YORUMLAR
Toplam 28 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Tuğkan 3 Aralık 2008 Çarşamba 01:45

Kahrolsun ABD diye bağıranların LİBOŞ OLAN KISMI AKePe'nin bir numaralı yandaşı ve yaltakcısı. Say say bitmez. Onlar ABD ye biat ettiler. Aklı başına gelenler de ULUSALCI CEPHEDE YERİNİ ALMAYI BİLDİLER. Mehmet Perinçek ile Kızıl Elma da çalışan Ülküdaşlarının isimlerini niye yazamıyorsun? Sen onlardan daha mı akıllı, yoksa daha mı bilgilisin. YA SİZ BİR HİÇSİNİZ.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 3 Aralık 2008 Çarşamba 01:31

KAHROLSUN AMERİKA DİYEN HOCALARINIZ LİBOŞ OLDU.ŞİMDİ AMERİKAN SERMAYESİNİN TETİKÇİLİĞİNİ YAPIYOR.SAVUNDUĞUNUZ FİKİRLERİN ÜTOPYA OLDUĞUNU DOST DÜŞMAN BİLİYOR.SALDIRCAK BAŞKA BİR ŞEY BULAMAYINCA İNSANLARIN DİNİ VE MİLLİ DEĞERLERİ HEDEFİNİZ OLDU.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 3 Aralık 2008 Çarşamba 01:11

Hasan Tahsin Chorincle Dergisinden aldığın bu alıntının ALTINA takiyeli SAMANYOLU YAYIN GRUBU diye niye yazamadın. Derginin yazı işler Müdürü Tuncay OPŞİN kimdir bir anlat bakalım?

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 3 Aralık 2008 Çarşamba 00:49

Bir önsezi, bir talimat " Bugün Sovyetler Birliği dostumuzdur, komşumuzdur, müttekifimizdir. Bu dostluğa ihtiyacımız vardır. Fakat yarın ne olacağı nı bugünden kimse kestiremez. Tıpkı Osmanlı gibi, tıpkı Avusturya-Macaristan gibi parçalanabilir, ufalanabilir. Bugün elinde sımsıkı tuttuğu milletler avuçlarından kaçabilirler. Dünya yeni bir dengeye ulaşabilir. İşte o zaman Türkiye ne yapacağını bilmelidir... Bizim bu dostumuzun idaresinde dili bir, inancı bir , özü bir kardeşlerimiz vardır. Onlara sahip çıkmaya hazır olmalıyız. Hazır olmak o günü susup beklemek değildir. Hazırlanmak lazımdır. Milletler buna nasıl hazırlanır? Manevi köprüleri sağlam tutarak . Dil bir köprüdür. İnanç bir köprüdür. Tarih bir köprüdür. Köklerimize inmeli ve olayların böldüğü tarihimizin içinde bütünleşmeliyiz. Onların (dış Türklerin) bize yakınlaşmasını bekleyemeyiz . Bizim onlara yaklaşmamız gerekli..." Mustafa Kemal ATATÜRK ( 29 ekim 1933 )

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 3 Aralık 2008 Çarşamba 00:48

TÜRKİYE'yi 1960 yılından itibaren yöneten KOMUNİST geliyor tehlikesi ile halkı kandırıp DİN BEZİRGANLIĞI YAPANLAR ile "OUR BOYS" lar biraz ATATÜRK'çü olabilselerdi, SSCB nin dağılmasına hazırlıksız yakalanmaz, Batı emperyalizmine teslim olup memleketlerini esir etmezlerdi.DENGE SİYASETİ İLE SÜREKLİ KAZANAN TARAF OLURLARDI. Lafla olmayacak hayallerle alt yapı hazırlamadan bu işler olmaz. ÖNCE SEN SEN OLACAKSİN Kİ SONRA SANA YAKIN BULUNDUĞUNA SARILACAKSIN. Çığırtkanlar, cazgırlar sizi.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 3 Aralık 2008 Çarşamba 00:38

SAYIN HASAN TAHSİN KARDEŞİM ÇOK GÜZEL BELGE SAYILACAK ŞEYLER YAZMIŞSIN.AMA KAFA ANCAK TOPAL DOĞUDAN ÖNCE TOPAL DOĞUDAN SONRAYA BASIYOR.GERİSİ KLAVYE GAZCILIĞI YADA DEĞİŞİK İSİMLERLE SİTEYİ PROVEKE ETMEK.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-3 3 Aralık 2008 Çarşamba 00:07

....Bektaş Kardeş buraya Osmanlı Arşivlerinden bazı kesitleri koydum..Muhatap olduğun arkadaş bak KİMLERİ SAVUNUYOR! DHKP-C nin lideri olan geçenlerde Geberen Dursun Karataşta bu köy ve aynı soydandır.Bahsettiğim "Apçağa" köyünün komşu köyü olan BAŞBAĞLAR köyüne baskın yapıp Katliam yapıp Bebekleri kurşun yağmuruna tutan Mahluklarda bunların soydaşı Kripto Kimliklilerdir.Apo denilen şerefsiz de bu mahlükların bölgesinden göç edip Urfaya yerleşen aynı şahısların soyudur.Bunların hepsi KUZENDİR.!!

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-2 3 Aralık 2008 Çarşamba 00:01

..Mamüretü'l-aziz Vilayetinde Eğin kazasının merkez kasabası mahallelerinden Eriği Çori Kaldırımı Mahallesi ahalisinden ve Osmanlı Devleti teb'asından ve Ermeni milletinden Perinçoğlu Estepan'ın hanesine varıp vesikada da isimleri yazılı olan kimselerin huzurunda ve meclis-i şer'i şerifte görülen davaya dair."Eğin'in bir başka köyü,İliç de Şeriyye Sicili'ne göre Ermeni köyü olarak gözükmektedir.İliç'ten mahkemeye başvuran tek bir Müslüman'a rastlamak mümkün değildir.Köyde yaşayanların tamamı Erm

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 23:57

MAO SİZİ DOYURMADI ŞİMDİ ATATÜRK GİBİ TÜRK MİLLİYETÇİSİNE SARILDINIZ.OLSUN HİÇ OLMAZSA ÇİN'İN UŞAKLIĞINI BIRAKTINIZ BUDA BİR KAZANÇ.HİTİTLERDEN ANKARA'DA BİR SEN KALMIŞSIN.SENİ TANIYINCA ANKARADKİ TARİHİ KALINTILARIN BULUNDUĞU MÜZEYİ BİR DAHA GEZMEK İSTİYORUM.MÜZE BEKÇİSİNE RİCADA BULUNACAĞIM İÇERDEN BAŞKA KİMSEYİ KAÇIRMASINLAR ÇÜNKÜ SEN YETERİNCE ETRAFA...MELAANET SAÇIYORSUN.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-1 2 Aralık 2008 Salı 23:55

Perinçoğlu ünvanının kökenini anlamak için yine Şeriyye Sicilleri'ne bakmakta fayda var. Burada adı geçen Perinçoğullarının hepsi Ermeni kökenlidir. Örneğin, "Eğin kazasının nefs-i kasaba mahallelerinden Arpeki sakinlerinden ve teb'a-yı devlet-i aliyyenin Ermeni milletinden Parinçoğlu (Perinçoğulları) Estepan ve Haçador veled Kifork nam kimesneler erkarındaşları Ohannes veled Perinç muvacehesinde görülen dava" bunlardan birisidir. Bir başka kayıtta ise Perinçoğlu Estepan'ın kaydı görülmekte;....

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 2 Aralık 2008 Salı 23:53

BEKTAŞ kardeş o arkadaşa ne söylesen anlamaz.O arkadaşın beyni gelişmemiştir.Yüzyıllardır prasa gibi doğruyoruz onları ama uslanma nedir bilmiyorlar.Onun muhtemel babsı şuan Silivride kodeste.Onların kökeni "EĞİN,Apçağa(abuçeh) köyüne"kadar dayanıyor.Burada adı geçen Perinçoğullarının hepsi Ermeni kökenlidir. Örneğin,"Eğin kazasının nefs-i kasaba mahallelerinden Arpeki sakinlerinden ve teb'a-yı devlet-i aliyyenin Ermeni milletinden Parinçoğlu (Perinçoğulları)Estepan ve Haçador veled Kiforknam...

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 23:49

SENİN GERİCİ KAFAN 'BENİM İDEALİME VE TÜRK MİLLİYETÇİĞİME'ERMEZ SENİN GİBİ HİTİT KIRMALARI ANCAK ATATÜRK VE TÜRK DÜNYASINI GAZETELERDEKİ DEDİKODU SAYFALARI İLE KONUŞUR.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 23:46

TOPAL PERİNCEĞİN TETİÇİKÇİSİ HİTİTLERİN TORUNU SEN AĞABEYİN TOPALLA APO'YU ANLAT.GİZLİ GÖRÜŞMELERİNİ ANLAT.HALKIN ÖNÜNDE EL SIKANIN SAKLAYACAK BİR ŞEYİ OLMAZ.BENİM EĞİTİMİMDE RÜTBEMDE SANA AVANS VERİR.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 2 Aralık 2008 Salı 23:35

Cehaletin TAŞBEKİ sana ilkokul düzeyinde inkılap tarihini anlatıyoruz anlamıyorsun da Hitit tarihini ne yapacaksın. ATATÜRK'ü hiç bilmezsiniz yıllarca onun yerine FEVZİ ÇAKMEK ve M. AKİF'i ikame etmeye çabaladınız. Bakdınız başaramadınız, ATATÜRK'çü kesildiniz. İSTERSEN sana yıllarca Türk gençliğini birbirne kırdırdıkdan sonra NAZIM HİKMET şiiri okuyan ALPASLAN TÜRKEŞ'i; oğlunun telefon görüşmelerini, ailecek girdikleri miras kavgalarını, BAHÇELİnin DTP lilerin önünü ilkleden sonra zıplayarak El sıkmalarını, Türkiye Cumhuriyeti hakkında söylemediği laf kalmayan ümmetçi GÜL Çankaya’ya attığı iple çıkarttığını da anlatırız.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 2 Aralık 2008 Salı 23:27

". "Büyük ve hayalî şeyleri yapmadan yapmış gibi görünmek yüzünden bütün dünyanın düşmanlığını, garazını, kinini, bu memleketin ve milletin üzerine çektik. Biz panislâmizm yapmadık. Belki, "yapmıyoruz, yapacağız" dedik. Düşmanlar da "yaptırmamak için biran evvel öldürelim" dediler. Panturanizm yapmadık, "yaparız, yapıyoruz" dedik, "yapacağız" dedik ve yine "öldürelim" dediler. Bütün dâva bundan ibarettir. (1921)

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 2 Aralık 2008 Salı 23:26

BU ABD nin YEŞİL KUŞAK ÇOCUKLARI BENİ GÜL GÜL ÖLDÜRECEK YAAA..Bir yandan mandacılığa sırtını dayayıp ABD den bağımsız bir şey yapamayız diyerek BOP'a militan olacak, Türkmenleri 1 MİLYAR DOLARA SATACAK, Bankacılık sektörünü, ağır sanayisini YABANCILARA PEŞKEŞ ÇEKECEK Ondan sonra da TURANCILIK, KIZIL ELMA HAYALLERİ İLE YAŞAYACAKLAR. Bu aptallığı da ATATÜRK'e bağlama cüretinde bulunacaklar...

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 23:21

HİTİT TARİHİNİ ANLATSAYDIN SENİ DOĞRULARDIM.SEN TOPAL DOĞU PERİNCEĞİ APO KARDEŞİ İLE KANDİL DAĞINDAKİ YAPTIKLARINI ANLAT.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 2 Aralık 2008 Salı 23:12

Sn BEKTAŞ kardeşim, Fötrrr Demirel bey,Dudayevin çığlığına kulakların tıkadı, Maşedova farklımı davrandı? Elçibeyi, Rus ve Ermeni işbirlikçilerine terkeyledi,ya Güney Azerbaycan Türklerinin Unutulmaz Lideri,adeta onların"Galiyevi"olan Ayetullah Şerriat MEDARİNİN" çığlığına ses verdimi?Güney Azerbaycanda(Batı İran) 25-30 Milyon Türk yaşıyor,Bizim Halkımızın ne kadarı bu durumu biliyor?Google'den girip arayın lütfen "Güney Azerbaycan" yazın ve muhtelif sitelerden bilgi edinin.Turanın İlk ayağıdır.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 2 Aralık 2008 Salı 23:11

DOĞRAYICI Demirel zaten parlemantoda olmamasına rağmen Türki Cumhuriyetlerle ilşkileri bizzat TÜRKEŞ'e devretmişti. O da eline ayağına bulaştırıp, Bağımsızlıklarını yeni kazanmış ülkeleri Türkiyeden kaçırdı. Onlarıo sömürmeye kalkıştı, mafya çetelerini devreye sokarak adamların içişlerine müdahele etmeye kalkıştı. Arkasından Çiller.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 23:02

SAYIN DEMİREL, ELÇİBEY VE DUDAYEV'İN YARDIM İMDADINA KULAK VERMEMİŞTİR.RAHMETLİ TÜRKEŞİ'DE HEP BASTON GİBİ KULLANMIŞ VE ONA İHANET ETMİŞTİR.KOLTUĞA OTURDUKTAN SONRA BÜTÜN VAATLERİNİ UNUTMUŞTUR.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 2 Aralık 2008 Salı 22:42

SAYIN AVCIOĞLU YORUMUNA AYNEN KATILIYORUM.FAKAT SİYASİ TECİHİN İÇİN SANA TAVSİYEM ŞU YORUMUNU ONLAR OKUSALAR SENİ HİÇ SEVMEZLER VE IRKCI DAMGASINI YERSİN.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 2 Aralık 2008 Salı 22:36

Arkadaşlarımızın Demirel ve şürekasına isyan etmekle yerden göğe kadar haklıdırlar.Bu zevata ne söyleseler azdır.Arkadaşlar şunu bilsinler ki,Rusya federasyonu esareti altında yaşayan 10-12 Özerk Türk Cumhuriyetlerden üç dört tanesi daha 2009 yılında Bağımsızlığına KAVUŞACAKTIR! İlk hareket TATARİSTAN ve Başkordistan dan başlayacaktır.BÜYÜK BAŞBUĞUMUZUN BÜYÜK RÜYASI OLAN,BÜYÜK TURANIN TESİSİ EDİLMESİ GECİKTİRİLDİ,ANCAK ASLA ENGELLENEMEYECEKTİR..!Türk ve Türk Dünyası sevdalıları bunu unutmayalım.

Yorumu oyla      18      10  
durmuş 2 Aralık 2008 Salı 22:18

ya dudayev in şehadetindeki parmağı allah ım bu insanın bu ülkede başbakanlık cumhurbaşkamlığı yapmış olmasına inanamıyorum memleketin başına gelmiş en büyük felaket bilki öbür dünyada iki elimiz yakanda sana hakkımızı helal etmiyoruz

Yorumu oyla      18      10  
doğrucu 2 Aralık 2008 Salı 21:52

ahh rahmetli türkeş bunlar için çok uğraştı ama malesef gücü ve ömrü yetmedi bütün hayali türk dünyasını bir arada tutmaktı elçibeyi düşürdüklerinde kahrolmuştu Allah gani gani rahmet eylesin.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 2 Aralık 2008 Salı 21:15

eninde sonunda dünya TÜRK İSLAM ÜLKÜSÜNE RAM OLACAK!!Anadolu coğrafyasından yeşerecek bu büyük dünya düzeni,inançlarımızı,kültürümüzü,birliğimizi kaybetmemek suretiyle er yada geç gerçekleşecektir...büyük mason oyunları buna engel olmak için osmanlının kuyusunu kazdılar ama osmanlının kırıntılarını yok edemeyecekler..ve bu coğrafyanın gerçek sahipleri adalet için nizam için TÜRK İSLAM MEDENİYETİNE TESLİM OLACAKLARDIR!!! bu ülkeyi karıştıran iç ve dış düşmanlar mason yardakçılarına rağmen!!

Yorumu oyla      18      10  
ULUSALCI GÜÇ 2 Aralık 2008 Salı 18:25

BU KAFA ZİHNİYETİNDE OLANLAR TÜRKİYEYİ HEP TÜRKİ CUMHURİYETLERİNDEN UZAK TUTMUŞLARDIR.AB VE ABD DE TÜRKİYEYİ TÜRKİ CUMHURİYETLERDEN UZAK TUTMAK İÇİN TÜRKİYEYE VERMEYECEĞİ AB ÇİKOLATASI GÖSTERMEYE ÇALIŞMAKTADIRLAR. AMA,BU ÜLKEYİ BUGÜNE KADAR YÖNETEN ,PARDON YÖNETEMEYENLER BU AB TUZAĞINI GÖREMEMEKTEDİRLER. AB DİYE BİR BÜYÜK BİR YALAN VAR. BU YALANI BİZİMKİLER FARK ETTİKLERİNDE ÇOK GEÇ OLACAKTIR. AB YALAN VE KANDIRMACADIR.

Yorumu oyla      18      10  
Vatandaş 2 Aralık 2008 Salı 17:03

Ömrü abd ve masonlar lehinde TÜRK devleti ve milletine kazık atmakla geçmiş biri için bunlar kusur sayılmaz bile. Bu devlet geri kalıp şamar oğlanı olmuşsa bunda 40 yıldır bu ihanetin etkisi var.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 2 Aralık 2008 Salı 13:50

Türk Tarihine ve Türk Milletine verdiği zarar,Türk Halklarına yaptığı İhanetler birtek bu olayla sınırlı değildir. Azerbaycandaki 1-Elçibeyin devrilmesi olayı,2-Güney Azerbaycandaki(Batı İran) Ayetullah Şeriat Madarinin Humeyniciler tarafından katledilmesine kayıtsız kalışı.3-Acaristanın yerel parlemontosunda aldığı karar sonucu Türkiyeye İlhakını elinin tersi ile itmesi olayı.4-Keza Azerbaycandaki Milliyetçilerin iktidarı ele geçirmesi olayında Rus yanlılarından yana taraf olması.Hangisini says

Yorumu oyla      18      10