YORUMLAR
Toplam 31 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 18:40

hadi küçük çetecik piyonları bende maçı seyredeceğim,ben akp liyim ya ekmeği fırından alıyorum,maçıda evde seyredeceğim,akp yalakası olduğum için bana maaş bağladılar oyüzden para sorunum yok:)) nekadar ucuz ve zavallısınız,hadi siz meydan boşken işkembeden atmaya devam edin.pkk lı çeteciklerin yalakaları.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 18:34

zanayı salıp daha tehlikeli pkklı olan perinçeki içeri attık!!bende seni hergün burada rezil ediyorum ama hiç tınmıyorsun,kösele gibi surat var sende..barzani ile talabanide yakında sizin dağdaki ortaklarınızı avlamaya başlarlar.artık tc devleti satın aldı onları ve pkk ya karşı savaşmaya başlayacaklar.sende dağdaki pkk lıları korumak için çırpınıyorsun şimdi,bakıyorum senin savunduğun meşru bir oluşum yok sen resmen tc. ye karşısın ama senin gibileri içeri tıkmakta bizim için zevkk.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 29 Kasım 2008 Cumartesi 18:23

Ne PKK yardakçısı lavracağım. Zana'yı dışarı çıkartıp, hapishaneleri boşaltarak dağ kadrosundaki eksikleri takviye eden AKePe den mi, Dengir ile pazarlık yapan DTP lilerden mi bahsediyorsun? Yoksa Hamileri Barzani ile Talabani ile kucaklaşanları mı? KURTULUŞ SAVAŞI YALANDIR DİYEN SADIK ALABYRAK DÜNÜR AYNI ZAMNDA RTE İDOLÜNDEN mi? Yoksa yeni DÜNÜR ARSLAN'ın Barzani ile atbaşı giden çıkarlarından mı? TAYYİP GİBİ İSKİLİP ATIF'ı kahraman yapmaya çalışanlar mı? CEVİZKABUĞUNDA NASIL REZİL EDİLDİLER.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:31

sus tuğkan efendi sus bu konuda konuşabilecek enson kişi sizlersiniz.pkk yardakçıları birilerini eleştirmeye çalışıyor.siz bu şehitlerin mümessilisiniz!!ağababanız pkk mangasını komutan edasıyla eli kıçında denetliyor sonrada sizlerde burada utanmadan şehit edebiyatı yapıyorsunuz.utanın diyeceğim ama sizde utanma ne gezer.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:29

"Kripto kimlikli"(Tuğkanyan) yurttaş, sen Silivrideki soydaşlarının nasıl kurtulacağını düşün !! O konuda kafa yor.Senin beyninin ürettikleri bu konuları tartışmaya yeterli değil.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:21

AKçeParti ile RTE'nin yağdanlıkları, ibrikçibaşıları,militanları toplanmış kendileri çalıp konuşup duruyorlar. ŞEHİT ANNESİNE "O KADINLA NE GÖRÜŞECEĞİM" DİYEN KİMDİ, Şehitlerin arkasından kendi oğlu çürük raporuyla gemicikler edinmişken "yan gelip yatma yeri değil" askerlik diyen büfeci kim? Şehit ailesini canı yanmış bir aileyi söyledikleri laflar yüzünden mahkemeye veren kimdi? İNSANLARIN BAŞINA ABD ÇUVALI GİBİ NAYLON TORNA GEÇİRTTİRİP DÖVEN. ANANI AL DA GİT DEDİĞİNE PARA TEKLİF EDEN KİM?

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:19

Hic de yanlis yerden atis etmiyorum tam tersine nokta atisi yapiyorum, bunlari Türk halkida biliyor.. Totem benim o insanlara da saygim yok.. Eger yazimi tam okuduysan kimlere saygi duydugumu anlaman lazimdi ki, burada nasil bir celiski gördün anlayamadim...

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:11

Sn Kopca,bahsettiğin "ananı da al git" polemiğini defalarca izledim, o polemiğin önünü ve arkasını da seyretmelisin.Ben Sn Başbakanın yerinde olsaydım o adama çok daha başka türlü hareket ederdim.Bu bir.İkincisi,Bu Ülkede Şehidine saygısızlık yapabilecek bir hitapta bulunmayı,telafuz edecek adamların arasında olmadığını sen de biliyorsun Türk Milletide biliyor.Başbakan ve İktidar eleştirilecekse,ELEŞTİRİLECEK ÇOK DAHA FARKLI UYGULAMALARI MEVCUT.Yanlış yerlerden girip,yanlış atışlar yapıyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:04

Sistemsizliği,sisteme sokmak için İKTİDARA talip olup,SİSTEME ADAPTE olanları savunmakla,bu ülke bir adım ileri gidemez.Hortumculuğu,Yolsuzluğu ortadan kaldıracağım diye halktan oy alıp İktidara gelenlerin kadroları,GIRTLAKLARINA kadar Yolsuzluğa bulaşmak zorundamıydılar.Bu Ülkede "NEREDEN BULDUN YASASI" çıkarılmıyor NEDEN?Ülkeyi soyup soğana çeviren hortumcu Çeteler ortalıkta cirit atıyor,Şimdi onlara AKP HORTUMCULARI DA eklendi.Eski Enerji Bakanlarını Aklayanların ipliği pazara çıkarılmalı..!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 17:01

kopça kardeşim ucuz biriki lafa sarılmış okyonusa açılmaya çalışıyorsunuz.iş sözlere gelirse,bu ülkede kimseyi savunamazsın,halka bidon kafalı diyeni alkışla peygamberle dalga geçeni savun haccı turistik gezi sananalara güşlümse,pkk kaplarında tören mangasını denetleyene vatansever de.halkın iradesini hiçe sayıp meclisin tüm kararlarını iptal eden mahkemeyi alkışla sonra başbakanın birkaç sözü için saygıyı haketmiyor de.bu ne yaman çelişki??

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:55

Syn H. Tahsin yaniliyorsun.. Vatandasina saygisi olamaya " al anani git " diye Onun agzini kapattiran, Sehidine yangelip yatma KELLE diyen,Bebek katiline sayin diye hitab edene saygi göstermek bu ülke insanina sehitlerine o sehitlerin ana ve babalarina saygisizlik olmaz mi..???? Senin mantigindan yola cikacak olursak ki, lütfen iyi düsün, bebek katilide saygiyi hakketmis olur ..Ben sahsen Ülkesine,Halkina, örfüne ananelerine,inanclarina saygi duymayan kimsseye saygi duymuyorum...Saygilar

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:49

sn.hasan tahsin birileri sistemi düzene sokmak istediğinde sistemsizlikten ve kaostan nemalanan cenahlar buna izin vermiyor.ve malesef insanları etki altına alıp sistemi işletmeye çalışanları kilitliyorlar.bir iktidarı seçim sandıklarında değilde antidemokratik yöntemlerle devirmeye çalışırsan nasıl bir sistemden söz edebilirsin? sistem kurmak için demokrasiye sarılıp ondan taviz vermeyeceksin.kim ne derse desin akp ye haksızlık yapılmıştır.ülkeyi türbanla kilitleyenler şimdi türban takıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:43

Sn Gülay, Sn TOTEM, "SİSTEMİ" tartışıyorsunuz. İkinize birden soruyorum. ORTALIKTA SİSTEM Mİ VAR;YOKSA SİSTEMSİSLİK Mİ VAR ? Sistem var ise VAR OLAN SİSTEMİ şuraya yazın da bizde öğrenelim,lütfen.! Ben 60 yıldır bu Ülkede BİR SİSTEMİN VARLIĞINA RASTLAMADIM. Siz hangi sistemden bahsediyorsunuz? Bütün sorun Sistemsizlikten kaynaklanıyor.Bu Ülkenin DPTeşkilatının mensuplarının %80 den fazlasını,Bu Ülkeyi 70 yıldır soyan BİR HOLDİNGİN yetiştirdiği, burslandırdığı kişiler teşkil ediyor !

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:35

gülay taraf değilim sadece malum basının etkisinde kalmışsınız ve fotoğrafın sadece bir kısmını görüyorsunuz.atv deyip duruyorsunuz.atv satılacaktı zaten ve 700 milyon dolarlık bir değer ve hibe edilmedi çalıklara kredi verildi.kredi bedaysa bende alayım.ama hiçkimse poaşın chp tarafından doğana peşkeş çekilmesinden bahsetmiyor.dışbankı ağzına alan yok.doğal satışlarda çapanoğlu arayıp büyük sahtekarlıkları görmezden gelmek adaletmi?chp itiraz ediyor aym iptal ediyor gelde iktidar ol,gelde çöz.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:35

PARDON; BU ÜLKEDE MEDYA VARMIYDI? Bu Ülkede Medya var ise,LÜTFEN İSİMLERİNİ YAZARMISINIZ? İNTERNET MEDYASI DIŞINDA MEDYA TANIMIYORUM!Büyük HOLDİNGLERİN,HORTUMCU KARTELLERİN,İnternet alanındaki şubeleri hariç,İNTERNET MEDYASI DIŞINDA MEDYA TANIMIYORUM.!Tv ler de TETİKÇİ,Büyük Yazılı BASIN da TETİKÇİ,Hürriyettem, Zamana,Cumhuriyete,Stara,Sabaha,kadar alayı Tetikçi!Tv lerin tamamı TETİK Çİ!Türk Halkı bunu ÇOK İYİ BİLİYOR. Bildiği için de Seçimlerde Malüm Medyanın DEDİĞİNİN TAM TERSİNİ YAPIYOR !!!

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:30

...olsa.Ancak böyle bir ihtimal bile görünmüyor.Ve işte bu durumda sanki vakit geçirmek için kavede toplanmış tiplere dönüyoruz ve bu benim açımdan tatsız bir duygu oluyor.Vaktimi ziyan ediyorum diye suçluyorum kendimi.Tekrar söylüyorum.Benim derdim bu sistemin tümü.Sistemi revize etmeliyiz.Ancak bu kafalarla zor .

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:29

gülay hala anlayamıyormusun yoksa anlamakmı istemiyorsun? akp neden kapatılmalıydı? gerekçe ne? lakliğe karşı odak olduğu için fezleke hazırlandı.oysaki şimdi akp yi mahkemeye gönderen gerekçenin çok daha ağırını chp uygulamıyormu? chp de şuan laikliğe karşı odak değilmi?sistemi elinde tutanlar devamlı uyduruk gerekçelerle akp ye baskı yaptılar ve tepki verincede sistemle kavgalı dediler.sistemin partisi chp nin şuan yaptığı ne hem sahtekarlık hemnde akp yi suçladığı odaklık değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:27

duruyoruz.Ancak ATV nin alınış şekli o verilen kredi bile tek başına rezillik.Totem sen cidden çok tarafsın.Ben buradaki bir çok haberi okuyup geçiyorum.Yorum yapmıyorum bile.Bana lüzumsuz bir horoz döğüşü ve toplumu uyutmak için kullandıkları angümanlar diye gördüğüm için.Benimle ilgili ezberlerin olmasın çünkü ben kendince ifade ettiğin o değilim gerçekten.Burası her koşulda haklı çıkmak zorunda olduğumuz bir arena değil.Keşke beynimizdeki örtülerden tartışarak kurtulabileceğimiz bir platform

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:24

Sn ARKADAŞLAR,Sn Başbakana "RTE" diye hitap etmek ne kadar yakışıksız ve USLUPSUZLUK kokuyorsa,Sn Baykala da "Bay-Kal" veya şık olmayan bir sıfat ile hitap etmek o kadar yakışıksız ve USLUPSUZLUKTUR.Lütfen UYGAR insana yakışan bir uslubu kullanmayı tercih edelim ve gelecek nesillere örnek olalım.Bu tür uslupların sergilendiği manzara,bir felaketler manzumesini arz ediyor.Fikrimiz ile derdimizi anlatma yetisinden yoksun değilsek,%40 ları,%20 leri,hatta %1 leri temsil eden Liderlere saygı duyalım.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:22

totem keşke okul kantininde felsefe tartışıyor olsaydık.Maalesef çok ciddi bir süreçteyiz.Totem asıl senin kaçırdığın şu.bugüne kadar hiç bir iktidar sistemle kavgalı olmamıştı.Sürtüşmeye girmediği kurum kalmadı.Bugün gelinen nokta çaresizce sulh.Anayasaya göre AKP nin kapatılması gerekirdi.(Bunu asla istememiştim)Hersistem kendini korur.Farklı durumda,dengelerde olsaydık kapatılırdı.Bütün bunlar ıvır zıvır gündemimiz farklı.Ve biz o gündemin farkında bile değiliz.Önümüze atılanlarla oynayıp

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 16:10

ama atladığın bir konu var gülay kardeşim.şimdiye kadarki hiçbir iktidar muhalefet olarak,yargı ve bürokrasi ile bu derece mücadele etmemişti,hiçbir iktidar bukadar antidemokratik yollarla baskı altına alınmamıştı.yandaş medyayı hepiniz dilinize dolamışsınız,ve biriki marjinal gazete ile atv ye tahammülünüz yok amadiğer tüm kanallar ülke yanıyor batıyor çılıkları içinde yaygara kopartırken çokta sakinsiniz.ülke ne yanıyor ne batıyor.sadece birilerinin kuyruğu fena sıkıştı.fotoğrafa iyi bakın..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:45

evet neresinden bakarsam bakayım akp bugüne kadar gelmiş en güçlü ve en yararlı iktidardır.bukadar sabote çabalarına bukadar yargı ve asker baskısına rağmen bu derece başarılı bir yönetim sergilemek kolay değil.bu ülkenin başında chp gibi bir bela varken ülke yönetmek kolay değil. bu ülkeyi iki sene türban diye kilitlediler,akp yi türbandan dolayı anayasa mahkemesine yolladılar,şimdi ise çarşafı savunuyorlar,ozaman akp neden yargılandı,neden ülke iki yıl kilitlendi.biraz düşünün ve insaf edin.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:37

Avcıoğlu baskı ve yasak Netekim paşa döneminde aynen de böyleydi.Senin anlamadığın Türkiye"de ilk kez bir iktidarın olmadığı.Muhalefetinde.Bugün muhalefet yapıldığınımı sanıyorsun AKPye?Dikensiz gül bahçesindeler.Siyasi mizah bile kalmadı.Benim yaşım müsayit gayet iyi hatırlıyorum nasıl yerden yere vurulurlardı önceki iktidarlar.Tahammülünüz o kadar yokki ya bu muhalefetin haklı olduğu bir noktada olabilirmi diye düşünemiyorsunuz bile.Muhalefet hep vardı çünkü güdükte olsa şükür demokrasimiz var

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:32

totem herzamanki gibisin.Baykalı eleştirdiğim ve hatta yerden yere vurduğum çok yorumumu okudun.Ancak şimdi güya laf edeceksinya beynini resetledin değilmi?Ha belkide hiç kayıt tutamıyor beynin.Hatta anlık bile tutamıyor ve önünde okuduğun yorumlarıma bile sanki ben başka şey yazmışım gibi eleştiri getirebiliyorsun.RECEP TAYYİP ERDOĞAN uzun bir isim.Başkaca bir derdim yok.Tayyip yada recep desem dahamı anlaşılır olacak.Senimi kıracam severim Recep ismini.DB de baykal olsun.Buysa saygı??

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:30

bugüne kadar basın mensuplarına yasak koymayan kurum ve parti yoktu!!! neden bu hassasiyet daha öncede sergilenmedi?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:23

senin için demokrasi bu ülkenin başbakanına RTE diye hitap etmekmi? gülay hanım.taamüülsüzlerin başkalarından tahammül beklemesi nekadar enteresan değilmi? baykalın demokratlığına hayransınız heralde değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 29 Kasım 2008 Cumartesi 15:19

RTE demokrasiyle ilgili veciz sözlerini çok açık söylemişti.Ne demişti rte?"Demokrasi ulaşmak istediğimiz sisteme gitmek için bir araçtır.Demokrasi trense gitmek istediğimiz durağa vardığımızda o trenden ineriz"dememişmiydi.Daha ne yapsın kendini açıklamak için adam.Gözünüze sokmaksa onuda yapmıştı defalarca.rte de olmayan, demokratik düşünceyi ona uyduranlar, demokrasi havarisi ilan edenler,bugün sanki rte da bir durum değişikliği varmış gibi, bugününü tahlil edenlere ben pek bi şaşırıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
,SAMİM TÜRE 29 Kasım 2008 Cumartesi 14:56

SN.3 NUMARA YA ETRAFINDAKİLER BÜYÜK ÇEKİNGENLİK İÇERİSİNDE OLUMLU OLUMSUZ EN UFAK BİRŞEY SÖYLEMİYORLAR ,KORKUYORLAR,BİRİSİ ÇIKSADA 3 NUMARAYA BİRŞEYLER SÖYLESE ODA CEVAP VERİP DEJARJ OLACAK,OLMAYINCA TOPLUMA BÖYLE YARALAR AÇILIYOR...

Yorumu oyla      18      10  
,SAMİM TÜRE 29 Kasım 2008 Cumartesi 14:54

...SEDAT ERGİN SONDERECE HAKLI...SİZ FIRINCININ ELİNDEN KÜREĞİNİ ALIR SANIZ,O FIRINCI EKMEK ÇIKARAMAZ...EKMEK ÇIKMAZSA TOPLUM GIDASIZ KALIR..VE SONUÇTA BÖYLE ACI GIDALARA MAHKUM OLURSUNUZ..

Yorumu oyla      18      10  
GÜRSOY 29 Kasım 2008 Cumartesi 14:53

Devleti yönetenler,işi gücü bırakıp da HORTUMCU MEDYANIN yalan haber yapmakla görevlendirdiği, sahtekarları takip işi ilemi uğraşacak. Medya denilen organın önceliği,YALAN HABER olayını,halkı yanlış yönlendirme alışkanlığını ortadan kaldırmak olmalıdır.

Yorumu oyla      18      10  
Zafer Çolak 29 Kasım 2008 Cumartesi 14:22

Daha bugün kızılıcahamamda başbakan demokrasiden, iktidarının maharetlerinden söz ediyordu. Baktım bütün TV' le canlı yayına geçmiş Demekki bu medyanın tamamı meslektaşlarının vaziyeti umumiyesini hazmedeiliyorlar. Onca yalan ancak yine peşinde. Vesselam.

Yorumu oyla      18      10