YORUMLAR
Toplam 105 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
hasana 29 Nisan 2009 Çarşamba 00:16

hasan vakit bir aynadır sanırım ona bakarak kendi değerini anlamış oldun bu vesile ile bu site senin seviyeni ve değerini öğrenmiş oldu kullandığın dil bile senin ne karakter ve ahlak yapısına sahip kişiliğinin ne olduğunu açıkçası gösteriyor çaresiz ve zavallı insanlar saldırıp hakaret ederek rahatlarlar bu vesile ile kendi içlerindeki lağımı dışarıya kusarak içlerindeki pisliğin farkına varmazlar seyredende nasıl bir mideye sahip olduğunu anlamış oluyor

Yorumu oyla      18      10  
Hınc-al 28 Nisan 2009 Salı 19:55

Türkan Saylan'ın hedefi, genç kızları ve öğrencileri ateistleştirmektir. Onun için, İstanbul sermayesini kullanıp, burs veriyor ve kız evleri kuruyor. Bu eğitim-öğretim, burs ayakları altında hedef; küçük beyinleri ateistleştirmektir.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 28 Nisan 2009 Salı 17:37

Yine yargısız infaz... Yargılanıp ceza almamış bir kişiye hemen "suçlu" yaftası yapıştırma alışkanlığı sürüyor Akp yandaşlarında... Gerçek suçlu yargılanıp ceza almış ve cezası kesinleşmiş kişilere denir... Halkı alenen isyana (yani sivil darbe yapmaya) tahrik ve teşvik suçundan yargılanıp ceza almış, cezası kesinleşip hüküm giymiş, buna karşın "yasakullilerle" devletin başına geçebilmiş Sn. Başbakanımız gibi...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Nisan 2009 Salı 17:17

VAKİTİN TAVRI YANLIŞ...hastalıklar herkese gelebilir,,bunun yaşantıyla alakası yoktur...AMAAA VAKİTİN BU HABERİ YANLIŞ SADECE...bu kadının işlediği birsürü suç yanlış değil!

Yorumu oyla      18      10  
hasan 28 Nisan 2009 Salı 17:00

vakit gazete değil paçavradır ...

Yorumu oyla      18      10  
MİSAFİRE 28 Nisan 2009 Salı 01:11

KENDİNİ ANLATIYORSUN YOKSA SİZİN ZİHNİYETİNİZİN İSRAİLDEN EMİR ALMAKTAN KARAKTERİNİ ARTIK İÇSELLEŞMENİZDENMİ ACABA BAKSANA KENDİ KARAKTERİSTİK DAVRANIŞIN İLE BAŞKASINI SUÇLUYORSUN DEMOGOJİ YAPAN SALDIRAN SAPTIRAN HALKI APTAL YERİNE KOYUP KENDİ TÜRETTİĞİNİZ TÜRBAN ANADOLU ÖRTÜSÜ GİBİ SİZİN AKLINIZ KADAR MANTIKLI OLAN BİR DİL GELİŞTİRİP YILLARCA TOPLUMA ZORLA EMPOZE ETTİRİP KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞAN ZİHNİYET ŞİMDİ BAŞKASINI SUÇLUYOR YAHUDİ CAMİ ÖNÜNDE MÜSLÜMANI DÖVER İMDAT MÜSLÜMAN DÖVÜYOR DER

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir-1 27 Nisan 2009 Pazartesi 16:02

Cengiz, senin de Vakit gibi demagoji yapmakta üstüne yok... Vakit'in ölüm döşeğindeki bir kadına vicdansızca bile bile kasten yalan ve iftira dolu benzetme yaptığı çok açık... Saylan halkın “başörtüsü” ile değil, (her ne kadar ben bu noktada kendisine katılmasam da) bir kısım kadınlarımızın kızlarımızın tamamen siyasi ve dini simge olarak kullandığına ve bir çeşit üniforma olduğuna inandığı “türbanla” uğraştı... Ömrünün son döneminde başına sardığı da, Vakit'in ve dolayısı ile senin gibi düşünenlerin milleti aptal sanıp da aymazlıkla ileri sürdüğünüz anlamda başörtüsü veya türban değil... (Üstü olmayan bir şapka gibi) Kulaklar ve başın üstü açık bandana tipi eşarp... Buna başörtüsü diyorsan, hadi (eğer kapalı iseler) tanıdığın tüm “dindar” kadınlara söyle başlarını bu şekilde örtsünler de görelim...

Yorumu oyla      18      10  
sakin 27 Nisan 2009 Pazartesi 00:35

Şimdi bu,bir zamanların eli silahlı ülkücü örgütün karşısında eli silahlı kaç sol fıraksiyon vardı acaba sayısını bilen var mı?Marxist,leninist,Maoist,Enver Hocaist!,Cheist! daha bilmem neist! Bunların silahlarından çiçek tohumu mu saçılıyordu?yoksa devrim kanla mı yazılıyordu?Devlet duruma hakim olunca kimler kan kusmaya devam ettiler?

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 26 Nisan 2009 Pazar 23:35

bir daha seni kırmakmı pardus???TÖVBE:)

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir-2 26 Nisan 2009 Pazar 20:20

Kendisini ve ideolojisini hiçbir şekilde benimsemediğim, bir dönemin eli silahlı ülkücü militanı, grubunu devlet yerine koyup karşı görüştekilerle silahlı mücadeleye girişmiş, dolayısı ile (darbeci bir emekli kurmay albayın başkanlığındaki bir siyasi partiye bağlı) bu günün Ergenekon çetesine benzer bir gençlik teşkilatının lider kadrolarında fiilen görev yapmış olmasına karşın; pek çok T.C. vatandaşı gibi ben de BBP genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’nun ölümünden üzüntü duyup kendisine rahmet okudum ve Tanrıdan günahlarını bağışlamasını diledim… İnsanlık ve gerçek Müslümanlık böyle davranmayı gerektirir.. Bu nedenle, ölüm döşeğindeki bir kadınla vicdansızca alay eden Vakit ile onun bu haberindeki benzetmeye katılanların tamamı, bile bile bağışlanması zor bir günah işlemekteler… Yine de (Tanrı neyler bilemem ama) dilerim kendileri de, aileleri ve yakınları da Saylan’ın çektiği aynı hastalığa yakalanmazlar…

Yorumu oyla      18      10  
kareas 26 Nisan 2009 Pazar 12:40

milletin dinini çalan nasıl hırsız olmuyorsa.din vakitmi yani.dindar olmak için önce insan olmak lazım.yoksa dünyada en zararsız mahlükatlar bitkiler hayvanlar.vakit bence onları daha kolay kendi dininden yapar.onlarada yakışır.insanlarlada uğraşmalarına gerek kalmaz,günaha girmezler.dinimz insanlık dinidir.medeniyet dinidir.hala 500-660 lü yıllarda yaşamak isteyenlere itirazımız yokda biz 21.asıra hazırlanıyoruz.sizde bize itiraz etmeyin.biz önce insanız.kime inasıl inanacağımızıda biliyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
cengiz 26 Nisan 2009 Pazar 02:02

Sunu anlamadim,vakit in yazisinda yalanmi var iftirami var.Bu kadinin ömru islam ve basörtusu dusmanligi ile gectimi gecmedimi?.Siz hirsizi degil ev sahibini sucluyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 25 Nisan 2009 Cumartesi 17:37

Doğru.. Gerçek; sözde dindar geçinen Vakit ve Vakit'in alıntı yaptığı okuyucusunun ne din ile ne vicdanla ve ne de ahlâkla uzaktan yakından ilgisinin bulunmadığıdır... Birileri ne söyleseler, yapılanı ne şekilde mazur göstermeye çalışsalar da bu gerçeği değiştiremezler...

Yorumu oyla      18      10  
MURAT 25 Nisan 2009 Cumartesi 14:44

Gerçekler bazılarına acı gelebilir, bazılarının hoşuna da gitmeyebilir.Velakin bu durum gerçeği değiştirmez.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 24 Nisan 2009 Cuma 22:22

Birileri saçı olduğu için “başörtüsü ya da türban” takıyor, diğeri saçı olmadığı için başını “bandaj ya da tülbent” ile örtüyor… Birileri cinsi cazibelerini kısıtlamak ve güzelliğini gizlemek için başını kapatıyor, diğeri insanların kendisini güzel görmeleri için başını örtüyor.. Birileri Allahın emri olduğuna inanıp genelde dini özel bir simge biçiminde başını tamamen sarmalayıp kapatıyor, diğeri sadece kendi isteği ile başını gelişigüzel kısmen örtüyor… Birilerinde başını sarmalayıp kapatmasında aile ve çevre baskısı da var, diğerinde yok… Birileri başını ömür boyu kapalı tutuyor, diğeri saçları yeniden çıkana kadar geçici olarak başını örtüyor… Tüm bu farklılıkları görmezden gelen, utanması sıkılması olmayan bir zibidinin malum gazetedeki benzetmesine bakın… Ne ilginçtir ki din ve ahlak gereği olduğu iddiası ile birilerinin başını örtme savunucusu, ama çocuk tacizcisi ahlaksız bir yazar da, ölüm döşeğinde hasta bir insanla alay eden ve felsefesi Vakit Nakittir olan bu gazeteden çıkıyor…

Yorumu oyla      18      10  
seyf 24 Nisan 2009 Cuma 20:20

doğruya doğru.lafı eğip bükmeden söylemiş

Yorumu oyla      18      10  
asenahan 24 Nisan 2009 Cuma 15:15

ben inanıyorum ki.Türkan hanım. eğer tam tersi bir olayla karşılaşsa ve tedavi için başını açmak zorunda kalan birinle karşılaşsaydı. yorumu daha sevecen ve insancıl olurdu. Çünkü o bir *insan* herşeyden önce!! diğerleri nedir anlayamadım daha!!

Yorumu oyla      18      10  
pardus 23 Nisan 2009 Perşembe 22:27

hülya ve sabriye hanımlar, doğrudur o söz sn erbakan a ait. ama sizin yazdığınız gibi söylemedi. hatırlayın lütfen. cümle; vereceksin değil ! veriyorlar ! şeklinde bitiyordu ! bu sözü, görünüşe ve söylenene aldanmamak gerektiğine inandığım için hayatımda mutlak uyulması gereken kural olarak benimsedim. dip not; bu sefer kırmadan dökmeden saygılı olduğunuz için takdir ve tebrik ediyorum. :-))

Yorumu oyla      18      10  
kareas 22 Nisan 2009 Çarşamba 20:33

ÇİN SÖZÜ:1 YIL SONRASINI DÜŞÜNÜYORSAN TOHUM EK.-----10 YIL SONRASINI DÜŞÜNÜYORSAN AĞAÇ EK......100YIL SONRASINI DÜŞÜNÜYORSAN TOPLUMU OKUT 1000 YIL SONRASINI DÜŞÜNÜYORSAN SANATÇI YETİŞTİR...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 22 Nisan 2009 Çarşamba 16:16

Taraf olmak bizleri adeta militanlaştırmış.sadece karşı tarafa saldırıyor,sadece karşı tarafın yanlışlarını eleştiriyoruz.BENCE İKİ TARAFTA SUÇLU VE SAMİMİ DEĞİL!!İki taraf derken kastettiğim.gülen cemaati ve saylan cemaati!!saylan başörtülülere burs vermeyerek ayrımcılık yapıyor,gülencilerde başı açıklara ve kendi düşüncesine yakın olmayanlara burs vermeyerek ayrımcılık yapıyor. bu yüzden benim nezdimde iki tarafta fanatik ikitarafta maksatlı ve ikiside misyonlarının militanı,ikiside kaybeden.

Yorumu oyla      18      10  
Hüseyin Göktaş 22 Nisan 2009 Çarşamba 14:54

Sayın editörler: Vakit Kaybetti demişsiniz... ne alaka? Vakit doğruyu yazdığı için mi kaybetti? Vakit kıvırmadan, bükülmeden, eğilmeden yazdığı için mi kaybetti? Vakit Türkan Saylan hakkında yazdığı bu haber için yüzde yüz haklıdır. Saylan ömrü boyunca örtü düşmanlığı yapmadı mı? Hatta burs verirken bile, bu başörtülü, bu imam hatipli bunlara burs verilmez demedi mi? Vakit ne demiş: ömrü boyunca örtü düşmanlığı yaptı, ama ömrünün sonunda örtü takmaya mecbur kaldı...demiş. Kutluyorum Vakiti

Yorumu oyla      18      10  
sakin 22 Nisan 2009 Çarşamba 08:40

Sakin'e diye yazan,ben bu hükumeti sadece Ergenekon konusunda tam destekliyorum.Birkaç olumlu konu dışında desteğim yok...Diğer arkadaşa cevap yok.Çünkü keçisakallarından tanırım onu.Ayrıca da blöflerinden

Yorumu oyla      18      10  
rumuzsuz 22 Nisan 2009 Çarşamba 07:52

:))) sakin ne guzel de yazmis truva atlarini, haklisin arkadasim truva atinin hasi papaz ve cia ajanlarinin referanslariyla aldigi greencardiyla pennsylvania'nin ciftliklerinde ikamet ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
Sakin'e 22 Nisan 2009 Çarşamba 06:15

Misyoner diye suçluyorsunuz. Bu devletin bir kurumu yazmışsa eyvallah da bu hükümeti niye eleştirmiyorsun. Bu hükümet döneminde misyonerlik suç olmaktan çıkarıldı. Esas eleştiriyi önce bu işi serbest bırakana yap.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 22 Nisan 2009 Çarşamba 01:43

saylanın mite açtığı davalar var..offff sakin önceki yazımdada dedim.varsa cezası çeker saylan ne deyim yani??benim en çok kızdığım,insana insan olduğu için vede hasta olduğu için, bu yakıştırmanın yapılmaması gerekirdi diyorum hala.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 22 Nisan 2009 Çarşamba 01:40

bak sakin doğru diyorsunda,bu misyonerler tarafından ne kadar truva atı beslenirse beslensin,AKLIMIZLA HAREKET ETTİĞİMİZ sürece,onlarda emellerine ulaşamayacaklardır asla..ha o belgeleri tvlerde gördüm.ama hepside başbakanlık bilmem nesi diye başlayan belgelerdi.doğrusu inanasım gelmedi,gelmiyorda.ancak tsknın sunduğu hiçbir belgeye rastlamadım.mite gelince,nasıl oluyorda bu aynı mit mahkeme tarafından istenen evrakları devlet sırrı deyip mahkemeye yollamadı?burda mitin içinde çelişki var.birde

Yorumu oyla      18      10  
sakin 22 Nisan 2009 Çarşamba 01:04

Biz medeniyeti avrupalılardan öğrenmedik.Tarihi gerçekler aydınlandıkça onların bizden çok şey götürdüğünü ortaya koyuyor.Teknolojik olarak geri olmamız onların medeniyet dairesine girmekle kapanmaz.Aksine şaşkın ördek misali bir toplu çıkar ortaya.İşte misyoner faaliyetlerinin hedefi de tam olarak bu.Kafası karışık,çatışan,toplumuyla ters düşen,değerlerini küçümseyen bir nesil yetişmesini sağlamak.Eurovisionda kıçı kırık bir ödül alacağız diye dilimizi yok sayıyoruz da hiç itiraz var mı?

Yorumu oyla      18      10  
sakin 22 Nisan 2009 Çarşamba 00:28

Şimdi biz münafıkları mı tartışacağız yoksa misyonerleri mi?Oysa biz misyonerleri,dolayısı ile kültür emperyalizmini tartışıyoruz değil mi?Papazlar boynunda iki karış haçla müslüman bir toplumda iş çıkaramayacaklarını bilmiyorlar mı?Onun için bizim içimizde Truva atları besliyorlar.Papaza kızıp oruç bozulmaz.Münafıklar yanlış yapıyorsa buna hepbirlikte karşı duracağız.Ama önce doğru kimselerle birlik olmak gerekir.ortada devletin,MİT'in,TSK'nın raporları var.Neden bunları hiç dikkate almıyorsun?

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 22 Nisan 2009 Çarşamba 00:02

ilahi sakin yaa:) sen beni güldürdün allahta seni güldürsün..hayatta en nefret ettiğim birinin karşısında PASİF kalmaktır..HELEDE BU KARŞIMDAKİ BİR ERKEKSE:)ama asla pes etmeyeceğimi bil..daldan dala atladığımı nerden çıkardın??burdan sana cevaplarımda uç uca eklense 2.bir köye yol olurdu..oysa verdiğim cevaplar gayette normaldi..BİRAZCIK UCUNDA MUHALİFLİK OLSADA:)bende bu cevaplar konusunda sana gerekirse kırk değil, daha fazlasını vermeye razıyım.KADERİMSE ÇEKERİM:)saygılar..

Yorumu oyla      18      10  
sakin 21 Nisan 2009 Salı 19:15

Sabriyecim,daldan dala atlayarak tartıştığın hiç bir konuda sonuca ulaşamazsın.Şimdiye kadar sorduğum hiç bir soruya cevap veremediğin gibi farklı farklı konuları birbirine katıp bulamaç yaptın herşeyi.İnsani tarafından baktığımız zaman ben de insanım ve normal düşünen birinden farklı düşünemem herhalde.Ama insani düşünmek tek boyutlu düşüneceğimiz anlamına da gelmiyor tabi.Diğer boyut yani insanlarımıza farklı kimlik kazandırma gayreti benim önemle üstünde durduğum nokta.Bu noktadan kaçıyorsun.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 21 Nisan 2009 Salı 15:20

sağol ya hülyacığım,pardus arkadaşa vereceğim cevabı sen yazmışın.VAROL ARKADAŞIM:)dip not:pardus fikrine saygım var bil yeter..:)

Yorumu oyla      18      10  
hulya 21 Nisan 2009 Salı 13:59

Yurt toprakları içerisinde, denetime açık, kayıtlı bir şeyin suç işleme ihtimali olması, denetimcilerin ve açılış izni verenlerin suçudur.Kavram kargaşası yaratılarak insanlar zor durumlara düşürülüyor...!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 21 Nisan 2009 Salı 13:29

paradus, bu sözü Sn.Erbakan söylemişti " zehiri, çikolatanın içinde vereceksin" diyerek, o zamanlar neyi kasdettiğini hiç anlamamıştık değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
pardus 21 Nisan 2009 Salı 13:15

sabriye hanım duygusal olmuşsun. çikolatanın içindeki zehri görmen dileğiyle...!

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 3 21 Nisan 2009 Salı 12:45

ya ençok sinirlendiğim bu SİTENİN OBJEKTİF OLMADIĞINI ikide bir yazmaları..dinciyiz diye geçinip,vatanı satanlar,PEŞKEŞÇİLER,ÇUVALCILAR,PEYGAMBER EFENDİMİZ(SAV)HAKARETİ HOŞ GÖRENLER,İMZA KANPANYACILARI,KELLE,SAYIN DİYENLER, asıl İNANÇLARIMIZLA ALAY ETMİYORLARMI??sal annesi isevi diye hasta bir kadına yapılan bir olayı, KAZANAN KÖŞESİNE KOYDUĞU İÇİNMİ TURKTİME OBJEKTİF DEĞİL??BURDA TURKTİMEIN MUHALİF GÖRÜŞÜNDEN ZİYADE,İNSANİ YAKLAŞIMINDAN DOLAYI BİRKEZ DAHA KUTLUYORUM.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 21 Nisan 2009 Salı 12:36

saylanın inancı bilmem nesi kendinedir.ha erbakanda saylandan daha çok hastaydı,ne oldu??HERİF CİN GİBİ GEZİYOR.asıl memleketleri iranda fink bile atıyor.ona tüm imkanlar sunulurken saylana bu yapılamaz.kii onun belgeleri suçları olmasına rağmen..HA UNUTTUM PARDON ERBAKAN KENDİ GÜRUHLARINDANDI.birşey deyimmi sakin,MÜSLÜMANIM DYİP,İKİ YÜZLÜ MÜNAFIK OLACAĞINA ATAİST OLSUNLAR BUNDAN İYİDİR.kii saylan ataist bile değil..sevgili editör seni zorladığımı biliyorum..ama lütfen yayınla.hakkınıda helel et

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 21 Nisan 2009 Salı 12:30

sakin arkadaş,ülkem ve dünya bu görüş sahiplerinden bu zamana kadar çok çekti.yaradılışçı açı sahipleri, YANİ ALLAH MUHAMMED(SAV) diye diye,din üzerinden ülkemi HAK ,ADALET, ve VİCDAN kontrölünden çıkararak,resmen DİBE VURDURDU.sürekli abyi gözönüne alarak,BİR DAHAMI GELECEĞİZ DÜNYAYA MİSALİ,batının tüm ahlaksızlığını mübah görüp,para,makam,şöhret için çalar çırpar,çelmeler hale gelmedilermi??bunlar sence samimi müslimlermi??ha ŞÜKÜRLER OLSUN,kendimi biliyorum.BEN ZATEN İMANLIYIM.anlatmak

Yorumu oyla      18      10  
serkan 21 Nisan 2009 Salı 10:48

saylan hanım hakında kesın bırsey söylemek ıçın şaibeli bilglerın cokluğu bir engel olsa da Doğan gurubunun bu kadar methıyeler dizmesi bu konu hakkında ve saylan hanım hakkında olumsuz düşünceler doğurdu bende...

Yorumu oyla      18      10  
sakin 21 Nisan 2009 Salı 04:26

Valla ne bileyim sabriyecim,ben de sandım bu kız imana(!) geldi! Sana anlatmak için yazdıklarımı uç uca eklesem burdan köye yol olurdu.Halbuki senin bazı konulardaki objektif tutumun,seni ikna edebileceğim hissini uyandırmıştı bende.Sanırım köye kadar gitmem yetmeyecek,dönüş yolu için de birşeyler çiziktirmem gerekecek.Ama ben bu konuda kırk defa köye gidip gelmeye razıyım! kaderimse çekerim!

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 21 Nisan 2009 Salı 01:21

SAKİN sana cevap yazmıştım,PES ETTİĞİMİ SAKIN DÜŞÜNME:)ya yoğunluktan,yada arada kaynamaktan yayınlamamışlar..CANLARI SAĞOLSUN..

Yorumu oyla      18      10  
Mustafa Cansız 20 Nisan 2009 Pazartesi 23:21

Kazanan Başbuğ ama kaybeden Türktime olmuş. Sırf muhalefet gözükmek adına Saylan'ı savunmak yakışmamış. Bu ülkede Aydın Menderesin asılmasını hak olarak görenler elbette toplum önünde en ağır şekilde eleştirilecek ve bazı hatırlatmalar yapılacak. Dinimize söven, inanç değerlerimiz ile alay eden, özgürlüklerle kavgalı bir misyoneri savunmak Türktime yakışmamış. Ulvi bir davranış sergileyeceksiniz Saylanında zamanında ağzından dökülen sözlere yer verirsiniz. Asla objektif değilsiniz.

Yorumu oyla      18      10  
KEMAL 20 Nisan 2009 Pazartesi 06:44

VAKİT VE ONA BENZER GAZETELERİ YALAKA YAZARLARI SÜREKLİ KARŞIT FİKİR OLAN İNSANLARI DİN ÜZERİNDEN YAPTIKLARI FİTNELİKLE SİNDİRMEYE ÇALIŞMAKTADIR SANKİ MUKADDES İSLAM DİNİ KENDİ TEKELLERİNDEYMİŞ GİBİ ÜLKEDE BÖYLE BİR HAVA ESTİRMEYE ÇALIŞMAKTADIR OYSA YÜCE YARADAN HERŞEYDEN HABERDARDIR BÖYLE BİR HABER YAPMAK YOBAZ BEYİNE SAHİP OLDUĞUNU KANITLAMIYORMU KANSER HASTASI OLMUŞ BİR İNSANIN SIRF KARŞIT FİKİR OLDUĞU İÇİN BİRDE YÜCE ALLAHIN ADINI KULLANARAK FİTNELİK YAPMALARI YOBAZ OLDUKLARINI TASTİKLİYOR

Yorumu oyla      18      10  
sakin 20 Nisan 2009 Pazartesi 00:37

Sabriye hanım,Şu hastalık konusu neden böyle hep ön plana çıkartılıyor,hiç düşündün mü? Sakın fırsattan istifade reklam ya da bir şeyleri kamuflaj gayreti olmasın? Sakın ortaya atılan iddialar unutturulmaya çalışılmasın yaşlı ve hasta bir kadının görüntüleri arkasına sığınılarak? Bu çok daha çirkin bir davranış değil mi?Acaba bu savcılar bu kadar mı ahmak ki bunu düşünmemiş olsunlar?Ellerinde çok ciddi bir takım deliller olmasa buna cesaret edebileceklerini mi sanıyorsun?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Nisan 2009 Pazar 19:41

Radikal olmak kanat gözetmeksizin kötüdür.insanların sağlığı yada vefatı üzerine yapılan tüm yorumlar bence iğrençtir.geçenlerde merhum,muhsin yazıcıoğlu için iyibilmezdik diye başlık atıp kin kusan türk solu adlı yayın da bunun simetrisi iğrençlikteydi.sağ insanı faniler ve hukuk öleni ise artık allah yargılar.o yüzden ölen insanın ardından ahkam kesip yargılamak gereksiz ve abestir.bu hanım içinde birsürü şey söyleyebilirsiniz ama sağlığından dem vurursanız kendinizi aşşağlarsınız sadece.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 19 Nisan 2009 Pazar 04:48

bu zaman kafayı yemiş.müslümanlık taslıyor.sen müslümansan bu kadının anasını hristiyanlıktan müslümanlığa davet edip hemde müslüman yapmışlarsa senin takdir etmen sahip çıkman lazımdı.ayette hadislerde öle diyor.sen kaptan kusto müslüman oldu diye davul çalmıyormuydun.adam kendi ülkesinde maaş alıyor diye araştırmalarına ödenek alıyor diye neyle suçlayabilirsin.adam bilime hizmet ediyor.saylan ölecek hala kızları okutmakla uğraşıyor.bakalım kim allah katında terleyecek.iftiracılarmı saylanmı.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 19 Nisan 2009 Pazar 03:48

bu kadının KAPTAN KUSTO dan eksiği yok fazlası varken bilim adamı olarak hizmet olarak kustoyu başınıza taç ederken bu kadını bırak fanatizmi insanlık sınırlarını bile aşarak yapılanlar islamiyete değil hiç bir dine sığmaz.insanlığa sığmaz.bunu işkenceleri yüreklerine sığdıranlar insan olarak sokakta dolaşmasınlar bile.hayvanlar bile birbirlerine yapmaz bu insanların birbirine yaptıklarını.allah sizi ıslah etsin.bunun karşılığını gösterir allah büyüktür.kullar kim oluyor.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 19 Nisan 2009 Pazar 00:23

çok yakın ve çok genç tanıdığım bir hanımda bu hastalığın bir türüyle savaşıyor.oda böyle başına bolero takıyor.şimdi odamı saylan gibi olmuş oluyor??AYIP OLMUYORMU??HASTALIĞI BİRŞEYLERE ALET ETMEK HANGİ KİTABA VİCDANA SIĞAR.sen duyarlı birisin sence bu doğrumu?

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 19 Nisan 2009 Pazar 00:20

ÖFFF SAKİN ya niye şaşırıyorsunki arkadaşım??çocuklarımızı biz ebeveynler olarak,doğru yetiştirmeye çalıştıktan sonra ve halada her hareketlerini her tavırlarını izlemeye devam ettikten sonra kim ne yapabilirki arkadaşım??onları iyiye ve kötüye yönlendirmesi gereken biz ebevynlere çook iş düşüyor.HEM ALLAH KORUSUN BEN UYUŞMADIM SAKİN...UYUŞMAMDA ZATEN.ne diyorsun sen??yine diyorum,varsa bir suçu ÇEKSİN SAKİN..ama hasta bir kadına böyle başına taktığından dolayı YAKIŞTIRMA yapılmaz..bak sakin

Yorumu oyla      18      10  
PARAZİTSAVAR 19 Nisan 2009 Pazar 00:09

yani bu kadın müslüman ama bir grup tarafından dinsiz diye nitelendirilmiş.işin aslı bu.bakalım cehennemde kimler yer alacak.iyiki varsın cehennem...!

Yorumu oyla      18      10  
PARAZİTSAVAR 19 Nisan 2009 Pazar 00:06

herkes bir tarafın etkisiyle yorum yapmış,öyle inanılmaz asparagas haberlerle yola çıkıp yorum yapanlara sözüm var.ben bu şahsın sadece ismini duymuşum ne savunurum nede eleştiririm siz ,bu pkk lıdır bunlar dinsizdir diyenler ben o yaşlı kadının yerinde olsam sizleri mahkemeye veririm.eğer dedikleri doğruysa hiç beklemeye gerek yok hapse atılsın...dinsiz denildiği için açıklama yapmış o kadın benim annem isveçli ve babam türk onla evlendikten sonra müslüman olmuş okuyun adam gibi yorum yapın.

Yorumu oyla      18      10  
Erkan OĞUR 18 Nisan 2009 Cumartesi 23:14

Bazı Arkadaşlarımız herhalde Almanya Deniz Feneri Derneğine! gidip bağış yapmışlar, Türkiyedeki savcıların neden harekete geçmediğini soruyorlar... Bu kadar olaylardan kopuk olup yorum yazma cesaretlerinden dolayı tebrik ediyorum. Merak ediyorum, Türkan Hanım bu hali ile Üniversiteye gidebilirmi?

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 18 Nisan 2009 Cumartesi 22:53

Ecel gelip de toprağa girdiklerinde, vücutlarını saran 5 metrelik patiskadan kefen dışında, hiç bir müslüman kadının başında ayrıca baş örtüsü olmayacak ki!... O da bir zaman sonra çürüyüp yok olacak... O zaman birileri aynı vicdansızlıkla; "hayatınızı başınızı örtmeye adayıp kapandınız, şimdi ise baş örtüsüz gömüldünüz, Allahım sen her şeye kadirsin" deseler içinize oturmaz mıydı?...

Yorumu oyla      18      10  
SAKİN 18 Nisan 2009 Cumartesi 22:16

sabriye hanım sana ne diyeceğimi artık şaşırdım.Hiç öze inmiyor kenardan dolanıyorsun.Bana ne elin özel hayatından.Hangi dinden,hangi mezhepten olursa olsun.Ama bu kişiler çocklarımızı yani geleceğimizi yanlış yönlendirecek,değerlerimizden uzaklaştıracak bir takım karanlık işler çeviriyorsa bu sefer bu kişinin her şeyini tabii ki tartışacağız.Tartışmayalım da her aklına esen istediği eğitimi versin öyle mi?Sizleri uyuşturmuş olabilirler ama millet uyumuyor.

Yorumu oyla      18      10  
sopa 17 Nisan 2009 Cuma 22:41

sen kimsinde Allah'in emri diyorsun. Neymis soyle de bilelim. O sopa varya birgun onun adina konusur gibi yapip kendi cikarlarini kovalayanlarin sirtinda kirilir insallah.

Yorumu oyla      18      10  
sopa 17 Nisan 2009 Cuma 22:25

nolmus da allahin sopasi yokmus. onursuz bir deniz feneri isi mi yapmis, kuyumcu dukkanina gizli ortak mi olmus, turkiye 'de az gelirle, alcak gonullu isler yapmak yerine amerika ya mi yerlesmis. yaptigi, kiz cocuklarimizin okula gonderilmesi katkida bulunmak. allahin sopa neymis de ona inmis. durmdan, kanserlide olsa calismaya devam, hayir islerine devam. sizin gibi oturdugu yerden, klavye seriatciligi yapmiyor.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 17 Nisan 2009 Cuma 19:14

sitede neden herkes bana birşeyler anlatmak çabasındalarki??BURDAN ÇOKMU SAF yada SALAK GÖRÜNÜYORUM.haa kürtler yada fethullahçılar kendilerini ÖTEKİLEŞTİRMİYORLARMI??kendilerinden olmayanları ağırca eleştirmiyorlarmı??yaradan onlarıda yaratmamışmı??şahsım adına ben her fikre,her dine saygı duyarım.asla onları AŞAĞILAMAM.anlatmak istediğim bu..gerçekten insanların bu ayrımları beni çok üzüyor.YAA YARDANIN YARATTIĞINI SEVMEK,ANLAMAK BU KADAR ZORMU??SAYLANIN SUÇU VARSA ZATEN ÇEKER.AMA YA YOKSA..

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 17 Nisan 2009 Cuma 19:06

SAKİN ve ATIF islamın tarzını salt hevalarına uygun olmadığı için terkeden gülseren yaşerden bize ne??hıristiyanlıkta sonuçta bir din değilmi??cenneti kazanmak nasıl kolay değilse,cehennemde lüzumsuz değildir arkadaşım.ama bizlerden olmayanları salt farklı dua ediyorlar diye dışlamak doğrumu?ÖZÜMÜZDEN UZAKLAMAMAK İÇİN AKLIMIZI KULLANIRSAK,KİM BİZE NE YAPABİLİRKİ??valla arkadaşlar ben SAMİMİ MÜSLÜMANI SEVERİM,İSLAMIN ÖZÜNÜDE ancak hocalardan değilde KUR"ANDAN ÖĞRENMEYİ TERCİH EDERİM.ÇOK ENTERESAN

Yorumu oyla      18      10  
kerem 17 Nisan 2009 Cuma 17:39

ben tek kelime söylemek istiyorum Türkan Saylan için ALLAH'ın sopası yok sen onun emrine karşı çıktın laf söyledin örtüsüne ya ALLAH'IN sopası yok

Yorumu oyla      18      10  
atli 17 Nisan 2009 Cuma 17:24

bir grup var ki ne olursa olsun bu dava vesilesiyle iceri alinan herkesi kim olursa olsun, ne kadar onurlu is yapmis olursa olsun lekelemeye calisiyor. onlar da tertipin gorunmeyen komplocularilar. gunahkar hainlerdir ki kiyamet gununun gazabindan korkmazlar.

Yorumu oyla      18      10  
ali 17 Nisan 2009 Cuma 17:20

turktime, objektiflik adina haberturk u gectin suya sabuna dokunmama konusunda. niye mi? "ev aranmasini rejim sorunu haline getirmek" deyimini kullanan yazar: senin evin aransin bir, eger sayin saylan kadar hizmet yaptiysan bu ulkenin cocuklarina, insanlarina seni gorelim. o,o haliyle yine cok sakin konusuyor.ozetle suya sabuna dokunmayarak, afanizi kuma gomerek onurlu medya olamazsiniz. olsa olsa alici bekleyen medya olursunuz.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 17 Nisan 2009 Cuma 14:43

yok yok hiç adetim değildir, TAYYİBİM gibi teğet geçmek:)eski deyimle KIVIRMAK,yada anlamazlıktan gelmek.biraz toparlanayım söz bunada cevap yazacağım.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 17 Nisan 2009 Cuma 14:33

Bak hala anlamamakta diretiyorsun.Ben sana sözünde durmazsın demedim ki.konunun özüne inmiyorsun,kenarında dolaşıyorsun moda tabirle Teğet geçiyorsun,ya sıkışınca bilerek yapıyorsun yada fanatizm gözlerine dugularına perde çekmiş.ÇEV başkanı Gülseven Yaşer'in kızı neden hıristiyan oldu? bir düşünsene kiliseler birliğinin yardımıyla verilen eğitim sonucu değil mi bütün bu saçma tartışmalarımız?Fransa'da Türk lisesi açtırırlar mı? Ama yüz yıldır Türkiye'de okulları var.Diğerleri de ha keza.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 17 Nisan 2009 Cuma 13:45

dün hiç iyi değildim sakin, onun için yazdıklarının bir kısmını anlayamadım.harbi çok kötüydüm..ANLATABİLDİMMİ??ANLAŞMAMIZ ANLAŞMA.BEN HALA SÖZÜMDEYİM MERAK ETME SAKİN.benim ağzımdan çıkan söz SENETTİR..hem sana ben vakitin haberine yazdın demedimki.sadece sana sorular sordum NACİZANE okadar.

Yorumu oyla      18      10  
ATIF 17 Nisan 2009 Cuma 13:35

Sabriye sana nasıl anlatsam acaba davranış bilimleri açısından veya yönetim stratejileri açısından mı anlatsam. Bak senin anlayacağın dilden söyleyim bir adamdan şüphe diyorsun ona inanmıyorsun arkamdan birşey çeviriyor diyorsun ama bir türlü de işten atamıyorsun. Onu uzaklaştırmak yerine sana daha yakın bir konumda tutarak ne yaptığını çözebilir niyetini anlayabilirsin. Bu toplum Kürtleri veya Fethullahçıları ötekileştireceklerine onlarla iletişim kurmayı deneseydi bu gün bu noktada olmazdık.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 17 Nisan 2009 Cuma 13:25

Ben misyonerlerden korkmuyorum aksine onların niyetlerini anlamamakta ısrar eden zihniyetin tutumunu eleştiriyorum.bunlar ya çok saf yada misyonerlerin yardımcılarıdır diye düşünüyorum.dün de yazdım fetullah Hocanın ki olsa olsa karşı misyonerlik olarak değerlendirilebilir.Bunun nesi kötü.Adamın dediklerinin bir tek kelimesini dinlemeden eleştirmek tam da Marksist-Leninist bir tutumdur.Türkçe olimpiyatlarını görüpte takdir etmeyenlerin ya Türklük duyguları eksik yada hasetlerinden çatlayanlardır

Yorumu oyla      18      10  
sakin 17 Nisan 2009 Cuma 13:14

Sabriye hanım başka bir konuda anlaşma yapmıştık.sana şart koşmuştum,dikkatli okuyacaksın diye.Konunun özüne girmiyosun hep teğet geçiyorsun.Ben Vakit'in haberi ile ilgili hiç bir yorum yapmadım.Şimdi yapıyorum:Çok bayağı ve rezil..Senin gibi olanlar dememden kastımı neden anlayamadın ki?Çeçenistan hassasiyetini bildiğim için en iyi senin gibiler anlar ve sebeplerini iyi tahlil ederler diye düşünmüştüm.Ama yanılmaya başladığımı düşünüyorum.Özünden uzaklaştırılan her milletin sonu oraya varır

Yorumu oyla      18      10  
SEDAT 17 Nisan 2009 Cuma 05:12

RAHMAN VE RAHİM OLAN YÜCE ALLAH C.C.LUHU HERKESE AKIL VERMİŞ HERKES AKLINI KULLANIRSA KİMLERİN NE YAPMAK İSTEDİĞİNİ ANLAR VE FİTNELERİN İĞRENÇ OYUNLARINA ALET OLMAZ VAKİT GAZETESİ DENEN VE ONA BENZER ÇANAK YALAYICI YAYIN GURUPLARININ NİYETLERİ ORTADA BAKIN ÜLKEMİZDE MİLYONLARCA VATANDAŞIMIZ GELECEK KAYGISI YAŞAMAKTADIR İŞSİZLİK HADSAFHADADIR İNSANLAR PERİŞAN HİÇ BU ÇANAK YALAYICI YALAKALARIN İKİYÜZLÜ BECERİKSİZ HÜKÜMETİ KUKLA BAŞBAKANI ELEŞTİRDİĞİNİ GÖRDÜNÜZMÜ İŞTE ORDAN ANLAYIN KİME KUKLALIK Y

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 17 Nisan 2009 Cuma 00:48

sevdalısı değilmi??ALLAH AŞKINA SAMİMİCE CEVAP VER KARDEŞİM.ha birde fethullahın yaptığı misyonerliğe cevap verirsen sevinirim.saylanın annesi yabancı olduğu içinmi MİSYONER kılıfına sokuldu?dedim ya atıf ömrün çok olsun.gecenin köründe kahakahalara boğdun ya beni:)

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 17 Nisan 2009 Cuma 00:45

evet ATIF ASKER SEVDALISI beni iyi tanımışın.o raporu okudum,okumasınada,HER FIRSATTA SAVUNDUĞUN GÜRUHUNUN ASKERE SALDIRMASINA NE DİYORSUN ATIF??ya atıf şu gecenin köründe beni güldürdün ya:)ÖMRÜN ÇOK OLSUN İNŞALLAH.KÜRDİSTAN SEVDALISI ONLARA ŞEŞLERİ BEŞLERİ AÇANLARA,İMRALI YARATIĞINA ""SAYIN "" DİYEN,pkklıya lojman tahsis eden,gizli yemeklerde buluşanlara,köşk davetlerine,meclise yemek davetlerine,ermeni imza kampanyasına ses çıkarmayan YÖNETİCİLERİMİZE NE DİYECEKSİN İKİ GÖZÜM:)bunlar kürdistan

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 17 Nisan 2009 Cuma 00:39

SAKİN,CAN EVİMDEN VURDUN,burda yazanlar zaten bunu çok yapıyorlar,birde sen yap ÖNEMLİ DEĞİL.ama sözlerinde haklısın.peki sakin bu ülkede derneklerden hariç başka bölücüler yokmu??birde VAKIFLAR YASASINI NİÇİN ONADILAR,NE İÇİN ONLARA TOPRAK SATIYORLAR SAKİN??MADEMKİ ÜLKEM MÜSLÜMAN ÜLKE KİLİSELERİN NE İŞİ VAR ÜLKEMDE??yazdıkça uykumu açtın sakin:)düşman safında yer alan bizi yönetenlere ne diyeceksin?örnek:bir barzani talabani,danimarka,süleymaniye..bunları lütfen izah edermisin??

Yorumu oyla      18      10  
enes 16 Nisan 2009 Perşembe 23:46

kim demis vakit kaybetti diye...su an turkiyede gazeteciligi kendi alaninda tek yapan gazete vakit..yigit yurekli ve gözleri pek insanlar helal olsun onlara...kimse dediklerini yalanliyamiyor ama vakite hakaret ediyolar...resimlere bakin gözleriniz kormu turbani basina dolamis turban dusmani...hala görmuyomusunuz...ister gönullu ister gönulsuz ama dolamis iste...allahim cok buyuk cokkkkk..anliyana tabii

Yorumu oyla      18      10  
ATIF 16 Nisan 2009 Perşembe 23:19

TSK ya laf kondurmayan SABRİYE bana göre Ashakiri Mansureyi Muhammediye olan anlı şanlı TSK nın Genelkurmay Özel Kuvvetler Birliğinin 2004 yılında ÇYDD için hazırladığı raporu okudunmu o raporu okuyun ve bu insanların gerçek yüzünü görün.Bu ülkenin gerçek bölücüleri bu derneklerdir.Fikrimi söyleyecek olursam bana görw misyonerlik ne suçtur ne de ayıptır ama TÜRKAN HANIM hem misyonderdir, hemde KÜRDİSTAN sevdalısıdır.

Yorumu oyla      18      10  
sakin 16 Nisan 2009 Perşembe 23:13

Sabriye hanım,seni can evinden vurmak istemezdim ama buna mecbur ettin beni.çeçenistan'da Kadirov ve yalakaları rus eğitimi almamış olsalardı milletine ihanet edermiydi? Çeçenlerin bağımsızlığa ihtiyacı yok diyecek kadar alçaklaşabilir miydi?... Bir genç Dünya kiliseler birliğinden alınan yardımla okuyupta alim olacağına,hiç okumayıp dağda çoban olsun.O zaman milletine çok daha faydalı olur inanki.En azından aydın geçinip milletin zihnini bulandırmaz,düşmanların safında yer almaz değil mi?

Yorumu oyla      18      10  
Mustafa 16 Nisan 2009 Perşembe 22:59

Darbeciler tarafından idam edilen Adnan Menderes’i örnek göstererek bu ülkenin başbakanına tehdit eden, başörtüsü takmamak kaydıyla burslar verdiren, “çağdaş yaşama bilinci kazandırmak” adı altında burada yaşayan insanların inanç değerlerini yok sayan, dışlayan, farklı kesimler arasında kışkırtıcılık yapan velhasıl bir sivil toplum örgütünden beklenmeyen her türlü antidemokratik söz ve eylemlerde bulunan bir genel başkanın ve derneğin sözcüleri olmak nasıl bir duygu çok merak ettim

Yorumu oyla      18      10  
barış 16 Nisan 2009 Perşembe 22:48

Üzülerek ve dehşet verici bularak yolluyorum... Allah'tan bahsediyorlar ama aynı cümleler içinde ne terbiye, ne ahlak, ne nizam, ne de intizam var! Küstahlık diz boyu... Allahsızlar... BD

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 16 Nisan 2009 Perşembe 22:25

hem dünya kiliseler birliğinin YARDIMLARI NEDEN BU KADAR GÖZE BATTIKİ.onları KANUNLAŞTIRAN VAKIFLAR YASASINI ONAYANLAR DEĞİLMİ??ÜLKEMDE KİLİSE İNŞAATLARINA HIZ VERENLERDE BUNLAR DEĞİLMİ??VAKIFLAR YASASININ İÇERİĞİNİ HİÇ OKUNUZMU??sanmıyorum.buldunuz ya VURUN GİTSİN DEMİ.saylan bir asker öldürmediği için,ülkeyi peşkeş çekmediği için suçlu demi??YUUHH BEE.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 16 Nisan 2009 Perşembe 22:22

yuhh bee..çyddye verilen bağış paralarıyla saylan GEMİMİ SATIN ALDI,YANDAŞLARINAMI PEŞKEŞ ÇEKTİ???YOKSA SAYLAN ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARINI OKUTTUĞU İÇİNMİ HEDEF SEÇİLDİ??malum ülke eğitimli olunca yabancılara boyun eğmeyecek demi??.ASIL KONU BU İŞTE.ÜLKEYİ KARANLIĞA MAHKUM ETMEK,ÖZELLİKLEDE KADINLARI..saylanın pkk ile ilişkilerini araştırılmasını isteyenler,pkk artığı dtpye verilen HAKLARDAN NEDEN SÖZ ETMİYORLAR??NEDEN??YAPIŞTIRACAK BİRŞEY BULAMADILAR YA,NE BULURSAK KARDIR MİSALİ GİYDİRİYORLA

Yorumu oyla      18      10  
Suat 16 Nisan 2009 Perşembe 22:09

İçinizdeki 'lanet olası insan sevgisi' sizi yanıltıyor

Yorumu oyla      18      10  
Sümeyye 16 Nisan 2009 Perşembe 18:39

Sevgili Editör bunu da yaz: Ne diyor Hanfendi(!) - Türkler tarihten beri yakan yıkan bir milletmiş. Cevab hakkı bu milletin bir ferdi olarak bana ve hepimize düşüyor. Türk milleti tarihten beri asil duruşunu bozmamıştır ve hayvanlara bile haklar tanımıştır. Osmanlı’daki kayıtlara bakılabilir.

Yorumu oyla      18      10  
Negahan 16 Nisan 2009 Perşembe 18:36

Hıristiyanlığın bir kolu olan Protestanlığın Türkiye’de yayılması için faaliyet gösteren Dünya Kiliseler Birliği’nin ülkemizdeki temsilcisi durumundaki Amerikan Bord Heyetinin temsilcisini sırf Vakiti eleştirmek için savunanlara acıyorum. Aslında siz bile eleştireceksiniz de mahalle baskısı sizide anlaşılan yalnızlaştırıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Bir bilen 16 Nisan 2009 Perşembe 18:33

Annesinin, dönemin ünlü müteahhidi Fasih Galip ile evlendikten sonra Lili Mina Raiman adından vazgeçip Leyla adını almıştır. Dahası, MİT İstihbarat Başkanı Cemal Uzgören’in 24 Nisan 2001′de Başbakanlık’a gönderdiği raporda, Türkan Saylan’ı ve ÇYDD’yi misyonerlik faaliyetlerinin odağındaki isim olarak göstermesi bile görmezden gelinmiştir. Şimdi tarafsız gözükmek adına duygu sömürüsü yaparak kimse bizim bu kadına başka bir gözle bakmamızı sağlamaya çalışmasın. Önce PKK ilişkilerini masaya yatıra

Yorumu oyla      18      10  
Nuri Can 16 Nisan 2009 Perşembe 18:28

Saylan, üniversitelerde başörtüsünün serbest bırakılması yönündeki kanun çalışmalarına karşı çıkarak, "Bizim istemediğimiz bir şeyin Türkiye'de olması mümkün değil" demiş ve Menderes örneğini vermişti. Şimdi hangi anlayış bu kadını sahip çıkar. Bence darbeci ve basit. Vakit az bile yapmış

Yorumu oyla      18      10  
kareas 16 Nisan 2009 Perşembe 18:17

VAKİT AMERİKAN AJANLARININ TÜRKİYEYE GİRİŞ YAPMAK İÇİN ÇALDIKLARI İLK KAPIDIR.BU KAPIDAN SONRA YURT SATHINA YAYILIP BABALARI NE İSTERSE YAPARALR.BEN DEMİYOM.AMERİKALILAR DİYOR.

Yorumu oyla      18      10  
HAKKI 16 Nisan 2009 Perşembe 17:28

HEYYT BE EMİR GELMİŞ HAHAM BAŞINDAN SALIRIYA GEÇMİŞ PARALI TETİ,KÇİLER SALDIR EMRİ GELMİŞ MAŞALAR VAKİTE BAŞLAMIŞ SALDIRMAYA TABİİ MUNAFIKÇA VAKİT ÜZERİNDEN ASIL HEDEF İSLAM VE MÜSLÜMANLARA VE BENDE SÖZDE MÜSLÜMAN ÜLKESİNDE NUMARALARI İLE UYUTULUYORUM YARRABBİM BEN İSRAİLDE BİLE BU KADAR RAHATÇA SALDIRILAMAZ VAKİT NUMARASI İLE İSLAM DİNİNE VE MÜSLÜMANLARA SALIDIRI OLMAZ NEYSE TETİKÇİLER MAŞALAR VE ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM KAFİRLER İSTEMESEDE ALLAH NURUNU TAMAMLAR VAKİT ONURLUDUR MAŞA DEĞİL

Yorumu oyla      18      10  
ALİ 16 Nisan 2009 Perşembe 15:56

KAYBEDEN! ÖTEKİLEŞTİRİP SİSTEM DIŞINA İTMEYE ÇALIŞAN ZİHNİYETTİR!

Yorumu oyla      18      10  
ALEV 16 Nisan 2009 Perşembe 15:00

TÜM DÜNYA İNSANLARININ DOKTOR VE İNSAN OLARAK AYAKTA ALKIŞLADIĞI TÜRKAN SAYLAN'A VAKİT GAZETESİNİN YAPTIĞIYLA, KİME HİZMET ETTİĞİ BELLİ DEĞİL. HIRİSTİYANLIK PROPOGANDASI YAPSA BU KADAR ETKİLİ OLAMAZ. DİNSİZ İNSANI DİNDAR YAPMAK KOLAY AMA MÜSLÜMAN BİR İNSANI DİNDEN SOĞUTMAK ZORDUR. SAĞOLSUN BU KAFASIZ, BAĞNAZ İNSANLAR ANCAK BU KADAR BAŞARILI OLABİLİR. DEVAM EDİN SİZ MÜSLÜMANSANIZ BEN VAZGEÇTİM. SİZİN ALLAHINIZ VE PEYGAMBERİNİZ BENİM ALLAHIM VE PEYGAMBERİM OLAMAZ.HERHALDE BAŞKA ALEMLERDE YAŞIYORUZ

Yorumu oyla      18      10  
16 Nisan 2009 Perşembe 14:46

Siz yalan,iftira dolu o minicik dünyalarınızda o pas tutmuş beyinlerinizle kim bilir nasıl bunalıyorsunuzdur.Acıyorum size.

Yorumu oyla      18      10  
Alikemal 16 Nisan 2009 Perşembe 14:34

İslamı, başörtüyü, Türklüğü, özgürlüğü kendisine düşman olarak alan, darbeleri savunan, karanlık ilişkiler ile beslenen Saylan'ın gündemimizi meşgul etmesinden rahatsızım. Elbet Saylan bir dönem söylediği, yaptığı ve hedef aldığı kişilerce açık verildiği an uğraşılacaktır. Sınır mı? Önce Saylan'ın sınırlarını kontrol edelim.

Yorumu oyla      18      10  
sAMURAY 16 Nisan 2009 Perşembe 14:30

Vakitte yer alan Haber her ne kadar yanlış ise ÇYDD'nin PKK, ABD, Mason ve Türkiye karşıtı AB fonları ile beslendiği de bir gerçek.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 16 Nisan 2009 Perşembe 14:12

Sayın Türkan Saylan"ın taktığı örtünün adı bandanadır.Vakitçiler vakitçilik yapmış yine.Vakitçilik:Her türlü çarpıtma,yalan,iftira,terbiyesizlikte sınırsızlık.Bunları din adına yaptıklarını söylüyorlar.Anlayamadığım bunun hangi din olduğu??Tüm dinlerde ve insani tüm değerlerde bu kalitesizliğin cezası vardır.Hiç bir inaç,yalanı,iftirayı,çarpıtmayı,kul hakkını caiz görmez.

Yorumu oyla      18      10  
Cem 16 Nisan 2009 Perşembe 12:56

Vakit gazetesi çocuk tacizcisi yazarı Huseyin Uzmez'e toz kondurmadı. Diriliş gününde din adına yaptıklarının hesabını ve islam dininin itibarına karşı işledikleri günahın hesabını Kadir-i Mutlak'ın önünde verecekler. Bizde izleyeceğiz...

Yorumu oyla      18      10  
ali veli 16 Nisan 2009 Perşembe 11:05

Ama hâkim medyanın yaptığı gibi Türkan Saylan’ı melekler kadar günahsız ilan edip evinin aranmasını bile rejim sorunu haline getirmk diyen turkzaman siz hiç yok yere suçlandınız mı? nereden biliyorsun melekler kadar masum olmadığını. -hayır ben suçsz oldğnu bilmiyorum ama sen şunu yaptın dmdikten sonra herkesin masum olduğuna inanıyorum- yoksa müjdat gezenin dediği gibi aksi kanıtlanana kadar herkes suçlu mudur flsfesinden misiniz? kaybeden: bu kürSünün herzamanki müdavmi : TURKZAMAN

Yorumu oyla      18      10  
seda 16 Nisan 2009 Perşembe 10:55

Çok çirkin bir yakıştırma.Örtü düşmanı peruk kullanır, saçsız çıkar insanların karşısına.Bu kadar önyargılı olmayın, bir doktor, hipokrat yemini etmiş biri binlerce örtülü insanı tedavi etmiştir.Soruşturma sonuçlarını bekleyecek sabrınız yok mu ?Zan kötü bir şeydir.

Yorumu oyla      18      10  
ali veli 16 Nisan 2009 Perşembe 10:08

olaya tersinden bakalım mı: başı hsatalıklı bir türbanlı hanıma türban hiç iyi gelmese ve o kişi türbansız görünse acaba vakit şu başlığı mı atacak: Allah (C.C) , gerçek dindar olmayan bu kişinin dinini elinden almıştır

Yorumu oyla      18      10  
hulya 16 Nisan 2009 Perşembe 09:52

Vakit gazetesi ve onu okuyup sevenler CENNET'lik ise, cehennemde yok olmayı tercih ederim...

Yorumu oyla      18      10  
AYNA 16 Nisan 2009 Perşembe 09:37

vakitin haberi ne kadar yanlışsa başörtülü kızlara burs vermemekde ondan daha yanlışdır islamiyeti doğrudürüst öğrenmeden hislerimizle hareket ediyoruz islamiyeti adam gibi öğrenmeyenler ondan öcü gibi korkanlar özgürlüklerinin gideceğini zannedenler islam ahlakının hakkını vermeyenler her zaman kaybeden olacaktır vakitin yaptığı yanlışdır ondan daha büyük yanlışda peygamberimizin ahlakını tanımamak islam düşmanlarını tanıyamamakdır allah kötülüğümüze hiç bir şey emretmez ama insan gafildir

Yorumu oyla      18      10  
vatandaş 16 Nisan 2009 Perşembe 09:03

ALLAH sizlerin eline kimseyi düşürmesin çünkü sizler ALLAH'tan korkmayıp kuldan utanmıyorsunuz. genede ALLAH doğru yolu göstersin diyorum . KURAN'I KERİM'in hangi ayetinde iftira atın diyor.keçke türbanınıza sahip çıktığınız kadar vatan topraklarına sahip çıksanız.

Yorumu oyla      18      10  
kızgın emekli 16 Nisan 2009 Perşembe 06:44

yüce rabbimin laneti fitne ve fesatların üzerinde eksik etmesin bu bağnaz ve yobaz beyinlerin işi gücü halkı kışkırtmak insanları hedef tahtasına oturtmak fitnelik yaptılar hakimlerimizin katledilmesine sebeb oldular işte o üyeler diye kocaman fotoğrafları paçavra gazetelerine manşet olarak vererek danıştay saldırısına sebeb oldular lanet olsun fitnelere ve fesatlara

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 16 Nisan 2009 Perşembe 02:11

Türkan Saylan'ı birkaç sene önce misyonerlikle ilgili incelemeleri okuyana kadar çok takdir ederdim... Yine de Vakit Gazetesi'nin yaptığının tasvip edilecek bir tarafı yok... Külli şey'in Kadir olan Allah bu sebepten aynı derdi "oh" çekenlere verirse (hepimizi Allah korusun) o vakit ne yaparlar? Allah cümlemize sağlıklı ömür versin...

Yorumu oyla      18      10  
hilal.. 16 Nisan 2009 Perşembe 01:05

Ben baş örtüsünü savunurum ama bu yapılan eşekliği savunmam.

Yorumu oyla      18      10  
çakır... 16 Nisan 2009 Perşembe 00:47

İnsanı dinden imandan eder derler ya tam bu tipler için söylenmiş. Ben hem bu haberi yayınlayanı, hem de yorumu yapanı (her kimse artık) Allahlarına havale ediyor ve diyorum ki, sizde vicdan var ise şayet bu nasıl bir vicdandır, bu nasıl bir öç alabilme gayretidir, bu nasıl bir müslümanlıktır? Böyle müslümanlık olur mu? Acımasız ve insanlık dışı bu eleştiri için sizi kınıyorum. Savunduğunuz davanın karşılığında, bu davranışınız karşısında sizlere söyleyecek kelime bulamıyorum..Yazık..

Yorumu oyla      18      10  
baykuş takipte 16 Nisan 2009 Perşembe 00:35

vakitin saldırı listesine hem de tam sayfa girmek herkese nasip olmaz.bu üstün şeref madalyası gibidir.türkan hoca saçını örtmedi bunlara saç baş yoldurdu.şimdi de hastalığı nedeniyle ölüm döşeğinde dahi insani estetik duygusuyla kendini acındırmadan başına yarım attığı flörüylen ölüme aldığı son nefesine kadar insanlık uğruna hizmet aşkıyla meydan okuyor.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 2 16 Nisan 2009 Perşembe 00:16

NERDE???hem halazırda ergenkonla ilgili bilgileri yayınlamalarına neden ses çıkarmıyor bu savcı??BU ANAYASAL BİR SUÇ DEĞİLMİ??bence VAKİT BAŞTAN BERİ KAYBEDENDİ ZATEN..şimdi iyice düştü gözden gönülden.ALLAHIN VERDİĞİ DERTLE BÖYLE ALAY EDİLİRMİ???TUUHH YAZIKLAR OLSUN.HADİ BAŞLARI KAPATTINIZ MÜSLİM DİYE, YA KALPLERİNİZDEKİ HASETİ NE OLACAK???SALT BAŞ KAPANMAYLA MÜSLÜMANLIKMI OLUNUR,YOKSA MÜSLÜMANLIĞIN TÜM EMİRLERİNİ YERİNE GETİRMEKLEMİ MÜSLÜMAN OLUNUR???BU NASIL BİR ANLAYIŞ BÖYLE ???

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 1 16 Nisan 2009 Perşembe 00:11

ALLAHIM AKLIMA MUKAYET OL YARABBİM.ya ilkönce bir şeyi yazmazsam orta yerimden çatlarım.ergenekon savcısı kiliseler birliğinden para alıp çocuklara burs dağıttığından dolayımı bu hasta haliyle POLİSLERİ EVİNE SOKTU,ARAMA YAPTIRDI?? BİRDE MİT AÇIKLADI,oysa saylanın mite açtığı 3 dava var ve devam ediyor.peki deniz fenerinin bizlerden topladığı paraları toplayanları neden bu kadar konuşmuyorki bu savcı???HADİ SAYLANIN HİRİSTİYANDAN ALINAN PARASININ NEREYE GİTTİĞİ BELLİ,YA BU FENERİNİN PARASI

Yorumu oyla      18      10  
kareas 15 Nisan 2009 Çarşamba 23:56

SİZ İNSANMISINIZ????

Yorumu oyla      18      10