YORUMLAR
Toplam 29 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
molegua 27 Aralık 2008 Cumartesi 17:24

bana kalırsa abd ve ab türkiyeyi yeniden dizayn ediyor türkiye tarihin en bunalımlı dönemlarinden birini yaşıyor.bu bazılarına göre kriz anlamına geliyor;bazılarına görede demokratik sürecin kökleşmesi için bir fırsat.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 01:56

kendi gücünün farkında olmayıp güvenliğini abd ye devretmeleridir üzüntümüz.ve bu halkın kafa karıştırıcı bu satılmışları ayırt edememesidir.ortalığı bataklığa çevirdikten sonra sinekler elbet uçuşacaktır.ama bu iktidara bataklık teslim edilmedi. kendileri yarattılar bilerek bu bataklığı. eş başkanlıklarla.gizli anlaşmalarla.yargıya isril müdahaleleriyle.orduya bilinçli saldırılarla.pkk ya (bence) açık destekle.hristiyan siyonistlerle yanağa yanağa verip kendi halkına küfredek satarak savarak.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 01:40

diil 150 yıllık geçmişiyle bilgi birikimiyle tsk. olduğunun bilincine ermiş bir insanım. siyasiler bu ülke için sadece yiyici takımı.sömürenlerle birlikte.senin takip ettiğini söylediğin aslında gelişmelerden bi haber olduğun olayların ben içinde olmasamda kenarlarında köşelerinde olduum.ben jargonun kelimesini bile kullanma ihtiyacı hissetmem.bilgime birikimlerime okuduklarıma güvenirim.hayatımda partici olmadım üye olmadım.sadece bu yaşıma kadar ECEVİTİ takdir etmişimdir.abd.nin kuyruğunu

Yorumu oyla      18      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 01:32

benim okuduğum medyanın adı yok çünkü ben medyadan takip etmem olayları.internetten araştırır bulurum. ayda en az 5 kitap okurum.kahve kültürüm yoktur sağda solda laf duyma imkanımda yoktur.benim ağababamı merak ediyorsan söleyimde merakta kalma. 25 yılım atatürkün son yıllarında emir subaylığını yapmış emekli bir j.albayın yanında asker gibi geçirdim.kitap okumayıda ondan çğrendim.bu zatın çevresindeki insanları tanıdıkça memleket aşığı oldum.bu memleketin bekçilerinin menfaat düşkünü siyasiler

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Aralık 2008 Cumartesi 01:25

Tuğkan,bu konuyu bir çok farklı kaynaktan araştırmaya çalıştım.Öğrendiklerim rezalet şeyler.Zaten mantık olarak baktığımda da çok mantıksız geliyor pek çok şey.Maalesef bende harcandıklarına inanıyorum.30 yıldır bize masal anlatıyorlar.Belini kırdık,dizini koparttık,topuğuna sıktık.Bittiler,öldüler hikayesi ile yıllar geçti.Bende hiç bir birime güven yok işin özeti.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 6 Aralık 2008 Cumartesi 01:01

kareas çok saplantılı ve sıkıcısın.33 asker koyun gibi ölüme yollandı konu bu!diğer konularıda konuşabilirsin ama söyleyeceklerinin hiçbiri o gencecik çocukların gözgöre göre ölüme yollandığı gerçeğini değiştiremez.biz yanlışları dile getirmezsek bu çocukların şehadetine ihanet etmezmiyiz?dağlıca ve aktütünde sana garip gelen birşey yokmu evet ben askerlikten hiçbirşey anlamam.22 yıldır öğrenemedim hala birgün birliğime gelde bana şu askerliği bir öğretiver.ben siz gibi işkembeden konuşmuyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:53

Gülay Özal'ın öldüğü gün askerde nöbetim bitti evime gittim. Kahvaltımı ettim biramı aldım Bursaspor-Beşiktaş maçını seyredeceğim sonra dinleneceğim. TV de altta bir yazı Özal kalp krizi geçirdi bir şey olmaz. Hakem de Erman TOROĞLU maçı iptal etti. Dedim ki kendime Özal öldü. Sonradan açıkladılar. AYNI YIL SİVAS KATLİAMI. Tüm acemi askerler eğitimim altında HER CUMA TEYAKKUZDAYIZ. HABER GELDİĞİ ANDA MÜDAHELE GÜCÜ. Bize palavra kimse anlatmasın. Hele TOTEM gibi askerliğin AS'ını bilmeyenler.

Yorumu oyla      19      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:51

böyle bir uygulama yapmak zorunda kaldık açıklaması geldi.AKPresmen ülkeyi sattı.askeri sattı askere sormadan.parayı alırkende suç üstü yakalandılar bile.babacanı hatırlamadınızmı sorgulayın bakalım. eğer siyasiler zafiyet üstüne zafiyet gösterirse yada eş başkanlık sevdasıyla hele para için memleketi-askeri satıyorsa düşmanda her fırsatta vurur.sende düşmanın medyasıyla oyuna gelir içerden vurursun. askere düşmanın vurduğu koymaz lakin sizin20 yıllık yarayı kaşıyıp vurmanız koyar.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:46

mermi sıkanlar cesaretlerini nereden aldılar.başbakan meclisin verdiği yetkiyi hangi akla hizmet 1yıl koltuğunun altında tuttuda genel kurmaya yetki devri yapmadı.93lerde pkk konusunda zayıftık zafiyet olsa bile önlemleri alındı ve sıfırlandı.bu iktidar sıfırla aldı ortalık şu an kan gölü. sebebi tsk mı iktidarmı.colinle ben mi imzaladım 15 maddelik teslimiyet anlaşmasını milletten meclisten mgk. dan gizli.arkasından anında başına çuval geçirdilerve devletin yaptığı anlaşmaya uymayan personle

Yorumu oyla      18      10  
kareas 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:38

tsk ve askerlik hakkında hala bilgi sahibi olmadan konuşuyorsunuz.madem 33 askerin şehid edilişini sorgulayacaksan önce onlara bu istihbaratı kimlerin kimleri kullanarak nasıl verdiğini araştır.bu günlerden hiç farkı yok.2000lerde sıfır olan hareketler 2003 te hangi imzalardan gizli anlaşmalardan sonra musallat oldu hadi sorgulayın.kim gerdeğe kendi yerine birini yollar.türkiye acizmi istihbaratını ABD ye bıraktı.türkiye acizmi dış savunmasını kendisi yapamayıp ABDye devretti.o askerlere mermi

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:27

Konu alınıp bir yerlerden hopp olmadık yerlere gidiyor.Kimse bir şey öğrenemek yada geliştirmek derdinde değil fikirlerini.Haklı çıkmak derdinde.Çok tarafız ve tek tarafız.Bende tarafım tabii.Bu değil yadırgadığım ancak hiç özeleştiri yapmıyoruz.Karşı tarafa yaptığımızda eleştiri olmuyor.Karalıyoruz sadece.Bu durumda yazmanında hatta yorum okumanında bir anlamı kalmıyor.Arada bir kaybolma nedenim tam o infilak noktasına geldiğimde uzaklaşmam oluyor.Sağol.Duymak güzeldi.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 6 Aralık 2008 Cumartesi 00:23

Benim sürekli söylediğim şey aynı.TSK nın yıpranmaması lazım.Eleştirelim ancak mümkün olduğunca ona duyulması GEREKLİ olan güveni zedelemeden.TSK yı biryerlerden ithal etmedik.Bu toplum neyse TSK da farklı olmayacak vb.Bunları yazdım durdum.Ancak cidden TSK ya dönük bir imha programı var.Bu konudada başka bir ordumuz yok.Yedeği yok dedim durdum.Eleştirilerim saklı olmakla birlikte vb yazdım durdum.Benim hiç ilişmediğim yada ilişmemeye çalıştığım bazı konular var.Çünkü tartışmayıda bilmiyoruz.

Yorumu oyla      20      10  
SABRİYE 5 Aralık 2008 Cuma 23:50

ANTİVİRÜS bizler birer MAHLUK değiliz bunu bir anla..ne demek SİTE YÖNETİMİ sahip çıkıyor?SİTE YÖNETİMİ bizi asacakmı kesecekmi?kim kendi suçunu başkasına mal ediyor?ANTİVİRÜS,BENCE VİRÜSÜNÜ BİZE BULAŞTIRMA OLDUMU CANIM?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 23:39

EVET GÜLAY KARDEŞİM,ŞAŞIRTICI BİR ŞEKİLDE ÇOK HASSAS KONULARA DEĞİNDİN..TSK YI BENİM YIPRATMAYA ÇALIŞTIĞIMI SÖYLEYENLER ASLINDA NEKADAR KOMİK BİR DURUMA DÜŞTÜKLERİNİ BİR BİLSELER...BUKADAR ERKEĞİN ARASINDA BİR HANIM OLARAK SENİN BU TESPİTLERİN ÇOK HOŞUMA GİTTİ...ÇOĞU ZAMAN AYNI FİKİRDE OLSAKTA LÜTFEN KENDİNİ ÖZLETME.SAYDIĞIN O ÜÇ OLAYDADA MALESEF Kİ AÇIK İHANETLER VAR.BUNLARI VE BU HAİNLİKLERİ DEŞİFRE EDİP KURUMU AKLAMAYA ÇALIŞAN BEN NELERLE SUÇLANIYORUM.İNANIN BUNDA BİRÇOK SUBAY ÇOK RAHATSIZ.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay3) 5 Aralık 2008 Cuma 23:38

Genel kurmay doğru söylüyor.Ergenekon yada mergenekon değil 33 askeri PKK öldürdü.Ancak bu açıklama yetiyormu?O askerler öyle bir bölgede neden korumasızlardı?Tuğkan bilginde yanlışlık var.O olaydan sonra başlamadı havadan sevkiyat.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 5 Aralık 2008 Cuma 23:33

yapılıyor.Hatta PKK ya istihbarat gittiğinde pkk buna inanmıyor bile.Asker sevkiyatları uzun süredir hava yoluyla yapıldığından.Çok istisnai olarak ise büyük güçler halinde zırhlılar ve helikopterler eşliğinde yapılıyormuş.Ancak PKK otobüsleri durduğunda,silahsız erleri görünce, duruma inanamıyorlar bile.Gerisini hiç yazmayayım.Ancak hemen öldürmüyorlar askerleri.6 saat sonra şehit oluyorlar.Çok karışık iş.O 6 saat sonunda olanlarda.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Aralık 2008 Cuma 23:24

TSK nin itibarını zedelemeye dönük bir grup olduğu çok açık.TSK yı eleştirmemeye çalıştığımı sürekli yorum yazan bazı arkadaşlar bilir.Ancak 33 askerin pusuya düşürülerek öldürülmesi,Dağlıca,Aktütün saldırıları çok şaibeli ve aklıma ilk gelenler.33 askerin katlinden önce af konusu gündeme geliyor.PKK ateşi kesiyor.Özal Kürt meselesi için açılım yapmak istiyor.Rahmetli oluyor.1 hafta sonrada 33 asker pusuya düşürülüyor.O Allahın dağında silahsız,korumasız ve nedense kara yoluyla asker sevkiyatı

Yorumu oyla      18      10  
Antivirüs 5 Aralık 2008 Cuma 22:46

bomboş zihinleryle manasız sözlerinin üzerne yalan senaryolr ekleyerek servis eden gereksiz adamlar.ne haklıdan yanalar ne doğrudan.yapmak istediklri sadece provokasyon!hem kendisi hemde başkaları hakında söylediklri yalanlara kanacağımzı sanıyorlr.çiftestandartn saçmalıgn ve ucuzlgn herturlsu onlarda ama bun yaparkn kendi suçlarnı başkasına maledebilecek kadarda şuursuzlr.enacısıda bu mahlukatlra sahip çıkan siteyönetimi malesef!hem etikten dzgun yorumdan bahsdiyo sonra şulaflara izin veriyrsnz

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 22:09

çiğdem kardeşim,tsk halkın kurumudur.konuda tsk yada tsk nın meşruluğunu tartışmak değil.neden ısrarla anlamamakta ısrar ediyorsunuz??tsk içinde bazı komutanlar hatalar yada büyük ihmaller yapıyor ve sonucunda bu ihmal ve kusurlar çocuklarımızın canlarına mal oluyorsa,tsk yanlış yapmaz,güzide bir kuruluştur deyip görmezdenmi gelelim bumu sizin adalet anlayışınız.her kurumda yanlışlar yada ihanetler olabilir.bunları temizlemekmi?yoksa bu ihanetleri örtbas etmekmi doğru olan söylermisin?

Yorumu oyla      18      10  
çiğdem güvenir. 5 Aralık 2008 Cuma 21:40

esas yalan haber yalanlama yapan Taraf Gazetesidir Genelkurmay asla yalan bilgi vermez çünkü Türkiyenin en güzide kurumudur ülkemizin gözbebeğidir 1993 mayıs ayında bir günde 33 şehit verldiğini dün gibi hatırlarım ve bu haber o akşam tv haber bültenlerinde yer almıştır hatta kan uykusu adlı belgeselde bile yer almıştır sayın e.tümgeneral OSMAN PAMUKOĞLU da bu olayı kan uykusu adlı belgeselde anlatır hatta dönemin genelkurmaybaşkanı Doğan Güreş Paşa da hatırlar tarafın yalanlarına inanmayın.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 5 Aralık 2008 Cuma 21:19

1993te 33 erin hepsi sivil giysili,üniformaları vs çantalarında,hiçbirinde silah yok,onlara eşlik eden birtane dahi personel bile yok.çoğu teskereli çoğu dağıtıma gidiyor zavallı çocukların.esrarengiz şoförde sık sık mola verir.5o ye yakın pkklı başlarında sakık laneti,o gariplerimi pusuya düşürüyorlar.BENDE DİYORUMKİ TSKNIN AÇIKLAMASI İYİDE,NEDEN BU ÇOCUKLAR TOTEMİN DEDİĞİ GİBİ,ÜST ÜSTE BİNDİRİLİP,NE YANLARINA BİR YETKİLİ,NEDE BİRTANE DAHİ SİLAHLARI YOKTU.İNSANIN İÇİNİ YAKAN BU...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 20:32

banabak küçük vampir o dişlerini sökerim senin adam ol.kuş kadar aklınla bana tarih dersi vermeye kalkma haddini bil ebleh.hem kafanız çalışmaz hemde heryere laf yetiştirmeye çalışırsınız.öğrenmiş üçbeş abuk kelime burada satmaya çalışıyor haddini bil yoksa ben sana layıkıyla bildiririm.

Yorumu oyla      18      10  
DRAKULA 5 Aralık 2008 Cuma 20:17

Totem misin tam tam mısın. sen mete han'ın kurduğu TÜRK ORDUSU'nu abd ordusu yada palikarya mı sandın.Türk komutanlar CENGİZ HAN,ATİLLA,YAVUZ SULTAN SELİM VE M.KEMAL ATATÜRK GİBİ EN ÖNDE YİĞİTÇE SAVAŞIRLAR. ONLAR TÜRK YİĞİTLERİDİR.SEN ASKERLİK YAPMAMAMIŞSIN ANLAŞILAN.iSTİKLAL SAVAŞINDA DA GERİCİ YOBAZLAR AHIRLARA SAKLANMIŞ TOSUNCUKLARDI.YARIN ASKERLİK ŞUBESİNE UĞRASAN İYİ OLUR.çOK GEÇ OLMADAN ASKERLİK İŞLEMLERİNİ BAŞLAT.ONDAN SONRA AHKAM KESERSİN GENÇ SİVİL ÇOCUK!....

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 18:12

kareas kardeşim,bu konularda benle aşık atmaya kalkma gerçekten komik oluyorsun.ben yandaş yada kandaş medya bilmem sana yazdıklarımıda birilerinden öğrenmedim.ben yirmi yldır devletin tüm birimlerini ve kolluk kuvvetlerinin hepsini yakından takip ediyrum.asıl sen oradan buradan duyduğun üçbeş kelime ile ahkam kesme burada.sizin gibi ucuz partizan atışmalar yapmam bu konularda.bildiklerimi söylerim.senin okuduğun medyanın adı ne? bildik ucuz jargonla konuşma benle ben senin ağababalarını bilirim

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Aralık 2008 Cuma 18:03

yüksek rütbeli subayların çatışmada olmaması gerektiğini biliyorsunda o subaylarında en az zaiyat vermesi gerektiğini ona göre kıdem durumunu etkilediğinide bilmiyormusun.asker olarak savaştığını kabul ettim.komutanlık yapmadan sorumluluk nedir bilmeden orduyu nasıl eleştiriyorsun.eleştireceksen yaşar b anıtın.pkk yla mücadele için elektronik dinleme cihaz ihalesini bekletip gemi ihalelerine akıttığı milyarları sorgula.pkk yla gemileri dağa çıkarıpmı mücadele edecen.önce okuyacan bidaha okuyacan

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Aralık 2008 Cuma 17:55

amacın daha önceki yorumlarından zaten biliyorum.okumadan bilmeden bilgi sahibi olmadan tarflı yandaş medyanın gazına gelerek anında dolduruşlara gelen anında tsk.ya saldıran eleştiren sorgulayan oluyorsun.ama hiç bizaman okuma-araştırma zahmetine girmiyor haberlerin arkasındaki artniyetli zihniyetleri yakalıyamıyorsun.okumazsan öğrenemez esas sen komik durumlara düşersin.kurtlar vadisi seyrederek gerçekler öğrenilmez sadece sömürgecilerin açtığı yolda işaret ettikleri partinin oy deposu olursun

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 17:10

kareas kardeşim salt muhalefet yapmak için yazımın amacını bile anlamadan birşeyler yazmış ve kendini komik duruma düşürmüşsün.evet ben çok savaştım ve artık yaşlandığım için operasyonel güçten düştüm.ben özellikle yüksek rütbeli subayların sıcak çatışmada olmaması gerektiğini düşünüyorum,zatende öyle oluyor.rütbelinin vurulması örgüte propaganda olur sadece.anlayıp dinlemeden cevap yazıyorsun.bir tuğgeneral çatışmada ölmez zira çatışma bölgesine gitmez bu tüm dünyada böyledir.anlayanaa....

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Aralık 2008 Cuma 17:04

sevsinler yorumunu.askermisin asker kökenlimi. ne bilgin ne tecrüben var. hiç düşmanla burun buruna gelip savaştındamı akıl mantık dışı yorum yapıyorsun.o kadar subay yolda yürürken kafasına saksı düştüğü içinmi şehit oldu.savaşta şehit olan askerlerin yarısı er/erbaş diğer yarısı subay oluncamı sen ikna olacan.o zaman askerden komutan komutanlarıda erbaş yapalımki senin gönlünü de yapmış olalım.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Aralık 2008 Cuma 16:12

şimdi sizlere o bölgedeki klasik ordu refleksleri ile birkaç bilgi vereyim sizler konu hakkında kendiniz karar verin.sene 1988 den itibaren birliklerinden terhis olan,yada herhangi bir sebeple bölgeden çıkış yapacak asker ve askeri topluluklar mümkünse karayolu ile yollanmaz,yollanırsada mutlaka güçlü bir eskort korumasında başka bölgeye intikal ettirirler.asla 30 küsür er kurbanlık koyun gibi otobüse bindirilmez.ikincisi binbaşı seviyesinden yukarı rütbeler sıcak çatışmalara asla girmezler.

Yorumu oyla      18      10