YORUMLAR
Toplam 44 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
rkrk 28 Haziran 2009 Pazar 11:24

darbeye karşıyız ama darbe ortamını hazırleyan beceriksiz siyasetçileri neden eleştirmiyoruz,12 eylül öncesi sokağa çıkamaz durumda değilmiydik 12 eylülü can simidi gibi bulduk ama sonrası darbe yapanlar dürüst olmadılar,şu anda türkiye cumhuriyeti bitilmiş abd nin istediği yapılmıyor mu?ülkeyi kim kurtaracak sandıklarda gördük mitinkleri yapanlar da hapishanelerde ölünceye kadar ,,,,,,,,

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir-3 27 Haziran 2009 Cumartesi 15:21

Ama şuna inanıyorum ki, 12 Eylül müdahalesini yapanları yargılamaya kalkanlar ya o günleri yaşamayan yani görgü ve bilgi eksikliği bulunanlar, ya yaşayıp da bu müdahale ortamının yaratılmasında katkısı olanlar (tabii işledikleri suçlardan dolayı soruşturulan, yargılanan,ceza alan veya hüküm giyenler dahil) ya da o ortamdan çıkar sağlamakta bulunanlardır... Kısacası ben (12 Eylül öncesi ortamla alakası bulunmayan dönemlerde gerçekleşmiş, daha önceki ve sonraki askeri müdahaleler veya müdahale girişimlerini hariç tutarak) halktan büyük destek görmüş 12 Eylül müdahalesini gerçekleştirenlerin, sırf bu nedenle yargılanmalarına yönelik girişimlere karşıyım... Türk halkının çoğunluğunun da bu görüşte olduğuna eminim...

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir-2 27 Haziran 2009 Cumartesi 15:20

Ayrıca yaşadığımız sıkıntı ve kayıplara karşın, o rezil ortamın sona ermesi pek çok kişi gibi bize de huzur ve mutluluk vermişti... 12 Eylül müdahalesi olmasa idi, o aciz hükümetler ve meclislerle, 12 Eylülün halka 2-3 sene yaşattığı sıkıntılar, en az beş-on katı bir zamanla yaşanırdı ve belki hala yaşanmaktaydı hatta belki ülke çoktan bölünüp parçalanmıştı... Bu durumda dahi, o günleri fiilen yaşamayan ve ciddiyetini bilmeyip ahkam kesenler, “en kötü sivil idare iyi askeri idareden iyidir” deyip hariçten gazel okumayı sürdürecekler elbette... Oysa ülkenin o duruma gelmesinin asıl sorumlusu, birbirini yemekten başka hiçbir halt beceremeyen, hiçbir çözüm getirmeyen, sıkıyönetim bölgelerinde askerin de elini kolunu bağlayan siyasilerdi…

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir-1 27 Haziran 2009 Cumartesi 15:20

Sakin, 26.06.2009 tarihli “EVRENDEN ŞOK ÇIKIŞ” haberi altındaki bana karşı yorumunda 12 eylül müdahalesi geç kalmıştı ve bir yıl daha erken olmalı idi, sonra öğrendik ki darbeciler kasten 1 yıl daha beklemişler demişsin?.. 1 yıl önce olsa idi değişen ne olacaktı?.. Askeri darbe ne zaman ve ne şekilde olursa olsun darbedir ve demokrasiye verdiği zararlar hep aynıdır.. Ayrıca 12 Eylül müdahalesi ve devamı süresince ülkede hemen herkes, hatta askerler dâhil, bir şekilde mağdur oldu… Ben de bir hukukçu olarak mesleğimi layıkıyla icra edemedim, eşimin de benimde pek çok maddi ve manevi sıkıntılarımız doğdu... Ama sağ ya da sol hiç bir aşırı uca ve yasa dışı eyleme ya da kuruluşa katılmadığımız için, tabiî ki o durumda olanlar, yani ülkenin bu duruma gelmesine yol açanlar kadar zarar görmedik…

Yorumu oyla      18      10  
yavuz şimşek 27 Haziran 2009 Cumartesi 11:26

12 eylulden önce ülkemiz iç savaş halindeydi.baba oğul birbirne düşman yapılmıştı.12 eylul ile beraber ülkeye huzur geldi. o günleri bilmeden konuşmak yanlış olur

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 23:57

Sevgili ilk misafir sehven yazmışım,kastımı anlatamamışım.Bazen insan bir yandan iş bir yandan yorum derken hataya düşebiliyor.Bir kelime hatası dağlar kadar anlam farkı yaratıyor."Dava" kelimesini "soruşturma" olarak düzeltir,teşekkür ederim.Ama soruşturma talimatı vermesi de kabul edersin ki hukuki açıdan vahimdir..Saygıyla..

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 26 Haziran 2009 Cuma 18:40

Arkadaşlar, Deniz Baykal’ın sözlerini pek çoğunuz ve (Türk Time dahil) dikkatli dinlememişsiniz.. Anayasanın 15 nci maddesini “değiştirelim” diyor, “kaldıralım” demiyor.. Arada büyük fark var.. Doğrusu Baykal’ın attığı bu zarfa ihtiyatlı yaklaşmakta yarar var.. Baykal hükümete karşı “haka dansı” oynuyor gibi geliyor bana…

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 26 Haziran 2009 Cuma 18:34

Özay Atay, askeri yargı konusundaki değerlendirmelerinin pek çoğuna katılıyorum… Ama bir noktayı hatalı açıklıyorsun; Askeri Yargıda Kurum Amiri Komutanlar Askeri Savcıya dava açma emri veremez, Askeri Mah.YUK.nda böyle bir yasal düzenleme de yoktur… Komutan ancak suç teşkil ettiğine inandığı bir olay ya da kişi/ler hakkında ve kesinlikle yine askeri hakim sınıfından olan adli müşavirinin yönlendirmesi ile Askeri Savcıya sadece “soruşturma yapılması” emri verebilir… Bundan sonra Savcı dava açmak, görevsizlik veya kovuşturmaya yer olmadığı gibi kararları vermekte bağımsızdır… Bilgine…

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 12:36

kuruluşlarının teklifi ortak akılla uygun bulunup kabul edilir.Neticede oluşacak metin ne Ak Partinin ne CHP'nin nedediğer partinin malı değil meclisin ve milletin malı olur.Kaldı ki Ak Partinin taslağı günlerce tvlerde tartışıldı,internette yayınlandı.Her kesimden katkı,öneri istendi.Yani işin özü Ak partinin anayasataslağı hazırlaması bir dayatma değil,diğer partilerle yapacağı müzakereye temel teşkil edecek bir önşarttır.Bunu yapmasa samimiyeti sorgulanır..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 12:33

dönersek Ak parti yeni anayasa yapalım diyecekse tabii ki önce kendi tasarısını oluşturacak,hiç bir hazırlık yapmadan hadi anayasa yapalım denmez.Diğer Partiler de kendi taslaklarını oluşturacak,sonra oturup bunlar üzerinde müzakere edip tek metin elde edilecek.Yeni anayasa için kendi çalışmasını yapmayan partinin samimiyeti sorgulanır.Bu kendi taslağını dayatma değil,müzakerede kendi pozisyonunu ortaya koyan bir belge olur.Müzakerede bazen CHP'nin,bazen Akp'nin bazen MHP yada sivil toplum

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 12:29

Gözlemeci askeri yargıda savcıların bağlı komutanlığın emri ile dava açması,yargıç ve savcıların terfi ve özlük hakları düzenlemeleri hukuka aykırı olup düzeltilmelidir.Ayrıca askeri yargının yetki ve görevlerini sivil alana çıkması engellenmelidir.Ayrıca askeri yargıtay kalırılmalı,Yargıtayda oluşturulacak yeni bir daire askeri mahkemelerin temyiz mercii olmalıdır.Bu haliyle askeri yargı bağımsız ve kusursuz değildir.Bunlar düzeltilirse çağa uygun olur.Bu konu aslında tartışma dışı,asıl konuya

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 26 Haziran 2009 Cuma 10:59

Özay beni bizleri kandıramazsınız da kendinizi kandırmaya süreleri yapabilirsiniz etkilemeye devam edersiniz. Yeni Anayasa çalışması yapan AKePe MHP ye mi danıştı, CHP ye mi tanıştı. Dengir Fırat tarafından Türkiyede tartışılmadan ABD ye götürülüp tartışmaya açıldı beğenilerine sunuldu. NTV ve SKY Türkte akşam iki tane emekli askeri hakim dinledim.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 26 Haziran 2009 Cuma 10:59

İkisi de ısrarla mahkemelerinin bağımsızlığından bahsettiler yalnız nasıl Bakandan etkilenebilecek siviller varsa askerler de olabileceğini söylediler Hatta üst rütbeli komutanların odalarının önünde bile geçerek yargıyı etkilememe geleneğine sahiptirler diyorlar.Bunlara Sami Selçuk da dahil bir haftadır adam pek çok yerde bilgi veriyor. İki Yargıtay olması belki yanlış ama Askeri Yargıtay var ve kurul olarak karar veriyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 09:03

gibi yandaşları inanır ancak.Bu ne saltanat,ne ukalalık.CHP Ak Partini aldığı oyun yarısını alamayacak ama sadece onun istediği anayasal değişiklikler yapılacak,diğer tarafın önceliği için müzakere bile yapılmayacak.Ne sanıyor CHP kendini.Gel senin 90'larda hazırladığın sivil anayasa taslağı dahil herşeyi müzakereye hazırız deniyor,kendi taslağını bile reddedip,kapıları kapatıyor.Ucube apartman var,Ak Parti yıkalım adam gibisini uzlaşıp yapalım diyor.CHP pencerenin mandalını değiştirelim diyor..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 08:57

Askeri svcılık üzerindeki komutanlık vesayetinin vahameti yüksek,sana bir örnek;Savcılığın bulunduğu komutan askeri savcıya dava açma talimatı verebilirken sivil savcılara hiçbir makam bu talimatı veremez.İdari soruşturma yargılama değildir,adı üstünde idari soruşturmadır.Yargılama savcıların düzenleyeceği iddianemenin mahkemelerce kabulü ile başlar.Bu yol askeri ve yargı bürokrasisi hariç açıktır.Meclis uzlaşma komisyonuna üye vermeyi reddeden CHP'nin değişiklik önerilerinde ciddi olduğuna sen

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Haziran 2009 Cuma 08:49

Gözlemeci,asker kişi bağlı komutanının onayı olmadan yargılanamaz.Askeri yargının sicil ve terfileri komutanlığa bağlıdır.Eğer inat edersen Sarmusak,Orakoğlu davasında beraat kararı veren heyetin başına gelenleri açıp oku.İlhami Erdil'in Özkök'ün onayı ile yargılandığını da unutma.Cahilim cüheylam.Şahinkaya ve Tümer'e gelince bilmiyorum nüfuslarına girip araştırmadım.Ben her grup gazeteden aynı bilgiyi okudum,daha bu sabah Altaylı bile benim dediğim gibi yazıyor.Yanlışsa sorumluluk basının.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 26 Haziran 2009 Cuma 01:51

daha düne kadar askerler ne söylerse şürekâsıyla birlikte altına imzasını atan sayın baykal'a ne oldu da darbecileri yargılayalım noktasına geldi!? bunun altında yatan başka bir hesap var.AKP ile askeri tam olarak karşı karşıya getirmek bence baykalın niyeti! netekim ortada "90 lık absürt ressam" dışında yargılanacak kimse de kalmamış.eğer darbeciler yargılanacaksa bütün siyasi partiler ortak tavır sergilemeli ve bu sorumluluğu ortak olarak üstlenmelidirler.yoksa baykalın ipiyle kuyuya inilmez!.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 26 Haziran 2009 Cuma 00:04

Özaycığım bu ne hezeyan akıl verirken bile çamur atıyorsun, Askeri Savcığın yetki alanı içindeki tüm yetkileri Adli savcılığın yetki alanı içindeki yetkileriyle aynıdır. Nahı filan geçeceksin öğrenip geleceksin. Bir kere çok bilgisizsin Orgeneral Tahsin Şahinkaya ve Oramiral Nejat Tümer hayatta biri 84 diğeri 86 yaşında. Bir kere Başbakanlığa bağlı olmasına rağmen RTÜK bağımsız kuruluş diğerleri ile karıştırma.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 26 Haziran 2009 Cuma 00:03

Kişileri idari yargı kararı yargılatsa da İTA AMİRİ izin vermeyince kurumda araştırma savcılık değil teftiş kurulunca Siyasetin atadığı adamlarca yapılır. Dokunulmazlığı kaldıralım diye AKePe nin tek önerisi yok çünkü CHP nin Komisyona oturma önşartı, hep kaçıyolar da Dokunulmazlığı kaldırılıp Anayasa Mahkemesini Bağımsız Yargıyı Siyasetin belirlemesi gibi bir saçmalığın nesi tartışılır, laiklik pazarlığı yapılabilir. Sadece Baykal ile RTE nin dokunulmazlığı kaldırılsın teklifi açık değil mi?

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 23:02

ve komutanına yönelik hiçbir özlemim yok.Sana bir hukuki durumu sordum.Kimlerin gerçekten dokunulamaz olduğunu,anayasal engelleri,geçici 15.madde değişikliğinin şov olduğunu,sadece Evrenin sağ kaldığını,onun içinde zamanaşımı süresinin dolduğunu,buna rağmen yargılanıp mahkum olsa bile yaşlılık ve hastalık gibi nedenlerle cezaevine girmeyeceğini,buna rağmen tarihe not düşülsün yargılansın diyorsak(ben diyorum)27 Mayısında yargılanıp mahkum edilmesi gerektiğini vurgulamak istedim.Anlayana tabii..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 22:57

(sadece görevi ile ilgili suçlarda)başbakan veya bağlı olduğu bakanın izni lazım.O izni vermediği karar da idari yargı tarafından iptal edilip yargılanabiliyor.Mesela Akman'ın Deniz feneri ile ilgili yargılanmasına ngel yok,ama RTÜK deki görevi nedeniyle yargılanması için Başbakan izni lazım.Vermezse idari yargı başbakanın bu kararını iptal edip yargılamanın önünü açabilir.CHPye gel milletvekili dokunulmazlıklarıyla beraber bunları da kaldıralım deyince neden arıza çıkarıyor dersin?Benim TSK'ne

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 22:53

Demek bilgi sahibi olmadan fikir sahibiyim ha Gözlemeci.Bak senin bilgini de gördük.Dokunulmazlığı var,yargılanması için kendi kendinin yargılanmasına izin vermesi gerekiyor.(şaka gibi değil mi)Askeri savcılık da nah açar soruşturma resen.Biraz askeri ceza işleyiş ve usulü çalışmanı öneririm.Bak Paksüt de yargılanamıyor,yargılanması için AYM'nin karar alması gerek.Askeri ve yargı bürokrasisinin dokunulmazlığı milletvekilleri gibi de değil ömür boyu.Ama normal bürokrasinin yargılanması için

Yorumu oyla      18      10  
25 Haziran 2009 Perşembe 22:26

evrene dokunmuyorlar?ölmüş insanlara alkışa elbet karşıyım.ancak 90 yaşındaki bir kadın ERGENEKONCO diye ölümüne beş kala evi didik aranıyorsa,yedi sülalesine geçiliyorsa bende derimki ozaman,ÖLMÜŞLER ALLAHA HESAP VERECEKTİR,AMA EVRENDE YARGILANSIN BE TOTEM;BİRAZDA BU DARBELERE ZEMİN HAZIRLAYANLARI TARTIŞSAK TOTEM; bunda SİYASİLERİN ROLÜ BÜYÜK DEĞİLMİ sence?ne diyorsun totem???

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 25 Haziran 2009 Perşembe 22:14

TOTEM SAF DEĞİLİMKİ KUSURA BAKAYIM;ama sen BEN BU DAVANIN SAVCISIYIM sözüne karşılık,BENDE BU DAVANIN AVUKATIYIM diyen baykalın sözünün,ERDOĞANDAN sonra söylediğini UNUTUYORSUN.hem burda her zaman yazarken her zaman ART NİYETSİZ tayyipciğim diyede yazdığımı gördün,biliyorsun totem?ozaman ben tayyibimindemi KAŞINA GÖZÜNE BAKARAK yazdığımı sanıyorsun?beni güldürdün İLAHİ YAA.ha magazin ve eğitimsiz programlar beni hiiçç CEZBETMEZ;gelelim darbecilere.EĞER BU ÜLKEDE DARBECİLERE KARŞILARSA neden

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 25 Haziran 2009 Perşembe 20:34

Genel Kurmay Başkanlarının dokunulmazlığı yok niye yargılayamayacaksın. Böyle bir bilginin ciddi emareleri varsa askeri savcılık dahi resen soruşturma açabilir. Sonra Göreve atadığın gibi alırsın yargılarsın, yok görevden alınınca darbe yaparlar diyorsan Gn Kurmay Başkanı bu işi tek başına yapmayacaktı geride kalanlar yine yapar. Ama senin istediğin Siyasallaştırılmış yargıla orduyu tümden yönetim kademesinden koparmak. Mecliste çoğunluğu olan her türlü suistimali yapan Başbakan Bakanlar nasıl yargılanabilir? Bugün Bakan Başbakan müsteşarını yargılayamazken Anayasal Kurum teminatımız, TSK en tepesine hamle girişimi niye? Bu özlem nereden?

Yorumu oyla      18      10  
EMEKLEYEN EMEKLİ 25 Haziran 2009 Perşembe 18:01

AKEPE VE TAYYİP YAĞDANLIKLARI YAZIN BAKALIM YORUMLARINIZI ETRAFI VICIK VICIK ETTİNİZ ZATEN.ALLAH KORKUSU OLMAYAN YANDAŞ PALAVRACILAR...

Yorumu oyla      18      10  
EMEKLEYEN EMEKLİ 25 Haziran 2009 Perşembe 17:59

sözün bittiği yerdeyiz...allahla aldatmak bu olsa gerek...

Yorumu oyla      18      10  
EMEKLEYEN EMEKLİ 25 Haziran 2009 Perşembe 17:58

HAYDİ BAKALIM AKEPE LİLER OYUN TERS DÖNDÜ TEMİZLEYİN BU PİSLİĞİ...BU MİLLETİN YÜZÜNE NASIL BAKACAKSINIZ İHALE SİZDE ..YENİ BİR TAŞARONMU BULACAKSINIZ İSTİFA EDİP BU MİLLETTEN ÖZÜR MÜ DİLEYECEKSİN GÖRALİM BAKALIM..

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 25 Haziran 2009 Perşembe 17:55

Darbeyi nasıl önleyeceksin? İç hizmet kanunun 35 maddesini değiştirmek için Anayasa değişikliğine gerek yok. Değiştirsin AKePe ama siz dilenciliğe mağdur rolü oynamaya alışmışsınız. Yasal dayanağı olmayınca ordu içinde de karşı görüş belirir zaten. Sonra Tamamıyla Siyasete bağlı Hukuk sistemi, Siyasetin elinde oyuncak olmuş HSYK tam bağımsız hale getirilsin Ilımlı islam darbesini dış destekli yapmaya kalkışanlar iyi niyetlerini bir göstersinler değil mi? BU ARADA YAZMAYI UNUTUM DARBE YAPMAK İSTEYEN BİR GENEL KURMAY BAŞKANI ORDUSUNA HAKİMSE GÜÇLÜYSE SADECE TÜRKİYEDE DEĞİL HER YERDE DARBEYİ YAPAR. ABD GELDİ IRAKTA AFGANİSTANDA DARBE İLE İSTİLA YAPTI.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 25 Haziran 2009 Perşembe 17:49

Hangi haksız dava? şiir okudu mavallarını sizin gibilere yuttururlar ancak. Şiiri oku din üzerinden halkı kışkırt aynı şiirin Ordu ile ilgili kısmını atla. Şiirinin yanında da destekleyici onlarca söylemi yazısı olsun. Lütuf değilmiş? YSK Görevini yapsa Parti Başkanı olarak pusulaya isminin basılması nedeniyle bile seçim iptal olmalıydı. Siyasi toplantıda okunan şiirin sözleri Minareler süngü, kubbeler miğfer Camiler kışlamız, mü'minler asker Bu ilahi ordu dinimi bekler , ama şunlar beğenilmemiş Kumandan, zabit, babalarımız. Çavuş, onbaşı, ağalarımız. Sıra ve saygı, yasalarımız. Orduyu düzgün eyle Yârabbi! Sancağı üstün eyle Yârabbi

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 17:19

Yaşayan adam bir tek Evren kalmış,o da yaştan cezaevine bile girmez.Sembolik bir anlamı olacak diyorsanız neden 27 Mayıs da yargılanmıyor?Ne farkı var 12 Eylül'ün 27 Mayıs'tan?Bütün bu hava bir tek Evreni yargılamak için mi?Kaldı ki Evren hakkındaki zamanaşımı da 2002 yılında doldu.Yani anayasayı değiştirsen de yargılayamazsın.2001'de Karasu Evren'e dava açtığında Baykal uyuyormuydu?Çocuk mu kandırıyorsunuz kuzum siz?Hadi formülünü bulsun Baykal,başbakanı asan 27 Mayıs da yargılansın,sıkıyor mu?

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 17:12

Bu nedenle övünç konusu yapılamaz,yapılması gereken yapılmazsa ayıplanması gereken bir davranıştır o.Hoş Zülfü Livaneli açıkladı,demokratik bir kaygıyla değil üç ayda işleri eline yüzüne bulaştırır,beceremez,kurtuluruz düşüncesi ile yapıldığını.Yani iyi sayılabilecek davranışın altında bile hinlik var.Baykal bundan sonra askeri müdaheleleri engelleyecek anayasal değişikliklere neden takoz oluyor?Yani bir tek bir ayağı çukurda Evren yargılanınca sorun bitecek mi?(Mutlaka yargılanmalı o ayrı)

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 17:06

Bak Gözlemeci sen görevdeki bir genelkurmaybaşkanı darbeye teşebbüs ederse yada başka suça karışırsa nasıl ve hangi mahkemede yargılanacak bu hukuken ve fiilen mümkün mü araştır,cevabını yaz.Ben de senin yazdıklarına cevap vereyim.Boş konuşuyorsunuz boş.Ergeneocon davasında o bir süreç işliyor en çok da Baykal bağırıyor,gidiyor işte üstüne.Bir de şu Erdoğanın seçilmesi konusu;Haksız ve siyasi olduğu kesin bir davayla oluşturulan siyasi yasağın(zaten amaç oydu)kaldırılması lütuf değildir.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 25 Haziran 2009 Perşembe 17:04

çalışan darbeilerin işlerini rahat yapmalarını sağlamak için,,geçmişe yönelip şimdikilerin önünü açma çabası!

Yorumu oyla      18      10  
Özlem 25 Haziran 2009 Perşembe 16:57

28 şubat tamam, 12 Eylül aslında yetişmez de 27 mayıstan kimi bulup da yargılayacaksınız?ruh mu çağırmayı düşünüyorsunuz?birileri gaza gelip osmanlı saltanatını devirdi diye atatürkü yargılamaya falan da kalkmasınlar bu arada.

Yorumu oyla      18      10  
bostancı 25 Haziran 2009 Perşembe 16:51

GÖZLEMCİ: ben rete-E yi kastederek kimin iki çocuğu çürük diye sordum. Bunu herkes biliyor. sen bana yüklenmişsin. senden özür bekliyorum.yoksa bende sana yazdıklarını iade edeceğim. bekliyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 25 Haziran 2009 Perşembe 16:28

Özay ne 27 Nisanda ne de 28 Şubatta yönetime el koyularak kanunlar değiştirilmedi.Hadi o gün korktular bugün işletsinler kanunları, yargıyı.Önlerinde ne engel var Anayasa ile filan da korunmuyorlar. AKePe varoluş sebebi semeresini yediği bu olayların üstüne gider diye bizi mi kandıracaksın? Sonra unutmayın Baykal olmasa Erdoğan bugün muhtar bile olamazdı. Baykal desteklemese 3 köy için Siirt seçimleri iptal edilemez, listede olmayan RTE hukuk katliyle aday olamazdı. Listedeki aday üste çıkardı.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 25 Haziran 2009 Perşembe 16:01

SABRİYE KUSURA BAKMA AMA SORMADAN DURAMAYACAĞIM;Sen safmısın?30 yıl önceki darbecileri yargılayalım deyip günümüz darbecilerinin avukatıyım diyen bir adamın ölmüş adamları yargılama teklifine alkış tutuyorsun.sende ne tür bir algılama yada mantık yapısı var?sana samimi geliyormu bu?eğer kaşına gözüne bakarak baykalcığım diyen magazinci ev kadınlarından değilsen olayı şöyle bier düşünür saçmalığını algılar ve öyle yorum yaparsın. siz gibi vatandaşlar varken bu gibi politikacılar daha çok uyutur.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 25 Haziran 2009 Perşembe 15:51

Totem senin Baykal'ı anlaman için bir fırın ekmek yemen lazım.Kendisi anayasayı savunmuyor, anayasanın değiştirilemez ilkeleri ile ters düşen bir partinin anayasayı değiştirmemesini savunuyor...!

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 25 Haziran 2009 Perşembe 15:50

Kazanan Baykal değil ama bu yorumla kaybeden kesinlikle TÜRKTİME.Bu ülkede yapılmış tek askeri müdahele 12 Eylül olsaydı belki bir ölçüde olsa haklısınız diyeceğim ama 27 Nisan bildirisine destek veren 27 Mayıs'a devrim diyen,28 Şubatın lafını bile etmeyen Baykal'ın bu çıkışını samimi buluyorsanız aklınıza şaşarım.12 Eylül anayasasının değiştirilmesinin önündeki en büyük siyasi engel olan adamı 12 Eylül'e karşı çıkan kahraman olarak pazarlamaya çalışmak için ya taraf olmak gerek ya sazan..

Yorumu oyla      18      10  
Göbeğini kaşımayan 25 Haziran 2009 Perşembe 15:44

PUT lar...Yıkılacak... Darbecilerin Avukatlığına soyunan Putperestler ne yapsakta topu taca atsak diyecek.. PUT Kardeş,hukuk diploman varsa Darbeci Avukatlığı yapabilirsin.. Bizim Peygamberimiz Amerikan Menşeli değil.. PUT(TOTEM) ları kıran..Hak dinini tebliğ eden Hz.Muhammed.. Bizim önderimiz..İnsana Kulluk etmeyelim diye Cumhuriyeti Kuran..M.Kemal..

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 25 Haziran 2009 Perşembe 15:31

ben bu davanın SAVCISIYIM diyen tayyibimin, sözlerine karşılık bende bu davanın AVUKATIYIM diyen ve iktidar olamayan baykalı KAZANAN köşesinde görmek beni ÇOOKK SEVİNDİRDİ;hem baykal 12 eylül darbecilerinin yargılanmasına yönelik tayyibime yaptığı çağrıdan öncede "gel dokunulmazlıkları kaldır"diye seslenmedimi?önceki çağrılara ve sonraki çağrılarına kulak tıkayan TAYYİBİMİN sayesinde,bırakında şu BAYKALCIĞIM bu köşede azcık KALIVERSİN be yaa;

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 25 Haziran 2009 Perşembe 14:40

yapılan darbeyi kanunsuz diye yargıla,bu kanunsuz insanların hazırladığı anayasayı savun. bu ironu ancak türkiyede gerçeğe dönüşebilir.dalga geçilecek bir hamleyide başarı olarak lanse etmekte ancak bizim basınımıza has bir davranıştır.nereden bakarsan bak hareket bir çelişkiler yumağıdır.30 yıl önceki darbecileri yargıla de,günümüzde darbe planlayanlarına avukatlık yap.ben artık gerçekten ne dünyayı nede insanları anlayabiliyorum.ahmaklık dizboyu olmuş.ne söylesem boş.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 25 Haziran 2009 Perşembe 14:36

TÜRKTİME da herkes tatile çıktı heralde zira bu hareketi başarı olarak göstermek ancak çocukların düşebileceği bir hatadır. chp ve baykal herzaman olduğu gibi gündemi boş işlerle meşgul edip asıl konulardan uzaklaştırmaya çalışıyor.12 eylül darbesi ile ilgili kimi yargılayacaksın?onlar zaten yaradana hesap veriyorlar.bir kenan evren kaldı o dönemden oda 90 yaşında.hem darbecileri yargılamakla uğraşacağına darbecilerin yaptığı anayasayı yargılasa daha doğru olmazmı?bu ne yaman çelişkidir böyle

Yorumu oyla      18      10