YORUMLAR
Toplam 106 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
K.BOZOĞLU 12 Şubat 2009 Perşembe 22:34

DAVOS'TAKİ TAVRINDAN DOLAYI BAŞBAKANIMIZI BİR KEZ DAHA KALBİMİZE BASTIK.MUHALEFET PARTİSİ LİDERİNİDE TAVRINDAN DOLAYI BİRKEZ DAHA KINADIM. HERKES LAİK OLDUĞU YERDE..BİRİSİ GÖNÜLLERDE..ÖTEKİSİ İSE..

Yorumu oyla      18      10  
osman 11 Şubat 2009 Çarşamba 15:34

chp ile akp arasında zerre kadar fark yok ki.her ikisi de baştan yanlışta.

Yorumu oyla      18      10  
baran 11 Şubat 2009 Çarşamba 09:36

Sayın kanad oğlununda dediği gibi Sayın baykal sizi ne biz nede tarih Affedecek.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 7 Şubat 2009 Cumartesi 23:20

VATANSEVER SENİN OKUMAN VARMI.VARSA HABERİN OLSUN AKP NİN BURS VERMEK İÇİN ÖNÜNDE HİÇ Bİ ENGEL YOK.DETAY İSTİYOSAN OKUDA ÖĞREN.CAHİL CAHİL BİLİP BİLMEDEN YAZMA.

Yorumu oyla      18      10  
vatansever................... 7 Şubat 2009 Cumartesi 18:51

size sesleniyorum ey chpliler halk partisiymiş gibi davranıp niçin bursları kaldırdınız akp'ye dinci dediniz dini siyasete karıştırdınız laiklik dediniz türbanlı kadınlara rozet taktınız üniversitelerde türban yasağı yaptınız şimdi seçim yaklaştıkça dinci mi oldunuz?? tüm chplilere gelsin

Yorumu oyla      18      10  
uğurlu 7 Şubat 2009 Cumartesi 14:05

chp den yine istifalar varmış. chp yi kendi haline bırakalım da son günlerini huzur içinde geçirsin zavallı.ne de olsa son katıldığı seçim olabilir.hey gidi günler heeeey.

Yorumu oyla      18      10  
lemoslu 6 Şubat 2009 Cuma 10:19

her geçen gün chp eriyor. korkarım seçime kadar ortada chp diye bişey kalmayacak.ha gayret chp liler gösterin chp liliğinizi.ak parti de kendi işine baksın .chp liler kendi kendilerine yetiyor.ha keş canım keş.

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 5 Şubat 2009 Perşembe 22:56

Evreka! Evreka! Sanki kafamda Akp nin ampulü çaktı da “Buldum”!.. Bundan sonra Erdoğan Mecliste her kürsüye çıkıp konuşmaya başladığında yanına gidip “Benim için bu Meclis bitmiştir, bi daha buraya gelmem” dedirtene kadar ha bire omzuna dokunmazsam.. (Derin Deniz)

Yorumu oyla      18      10  
YUNUS ABUŞAK 5 Şubat 2009 Perşembe 12:29

SY.Deniz BAYKAL efendi siz ergenekon terör örgütü çıktıgınızdan beri neden sizde ses soluk yok çünkü tüm dünya senin ergenekon içinde oldugunu biliyor ve de siz bu işin içinde olmadıgınızı tüm halka belirtmemek istiyorsunuz siz hem başbakan olmak istiyor vede müslümanlıgı kaldırmak istiyorsunuz neden avrupaya uymak için biz avrupaya uymak istemiyoruz egerki biz müslümansak müslümanlar yahudilere uymasın yahudiler Müslümanlara uysun ALLAH MÜSLÜMANLARIN YARDIMICISI OLSUN AMİN. yunus_muzaffer@hot.

Yorumu oyla      18      10  
aydın 4 Şubat 2009 Çarşamba 12:33

Irak harekatı sırasında Irak lideri Saddam Hüseyin vardı başı vardı sahibi vardı silahlı gücü vardı askeri vardı bombası vardıtankı topu vardı barzanisi vardı talabanisi vardı vs vs....güneydoğuda teröristlerin %90 ı Kuzey ıraktan türkiyeye geliyorlardı eğitimleri,askeri ve peşmerge pisikolojileri ırakta veriliyordu silah ve lojistik yardımları kuzey ıraktan geliyordu hava kuvvetlerimiz komandolarımız sürekli sınır ötesi operasyon yapıyorlardı orada terörist öldürüyorlardı.Bir müslimanın kanı dö

Yorumu oyla      18      10  
meraklı.......... 4 Şubat 2009 Çarşamba 11:02

çok doğru diyorsun vatancı arkadaŞ. başbakan sence ne yapmalıydı; 1.başbakan 'one minute' değil yes yes demeliydi. 2.niye bağırıyorsun? ben daha küçücüğüm' demeliydi. 3.aman abi çok bağırma sesin kısılacak' demeliydi. doğru şıkkı bulursan' seneye seni davosa gönderelim...........

Yorumu oyla      18      10  
ÖNCE VATAN 3 Şubat 2009 Salı 18:42

YANIBAŞIMIZ IRAKTA 3 YIL İÇİNDE 1.5 MİLYON MÜSLÜMAN ÖLDÜ. NEREDE İDİ TAYYİP PEHLİVANI. ORADA ÖLENLER MÜSLÜMAN DEĞİL Mİ İDİ? HADİ ORADAN DENSİZLER VE HADDINI BİLMEYEN AYIMCILAR. NE İMİŞ HAMAS DENEN GRUBA DESTEK İÇİN KOSKOCA ÜLKE FEDA EDİLMİŞTİR. BUNUN ACISINI HEP BİRLİKTE ÇEKECEĞİZ. BURADA ALKIŞ TUTANLAR VE KINA YAKANLAR ANCAK, TAYYİP TAKIMININ YARATTIĞI SIĞ DÜŞÜNCEYE SAHİP İNSANLARDIR. EĞER,İSLAMİYETTE MÜSLÜMAN AYIRIMI VARSA SİZİN DİNİNİZDE BEN SİZDEN ZATİ DEĞİLİM. SİZDE BENDEN DEĞİLSİNİZ.YALAKA

Yorumu oyla      18      10  
ÖNCE VATAN 3 Şubat 2009 Salı 18:24

BAŞBAKANIN TAVRI KESİNLİKLE YANLIŞTI. BİR DEVLET ADAMLIĞINI YAKLAŞIR BİR TAVIR DEĞİLDİ BU TAVIR. İSRAİL BUNU ACISINI AKP VE TAYYİP ZİHNİYETİNDEN KAT BE KAT ALIR. ULUSLARARASI İLİŞKİLERDE BÖYLE ÇOCUKCA KIZDIM SANA,DARILDIM VE BEN OYNAMIYORUM ZIHNİYETİ YOKTUR. ZAVALLI ÜLKEM İNSANLARININ ZİHNİYETLERİ ARAP VE DOGMA ZİHNİYETLERE GÖMÜLDÜĞÜ İÇİN HERKESİN BÖYLE FERAYANE BAŞBAKANIN ARKASINDA EN İYİ BENİM AMİGO BAŞKANIM DEMESİ ÇOK NORMAL. BU TAVIR ANCAK GERİ KALMIŞ TOPLUMLARDA GÖRÜLEBİLİR. AKP BUNU BAŞARD

Yorumu oyla      18      10  
ÖNCE VATAN 3 Şubat 2009 Salı 18:19

BAŞBAKANIN DAVOS TAKİ TAVRINI KINIYORUM.BU BAŞBAKANIN 29 MART SEÇİMLERİ İÇİN İNSANLARIN DİNİ DUYGULARINI SÖMÜRME HAREKETİ İDİ. FİLİSTİNDE 1200 MÜSLÜMAN ÖLÜRKEN ,YANI BAŞIMIZDA 1.5 MİLYON MÜSLÜMAN IRAK TA ÖLDÜ. AYNI ZAT NEDEN SESİNİ ÇIKARTMADI. TAYYİP İN YAPTIĞINI VE TAVRINI ALLAHA HAVALE EDİYORUM. ÇAPULÇU HAMAS TAKIMINI TUTACAĞIM DİYE KOSKOCA TÜRK MİLLETİNİN EKMEĞİ İLE OYNAMIŞTIR. BU MİLLET BUNU AÇISINI ÇOK PAHALI ÖDEYECEKTİR. AMA, İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLACAK. BAŞBAKANI KINIYORUM.

Yorumu oyla      18      10  
lemoslu 3 Şubat 2009 Salı 17:22

allah deniz baykal ı 1000 yıl yaşatsın ki chp iktidara gelmesin.chp de ilelebed chp olarak kalsın.ak partiye en büyük yardım baykal ve onun başında olduğu chp dir. çartşafdan sonra bir de kua'an kursu çıktı.allah isterse bir fasığa bile dinine hizmet ettirir.şekilde görüldüğü gibi.

Yorumu oyla      18      10  
nerin 2 Şubat 2009 Pazartesi 22:52

keşke sayın başbakanımız askerlerimizin başına çuval geçirildiğinde ve güneydoğuda insanlarımız pkk tarafından öldürüldüğünde de sahip çıkıp dünyada bu kadar ses getirecek düzeyde tepki koysaydı

Yorumu oyla      18      10  
sıradan bir yurttaş (Ek) 2 Şubat 2009 Pazartesi 19:12

Başka bir deyim daha vardır. İntikamımı ne çabuk aldım derler. Halbuki 40 yıl geçmiştir.40 yıl sonra alınanintikamı çok çabuk intikam aldım diye değerlendirmiştir. Ayne Lozan 'da küçümsenen İsmet Paaşaya Lord Curzon'un söylediği gibi. Lütfen olayları günlük,haftalık,aylık,mevsimlik,yıllık, 10 yıllık, 20 yıllık persfeklikten değil intikamımı ne kadar erken aldım (40 yılda almiş) diyenlerin görüşlerine göre başlık atalım, yorum yapalım, kamuoyu oluşturalım,fikir yürütelim

Yorumu oyla      18      10  
sıradan bir yurttaş 2 Şubat 2009 Pazartesi 19:01

Sayın Erdoğan kazandı CHP kaybetti diye ifade ettiğiniz düşünce tarzı dereyi görmeden paö,çaları sıvamaya benzer. Türkçe'de bir deyim vardır. Kusura bakmayın biraz argo tarzında bir deyim ama sizin başlığınıza yanıt verebilecek bir deyim. Hatice'ye değil neticeye bak. Bugüne değil yarına bak.Affedersiniz bizim yörelerde bir başka deyim daha vardır. İnek'i döverek değil anam anam diye okşayarak sağarlar. Ayrıca bir başka deyim daha vardır.

Yorumu oyla      18      10  
meraklı.......... 2 Şubat 2009 Pazartesi 16:22

yuzde yuz peres'te ergenekoncu'dur. o yuzden savunuyorlar. hulya arkadaş sanada yazık. chp'yi tutacağına boş bidon tut daha iyi.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 2 Şubat 2009 Pazartesi 15:27

CHP Meclisten israilin Gazze olayları ile kınama metni yayınlanması için Genel Kurula oturum önerisi sunarken ArapKürtPartisi tarafından "bekara karı boşamak kolay" diye alaya alınıyordu ve engelleniyordu.? Ne oldu ne değişti ogünden bu yana. Ümmetçi Erdoğan hezeyana kapılıp ülkesinin menfaatlerini hiçe sayarak kendi ezilmişliğinin tepkisini verdi. OLAYLAR İŞTE BÖYLE İÇ SİYASETE ÇEVRİLİR AMA BU ÇIKIŞ AKP ye hiç bir şey kazandırmaz kuru gürültü yapanlar zaten tabanları.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 2 Şubat 2009 Pazartesi 15:15

Üzülerek görüyorum ki;bazı saplantılı arkadaşlar hala olayı iç siyasete mal ediyor chp şöyle yaptı chp belediyede şöyle yaptı,chp hep vardı diye askılları sıra chp yi savunuyor.kardeşim burada chp kötü partidir demediler.sadece davos konusdunda ki tutumundan dolayı kaybetti demişler.ikincisi samimi bulmuyoruz,devamı gelmez diye sızlanan arkadaşlar,liderler arkalarındaki halkın desteği ile cesur yada korkak olurlar,siz hele bir desteğinizi verinde devamı gelmezse ozaman eleştirin.olmazmı?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 2 Şubat 2009 Pazartesi 13:04

CHP nin burs olayını önce bende anlamamıştım,ama net olarak anladım ki Bursları KALDIRMA diye bir şey yok. bunu belediyeler istismar ettiği için tek merkezden verilmesini karara bağlamışlar.Yani CHP yine HALK'ın yanında.Eşit dağıtılması için bence de sosyal devlet ilkesinde hareket etmiş.Ama bunu bile CHP yi kötülemek için hükümet bursları keserek istismar etmiştir.BURSLAR KALKMAMIŞTIR TEK MERKEZDEN VERİLMESİNE KARAR VERİLMİŞTİR.

Yorumu oyla      18      10  
çok meraklı.......... 2 Şubat 2009 Pazartesi 12:51

sorarım size: dinleniyoruz dediniz, yes no olayı patlak verdi. kıbrıs için gülu eleştirdiniz,aynı harita sizdede çıktı. halkçıyız dediniz,bursu kaldırdınız halkı birbirine duşman etiniz. sırf muhalefet olsun diye hukumetin her hizmetine karşı çıktınız. allah aşkına söyleyin c HALK p derken isteyerekmi istemeyerekmi söylüyorsunuz..

Yorumu oyla      18      10  
zerrin 2 Şubat 2009 Pazartesi 12:38

AKP,Yaşar Nuri Öztürk ün ebu gurayb cezaevinde olanları kınayalım önerisini niçin reddetti.Felluce den feryatlar yükselirken niye ses etmedi.Bizim topraklarımızdan giden abd uçakları ırakı bombalarken niçin sesleri çıkmadı?Niçin o zaman öyle şimdi böyle.AÇIKLASINLAR.

Yorumu oyla      18      10  
anka 2 Şubat 2009 Pazartesi 12:29

Türkiyenin sorunu bellidir.Yapılan eleştirilere bakılınca şu çıkıyor.Millet mi? Ümmetmi?

Yorumu oyla      18      10  
hulya 2 Şubat 2009 Pazartesi 12:27

Dış politikada nasıl davrandığın, ne giydiğin, ne kadar yakışıklı olduğun değil, Türkiyenin çıkarları ve altına imza attığın konular önemlidir.Gerisi boş...!

Yorumu oyla      18      10  
CHP dediğin!........... 2 Şubat 2009 Pazartesi 11:55

chp'ye tavsiyeM!!!!! ya peresi izmirE aday gösterin! ya bu CUMHURİYETE yapılan bir saldırıdır deyin! yada DAVOSu anayasa mahkemesine verin, KAPATTIRIN........

Yorumu oyla      18      10  
hulya 2 Şubat 2009 Pazartesi 11:43

Bundan önce kim elpençe durdu, Özalmı...?,Çillermi...? Ecevitmi...? Sizlere bir şey soracağım, dış politika ne yazıkki en çok da kendileri önünde böyle pevvasızca durmayanlardan daha çok tırsmıştır.Önlerinde öyle duran Ecevit'e istedikleri her şeyi imzalatamayacaklarını çok iyi biliyorladı.Ve o'nun için arkasından ne dediler biliyormusunuz, bizim basınımız gibi, PISIRIK,ZAVALLI demediler, ne dediler İYİ ADAM.... evet dış politika ECEVİT için İYİ ADAM dedi.Erdoğan için ise ACEMİ dedi.

Yorumu oyla      18      10  
chp 2 Şubat 2009 Pazartesi 11:26

bunlar sırf muhalefet olsun diye! GÜNEŞ NİYE DOĞUDAN DOĞUYOR! derler allah akıl versin...........

Yorumu oyla      18      10  
mirza 2 Şubat 2009 Pazartesi 08:40

kısaca chp artık cehaleti hakkıyla savunan parti olmuştur.eşref erdem nerde sordunuz mu kendinize o güzel insan nerde hey chpliler nerde

Yorumu oyla      18      10  
recep gökbakır 2 2 Şubat 2009 Pazartesi 01:53

SOnuç: ABD bizim hava sahamızı ve İncirlik üssünü kullanarak Irak'da pazar yerlerine, Camiilere, sivil halka bomba yağdırıyor ve 1,5 milyon Müslüman hayatını kaybediyor. SONSÖZ: Bu olayda da görüleceği üzere emperyalistlere "postanın kralını" CHP koymuştur. ama o günlerde eleştirilen yine CHP olmuştur. 1,5 milyon Müslüman'ın katledilmesine sesini çıkarmayan hatta destek olan hükümet ise şimdi kahraman olmuştur. Siyaset böyle bir şey heralde ama bunu CHP gerçekten başaramıyor.

Yorumu oyla      18      10  
recep gökbakır 1 2 Şubat 2009 Pazartesi 01:43

2003'de Amerika, Irak'ı işgal etmek için bizim topraklarımızı kullanmak istiyor. AKP: "90 milyar verirseniz topraklarımızı açarız." diyerek pazarlığa başlıyor. 6 milyarda anlaşıyor. CHP: Haksız bir savaşta bizim topraklarımızı kullanarak Müslüman bir ülkeyi işgal edemezsiniz. Sonuç: Tezkere oyçokluğuna rağmen CHP ve bazı AKP liler sayesinde reddedilir. AKP: yeni bir tezkere çıkartarak ABD'nin hava sahamızı kullanabilmesini sağlıyorlar CHP: bu tezkereye de olumsuz oy kullanıyor

Yorumu oyla      18      10  
barış 2 Şubat 2009 Pazartesi 00:28

silivri'yi yakmayın akp nin yaptığı anketlerde dahii %18 farkla 1, çıkan SELAMİ DEĞİRMENCİ'Yİ aday yapmamakla akp li lere bayram yaptırıyosunuz LÜTFEN SİLİVRİ 'Yİ yakmayın

Yorumu oyla      18      10  
GURBETCİ 2 Şubat 2009 Pazartesi 00:21

CHP DEN BAŞKA NE BEKLENİRKİ.EN KISA ZAMANDA O.ÖYMEN YANINA BİR EKİP ALIP. İSRAİLE PEREZ E GİTMELİ SİZE TC BAŞBAKANI SEN DEDİ,ÖFKE İLE SÖYLEMİŞTİR.ÖZÜR DİLERİZ.BİR FATURA ÖDETECEKSENİZ FATURAYI YIRTIN ATIN DESİNLER. HATTA BAŞBAKAN HAKKINDA GENSORU VERSİNLER.

Yorumu oyla      18      10  
ESMER 1 Şubat 2009 Pazar 23:59

Bu ülkeden kimler geldi kimler geçti de CHP dimdik ayakta kalmıştır.İktidar olamasa da hep varolacaktır.Sn.Baykal'î ne kadar eleştirsem de, bilgi birikimini, siyaset adamlığını, devlet adamlığı vasfını yadsıyamayız.AKP nin ampülünü DENİZ FENERİ gölgede bırakmıştır.

Yorumu oyla      18      10  
Akın Kayacan 1 Şubat 2009 Pazar 22:58

Başbakan efelenmekte 7 yıl geç kaldı. İsrail ve onun en büyük destekçisi Amerika ile 7 yıldır al takke ver külah ilişkideydi AKP. Şimdi ise sözleri ile Filistinlileri korumasına almış güya. Ortadoğu'da laf çok üretilir, ama eylem kıttır. Üç gün sonra Obama'nın temsilcisi geldiğinde yine İsrail'e ihaleler, ballı hisse satışları devam edecektir. Nitekim arka odalarda hükümetimizin temsilcileri ABD ve İsrail ile görüşüyorlar şu sıralar!

Yorumu oyla      18      10  
cem 1 Şubat 2009 Pazar 17:07

bırakın edebiyat parçalamayıda gerçekleri söyleyin gerekse emperyalist kefere amerika gerekse siyonist kefere israil sifonu çekmeye başladı tayyip erdoğanı kullanmaya artık gerek görmüyor oda bunu çok iyi gördü şimdi özüne dönmeye başladı sayın başbakan diyorki milletimize sünepelik yakışmazdı buna yürekten katılıyorum peki sayın başbakan emperyalist kefere amerikalılar süleymaniyede türk askerini başına çuval geçirildiğinde neden emperyalist keferelere sünepelik yaptın neden sus pus oldun nede

Yorumu oyla      18      10  
sky 1 Şubat 2009 Pazar 16:36

başbakan haklıdır ana geç galmıştır.hemde çok geç kalmıştır.bunu ırakta 1 milyondan fazla müslüman öldürülürken,kadınlara tacavuz ederken,20'den fazla camii bombalandığında vermeliydi,askerlerimizin başına cuval geçirildiginde vermeliydi(nota müzik notası değil ki vereyim demiştir),kıbrısı elden çıkarırken vermeliydi,bugun c.başkanlığının sitesindede bile kıbrıs yok gözüküyor.israilin saldırısın ilk başldıgında chp tbmm adıba kınama verelim demiş akp karşı çıkmıştır.yöneticiye tepki verdim dedi

Yorumu oyla      18      10  
başkent 1 Şubat 2009 Pazar 16:22

Topyekün iyi yaşamak ve bu ülkenin vatandaşı olduğumuzdan gurur duymak istiyorsak siyasiler günübirlik iç siyaset ugruna bu halkı ayrıştırmamalıdır.Karşı siyasi görüşündeki yöneticilerininde o zamanlar bu ülke için yaptıklarını iç siyasete alet etmemelidir.Ama gel görkü değişen hiç bri şey yoktur sistem aynı sistem halk aynı halk

Yorumu oyla      18      10  
başkent 1 Şubat 2009 Pazar 16:19

Bunun akabinde 2 nci dünya savaşı yıllarında İnönünün Cumhurbaşkanlığı döneminde olası bir savaşa karşı yapılan uygulamalar bunlart kıtlık getiriyor diye siyasi arenada koz olarak uygulanmadımı?bugün 50 yıldır senin savunduğun siyasi görüşler bu ülkeyi yönetiyor.Bugün RTE şunları yapmadı diyenler ona destek olmuyor değil samimiyetine inanmıyor.Tarih bunun göstergesidir.Bu siyasi görüş hep böyle olmuştur.

Yorumu oyla      18      10  
SÜLEYMAN CAN 1 Şubat 2009 Pazar 16:17

PARTİLİ VE PARTİSİZ OLMAK DOĞRULARI GÖRMEMEK ANLAMINA GELMEZ İSRAİL İLK DEFAMI FİLİSTİNLİLERİ ÖLDÜRÜYOR DEVAMLI ÖLDÜRDÜĞÜNÜ TÜM DÜNYA BİLİYOR VE TÜRKİYE OLARAK BİZLERDE BİLİYORDUK AMA BİZİ YÖNETENLER BİLMİYORLARMIŞKİ İSRAİL İLE ASKERİ ANLAŞMALARA İMZA ATTILAR BUGÜN NE DEĞİŞTİ,DAVOS DAN GELİP BÜTÜN ANTLAŞMALARI TEK TARAFLI İPTAL ETSEYDİ OZAMAN GERCEK BİR LİDER OLUR UZUN BİR SÜRE TÜRKİYEYİ YÖNETİRDİ BEN BİLE ONDAN BAŞKASINA OY VERMEZDİM.......

Yorumu oyla      18      10  
başkent 1 Şubat 2009 Pazar 16:16

Sn.totem yakın tarihimize bir bakalım.Ecevit hükümetinin Kıbrıs harekatı yaptığı dönemden sonra sözde müttefikimiz abd tarafından Türkiye Cumhuriyetine uygulanan ambargo ve akabinde gelen kıtlıktan kaynaklanan durumu sn Erdoğan bunların döneminde ben mazotu rüşvet vererek alıyordum diyerek siyasi arenada boy göstermedimi?O dönemde enerji bakanı bugünkü Chp başkanı Baykal idi.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Şubat 2009 Pazar 15:56

DİKKAT EDİYORUMDA,Başbakanı eleştirenler,yaptığını değil,sürekli yapmadıklarını dile getiriyor.işte şimdi eleştirdiğiniz gibi davranmadı,onurlu bir duruş sergiledi,madem daha önceki yaklaşımlarını onursuz buluyordunuz,bu sizcede iyi bir başlangıç değilmi?neden destek vermiyorsunuz? yoksa sizler palavracımısınız?demekki ozamanda eleştirecektiniz.allah aşkına siz neyi savunuyorsunuz?ne yapmalıydı sizce tc.başbakanı?perezin küstahlığına boyunmu eğmeliydi? ozamanmı mutlu olacaktınız?

Yorumu oyla      18      10  
Hatırlatma! 1 Şubat 2009 Pazar 15:55

arkadaşlar, bugün Sn. Baykal dedi ki, Erdoğan'ın tavrı doğaldır fakat bunu iç siyasette olayı bizimle nasıl bağdaştırdı anlamadım. Bu bağdaştırması yanlış olmuştur.

Yorumu oyla      18      10  
Mustafa Kemal 1 Şubat 2009 Pazar 12:26

Başbakan Erdoğan, hangi ulusal çıkarlarımız konusunda buna benzer bir tepki gösterdi? Kıbrıs satılırken mi? Askerimizin başına çuval geçirildiğindemi yoksa?Yada 60 bin ABD askerinin ülkemizi mesken tutacağı ve Kuzey Iraktan girip Irak katliamına kuzeyden başlanacığı 1 Mart Teskeresinde mi?Hiçbirinde değil.Çünkü hiçbiri seçim arifesinde değildi..Tayyip erdoğan sığ bir siyasetçidir..Devlet adamı değildir..

Yorumu oyla      18      10  
Ercan 1 Şubat 2009 Pazar 12:02

Şundan adım gibi eminm ki, Başbakan haklı tepkisi ( toplantıyı terketmesi hataydı) bir seçim yatırımıdır. Başbakan halkın nabzını çok iyi tutuyor ve buna göre oynuyor ve kazanıyor. Yoksa İsrail ve ABD ile ipleri koparmak gibi bir derdi olamaz. Çünkü BOP bir ABD/İsrail projesidir.

Yorumu oyla      18      10  
sıtkı gerçek 1 Şubat 2009 Pazar 01:03

bir de şöyle düşünelim...acaba bu davranış zalim israili dünya gözünde bir anda mazlum konuma getirmiş olamaz mı,bakın göreceksiniz dediğim olacak...isralie baş kaldırmak öyle ortalığa çıkıp bağırıp çağırmakla olmaz...telekomu,tekel..vb.birçok devlet kurumunu,karadenizdeki dereleri ırmakları,güneydoğudaki binlerce hektar araziyi yahudilere satmayacaktınız...şimdi çıkıp da 29 mart seçimleri için politik tiyatro oyunları yapıp da insanları kandırmayın...her şeyin baştan kurgulanmış oyun olduğu..

Yorumu oyla      18      10  
Nurhan 1 Şubat 2009 Pazar 00:03

Yemin ediyorum AKP ye oy vermeyeceğim buna rağmen ömrü hayatımda ilk kez bir lider gördüm Allah razı olsun başbakanım oy kullanmama yeminim olmasa verirdim.

Yorumu oyla      18      10  
anka 31 Ocak 2009 Cumartesi 23:04

Bu tip konuları siyasi malzeme yapmak orada o insanları öldürmekle eşdeğerdir.Bence Chp buna karşı çıkıyor.İsraile tepki veren başbakanımız halen israili kınamış değildir.Türkiye sınırları içinde ayrışmayı önleyerek İsrailide abd yide kınasın bu ülkenin tüm vatandaşları bilsinki arkasında olur.

Yorumu oyla      18      10  
anka 31 Ocak 2009 Cumartesi 23:00

Sende takdir edersinki Filistindeki dramın savunuculuğun arkasında din kardeşiyiz söylemi yatıyor.Yakın çevrene bir bak toplumdaki izlenim budur.Eğerki bu gerçek bri durum ise Irak taki ölenler kimdir?Rahmetli Ecevit israil filistin halkına soykırım uyguluyor demiştir.Yalnız bunu iç siyasete malzemesi yapmamıştır.Chp veya Chp düşüncesindeki parti veya partiler bu tip konuları iç siyast malzemesi yapmazlar.Çünkü konu insandır.

Yorumu oyla      18      10  
FENERLİ GÖKHAN 31 Ocak 2009 Cumartesi 22:56

AKP'NİN GÖLGESİ ALTINDA KALDILAR

Yorumu oyla      18      10  
anka 31 Ocak 2009 Cumartesi 22:49

Serhat arkadaşım bizler yönetilenleriz burada yorum yapanlarının hiç biri belkide bir parti ile kendisine görüş olarak yakın hissetmekten başka bir bağı bile yoktur.Chp nin veya Akp nin ne yapmak istediğine karar vermekten önce biz yönetilenlerin ne istediğimizi bilmemiz lazım.Chp adına konuşan Onur Öymen başbakanın yaptığının yanlış olduğunu söylemiyor yanlış olduğunu söylediği konu dünya ülkelerinde terör örgütü olarak görülen hamasın savunucusu konumunda olmasını eleştiriyor

Yorumu oyla      18      10  
Alinin Biri 31 Ocak 2009 Cumartesi 21:04

guluyorum dik durusunuza. amerika cik dedi ciktiniz, girecez dedi oylama yaptiniz evet dediniz, imf zam yap diyor yapiyorsunuz. uc kurusa satmadiginiz kit kalmadi. gazi kesiyoruz diyorlar eyvallah. dilimizi tanidiniz, simdi topraklarimiza da adini koyacaksiniz diyorlar, cit yok. yerim sizin dik durusunuzu, badem biyiklilar. bagimsizliktan eser kalmamis bir de onur edebiyati yapiyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
barış 31 Ocak 2009 Cumartesi 17:44

erdoğanın tavrı hiç tartışmasız doğrudur, umarız bu tavrını dahada ileri götürür. hamas gibi hizbullah gibi ve de taliban gibi islami hareket olmanın ötesinde halkının işsizlik ve refah sorunlarınıda dert edinir. amerikada ikamet eden yakınlarınıda f.g ve diğerlerinide memlekete getirir, amerikan ve ingiliz uşaklığından bu halkıda kendisinide kurtarır artık onlara biyat etmeyecek kadar sermayeleri de var. unutmayın abd fkö ye karşı haması, şaha karşı humeyniyi, TC'ne karşıda fetulahı örgütledi

Yorumu oyla      18      10  
mehmet 31 Ocak 2009 Cumartesi 17:35

chpliler pek bilmezler ama yilmaz güneyin bir lafi vardir egilip büzüsüp diz üstünde yasamaktansa onurlu dik bir sekilde ayakta ölmeyi tercih ederim sayin basbakanimizda bunu yapmistir milli menfaat milli menfaat ne olursa olsun onurumuzdan daha büyük bi menfaat olabilirmi? tüm dünya onurlu derken chp liler halen sacmalik pesinde gerci adamlar dogustan sacmaliyor

Yorumu oyla      18      10  
mcity 31 Ocak 2009 Cumartesi 16:47

bunlarin genleriyle oynanmis ne icin ozel bir misyonu yurutsunler diye .. bunlar bunu icin programlanmis yani bunlar turk degil soysuz .. bakin bunlarinkoklerine buyuk ihtimalle yahudilik vardir osmanli bunlari bagrina basti Turkiyeyi ulke edindiler dogal olarak vatan dedikleri bu ulkeye hizmetden ziyade onlara hizmet etmislerdir..yani tabaklarina yapmislardir..artik bu ulusun evlatlarini turkluk, ataturkculuk, laiklik, sakarya diye kandiramazlar, cunku o cahil insanlar kalmadi artik..

Yorumu oyla      18      10  
adnan 31 Ocak 2009 Cumartesi 15:58

TÜRKİYE TÜRKİYE OLALI BÖYLE CHP GÖRMEDİ. GÖZLERİ KÖR, KULAKLARI SAĞIR, KALPLERİ KARA, İNSAN DAN HABERSİZ, ALLAH TAN KORKMAZ, KULDAN UTANMAZ, KENDİNİ BİLMEZ, MİLLETİ SAYMAZ. DAHA NE DİYEYİM TAYYİP CHP ZİHNİYETİ DİYOR YA BENCE ZİHİN YOK Kİ ZİHNİYET OLSUN. KAYBETMİŞLER.

Yorumu oyla      18      10  
Aslan 31 Ocak 2009 Cumartesi 15:02

Bence kaybeden Erdoğan'dır. Bu haberi yapanlar ve yayınlar da onun pofpofçularından başka kimse değildir. İstanbul elden gidiyor yetiş Erdoğan paşa daha fazla çıkış yap ki harbi Kasımpaşalı İstanbul'un külhanbeyi olduğun ortaya çıksın!

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 31 Ocak 2009 Cumartesi 14:44

herneyse ÖMER KARDEŞİM arkadaşlar hislerime tercüman olmuşlar SAĞOLSUNLAR.ancak lütfen şunu unutma,erdoğan gelinceye kadar,sizlere bu topraklar bizim burda yaşayamazsınız,işadamlarınıza işyeri kuramazsınız,vekillerinize bu meclis bizim sizler giremezsiniz,hastanelere hastalarınızı götüremezsiniz vs vs diyen yoktu, bizler kürt türk ayrımı yapmıyorduk.yapmayacağızda zaten.benimkisi senin açıklamana istinaden masumane bir soruydu.yinede sağol.

Yorumu oyla      18      10  
NURULLAH 31 Ocak 2009 Cumartesi 14:21

KESİN SÖYLÜYORUM SAYIN BAŞKANIMIZ DAVOS TA TEPKİ GÖSTERMESEYDİ BU CHP BU SEFER BAŞBAKAN NİYE SESSİZ KALDI GİBİLERİNDEN YİNE LAFLAR ORTAYA ATACAKTI BU NASIL BİR MUHALEFET ANLAYIŞIDIR KARDEŞİM BÖYLE.KONUŞSA SUÇ KONUŞMASA SUÇ.HERŞEYİN DOĞRUSUNU CHP MI BİLİYOR ACABA TEK DOĞRU CHP Mİ.ACABA BU ZAMANDIR NİYE İKTİDAR OLMAMAMIŞ O KADAR DOĞRULARI BİLİYOR VE DE YAPIYORLARSA.

Yorumu oyla      18      10  
ALININ BIRI 31 Ocak 2009 Cumartesi 14:11

BUYUK HARFLE YAZINCA BASKIN CIKILMIYOR! EDEBIYAT AGZI NASIL OLUYOR? GERCEKLERI SOYLEMIYOR MUYUZ? BUNLAR OLMUYOR MU?GENCLER ARASINDA ISSIZLIK %25 DEGIL MI? EMEKLI TANIDIGIN VAR MI SENIN? OGRETMENLER, MEMURLAR NASIL YASIYOR? AHA KANDIL ORDA YAPSAK YA OPERAASYON BITIRSEK YA PKK YI? OLMUYOR NIYE? ABD IZIN VERMIYOR? BU KADARCIK BAGIMSIZLIKTAN MI ONUR DUYUYORSUN?DOLAR BIR AYDA 1.65 OLMADI MI? NERDE YASIYORSUNUZ? ULKEDE TAKKELI, BADEM BIYIKLI DARBE YASANIYOR!

Yorumu oyla      18      10  
Serhat 31 Ocak 2009 Cumartesi 14:02

İsraili kınayalım diye Meclise önerge veren CHP, İsrail kınanıca en çok karşı çıkan yine CHP. Lütfen bu durumu ve CHP'nin ne yapmak istediğini özellikle CHP'li arkadaşlar bir açıklayabilirler mi?

Yorumu oyla      18      10  
biz öğle bir milltin evladıyız ki 31 Ocak 2009 Cumartesi 14:01

chp sırf muhalefet olsun diye her zaman beyaza kara diyen bir zihniyette ne olr ya beyaza beyaz de birdefa ne yimiş efendim pereze sayın dememiş olur perez de babasının oğluna mı bagırıyor yaptıklarından dolyı yavuz hırsız evsahibini bastırı misali onu sende öymen efendi sana yakışır davusta ne verdiler ki bize ne bitelim

Yorumu oyla      18      10  
biz öğle milletin evladıyız ki 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:56

Yorumu oyla      18      10  
ÖMER 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:43

olayları saptırmayın arkadaşlar ben kürt ya da türk olduğum için onurluyum demedim başbakanın yaptığı bu hareket karşısında onurluyum dedim yani demek istediğim bir kürt olarak çok gururlandım yoksa bana edebiyat ağzı yaparak bilgiçlik taslamayın

Yorumu oyla      18      10  
nusret guder 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:40

ilk istabul asma kopruye çikan çikan zihnıyet bu gün ist.bld.bsşk.adayı üçüncü kopru vad ediyor işte halk bunu bilsin yeter

Yorumu oyla      18      10  
OSMANLI TORUNU 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:37

CHP ASLINI VE SAFINI BELLİ ETMİŞTİR ZATEN AKSİNİDE DÜŞÜNMEK YANLIŞ OLURDU KİMLERİN KUKLALARI OLDUĞUNU BU HALK GÖRDÜ ONUN İÇİN ÇENE YORMAYA GEREK YOK SEÇİMDE HERZAMAN OLDUĞU GİBİ SANDIĞIN ALTINDA KALMAYA MAHKÜMDUR.ARKADAŞIN BİRİ HAMASIN LİDERİYLE BAŞBAKANIN AYNI SAFTA OLMASINDAN RAHATSIZMIŞ ONA SÖZÜM HAMAS SEÇİMLE BAŞA GELEN YÖNETİMDİR ADAMLARI ÇAĞDAŞLIK GİBİ ENTEL LAFLARLA KARALAYAMASSIN.ÇAĞDAŞ ÜLKEDE YAŞAMAK İSTERMİŞ SORUYORUM SANA YAŞADIĞIN TOPRAK DÜNYANIN EN ÇAĞDAŞ ÜLKESİDİR.SINIRDA AÇIK İSTR

Yorumu oyla      18      10  
kazanan-kaybeden 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:29

ben soyleyeyim yorumcu: kaybeden hep turkler oluyor. kazanan hep ermeniler, pkk, rumlar oluyor. niye biliyor musun? ataturkculer sindiriliyor ve siz de canak tutuyorsunuz! nasil mi? cumhuriyeti, laikligi, hukuk devletini savunan, hukukun bir silah olarak kullanilmasina karsi cikan tek parti yi, askerler bile olanlar karsisinda susarken sesini cikaranlari kaybeden ilan ettigin icin. bunu unutmayacagiz.

Yorumu oyla      18      10  
ÖMER 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:25

başbakan bize belli açılımlar yapmasaydı sözünü bence iyi düşünün madem yıllardır kardeşiz bu açılımları neden başkası değil de başbakan yaptı ben ak partiye oy verdim o zaman bu açılımları yapmışmıydı hayır ama görünen köy kılavuz istemez.ayrıca kardeşliğimiz doğru parti liderlerine bağlı değil fakat şunu da unutma bir parti lider ki bu kardeşliği benimseyerek açıklamalar yaptı ve ilk kez devletin başbakanı kürtçe konuştu kardeştik ama bu kadar içten değil.ben başbakanı canı gönülden destekliyo

Yorumu oyla      18      10  
alinin biri 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:24

omer kurtmusde basbakan sayesinde neymis, hem kurt hemde turk oldugu icin cok onurluymus.kurt oldugun icin niye onurlusun omer? "dilimizi kabul ettirdik bu topraklarin adini da kabul ettirecegiz" diyen birinin hala belediye baskani olarak oturabilmesinden ve hala aday gosterilebilmesinden mi? yoksa pkk terorune karsiyillarca mucadelenin basini cekmis komutanlar yargilaniyor diyemi?yoksa barzani ve abd ile gizli gorusmeler yapildigi icinmi basin dik?basinin egik olmasi hicbir zaman gerekmedi ki?

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:08

peki ömer kardeşim,başbakan sizlere belli açılımlar yapmasa idi,aynı söylemlerini samimice söyleyebilirmiydin??benimkisi sadece merak..:)birde başbakan erdoğan olmazdan öncede, olduktan sonrada sizler bizim yıllardır beraber yaşadığımız kardeşlerimizsiniz bunu bilesin.bunu hiçbirşey hiçbir parti ve liderleri değiştiremedi değiştiremezde.

Yorumu oyla      18      10  
emekli 31 Ocak 2009 Cumartesi 13:05

CHP asla kaybeden değil asıl zaman herşeyi daha net gösterecek,CHP,B.Bakanı herkesten daha iyi tanıdığı için asıl amacının ne olabileceğini bildiği,T.C B.Bakanına yakışır duruşu ile de tarafsız bir şekilde bir arabulucu da bulunması gereken özellikleri göstererek herkesin saygısını kazanarak görüş bildirilebileceğini bildiği için bu tepkiyi göstermiştir ki aklı selim herkeste aynı fikirde yoksa Davos'ta ki hareketin içerde düşen oylarını artırmak amaçlı olduğu düşünülmezdi bugün,unutulmasın.

Yorumu oyla      18      10  
ÖMER 31 Ocak 2009 Cumartesi 12:54

evet chp bugün değil dün de kaybetmişti.şunu söylemek isterim ki ben bir kürt olarak türkiyede yaşamaktan gurur duyuyorum hem kürt hem de türk olduğum için çok onurluyum başım dik sağol başbakanım

Yorumu oyla      18      10  
Kaya 31 Ocak 2009 Cumartesi 12:51

Hadi okudugunu anlamayanlarin oraninin %85 oldugu bir Ülkede yapilan yorumlari kabul edelim.Peki Türktime in yorumuna ne demeli ?Onur Öymenin cikisini "CHP kaybetti " diye duyururken bugün tüm eski Büyükelciler,Onur Öymen gibi, ayni yorumda bulundu.Meseleyi Milliyetcilikle degerlendirip,yigidim-aslanim-helal sana ya getiren Türktime o zaman adinin ne kadar Milli oldugunuda sorgulamalidir.Öfkeyle kalkan zararla oturur,lafinida unutmayalim.Tabii anlayana.

Yorumu oyla      18      10  
anka 31 Ocak 2009 Cumartesi 12:47

CHP kaybedendir.Hataları büyüktür.Meclise İsraili kınama için önerge vermiştir.Akp reddetmiştir.Chp kaybedendir; Filistinde ölen insanlar için hem İsraili hemde İsraile alkış tutanları kınamıştır.Chp kaybedendir; Filistin deki dramı siyasi şova dönüştürme çabasında değildir.Chp hatalıdır;RTE Irak a tezkereyi geçirmek istediğinde tepki vermiştir.Chp hatalıdır;terör örgütü listesindeki bir oluşuma seçilmişler dememiştir.Kısaca partililer Chp yi fesh etsinler

Yorumu oyla      18      10  
hatice 31 Ocak 2009 Cumartesi 11:45

benim için kaybeden değildir.ben kendimi bir anda chavez in ülkesinde diktatorlukda yaşıyormuşum gibi hissettim.chavezi seyrederken gülerdim,bilirdim bir üçünçü dünya ülkesi lideri komik gelirdi ama aynı şeyi davosta görünce acı acı güldüm vede gazze mitinginde hamasın lideriyle benim ülkemin başbakanın resmi yanyana hiç hoşlanmadım ben çağdaş bir ülke vatandaşı olmak istiyorum.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 31 Ocak 2009 Cumartesi 10:47

valla her ne kadar TAYYİBİMİN bu tavrını salt SEÇİM TAKTİĞİ olarak görsemde kii görüyorum,burası ŞAHSİ DÜŞÜNCEM...ancak tayyibimin yerinde chplilerden biri olsaydı,TAYYİBİMİN tavrının aynısını yapacaklarından açıkçası KUŞKULUYUM..chp her zamanki gibi,yine UZAKTAN konuşup,karşılarında ise SUSACAKTI..sonuçta siyasiler,bana görede EN BÜYÜK YALANCILAR zaten SİYASİLERDİR..AMAÇLARI her ne şekil olursa olsun KAZANMAK ve GÖZ BOYAMAKTAN öteye gitmemektir....

Yorumu oyla      18      10  
ÇİRKİN ÖRDEK YAVRUSU 31 Ocak 2009 Cumartesi 10:09

Siyasetçiler,düşünceleriyle,duruşlarıyla,yaptıkları işlerle ya Halkın önünden gitmelidirler, ya da bu işi beceremiyorlarsa halkın önünden kaçmalıdırlar. Sizce bunlardan hangilerii hangisi!!!

Yorumu oyla      18      10  
kaya 31 Ocak 2009 Cumartesi 05:53

Neden icmizdeki kripto yahudi medyasi ve kripto yahudiler israilden daha israilci kesildiler..adamlarin yüzleri eksi eksi oldu hain kriptolar...

Yorumu oyla      18      10  
anlamaman normal 31 Ocak 2009 Cumartesi 00:48

kastettigin cikarlar deniz feneriyle toparlanan, burs adi altinda dagitilan trilyonlarin malum amaclarla belli kisilere ve kurumlara teslim edilmesiyle alakali olabilir. kahrolsun israilin gazze operasyonu! ama bundan prim yapma yarisi da bana ters. irak a turkiye'den girilebilsin oylamasina oy veren de akp degil miydi, unutmadik. akp, krizle, yolsuzluklarla, ergenekonla yitirdigi itibarini bununla kazanmaya calisiyor simdi, bosuna. nasil oldu da iki saate pankartlar hazirlandi?

Yorumu oyla      18      10  
çakır... 31 Ocak 2009 Cumartesi 00:47

Dünya üzerindeki tek müslüman ülke bizmişiz gibi filistin diyor başka bir şey demiyoruz. Berberimizin kellesi gidecekti az kalsın Arabistan da, bu arkadaşlar neden tepkisiz. Bu amcalar neden seslerini hiç çıkarmıyor, bir.arap.em.,kuveyt, ve pek çok diğer müslüman ülkeler, adamlar rahatlarını mı bozmak istemiyorlar acaba? Bu trajedi elbette üzüntü verici ancak ülkeler genelinde her ülke kendi menfaatlerini etkileyebilecek işlerde duygularını iyi kontrol edebilmeli ve aklı selim davranmalıdırlar.

Yorumu oyla      18      10  
biz anlamıyoruz 31 Ocak 2009 Cumartesi 00:19

derinlikçi analizci peyfendi dünya turkiyedenmi ibarettir. senin çıkarların oldürülen bebelerin ve annelerin kanından dahamı muteber. bir diğer garip düşünce sahibi ırakta nerede imiş vs sizin derdiniz ne anlamadık. hırsızın hiç suçu yok ev sahibi 20 yıl teşne olmuş hırsıza ve 40 milyonluk bir ulke. herşeye rağmen ırakta da engüçlü ses turkiyeden çıkmıştı. insaf bari bu gün kapayın çenenizi

Yorumu oyla      18      10  
Anlayan anlar 30 Ocak 2009 Cuma 23:43

basbakanin dogru mu yanlis mi yaptigini anlayacak kadar derinlikli bir analiz yaptiginiz gorulmuyor, ki bir kaybeden olacaksa buna da ben karar vereceksem, o "kaybeden chp" yorumunu yazan kisidir derim. turkiyenin sorunlarini altalta bir yazsaniz, sonra da filistin sorunu burda nerde diye bir baksaniz, kazananin kaybedenin kim olmasi gerektigi cok guzel gorulecek ama iki kelimeyle, bir duygusal cikisla kazanilan ilan edilmek icin boyle medyayi iyi tanimak gerekiyormus.

Yorumu oyla      18      10  
M.Kemal 30 Ocak 2009 Cuma 23:25

Türkiyede yalan söyleyene bir şey yapmıyorlarki,Kılıçtaroglu hepsinin foyasını meydana çıkardı,Başbakan son kozunu oynadı,eger 10 gün içerisinde gidip Amerikadan ve israilden özür dilemezse aferini hakeder.Allah yalancıların,dolandırıcıların,Amerikan ve israil yanlılarının belasını versin.Türk milleti olarak arzumuz budur.

Yorumu oyla      18      10  
gerçek 30 Ocak 2009 Cuma 23:08

chp ye giydirecem diye fırsat kollamak seviyesizlik.başbakan dogru yapmıştır. onur oymen yanlış konuşmuştur. bu bölümü yapanlarda amacını aşmıştır.kınıyorum

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 30 Ocak 2009 Cuma 22:50

Aksakallı, Irak’da katliamın çoğunu, İşgalden sonra Irak halkının kendi çeteleri ve El Kaide gibi aşırı radikal örgütler yaptı.. İsrailin Gazzede yaptığı katliamla bunun ilgisi ne? Irak İşgalinde Erdoğan’ın (tehlikeli bir diktatöre de karşı olsa) işgalci ABD ya askeri destek vermeye çalışmasını hepimiz kınadık ve şiddetle karşı çıktık. Oradaki tutumu tehlikeli bir hata idi ve şükür TBMM buna engel oldu.. Ancak geçmişte nasıl bu hatalı çıkışını yermiş isem, şimdi ABD nin desteklediği İsraile karşı tutumunu ve Davos daki tavrını da destekliyorum.. Yeterki bunu seçimlerde politik amaçlı bir malzeme olarak kullanmaya ve şov yapmaya kalkışmasın, o zaman şimdi aldığı alkışlar değerini kendi de benim gibi muhalifleri nezdinde kazandığı takdiri kaybeder ..

Yorumu oyla      18      10  
baydur 30 Ocak 2009 Cuma 21:48

Irak'ta 1 milyondan fazla insan öldürüldü.Tayyip bugüne kadar neden ses çıkarmadı.Ne zaman iç politikada sıkıştı,yerel seçimlerde yenileceğini anladı,taraftarlarına gaz vermeye başladı.Gazze'deki ölenleri değil kendi çıkarını düşünüyor.Yiğitse İsraille olan ilişkileri askıya alsın,o zaman bizde alkışlıyalım.Kasımpaşa ağzı ile konuşmak kolay.

Yorumu oyla      18      10  
devrımcı 30 Ocak 2009 Cuma 21:32

basbakanımızı takdırle selamlıyorum..bu tavrı ıcın..eyyy chp bende bır devrımcı olarak bunları soyleyıp helel olsun dıyorsam sız neye hıtap edıyosunuz hangı ülke ıcın ıkdıdar olmaya calısıyosunuz..su tavrınızı degıstırın artık da bıraz lıderlık sıfatına gırın batıyorsunuz

Yorumu oyla      18      10  
30 Ocak 2009 Cuma 21:02

Irakta ki,Somali"deki katliamda öldürülenler insan değilmiydi?Somali katiliyle kimse ilişki kurmazken bizdeki devlet erkanı onları Türkiye"de iki kez ağırlamadımı?Somalide,Irakta katledilenlere yürekleri nasıl dayandı?Filistin için gösterilen duyarlılıkta başka bir hesap var.????

Yorumu oyla      18      10  
başkent 30 Ocak 2009 Cuma 20:29

Sayın arkadaşlar RTE moderatör denen zübüğün elini omzuna koymasına perez in ona bakarak konuşmasına Filistinde öelen insanlar adına tepki göstermesine sonuna kadar bri vatandaş olarak hak veriyorum.Fakat Sn Öymenin demek istediği başka bri şey orada ölen insanları sahiplenmek tepkini dile getirmek ayrı bri şey terör listesinde olan haması seçilmiş diyerek savunmak ayrı birşey sorarım size o zaman dtp ye neden karşısınız?onlarda terör örgütünün seçilmişleri değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
öğrenci 30 Ocak 2009 Cuma 19:29

bence gayet yerinde bir açıklama yapılmış chp tarafından.delikanlı geçinen başbakanınız daha geçen hafta mecliste chp tarafından sunulan israili kınama önergesini neden reddetti o zaman?tamamen tribünlere oynuyor bence r.t.e.sizde gerçeklerden bihaber yaşamaya devam ediyorsunuz.sen orda koskoca Türkiye Cumhuriyetini temsil ediyorsun şu kullandığın dile bak söylediğin laflara bak olmaz böyle bir şey

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 30 Ocak 2009 Cuma 19:10

Misafir Irakta olanların Filistinden farkı nedir? Sayıları 1,5 milyona ulaşıp görüntüleri yayınlanmayınca şov yapmaya imkan olmadığı BÜYÜK EFENDİ KIZAR diye mi susuluyor??? Yapılan tamamıyla hezeyandır... Dışlanmışlığını kabul edemeyen Erdoğanın kendini ileri sürerek Devletinin çıkarlarını riske atmasıdır...YOKSA BEN AÇIK BİR AKP DÜŞMANI VE MUTLAKA KURTUNULMASI GEREKEN BİR İSTİLA HAREKETİNİN DÜŞTÜĞÜ DURUMDAN mutluluk duyardım...Oynanan din sömürüsü adına Devletin menfaatlerini ileri sürmek...

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 30 Ocak 2009 Cuma 18:29

İsrail’in zavallı kadın ve çocukları, masum sivilleri barbarca katletmesine hangimiz üzülmüyor ve İsrail’i kınamıyoruz ki? Bunu Arapların kaşına gözüne hayran olduğumuz için yapmıyoruz her halde.. Bu onurlu bir insanlık tepkisi.. CHP lilerin çoğunluğunun da bu duyguları taşıdığına ve böyle düşündüğüne eminim.. Bir kaç CHP li hariciye eskisi yöneticinin yaklaşımları CHP lilerin tamamını bağlayamaz.. Dolayısı ile asıl kaybeden Onur Öymen gibi parazit ve dinazor CHP yöneticileridir!..

Yorumu oyla      18      10  
Dosdoğru 30 Ocak 2009 Cuma 18:05

Başbakan’ın Avrupa’nın Terörist Listesinde yer alan Hamas’a arka çıkıyor görüntüsü vermesi belki bu yönü ile eleştirilebilir (ki aslında burada masum insanların, kadın ve çocukların acımasız orantısız saldırılarla katledilmesine herkes gibi açık bir tepkisi var), ancak ülkemizi temsilen katıldığı DAVOS da İsrail Cumhurbaşkanının haksız ve yalanlarla dolu gerekçelerle kabadayılık etmeye kalkışmasına, moderatör denen zibidinin laubali tutumuna karşı verdiği yanıt ve tavır ancak alkışlanır! Bu utanmaz Peres’e bir de Nobel barış ödülü verilmiş!.. Ödülü hemen geri alınmalıdır!

Yorumu oyla      18      10  
Erol Gökmen 30 Ocak 2009 Cuma 17:46

Niye ? Askerimizin kafasına çuval geçirilirken,AB.den topluluğun sözde iki memuru hakaret ederken,Talabani ve Barzani denen adamlar rest çekerken,Diyarbakır belediye Bşk.rest çekerken nerede idiler.Evet İsrail'e cevap vermede geç kalındı.Daha kapıda bekletilirken Başbakanımız dönüp gelecekti.Yıllarca SİYONİST dediler bütün söylediklerini unutup,dört elle sarıldılar.PEREZ'e cevap bunları düşününce yerinde değil usulsüz ve yersiz oldu.Sayenizdede suç CHP.nin oldu.Siz basın var olun!

Yorumu oyla      18      10  
köksal öztürk 30 Ocak 2009 Cuma 17:17

selamlar davos zirvesinde yapılan tutumu begendim ve sayın baskan türk milletinin onurunu korumustur burda sayın onur-öymeni ben eleştirmek istiyorum saynı onur-öymen adına layık olmalıdırki onurumuzu koruyon sayın basbakanı eleştirmesi yanlıştır bence onur-öymen türküm diyorsa oda onurumuzu koruyan sayın baskanın yanında olmaıdır şayet olmak istemiyorsa israile gitsin yahidi ismi olsın kendine perez bizim dostumuz olamaz öymen hepimiz isralliyizhepimiz yahudiyiz kampanyasımı içinmi uğraşıyor.:(

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Selim 30 Ocak 2009 Cuma 17:13

Tayip Erdoğan Araptan fazla Arap kesilmiştir. Bu da aldığı kültürün bir sonucudur. Bütün dünyadan dışlanmış, BOP bitmiş, Obama ciddiye bile almamış, kendi kendini yeyip duruyor. Orta DOğu'da gezdi dolandı, barış görüşmelerinden dışlandı. İç politikaya dönük bu atraksyon Tayyeb'i kurtarmayacak...

Yorumu oyla      18      10  
ayyıldız 30 Ocak 2009 Cuma 17:08

ben bu adamı bu yüzden seviyorum işte bu ıktıdardan once bush karsısında el pence duranlar israile yalakalık yapanlar bunlar arkadaşlar şasırmayın chp den gercek ten bu yasanan olayları destekleyecek bır söz gelmıs olsaydı ben su an şoke olacaktım bu benım ıcın daha ıyı olduu))))şaşırtmadım chp..... bunun burası hangı akla hızmet edıyorsunuz sız kımsınız nesınız sızın ecdadınız kım ermenımısınız yoksa masonmusunuz kımsınız..bu mılletten olmadıgınız bellı sundan emınım tam türkiye düşmanısınız

Yorumu oyla      18      10  
furkan 30 Ocak 2009 Cuma 17:07

o halkının başbakanıdır!ona ne kadar çamur atarsanız atın,ona hiçbirşey yapamazsınız.29 martı bekleyin ve sesi fazla çıkmayan sesiz çoğunluğun size vereceği yanıta bakın.fazla umutlanmayın, çünkü başbakan sahipsiz değil onun ahlkı var.saygılarımla

Yorumu oyla      18      10  
SON OSMANLI 30 Ocak 2009 Cuma 16:24

YAZIKLAR OLSUN SİZİN GİBİ ZİHNİYETLERE ,ALKIŞLAYAMASSANIZ SUSUNDA DAHADA BATMAN İSTERSENİZ,PERES BİLE KALKIP ÖZÜR DİLERKEN SİZ KENDİNİZİ NE HALLERE DÜŞÜRÜYORSUNUZ ADAM KRAL ÇIPLAK DEDİ SİZ AKSİNİ İDDA EDİYONUZ NE DİYİM YAZIKLAR OLSUN NE MUTLU TÜRKÜM DİYE GEZMEYİNDE BARİ TAM OLSUN.SİZE %10 BİLE FAZLA BU MEMLEKETTE ANLIYANA SİVRİ SİNEZ SAZ ANLAMIYANIA DA............

Yorumu oyla      18      10  
anlayamıyorum... 30 Ocak 2009 Cuma 16:23

Yazıda chp'nin son dönemdeki yapıcı tutumundan bahsedilmiş...valla benim böyle bir yapıcı tutumdan haberim yok....ne zaman yapmış chp bunu...onlar kendi kendilerine bile muhalif bırakın başkalarını...ben hangi akla hizmet ettiklerini ve gelecekle ilgili planlarını 40 yıldır anlayamadım...böyle bir planları var mı onu da bilmiyorum çünkü hiç ipucu yok 40 yıldır.

Yorumu oyla      18      10  
ÖNEMLİMİ TÜRK OLMAMA YETER HERALDE 30 Ocak 2009 Cuma 16:21

Yorumu oyla      18      10  
murat bayram 30 Ocak 2009 Cuma 16:12

sayın erdeğan evet haklı olarak tepkisini ortaya koydu ama peşinden maalesef flistinde ölen insanların üzerinden oy kapma yanlışlığına girişti..

Yorumu oyla      18      10  
ahmet 30 Ocak 2009 Cuma 16:08

chp kaybetmye mahkum bir siyasi parti olarak tarihteki yerini alacaktır. perese dünyanın çeşitli ülkeleriden birçok eleştiri gelmesine rağmen chp tavrını beklendiği gibi muhalafet yaparak ve korkaklığını gözler önüne sererek gösterdi. bu beklenen bir tavırdı çünkü sadece kendi kişisel çıkarlarına odaklanmış bir menfaatçiler gruhundan başka tavır alması beklenemezdi...

Yorumu oyla      18      10  
casper 30 Ocak 2009 Cuma 15:59

bunlar halkı ve halka ait tüm değerlerden uzak insanlar.bunlara aklını başına sadece onlara oy verenler getirecek.bunlar kendilerine oy verenlerede saygısı olmayanlardan.tayyib e destek verenler %98.bu demektir ki chp ye oy verenler var.

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 30 Ocak 2009 Cuma 15:52

Onlar doğal kaybeden olduğu için doğalarına aykırı bir durum söz konusu olamazdı zaten

Yorumu oyla      18      10