YORUMLAR
Toplam 30 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Abuzer Abbas 27 Mayıs 2009 Çarşamba 06:01

Ne yazdım kaç kere? DEVLETİ YÖNETENLERİN BEYANATLARI ÖNEMLİDİR... Düşmana malzeme verecek, memleketi zor duruma düşürecek sözlerden kaçınmak lazımdır... Yunanın ağzına sakız vermek kimsenin hayrına "açılım" değildir... TÜRK MİLLETİ KENDİSİNE SİLAH ÇEKMEYEN KİMSEYİ KOVMAMIŞTIR... Ne idüğü belirsiz olanlar, başka ulusların yaptıkları örnek gösterildiğinde "kötü örnek, bize örnek olmaz" diye vakvaklayıp "tarihimizle yüzleşelim" yorumları yapmasınlar... NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE...

Yorumu oyla      18      10  
İSMET 27 Mayıs 2009 Çarşamba 00:00

Totem efendi, Çerkez Ethem'e hain demeyeceğiz de,sormak isterim Kürt Hamidiye Alayları ile Çerkez Çetelerinin elele vererek 1915 tehciri sırasında ihtiyar kadın çoçukların bulunduğu Ermeni konvoylarına saldırıp gasp ve katliam yapmalarına ne diyeceğiz. Burası sizin de vatanınız da, siz Çerkezler ve Kürtler değil, yaptıklarınızdan dolayı BİZ TÜRKLER soykırımcı diye suçlanıyoruz. Şayet yarın BİZİ suçlu bulsalar, ortaya çıkıp Çerkezler ve Kürtler de suça ortaktır diyecekmisiniz?

Yorumu oyla      18      10  
26 Mayıs 2009 Salı 22:49

MEMLEKETİNİ ACZ İÇERSİNDE BIRAKANLAR - KÜCÜK DÜŞÜRENLER ATALARI KADAR NE SEVECENLER NEDE VATANPERVERLER. ÜLKEMİZ NE CEKTİYSE LİYAKATSİZ SİYASETCİLERDEN ÇEKMİŞDİR. ÜLKEMİZDE DARBE OLDUYSA SEBEBİ SİYASETCİLERDİR. TARİH BİLGİSİNDEN YOKSUN SİYASETCİLER ÜLKEMİZİ ZOR DURUMDA BIRAKIYORLAR.ONLAR ÖNCE DOKUNULMAZLIK ZIRHINI BIRAKIP DÜRÜST SİYASET YAPSINLAR.KALPAZANLIK ZANLISI-NAYLON FATURA ZANLISI-KAYIP TİRİLYON ZANLILARI ÜLKEMİZDE DOKUNULMAZLIK ZIRHI İLE SİYASET YAPIYORLAR.GENÇLER DE İŞSİZ DOLAŞIYORLAR.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 21:47

CUBUTİ,ÇERKES ETHEME LAF SÖYLEME SENİ GELDİĞİN AFRİKA ORMANLARINA YOLLARIM!!KİMSE ÇERKESLERE VE ETHEME HAİN DİYEMEZ!!DAHA İSTİKLAL ORDUSU KURULMADIĞI DÖNEMLERDE ANADOLUDAKİ TÜM İSYANLARI BASTIRIP YUNANLILARI KARŞILAYAN ÇERKES ETHEM VE ONA BAĞLI ÇERKESLERDİ.VE TÜRK ORDUSUNA TEK BİR MERMİ BİLE ATMADI ÇERKESLER.KULAKTAN DOLMA BİLGİLERLE ABUK SABUK KONUŞMA..BENİM DEDEM VE 4 BÜYÜK AMCAM YUNANLILARLŞA SAVAŞIRKEN ÖLDÜ BU ÜLKE ENAZ SENİNKADAR BİZİMDE VATANIMIZ.İŞKEMBEDEB SALLAMAKLA SAHİP OLUNMUYOR..

Yorumu oyla      18      10  
KOÇAK ! TAN 26 Mayıs 2009 Salı 18:23

DAVOS FATİHİ,RASMUSSEN!İ DİZE GETİREN BAŞBAKANIMIZ ŞİMDİDE ÜLKESİNİ ŞİKAYET EDİYOR.DÜŞMANLARIMIZI SEVİNDİRİYOR,,,ÜLKEMİZ İNSANLARINI ÜZÜYOR..BAŞKA ÜLKELERDE BENZERİNE RASTLANMACAK BİR BAŞBAKAN ÖRNEĞİ..MAYIN PEŞKEŞİ İLE ÜLKEMİZE HAKARETİN NE İLGİSİ VAR..BAŞBAKAN TELDEKİ KUŞU GÖSTERİYOR..İNSANLARIMIZDA SEYİR EDİYOR..KİMLE OY VERDİĞİNİ HALA ANLAYAMADINMI ASİL VE NECİP HALKIM..

Yorumu oyla      18      10  
ASENA 26 Mayıs 2009 Salı 17:54

DAVOSTAKİ ORTA OYUNU VE ŞİMDİ BU SÖZLER KİMİN BAŞBAKANI? BAŞBAKAN OLARAK DEVLETİ İLE BÖYLESİNE ANTİPATİK GÖREV YAPAN DÜNYADA BÖYLE BİR SİYASETCİ VARMI ACABA? BEĞENMEDİĞİN DEVLETİN BAŞINDA NE İŞİN VAR?

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen-2 26 Mayıs 2009 Salı 17:39

Bunlar gerçekten Cumhuriyet Tarihimizin ve CHP ile DP yönetimlerinin yüz karası, adalete de insanlığa da aykırı ırkçı haksız utanç duyulması gereken uygulamalarıdır. Başbakan bunu kastediyorsa, haksız diyemeyiz. Ama Ermeni soykırım iddiaları ile ve Dersim harekâtının bir soy kırım olduğu ile Kürt sorunu tartışmalarının yoğun olduğu bu dönemde, ucu açık bu gibi söylemlerin ne yeri ne de zamanı. Bu bakımdan Özay arkadaşımın düşüncesine katılıyorum.. Durup dururken sağı solu kaşıyarak gündem yaratmanın anlamı var mı şimdi?. T.C.nin bir Başbakanı bu kadar da ön görüsüz olabilir mi? Haklı olarak muhalifler bu sözlerin altında bir başka amaç yatıyor diye eleştireceklerdir kendisini..

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen-1 26 Mayıs 2009 Salı 17:37

1942 yılında özellikle zengin Yahudi vatandaşlarımıza yönelik “Varlık Vergisi” diye bir haraç yolu icat edilerek, gerçekten varlıklı olan gayrimüslimler yanında, o dönemin yönetimine muhalif diye ispiyonlananların da donuna kadar elinden parasının alınıp yetmedi diye Aşkale’ye sürgüne gönderilerek taş ocaklarında çalıştırılmaları; 1955 yılı 6-7 Eylül olaylarını takiben, eşlerinin Yunan Pasaportu olduğu bahanesiyle İstanbul’da yaşayan on binlerce Rum vatandaşımızın ellerinden parasının malının mülkünün alınıp ailesiyle ülkeyi terke mecbur edilmeleri; Gökçeada da sırf Rum vatandaşlarımızı adadan terke mecbur etmek için açık cezaevi kurup mahkumların tahliye vaadiyle Rum vatandaşlarımızı tacize yönlendirerek binlercesinin adadan kaçmalarının sağlanması, ev ve tarlalarını satmalarının da kanunla yasaklanması..

Yorumu oyla      18      10  
CUBIDI 26 Mayıs 2009 Salı 17:25

ANLAYAN ANLADI ULUSAL KURTULUŞ SAVAŞINDA RUM VE ERMENİ AHALISININ İHANETİ BÜYÜKTÜR BU İHANET TÜRKİYE CUMHÜRİYETINI DOGURMUŞTUR ÇABASI CERKES ETEMİDE SİZE GÖDERDİK ODA TARIHİ MISYONUNU YAPMIŞ TARIHİ AYNEN GENE TÜRKLER YAZMIŞTIR EFENDİLER NE YAZIKKİ 1000 SENE İLERISINİ GÖRERÇEK SİYASETÇİ YETİŞTİRMEMİŞİZ BUNU BİLEREK İTİRAF EDİYORUM

Yorumu oyla      18      10  
sakin(PAKSÜT-AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 17:23

nedense bu yunanlılar kendilerine özeleştiri hiç yapmazlar.batı trakyada türklere yaptıkları zulüm hala devam ediyor.türkiyede 6-7 eylül olayları bir defa yaşanmış,hiç de iyi olmamış ama yunanistanda halen hergün devam ediyor.türklerin toprakları çeşitli bahanelerle istimlak ediliyor.tarım ve ticaret yapması engelleniyor çeşitli bahanelerle.kendi müftüsünü seçmesi engelleniyor.bizim buradaki hazret! de ekümeniklik peşinde!işte aramızdaki bugünkü fark bu yunanistanla! özeleştiriyi buna göre yapın

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 17:22

İsrail'e gelince ya paraya tapanlar korkar ondan,yada özgüveni olmayanlar,yada propagandaya esir düşenler.Bit kadar ülke,kendine güvenecek ve uyanık olacak,hata yapmayacaksın.Türkiye olmadan İsrail nah yaşar bu bölgede,zaten onun için bizimle olup bitiyorlar.Büyük güçler muhafız tayin etmişler Türkiyeyi bugüne kadar İsraile.Ama İsrail olmasa da bizim için farketmez,belki iyi bile olur.Basındaki ve ekonomi,siyaset ve bürokrasi deki işbirlikçileri olmasa adı okunmaz.AKP daha dün kuruldu,ya önce..?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 17:21

Vallahi arkadaşlar lafı hiç uzatmaya gerek yok evet tamam!!gelecekte aynı hatayı yapmayalım ama kafamızda ermeni meselesi,kıbrıs ve fener patrikhanesi gibi konular demoklasin kılıcı gibi sallanıp dururken geçmişe dönük günah çıkartmanın hiç ama hiç sırası değil.bu dünya üzerindeki en adil millet oskarı verilmiyor heralde,verilsede buna talip olmak zorunda değiliz.cezayirde sarkozye soykırım için özür dileyin deyinceler geçmişi bırakalım ileri bakalım demişti evet bizde ileri bakalım artık.

Yorumu oyla      18      10  
DOĞRUYA DOĞRU 26 Mayıs 2009 Salı 17:19

TOTEM Kardeşim sakın kendini üzme / Yeni yaşına hüzünlü girme / Doğum günün kutlu olsun! / Tartışmak bir yana, amigoları görme bile..

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 17:15

Recep kardeşim,Kıbrıs'ta durumun tartışması uzun sürer ama hakkımızdaki olumsuz düşüncelerde 1940-1964 arası yaşanan olayların da etkisi vardır.Yanlış tepkiler haklıyken haksız duruma düşürür adamı.Köylerinden batıya göç eden kürtlere gelince,bu da özeleştiri konusu.O köyleri devletiz diyenler yaktı,zorla boşalttı.Göç eden köylülerin topraklarını ekip biçip rant elde eden bölgede görevli asker,sivil bürokratları 1.ağızdan duydum.

Yorumu oyla      18      10  
Mantıksızlığa Karşı 26 Mayıs 2009 Salı 17:12

Tarihle yüzleşelim / Kendimizi eleştirelim / Küçülmez büyürüz / Hatalarımızı deşelim

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 17:10

RECEP KARDEŞİM;Bence ölümüne aşk ile ölesiye kinin hiçbir farkı yoktur.bence ikiside çok yanlış ve tehlikeli.ikiside insana yanlış işler yaptırır,ikiside insanın sağlıklı muhakemelerde bulunmasına engel teşkil eder.benim söylemek istediğim ne birilerine kin duyalım nede birilerine ölümüne destek verelim.sonuçta siyaset kirli bir oyun ve ya çok sevdiğimiz,yada nefret ettiklerimizde sonuçta siyasetçiler.bizler eniyisi kimseden yana olmayalım ve kimseye bu zıt duyguyu beslemeyelim.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 17:07

TOTEM kardeş kötü örnek alınmaz,bize düşen tarihimize ve milletimizin asaletine yakışır şekilde zulmetmemektir.Biz kendi vatandaşımıza değer verelim,başka ülkelerdeki soydaşlarımıza sahip çıkıp,haklarını savunmaya yüzün olur.Yoksa el oğlu sen önce kendine bak der.Elbet dışardaki soydaşlarımızın ve başka mazlumların hakkını bugünkünden çok daha etkili savunmalıyız.Bu konuda da kendimizi eleştirmeliyiz,neden savunamadık diye.Bunun için iç barış ve güçlü devlet,siviltoplum gerekli.Oraya doğru gidiş

Yorumu oyla      18      10  
Recep 26 Mayıs 2009 Salı 17:00

TOTEM Kardesim,olaylara bakis acimiz ne kadar farkli olsada hicbir zaman özellikle senin yorumlarini kücümsemedim.Ilk genel secimlerde AKP´ye oy vermis birisi olarak sana sunu söylüyorum,görülen köy kilavuz istemez,zaman zaten yavas yavas kimin hakli kimin haksiz oldugunu ortaya cikarmaya basladi.Haklisin yanlis politikalardan dolayi bahsettiklerinden kin duymuyorum,nefret ediyorum.Bu fikirlerim sadece senin sade vatandas olduguna inandigim icin gecerli.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 16:56

Recep efendi,ben konuşmanın hiçbir yerinde ne Osmanlı okudum,nede ermeni.Başbakanın özeleştirisi özellikle 1940-1964 yılları arasında varlık vergisi,6-7 Eylül olayları ve son olarak 1963'de bir gece bu vatandaşların teker teker kapılarının çalınarak ülkeyi derhal tekep denip 70.000 kişinin kovulması olaylarıdır.Ucuna baktığında genel olarak İttihatçı faşistler çıkar,bak zaten ençok onlar bağırıyor.Sanki daha dün Dink katledilmedi,rahipler öldürülüp,kesilmedi bu ülkede.Eleştirilen bunlar...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 16:44

RECEP KARDEŞİM,Bir arpa boyu yol almamışsın hala kin öfke ve önyargı ile yazıyorsun.senin herhangi bir haber başlığına ihtiyacın yok burada oluş sebebin yorumlamak değil,akp ye olan kinini kusup her fırsatta akp ye çakmak...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 16:41

ÖZAY KARDEŞİM,eğer iyi okursan söylenenler yanlış demedim,yersiz ve zamansız dedim.bu örneklerimi beğenmediysen sana başka örneklerde vereyim.almanların türklere,fransızların siyahilerebulgarların türklere israilin ülke içindeki müsluman azınlığa,birçok avrupa ülkesinin müslümanlara ve islama yaptığı faşizan tavırlar sence özrü yada özeleştiriyi haketmiyormu? hem şimdi konu neden böyle bir günah çıkartmaya geldi hemde birçok ülke ve sınıfın bizi yargılayıp asmak istediği bir dönemde.

Yorumu oyla      18      10  
Recep 26 Mayıs 2009 Salı 16:39

Özay Atay kardesim sana biraz olaya genis kapsamli bak derim.Kibrisi kimse tanimiyor,bize isgalci gözüyle bakiliyor zaten.Bunu Bosbakanin sözleriyle birlestir,terör yüzünden evlerinden ayrilmak zorunda kalan kürt bölgesinde ysayan vatandaslarimizi ekle bulmaca cözüldü.Anlayabildiysen birde buna Israil büyükelcisinin sözlerini ekle"bu topraklar bizim icin cok önemli".Gerisini sen ekle...

Yorumu oyla      18      10  
Recep 26 Mayıs 2009 Salı 16:31

RTe ve yandaslarinin bu girisimleri aslinda sözde emeni soykiriminin dolayli olarak taninmasidir.Allah belanizi versin diyesim geliyor.

Yorumu oyla      18      10  
Özay Atay(PAKSÜT,AKMAN İSTİFA) 26 Mayıs 2009 Salı 15:49

Bu defa olmamış TOTEM.Verdiğin tüm örneklerde zulmü yapan başka ülkenin vatandaşına yapmış,kendi vatandaşına değil.Kabul etmek lazım Almanya musevilere,Amerika yerlilere (bak onlar kendi vatandaşları)yaptığının eleştirisini yaptı,kendini yargıladı.Burada bizim kendi vatandaşlarımıza yapılan zulümler var,eleştirip ders aldığımız,yanlış oldu dediğimiz oranda demokrasiye yaklaşacağız.Yoksa ittihatçı faşizmin yıkadığı beyinler olarak yerimizde sayarız arkadaşım..

Yorumu oyla      18      10  
DoguKaaN 26 Mayıs 2009 Salı 14:32

bu söylemle artik basbakanda orhan pamuk gibi bir nobel ödülü alirsa sasirmam......

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 26 Mayıs 2009 Salı 14:02

Eğer dünyanın bütün ülkeleri bir araya toplanıp günah çıkartma oyunu oynuyor olsalar sayın başbakanın bu sözlerine katılırdım bence pekte yanlış değil ammaa mevzu o değil.şimdi bu sözleri söylemek nereden icap etti?eğer birgün amerika kızılderilileri,japonları,vietnamlıları,ıraklıları katlettiğini,fransızlar cezayirlileri,israilliler filistinlileri,ingilizler tüm sömürgelerine faşist bir tavır sergilediklerini söylerlerse ozaman başbakanın bu sözlerini ayakta alkışlarım ama şimdi haydaaa diyorum

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan akbudak 26 Mayıs 2009 Salı 13:23

Ah basbakanim ah.Bazan kendini Cuma hutbesinde saniyorsun.Tabiki cirkin,insanlik disi seyler yasanmistir.Ammaaa birtek bizdemi?Size arsivlere gidin demiyorum.cünkü tüylkeriniz diken diken olur sadece bir aksam otur Elveda Rumeliyi izle.Demeki o bir film.Sirpin sirtlan,Yunanin Yilan Bulgarin ciyan oldugu günleri hicmi görmeyelim.Hele deden hicmi anlatmadi Pontusun katillerini? Hutbeyi baskalarina birak.Bu gidisle Türk oldugumuza pisman edeceksin- .

Yorumu oyla      18      10  
vatandaş 26 Mayıs 2009 Salı 13:01

başbakan Türke yapılan zülümlerden degil, türkün kendini korumak için yaptıklarını, sanki yunan veya başka bir milletten gibi açıklıyor, rumlarla çok teşviki mesaisi var ,geçmişi ile sorgulanmalı belki akrabalıkları vardır........

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 26 Mayıs 2009 Salı 11:58

Yazılanlara bakılırsa, yunanlılar zil takıp oynuyorlar. İktidar sürdürmek için dış destek arayacağına işsizliğe çare arasa, sınır topraklarımızı bağışlamasa, din sömürüsünü bıraksa, vatandaşı tarikatlara ve aşiretlere vermese vs vs iktidarını sürdürmesi daha kolay olmazmı?

Yorumu oyla      18      10  
yurtdaş 26 Mayıs 2009 Salı 07:47

...Bunun örneği 6-7 Eylül 1955'dir.RUMLARIN, ERMENİLERİN, YAHUDİLERİN malları yağmalanmış 200'ü aşkın kadına tecavüz edilmiş ve bunun sonucunda bu insanların çoğu vatanlarını terketmek zorunda bırakılmıştır.Ve daha sonra günah keçisi olarak, zamanın komünistleri toplanmış. Bunlar, AZİZ NESİN, KEMAL TAHİR...Bu ülkenin egemenleri, çok günah işledi, çoook.

Yorumu oyla      18      10