YORUMLAR
Toplam 79 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
toteme 4 Haziran 2009 Perşembe 15:01

rumuz demişinde ilyas uygunla yuzbaşı volkanın sana selamı var habire bizim yerimize konuşmasın diyorlar!!:) buarada editor de mazur görsün, zamanında hiç utanmadan yorumculara saldırıp onları nerdeyse tehdit ederek kovulan birinin 'dansozlukten ve rumuzlardan' bahsetmesi anca ona yakışan bir durum:)Sizlerin ne oldugunu gayet iyi biliyoruz biz!!

Yorumu oyla      18      10  
MASALCI 4 Haziran 2009 Perşembe 13:24

Koskoca Gemi gemicik oluyorsa Totemcik olmasından daha doğal ne olabilir.

Yorumu oyla      18      10  
KÖKTEN ULUSALCI 4 Haziran 2009 Perşembe 13:22

Masalcı, görüyorsun TOTEM kül yutmuyor. Ona cevap verme, açık veriyorsun! Biz ulusalcılar sadece çamur atarız. Cevap vermek onların işi..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 4 Haziran 2009 Perşembe 13:06

MASALCI BANA TOTEMCİK DEMEN BENİ DEĞİL SENİ VE USLUBUNU ALÇALTIR BU BİİİR..İKİNCİSİ İSE NEDEN BAZI ŞEYLERİ GÖRMEMEKTE ISRAR EDİYORSUNUZ?BEN SANA SARIZEYBEKİN ULUSALCI VE ERGENEKONCULAR İÇİN SÖYLEDĞİ SÖZLERİ YAZSAM ŞAŞARSIN.ŞİMDİ DESTEKLEDİĞİ ERUYGUR VE ERSÖZÜ DİNLETİP ONLARA ŞANTAJ YAPMAYA KALKTIĞI İÇİN EMEKLİLİĞE ZORLANAN BİR ASKERDİR KENDİSİ ASLA EFSANE FALANDA DEĞİLDİR ONDAN DAHA MUHARİP VE HİÇ SESİ ÇIKMADAN İŞİNİ YAPAN YADA YAPMIŞ ONLARCA SUBAY TANIYORUM.BİLMEDİĞİNİZ KONULARDA AHKAM KESMEYİN

Yorumu oyla      18      10  
MASALCI 4 Haziran 2009 Perşembe 12:58

Erdal Sarızeybek TV ye çıktı kendisine gözaltındaki paşalarla ilgili ifade vermesini teklif ettiklerini açıkladı ve yalanlanmadı,geçen günlerde Arınç Annesinin evinin aranmaya çalışılması ile ilgili Erdal Sarızeybekin telefonlarını çıkmadığını belirtti.Birim sonucu bunların arkasından gelmesi normal gibi.Yosa TOTEMCİK gibi AKP yağdanlıklarının birşeyler ima etmesiyle oluşan olaylar değildir.

Yorumu oyla      18      10  
ARSIZ AZINLIK AVCISI 4 Haziran 2009 Perşembe 12:29

TOTEM, BÜYÜKSÜN! "..ama sizler sadece işinize gelen konularda inlerinizden çıkıyorsunuz.." TOTEM, GERÇEKTEN BÜYÜKSÜN!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 4 Haziran 2009 Perşembe 11:52

Birçok kez burada birileri ile iddiaya girdim,ve sonunda iddiaya girdiklerim hep ortalıktan toz oldu sonrada başka rumuzlarla dansözlük yapmaya başladılar.yine iddia ediyorum bu sarızeybekin ipliği pazara çıkacak ve buradaki ucuz militanlar yine ortalıktan yok olacak gülüm ben hep burada ve aynı rumuzlayım ama sizler sadece işinize gelen konularda inlerinizden çıkıyorsunuz.şuraya bak,birsürü uydurma rumuzla saldırı bukadar ucuz olmak nasıl birşey?allaha şükür sizler gibi piyon değilim.

Yorumu oyla      18      10  
antiputkafa 4 Haziran 2009 Perşembe 03:08

kendileri kaçkere rumuz değiştirp herdefasnda ben değilim diyen putkafalı yobazlarn habire rumuz ve akp propagandası yapması çok manalı!!Gerçekten bu arkadaşlar tam bir gladyo elemanı gibi çalışıyr! Tüm vaktini abuksabuk idda ve yalanlarla etrafına saldırmakla geçiren, ordan burdan ezberlediği üçbeş cümle ile habire aynı karşılaştırmaları yapan ezik bir düşünce yapısı ancak bukdar kendini gösterebilir:) Okuyan arkadaşlar bilsinki bunlarn etrafa kusan suçlamaları kendilerinin birebir İfadesidir!!

Yorumu oyla      18      10  
4 Haziran 2009 Perşembe 00:39

ne kadar güzel!totem bile sarızeybekten daha gözde olmuş.çekemeyenler ise yazmadıkları saçmalık bırakmamışlar.yuh be.

Yorumu oyla      18      10  
halk 3 Haziran 2009 Çarşamba 22:46

Totem yine vizyonlarda :) deniz feneri çoşunca totem tatile çıkıyo akp yükselince peydahlanıyo :) Türk ve müslüman düşmanı olduğunu ve bunu açık edemediğini aylardan beri yorumlarından anlayabiliyoruz, bazen akepe ye çakarmış gibi yapar bazen de akp nin maaşlı yorumcusu gibi çalışır :) Yani tam bi akp adamı vur vur bağırır acımadıkiii acımadıkiiii... O yüzden kimin kim olduğunu kimin kime hizmet ettiğini Rabbime şükür biliyoruz... Totem ve aynı zihniyetteki siyonist işbirlikçilere bişey denemez

Yorumu oyla      18      10  
iddialar ciddiyetini yitirdi 3 Haziran 2009 Çarşamba 22:34

yarım papuçlu dedikodularını da geçti...Takke düşeli epey oldu kel gözüktü ancak göz aşina oldu galiba iddiaların arkası kesilmediğine, sağa sola kara çalınması sürdürüldüğüne göre.Merak ediyorduk sıra bu çok konuşan cesur subaya ne zaman gelecek diye? Soruşturma geçirmeyen vatanseverliğinden şüpheye düşecek neredeyse, suçlu suçsuz aynı kefede diğer kefede de kendileri var..Halk tartıyor tartsın bakalım

Yorumu oyla      18      10  
kemal 3 Haziran 2009 Çarşamba 21:52

on parmaklarında on kara kim işlerine gelmiyorsa surüp sürüştürüyorlar.

Yorumu oyla      18      10  
VATAN KURTARAN ŞABAN 3 Haziran 2009 Çarşamba 21:11

Bu arkadaşlar, 25-30 yıldır neişle meşgulmuş acaba? "Vatan Kurtaran Şaban" pozisyonundamıymış.

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın-3 3 Haziran 2009 Çarşamba 20:17

La Fontaine'den bir öykü yazdım.Alınan olmasın. Bugünlerde herkes gergin,okuyun gevşeyin.

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın-2 3 Haziran 2009 Çarşamba 20:14

Hem dahası var, hımbıl: Sen bana küfretmişsin geçen yıl. — Nasıl olur Devletlim, demiş kuzu; Geçen yıl . dünyada yoktum. Süt kuzusuyum, baksanıza. — Sen değilsen kardeşindir, ukala. — Kardeşim yok ki küfretsin size. — Seninkilerden biridir öyleyse;İşiniz gücünüz beni çekiştirmek, Çobanlarınız, köpeklerinizle birleşerek.Hepsini anlattılar bana. Size artık haddinizi bildirmeli, Deyip kesmiş devletli; Kaptığı gibi kuzuyu doğru ormana Ve orada Görmüş hesabını güzelce

Yorumu oyla      18      10  
Kızgın-1 3 Haziran 2009 Çarşamba 20:13

Kim daha güçlüyse hep odur haklı; İnanmayan dinlesin bu masalı. Kuzunun biri su içiyormuş Pırıl pırıl bir dereden. Aç bir kurt çıkagelmiş yukardan, Av peşinde besbelli. — Vay, demiş öfkeyle; Sen kim oluyorsun da, Suyumu bulandırıyorsun benim? Şimdi anlatırım ben sana. — Aman efendim, demiş kuzu; Kızmayın da bir bakın nerdeyim. Ben nasıl bulandırırım suyunuzu, Akıntı benden yana. Siz yukardasınız. Ben yirmi adım aşağıda. — Onu bunu bilmem,demiş canavar; Bulandırıyorsun işte, o kadar

Yorumu oyla      18      10  
taşkın 3 Haziran 2009 Çarşamba 20:09

bide sayın totem tsk gorev yapanust rutbeli bir kişi basit bir edebiyat dili kullanmaz neden derseniz cogu ustune rapor yazarken edebiyat ve imla kurallarına uygun yazar ?

Yorumu oyla      18      10  
taşkın 3 Haziran 2009 Çarşamba 20:06

Sayın toteme ERDAL SARIZEYBEK BENİM BİR ÜST DEVREM ARAŞTIRIN BAKALIM BUKADAR EFSANE BİR KOMUTAN YAŞ HADDİNE DAHA 15 YIL VARKEN NEDEN EMEKLİ OLMUŞ? bu yorum size ait size bir şey sorayım Güneş harekat merkezi neresi?ve Su anki rütbeniz ve sınıfınız?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 3 Haziran 2009 Çarşamba 19:56

kahraman,kendini anlatan değil,,yaptıklarıyla kendini anlattırandır...şovmen ile kahraman arasındaki farkı ayırd edemeyenler var aramızda..

Yorumu oyla      18      10  
murat yavuz 3 Haziran 2009 Çarşamba 17:22

totem nerdeyse sarızeybek'i pkk dan kopup gelmiş biri olarak söyleyeceksin.92-94 döneminde bir sürü subaydan bahsediyorsun ama onların çogunun yan gelip yattıkları veya ellerine silah almayanlar var.Önemli olan icraattır orada görev yapmak değil.

Yorumu oyla      18      10  
gözlemci 3 Haziran 2009 Çarşamba 17:10

Totem senden ve bilgisizliğinden kaçanlar olduysa onlara her kimse yazıklar olsun.Çirkefle muhatap olmamak için yazmıyor olmasınlar.Bak psikologlar bile sana yaramamış derdine derman olamamış.Ama aklını da almış. AKP yi savunan cehalet yüklü yağdanlıklardan kaçmak için kara cahil olmak gerek.Hiç bir şey üretip düşünmeye gerek kalmadan paylarını vermek o kadar kolay ki onlar çırpın dursun yalan makinesi gibi kıvırarak laf üretsin.Ortaçağ karanlığı avrupanın lafıysa Adamlar ileri görüşlüymüş bu devirde ortaçağın aydınlık zannettiği zalim cahil kavminin yaşantısını bugünlerde nimet zannedecek naçarlar olduğunu görebilmişler.Onlar uzaya giderken buralarda insanları sürüler gibi idare edebilecek kısımlarının üreyip istilaya başlayacağını planlayıp uşakları edebilmişler.

Yorumu oyla      18      10  
gözlemci 3 Haziran 2009 Çarşamba 17:03

kimliği ortaya çıkan sahtekarın hezeyanıyla şaşı bakmışsın bak bakalım tarihlerde ne uyumsuzluğu var.G.doğuda görev yapmış subayları sayıyor ama efsane komutan sıfatına pek çok insan tarafından layık görülmüş sarızeybekin görev yaptığını bilemiyor.Eruyguru Ergenekonun başı ilan ederken kendi adamı olduğunu ileri sürdüğü Sarızeybeki pasif göreve alıp Ankara Uzman Jandarma Öğrenci Alay Komutanlığına atanabileceğini düşünüyor.İstifa edince de suçlu ilan ediyor.rumuzumda ne gözlemledin? gözlemlerken Ne yakaladığını çok merak ettik Aç avucunu ağzını da görelim.

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:59

Gerçek kahramanlar yerli yersiz kamu önüne çıkıp konuşmaz... Onları daha çok bilip tanıyanlar anlatır... Hasbel kader güney doğuda bir iki sene komutanlık yapmış olmayı fırsat bilip paraya çevirmeye kalkmak yakışık almaz...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:44

ÖZAY KARDEŞİM;Sen bilmiyorsun burada keskindilli diye bir zenne vardı madara oldukça rumuz değiştirir ben sayamadım,daha dün psikolog tu bugun gözlemci olmuş bu vatandaş saldıracağı zamanda bitarafından rumuz uydurur o rumuzla saldırır.bu derece ucuzdur yanii..her dafasında madara olup kaçtı ama yine çakma rumuzlarla döndü.o yüzden bu ucuz militana laf anlatmaya kalkma.boşa nefes tüketirsin kendisi türklük ve islam düşmanıdır.on kez zehirledik yinede gelip burada salyalarını etrafa saçıyor...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:35

ŞİMDİDE GÖZLEMCİ RUMUZUNU ÇAKMIŞ KESKİNDİLLİ SANA ONKEZ ANLATTIM AMA KALIN KAFAN OKADAR HIRISTYANLAŞMIŞ Kİ ANLAMAK İSTEMİYOR..ORTAÇAĞ KARANLIĞI BİR AVRUPA VE HIRISTYAN DEYİMİDİR....ZİRA ORTAÇAĞDA TÜRK VE İSLAM ALEMİ ÇAĞININ EN İLERİ EN MODERN HALKLARIYDI AMA SENİN EFENDİLERİN HIRISTYAN OLDUĞUNDAN SİZE BU LAFI EZBERLETMİŞLER EVET SİZLER İÇİN ORTAÇAĞ KARANLIKTI.HAYATIMDA SEN GİBİ ZENNE GÖRMEDİM DEĞİŞ TONTON DEĞİŞ HADİ BAŞKA RUMUZ BUL..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:27

TOTEM rumuzuna laf atmış kendininkine bak.İnsanın aklına elli tane hinlik getiriyor,bari doğru düzgün bir rumuz yazsaydın..Çok komiksin çoook..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:23

Şu rumuzuma laf söyleyen düttürüye bak yaa...hani bir laf vardır dinime söven müslüman olsa diye o misal bana laf söyleyenin rumuzuna bak zurnacı..sen kimin borusunu üflüyorsun gülüm??dikkat et alışkanlık yapmasın.

Yorumu oyla      18      10  
gözlemci 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:16

Totem üstüne çok geldiysem bırakayım. Ne müridi ne rumuzu.Fark etmez senin gönlünden ne geçiyorsa onu kullanayım.Totem'e Balyoz, ateş uyar mı? Mürid mürşit ilişkileri ortaçağa kitlenmiş teba kişiliklerde olur.Dini yapılarda olur,tam biat söz konusudur.Eleştiremezsin sizler gibi,eleştirdiğinde patlarlar Tayyip gibi.Biat eder çökersiniz köleleri gibi.Yedirmezler bu ülkeyimeczup sizlere mücadle veren bizler gibileri. Düştün çukura çırpınıyorsun nasıl çıksam geri diye saçmalayıp kıvranıyorsun.Arada sırada uğradığım son birkaç gündür takıldığım sitede seni zor duruma sokup ekmeğine mani olduysam üzgünüm diyeceğim.derslere ara sırada olsa devam edeceğim.

Yorumu oyla      18      10  
vatanperver 3 Haziran 2009 Çarşamba 16:13

bu haber fethullahçı zaman gazetesinin haberidir arkadaşlar. zaten ne amaçla yapıldığı belli. diğer sitelerden de haberi okursanız aslını anlarsınız. saygılar...

Yorumu oyla      18      10  
ZURNACI 3 Haziran 2009 Çarşamba 15:56

ŞU PUT RUMUZLU YORUMCU.KENDİNE GEL.SAHTE KAHRAMANLIK YAPMA.BOŞUNA UĞRAŞMA.SENİN GİBİLERİ ÇÖPLÜKLERDE BİDON DOLUSU DURUYOR.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 15:29

SARIZEYBEK SADECE 1992-1994 YILLARI ARASINDA ŞEMDİNLİDE GÖREV YAPTI BÜTÜN EFSANELİĞİ ORAYA YASLANDIRILIYOR.O DÖNEMDE BİNE YAKIN SUBAY İSMİ SAYABİLİRİM SİZE ORADA GÖREV YAPAN.SANKİ ÖMRÜ DAĞLARDA GEÇMİŞ GİBİ SAFSATALARI İTELEMEYE KALKMAYIN.SANA GÖRE İFTİRAYA KURBAN GİTMİŞ ÖYLEMİ?JANDARMA GENEL KOMUTANI BİR MEKTUPLA İPİNİ ÇEKMİŞ YANİİ..SENDE MASALCISIN BE GÜLÜM AYRICA ZENNELİĞİ BIRAK BİNBİR RUMUZLA GİRİP UCUZLUĞUNU TESCİLLEME.AKLI SIRA ŞANTAJ YAPACAKTI SONRADA BU BELGELERİ SIZDIRDI O YÜZDEN KOVLDU.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 15:10

GÖZLEMCİ ALLAH AŞKINA İŞKEMBEDEN ATMA KONUSUNDA ORDİNAYS OLMUŞSUN ŞU YAZDIĞIN TARİHLERE BİR BAKSANA:))SARIZEYBEKİ KLONLAYIP AYNI TARİHLERDE İKİ HATTA ÜÇ YERDE KOMUTANLIK YAPMIŞ SEN SÜPERMEN DEĞİLSENDE SARIZEYBEK SÜPERMEN GALİBA...GÜLÜM SENİ ÇOK İYİ TANIYORUM YİNE YAKALADIM BENİM BİDE BÖYLE BİR MEZİYETİM VAR SENİ DAHA HANGİ RUMUZLARLA GÖRECEĞİM MERAK EDİYORUM SENİ DEHŞET VE İBRETLE TAKİP EDİYORUM.SENDE BU ZENNELİK VARKEN NASIL SEYRİNE BAKMAYAYIM HER LAFIN PALAVRA.AMA MÜRİTLER YOK KARŞINDA..DİMİ..

Yorumu oyla      18      10  
gözlemci 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:53

Totem'in kafasına karga konmuş rahatlayıp uçunca totemin olağanüstü güçleri belirmiş.Kızdıklarını maymun edivermiş. Valla benim süpergüçlerim yok yalnızca muhatabımın sahtekarlığını, bilgisiz ve cahaletiyle yaptığı yalakalıkları ortaya koyunca edepsizleştiğini görüp aldığım haz ile yetiniyorum.Terfi kelimesi yanlış kullanılmış olabilir Sarızeybek tayin beklerken beklemdiği bir atamayla karşılaşmış buna sebep olan da mücadele ettiği bir ihbarcının eruygura yolladığı mektup olduğunu öğrenince İstifa etmiş.. de sahte asker bak öğren Sarızeybek nerelerde görev yapmış, çatışmış. 92-94 yılında Şemdinli Hudut Tabur Komutanlığı görevinde bulundu.1999-2003 arasında Van, Manisa ve Şanlıurfa'da İl Jandarma Komutanlığı görevlerinde bulundu. 13 Eylül 1992 Aktütün ve 29 Eylül 1992 Derecik çatışmalarını kim yapmış kahraman ilan edilmiş?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:15

BJK rumuzlu kardeşim seni kırıp madara etmeyeyim şimdi.sana tavsiyem biraz bilgi sahibi olda öyle taraf ol.beni burada takip edersen kimsenin borazanı yada yandaşı olmadığımı görürsün.oma yok ben anlamam sana kılıp illa çakmaya çalışacağım diyorsan sana hayırlı işler gözlerinden öperim kardeşim..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:13

Can kardeşim,ben doğruluğundan emin olmadığım konularda bukadar kolay infazda bulunmam özellikle konu olan kişi askerse.çok yakında bu rumuzu bırakıp ismim ve soyadımla yorum yazacağım ve bir sitede ben oluşturacağım ozaman kimliğimide nasıl bukadar kesin konuştuğumuda daha iyi anlayacaksınız.ben şimdi bilgisayar başındayım ama zamanında çok dolaştım emin ol.sana bir tavsiyem sitesindeki değilde daha önceki kitap ve söylemlerini bir araştır tezat senide hayrete düşürecek.sevgiler kardeşim..

Yorumu oyla      18      10  
Recep 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:09

Turktime dan ricam Sarizeybekin bu konuyla ilgili aciklamasini bir an önce yayinlamalari.Bilincli sekilde eksik haber yapilarak insanlarin kisilik haklarina zarar verilmemeli.Sn.Sarizeybek yasayan son efsanelerden biridir.Saygilarimla

Yorumu oyla      18      10  
CanBayrak 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:05

Sn,Totem; nıckınızdende belli olduğu üzere..bilgisayar başında yorum kolaydır.sende kimliğini açıklada ne olduğunu öğrenelim.kişilik haklarına saygısızlık yapmıyalım lütfen. Sarızeybek o kadar işin işine girecek sonrada kelle koltukta kitap yazacak Türkiyeyi adım adım gezecek.olacak işmi..siz ne yaptınız onu söyleyin bakın onun kimliği açıkta ..lütfen bu konulara dikkat edelim..maymuna döner derken sakın maymun olmıyalım Saygılarımla

Yorumu oyla      18      10  
bjk 3 Haziran 2009 Çarşamba 14:03

totem, ben ülkemin, cumhuriyetin savunucusu belki de sıradan bir vatandaş belki de bir köylü ne fark eder ne kadar siz önce kendi küccüüük beyninize bakın öyle ezber atmayla olmuyor. öncelikle yürek ister sizin gibi kadrolu yalan yorumculuk yapmakla olmuyor. maymun derken burada çok yorumcu zaten sizi maymuna çeviyor.. bjk ismine gelince niye bu kadar taktınız ki farkında degilsiniz galiba konu futbol degil o sadece bir rumuz

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:52

GÖZLEMCİ SANA İŞKEMBEDEN KONUŞANI MAYMUN EDERİM DEMİŞTİM??Sarızeybek hangi rütbeye yükselmeyi bekliyordu??sarızeybek kurmaymıydı?eruygura ve ergenekonculara çaktığı kitaplarıda okudunmu?olağanüstü hal bölgesinde kaç yıl görev yaptı?nezaman jandarma dağlarda operasyona çıkıyordu?sarızeybekin sınıfı neydi?ayrıca pamukoğlunun siyasi görüşü benim için önemli değil o efsane bir komutandı ve pkk ile gerçekten savaştı.sarızeybek hangi birliklere komuta etti?hangi dağda yattı maymunum benim...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:40

DÜZELTME;SARIZEYBEK ÜST DEVREM YAZDIM RÜTBEM DEMEK İSTEMİŞTİM ZİRA 30 YILDA ONUN DEVRELERİ TÜM GENERAL OLUYOR KENDİSİ YAŞÇA BENDEN ÇOK BÜYÜKTÜR.YANİ SARIZEYBEK OKADAR BAŞARILI BİR ASKERDİR Kİ 30 YILDA ALBAYLIĞA KADAR YÜKSELEBİLMİŞTİR.EĞER ONUN EFSANE KOMUTAN VE VATANSEVER OLDUĞUNDA ISRAR EDEN VARSA NEDEN ORDUDAN AYRILDIĞI VE ZAMANINDA ULUSALCILARA NASIL ÇAKTIĞINI VE GÖREV YAPTIĞI BÖLGEDEKİ SİCİLİ İLE İLGİLİ AYRINTILARIDA YAZARIM BURADA.BU KONUDA KİMSE İŞKEMBEDEN ATMASIN MAYMUNA DÖNER SONRA...

Yorumu oyla      18      10  
gözlemci 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:38

Sarızeybek ordudan terfisi sebebiyle istifa ederek ayrılmış.Terfisini vermeyen de o dönemin Jandarma Genel Komutanı Eruygur... Saçmalamaları etraftan toparlayıp asker ayağına yatanlar hangi gün Pamukoğlunun Sarızeybekle çelişen bir görüşünü, hakkında ters bir laf söylediğini duydunuz. Dağlarda yatıp, kalkan savaşan insan ülkesinin satılıp peşkeş çekilmesine Terör örgütüne teslim olmasına alkış tutup bu politikları devreye sokanların savunucusu olurmuydu.Gn Kurmay Pamukoğlunu Emekliyle sevk etmese vatanı pazarlayıp satanlar ile şakşakcılarının boynunu kırar ellerine verirdi.

Yorumu oyla      18      10  
bjk 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:34

pardon akp nin kadrolu yorumcusu..,, ha bu arada rte kızıyormuş, akp deniliyor diye ne diyelim pka mı diyelim....

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:33

BJK LİM ŞAMPİYONUM;peki sen kimin savunucususun?ben vatandaşı tanıyorum hatta çok detaylı bilgileri var elimde yani sen gibi işkembeden sallamıyorum.sense güççücük beyninle aklın sıra benle aşık atmaya çalışıyorsun.bu işler futbol muhabbetine benzemez adamı maymun ederler..o yüzden sen futbol muhabbetine dön onun için çok fazla bilgi ve zekaya gerek yok.hem böyle ofsaytede düşmezsin...

Yorumu oyla      18      10  
ayşe 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:26

yok canım pkk ile birlikte fuhuş işide yapıyordur ben biliyorum daha dün gemicik aldı kuyumculuk şirketine ortak oldu türktelekomun bir gecede yok olan hisseleri sarızeybeğe verildi hatta mayınlı arazide pkk ile birlikte haşşaş ekimine başlayacaklar 30 yıldır neden bitmiyormuş terör hala siz orada kürt ayrılıkçılarlamı savaşıldığını sanıyorsunuz siz önce biz 30 yıldır kimle savaşıyoruz onu iyi öğrenin 30 yılın suçunu utanmadan ordunun üzerine sıçratmadan bir düşünün önce düşünenlerde önce

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:25

Türkiyeli ye cevap: Dünyadaki en iyi idare şekli cumhuriyet olduğuna inanıyorum, cumhuriyet dönemindeki iktidarların hatalarını, cumhuriyet yönetiminin bir parçasıymış gibi gösterilmemesini düşünüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:12

Totem Erdal bey ölmedi, yaşıyor; Sadece sevgi verirken bile nefret kazanmak nasıl bir şeydir, bunu uzman psikologlara sormak lazım..

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan Akbudak 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:12

Basina cuval gecirilen birligin komutaninin Antalyada benzin istassyonu var.Oglu KK.Irakta güvenliksirketi kurdu.Hem irakta görev yap hemde benzinlik ve ogula kiyak isler ayarla.Acaristanda hisseler.Aklim almiyor,neden bütün ,itirafcilarin,escinsellerin(Kanadadaki Musa dostu)dönmelerin,sisilerin ,pisilerin ihbari ciddiye alinip,üzümyemek degilde bagciyi dövmek revacta olur?Bu yigitleri öne atipta kimler kamufle edilmeye calisiliyor?

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan Akbudak 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:05

Degerli komutan Sarizeybek.Benim ve milyonlarca insan icin bir efsanasiniz.Bu ipe sapa gelmez ,dönme,itirafci ,uniformanin arkasina saklanmis,seviyesizlerin lakirdisi sizi efsanedende öte yapti.Eline cakar almaz demode silah verip neye karsi,kime karsi dögüstügünü bildirmeyen ,uniformayi cikarip siyasete atilan boyali hanimin pesinden ayrilmayanlara soru yokta bir kahramana iftira.Ah sarizeybek pasam ,neden salla basini almaasini degilde beylerin huzurunu kacirirsin?Bos ver .....ürür kervan yürü

Yorumu oyla      18      10  
MASALCI 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:05

TOTEMCİK BENİM MESLEĞİMİ ELİMDEN ALMIŞ HABERİM YOK.SALALAMAR MÜKEMMEL AMA ÇOK AKP YALAKALIĞI YAPIYOR.DİŞLİLEREİ BİR AYARLASA BİRŞEYLER OLACAK

Yorumu oyla      18      10  
bjk 3 Haziran 2009 Çarşamba 13:04

efsane değilsin ama akp nin kadrolu savunucusun..

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 3 Haziran 2009 Çarşamba 12:58

dağlıca aktütün baskınları hakkında yaptığı yorumlardan iğrenmiştim.helikopter uçak vuramazdı diyor mesafe yakındı...terörsitlere hayallet savaşçılar görünmüyorlar diyordu..ordudan çıkışı hakkında bir ordu mensupu çıkmasaydı atılacaktı demişti..BİNLERCE KAHRAMAN VAR İKEN..bu adam çıkıp şov yapıyordu..demekki başına gelecekleri bildiği için kamuoyunda haklı gözükme stratejisi uygulamış..hep AKP yi eleştirdi terör bitmemesinde ama terörün 25 yılın AKP yoktu bile. terör işi savcıların işiymiş.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 12:52

ERDAL SARIZEYBEK BENİM BİR ÜST DEVREM ARAŞTIRIN BAKALIM BUKADAR EFSANE BİR KOMUTAN YAŞ HADDİNE DAHA 15 YIL VARKEN NEDEN EMEKLİ OLMUŞ?Efsane komutan istiyorsanız osman pamukoğlu deyin öpüp başıma koyayım kendisi benimde komutanımdı,onun verdiği güvenle parçalıyorduk pkk yı,ki ozaman ne skorsky ne kobra helikopterleri ne heronlar nede gece görüş vardı ama komutan vardı aslan gibi.şimdi siz çıkmış bilip bilmeden bu çakalı savunuyorsunuz.kitaplarını oku diyorsunuz.bu yalancınınmı kitaplarını okuyalm

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 3 Haziran 2009 Çarşamba 12:46

Eskiden beri bu siteyi takip edenler bilir sarızeybekin şaibeli bir adam olduğunu,ordudan atılmamak için zorunlu emeklilik şıkkını kullandığını defalarca yazdım amna sakal ve bıyık bırakamadığımız için sözümüzü dinleyen olmadı.birde bu vatandaşı efsane komutan diye itelediler millete,4 yıl görev yaptı diye bölgede efsane oldu ben ondan daha efsaneyim eminimki:))bu vatandaş komutanlarını dinleyip şantaj yaptığı için ordudan sürülen biri.bilip bilmeden savunmayın kimseyi.isteyene ayrıntı veririm.

Yorumu oyla      18      10  
CanBayrak 3 Haziran 2009 Çarşamba 12:27

Moral bozucu kardaşim! sakıncalı piyadeyi okudum,tiyatrosunuda seyrettim.sen o kitabı okudunmu.o kitabın özünü anladınmı bugünle ne farkı var.Ülkeyimi sattı Saroz a yalakalıkmı yaptı bazı vakıflardan aylık alıp devlet hakkındamı yazdı marksiz diyorsunuz Türk devrimcisi idi,vatanperver idi kim katletti onu marksizlermi,geçmişin ABD ve avrupa emperyalislermi hala anlamadınmı.Türkiye üzerindeki seneryoların devam ettiğini hala anlamadınmı

Yorumu oyla      18      10  
MORAL BOZUCU 3 Haziran 2009 Çarşamba 12:05

Can Bayrak; Uğur Mumcu'nun eski bir kominist(marksist-leninist) olması hasebiyle sakıncalı piyade olduğunu hatta bu adla bir kitap da yazdığını biliyor musun?

Yorumu oyla      18      10  
sakin(PAKSÜT-AKMAN İSTİFA) 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:55

bu adam uzun zamandır o kanal senin bu kanal benim habire nasıl kahramanlık yaptığını anlatıp duruyordu.TSK da kendinden başka kahraman yokmuş sanırsın onu dinleyince! bu tip konuşanlara hep tereddütle bakarım.benim için asıl sorulacak soru neden erkenden emekli edildi? neden hep konuşan sensin?o bölgede görev yapan komutanlar kendilerini deşifre edecek açıklamalar yapmaktan çekinirken sen neden hiç çekinmeden ulu orta konuşabiliyorsun? bu işin 30 yıldır bitirilememesi çok şey anlatıyor aslında!

Yorumu oyla      18      10  
CanBayrak 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:54

Yazmıyacağım diyorum duramıyorum. Rahmetli Uğur Mumcu'nun "silsh kaçakcılığı ve terör " kitabını alın okuyun.Hiçkimsr o yazıları tezkip edemedi ve gerçekler su gibi bugün önümüzde.Sn Sarızeybeğin kitaplarınıda okuyun yine tezkip edecek bir vatan evladı!! çıkamıyacak yok zaten.Yorum yazanların taraf yazarları olduğu su gibi aşıkar)) saroz ve menfaat çeteleri yazık ya ne oldu bize

Yorumu oyla      18      10  
bjk 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:48

evet haberin sonunu da okuduk. Ergenekon desteklediği biliniyor diye... peki bu desteklediği kimler Askerler, öğretim üyeleri, iş adamları ve vatanı seven insanlar Sn. Sarızeybek bunları desteklemiş. Suan bu hükümeti desteklese, vatanını satsa onunda yurtdışından gelen son model arabası olurdu... lütfen yorum yaparken yargısız infaz yapmayın.. şunu da unutmayın bu ülke hepimizin.. dış güçlerin ve onlara maşa olan suan ki hükümetin oyununa gelmeyin..

Yorumu oyla      18      10  
teyze 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:46

Tego diğer yorumcuları bilemem ama ben gerçekten acınacak haldeyim bir o haberi okuyorum bir bu haberi herşey birbirine girmiş herkes kendi DOĞRUsunu savunuyor ve inanıyor haliyle bir ben kaldım ortada serseri mayın gibi.(sınırımızdaki mayın gibiyim)nereyi okusam kafamda ???? var.Hiç bir şey okumamak daha iyi galiba

Yorumu oyla      18      10  
vatanperver 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:43

son günlerde moda oldu. vatana hizmet edene hücuuuumm. altta kalanın canı çıksın. haberi bi daha okuyun isterseniz. kimsenin vebalini almayın. hem de vatanına bu kadar çok hizmeti dokunmuş birinin.

Yorumu oyla      18      10  
Mantıksızlığa Karşı 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:43

teyze ben yorumlarından edindiğim kanaate göre; ben, senin 6'ıncı hislerine güveniyorum. Sen de güven! Çünkü senin kalbin temiz! Olaylara safiyane ve halisane bakıyorsun! (Ne diyorsun; bu kişiye ısınamadım.. Ben de)

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:37

Hulya; "Türkiyeli kardeş, ben karşı taraf demiyorum da hayatından memnun olmayan taraf diyorum" Hülya hiç öyle şey olur mu? Adamlar ikitidarda, bir elleri yağda, bir elleri balda.. Hayatından memnun olmayan biziz. Hem sana çok kırgınım; Dün neden Musul Meselesinde açık verdin?

Yorumu oyla      18      10  
CanBayrak 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:36

Hülya hanım boşver parmakları arasına klavyeyi alan yazıyor, ama eline kitap alıp okumayan da atıp tutuyor.Sarızeybeğin kitaplarını okuyun ve o korku imparatorluğunu kurmaya bölücüleri tanımaya kafanızı zorlayın.Daha dün Devlet Sarızeybekten ricada bulunmadımı PKK nın kasasının nerede olduğunu.. ya güldürmeyin ..

Yorumu oyla      18      10  
Tego GEZERER 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:28

Yorumlara bakiyorumda aciyorum bu insanlara.Nasil olyuorda hala gercekleri göremiyorlar.Meyve veren agaci degil taslamaktan ziyade bu adamlar (SARIZEYBEK) meyve veren agaci icten kemiren birer KURTLARDIR.Ayrica,menfaat karisliginda kimlerin vatan-millet adi altinda mali götürdügünüde cok iyi biliyoruz.Zaten bu sari mi kirmizi mi ne idügü belli olmayan Zeybekler olmazsa vatan cennet olur ama ne yapalim her agacin kurtcuklari var.Bu,kirma Zeybeklerde öyle bir Kurtcuk. Türk olmadigi renginden belli

Yorumu oyla      18      10  
teyze 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:27

Çocukluktan kalma bir adet önyargım vardır bazı insanların bazı fiziki durumları(yanlış düşündüğümüde bilirim,elimde değil)hakkında kesin ölçüm vardır o kişilere asla ısınamam.Bu kişi de öyle.İnandırıcı gelmiyor bana tv de izledim kendisini pek çok defa.Ancakk UYUŞTURUCU işine girmiş midir diye deminden beri düşünüyorum kanaatim şu: Belki ajan olarak olmuştur,işin içinde gibidir de aslında onları denetleme amaçlıdır filmlerdeki gibi işte tam yazamadım.Sevmem bu kişiyi ama yapmaz kanaatindeyim.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:14

Türkiyeli kardeş, ben karşı taraf demiyorum da "hayatından memnun olmayan taraf diyorum" ...Ben hedefe bakıyorum...İnanılmaz bir kavram kargaşası yaşanıyor, hedef seçilen yerin doğru olup olmadığı tartışılırken, ortaya o hedefe giderken ki hatalar saçılıyor.Hedef doğru, gidilen hatalar yanlış dense, yanlışları tartışabiliriz.

Yorumu oyla      18      10  
MİSAFİR 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:07

YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM UYUŞTURUCU DENGİR'İN TIRINDA YAKALANMIŞTI.HAYDİ GÖREVE.

Yorumu oyla      18      10  
Turgut Bey 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:07

Ben bu adama zaten taa basindan beri inanmadim,bir agzini acip yemin edenlere birde hemen kurmasaat gibi aglayanlara.

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ 3 Haziran 2009 Çarşamba 11:04

Ee.. Hülya tamam da bak sen de dün söyledin ve belgeli de konuştun: "Musul Meselesi" doğruymuş senden öğrendim. Sen de dün moralimi çok buzdun! Karşı tarafa niye koz veriyor sun?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:56

Türkiyeli kardeş, sadece doğru belgelerle ispatlayanlara güveneceğiz...

Yorumu oyla      18      10  
TÜRKİYELİ 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:39

Hülya biz artık kime güveneceğiz, moralim sıfır!

Yorumu oyla      18      10  
mustafa 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:36

bu işin görünenden daha başka bir şey olduğunu göremeyenler hala gözünüzü kapatmaya devam mı edeceksiniz bu olay basit bir olay değil sarızeybeğe güveniyorum bu konularlşa en ufak bir bağlantısı vardır ayrıca onu sevmeyenlşerinde çok olduğunu biliyoruz onun veb sayfasını okuyun olayları net görün

Yorumu oyla      18      10  
murat yavuz 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:28

Meyve veren ağaç taşlanır pkk ve yandaşları denen itler anca çamur atarak veya iftira atarak tatmin oluyorlar.Bu şerefsizler anca kadın çoluk çocugun arkalarına sığınırlar.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:22

Tego bey kendiniz için geçerli olan "Is maddiyat olunca vatan sevgisi teferruattir kardeşim" i, Erdal bey adına kullanmadan önce, ayrıntıları ile yazdığı kitaplarını okuyun.

Yorumu oyla      18      10  
Tego GEZERER 3 Haziran 2009 Çarşamba 10:03

Inanin bu habere hic mi hic sasirmadim. Zira Kürt cografyasinda rütbeli olup da bu tür pis islere karismayan asker pek az gibidir!? BAkin Ergenekon Terör örgütünde asker olarak görev yapmis zanlilara. Hemen hepsi bu cografya da görev yapmis kiislerdir. KAldi ki bu SARIZEYBEK"in böyle kanal kanal turlamasi vatan aski -maskindan ziyade kendi kendi pisliklerini örtbas etmek icindir.Lütfen kendisini dikkatle dinleyin anlarsiniz!Is maddiyat olunca vatan sevgisi teferruattir. Kardesim

Yorumu oyla      18      10  
sevda 3 Haziran 2009 Çarşamba 09:59

Mehmetçiğe katılıyorum asıl dinleyenleri sorgulamak lazım.Sayın Sarızeybek doğruları konuşıyor ya sürekli birilerine bazı vatan hainlerinin işine gelmedi anlaşılan.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 3 Haziran 2009 Çarşamba 09:45

Sn.Erdal Sarızeybek sakın bu haberlere inanlar olur diye kalp spazmı filan geçirmeyin; Siz demedinizmi bu örgütün finansal kaynağını bulun ve yok edin, bu örgüt zaten yok olacacaktır diye...

Yorumu oyla      18      10  
MEHMETÇİK-2 3 Haziran 2009 Çarşamba 09:27

tersi ise ZORLAMA,ANORMAL oluşumlardır.Düşünelim;mahallenin kabadayısı??başını okşadı diye bu kişiyi babasının yerine getirmeye çalışan çocuk,akrabasından kalacak mirası düşünerek ölmesini çabuklaştırma planı yapmak,para kazanmak için ailesine ait herşeyi diğerlerine danışmadan satmak,belli bir cinsiyette doğup sonradan cinsiyetinden sıkılıp dönenler,memleketinden sıkılıp memleketini başka memleketlerin yönetimine girmesi için uğraşanlar,başına bez dolamayı müslümanlık sananlar, hainler vs.

Yorumu oyla      18      10  
MEHMETÇİK-1. 3 Haziran 2009 Çarşamba 09:01

Asıl suçlamayı yapanın PKK ile uyuşturucu bağlantısı varmı diye araştırılması gerekir.Uyuşturucu işiyle uğraşanların ekonomik durumları anormal gelişmiş olması gerekir.Asıl dinlemeyi yapanın değil yaptıranın amacını araştırmakta gerekir,dilendirilmesede sebep ULUSALCI olmasıdır.Ama bunu liboş dönekler anlayamaz.ULUSALCILIK insanlığın temel gereğidir,aynen anne,baba,kardeş,akraba,vatan,millet vs gibi olguları karşılıksız sahiplenmek,korumak ve bunların istikbali için endişe duymaktır.bunların -

Yorumu oyla      18      10