YORUMLAR
Toplam 37 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
yunus 3 Mayıs 2009 Pazar 21:17

ne degm vatan sagolsun.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 2 Mayıs 2009 Cumartesi 14:06

Bildiğini bilen,dediğim dedik gibi bir mana ya gerliyor gibi.eğer öyle değilse bildiğin kadar konuş be gülüm.senin gireceğin polemik seni ilgilendirir.benim fikirlerimde beni.ayrıca muhterem kim? ben kimi savunuyorum? ben genelkurmay başkanını aşşağılıyormuyum.okuma mı? yoksa anlama özürlümüsün kardeşim.ben eleştirilende eleştirenlerde hakarete maruz kalmamalı diyorum sence bunun neresi yanlış? cevap vereceğim diye saçmalamanın alemi yok.uslub korunmalı diyorum bunamı muhalifsin sevgili azam.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 2 Mayıs 2009 Cumartesi 04:06

ordu doğuda halkı kürtleri dolaşıp gönül alırken ellerinden tutarken içişlerinin operasyon üstüne operasyon,soruşturma üstüne soruşturma yapması enterasan.hemde aynı zaman diliminde.dolaşıp gönül alanlar demokrasi düşmanı ilan edilirken soruşturma ve operasyon sahipleride demoktasi kahramanları oluyorlar.valla enteresan bir süreç yaşıyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 1 Mayıs 2009 Cuma 22:26

Emrin olur TOTEM, o muhteremin aşağılayıp hakaret ettiği Gen.Kur.Bşk. değil de sevgili Başbakan'in olsa idi görürdüm seni.. Değerlerimizi aşağılayıp fütursuzca tokat atana ben yanağımı uzatacak değilim.. Fikir üretene fikir ile yanıt verilir.. Burası tabiiki kahvehane değil hiç bir zaman da olmadı.. Bu nedenle benzetmen de yakışıksız.. Ayrıca sana sitenin muhtar'lığını da haddini bilmeyenlerin avukatlığını da veren olmadı... Yerli yersiz sataşıp da beni polemiğe zorlama arkadaş..

Yorumu oyla      18      10  
dorukan 1 Mayıs 2009 Cuma 20:40

kimsenin yorumuna karışmıyorum.ben bu kadarını anlatayım,aslı türk olmayıpmsela arap diyelim TSK hakkında yorum yapıyor diyelim.bu ne demek oluyor şimdi?hataydan yazan zat başına güneş fazla geçmiş olmalı.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 1 Mayıs 2009 Cuma 14:45

Toplum bir bir Alman, bir Fransız kadar laiklik anlamını biliyor ise sn.Metinyurt size katılıyorum.Henüz anlamını bilmeyen (sizi kasdetmiyorum) bir toplumda, yani hayatında "MANGO" yememiş bir millete, "bakın en çok, elma satılıyor, bu millet elma'yı daha çok seviyor" demeye benziyor.

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Ali METİNYURT 1 Mayıs 2009 Cuma 14:31

Milli irade laikliğe hiç-bir zaman karşı çıkmadı. MENDERES-ÖZAL-ERDOĞAN çizgisini sürekli iktidara getirdi ama ülkeyi CHP'ye hiç-bir zaman teslim etmedi. CHP neyi temsil ediyor? Katı laikliği.. Peki, Milli İrade'nin mesajı ne? MENDERES-ÖZAL-ERDOĞAN çizgisi neyi temsil ediyor? Demokratik laikliği, Rahmetli Ecevit'in deyimiyle 'inançlara saygılı laikliği'.. Anlaşıldı mı?

Yorumu oyla      19      10  
hulya 1 Mayıs 2009 Cuma 14:20

Laiklik karşıtı eylemlerin odağı olmak ile, hükümeti devirme eylemlerinin odağı olmanın suç olarak ağırlığı eşittir.Vatandaş da iki odağın maçını seyrediyor.

Yorumu oyla      18      10  
alinin biri 1 Mayıs 2009 Cuma 14:10

" akp laiklik karsiti hareketlerin odagi haline gelmistir " bu sozu kim soyledi, Sn. Hasim Kilic, anayasa mahkemesi baskani. Akp nin kapatilmasina karsi oy kullanan baskan. bu cumlede ne var: a)laiklik karsiti hareketler var b) onlarin odagi var. Daha da anlatayim mi?

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Ali METİNYURT 1 Mayıs 2009 Cuma 13:27

alinin biri diyor ki; malesef biz siviller bu laiklik karsiti dalgayi ciktiklari yere geriletemedigimiz icin.." Laiklik karşıtı dalga mı? Ben böyle bir dalga duymadım ama Ergenekon'da 12'nci dalgayı gördüğümüz kesin! Ali'nin biri karıştırmış galiba..

Yorumu oyla      18      10  
alinin biri 1 Mayıs 2009 Cuma 12:19

malesef biz siviller bu laiklik karsiti dalgayi ciktiklari yere geriletemedigimiz icin degerli komutanda, onlarin basindaki uzantilarina ders vermek zorunda kaliyor.

Yorumu oyla      18      10  
kaan 30 Nisan 2009 Perşembe 20:04

sayın genel kurmay başkanı,bir genelkurmay başkanı ve bir devlet memuru değilde, sanki bir üniformalı başbakan, bir cumhurbaşkanı ,bir meclis başkanı ,tüm yargının başkanı yada, hem başbakan, hem meclis başkanı,hem yargının başı ve hemde cumhurbaşkanı olarak sanki ülkenin tek yetkilisi gibi konuştu.....sen çok yaşa paşam...demokrasi de ne imiş, kuvvetler ayrılığı da ne imiş ........avrupa ve amerikanın kalkınmışım uygarım ve zenginim diyen ülkeleri bizden ders alsınlar....

Yorumu oyla      18      10  
PARAZİTSAVAR 30 Nisan 2009 Perşembe 19:07

başbuğun konuşması neden sizi rahatsız ediyor anlamadım.konuyu saptıran paralı yorumcular da var zaten.başbuğ nerde rahşan affı lafı etti.kafadan anlama özürlüler var galiba.sınıra yakın olanlar,ordanda kaçamayacaksınız...

Yorumu oyla      18      10  
ccc 30 Nisan 2009 Perşembe 17:14

ilker başbuğ medyaya ders verdiği için suçlu sayılamaz herkes bu ülkenin menfaatleri doğrultusunda çalışmak zorunda türkiye cumhuriyeti vatandaşı ise: askerlik konusunda açıklamayı yaptı bedelli askerlik gündemde değil.her gün bir ana kuzusu toprağa verilirken bırakın gündeme gelmeyi bu konun açılması bile ahlaklı değil.. türk anaları teröre lanet okurken biz sadece sşehit ölmez vatan bölünmez diyemeyiz ülkemiz için gerekirse şahadet şerbeti her türk genci içeçektir.bu vatan türk askeri ile var.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 30 Nisan 2009 Perşembe 13:23

NEKADAR UTANÇ VERİCİ BİR MEDYAMIZ VAR...14 kanal canlı! kazanan başbuğ!gazetecileri put gibi karşısında dikilten başbuğ!terör neden bitmiyor sorusuna cevabı sadece siyasi olan başbuğ!bedellileri askerden kaçmak ve çifte standart deyip,manşetlerde isim isim paşaların yakınlarının askerlik şaibelerini görmeyen başbuğ,Atatürkün ordu siyasete karışamaz ve beyan dahi veremez sözünü hepçiğneyen başbuğ!! terörün bitmemesi GÜN GELİR MUHATABI OLANLARDANDA HESAP SORULUR BAŞBUĞ!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 30 Nisan 2009 Perşembe 13:08

BAŞBUĞDA BU DEVLETİN BİR MEMURU,TABİKİ ELEŞTİRİLEBİLİR ANCAK NE ELEŞTİRİLER HAKARET BOYUTUNDA OLMALI,NEDEN ELEŞTİRENLERE HAKARET EDİLMELİ.BİRBİRİNİZE ÇAKMAYA ÇALIŞMAK YERİNE FİKİRLERİNİZİ YAZSANIZ DAHA İYİ OLMAZMI?EĞER KARŞI OLDUĞUNU BİR FİKRE CEVAP VERMEK İSTERSENİZDE BUNU KARŞI BİR FİKİRLE YAPIN HAKARET EDEREK DEĞİL.BURASI MAHALLE KAHVESİ DEĞİL.

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 28 Nisan 2009 Salı 21:56

ARSLAN; Bir hayvanı soyadı olarak kullanıyor olman mı ülkemizin onuru ve gururu TSK nın başındaki bir orgenerale bu şekilde saldırıda bulunmanın nedeni?.. O niye senin gibilerle aşık atacak kadar seviyesiz olsun ki?.. Sen o tavsiyelerini al da..... Anladın sen onu!...

Yorumu oyla      18      10  
taraf03 27 Nisan 2009 Pazartesi 14:38

ASKERİMİZİ SEVMEYEN ÖLSÜN SEVİLMEZMİ BU YÜCE TÜRK ASKERİ İÇİN ÖLÜNÜR BİLE ALLAH UTADIRMASIN GÜÇLÜ KILSIN

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 26 Nisan 2009 Pazar 23:37

ATIF buraya yazmayıda sakın unutma emi kardeş??BENİM ASKERİM YALNIZ KALMASIN..aaa bende kime ne diyorum yaa...senin güruh askeri sevmez değilmi??

Yorumu oyla      18      10  
dorukan 25 Nisan 2009 Cumartesi 01:26

vayy deli KADİR vayyyyyyykihemde nasıl vay.bu adam dediğin yunan askeri olsa bu adam demezdinbeyefendiderdin.sen çok şey ima ediyorsunyamansın vesselam.eğer bu devletin şerefivarsa senin gibilere haddini bildirecek.bak gör bu hesap görülecek.ahirete kalmayacak...

Yorumu oyla      18      10  
saadetertürk 22 Nisan 2009 Çarşamba 19:09

yorum ekleyeyim ama ne yazayım milletce uyuyoruz rüyamızda kurtlar vadisini seyrediyoruz işimiz allaha kaldı ben 57 yaşındayım allah masumları iftiralardan korusun gençler bu film birgün bitecek inşallah uyandıgınızda gidecek işiniz yiyecek ekmeginiz olur.

Yorumu oyla      18      10  
çakır... 22 Nisan 2009 Çarşamba 00:06

Kadir söylesene BAŞBUĞ Paşa kimlerle aşık atıyor? Çok merakta bıraktın bizleri.Bu klavye arkası delikanlılıklar, delikanlılıktan sayılmıyor. Silahlı Kuvvetlerimizin gücünü sende idrak edememiş olanlardansın anlaşılan. Ben sana en münasibinden bir kaç şey yazardım lakin, Editör arkadaşları zor durum da bırakmama adına yazmıyorum. Akıllı ol, efendi ol..Sabriye'nin tesbiti yerinde olmuş, şu an da sıradan da olsa bir tehdit söz konusu...

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 21 Nisan 2009 Salı 13:01

KADİR ASLAN..birkere bu ADAM DEDİĞİNİN bir adı var..İLKER BAŞBUĞ....sanıyorum senle bir pkklı haberindede PPLEMİKLER yaşamıştım.hatta birde fatma aslanla,hemde aynı habere..sana birşey sormak istiyorum,KİMSİN,NESİN,NEYİ SAVUNUYORSUN.BURDA BİR AÇIK OLSANA..burda BİRAZ DAHA KONUŞURSA ONA BİLMESİ GEREKENLER MÜNASİP BİR DİLLE ÖĞRETİLİR,derken açıkça TEHDİT olduğunun farkındamısın??şunu iyi bil.tsk içinde yalnışlar olabilir,ama kimse hiç kimse ASKERİNİ YALNIZ KOYMAZ...BİLESİN...

Yorumu oyla      18      10  
KADİR ARSLAN 20 Nisan 2009 Pazartesi 22:30

Elin adamı ülkesi için elbirliği ile hareket ederken bizim eli silahlı devlet memurlarıda elindekini vatandaşa doğrultarak meydan okuyor.Şaşarım ben bu adamın aklına.Bir kere bu adam kimlerle aşık attığını bilmiyor.Biraz daha konuşursa ona bilmesi gerekenler münasip bir dille öğretilir.tavsiyem diline hakim olup birlikte hareket etmeyi seçmesidir.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 20 Nisan 2009 Pazartesi 09:35

İMAJININ düzeleceğine,doğrularının dahada çoğalacağına inandığım ve inanmaya devam edeceğim,TEK GÜVEN DUYDUĞUM KURUM TSK..

Yorumu oyla      18      10  
bestekar 19 Nisan 2009 Pazar 13:49

hiç kimse merak etmesin.bu toplum askerliğin süresine,şartına şurtuna bakmadan,söz konusu vatan olunca,davullarla zurnalarla gönderirler çocuklarını.bu ülke uğruna,en büyük bedel olan canlarını, seve seve ortaya koyanların fedakarlığına,üçbeş kuruş vererek ortak olmaya çalışanlar,vatan borcunun öyle parayla pulla ödenemeyeceğinide anlasınlar artık...buralarda bedel lafları görünce yazmak istedim sadece....

Yorumu oyla      18      10  
PARAZİTSAVAR 19 Nisan 2009 Pazar 12:55

savaş;çok büyük derdin varmış.eh sende haklısın bence senin askerlikle sorunun var,aslında senden askere fayda gelmez seni askere almamaları gerek.haklısın inan zorla güzellik olurmu.parası olmayan senin yerine yapar...!

Yorumu oyla      18      10  
savaş 19 Nisan 2009 Pazar 11:08

sayın genel kurmay başkanı adaletli davranmıyor hep dediğim dedik deyip, lafları evirip çevirip kapatıyorsunuz. eyerki bedelli askerlik olmayacaksada,en azından askerliği düşürün siz insanların yıpranmasını çok istiyorsunuz herhalde bilmiyorum ama herşey onu gösteriyor.yani insanları köle etmekten başka hiç birşey yapmıyorsunuz.böyle giderse firarlar çogalacak,aç insanlar çoğalacak,işsizlik çoğalacak. bununla beraber insanlar birbirine girecek.ve bu gidişle siz altından kalkamayacaksınız.

Yorumu oyla      18      10  
derya 18 Nisan 2009 Cumartesi 11:30

Maaşı ve işsiz ordusuna işi akp lideri başbakandan isteyin.Türk ordusu gücünü milletinden, askere para pul için gitmeyen evladından almaktadır.Para için, dünyalık için çalışanları görüyor bu millet, gemiyi, yalıyı, araziyi,krediyi bedavadan alanları da, bu gücü hazmedemeyip ülkeyi bölmek için yalananları da.

Yorumu oyla      18      10  
DENİZ 18 Nisan 2009 Cumartesi 11:14

EĞER GENEL KURMAY BAŞKANI BİR TABUĞU YIKACAKSA ÖNCE ASTSUBAYLARIN VE UZMAN ERBAŞLARIN ÖZLÜK HAKLARINI ADAM GİBİ DÜZELTMEYİ DÜŞÜNSÜN. GÖZ BOYAMASIN, İNSANLAR MADDİ SIKINTI İÇERİSİNDEYKEN KOKTEYL FİLAN UMURSAMAZ. SANMASIN Kİ SİLAHLI KUVVETLERİ SUBAYLARIN OLUŞTURDUĞU BİR KUVVET. YAP SİSTEMİNİ BİR AMERİKAN ORDUSU GİBİ DE BİR BAK KAÇ SUBAYIN YÜKSELEBİLECEK, SAVAŞ ALANLARINDA...

Yorumu oyla      18      10  
kale 18 Nisan 2009 Cumartesi 09:34

askerin gücü 1000 yıllık şanlı geçmişi ve halkındandır. Afilli üniformalar, top tüfek veya zor zamanda kuyruğunu kıstırıp kaçanlardan değil. postal yalayanlar savaş zamanlarında deliklerine girer ve sesleri çıkmaz. Onlar sadece meyveyi yemek ister..

Yorumu oyla      18      10  
Kurum 18 Nisan 2009 Cumartesi 09:27

Dersiniz ki bu kurum tirajı şu kadar olan ulusal gazetelerin yazarlarını akredite eder, veya cezai işlem görenler akredite edilmez vs. şunu isterim bunu istemem derseniz bu söylediklerinizin hiç bir anlamı olmaz.

Yorumu oyla      18      10  
al_per 17 Nisan 2009 Cuma 17:10

yorumları kendinize hoş geleni yayımlıyoruz herhalde çok güzel

Yorumu oyla      18      10  
NECMİ GÜLER DABAĞ 17 Nisan 2009 Cuma 13:58

TÜRK ASKERİ MİLLETİN ASKERİDİR.TÜRK ASKERİ EMNİYET SİBOBUDUR.MİLLETİYLE BİR BÜTÜNDÜR.POSTAL YALAYAN MİLLET DEĞİL,MİLLET DÜŞMANLARIDIR.ORDUMUZA TOZ KONDURTMAYIZ.BU BÖYLE BİLİNE..

Yorumu oyla      18      10  
hilal.. 17 Nisan 2009 Cuma 05:48

SAYIN GENEL KURMAY BAŞKANINA BİR SORUM OLACAK.RAHŞAN AFFININ GETİRİSİ VE GÖTÜRÜSÜ HESAPLANDIMIDA,BU AÇIKLAMAYI YAPTINIZ. İNŞALLAH BEN HAKSIZ ÇIKARIM.

Yorumu oyla      18      10  
GECE 17 Nisan 2009 Cuma 00:18

GÜNDÜZ BEY İN KAFASI KARANLIK. GEN.KUR.BŞK. ORDUNUN SORUNLARINI NEDEN GAZETECİLERE ANLATSINKİ.? HANGİİ DEMOKRATLIKTAN BAHSEDİYORSUNUZ. ASKER DÜŞMANLARI DEMOKRATMI SAYILIYOR.?? FARKINDAMISINIZ BİLMİYORUM AMA DEMOKRAT GEÇİNEN HAİNLERLE SOFULAR BU ARA İYİ ANLAŞIYORSUNUZ.. SAADETLER DİLİYORUZ YALAKALIĞINIZI SOFULARA YAPIN.. ASKERİN SİZE İHTİYACI YOK. ATATÜRK ÜN ARKASINADA SAKLANMAYIN. ODA ASKERDİ..??

Yorumu oyla      18      10  
gündüz 16 Nisan 2009 Perşembe 17:33

Org.ilker Başbuğ dünkü knuşmasında,ordunun sorunlarıyla ilgili olarak tek laf ettimi. Sanki siyasi bir parti başkanıydı. Hoş konuştu, fakat "boş" konuştu. Sağduyulu, demokrat yazarların görüşlerini okuyun,lütfen. Postal yalayıcılığın gereği yok veya sizlere rantı var..

Yorumu oyla      18      10