YORUMLAR
Toplam 57 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 17 Temmuz 2011 Pazar 04:06

adam haklı beyler

Yorumu oyla      19      11  
Misafir 10 Haziran 2011 Cuma 09:14

O vicdan diyor ki, sus artık. O örtünü siyasetin üstünden çek. Köşene çekil ve utancını çağır. Hiç olmazsa bunu yap. yada yolsuzluk yaparak yeğenlerinin çaldıklarını tesl im et

Yorumu oyla      23      11  
Misafir 12 Mayıs 2011 Perşembe 13:59

Bu ülkede neyin darbe olup ,neyin olmadığını en iyi Demirel bilir.

Yorumu oyla      23      11  
Misafir 9 Mayıs 2011 Pazartesi 03:55

kurtar bizi babaaa.bir zamanların en ünlü sloganıydı.

Yorumu oyla      21      12  
Misafir 1 Nisan 2011 Cuma 03:33

Yiyenini sevdigin ve düsündügün kadar Halki ve dempkrasiyide sevseydiniz ya..!!

Yorumu oyla      25      14  
Misafir 1 Nisan 2011 Cuma 00:52

Alin Babanizida gidin..!!

Yorumu oyla      22      13  
Misafir 31 Mart 2011 Perşembe 23:59

Demirel'e lafım olamaz.Yıllarca eserlere esrler kattı.Köylüyü,çiftçiyi,emekliyi,küçük esnafı kolladı.Sonraki akepe hükümetleri onun yaptığı işletmeleri,kitleri ölmüş eşek fiatına sattı.28 şubat,akepeyi yaratmıştır.En büyük kötülüğü o olmuştur..

Yorumu oyla      22      12  
Misafir 31 Mart 2011 Perşembe 23:48

Seninde cok günahin var.!!

Yorumu oyla      21      11  
Misafir 31 Mart 2011 Perşembe 23:39

BABATÜRK DEMİREL..ne diyorsa o.baba her zaman haklıdır o kadar

Yorumu oyla      21      10  
Misafir 27 Mart 2011 Pazar 21:08

28 şubat darbe değil müdahaledir.tıpkı e-muhtıra gibi.her iki oluşumda akp tarafından beslenir ödüllendirilir.madalyalandırılır.zira emperyalizme hizmet çerçevesinde taşeronları işbaşına getirilmesi için planlanmış pentagon projeleridir.darbecilerde işbaşına getirdikleride OUR BOYS larıdırlar.sadece herkes rolünü oynar millet maniple edilir iktidar koltukları korunur emperyalizmin sömürü soygun çarkı devam eder.sadece oyuncular değişir.oyunlar aynen devam eder.sömürge devam eder türk seyreder.

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 10:23

kenan paşaya şimdi daha cok kızıyorum . demireli neden besledi ? neden asmadı ? ülkeme yapacagı en büyük iyiligi bu olurdu.

Yorumu oyla      19      10  
Misafir 25 Ocak 2011 Salı 15:16

SÜLEYMAN demirel;Ülkeyi 20 sene geriye götürmeyi başarabilmiş yegane politikacı.

Yorumu oyla      22      12  
Misafir 18 Ocak 2011 Salı 18:07

Demirel haklı.27 Mayıs ve 12 Eylül darbedir.12 Mart ve 28 Şubat demokrasiye müdahaledir ama darbe sayılamaz.

Yorumu oyla      23      11  
Misafir 27 Aralık 2010 Pazartesi 07:59

son görevi demokrat partiyi birkez daha yoketmek.

Yorumu oyla      21      13  
Misafir 4 Aralık 2010 Cumartesi 06:44

O zaman "özgürleştirerek" bölerler...

Yorumu oyla      20      11  
Misafir 3 Aralık 2010 Cuma 11:11

Adam haklı beyler kimse 28şubata darbe demesin

Yorumu oyla      24      11  
Misafir 10 Eylül 2010 Cuma 14:14

İkincı Borudur boru faciası.Bu miilet senı unuttu sen de unut.

Yorumu oyla      22      13  
Misafir 9 Eylül 2010 Perşembe 02:51

bunamis bu yaaaa))))

Yorumu oyla      19      13  
Misafir 8 Eylül 2010 Çarşamba 05:18

Sn. Demirel siyasete dönüyorum dese mevcut siyasetçilerin hepsini süpürür.İstediğiniz kadar çamur atınız.elbette millet neyin ne olduğunu biliyor. Demirel sokaklarda, halkın içinde korumasız gezebilen adamdır.75 milyon Türk'ün gururudur.

Yorumu oyla      25      11  
BABATÜRK DEMİREL.... 10 Mart 2010 Çarşamba 23:49

ömrünü türk insanına adayan c.başkanımız *yüürünen yolda gidilen otoyollarda yatılan hastanelerde yanan ışıkta okunan okulda 16 bin fabrika sanayıde barajlar kralımız asrın projesi bakü ceyhan mimarı bebek katilini suriyeden çıkaran kenyadan getiren pkk sıfırlayan..eli öpülesi babamız...Necmettin DÖNMEZ

Yorumu oyla      23      11  
Mehmet Ali METİNYURT 20 Mart 2009 Cuma 16:06

Demirel'e göre darbe tarifi şöyledir: Eğer kendisi yerinde oturuyorsa darbe yok demektir, eğer 'şapkayı alıp gitmek' zorunda kalmışsa 'darbe' var demektir ve kötü bir şeydir! Şimdi bkalım 28 Şubat'ta Demirel şapkayı alıp gitti mi? Hayır, o halde darbe olmamıştır. Haa.. diyebilirsiniz ki; -O da hareketin içindeydi -Gören olmuş mu? -Canım, hareketin içinde olduğu görülmez ki, anlaşılır -Kim anlamış, na zaman anlamış? -Canım, her-şey ortada -Ortada da biz niye görmedik - Görmek istemiyorsunuz ki

Yorumu oyla      21      14  
sabriye 11 Mart 2009 Çarşamba 08:35

DEMİRELİN tüm sülalesi hırsızlıktan yargılanıp,yeğeni banka hortumlarının elebaşılığını yapıp,hortumladıkları milletin parasını MALLARI KARŞILIĞINDA,tmsf şevket demirelden alınca,danıştaydaki mason biraderlerine YÜRÜTMEYİ DURDURMA KARARI ALDIRMIŞTIR.HATIRLAMAK İSTEYENLERE HATIRLATIRIM..

Yorumu oyla      20      14  
cem 11 Mart 2009 Çarşamba 03:09

Alayını topla, yüzle çarp..bir Demirel zekası varsa çıksın TV lerde konuşsun karşısında...Siyasetinde,yarım yamalak demokrasininde içine edildi..Atatürk ten sonra dev eser yapan üç kişi var..Menderes, Özal, Demirel..gerisi ya kocasını ya kardeşini, yada gemisini doldurdu..Biz hala kakışıyoruz!..Cepte para yok her gece zengin bozuk şiveli jeep li diziler seyredip soyulmaya devam ediyoruz..Maşallah gerçeği bu kadar görmeyen millet yoktur dünyada!..Yaşasın ZKP...Yaşasın Zampül..verin oyları ha ha h

Yorumu oyla      21      10  
hüseyin sayın 10 Mart 2009 Salı 20:43

demireli destekliyorum hazine de 5 kuruş yokken en zor zamanlarda görev yapmış başarılı bir lider.

Yorumu oyla      18      11  
sakin 10 Mart 2009 Salı 16:56

İbrahim kardeşe katılıyorum bu konuda.Demirel önceki darbelerde koltuğunu kaybetmişti.28 şubatta koltuk kıçının altından alınmadı ya! o yüzden zinhar darbe sayılamaz !!! Koltukta bıraz daha kalabilmek için 5+5 oylamasında neler söyledi hatırlasanıza.Ben gidersem kriz çıkar demiyor muydu? BİLDİĞİ BİRŞEYLER VARDI ÇÜNKÜ!!!

Yorumu oyla      18      11  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 16:36

ali veli deli:)mademki bana bacı dedin ne olur, şu deli kısmını kaldır rumuzundan ilk önce....ALİ VELİ DELİ demek istemiyorum sama...sorduklarına gelince ben burdan hergün bıkmadan yazıyorumki zaten.sanırım denk gelmedin.yani inanılmaz akp karşıtıyım..

Yorumu oyla      18      10  
ali veli deli 10 Mart 2009 Salı 15:59

sabriye bacım yahyadan yakınan biri olarak acaba gemiler, iş adamlığı yurt dışı geziler altın vs vs hakkında ne düşünüyorsun?

Yorumu oyla      19      10  
Fikret TALU 10 Mart 2009 Salı 15:34

YER BAŞBAKANLIK KONUTU GÜZEL HAZIRLANMIŞ BİR YEMEK MASASI AMA SERVİSTE İÇKİ YOK DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANI RAHMETLİ GÜVEN ERKAYA GARSONA RAKI SERVİSİ YAPILMASINI SÖYLER.GARSON RAKININ OLMADIĞINI SÖLER.SAYIN ERKAYA ALIN GELİN O ZAMAN DER TIPIŞ TIPIŞ RAKI GETİRİLİR MASADA BUZ GİBİ BİR HAVA ESER.BUZLU RAKI O GÜN ÖYLE GÜZEL İÇİLMİŞTİRKİ.İŞTE BUNA 28 ŞUBAT DARBESİ DİYORLAR.HANİ KONUŞAN TÜRKİYEDE YAŞIYORDUK NEDEN DEMİRELİN KONUŞMASINDAN RAHATSIZLIK DUYUYORSUNUZKİ AYIP OLMUYORMU

Yorumu oyla      19      11  
ibrahim 10 Mart 2009 Salı 15:19

yıllarca darbe mağduru olduğu için demireli savundum ve oy verdim. 28 şubat sonrası onun ve cindorukun değerlendirmelerini okudukça onlar adına üzülüyorum. demek ki demokrasi mücadelesi sadece onlar siyasi hakkını kaybedince önemli oluyormuş. yapanların bile postmodern darbe yaptık dedikleri yerde darbe yoktur deyenlerin sadece cahilliğine veya bizi cahil olarak gördüklerine veriyorum. saygılar..

Yorumu oyla      19      11  
Muharrem YILDIRIM 10 Mart 2009 Salı 15:03

Çoban sülü kendi pencerinden haklı! Kan akmadı,borsa çakılmadı,kitaplar havada uçuşmadı,her şeye rağmen ekonomi rayında yürüdü çünkü bazıları gibi yumruk vurma höykürme dayılık sevdalısı değil vatan millet sevdalısı kadro iktidarda idi.Pisliklerin emeline hizmet etmeyip sabredebildiği kadar sabretti baktılar olmuyor DYP milletvekillerini istifa ettirmeye başladılar.Şapka alıp gidenler olmadığı için darbe değildir!Ekonomi çökmediği birileri asılmadığı için darbe değilmiş! Yalancılar öyle diyor.

Yorumu oyla      18      11  
kuldoğrucu 10 Mart 2009 Salı 14:32

28 şubat darbe değildi.yobazlığa ve şeriat ölemcilerine (humeynici-arapçı) karşı cumhuriyetçilerin,çağdaş,demokratik,laik ve sosyal hukuk devleti yanlılarının toplu uyarısı idi.Demirel ne söylüyorsa doğrudur.cumhuriyetin ve ülkesinin bölünmez bütünlüğünün yürekten savunucusudur.aklı-selim sahibi insan, doğruları ergeç görecektir.mollalara ve arapcılara karşı her türk insanı uyanık olmalıdır.

Yorumu oyla      19      10  
kamilyılmaz 10 Mart 2009 Salı 14:11

terziye git desen anlamaz.

Yorumu oyla      18      11  
Tego Gezerer 10 Mart 2009 Salı 12:47

Anlayamiyorum. Adam 40 küsür yil devletin-milletin basina bela olmus.Memlekete cektirmedigi kahiri birakmamis. Allaha sükür kurtulduk bu admdan derken. Birileri gidip tekrar degerli adam vasfina sokarak röportaj yapip adami tekrar ülke gündemine oturtuyorlar. Birakin adami rahat rahat. Bari ömrünün bu son demlerinde zul etemsin bizlere. Suc onda degil onu gündeme tasiyanlarda.Tego GEZERER

Yorumu oyla      18      11  
Ramazan Akbudak 10 Mart 2009 Salı 12:17

Allahim sen aklima mukayyet ol. Bu adam hicmi utanmaz,hicmi arlanmaz.Bir cisli Jelsin kadar bile olamadin.Tanklarin üzerine cikip cesaret gösteremedin.Bu ülke sana,cillere,erbakana,mesuda nasil tahammül etti anlamak mümkün degil.Tek ümidim Türkiyenin kendi uydusunu birgün yapip bu saydigim gudubetleri uzaya firlatmasi. uzaydan hasetle,kinle,agizlarinin suyu akarab ama gelemeyerek buraya bakmalari.

Yorumu oyla      18      11  
Mehmet Ali METİNYURT 10 Mart 2009 Salı 11:22

Ben de Demirel'le aynı kanaatteyim: 28 Şubatta 'darbe' olmamıştır. Çünkü o tarihte Demirel(şapkası ile birlikte) yerinde kalmıştır! Ben darbeye darbe demem, şapka alınıp gidilmedikçe.. Gidilip te sonra tekrar gelinmedikçe.. Ak Parti geldi ya.. Aaa.. Valla doğru!.. Olsun! Demirel gidip tekrar gelmedi ya!.. Bu darbe, darbe değil yani..

Yorumu oyla      18      11  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 10:20

biliyormusun ÖZAY KARDEŞ seni gerekli olan HABERLERİN yorumlarında hiç göremediğim zamanlarda,ben sana KAHAKAHALARLA GÜLÜYORUM.yahu diyorum ÖZAY KARDEŞ NERDESİN??haa 28 şubatı yaptıklarıyla TETİKLEYENLER UTANMIYORDA,bizler burda 28 şubatın darbe değilde,darbeyi ARATIR CİDDİ BİR UYARI OLDUĞUNU YAZINCAMI UTANIYORUZ.bunu içinmi gülüyorsun bize..belkide bu 28 şubat bana göre daha büyük bir DARBENİN önleyicisi oldu.sen ne dersin.hem burda demirelin siyasetini değil,şuan söylediğini tartışıyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
MEHMET 10 Mart 2009 Salı 09:45

Niyehep sondan başa doğru gidiliyor tankların yürümesini,hükümet kurmayı Mesut Yılmaza,verilmesini sorguluyorsunuzda başbakanlık konutunda tarikat toplantılarını,kudüs geceleri sahneleri,kanlımı kansızmı soylemlerini cumhur başkanının hükümet kurdurma yetkisini iktidar tarafından gaspedilme girişimlerini vs unutuyorsunuz?Sabriye kardeşime katılıyorum , syn Demireli seversiniz sevmezsinin 35 yıl dinleyeceğine memlekete ne kazandırmış(Keban,GAP iskenderun D.Çelik vs)sen ona bak

Yorumu oyla      19      11  
vefa 10 Mart 2009 Salı 09:38

Rejimin temeline dinamit döşeyenleri bu ülkenin kenara çekilip seyretmesi bekleniyor acaba ? 28 şubat darbe değildi tabiki, basiretsiz yöneticlerin rejim dışına çıkma çabalarına bir restti.Neden bir darbe paranoyası pompalanıyor, neden bu ülkenin asırlardır gücünü koruyan bir kurumuna cephe alınıyor ? Sistemi yıkmaya çalışırsanız, sistemin savunma dinamikleri harekete geçer, her rejim kendi savunma mekanizmasını oluşturmuştur, hukuki, sosyal, ekonomik, kültürel planda...Tehdit varsa savunmadavar

Yorumu oyla      19      10  
ali veli deli 10 Mart 2009 Salı 09:29

dolayısı ile iktidarı elden almadan "adam olun" çağrısı darbe değil, iktidara ülke çıkarlarını düşünmesi için verilmiş bir şanstır.

Yorumu oyla      19      10  
Özay Atay 10 Mart 2009 Salı 08:54

Demokrat geçinenleri okudum gülerek,demokrasiden,hukuktan bahsedenler 28 Şubat darbe değildi diyebiliyor utanmadan.Asker emriyle hükümet gitti,yasalar çıkarıldı,davalar açıldı.İstedikleri herşeyi elde ettiler tehditle.İlla ki adam asmaları mı gerekiyor?Naylon demokratlar..Demirel ve Cindoruk'un demokrat camia içine sokulmuş truva atı oldukları meydanda artık.Onlar millet nazarında Menderes,Özal ve Tayyip'in değil darbecilerin safında yer etmiştir.Demirel o çok kıskandığı Özal'ın tırnağı olamaz..

Yorumu oyla      18      11  
Cem (2) 10 Mart 2009 Salı 08:50

Ne eniştesi, ne kayıbirader..Şu an olanlar binlerce kayınco,yeğenin kaynadığı hemde alenen yapıldığı, tarafımızdan da "başka adam mı var ya" diyerek kendimizi bile adam yerine koyamayarak hala oy verip donumuza kadar bitirilmesi için uğraş verdiğimiz ortamda bence Demirel keşke olsaydı.Demirel i sevmemem onun devlet tecrübesini ne yazıkki yok etmiyor..Bu saatten sonra asla bu oş havuza atlamaz..Bir yıl önce bir tesadüf eseri dinlediğimde bu tarihlerde "korkarım Dolar 1,80 leri bulacak" demişti.

Yorumu oyla      19      10  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 08:46

sakin doğru diyorsun.babamdan dinlemiştim.demirelin karısını ilgilendiren bir gazete haberinden dolayı,demirel çok kızmış,haberciyi tutuklattırmış,haberi adeta kendine yapılan bir hakaret gibi görmüş demirel.bu adam tutukluyken evinin önündede arabası yakılmış,demirel haberciye epey miktarda tazminat dava açmış,yine aynı zamanlarda gazete kurşun yağmmuruna tutulmuş..sakin arkadaş bu yazdığımdan hariç,bunun vs gibi manası andıran onlarca olay varmış.

Yorumu oyla      18      11  
Cem 10 Mart 2009 Salı 08:42

28 teşrinevvel veya her neyse bir darbe girişimidir.Demirel de devlet adamlığı tarafıyla bu işi çaktırmadan belasız atlatılmasını veya en az zararla atlatılmasını sağlamıştır..Demireli hiç sevmem..Mevcutların alayını topla, Demirel in % 1 etmez..Keşke 10 yaş genç olsaydı..Dökülüyoruz ve hala sanal yaşayıp her şey tozpembe demeye devam ediyoruz..Onun zaanında yarım yamalak önseçim vardı, şimdi Demokrasinin D harfi kalmadı!..Beğenmediğimiz koca göbekli Demirel in yaptıklarını sonuna kadar sattık!.

Yorumu oyla      19      10  
Ünal YILDIZ 10 Mart 2009 Salı 07:40

Yok Darbedegil!!.. Binaaleyhn PostModern Darbeeeeeeeee

Yorumu oyla      18      11  
sakin 10 Mart 2009 Salı 07:33

Binaenaleyh,siz öyle düşünmeye devam edin Cumhur kardeş.Kulağının üstünde uyuyan bir tek sen değilsin,o kadar çok var ki.Hükumette kendi partisi mi vardıki engelleyebilsin ?

Yorumu oyla      19      10  
Cumhur 10 Mart 2009 Salı 04:33

Sabriye Hanım, Yahya ve Murat Demirel yargılanırken Süleyman Demirel başbakan ve cumhurbaşkanı pozisyonlarındaydı.Ne bu yolsuzluk haberlerini ne yargılanmalarını önleyecek herhangi bir girişimi olmamıştır.Elindeki yetkiyi örtbas yönünde kullanmamıştır. Egebank en güncel olaydır ki 1999 yılında el konmuştur ve o tarihte Demirel cumhurbaşkanıdır. bir de Süleyman Demirel'i bu meyanda değerlendiriniz.Ayıp ediyorsunuz.

Yorumu oyla      19      10  
MERT TANKUT 10 Mart 2009 Salı 03:52

Türtk Time ekibini bu harika analiz için tebrik ediyorum, tarafsızlığınız ve doğruculuğunuz etrafındaki küçük şüphe bulutlarını darmadağın ettiniz... Yandaş medyadan bıktık, akpyi eleştireceğim diye halka küfredenlerden bıktık, çıkarı için haber yapanlardan bıktık, DOĞU HABER, ETİK TAVIR BUDUR, gazetecilik etiği hakkındaki analizinizde aynı yöndeydi, bu çizgiyİ bozmayın, nazar değmesin.

Yorumu oyla      19      10  
MERT TANKUT 10 Mart 2009 Salı 03:41

MENDERESİN DEVAMI, çoban sülü, nurlu, gomunistlerden kurtaran neler olmadı ki demirel ve tüm bu yalanları da herkes de yedi. emirden çıkmayan, devleti halka değil DPT'ye ya da tskya yönettiren, monarşiden onaylı başnazır. Asker kabul ediyor 28 şubatın darbe olduğunu, siyasetçilerin % 99u kabul ediyor, kumpası kuranlar kabul ediyor ama burdaki kraldan fazla kralcılar edemiyor. gerçi renk körüne istediğin kadar bu mavi de onun için o yeşildir. siz de haketmiyosunuz monarşi de yaşamayı. sevgiler

Yorumu oyla      18      11  
sakin 10 Mart 2009 Salı 03:28

Ben de 35 sene dinlemedim ama dinleyenlerden dinledim.Manas destanı gibi mübarek,herkes birbirine anlatıyor.

Yorumu oyla      18      11  
Abuzer Abbas 10 Mart 2009 Salı 02:34

Yazı tarafsızlıktan uzak, sadece Demirel'e doğrudan hakaret içeren çarpıcı kelimelerle yazılmış... 28 Şubat bir darbe değildir, 12 Mart gibi bile değildir... NEDEN KİMSE 12 EYLÜL'Ü SORMUYOR? 12 Eylül hikaye değil, gerçek darbeydi... Farkı neydi biliyor musunuz? Gücü elinde tutanlara karşı yapılmamıştı da o yüzden şimdi önemi yok... Yağcılık yapmak istiyorsanız darbe olmayan uyarıları bile darbe diye sayın... 12 Eylül'de zarar gören kitle önemli sayılmıyor zaten...

Yorumu oyla      19      10  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 01:25

CUMHUR,EVET DOĞRU DİYORSUN,28 ŞUBAT DARBE DEĞİLDİ,ANCAK BU HALK DEMİRELLERİDE ÇOK İYİ BİLİYOR,YAHYALARIDA UNUTMADI..İSTERSEN DAHA YAZMAYIM.YAZMAYA KALKARSAM UYKUSUZ KALACAĞIM.

Yorumu oyla      19      10  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 01:23

efendim efendim:)valla ben 35 sene dinlemedim,o kadarını bilemem...KÜÇÜMENCİKTİM...ben ama 28 şubat söyleminden dolayı öyle yazdım..DARBE DEĞİLDİ YANİ bana göre..SADECE BU..

Yorumu oyla      18      11  
AKSakallı 10 Mart 2009 Salı 01:23

Demirele Darbe tarifi yapıp, bunu görüş olarak değil de MUTLAK DOĞRU olarak sunmaya kalkışmak Terenin tadını, şeklinin bilmeyen biri olarak TERCECİYE TERE SATAN pazarlamacılık yapmaktır..

Yorumu oyla      18      11  
Cumhur 10 Mart 2009 Salı 01:08

Bu yazıyı yazana söylüyorum : UTAN BE ! Ne darbesi ? Bu ülkede haraç mezat satılan ne kadar tesis varsa Demirel imzalı , okuduğunuz okullardan kullandığınız elektriğe kadar her birinde Demirel'in alın teri var.Goygoyculuğun bu kadarına da pes.Akil insanları , aklı başında devlet adamlarını çekil köşene otur diye azarlamak da yeni moda sanırım.28 Şubat'ı darbe diye pazarlamaya çalışmaktan yılmadınız bir türlü. Tarihi yeniden yazamazsınız.Bu halk neyin ne olduğunu çok iyi biliyor.

Yorumu oyla      19      10  
sakin 10 Mart 2009 Salı 01:07

sabriye hanım,sabriye hanım;35 senedir bu adamı dinledik.Dinledik de ne oldu? millete kılavuzluk yaptı ama milletin de burnu hep kapıya sıkıştı!

Yorumu oyla      18      11  
sabriye 10 Mart 2009 Salı 01:01

ama demirel doğru söylüyor..28 ŞUBAT bana göre darbe değildi..darbe olsa asker başa geçerdi,GEÇTİMİ??YOK...darbe niteliğinde CİDDİ BİR UYARIYDI..

Yorumu oyla      19      10  
sakin 10 Mart 2009 Salı 00:47

Demirelden başka bir açıklama tarzı beklemiyordum zaten.ona göre bir insana hasta diyebilmek için yoğun bakımda yada oksijen çadırında olması gerekir,ya da ne bileyim 7 kaburgasının kırık olması gerekir herhalde.Onun dışındakiler hasta sayılmaz

Yorumu oyla      18      11