YORUMLAR
Toplam 50 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 21 Ocak 2009 Çarşamba 21:17

NE enteresan değilmi? figen kardeşim,benim asker olduğuma inanmamış,ama ne hikmetse hakan kardeşimin gazi olduğuna hemen inanmış ve onu şefkate kucaklamış.ne hakanı tanır nede beni,ama bana yalancı demiş,hakana ise kayıtsızca inanmış.sizce sebebi ne? tek sebep benim onunla aynı fikirde olmamam.hakana hemen inanmasının sebebi ise kendisi ile aynı cenahta olması.işte durum bu derece vahim!!taraf olmak insanları ne hale getiriyor.önyargı,öfke ve sonucu iftira.figen şu haline bir bak bence ve üzül.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 21 Ocak 2009 Çarşamba 21:13

FİGEN HANIMIN!!yazısını okuyunca hakkımda atılıp tutulanları okuma fırsatım oldu,enteresandır,herkes kimliğimi hatta nüfüs suretimi istemiş.ve alışkın oldukları yöntemi kullanarak iftira ve çirkef atmaya başlamışlar.şimdi benim anlayamadığım,birincisi neden sizlere kimliğimi açıklayayım,ikincisi neden merak ediyorsunuz? üçüncüsü ise bu mahallenin delisi benmiyim?hem böyle bir zorunluluğummu?var.kırcayı siz tanıyormusunuz? ben tanıyorum.ama sallamak para ile değil sizde bedavadan atıyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
FİGEN 21 Ocak 2009 Çarşamba 19:36

HAKAN KARDEŞ VE GAZİLERİMİZ. MERAKLANMAYIN SİZİN BİR GÖZÜNÜZ VARSA BİZİMKİLERLE BİN OLACAKTIR. VATAN SİZE ŞÜKRAN DUYUYOR. ŞUAN RAHAT UYUYORSAM BAŞTA ATA'MIN SONRA SİZLERİN VE ASKERLERİMİZİN SAYESİNDEDİR. TOTEM Mİ NE HALTSA asıl kimliğini açıklayamaz:) çünkü onun gibilerin bir kimliği yoktur! kimliksizlik ne demek sorarsanız yaralarını deştiğiniz bu acıların çocuğu size cevap verir. 24 yıldır askerlik yapmışmış rütbe aşıklısı arkadaşa sorun bakalım komutanlar olmadan savaşlar kazanılıyor muydu?

Yorumu oyla      18      10  
FİGEN 21 Ocak 2009 Çarşamba 19:00

KAHRAMANLAR ÖLMEZ! BU BURAYA 2. YORUM YAZIŞIM AMA YANINLAMAMAKTA ISRARCI OLDUKLARI İÇİN ÇOK KİBAR İFADELERLE YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. 1. VATAN İÇİN ÇALIŞANLAR ASLA DEVLET TARAFINDAN TAKDİR EDİLMEZLER. YANİ HALKIN OLDUĞU YERDE DEVLET YOKTUR! KERİM ALBAYIMIN ŞANLI TÖRENİ DE BUNU İSPATLADI. HOŞ UTANMAYI BİLEN DEVLET ERKANI VARMIŞ. KATILMADI. AMA ONU SEVENLER HALK ORADAYDI! 2. BİR BÖLÜCÜNÜN İDDİALARINA İNAN SAFLARA BİR LAFIM VAR. O BAHSETTİĞİNİZ HAYALİ KUYULARDAN SİZİN KOKUNUZ SIZIYOR.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 20 Ocak 2009 Salı 02:17

hakan celbişe tgrt yorumu için ağzına salık.diğerleri içinde.hakan kardeş yeni herhal bazılarına çok dokunma doktorlar kendi haline bırakın dedi aynen başbakan gibi. askre kelle boşuna demeediler.kelleliğini kanıtlıyorlar askerin.aponunda saygınlığını.allah toprağını satanı iflah etmez.ona günyüzü göstermez.örnekleri vardır.bakın sağa sola.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 20 Ocak 2009 Salı 02:08

ben böle adamla hatıra fotorafı bile çekerim.yoldada yan yana yürürüm.kavede pişpirikde oynarım.aynı masada yemekde yerim. aynı tuvaletede gider işerim.niye siz yapmazmısınız benim yerimde olsanız.yaaa ...niyeki..allah allah..canım her hırsızla yan yana yürümemede bu farklı ya.bi kalemde 10yıl he rtürk alamaz vize.allahım ya niye böyle arkadaşınız yokmu sizin yani .ben gurur duyarım yaw baksana koca adamlar bi lafıylan hapislerde çürüyo.intihar bile ediyorlar onu ciddiye alıp.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 20 Ocak 2009 Salı 02:03

peşmergesi-askeri yoktu.70-80yaşında kendi kendine darbe yapacaklardı.ama onları suçlayan çok değerli bir insan vardı.40yıllık askerlerin-hocaların hükmü mü olurdu.ooo bir oto hırsızı.ooo birdininden dönme.ooobir cinsinden dönme.ooo bir ırkından dönme.oo bir ilkokul mezunu okul bitirmiş adam borumu.oo bir ayak işleri uzmanı.çay getirmiş.tuvalet temizlemiş.posta götürmüş.bu işlerin içinde ülke meseleriyle pişmiş.ama sıkışınca 10 yıllık vize bi kalemde alabilmiş.NASIL alabilmiş.büyük adam.elini öp

Yorumu oyla      18      10  
kareas 20 Ocak 2009 Salı 01:56

geçen gün çakma bi yorumcu vardı.ilhan uygunmu neydi.işçi emeklisiydi.kahramanlarını fenercilerin kanallarında arardı.çok bilirdi-her şeyi bilirdi ama ilkokul mezunuydu ama kendini yetiştirmişti hiç kitap okumamış herhaldeyandaş medyayla engin bilgi sahibiydi.oliver north ları seyretmekten türk kahramanlara vakit ayıramıyordu.pkk aslında ergenekonu.asker kendi kendine içinde terörle mücadele ediyordu.apo hayali çizgi filmdi500 bin peşmergesi yoktu.tutuklanan paşalarınsa nedense hiç peşmergesi

Yorumu oyla      18      10  
cedimoğlu 2 20 Ocak 2009 Salı 01:07

siz hala ergenekon'un amerika'nın türkiye'ye biçtiği "sürdürülebilir istikrarsızlık politikası" dahilinde kurulduğunun farkında değil misiniz?o zaman bunu kardeş kanı akıtarak yaptıklarının da farkında değilsinizdir!pkk ilk eylemini nasıl oluyorsa netekim paşa'dan habersiz yaprak kımıldamadığı 12 eylül askeri darbe süreci devam ederken 1984'te yapıyor!ne diyordu amerika netekim paşa darbesi için:"bizim çocuklar yaptı"evet sizin çocuklar bu ülkeyi kardeş kanı akıtarak 50 senedir yönetiyor!!!

Yorumu oyla      18      10  
cedimoğlu 1 20 Ocak 2009 Salı 01:03

ne diyordu imralı'daki yalçın küçük ile doğu perinçek denilen ultra süper milliyetçi ve kemalistlerin(!) bebek katili kankası öcalan: "küçük de perinçek de antiamerikancı değildirler,bunların hepsi amerikancıdırlar" peki veli küçük'le yaptığı toplantıda perinçek öcalan için ne diyordu: "öcalan henüz emekli olmak istemiyor" emekli olmak için önce memur olmak gerekir! peki öcalan kimin memuru? ben en çok öcalan'ın sorgu kasetlerinin yayınlanmasını merakla bekliyorum!

Yorumu oyla      18      10  
gökhan 20 Ocak 2009 Salı 00:41

BEN SENİN PABUCUNUN ASKERİ FALAN DEĞİLİM.11 YILIMI VERDİM.SEN VE SENİN GİBİLER İÇİN DEĞİL.T.C.DEVLETİ İÇİN ÇALIŞTIM.ÇETELERİ VE POLAT ALEMDAR TARZI GURUPLARI HİÇ SEVMEM.AYRICA AÇIKLA KİMLİĞİNİDE RENCİDE OLALIM LÜTFEN.

Yorumu oyla      18      10  
YILMAZ 20 Ocak 2009 Salı 00:11

gelinen asamada mekanizmanin isleyisinin bekasi icin kangren olmus gövde organlarinin kesilip atilmasi gerekiyorsa - ki su anda görünen durum tam da böyledir-; ona göre davranip kendi iclerinden adam da vuracaklar, kendileri aleyhine ifade de verecekler, akla gelmedik her türlü oyunu uygulamaya koyup kendi organizyonlarini en saglikli bicime kavusturacaklardir. Cünkü bunlar sadece buzdaginin görünen kismdir.Sonucta kazananin Türkiye ve Türkiye halki olmayacagi kesin.

Yorumu oyla      18      10  
YILMAZ 20 Ocak 2009 Salı 00:05

Zamanin birinde jitem diye bir kurum kurulmus,kurulmasi bir gereklilikti deyip es gecelim.Isleyisinde oldukca gizli ve serbest olan bu kurumun elemenlari ellerindeki olanaklari kendi cikarlari icin kullanip biribirlerine düsmüsler.Yöntemlerinde SINIR ve duygu tanimayan bu insanlar daha sonra iyice güclenip uluslararasi operasyonlarin vazgecilmez elemanlari olmuslar.Kah yurt icinde kah yurticinde kullanilmis;ideolojik renk ayrimi yapmadan pervasizca önlerindkei engelleri kaldirmaya calismislardir

Yorumu oyla      18      10  
Nurhan 19 Ocak 2009 Pazartesi 23:45

İtalyan Gladyosu çökertildiğinde 30 general, bir eski başbakan, 4 bakan, istihbarat örgütü şefleri, gazete ve TV editörleri, medya patronları, iş adamları, bankerler, 19 yüksek yargı mensubu ve 58 profesör tespit edilmişti. Kendisini, devletin yerine koyan, darbeler yapıp, hükümetler atamaya niyetli bir örgüt, zaten seçkinlerden oluşmazsa nasıl başarılı olur?..Yusuf Adem Arslan dan ALINTIDIR

Yorumu oyla      18      10  
Nurhan 19 Ocak 2009 Pazartesi 23:44

Neyi tartışıyorsunuz anlamıyorum aklım almıyor bu ülkede hırsız-katil çetesi var mı var bu belli belli olmayan sadece kimler olduğu ortaya çıkar mı çıkmaz mı Allah bilir adı geçen kişileri sanki tanır gibi yazıyor çiziyorsunuz bazı katiller ortaya çıkınca ana-babaları bile şok geçiriyor.

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:55

ha bu arda totem denilen sozde asker yukarida ismi sayilanlara bir bak hangisi cete kurulup oldurulmus hepsi pkk li ve hepsinin gecmisi ve neler yaptigi raporlarda yazili o oldurulenler vatansever olduren askerler vatan haini oylemi

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:53

bir daha yazmayacaktim totem bana adini soylesene 24 yil nerelerde gorev yaptin yalan bari soyleme ben burada hemen simdi tum kimligimi aciklayacagim varmisin 24 yillik askermis insanlarla dalga gecme bekliyorum burada soyle

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:43

ALLAHIM YAA 24 yıldır askerim önüne gelende bana askerlik dersi veriyor.pabucumun askerleri açıkça söyleyip sizleri rencide etmek istemiyorum ama palavra atıyorsunuz.yok gaziymiş,yok kuzey ırakta savaşmış,beni bir akp li yapıyorlar,bir güneydoğulu terörist,bir cıa ajanı bir mossat,suç bendeki burada üçkuruşluk militanlarla muhatap oluyorum.pabucumun kahramanları.pkk ile binlerce insan göğüs göğüse çarpıştı ve devletine sadık kaldı,çete kurmadı cinayet işlemedi,sizlerse katilleri savunuyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:43

totem arkadasim ben senin kim oldugunu ve nerde ikamet ettigini ogrenmis bulunuyorum senden ricam artik boyle yerlerde ulu orta t.c. dusmanligi yapmaman acikca yaziyorum burada anlamissindir umarim bir daha yazmayacagim

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:31

hyir totem bilemedin ama anladimki sen oralardan bir yerdensin gunduz esnaflik yapipta gece askerimize silah cekenleri ben cok gordum seni anliyorum acini anliyorum

Yorumu oyla      18      10  
Gökhan Celbiş 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:28

Antalya SERİK'te sakat kaldı..Ergenekoncu.. Biz,Rixos larda ,yatlarda,kluplerde,alem yaparken...Araplar,ruslar,türkler kara paralarla Tatmince olurken.. Ruhumuz bile duymadı,,,,kalmadı ki ruhumuz.. Sonumuz,Filistin olmak..Toprağını,şerefini para ile satanları kimse kurtaramaz... Serikte terörle savaşırken Kahpe kurşunlara hedef olup,tekerlekli sandalyeye mahkum olan subayını,yardım paraları ile plaza ortağı olan Rtük başkanı kadar sahip çıkmayan Devleti,kimse kurtaramaz..

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:23

sen daha gazinin de malulen emekli oldugunu bilmiyorsun simdi cok iyi anladimki art niyetlisin bir subay da yillarca guneydoguda kalabilir onu bile bilmiyorsun tipki merhum kirca albay gibi o bu ulke cin koturum olmus bir insandi ve hala aklim almiyor nasil olurda o ve bizler gibi insanlari cete yerine koyuyorsun ingiltere almanya ve fransanin kendi bekasi icin neler yaptigini tum dunya biliyor biz turkler yapincami bazi insanlarin gucune gidiyor yaptik ve yapacagiz da

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:21

HAKAN KADEŞİM EĞER GAZİYSEN VE BUYÜZDEN EMEKLİ OLDUYSAN BÜYÜKİHTİMAL ASTSUBAY YADA ENFAZLA YÜZBAŞIYDIN.VE OZAMAN BUNU ENİYİ SEN BİLİRSİN Kİ,TÜRK ORDUSU KOMUTA KADEMESİNDEN VE ÜST RÜTBELİ SUBAYLARDAN OLUŞMUYOR.VE ORDUYA ENBÜYÜK ZARARI ORDUDAKİ EMİR KOMUTA ZİNCİRİNİ KIRIP,KOMUTANLARI YERİNE BAŞKALARINDAN EMİR ALANLAR VERİYOR.BEN GÜNEYDOĞUYUDA,KUZEY IRAKIDA ÇOK İYİ BİLİRİM,ORALARDA DÖNEN PİS DOLAPLARIDA.SAVAŞ EĞER KİRLİ DEĞİLSE MÜCADELE EDENLER KAHRAMANDIR.KİRLİ İNSANLAR LAYIK OLMADIĞI PAYELER ALRY

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:12

ozellikle bir arkadasin yorumlari dikkatimi cekti totem denilen arkadas sen hic guneydoguda bulundunmu askerligini nerde yapti bilmiyorum belki o yoreye ait bir insansin ama cok ayip ediyorsun ben senin gibilerin icin bir gozumu ve bir ayagimi kaybetmedim ben ulkem icin bunlari kaybettim ve hicbir zaman pismanlik duymadim vatana canim feda ama hala iki elim ve bir ayagim tutuyor ve bir gozum goruyor ulkemiz bir ab ulkesi degil don bir etrafina bak sen herhalde bir ab ulkesinde yasiyorsun

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:07

HAKAN KARDEŞİM, birincisi bizler yıllarca kuzey ırakta kalmadık,ikincisi hiçbir subay yıllar yılı aynı bölgede kalmaz,sonra gazimisin? emeklimi karar ver.ve pkk ile mücadele eden onbinlerce subay ve yüzbinlerce asker var ama hiçbiri vatan adına deyip devletin iradesi dışında adam öldürüp çete kurmuyor.bırakın bu kahramanlık hikayelerini.pkk ile dağlarda boğuşan bukadar gariban evladı erat var onlar sadece görevlerini yapıyorlar,çıkar gözetmeden sadece vatan için.gerçek kahraman onlar siz değil.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 22:01

ARKADAŞLAR BİRİLERİNİ KAHRAMAN YADA HAİN İLAN ETMEK İÇİN ACELE ETMEYİN,AK KOYUN,KARA KOYUN YAKINDA ORTAYA ÇIKACAK.ama kimse birtakım zırhlara bürünmesin.ve kahramanlıkla hainlik ikiz kardeştir.herkesi kahraman ilan ediyorsunuz.tüm generaller yada üst rütbeli askerleri pkk fatihi ilan ediyorsunuz.ama emin olun dağlarda pkk ile boğuşan benim yüzbaşıya kadar rütbeli subayım ile gariban neferimdir.ikisene doğuda görev yapan sarızeybek efsane oluyor.hiç pkk ile karşılaşmamış komutanlar ise kahraman.

Yorumu oyla      18      10  
hakan 19 Ocak 2009 Pazartesi 21:50

yillarca guneydoguda ve kuzey irakta pkkya karsi savasmis bir gazi olarak bazi yorumcularin yorumlarina bakarken dehsete kapiliyorum yazik tek kelimeyle yazik inanin biz olmasak bu ulkenin sinirlarinda bekleyecek mehmetcik bulamazsiniz ben bunu bir emekli asker olarak soylemiyorum bir turk askerin canina karsi 1000 kopek gider bu boyle biline ve kim olursa olsun hangi mevkide bulunursa bulunsun ben ve benim gibileri engelleyemez bize bu ulke ataturkten miras kaldi ve kiyamete kadar da bizim goze

Yorumu oyla      18      10  
gökhan 19 Ocak 2009 Pazartesi 20:28

akplisiniz tamam.askerden nefret edebilirsiniz anlıyoruz sizi fakat biraz saygılı olun adam gaziymiş.

Yorumu oyla      18      10  
Recep 19 Ocak 2009 Pazartesi 20:21

ADAM vatani icin savasirken özürlü hale gelmis,ömür boyu tekerlekli sandalyeye mahküm olmus fakat ne hikmetse ya sahte haham(soytari) yada ne idigi belirsiz bazi itirafcilarin agizina bakilarak bu kisiler ABD´nin ülkemizde ki uzantisi AKP ve onun biat kültürüyle yetismis kisileri tarafindan yargisiz infaza ugratiliyorlar.Zanalara,Baydemire,Imrali canisine söz geciremeyenler daha dogrusu dokunamayanlar ulusalcilardan intikam aliyorlar.Sikiyorsa bu saydiklarima dokunun da bizde size inanalim.YEMEZ

Yorumu oyla      18      10  
Abuzer Abbas 19 Ocak 2009 Pazartesi 20:07

Devlet, gerektiği zaman gerekeni gerektiği gibi yapar... Bu her yerde böyledir... Teröristlerle nasıl mücadele edilmesi gerekiyorsa o şekilde edilir... Adamlar memleketin adını değiştirmeye kalkıyorlar ve hiçbir şey yapılmıyor... Kırca'nın devlet övünç madalyasını boş yere aldığını zannetmiyorum... Kararlı mücadele yapmazsanız bir süre sonra terörü yavaş yavaş kabul etmeye ve benimsemeye başlarsınız... Biti kanlanan terörist ve sempatizanları da tepenize çıkarlar...

Yorumu oyla      18      10  
Gökhan Celbiş 19 Ocak 2009 Pazartesi 19:33

T.C nin 300 milyar dolar borcu var.Vatandaşın otomobil,kredi kartı borcu var,100 milyar dolar.Bizim marketlerde dövüşerek aldığımız plazma tv borçlarımız var. Vatanın 60 milyar dolarlık malını sattık ama hala IMF den borç almak için IMF kapısında bekleyen İngiliz bakanımız var. 1923 te,1974 te yamalı giysiler giyerdik çocukken Ama vatanımızı,ezanımız koruduk.Kıbrıs'a insanımızı,şerefimizi korumak için gidebildik. İyi ki ÖLDÜN Kırca..Bizim gibi yaşayacağına...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 19:31

ALLAH,ALLAH ALLAH,ben bile gaza geldim figen,savaşa bile hazırım.bırakın bu popilist naraları.bu ülkenin halkını oyunu satmakla itham eden,bu halka onursuz diyen siz gibilerin bu ülkede yeri yok.bu ülke bu halkın.sizler gibi,gayrimeşru insanların değil.bu vatanın en kahramanları lafla geğil,göğüs göğüse dağlarda pkk ile savaşıp şehit olan o oyunu parayla sattı dediğiniz halkın çocuklarıdır.sahte kahramanları cilalayacağınıza rütbesiz kahramanların önünde saygı ile eğilin.traşıda bırakın.yemezlr

Yorumu oyla      18      10  
FİGEN 19 Ocak 2009 Pazartesi 19:12

BİR HİLAL UĞRUNA YARAB NE GÜNEŞLER BATIYOR. ÜLKE PİS İNSANLARIN YÜCE İNSANLARA ATMAYA ÇALIŞTIKLARI İFTİRALARLA UĞRAŞIYOR. KENDİNE GEL TÜRK! KENDİNE GEL İNSAN! HADDİNİ BİL! VE KIRCA SEN RAHAT UYU. ÇÜNKÜ SENİN ASKERLERİNDİR BU PİSLİKLERİN RAHAT UYKUSUNU KAÇIRAN. KIRCA, SANA ŞÜKRAN...ÇÜNKÜ SEN ÜLKENİ SATMADIN, ÇALIP ÇIRPMADIN, PARAYLA OY SATMADIN. SEN ADAM GİBİ ADAMDIN. SEN DİĞER MEHMETLER GİBİ HİLLALDİN. BU İFTİRALAR SÜRECEK AMA SENİN GİBİLER GURURLA ANILACAK.

Yorumu oyla      18      10  
AKsakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 17:52

Halaçoğlu kripto kimlikleri söktü diyenler kendilerinin kimlikleri ortaya çıkacak, o olduğu sürüce Ermeni Soykırımcılarına taviz veremeyeceğiz diye onu tatildeyken yüzüne bile söyleme cesaretine giremeden GÖREVDEN ALDILAR.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 17:33

Eğinin kökeni bilmiyoruz da Hahamın kökenini ve kimlere hizmet ettiğini hangi inançlarla yetiştirilip bu hallere düştüğünü çok net şekilde biliyoruz. Yeşil kuşağın sadakacı koyunlarının nasıl bir kimlik yapısı altında uşaklaştığını örnekleriylen görüyoruz. 65 Bin ABD askerini ülkesine yerleştirip istila etmesi için harcadıkları çabayı dün gibi hatırlıyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
KIZIL Sakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 17:19

EĞİN kökenli KRİPTOLARIN beyin takımı KODESTE. Kendilerine hayranlık duyanlarıda Silivriye bekliyorlar.Bakacaklarmış ki "Biz Kaç Kişiyiz.com" sayısı kaça ulaştı. Sn Halaçoğlu kaç kişi olduklarını belgelerle ıspatlamış.Müracat edip öğrenebilirler, kaç kişi olduklarını. "biz kaç kisiyiz.com" ??? Hayırlı işler,hayırlı işler.Neiş yaptığınızın farkındadır Türk Halkı.Türk Milleti yemiyor bunları,Başka kapıya.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 17:01

Biz kodesden geçeriz de başımız dimdik, onurumuzla çıkarız. Vatanhainlerini insan içine çıkamaz hale getirmeye ant içtik. Ben tek başıma zaten çok büyük bir kalabalığım. İlyas Uygun, Sabriye vs kılıklara girmeme gerek yok. Sizin yediceddinize yeterim hiç merak etme sen. Totemleri al aşağı eder mühürlü akıllarıyla misket oynar gibi oynar, maskelerini alaşağı edip yamuk suratlarını vizyona sokarım.

Yorumu oyla      18      10  
gaffur 19 Ocak 2009 Pazartesi 16:57

sen prasa gibi adam doğra,kafana göre cinayet işle beğenmediğin adamı vurdur,ülkeyi kaosa sürüklemek için ne gerekiyorsa yap,sonrada kahraman havaları at,sezerin kahramanı.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 16:52

OOO herzamanki gibi çakma yorumcular türemiş,keskindilli kalabalıkmı görünmeye çalışıyorsun? nedense sen gelince birsürüde çakma yorumcu türüyor.çok ucuzssun be gülüm.sende kodesi boylayınca ağababaların gibi ağlayacaksın bence.kalbin falan vrmı seninde,git şimdiden tedavi ol sonradan ağlama:)

Yorumu oyla      18      10  
Gökhan Celbiş 19 Ocak 2009 Pazartesi 16:47

SEN KIRCA Yetim hakkı yeme,ihale peşinde koşma ,İmar dolapları çevirme,gemiler alma,vergi kaçırma,görevden kaçmak için çürük raporu alma,SOROS fonlarından yeşil dolar kapma,masum bebekleri öldürme,sokaklara bomba koyma üstüne birde bunları yapanlarla savaşırken Kötürüm kal. SEN KIRCA,Amerikan Kontrgerillası Yarbay Oliver North musun ki biz seni TGRT ye çıkartıp övelim..Sen EOKA cı Papadopulos musun ki seni barış güvercini yapalım..Sen Türk Diplomat öldürdün mü ki Ermeni gibi heykelini dikelim

Yorumu oyla      18      10  
oguz demirtas 19 Ocak 2009 Pazartesi 16:41

pkk li hainlerle savasmis insanlara beyin ozurlu diyenlerin kanindan suphe ederim

Yorumu oyla      18      10  
kemal 19 Ocak 2009 Pazartesi 16:34

pkk denen katillerle mücadele edenlere çamurlar atılıyor terörist deniyor ee devir değişti yeni dünya düzeni kuruluyor kayıtsız şartsız abd ye itaat şart oluyor. aksini düşünenler hapsi boyluyor ben merek ediyorum sömürgemiyiz .Bimbaşıya allahtan rahmet diliyorum .sınır karakollarında bugün hala mehmetçik varsa bu kahramanların sayesindedir.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakalllı 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:50

Ve en önemlisi BOP Eşbaşakanıyım diye ortaya çıkıp ülkesinin parçalanma projesinde pay sahibi olmaya kalkışanlar,K.Iraktaki oluşuma destek verip kucaklayanlar, Soykırım iftiracısı Ermenileri sevince boğarken halkını hiçe sayanlar, Türkmenleri 1 milyar dolara kadereiyle başbaşa bırakanlar, ülkesinde işsizlik tavan yapmışken 100 binden fazla ermenistan vatandaşını sınır dışı etmeyerek kaçak işçiliğe göz yumanlar VATANSEVER olamazlar. AB den aldığı emirleri ile oluşturduğu ANAYASA taslağını ABDye Sunup kendi toplumundan kaçıranlar VATANSEVER OLAMAZLAR.Yağmacılar vatansever olabilir mi?

Yorumu oyla      18      10  
kemalettin miroglu 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:48

sehitlerimize kelle diyenler apodan sayin diye konusanlar vatansever oluyor pkk li teroristleri oldurenler vatan haini ve yuzde birlik nefret edilen kisim oluyor oylemi yemezler kendini turk oglu turk hisseden hic kimse teroristlerle savasmis ve kelle almis yurtseverlerle boyle dalga gecemez bugun iktidarin yalakalik yapanlarin kimlerle ayni masayi paylastigini artik turk halki cok iyi biliyor

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:45

CITIBANK'ın 3 milyar doları borcunu milletine ödettiren, İçkiye karşıyım derken kırmızı sokaklar ihdas etme çabasına giren ancak İngiliz Eski Başbakanın ricasını kıramayıp tüketiciyi korumak yerine onların 1 Milyar dolarlık cezalarını silenler vatansever olamaz. Fındık üreticisinin, çiftcisinin emeğini KARTELLERE peşkeş çekip emeklerini çalan fakirleştirenler VATANSEVER olamazlar. Kıyılarını yağmalattıran Ormanlarını yok ettirenler, havasını bedava kömürle zehirletenler VATANSEVER olamazlar.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:42

Vatan hainleri ile vatanseverleri ayırt etmesi çok kolaydır."bizi kullanın deliğe süpürüp sifonu çekmeyin"diye yalvararak ABD politikalarını ülkenin çıkarlarına tercih edip kendine makam ayarlayanlar vatansever olamaz."Askerinin kafasına çuval geçirilmesine" destek verenler olamaz.Yeraltı zenginliklerini %2 ye peşkeş çekmek için kanun çıkartanlar hiç olamaz.Ülkesindeki tüm ayrımcı özellikleri kaşıyıp ikjinci resmi dil çabasına girenler Kürtçülük yaparak terörere prim verenler olamaz.Kıbrısı Ruma

Yorumu oyla      18      10  
fetullah ozturk 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:41

i...t uru kervan yurur ben de katiliyorum turkiye turklerindir o kadar

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:24

Gerçekten bu basmakalıp ve eblehçe söylemler kabak tadı verdi.türkiyede bir avuç marjinal gurup kendilerine vatansever payesi vermişler,ellerinden geldiğince vatanın altını oymaya çalışıyorlar. bu % 1 lik azınlık vatanseverde,kalan % 99 vatan haini sanki.hayatım boyunca hep beyin özürlü militan tipli insanlardan nefret ettim.burada ise bunlardan bolca mevcut malesef.

Yorumu oyla      18      10  
muhammed aslan 19 Ocak 2009 Pazartesi 15:04

tum yurtseverlerin basi sagolsun herseyi bu ulkenin butunlugu icin yaptiklarina eminim boluculukle ugrasanlarin sonu vatanseverlerce oldurulmektir ellerine saglik turkiye turklerindir ne mutlu turkum diyene bir gun gelecek bu ulkeyi tekrar damarlarinda turk kani olanlar yonetecektir az kaldi

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ocak 2009 Pazartesi 14:18

Kilit isimler bir bir gidiyor.önce ersöz,şimdi ise kırca,ikisinin de ortak özelliği istihbarat kökenli ve soruşturmanın anahtarı ellerinde,korkarım ki,birkısım halkında desteği ile türkiyenin karanlık bir yüzü daha perdelenmek üzere.bunu gerçekten mantığım almıyor,sıradan bir vatandaş,karanlık ve gayrineşru oluşumları nasıl destekler.sizler anlamıyormusunuz? ülkemizin gelişip kalkınmasının önündeki enbüyük engel bu karanlık yapılanmalardır.devam edin böyle.uyumaya ve uytulmaya nekadar hazırsınız

Yorumu oyla      18      10