YORUMLAR
Toplam 19 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 24 Haziran 2009 Çarşamba 03:44

Muhtesem!!Tebrikler Sayin Altan!.Soylenenebilecek Herseyi Soylemissiniz!Daha Ne Yazalim!!.Aslinda Herseyin Basi Herzaman GKB`dir!!Bunuda Daha Onceki Yorumlarimizda Yazmisdik!!Malum Sebep-DEVLET SIRRI-diyerek Sucsuz Olanlarda(Eski GKB`lari)Konusmuyor!!Olan Yine"DEVLETE-MILLETE"Bize Oluyor!!.Bu Karmasik Sistemden Ancak-KURUCU YENI MECLIS-Ile Cikilir!!Bütün Kurumlar-Helezon Misali-Ic Ice Girmis!!Herseye Sil-Yeni Bastan!!Yeniden Baslayabilmeliyiz!!Yeni Anayasa-Yeni NIZAM-Yeni INSAN!!.YENI DEVLET!!!.

Yorumu oyla      18      10  
Kerim 24 Haziran 2009 Çarşamba 00:18

Bu nasıl bir ihanet??? TSK'yı yönetenler ne kadar basiretsiz? Türkiyeyi yönetenler ise ordunun yıpratılmasına sessiz.

Yorumu oyla      18      10  
Kenan Kilimci 23 Haziran 2009 Salı 23:18

Emirle işleyen hukuk ergenekon davasında hukukun katledilmesiyle kendini gösterdi. Polis destekli Faşizan mafya hareketine döndu. TSK yalancı abisinin Tarafı doğrucu kimin doğruları olduğu hangi planları işlediği de çok net. Büyük balığı yakalamak ardıyla nehirde balık tutmaya çalışanların işi değil. Köpekbalıkları Balinaya saldırmaya kalkışırsa sonuç malumdur. Güler yüzlü yunus dahi köpekbalığının solungacına vuracağı bir burun darbesiyle gebertip deniz kuşlarına yem edecek kadar güçlü olmasını da bilir.

Yorumu oyla      18      10  
Kenan Kilimci 23 Haziran 2009 Salı 19:23

Mevcut hukuki sistemin en muhalif ismi Sami Selçukun bu konudaki en güncel görüşlerini okuyun. Ondan sonra konuşma hakkınız olabilir, fikirleri kimin değerlendirmeye alıp almadığı anlaşılır. Sizlere mıhalif gelen hukukçuları sizlere örnek diye vermiyoruz bile. Mehmet, Ahmet Altan kesin olarak 1923 doğumlu Türkiye Cumhuriyeti düşmanlarıdır, devletin yapısı ile ilgili çıkışlarını okumak bile anlamsızdır.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 23 Haziran 2009 Salı 18:10

Pek çok gelişmiş veya demokratik ülkede de (Amerika, İngiltere, Almanya, Fansa, İtalya, Rusya, Japonya vb.), (Askeri Danıştay ve Yargıtay gibi yüksek mahkemeler dışında) askeri mahkemeler, askeri savcı ve yargıçlar hatta askeri avukatlar dahi vardır… Zaten bizim Askeri Ceza Kanunumuz da eski Almanya’dan yani Avrupa’dan alınmadır… Ama bu mahkemeler genelde sadece sırf askeri suçlarda soruşturma ile kovuşturma yapmaya yetkilidirler... Dolayısı ile bizde askeri yargı, aşağıdaki yorumumda belirttiğim gibi mutlaka yeniden yapılandırılmalı, özellikle ve öncelikle başka ülkelerde görülmeyen askeri yüksek mahkemeler kaldırılmalı, adaletimiz genel suçların soruşturma ve yargılamasında iki başlılıktan kurtarılmalıdır...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 23 Haziran 2009 Salı 17:43

Sorununuzda tam olarak bu;adamların ne dediğine bakmıyorsunuz bile siz insanları bizden yada bize karşı diye saflara ayırmışsınız.eğer adam karşıdansa ne söylediğine bile bakma gereği duymadan klasik nakarata başlıyorsunuz;sorosçu besleme yalaka,liboş.bunlar yorummu şimdi? kardeşim habere yorum yapsanıza ama o zor iş değilmi önce haberi okuyacaksın,sonra düşüneceksin amaaan kim uğraşacak bak resme evet bu karşı taraftan öyleyse başla saldırmaya bu ne ucuzluk,bu ne acziyet böyle yazık yaa.

Yorumu oyla      18      10  
skk 23 Haziran 2009 Salı 17:41

Bu ülkede iki başlılık var lafı doğru. Ancak M.Altan şunu da seslendirmesi gerekirdi. Askeri yargıya emir veriliyor doğru ama Sivil yargıya da Adalet bakalığı tarafından resmen emir veriliyor. Neden bunları söylemiyor? Yazar işine geldiği gibi yorum yapmamalı.Ergenekona doğru diyor.Zamanında bazı sivil ve askeri gruplara çok taviz verilmiş. Bunlardan Mehmet Ağar ve Sedat Bucak nerede ? Hiç ses yok ? Emniyette bence artık güvenilir değil. Araştırın, alınan polisler nerelerden geliyor. Kaçı İHL'li

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI-1- 23 Haziran 2009 Salı 17:37

Siz günlük tirajı hafif rakamlarla ifade edilen bir gazetenin yazarı olsaydınız, ne yazardınız.Sansasyonel haberleri köşenize taşıyarak tirajı arttırmayı düşünürdünüz değil mi? Altan biraderler de onu yapıyor.Bir yandan TSK'yı bugünkü iktidarın demokratikleşme çabalarının önündeki engel gibi gösteriyor, bir yandan da iktidarı korkaklıkla, TSK'ya karşı harekete geçmemekle suçlayıp gazetetesini her fırsatta gündeme oturtuyor.Öbür taraftan da gelsin SOROZ ve AB fonlarından mangırlar.

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI-1- 23 Haziran 2009 Salı 17:33

dikkat etmek gerekir.Yazdıklarını okuyup, akıl süzgecinden geçirmek, aslında kimlerin istediği nelere önayak olmaya çalıştıklarını görüp, ona göre gardınızı almanız gerekiyor.Yoksa tarih Liboş döneklerle dolu.Bu biraderlerin Babası (gerçi herkes onun gazeteciliğin duayeni kabul eder de, duayen muayen olduğu palavra.Tam bir kışkırtıcı ve satıcıdır) da bir zamanlar aynı şeyleri yapmıştı.Ve bu günkü iktidarın başı tarafından kendisine ödül verilmişti.Yani alan memnun, veren memnun.

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI 23 Haziran 2009 Salı 17:30

hemen devreye girerler ve sizin benim tartıştığımız bu günkü olayları meydana getirerek, vakti zamanı gelince deşifre edilmek üzere bir takım faaliyetlere girerek, çoğunluğun gözünde bir tarafı haksız, bir tarafı haklı göstermeye çalışarak, iç kargaşa yaratırlar.İran'ı hatırlatmak isterim bu noktada.Adamlar çıkarları için ikiz kulelerdeki 2000 vatandaşını düşünmeden ateşe vermedi mi?Sizler hala o olayları Bin Ladin'in yaptığını mı sanıyorsunuz?Dolayısıyla taşeron lejyonerlere (Altan biraderler)

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI-1- 23 Haziran 2009 Salı 17:27

AB-D bize siz bu kadar demokrasiden faydalanabilirsiniz, daha fazlası sizlere layık değil der, bizim seçilmişler ile atanmışlarımız da "cuk" diyenin "hık" deyicisi gibi bunu kabul eder.Arkasından Genelkurmay Başkanı ABD'ye davet edilip, gereken talimatlar verilir.Aynı talimatlar daha önce davet edilmdiği halde zorla ABD'ye giden Sayın Başbakana da verilmiştir.Dolayısıyla bu talimatların dışında ABD'nin çıkarlarına ters bir hareket oluyorsa Türkiye'de gizli güçler taşeronları vasıtasıyla

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI-1- 23 Haziran 2009 Salı 17:24

Kısacası Fatih Kardeşim senin Mehmet ALTAN'ı Ordu düşmanlığı ile nitelendirmene katılıyorum.Amma velakin; hem Ordu, hem de iktidar kendisine çeki düzen vermelidir.Demokrasininm önünde bana göre iki engel vardır.Birisi kendini bilmez ordu mensupları, diğeri ise milletten aldığı güç ile her şeyi yapabileceğini sanan hesap, kitap bilmez siyasetçilerdir.Zira her ikisi de bilmez ki; aslında sizler, bizler ve onlar, bizlere AB-D tarafından bağışlanan kadar demokrasiden faydalanabiliriz.

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI 23 Haziran 2009 Salı 17:15

Demokrasi kuralları içinde TSK'da kendisini bağımsız yargının kollarına bırakmak zorundadır.Kanımca buradaki asıl mesele şudur.Diyelim ki; TSK askeri yargıyı lağvetti ve yargı işini sivil mahkemelere devretti.Peki bu tip olaylarda (yani askeri meseleleri ilgilendiren olaylarda), sivil mahkemeler nasıl tarafsız karar verecek? Sorun hem sivil, hem de askeri yargının bağımsız olmamasıdır.Evet avrupai demokrasilerde askeri yargı yok, ama oralarda bir bakanın veya başbakanın sivil yargıya

Yorumu oyla      18      10  
TANRININ KILICI 23 Haziran 2009 Salı 17:12

Fatih Kardeşim senin Liboş Mehmet ALTAN'ın kişiliğine yönelik olarak yaptığın yorumlarına katılıyorum.Ancak; Mehmet ALTAN'dan hiç hoşlanmadığım halde, bu yazıdaki bazı görüşlerine katılıyorum ve hak veriyorum.Evet, ALTAN biraderler her fırsatta bel altına çalışıp TSK'ya olan düşmanlıklarını gizlemeden yıpratma politikası uyguluyorlar.Fakat ne yazık ki; gelişmiş demokrasilerde asgari yargı olmadığı da bir gerçek.TSK bu şekilde kendisine yönelik olan tehditleri engelleyemez.

Yorumu oyla      18      10  
Selo 23 Haziran 2009 Salı 17:07

Yahu babanız sizin kullağınızı hiç mi çekmiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Kenan Kilimci 23 Haziran 2009 Salı 16:54

Mehmet Altan nolamaz nayır. Türkler karışmamlı bu işlere. Bu soruşturmayı AB nin İstinad Mahkemesinde Fransız, Yunan, Rum Hakim ve Savcılar yürütsin bak o zaman Türk Ordusu senin istediğin şekle bürünüyor mu, bürünmüyor mu?

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 23 Haziran 2009 Salı 16:50

AKP iktidarında Savcılar istediği askeri gazeteciyi,akademisyeni,politikacıyı içeri aldı. Herkes yasalara uydu.Paşaların dokunulmazlığı olmadığı ortaya çıktı.Buna karşılık çalan, çırpan,yanlış yapan AKP’lilerin dokunulmazlığı olduğu ortaya çıktı! Altan kardeşler hiç Başbakanlıktan, Cumhurbaşkanlığından, Bakanlıktan palas pandıras götürülen, yargıç önüne çıkartılan bir AK vurguncu gördünüz mü? Görmedi iseniz kampanya yapın millet görsün yada biraz dişinizi sıkın bu işin sonu nereye varacak görün.

Yorumu oyla      18      10  
fatih 23 Haziran 2009 Salı 15:18

Soros beslemesi ordu düşmanı Mehmet Altan.Senin de askerlikten yırttığın söyleniyor,bildiğim kadarı ile askerlik yapmadın. askeri mahkeme çürük raporu tanzim eden yarbay a 42 yıl hapis cezası verdi, sivil mahkemelerde yargılanıp,rüşvetten,yolsuzluktan,herhangi bir yüz kızartıcı suçtan bu kadar hüküm giyen var mı?Senin maksadın orduyu yıpratma hareketine devam,maksat üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.yuh olsun sana dönek liboş..

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 23 Haziran 2009 Salı 14:59

Askeri yargı sadece sırf askeri suç denen ve sadece askerler tarafından işlenebilen “firar, izin tecavüzü, bakaya kalmak gibi” suçlar, disiplin suçları ile savaş halinde işlenecek suçlar konusunda yetkili ve görevli olabilmeli; diğer tüm suçlar askeri yargının yetki ve görevinden çıkarılmalıdır… Ayrıca askeri yüksek idare mahkemesi ile askeri Yargıtay da kaldırılmalı; Danıştay ve Yargıtay’ın birer dairesi askerlerle ilgili davaların üst mahkemesi olarak görevlendirilmelidir.. Aslında seçkin, mesleğinde gerçekten ehil, kaliteli üniformalı askeri savcı ve askeri yargıçların; emir ve komuta altında tarafsız ve bağımsız olabilmeleri mümkün değildir… Meslekten emekli olup ayrılmış neredeyse tüm askeri yargıçların düşüncesi de aynı paraleldir…

Yorumu oyla      18      10