Yorumu oyla      18      10  
Mahmut Keskin 6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:42

Abdullah Gul Benim Cumhurbaşkanım ,Ben vatandaşim oy verdim ve seçtim sen finolarinla oyna ,vatandasi yok sayarak,sadece senin istedigine tahammul gostermemi bekleme .Birazda benim tercihime Sen tahammul ve saygi goster.KIRIKKALE

Yorumu oyla      18      10